Samsung spúšťa predaj Galaxy A9, prvého telefónu so štyrmi fotoaparátmi

Telefón so štyrmi fotoaparátmi pre tvorbu kreatívnych snímok, elegantným dizajnom a gradientnou farbou, korunovaný vysokým výkonom a dlhou výdržou batérie.

Spoločnosť Samsung Electronics uvádza na slovenský trh nový smartfón z radu Galaxy – Galaxy A9. Tento priekopnícky smartfón je ako prvý na svete vybavený štyrmi zadnými fotoaparátmi a je doslova nabitý funkciami, ktoré vám umožnia prežiť každý deň naplno. Na Slovensku je Galaxy A9 k dispozícii v čiernej farbe exkluzívne u mobilného operátora Orange a v špeciálnej gradientnej modrej (Lemonade Blue) farbe v značkových predajniach Samsung a na internetovom obchode samsung.sk. Odporúčaná maloobchodná cena modelu Galaxy A9 je 579 €.

Inovatívne štyri fotoaparáty na zadnej strane prístroja

Galaxy A9 vám umožňuje jednoducho robiť dynamické a krásne fotografie. Vďaka štyrom objektívom môžete popustiť uzdu svojej kreativite, vytvárať a zdieľať úchvatné snímky.

  • Nenechajte sa obmedzovať žiadnymi kompromismi a využite dvojnásobný optický zoom pre tvorbu neuveriteľne detailných záberov aj zo značnej vzdialenosti.
  • ultraširokouhlým objektívom môžete zachytávať svet do najmenších podrobností a bez akýchkoľvek obmedzení a s pomocou funkcie optimalizácie scény budete fotografovať ako profesionál. Vďaka technológii rozpoznania scény s využitím umelej inteligencie je fotoaparát teraz inteligentnejší a je schopný okamžite rozpoznať fotografovaný objekt a zodpovedajúcim spôsobom prispôsobiť nastavenie pre dosiahnutie čo najlepšieho výsledku.
  • Svoju kreativitu môžete vyjadriť pomocou objektívu so selektívnou hĺbkou ostrosti, ktorý vám dáva možnosť ručne nastavovať hĺbku ostrosti fotografií a zamerať sa na fotografovaný objekt, a tvoriť tak nádherné, profesionálne vyzerajúce snímky.
  • S 24Mpx hlavným objektívom telefónu Galaxy A9 dokážete kedykoľvek v priebehu dňa urobiť nádherné, jasné a zreteľné snímky, a to ako v ostrom svetle, tak aj za nepriaznivých svetelných podmienok.

Výkonné nové funkcie s výnimočnou celodennou výdržou

Spoľahlivá batéria telefónu Galaxy A9 s kapacitou 3 800 mAh[1] a dlhou výdržou vám umožní žiť bez obmedzení a užívať si špičkový výkon po celý deň. Vďaka 128GB internému úložisku smartfónu Galaxy A9, ktoré je možné rozšíriť pomocou SD karty až o ďalších 512 GB, môžete teraz fotografovať všetko bez akýchkoľvek obmedzení, môžete viac ukladať a menej mazať.

Smartfón Galaxy A9 bol navrhnutý tak, aby vám spríjemnil život, a je preto vybavený digitálnym asistentom Bixby[2] a službou Samsung Health, a môžete využiť mnohé výhody, ktoré Galaxy A9 ponúka, vrátane funkcie App Pair.

Prvotriedny dizajn

Smartfón Galaxy A9 vychádza z tradície prvotriedneho dizajnu spoločnosti Samsung a je navrhnutý v dvoch jedinečných farbách – čiernej Caviar Black a modrej Lemonade Blue s elegantným a ergonomickým dizajnom, vďaka ktorému padne do jednej ruky, a je vybavený zaobleným 3D sklom pre vysoko kvalitné pohodlné uchopenie.

Ďalšie informácie o telefóne Galaxy A9 získate na internetových stránkach www.samsungmobilepress.com, news.samsung.com/galaxy alebo www.samsung.com/galaxy.

[1] Typická hodnota potvrdená testami v nezávislom laboratóriu. Typická hodnota je odhadovaná priemerná hodnota s ohľadom na odchýlku v kapacite batérie pri vzorkách batérií testovaných podľa normy IEC 61960. Menovitá (minimálna) kapacita je 3 720 mAh. Skutočná životnosť batérie sa môže líšiť v závislosti od parametrov používaných sietí, spôsobe používania a ďalších faktoroch.
[2] Dostupnosť funkcií digitálneho asistenta Bixby sa môže na rôznych trhoch líšiť a hlasový asistent Bixby podporuje len verziu Bixby 1.0.

2018-11-24 09:25:23
.. S 24Mpx hlavným objektívom telefónu Galaxy A9 dokážete ... s týmto parametrom som sa u objektívov nestretol, o čo ide ? napovie niekto ?

acton
2018-11-24 12:47:56
príspevok od: seifi
.. S 24Mpx hlavným objektívom telefónu Galaxy A9 dokážete ... s týmto parametrom som sa u objektívov nestretol, o čo ide ? napovie niekto ?
Reklamny tah, v skutocnosti su to nafuknute hodnoty. Sice na instagram staci ale to co s mydlom za 500 eur nafotis s tymto samsungom nie.

bobo222
2018-11-26 08:52:38
hm, štyri fotoaparáty...
A není to málo, Antone Pavloviči???

marianr
2018-11-26 15:11:03
Škoda že iní výrobcovia neuvádzajú počet pixelov objektívu. Nedá sa to potom dobre porovnať.

acton
2018-11-26 15:52:44
príspevok od: marianr
Škoda že iní výrobcovia neuvádzajú počet pixelov objektívu. Nedá sa to potom dobre porovnať.
ty tomu veris? ja mam FF ktory ma tusim 20Mpx, kebyze zosynchronizujes 10 tychto telefonov to je 40 objektivov v jednom a 240Mpx, tak nespravia tak kvalitne foto ako moje FF, dnes ti uz elektronika vyroby umelych pixelov kolko si zakaznik povie.

marianr
2018-11-27 10:43:52
https://zive.azet.sk/clanok/136295/lg-si-patentovalo-smartfon-so-16-zadnymi-snimacmi/?AT=wgt.article_clanok-najcitanejsie.c.x...A.

8-)

Lukáš Fendek
2018-11-28 08:14:09
Ked uz styri sosovky tak treba na to aj spravny krit

seifi
2018-12-05 20:55:43
príspevok od: marianr
Škoda že iní výrobcovia neuvádzajú počet pixelov objektívu. Nedá sa to potom dobre porovnať.
a ephoto to pajcne hlava nehlava , ako kpt. rigorózku; smutné presmutné je to ...