Nerozumiem zameru tejto kompo. Preco takto? Ved to nema ziadnu dynamiku, prazdny priestor podla mna nema ziadny zmysel, zabija atmosferu. Prilezitost si mal, zial, nevyuzil si ju, mozno na buduce. Drzim palce, toto je podla mna nanic.
Fotka je bohužiaľ vo všetkých aspektoch zlá. Sú to konkrétne tieto: dotyk koňa s horizontom, samotný náklon doprava (pôsobí to veľmi neprirodzene) a najhoršia vec na fotke je samotná kompozícia koňa, ktorý "vychádza z obrázku". Po správnosti by mal byť na ľavej strane. Kvalita je však celkom prijateľná.
hmm, po správnosti by to všetko malo byť tak ako si napísal. Tu bol zámer práve odlíšiť fotku od všetkých tých rovnakých "správnych" záberov koní. Mal som sekvenčné snímanie, takže mám aj fotky kde je kôň na ľavej strane. Ten záber mi však príde nudný a otrepaný. Náklon je schválne, aj poloha jazdca naznačuje, akoby padal z koňa. V každom prípade, ak je nutné vysvetlenie, fotka nesplnila účel, takže pre mňa poučenie do budúcna.
Nerozumiem zameru tejto kompo. Preco takto? Ved to nema ziadnu dynamiku, prazdny priestor podla mna nema ziadny zmysel, zabija atmosferu. Prilezitost si mal, zial, nevyuzil si ju, mozno na buduce. Drzim palce, toto je podla mna nanic.
Fotka je bohužiaľ vo všetkých aspektoch zlá. Sú to konkrétne tieto: dotyk koňa s horizontom, samotný náklon doprava (pôsobí to veľmi neprirodzene) a najhoršia vec na fotke je samotná kompozícia koňa, ktorý "vychádza z obrázku". Po správnosti by mal byť na ľavej strane. Kvalita je však celkom prijateľná.
Objektívy: Sigma APO 70-200mm F2.8 II EX DG MACRO HSM,
Tamron 17-50mm F/2.8 AF SP XR Di-II LD Asp IF,
Nikkor 50mm f/1.8G AF-S,
Príslušenstvo: Statív Manfrotto 055CXPRO4
Polarizačný filter Hoya HD 67mm
Prechodové filtre Hitech 0.3, 0.6, 0.9 Hard line a Hitech 2.1
Hitech systém na výmenné filtre
Nikon Káblová spúšť MC-DC2
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
Komentáre a hodnotenia
Zoradiť od najstarších