Hore

Komunita / Skupiny / Horská fotografia / Fotografie / ...ísť, či neísť ???

Názov fotografie: ...ísť, či neísť ???
Popis: . . http://www.rumko.dphoto.com/ . . .
Miesto: dereše
Autor: Matej Rumanský
Dátum pridania: 2009-04-08 00:08:40
   
Priemer hodnotení: 6.46, 6.61, 6.68 / 6.58
Počet bodov: 184.33
Počet hodnotení: 28
Počet zobrazení 2966
Témy: čierno-biela fotografia hory ľudia
Clona: F/11
Expozičný čas: 1/80s sec
ISO: ISO 100/DIN 21°
Fotoaparát: Canon EOS 450D
Objektív: Tokina 12-24mm f/4 AT-X AF Pro DX
Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
siwko
2009-04-08 00:13:02
Dobrá kompozícia
 
BODY
2009-04-08 00:19:20
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
katulka25
2009-04-08 05:29:24
radsej neist :), super...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
stoli
2009-04-08 06:11:39
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
stoli
2009-04-08 06:11:59
pekne.
 
retep
2009-04-08 07:03:21
velmi pekne,ciste,podanie,prevejovsky nebezpecne :-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
lacido
ocenenie redakciou 2009-04-08 07:17:00
dramatické foto
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
h3rk
2009-04-08 07:23:16
paradicka, velmi pekne...
 
drecpy©photo
2009-04-08 07:26:31
chuťovečka
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
photoab.wz.cz
 
potter
2009-04-08 08:54:05
radsej neist
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
tibren
2009-04-08 08:56:23
parada, ten sneh v popredi este trochu zosvetlit (to som tusim aj minule pisal :))
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
julo kotus
2009-04-08 08:58:21
Páči sa mi, v poslednom čase som dosť fascinovaný ČB krajinami. Mám ale výhradu voči digitálnemu looku. V oblohe vidieť artefakty úpravy - mapovitý prechod oblohy. Joj, mať to tak na filme... :)
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
om7aqa
2009-04-08 09:29:30
výborná
 
slavmiro
2009-04-08 09:29:34
je to velmi fajn, ale ked pozriem do tvojej galerie konstatujem, ze by stalo za to ujednotit format/prevedenie zaberov do ucelenejsej serie.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
slavmiro
2009-04-08 09:31:12
príspevok od: julo kotus
Páči sa mi, v poslednom čase som dosť fascinovaný ČB krajinami. Mám ale výhradu voči digitálnemu looku. V oblohe vidieť artefakty úpravy - mapovitý prechod oblohy. Joj, mať to tak na filme... :)
jj, 8Bit nestaci na taketo jemne prechody. Ale TIFF z RAWu musi byt OK, bez nutnosti ozivovat mrtvolu kinofilmu.. :)
 
Matej Rumanský
2009-04-08 09:39:38
príspevok od: slavmiro
je to velmi fajn, ale ked pozriem do tvojej galerie konstatujem, ze by stalo za to ujednotit format/prevedenie zaberov do ucelenejsej serie.
no ja som uz nad tym rozmyslal, len vzdy mam pocit, akoby robit z kazdej fotky original, neviem preco, a v poslednej dobe mi ucaroval stvorec to je fakt...
 
ariang
2009-04-08 09:49:08
vzbudzuje to rešpekt
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
julo kotus
2009-04-08 10:08:13
príspevok od: slavmiro
jj, 8Bit nestaci na taketo jemne prechody. Ale TIFF z RAWu musi byt OK, bez nutnosti ozivovat mrtvolu kinofilmu.. :)
Ja som ju oživil, minulý týždeň som si kúpil nikon FA a vytešujem sa. Je to iné. Páči sa mi klasika, dúfam len, že ešte nejaký čas budú výrobcovia film vyrábať. :)
 
Lama
2009-04-08 10:18:11
fotka dobra, tk uz spomenuta.
 
Lama
2009-04-08 10:18:55
príspevok od: slavmiro
jj, 8Bit nestaci na taketo jemne prechody. Ale TIFF z RAWu musi byt OK, bez nutnosti ozivovat mrtvolu kinofilmu.. :)
kecas
 
marcel.m
2009-04-08 10:24:31
po dlhom case ma oslovila fotografia krajiny, velmi sa mi paci, ma upokojujucu atmosferu, ludsky rozmer, vyborne je aj BW prevedenie, kompozicia, svetlo, fotografia na mna posobi velmi vyzreto az majstrovsky
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
slavmiro
2009-04-08 10:28:08
príspevok od: Lama
kecas
-vobec nie. Dovolim si verejne tvrdit ze kinofilm moze konkurovat maximalne 6-8 Mpix digi zrkadlovkam APS-C, analog.format 6x7 zrkadlovkam 12Mpix FF. Na sucasne 24Mpix FF zrkadlovky 6x7 nestaci. Ale to je len moj nazor podlozeny mojimi subjektivnymi emprickymi zkusenostami. Podanie zrna je u analogu ine, prijemnesie. Ale ostatne vyhody digitalu prevazuju spolahlivo analog. Dnes sa da na urovni RAWu krasne emulovat pripadne chybajuce zrno z nizkych ISO.
 
1970
2009-04-08 10:41:26
Vyborna fotka +++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Lama
2009-04-08 10:46:28
príspevok od: slavmiro
-vobec nie. Dovolim si verejne tvrdit ze kinofilm moze konkurovat maximalne 6-8 Mpix digi zrkadlovkam APS-C, analog.format 6x7 zrkadlovkam 12Mpix FF. Na sucasne 24Mpix FF zrkadlovky 6x7 nestaci. Ale to je len moj nazor podlozeny mojimi subjektivnymi emprickymi zkusenostami. Podanie zrna je u analogu ine, prijemnesie. Ale ostatne vyhody digitalu prevazuju spolahlivo analog. Dnes sa da na urovni RAWu krasne emulovat pripadne chybajuce zrno z nizkych ISO.
U mna je to aj o pocitoch a u mna digitalna fotka je sterilna. Mam z diakov kinofilm urobene fotky 60x40 a myslim ze by islo v pohode spravit metrovu fotku. Kamos co ma D300 cumel ked videl scany z tych diakov. Ale nezatracujem digitalnu techniku urobila obrovsky pokrok a je to kvalitna a rychla technika.Tych 6-8 Mpix co tvrdis sa mi zda trochu smiesne az scestne detto tvrdenie o tom strednom formate. Si niekedy videl zvacseniny zo stredneho formatu urobene mokrou klasickou cestou?
 
slavmiro
2009-04-08 10:57:56
príspevok od: Lama
U mna je to aj o pocitoch a u mna digitalna fotka je sterilna. Mam z diakov kinofilm urobene fotky 60x40 a myslim ze by islo v pohode spravit metrovu fotku. Kamos co ma D300 cumel ked videl scany z tych diakov. Ale nezatracujem digitalnu techniku urobila obrovsky pokrok a je to kvalitna a rychla technika.Tych 6-8 Mpix co tvrdis sa mi zda trochu smiesne az scestne detto tvrdenie o tom strednom formate. Si niekedy videl zvacseniny zo stredneho formatu urobene mokrou klasickou cestou?
pracoval som intezivne zo scanmi z 36mm kinofilmu a so 6x7 diakmi. Robili sme foto 60x90 zo 6Mpix a bolo to lepsie ako z 36mm kinofilmu. Kinofilm je mozno chvilu dobry ale po par rokoch zacne stracat na kvalite, to bol nas hlavny problem. Dodrzat dnes aby cela cesta realizacie fotografie ostala v analogovej forme a skocila na fotke mokrou cestou zacina byt doost komplikovana a nakladna zalezitost. Ak sa to podari, mozu byt vysledky vyborne. Ak do toho retazca vyroby vstupi digitalizacia tak uz to pre mna nie je analog.
 
kralik_j
2009-04-08 12:37:25
heh, si ma predbehol, presne tuto kompoziciu som urobil v sobotu ked som bol na chopku ;) a kedze som ju urobil, tak sa mi urcite paci, to znamena, ze paci sa urcite i ta tvoja :D
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2009-04-08 12:39:01
veľmi pekné
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
vizia
2009-04-08 13:19:25
je to velmi posobive, ale mne uz ten sneh pripada ako spinavy, radsej by som prijala prepalene miesta, ale musela by som to vidiet, na posudenie...
 
izzino
2009-04-08 13:59:09
krasne hory.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
mirkat
2009-04-08 14:25:56
príspevok od: kralik_j
heh, si ma predbehol, presne tuto kompoziciu som urobil v sobotu ked som bol na chopku ;) a kedze som ju urobil, tak sa mi urcite paci, to znamena, ze paci sa urcite i ta tvoja :D
tiež ma predbehol, čo s ním ...jedine pochváliť:)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Matej Rumanský
2009-04-08 15:08:08
príspevok od: marcel.m
po dlhom case ma oslovila fotografia krajiny, velmi sa mi paci, ma upokojujucu atmosferu, ludsky rozmer, vyborne je aj BW prevedenie, kompozicia, svetlo, fotografia na mna posobi velmi vyzreto az majstrovsky
tak to samozrejme potesi, dakujem (:
 
Matej Rumanský
2009-04-08 15:09:15
mirkat, kralik: dajte kludne, porovname, budem sa tesit...
.)
 
zvonec
2009-04-08 16:14:08
Neist, a hlavne ziadne slovo po cesky, aby to nepadlo... :-)))
Snad sa ceski bratia neurazia... :-)

Tusim sa tam uz niekto zrubal dole tym zlabom, dokonca dvaja ludia teraz po sebe, Derese a Chopok za pekne pocasia su prekrasne.... Pekne foto, urcite potesilo.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matej Rumanský
2009-04-08 16:28:19
príspevok od: zvonec
Neist, a hlavne ziadne slovo po cesky, aby to nepadlo... :-)))
Snad sa ceski bratia neurazia... :-)

Tusim sa tam uz niekto zrubal dole tym zlabom, dokonca dvaja ludia teraz po sebe, Derese a Chopok za pekne pocasia su prekrasne.... Pekne foto, urcite potesilo.
hej boli zo dvaja ...
www.hzs.sk/?lang=sk&site=archivsprav&id=1049
.
www.hzs.sk/?lang=sk&site=archivsprav&id=1053
.
 
Lama
2009-04-08 16:35:01
príspevok od: slavmiro
pracoval som intezivne zo scanmi z 36mm kinofilmu a so 6x7 diakmi. Robili sme foto 60x90 zo 6Mpix a bolo to lepsie ako z 36mm kinofilmu. Kinofilm je mozno chvilu dobry ale po par rokoch zacne stracat na kvalite, to bol nas hlavny problem. Dodrzat dnes aby cela cesta realizacie fotografie ostala v analogovej forme a skocila na fotke mokrou cestou zacina byt doost komplikovana a nakladna zalezitost. Ak sa to podari, mozu byt vysledky vyborne. Ak do toho retazca vyroby vstupi digitalizacia tak uz to pre mna nie je analog.
BW si robim sam. Urobit z diaka doma fotku tak na to som nedorastol a uz to nikto ani nerobi. Respektive treba mat zakazku fotiek tak za 1000EUR a potom sa objedna chemia a papiere. Preto sken diakov. Ale koncim nech je debata o tejto fotke a nie o procesoch. Dobre svetlo vsetkym. Howgh
 
Dedo
2009-04-08 20:44:01
krásna ´hekelovka´
Ps. drel som roky s kinofikom, aj 6x6 -BaW aj farba, nevrátil by som sa. Zháňať Ilfordy, extra papire, vážiť vyvojky a míňať litre vody to sa snáď dnes ani nedá. Prikláňam sa názoru Slavomíra.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
imtman
2009-04-08 20:50:14
vyborna
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
sunajn
2009-04-08 22:21:35
príspevok od: slavmiro
jj, 8Bit nestaci na taketo jemne prechody. Ale TIFF z RAWu musi byt OK, bez nutnosti ozivovat mrtvolu kinofilmu.. :)
Šumné
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
sunajn
2009-04-08 22:25:26
príspevok od: slavmiro
-vobec nie. Dovolim si verejne tvrdit ze kinofilm moze konkurovat maximalne 6-8 Mpix digi zrkadlovkam APS-C, analog.format 6x7 zrkadlovkam 12Mpix FF. Na sucasne 24Mpix FF zrkadlovky 6x7 nestaci. Ale to je len moj nazor podlozeny mojimi subjektivnymi emprickymi zkusenostami. Podanie zrna je u analogu ine, prijemnesie. Ale ostatne vyhody digitalu prevazuju spolahlivo analog. Dnes sa da na urovni RAWu krasne emulovat pripadne chybajuce zrno z nizkych ISO.
Možno máš pravdu. Ale jedno je isté! S zánikom mokrého procesu zaniká aj umelecká fotografia ako taká. Do slova a do písmena. :)
 
slavmiro
2009-04-09 08:44:38
príspevok od: sunajn
Možno máš pravdu. Ale jedno je isté! S zánikom mokrého procesu zaniká aj umelecká fotografia ako taká. Do slova a do písmena. :)
ani to nie je take jednoznacne. Chvalaboju dnes dosiahla technologia fotoprofisprciek (inkjetov) taku uroven ze nie je problem vytlacit fotografiu na nerozoznanie od mokreho labu. Samozrejme existuju vinimky, co sa tyka povrchov Sylk a Metalic ale inkjety maju pre zmenu dalsie nove povrchy ako canvas a pod.
 
sunajn
2009-04-09 13:02:53
príspevok od: slavmiro
ani to nie je take jednoznacne. Chvalaboju dnes dosiahla technologia fotoprofisprciek (inkjetov) taku uroven ze nie je problem vytlacit fotografiu na nerozoznanie od mokreho labu. Samozrejme existuju vinimky, co sa tyka povrchov Sylk a Metalic ale inkjety maju pre zmenu dalsie nove povrchy ako canvas a pod.
:) Myslel som na samotný proces pri vyvolávaní a a medzi tým ako sa strčí do ustalovača. Známy s tým robil kadejake ´ťahy´ :)
 
iKon
2009-04-09 21:36:16
..jednoznačne ísť..ale radšej s lopatkou a vyhľadávačom:-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Lama
2009-04-15 14:41:48
príspevok od: julo kotus
Ja som ju oživil, minulý týždeň som si kúpil nikon FA a vytešujem sa. Je to iné. Páči sa mi klasika, dúfam len, že ešte nejaký čas budú výrobcovia film vyrábať. :)
Tak nech ti robi radost. Ja som cez velku noc dostal od svokra Kiev 3a. Parada, moja prva priehladovka. Uz mam aj prvu fotku 20x30, dooost slusna optika este to potestujem. Ale to je uplne ine fotenie ako so zrkadlovkou. Parada, dobre svetlo.
 
julo kotus
2009-04-16 11:04:26
príspevok od: Lama
Tak nech ti robi radost. Ja som cez velku noc dostal od svokra Kiev 3a. Parada, moja prva priehladovka. Uz mam aj prvu fotku 20x30, dooost slusna optika este to potestujem. Ale to je uplne ine fotenie ako so zrkadlovkou. Parada, dobre svetlo.
Wow, nechceš napísať nejakú skúsenosť s touto hračkou? Nejaké fotečky a tak?
 
Grantt
2009-04-18 15:01:11
velmi pěkný převod
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Matej Rumanský
2009-04-21 17:38:02
príspevok od: Grantt
velmi pěkný převod
vďaka..
 
miro simko
2009-05-18 22:36:15
v galérii máš super obrázky ... ale toto bude asi zatiaľ tvoja vlajková loď:) ... je použitý môj obľúbený formát aj BW spracovanie
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matej Rumanský
2009-05-24 10:25:39
príspevok od: miro simko
v galérii máš super obrázky ... ale toto bude asi zatiaľ tvoja vlajková loď:) ... je použitý môj obľúbený formát aj BW spracovanie
vdaka, vazim si to... mam rad tvoju tvorbu a o to viac potesil komentar.
dobre svetlo!
 
irisos
2009-06-23 19:41:54
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-18 05:30:08
príspevok od: Lama
U mna je to aj o pocitoch a u mna digitalna fotka je sterilna. Mam z diakov kinofilm urobene fotky 60x40 a myslim ze by islo v pohode spravit metrovu fotku. Kamos co ma D300 cumel ked videl scany z tych diakov. Ale nezatracujem digitalnu techniku urobila obrovsky pokrok a je to kvalitna a rychla technika.Tych 6-8 Mpix co tvrdis sa mi zda trochu smiesne az scestne detto tvrdenie o tom strednom formate. Si niekedy videl zvacseniny zo stredneho formatu urobene mokrou klasickou cestou?

Chlapci dakujem ;-)
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-18 05:31:48
príspevok od: slavmiro
-vobec nie. Dovolim si verejne tvrdit ze kinofilm moze konkurovat maximalne 6-8 Mpix digi zrkadlovkam APS-C, analog.format 6x7 zrkadlovkam 12Mpix FF. Na sucasne 24Mpix FF zrkadlovky 6x7 nestaci. Ale to je len moj nazor podlozeny mojimi subjektivnymi emprickymi zkusenostami. Podanie zrna je u analogu ine, prijemnesie. Ale ostatne vyhody digitalu prevazuju spolahlivo analog. Dnes sa da na urovni RAWu krasne emulovat pripadne chybajuce zrno z nizkych ISO.

Chlapci dakujem ;-)
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-18 05:37:50
Krásne, mozno (?) zlava velmi jemne pridat vatsi odstup.

Dole pre mna velmi podnetna diskusia, ako hobby photographer (:-) ešte stále nemám úplne ucelený prehľad o aktualnych hraniciach a možnostiach fototechniky a finalneho spracovania prezentácií...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
jnezky
2011-09-24 22:11:39
Pekná.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
ajkabajka
ocenenie redakciou 2013-01-04 19:36:01
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
skonka
2013-03-10 22:23:12
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
 


  • ()
     
  • ()
     
  • ()
     
  • ()
     
  • ()