Hore

Full Frame bezzrkadlovka LUMIX S: horúce novinky

Na veľtrhu CES 2019 Panasonic predstavuje dve ďalšie skvelé funkcie pre Lumix - režim HLG Photo s posilneným dynamickým rozsahom a režim High Resolution (Extra vysoké rozlíšenie) - výnimočná kresba detailov.

Spoločnosť Panasonic dnes predstavila dve nové dôležité funkcie nových full frame bezzrkadloviek LUMIX S, o ktorých prvé informácie sa objavili na veľtrhu Photokina 2018. Full Frame (veľkosť kinofilmu 35 mm) fotoaparáty a objektívy radu LUMIX S budú k dispozícii od konca marca 2019. *

* Dátum prvého predaja sa môže v rôznych oblastiach líšiť

Úplne nový štýl dynamiky pre fotografické vyjadrenie

LUMIX S ponúkne nový režim HLG Photo, v ktorom je možné výrazne rozšíriť dynamický rozsah snímok. Výsledkom je špičkové a precízne farebné podanie a tonalita, ktoré sa blížia vnímaniu ľudského oka, s bohatou kresbou v jasoch aj v tieňoch.

Fotografie zhotovené v režime HLG Photo majú formát HSP, v ktorom je možné ich zobraziť na najnovších televízoroch Panasonic s rozlíšením 4K a podporou HLG pri pripojení cez HDMI kábel, prípadne na iných kompatibilných zariadeniach. Funkcia sa hodí predovšetkým pre fotografov, ktorí pri prezentáciách tieto televízory využívajú.

Extrémne detailná kresba a verný obraz reality

Režim High Resolution (Extra vysoké rozlíšenie) sa ideálne hodí pre krajinárske, makro alebo umelecké fotografie, pri ktorých záleží na špičkovom zobrazení detailov s možnosťou masívnych výrezov. Fotoaparát v ňom využíva technológiu stabilizácie obrazu snímačom, kedy urobí sekvenciu ôsmich záberov, medzi ktorými sa snímač vždy nepatrne posunie. Výkonný obrazový procesor Venus Engine následne týchto osem snímok spojí do jedinej. Výsledkom je dokonale realistický obraz s výnimočne detailnou kresbou.

V prípade, že sa v zábere nachádzajú objekty v pohybe, sú k dispozícii nástroje na elimináciu pohybového rozostrenia. Režim Extra vysokého rozlíšenia možno teda použiť aj v takejto situácii.

• Špecifikácie sa môžu bez ohlásenia meniť.

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
pa10
2019-01-08 20:18:03
Ktovie, ci to bude pouzitelne aj z ruky, alebo len so stativom.
 
Rasty Gibel
2019-01-09 18:34:03
Som zvedavy na cenu tejto hracky.
 
close
2019-01-10 10:37:12
príspevok od: pa10
Ktovie, ci to bude pouzitelne aj z ruky, alebo len so stativom.
Keď to už má vedieť nový Oly tak je to vysokopravdepodobné, že budú na tom tak isto
 
aesace
2019-01-10 12:07:22
príspevok od: close
Keď to už má vedieť nový Oly tak je to vysokopravdepodobné, že budú na tom tak isto
Stary Sony A57 to vie z ruky uz roky Ale na panasonicoch, olympusoch, canonoch a spol. to s tym fotenim z ruky a spajanim fotiek az tak velmi dobre neslo ani doposial..
 
marcus_labeo
2019-01-11 09:18:03
príspevok od: close
Keď to už má vedieť nový Oly tak je to vysokopravdepodobné, že budú na tom tak isto
Zabúdate na Pentax, ten s tým prišiel prvý a ako prvý mal aj multishot použiteľný z ruky.
 
close
2019-01-11 11:00:15
príspevok od: marcus_labeo
Zabúdate na Pentax, ten s tým prišiel prvý a ako prvý mal aj multishot použiteľný z ruky.
a práve preto že na to zabúdame je vidieť ich "skvelý" marketing k tejto funkcii, že o tom nik nevie....prvý neznamená byť automaticky úspešný...
 
close
2019-01-11 11:01:52
príspevok od: Rasty Gibel
Som zvedavy na cenu tejto hracky.
to som aj ja zvedavý ako idú skĺbiť obchodnú politiku s Leicou ktorá ma cenovky nastavené úplne niekde inde...aby sa nestalo, že telo bude stáť 1500 ale najlacnejšie sklo nebude pod 2000
 
psykora2
2019-01-11 11:51:57
príspevok od: close
to som aj ja zvedavý ako idú skĺbiť obchodnú politiku s Leicou ktorá ma cenovky nastavené úplne niekde inde...aby sa nestalo, že telo bude stáť 1500 ale najlacnejšie sklo nebude pod 2000
panasonic leica objektivy sa robia pre mft format uz davno, cena je vyssia ale podla mna prijatelna este, vacsia skla ale budu urcite drahsie, to je jasne, cena bude zavisiet hlavne od svetelnosti
 
marcus_labeo
2019-01-11 11:54:58
príspevok od: close
a práve preto že na to zabúdame je vidieť ich "skvelý" marketing k tejto funkcii, že o tom nik nevie....prvý neznamená byť automaticky úspešný...
Súhlas, Pentax sa žiaľ nikdy nevedel predať. To dobre vidieť aj na stabilizácii v tele, Pentax to už má dlhé roky vo všetkých telách a až keď s tým prišiel Olympus a Sony, zrazu to bola neskutočná bomba.
 
marcus_labeo
2019-01-11 11:58:06
príspevok od: close
to som aj ja zvedavý ako idú skĺbiť obchodnú politiku s Leicou ktorá ma cenovky nastavené úplne niekde inde...aby sa nestalo, že telo bude stáť 1500 ale najlacnejšie sklo nebude pod 2000
To riziko tu je (ostatne viď Canon R, 28-70ka za neskutočných 3000 $), ale v tej aliancii sú 3 výrobcovia (Pana-Leica-Sigma) a dúfam, že od dostupných skiel je tam práve Sigma.
 
sharkyyy
2019-01-11 12:10:18
MNe je velmi luto pentaxu, mal som k-30 a v tom case konkurenciu strcil do vacku/nikon d7000 a canon 650 myslim/.
Tela ma skvele, low iso, stabilizacia, odolnost. Vtedy bol trcohu slabsi autofocus, ale to bolo skor kvôli sklam.
Mal by investovat do skiel a reklamy. Ja som vtedy chcel uni svetleny zoom /sigma, tamron/ a trapil som sa stale s frontfocusom a backfocusom/nastavoval som ho cez microadjustment, ale na roznych ohniskách sa to spravalo inak v ramci zoom rozsahu/.
 
Roman Point
2019-01-12 09:19:11
príspevok od: marcus_labeo
To riziko tu je (ostatne viď Canon R, 28-70ka za neskutočných 3000 $), ale v tej aliancii sú 3 výrobcovia (Pana-Leica-Sigma) a dúfam, že od dostupných skiel je tam práve Sigma.
To je ale zlý príklad RF 28-70 f2 je jedinečný objektív s ktorým prišiel Canon ako prvý a je to jediný objektív svojho druhu. Ak vyrobí Škodovka Farbiu RS v edícii s V10 motorom tak bude stať ako bežná Fabia? Alebo bude stať rovnako ako Fabia RS s motorom 1.4? Nie. Bude drahšia než všetky auta v tej triede bez ohľadu na výrobcu..
Majú predstaviť 24-70 f2.8 potom sa bude dať cena skla z niečim porovnávať.
 
Jozef Macák
2019-01-12 13:04:02
príspevok od: marcus_labeo
Súhlas, Pentax sa žiaľ nikdy nevedel predať. To dobre vidieť aj na stabilizácii v tele, Pentax to už má dlhé roky vo všetkých telách a až keď s tým prišiel Olympus a Sony, zrazu to bola neskutočná bomba.
Trosku kecas... Sony montovalo IBIS do zrkadloviek este pred Pentaxom
 
Jozef Macák
2019-01-12 13:28:18
príspevok od: marcus_labeo
Súhlas, Pentax sa žiaľ nikdy nevedel predať. To dobre vidieť aj na stabilizácii v tele, Pentax to už má dlhé roky vo všetkých telách a až keď s tým prišiel Olympus a Sony, zrazu to bola neskutočná bomba.
Tak teda oprava: prva bola Minolta D7 (2004), potom Pentax K100D (maj 2006), potom Sony A100 (Jun 2006). Kazdopadne pointa je ze Pentax rozhodne nebol nejaky osamoteny inovator v tejto oblasti, spominane Sony ibis dava do vacsiny tiel uz 13 rokov, o dva tyzdne kratsie nez Pentax
 
Otecadams
2019-01-12 23:18:43
príspevok od: Jozef Macák
Tak teda oprava: prva bola Minolta D7 (2004), potom Pentax K100D (maj 2006), potom Sony A100 (Jun 2006). Kazdopadne pointa je ze Pentax rozhodne nebol nejaky osamoteny inovator v tejto oblasti, spominane Sony ibis dava do vacsiny tiel uz 13 rokov, o dva tyzdne kratsie nez Pentax
Však nenapísal, že by bol prvý, alebo nejaký priekopník. Vlastne si mu dal za pravdu.
 
Jozef Macák
2019-01-14 08:55:03
príspevok od: Otecadams
Však nenapísal, že by bol prvý, alebo nejaký priekopník. Vlastne si mu dal za pravdu.
presne v tom style pisal, sak citaj poriadne: "Pentax to už má dlhé roky vo všetkých telách a až keď s tým prišiel Olympus a Sony, zrazu to bola neskutočná bomba"
Dal som mu za pravdu? Rozhodne nie, ved tvrdil ze az po tom co s tym prislo sony tak sa to stalo popularne. On narazal na dobu ked Olympus a Sony zacali davat stabilizaciu do bezzrkadloviek (E-mount), cca 4 roky dozadu. Dovtedy ibis nebolo ziadne velke terno, to je pravda. Nejak mu ale utieklo ze Sony ibis zaviedlo vo svojich zrkadlovkach (A mount) presne vtedy ako Pentax
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia

ČLÁNKY - aktuálne diskutované