Panasonic predstavuje nový objektív pre rad fotoaparátov LUMIX S

Spoločnosť Panasonic s potešením predstavuje nový objektív LUMIX S 50mm F1.8 (S-S50) s vysokou svetelnosťou a pevnou ohniskovou vzdialenosťou. Ide o druhý prírastok do radu štyroch objektívov s identickou svetelnosťou (F1.8), rozmermi a charakterom kresby, založených na štandarde systému L-Mount.

Nový objektív LUMIX S-S50 je súčasťou portfólia štyroch objektívov LUMIX so svetelnosťou F1.8, ktoré sú určené pre rad LUMIX S, majú rovnakú veľkosť a rozloženie ovládacích prvkov, čo ponúka praktické výhody pri používaní. Napríklad pri nasadení fotoaparátu na gimbal môžete tieto objektívy rýchlo vymieňať s minimálnym nastavením pripojených prevodov. Vďaka rovnakému 67mm filtrovému závitu možno používať aj bežné filtre.

Dômyselná konštrukcia objektívu pre tú najlepšiu kvalitu obrazu

LUMIX S 50mm F1.8 sa skladá z deviatich šošoviek v ôsmich skupinách vrátane troch asférických šošoviek, jednej ED (Extra-Low Dispersion) šošovky a jednej UHR (Ultra-High Refractive Index) šošovky. Použitie troch asférických šošoviek je zárukou dokonalého prekreslenia a docielenia úžasného bokeh efektu, čo sú spoločné výhody všetkých objektívov radu F1,8. Objektív ED účinne potláča chromatickú aberáciu. Kruhová clona s deviatimi lamelami vytvára krásne oblé tvary v rozostrených oblastiach pozadí na snímkach urobených s otvorenou clonou.

Objektív, ktorý sa prispôsobí vášmu štýlu

LUMIX S 50mm F1.8 je vhodný na fotografovanie rozmanitých objektov – od portrétu po krajinu. Vyniká tiež výkonom pri zázname videa vďaka mechanizmu, ktorý potláča zmenu uhla záberu pri zmene zaostrenia (tzv. Focus breathing), čo je fatálny problém výmenných objektívov určených primárne na fotografiu, ale používaných na záznam videa. Spolu s mikrokrokovým ovládaním clony pre plynulú zmenu expozície zabezpečuje objektív LUMIX S 50 mm F1.8 profesionálnu kvalitu videozáznamu.
Vďaka svojim kompaktným rozmerom a váhou len približne 300 g sa objektív LUMIX S 50 mm F1.8 skvele hodí na akékoľvek natáčanie. Robustná konštrukcia odolná proti prachu/striekajúcej vode* vydrží použitie v náročných podmienkach aj pri teplote 10 stupňov Celzia pod nulou, čo zabezpečuje vysokú mobilitu.

Pripravujeme ďalšie objektívy F1.8 pre rad S

Vo vývoji je nový 24 mm a 35 mm objektív s veľkou svetelnosťou F1.8, ktorý ďalej rozšíri rad objektívov pre rad LUMIX S. Aliancia Panasonic a bajonetového systému L-Mount plánuje naďalej rozširovať portfólio objektívov L-Mount pre potreby svojich zákazníkov.

Objektív LUMIX S-S50 je zaradený do programu LUMIX PRO. Program LUMIX PRO je navrhnutý tak, aby podporil používateľov fotoaparátov LUMIX vo chvíľach, keď to najviac potrebujú, a ponúka množstvo výhod, ktoré sú členom k dispozícii nielen v ich domovských krajinách, ale aj v krajinách, ktoré navštevujú za profesionálnym účelom. Navštívte www.lumix-pro.com, kde nájdete podmienky a podrobnosti o oprávnených úrovniach, krajinách a produktoch.

* Odolnosť proti prachu a striekajúcej vode nezaručuje, že nedôjde k poškodeniu, ak je tento objektív vystavený priamemu kontaktu s prachom a vodou.

* L-Mount je ochranná známka alebo registrovaná ochranná známka spoločnosti Leica Camera AG.

* Dizajn a technické údaje sa môžu zmeniť bez predchádzajúceho upozornenia.