Ide búrka bum-bum

Body: 534.00    Videnia: 6989    Páči sa: 4

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
xerion
2011-10-08 10:02:27
krásne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
slawmi
2011-10-08 03:16:09
zaujimava uprava...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-10-03 21:20:03
príspevok od: JaroD.
Štefan ten smajlík za mojou otázkou som tam nedával nadarmo ... to znamená, nevinne som si ťa doberal a samozrejme som to nemyslel vôbec vážne.
Radšej si mohol venovať 3-4 komentáre zo svojho drahocenného času niekomu, komu to skutočne pomôže.
Ako len schladiť horúce hlavy...? Skúsim takto: Jaro, Števov komentár aj mne pomôže a hodne... Števo, Jaro by dal rád aj väčšieho smajlíka, ale sa nedá...
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-10-03 21:14:24
príspevok od: JaroD.
Štefan ten smajlík za mojou otázkou som tam nedával nadarmo ... to znamená, nevinne som si ťa doberal a samozrejme som to nemyslel vôbec vážne.
Radšej si mohol venovať 3-4 komentáre zo svojho drahocenného času niekomu, komu to skutočne pomôže.
Jaro, už si mi predtým vážne myslené vytkol moje vyjadrenia k iným fotkám, teda zaoberal si sa nesúhlasne iným názorom. Už vtedy si mohol využiť svoju radu a miesto toho aby si sa zaoberal nesúhlasom s mojím názorom, mohol si ten čas radšej venovať iným fotkám. Odvtedy si mi nedal vedieť že sa dačo zmenilo a tak som inak ako vážne tvoj komentár poňať nemohol Smajlík, nesmajlík A svoj "drahocený" na kamarátov obetujem rád
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-10-03 21:06:55
príspevok od: JaroD.
Štefan ten smajlík za mojou otázkou som tam nedával nadarmo ... to znamená, nevinne som si ťa doberal a samozrejme som to nemyslel vôbec vážne.
Radšej si mohol venovať 3-4 komentáre zo svojho drahocenného času niekomu, komu to skutočne pomôže.
Chlopi, pri pive na najbližšom stretku si budeme lepšie rozumieť...
 
JaroD.
2011-10-03 20:21:13
príspevok od: SteveS
Jaro, asi nechcel ked som nedal Už samotný komentár píšem, pozri: "...TK mi tu pristane k tomuto prevedeniu a farbe ..." Teda tým som dal najavo že som s TK plne spokojný.
...
Niekto hľadá brilanciu a to je pre neho "Best" ... niekto rozostrené zašumené BW veci ... a niekto podľa témy, námetu, kategorizácie a spracovania fotky mení požiadavky na TK, resp presnejšie uvediem že mení požiadavky na chcený či nechcený šum a chcenú či nechcenú brilanciu atd. Tam patrím aj ja. A napr. to že tieto farby mi neulahodili úplne, to je v impacte, ale farby vnímam ze autor namiešal také ako chcel a všetko ako chcel zvládol, nevnímam tu žiadnu chybu a nedostatok. Dokonca ani v kompozícii farieb.
...
Skôr by som sa nečudoval ak by si sa pýtal na impact, že prečo som nedal ešte nižší ako 6 lebo som vytkol že mi to neulahodilo úplne. No aj napriek tomu ju považujem za vydarenú foto. Napr. bodujem pozitívne aj drsné a depresívne či surové veci ktoré nemám rád a ktoré nevyhladávam ...bodujem kvalitu zvládnutia fotky a jej schopnosť vyvolať emócie, budiž aj mne nepríjemné ... snáď ma teda pochopíš ako to myslím ... snažím sa odosobniť, to je všetko.
...
Myslím že už sme o takej veci a bodovaní raz diskutovali a už si zavŕtal do mňa. Ja mám na danú tému zásadný názor v duchu, že zaoberajme sa FOTKOU a témami okolo nej a nie hodnoteniami iných hodnotiteľov, nie tým čo a ako hodnotí niekto iný ... tomu nnadávam netolerancia ... a problematika cudzieho hodnotenia ma začne zaujímať až vtedy ak vytuším vyslovenú zlomyselnosť u anonymných nickov, vtedy ak bodujú známkou od 0 do 3 (4) fotky ktoré sú naozaj prvotriedne a špičkové a hromadne tak aj akceptované, včítane špičkových autorov (kritikov).
Štefan ten smajlík za mojou otázkou som tam nedával nadarmo ... to znamená, nevinne som si ťa doberal a samozrejme som to nemyslel vôbec vážne.
Radšej si mohol venovať 3-4 komentáre zo svojho drahocenného času niekomu, komu to skutočne pomôže.
 
ruraru
2011-10-02 23:57:05
Mas v galerii lepsie foto, ale to neznamena, ze tato je nezaujimava.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
roman-zdiar
2011-10-02 19:31:56
Obdivujem Vase fotografie z nasho kraja. Verim, ze by sa pacili i nasim hostom v penzione. Kontaktujte ma prosim ohladne printu. Dakujem.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
GiaStan
2011-10-02 15:37:56
Paramount....very very strong! *****
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kathyx
2011-10-01 16:37:14
Tam kde pracujem je taká búrka veľká vzácnosť a niekedy by som jej rada bola. Veľmi sa mi páči.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-09-30 17:11:34
príspevok od: Stratený Stano
Števo, prečítal som si prvý aj druhý príspevok a musím uznať, že máš dobrú pamäť - podarilo sa ti ten druhý napísať úplne doslova presne ako ten prvý...
Ty si nepolepšiteľný beťár ... na špás je tu jedno porekadlo, naznačujúc že je potrebný ešte aj pri maximálnom nasadení v práci a vyplazenom jazyku a strese ... v polopreklade "Nasaď plný gás (plyn) a pracuj so špás". Toto bola síce tvoja reakcia z pohody a oddychu ale iste by sa ani tu nestratil
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-09-30 15:57:30
príspevok od: SteveS
Jaro, asi nechcel ked som nedal Už samotný komentár píšem, pozri: "...TK mi tu pristane k tomuto prevedeniu a farbe ..." Teda tým som dal najavo že som s TK plne spokojný.
...
Niekto hľadá brilanciu a to je pre neho "Best" ... niekto rozostrené zašumené BW veci ... a niekto podľa témy, námetu, kategorizácie a spracovania fotky mení požiadavky na TK, resp presnejšie uvediem že mení požiadavky na chcený či nechcený šum a chcenú či nechcenú brilanciu atd. Tam patrím aj ja. A napr. to že tieto farby mi neulahodili úplne, to je v impacte, ale farby vnímam ze autor namiešal také ako chcel a všetko ako chcel zvládol, nevnímam tu žiadnu chybu a nedostatok. Dokonca ani v kompozícii farieb.
...
Skôr by som sa nečudoval ak by si sa pýtal na impact, že prečo som nedal ešte nižší ako 6 lebo som vytkol že mi to neulahodilo úplne. No aj napriek tomu ju považujem za vydarenú foto. Napr. bodujem pozitívne aj drsné a depresívne či surové veci ktoré nemám rád a ktoré nevyhladávam ...bodujem kvalitu zvládnutia fotky a jej schopnosť vyvolať emócie, budiž aj mne nepríjemné ... snáď ma teda pochopíš ako to myslím ... snažím sa odosobniť, to je všetko.
...
Myslím že už sme o takej veci a bodovaní raz diskutovali a už si zavŕtal do mňa. Ja mám na danú tému zásadný názor v duchu, že zaoberajme sa FOTKOU a témami okolo nej a nie hodnoteniami iných hodnotiteľov, nie tým čo a ako hodnotí niekto iný ... tomu nnadávam netolerancia ... a problematika cudzieho hodnotenia ma začne zaujímať až vtedy ak vytuším vyslovenú zlomyselnosť u anonymných nickov, vtedy ak bodujú známkou od 0 do 3 (4) fotky ktoré sú naozaj prvotriedne a špičkové a hromadne tak aj akceptované, včítane špičkových autorov (kritikov).
Števo, prečítal som si prvý aj druhý príspevok a musím uznať, že máš dobrú pamäť - podarilo sa ti ten druhý napísať úplne doslova presne ako ten prvý...
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-09-30 15:55:15
Stano sorry, zase už nefunguje ochrana pred duplovaním komentov.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-09-30 15:54:30
príspevok od: JaroD.
Štefan nechcel si náhodou za TK dať 6-ku ?
Jaro, asi nechcel ked som nedal Už samotný komentár píšem, pozri: "...TK mi tu pristane k tomuto prevedeniu a farbe ..." Teda tým som dal najavo že som s TK plne spokojný.
...
Niekto hľadá brilanciu a to je pre neho "Best" ... niekto rozostrené zašumené BW veci ... a niekto podľa témy, námetu, kategorizácie a spracovania fotky mení požiadavky na TK, resp presnejšie uvediem že mení požiadavky na chcený či nechcený šum a chcenú či nechcenú brilanciu atd. Tam patrím aj ja. A napr. to že tieto farby mi neulahodili úplne, to je v impacte, ale farby vnímam ze autor namiešal také ako chcel a všetko ako chcel zvládol, nevnímam tu žiadnu chybu a nedostatok. Dokonca ani v kompozícii farieb.
...
Skôr by som sa nečudoval ak by si sa pýtal na impact, že prečo som nedal ešte nižší ako 6 lebo som vytkol že mi to neulahodilo úplne. No aj napriek tomu ju považujem za vydarenú foto. Napr. bodujem pozitívne aj drsné a depresívne či surové veci ktoré nemám rád a ktoré nevyhladávam ...bodujem kvalitu zvládnutia fotky a jej schopnosť vyvolať emócie, budiž aj mne nepríjemné ... snáď ma teda pochopíš ako to myslím ... snažím sa odosobniť, to je všetko.
...
Myslím že už sme o takej veci a bodovaní raz diskutovali a už si zavŕtal do mňa. Ja mám na danú tému zásadný názor v duchu, že zaoberajme sa FOTKOU a témami okolo nej a nie hodnoteniami iných hodnotiteľov, nie tým čo a ako hodnotí niekto iný ... tomu nnadávam netolerancia ... a problematika cudzieho hodnotenia ma začne zaujímať až vtedy ak vytuším vyslovenú zlomyselnosť u anonymných nickov, vtedy ak bodujú známkou od 0 do 3 (4) fotky ktoré sú naozaj prvotriedne a špičkové a hromadne tak aj akceptované, včítane špičkových autorov (kritikov).
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-09-30 15:54:29
príspevok od: JaroD.
Štefan nechcel si náhodou za TK dať 6-ku ?
Jaro, asi nechcel ked som nedal Už samotný komentár píšem, pozri: "...TK mi tu pristane k tomuto prevedeniu a farbe ..." Teda tým som dal najavo že som s TK plne spokojný.
...
Niekto hľadá brilanciu a to je pre neho "Best" ... niekto rozostrené zašumené BW veci ... a niekto podľa témy, námetu, kategorizácie a spracovania fotky mení požiadavky na TK, resp presnejšie uvediem že mení požiadavky na chcený či nechcený šum a chcenú či nechcenú brilanciu atd. Tam patrím aj ja. A napr. to že tieto farby mi neulahodili úplne, to je v impacte, ale farby vnímam ze autor namiešal také ako chcel a všetko ako chcel zvládol, nevnímam tu žiadnu chybu a nedostatok. Dokonca ani v kompozícii farieb.
...
Skôr by som sa nečudoval ak by si sa pýtal na impact, že prečo som nedal ešte nižší ako 6 lebo som vytkol že mi to neulahodilo úplne. No aj napriek tomu ju považujem za vydarenú foto. Napr. bodujem pozitívne aj drsné a depresívne či surové veci ktoré nemám rád a ktoré nevyhladávam ...bodujem kvalitu zvládnutia fotky a jej schopnosť vyvolať emócie, budiž aj mne nepríjemné ... snáď ma teda pochopíš ako to myslím ... snažím sa odosobniť, to je všetko.
...
Myslím že už sme o takej veci a bodovaní raz diskutovali a už si zavŕtal do mňa. Ja mám na danú tému zásadný názor v duchu, že zaoberajme sa FOTKOU a témami okolo nej a nie hodnoteniami iných hodnotiteľov, nie tým čo a ako hodnotí niekto iný ... tomu nnadávam netolerancia ... a problematika cudzieho hodnotenia ma začne zaujímať až vtedy ak vytuším vyslovenú zlomyselnosť u anonymných nickov, vtedy ak bodujú známkou od 0 do 3 (4) fotky ktoré sú naozaj prvotriedne a špičkové a hromadne tak aj akceptované, včítane špičkových autorov (kritikov).
 
JankoHrach
2011-09-30 11:45:19
Jednoducho parada :D
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
paoravec
2011-09-30 10:58:24
vyborné foto
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-09-29 17:16:00
príspevok od: JaroD.
Stano máš aj nejaký TOP výber z tvojho portfólia na nejakom nosiči ? Alebo máš všetko významné vo svojej galérke ?
Výber mám, asi 20 foto dosiaľ nepublikovaných, ale dosiaľ nie sú celkom spracované, mali by to byť tie pre výstavu v budúcnosti, tak okolo roku 2030...
 
JaroD.
2011-09-29 08:43:26
príspevok od: Stratený Stano
Ahoj Jaro,
Neposlal, ukazoval som návštevám a známym (ale museli mať na rukách bavlnené rukavice) a dostal som objednávky na dve ďalšie... Ale sľubujem, dnes tak učiním...
Stano máš aj nejaký TOP výber z tvojho portfólia na nejakom nosiči ? Alebo máš všetko významné vo svojej galérke ?
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-09-29 08:12:54
príspevok od: JaroD.
Jasne Stano, myslel som vyložene na oblohu, presnejšie na ľavú stranu oblohy pomedzi mraky, kde je tmavá šeď a žiada sa mi modré nebo, resp. o čosi viac modrejšie a svetlejšie nebo práve kvôli vzájomnému pocitovému prepojeniu s prežiarenými kopcami.
P.s.: Stano posielal si mi niečo ? Lebo zartiaľ nič neprišlo.
Ahoj Jaro,
Neposlal, ukazoval som návštevám a známym (ale museli mať na rukách bavlnené rukavice) a dostal som objednávky na dve ďalšie... Ale sľubujem, dnes tak učiním...
 
JaroD.
2011-09-29 08:08:51
príspevok od: Stratený Stano
V ľavej časti svetlo nebolo. Ak poznáš terén nad Strednicou nad Ždiarom, tak slnko najprv osvetlí kopce a potom cez sedlo úbočia pod kopcami. Svah, na ktorom sú stromy, je dlho v tieni, ktorý naňho hádže svah a les. Aj preto som musel zvoliť HDR, lebo kopce svietili a stromy boli ešte čierne, taký dynamický rozsah môj foťák nebol schopný zvládnuť...
Jasne Stano, myslel som vyložene na oblohu, presnejšie na ľavú stranu oblohy pomedzi mraky, kde je tmavá šeď a žiada sa mi modré nebo, resp. o čosi viac modrejšie a svetlejšie nebo práve kvôli vzájomnému pocitovému prepojeniu s prežiarenými kopcami.
P.s.: Stano posielal si mi niečo ? Lebo zartiaľ nič neprišlo.
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-09-29 07:31:44
príspevok od: JaroD.
Tonalita vyvoláva u mňa podobné reakcie ako u Štefana, hlavne si myslím že slnkom prežiarený priestor na zemi až tak nezodpovedá temnej oblohe, chýba mi tam svetlosť a modrá obloha v ľavej časti, z ktorej pramení zdroj svetla a ožiarenie krajiny.
V ľavej časti svetlo nebolo. Ak poznáš terén nad Strednicou nad Ždiarom, tak slnko najprv osvetlí kopce a potom cez sedlo úbočia pod kopcami. Svah, na ktorom sú stromy, je dlho v tieni, ktorý naňho hádže svah a les. Aj preto som musel zvoliť HDR, lebo kopce svietili a stromy boli ešte čierne, taký dynamický rozsah môj foťák nebol schopný zvládnuť...
 
JaroD.
2011-09-29 00:20:29
príspevok od: SteveS
Mne naopak, rozmáznuté mraky vôbec nevadia, sám mám také rád, pôsobí to na mńa dynamicky, akoby boli zretelne v pohybe. Aj Tk mi tu pristane k tomuto prevedeniu a farbe. A to co druhých chytilo za srdce, tonálne prevedenie do hnedozelena, mna zas nejak velmi neberie. Ale svetlo tam je evidentne fajnové, tá lúka žiari a prechádza pekne do tieńa, kompozicne tradicne lahodné. Štandartne dobrá práca, softové hdr by som na tomto nespoznal, príjemný výsledok
Štefan nechcel si náhodou za TK dať 6-ku ?
 
JaroD.
2011-09-29 00:13:02
príspevok od: Peter Svoboda
Veru,veru..Ak by sme mali toľko love aj v peňaženke ako v preklade, tak sme v karibiku pod kokosom...Ak by sme chceli ale menej v tomto vyznaní,tak nahradíme jedno slovo medom, či honeyom, alebo čerpadlom darlingom a máme len tri, ak by sme chceli trochu jedno love zdeformovať,resp zaobaliť, máme beloved, čiže dvakrát jasné love, raz beloved a med, či čerpadlo ako prvé...
No menšiu redukciu už nevymyslím...
Aha až teraz pozerám, že Peťo dal to isté hodnotenie čo ja, možno to myslel tak isto ako ja
 
JaroD.
2011-09-29 00:07:06
Tonalita vyvoláva u mňa podobné reakcie ako u Štefana, hlavne si myslím že slnkom prežiarený priestor na zemi až tak nezodpovedá temnej oblohe, chýba mi tam svetlosť a modrá obloha v ľavej časti, z ktorej pramení zdroj svetla a ožiarenie krajiny.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
FredySk
2011-09-28 22:21:04
PECKA!!!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-09-28 21:21:06
príspevok od: Stratený Stano
Strašná reč - skús preložiť také vyznanie lásky - miláčik môj milovaný, tak milovane ťa milujem... to bude (tipujem) 4x love - žiadne jemnôstky...
Veru,veru..Ak by sme mali toľko love aj v peňaženke ako v preklade, tak sme v karibiku pod kokosom...Ak by sme chceli ale menej v tomto vyznaní,tak nahradíme jedno slovo medom, či honeyom, alebo čerpadlom darlingom a máme len tri, ak by sme chceli trochu jedno love zdeformovať,resp zaobaliť, máme beloved, čiže dvakrát jasné love, raz beloved a med, či čerpadlo ako prvé...
No menšiu redukciu už nevymyslím...
 
Jerry C.
2011-09-28 21:20:41
bože! dva dni som tu nebol a tu také krásne veci pribúdajú !!! dobrú atmosféru to má !!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-09-28 20:57:42
príspevok od: Peter Svoboda
Nooo, ja vlastne píšem, že dva v jednom, čiii dvaja v jednej,..či dve v jednom, resp. dve v jednej ...
Bože, kto tú angličtinu vlastne vymyslel...kto sa má v tom vyznať.
Strašná reč - skús preložiť také vyznanie lásky - miláčik môj milovaný, tak milovane ťa milujem... to bude (tipujem) 4x love - žiadne jemnôstky...
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-09-28 20:53:42
príspevok od: Stratený Stano
Peter, tu nie sme na 1x.com - kto to má po tebe prekladať...
Nooo, ja vlastne píšem, že dva v jednom, čiii dvaja v jednej,..či dve v jednom, resp. dve v jednej ...
Bože, kto tú angličtinu vlastne vymyslel...kto sa má v tom vyznať.
 
zember
2011-09-28 20:45:51
Úprava i název foto a lá Stratený, takhle to mám rád
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-09-28 20:33:09
príspevok od: Peter Svoboda
Mne sa páči ak sa podá krajina trochu ináč, zvlášť, ak sa jedná o 1000x videné alebo známe miesta, či už je to šťastný moment, čo bol vzácne doprianý fotografovi na mieste, či už kreatívny vklad autora do scény v procesingu..tu vidím two in one..:)
Peter, tu nie sme na 1x.com - kto to má po tebe prekladať...
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-09-28 20:24:34
Mne sa páči ak sa podá krajina trochu ináč, zvlášť, ak sa jedná o 1000x videné alebo známe miesta, či už je to šťastný moment, čo bol vzácne doprianý fotografovi na mieste, či už kreatívny vklad autora do scény v procesingu..tu vidím two in one..:)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Soňa
2011-09-28 19:31:22
šumné to je :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
hombreee
2011-09-28 18:37:55
ako vacsinou, znova super :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-09-28 18:23:11
príspevok od: Dodo PO
Zdravím. Snažím sa pochopiť ten výklad kompozície, no nedarí sa mi. Sú v „zlatom reze“, nie síce v pravo, v zmysle čítania textu (z ľava do …), ale v tom nevidím problém. Aj mne vedie oči z pravej strany ku stromom, no bodaj by nie, keď od Polákuf ide taká čiernavota … čo malo nohy uteká … aj k tým stromom.
Ty kokso, Dodo, dobrý výklad... Keď bude niekto na FAčku mať reči, takto mu to vysvetlím...

Ináč, kedysi som kvôli kompozícii otočil foto aj s Tatrami - jáj, to bola pohroma v komentároch... Ale kompo bolo super...
 
Dodo PO
2011-09-28 18:19:13
príspevok od: samusko
nazdar, kompozicia - rozdel si tu fotografiu na tri casti popredie - dva stromy privelmi zasahuju do kopcov nad nimi - sa prekryvaju stred - ubocie kopca - vedie mi oci z pravej strany ku stromom. vobec mi nic neudrzi pohlad na pravej strane fotografie, a opat skoncim na tych stromoch pozadie - kopce - super, paci sa mi skus stvorcovy format a dat prec pravu cast fotografie svetlo - niekto tu hodnotil svetlo tusim v prvych prispevkoch - ako sa da hodnotit svetlo pri HDR ? a k tym oblakom - lepsie su ak su rozmazane jednym smerom - ty ic hmas roztrasene :) ale verim ze vo vetre ani stativ nepomoze btw. pozuil si filter ?? ja tam vidim prechod z hnedej do modrej tesne nad vrcholkami - ale mozno sa mylim
Zdravím. Snažím sa pochopiť ten výklad kompozície, no nedarí sa mi. Sú v „zlatom reze“, nie síce v pravo, v zmysle čítania textu (z ľava do …), ale v tom nevidím problém. Aj mne vedie oči z pravej strany ku stromom, no bodaj by nie, keď od Polákuf ide taká čiernavota … čo malo nohy uteká … aj k tým stromom.
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-09-28 18:19:01
príspevok od: retep
na Svinici,skakat??..

tak uvid
Možno, keď sa postavím na ten výťahový domček na streche, tak by som aj mohol...
 
retep
2011-09-28 18:12:50
príspevok od: Stratený Stano
Už mám pripravené na ďalšie publikovanie len nehadeerkové foto...

p.s. Necvaknem, lebo na Svinicu nevidím, zacláňa mi hlavný hrebeň, musel by si podskočiť...
na Svinici,skakat??..

tak uvid
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-09-28 18:10:08
príspevok od: retep
krasny kraj....putavy kut Slovenska.....chvalim,u Teba takmer tradicne vzdy oko a uhol pohladu v suzvuku.....

nepaci sa mi hdr uprava pri tychto typoch fotografie...vnasa do fotky pre mna nieco neidentifikovatelne,s cim sa neviem stotoznit.....toboz to vysvetlit...

proste,farebny kalendar ma uputa,myslim,ze Ty to vies aj lepsie a bez takychto uprav...

p

p.s.v piatok budem na Svinici.okolo 9h,tak ma prosim cvakni na dialku...
Už mám pripravené na ďalšie publikovanie len nehadeerkové foto...

p.s. Necvaknem, lebo na Svinicu nevidím, zacláňa mi hlavný hrebeň, musel by si podskočiť...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-09-28 18:07:10
príspevok od: samusko
nazdar, kompozicia - rozdel si tu fotografiu na tri casti popredie - dva stromy privelmi zasahuju do kopcov nad nimi - sa prekryvaju stred - ubocie kopca - vedie mi oci z pravej strany ku stromom. vobec mi nic neudrzi pohlad na pravej strane fotografie, a opat skoncim na tych stromoch pozadie - kopce - super, paci sa mi skus stvorcovy format a dat prec pravu cast fotografie svetlo - niekto tu hodnotil svetlo tusim v prvych prispevkoch - ako sa da hodnotit svetlo pri HDR ? a k tym oblakom - lepsie su ak su rozmazane jednym smerom - ty ic hmas roztrasene :) ale verim ze vo vetre ani stativ nepomoze btw. pozuil si filter ?? ja tam vidim prechod z hnedej do modrej tesne nad vrcholkami - ale mozno sa mylim
Juuj, ta to bars veľa kritiky na môj vkus...
V niečom súhlas, v niečom nie. Idem pekne po poriadku: Prekrývanie stromov s pozadím mám veľmi rád a často to praktizujem. Pre mňa je to spojivo jednotlivých tretín. Podobne ako zaoblačená obloha zahaľuje kopce a takto sú všetky tretiny prepojené.
Vysvetlím aj pravú časť - možno štvorec by niekomu pasoval, ale ja štvorce nerád. Domnievam sa, že orez sprava na štvorec by hodne ubral z atmosféry, už by to nebola búrková foto...
Prečo by pri HDR nemalo byť svetlo? Tomu celkom nerozumiem...
Oblaky majú vzhľad roztrasenosti, ale vo skutočnosti je to posun medzi jednotlivými zábermi, ich pohyb bol rýchly a ja v bracketingu necvakám rýchlo za sebou, lebo sa zvykne foťák, i keď je na statíve, roztriasť. Možno bola chyba, že som mal zapnutú redukciu otrasov VR.
Nie, filter, teda hardverový som nepoužil, nepoužívam žiadne...
Vyzerá to tak, že nakoniec v ničom nesúhlasím, ale to som už celý ja...
 
LK1961
2011-09-28 18:05:18
Technicky dobré,ako vždy,no klasická úprava u tvojich fotiek sa mi páči viac
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
mkosztura
2011-09-28 17:45:57
krása , mám rád atmo
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matt83
ocenenie redakciou 2011-09-28 17:30:06
fajna dynamika :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
retep
2011-09-28 17:28:44
krasny kraj....putavy kut Slovenska.....chvalim,u Teba takmer tradicne vzdy oko a uhol pohladu v suzvuku.....

nepaci sa mi hdr uprava pri tychto typoch fotografie...vnasa do fotky pre mna nieco neidentifikovatelne,s cim sa neviem stotoznit.....toboz to vysvetlit...

proste,farebny kalendar ma uputa,myslim,ze Ty to vies aj lepsie a bez takychto uprav...

p

p.s.v piatok budem na Svinici.okolo 9h,tak ma prosim cvakni na dialku...
 
Zuzka Stulka
2011-09-28 17:24:08
Nádhera...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
samusko
2011-09-28 16:43:32
nazdar, kompozicia - rozdel si tu fotografiu na tri casti popredie - dva stromy privelmi zasahuju do kopcov nad nimi - sa prekryvaju stred - ubocie kopca - vedie mi oci z pravej strany ku stromom. vobec mi nic neudrzi pohlad na pravej strane fotografie, a opat skoncim na tych stromoch pozadie - kopce - super, paci sa mi skus stvorcovy format a dat prec pravu cast fotografie svetlo - niekto tu hodnotil svetlo tusim v prvych prispevkoch - ako sa da hodnotit svetlo pri HDR ? a k tym oblakom - lepsie su ak su rozmazane jednym smerom - ty ic hmas roztrasene :) ale verim ze vo vetre ani stativ nepomoze btw. pozuil si filter ?? ja tam vidim prechod z hnedej do modrej tesne nad vrcholkami - ale mozno sa mylim
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 7 | Priemer: 6.00
 
the.saint
2011-09-28 15:55:37
paráda
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
DeepGirl
2011-09-28 15:01:06
Krása!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
EvaD
2011-09-28 14:12:00
paráda..
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-09-28 13:02:48
príspevok od: rbr69
V prvopociatku bez citania popisu som myslel, ze ci nebol pouzity nejaky silny ND filter (ja pouzivam), ale potom je tam vidiet opakovane rovnake struktury + po precitani popisu bolo vsjo jasno ...
Samozrejme, to opakovanie mi ihneď po zložení padlo do oka, ale zdalo sa mi zaujímavé a tak reku nech si je...
 
rbr69
2011-09-28 12:58:55
príspevok od: Stratený Stano
Rasťo, rád komplikujem, také celoživotné hobby...
V prvopociatku bez citania popisu som myslel, ze ci nebol pouzity nejaky silny ND filter (ja pouzivam), ale potom je tam vidiet opakovane rovnake struktury + po precitani popisu bolo vsjo jasno ...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-09-28 12:36:36
príspevok od: DUDIS
celkom fajn.. ale nechápem ako môžu byť oblaky máznuté pohybom a ostatné, včetne trávy nie.. hmm hmm hmm a farby sa mi zdajú málo sýte - také nevýrazné.. no neviem
Ešte dodám, že málokedy sa snažím o zachytenie reálnych farieb. Ako raz povedal jeden múdry človek - kto chce vidieť realitu, nech si kúpi ďalekohľad...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-09-28 12:33:02
príspevok od: DUDIS
celkom fajn.. ale nechápem ako môžu byť oblaky máznuté pohybom a ostatné, včetne trávy nie.. hmm hmm hmm a farby sa mi zdajú málo sýte - také nevýrazné.. no neviem
Rád vysvetlím: Oblaky sa hnali vysokou rýchlosťou, ale to prúdenie bolo len vo vyšších vrstvách, moja scéna je pred vetrom chránená lesom sprava. Čo sa týka farieb, zrejme si zástancom tých pestrejších, ja nie. Navyše, predbúrkovej atmosfére by nepomohli...
 
DUDIS
2011-09-28 12:29:13
celkom fajn.. ale nechápem ako môžu byť oblaky máznuté pohybom a ostatné, včetne trávy nie.. hmm hmm hmm a farby sa mi zdajú málo sýte - také nevýrazné.. no neviem
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-09-28 12:16:12
Nehnevajte sa, že nepoďakujem každému z vás osobitne, že ste sa zastavili, slovíčko utratiili... Ďakujem všetkým len takto, hromadne...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-09-28 12:13:45
príspevok od: rbr69
Stano, povazujem to za experiment a snahu urobit nieco ine zo zaberu, ktory by sa tam dal urobit jednoduchsie ... preto pisem jednoduchsie, lebo svetlo nevyzera na to, ze by to expozicne dynamicky nepobrala jedna foto ... a cas tychto postprocess experimentov este len pride pocas tmavych zimnych dni
Rasťo, rád komplikujem, také celoživotné hobby...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-09-28 12:12:15
príspevok od: Dodo PO
Hmlovka jo? No, chodím každé ráno do schránky, že či nemám navštívenku na poštu … a nič, akosi je hmlisto.
Ahoj Dodo, nie je baryt, do piatku príde, až potom...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-09-28 12:11:06
príspevok od: Deuce
Veľmi pekne. No kde na to chodiš? Behám do Tatier často, no ešte sa mi nepodarilo zažiť takú atmosféru, akú mavas na fotkách ty.
Keď je pekne sedím doma a keď je zamračené, tak vtedy idem na vec...
 
sunajn
2011-09-28 11:47:31
A to si z ručičky, alebo stojančeka HDRoval? Šumné
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
spektrum
2011-09-28 11:27:45
hej, cítiť ju vo vzduchu
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
stani08
2011-09-28 11:11:37
konecne po case foto co zaujme na prvy klik :)) Strateny sa zasa nasiel :) Pekna atmosfera zavlastna tonacia farieb zaujala :) obloha mohla byt aj kontrasnejsia :) ale inak bum bum paradny zaber :))
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
rbr69
2011-09-28 11:09:46
Stano, povazujem to za experiment a snahu urobit nieco ine zo zaberu, ktory by sa tam dal urobit jednoduchsie ... preto pisem jednoduchsie, lebo svetlo nevyzera na to, ze by to expozicne dynamicky nepobrala jedna foto ... a cas tychto postprocess experimentov este len pride pocas tmavych zimnych dni
 
Dodo PO
2011-09-28 10:08:18
príspevok od: Stratený Stano
Ahoj Dodo. Môže byť aj trochu hmly...? Taká by bola...
Hmlovka jo? No, chodím každé ráno do schránky, že či nemám navštívenku na poštu … a nič, akosi je hmlisto.
 
tomasBA
2011-09-28 10:03:35
prijemne:)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2011-09-28 09:49:11
fajn, príjemná fotografia. kľudne si viem predstaviť u mňa v obývačke na stene.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Ouki
2011-09-28 09:27:01
prijemna fotka . . .
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
PATAK
2011-09-28 09:06:02
nádhera
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
zuzuliena
externý redaktor 2011-09-28 09:05:54
pre mna PERFEKTNA!!! s oblakmi, so stromami, s tonalitou. Burky bum-bum mam rada, spoza okna .-), pod tymi stromami by som vtedy nerada stat .-)
 
Stanislav Marko
2011-09-28 08:50:06
Atmosféra výborná
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Deuce
2011-09-28 08:09:16
Veľmi pekne. No kde na to chodiš? Behám do Tatier často, no ešte sa mi nepodarilo zažiť takú atmosféru, akú mavas na fotkách ty.
 
beejay
2011-09-28 08:06:09
Co ine ako 7-7-7
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Dandy007
2011-09-28 07:55:39
Mne sa velmi paci
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Shantii
2011-09-27 23:59:18
výborná fotka
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Bpali
2011-09-27 23:12:23
krasna fotecka, viem,ze sa snazis o svoje stare fotografie a musim uznat, dari sa ti....
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
mato.draho
2011-09-27 22:33:16
Príjemná tonalita, pekná krajina aj kompo, ale vadia mi tie pravidelné štruktúry pod horným okrajom fotky vľavo. Zrejme nežiadúce účinky spájania záberov...
 
Olympia
2011-09-27 22:32:19
Niekde som už napísala, že takúto atmosféru by som chcela aspoň zažiť a fotení ani nevravím.....:-) Príjemné foto...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
jnezky
2011-09-27 21:48:17
Pekné foto!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Dominik
2011-09-27 21:17:06
bum bum bum 3x7 :)) super !!!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-09-27 20:41:18
príspevok od: SteveS
Mne naopak, rozmáznuté mraky vôbec nevadia, sám mám také rád, pôsobí to na mńa dynamicky, akoby boli zretelne v pohybe. Aj Tk mi tu pristane k tomuto prevedeniu a farbe. A to co druhých chytilo za srdce, tonálne prevedenie do hnedozelena, mna zas nejak velmi neberie. Ale svetlo tam je evidentne fajnové, tá lúka žiari a prechádza pekne do tieńa, kompozicne tradicne lahodné. Štandartne dobrá práca, softové hdr by som na tomto nespoznal, príjemný výsledok
Vďaka Števo za zastavenie sa a tradične prínosný komentár... Farebné tónovanie bolo nutné a toto ma tak nejako najviac oslovilo, skúsil som ich viac...
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-09-27 20:35:37
Mne naopak, rozmáznuté mraky vôbec nevadia, sám mám také rád, pôsobí to na mńa dynamicky, akoby boli zretelne v pohybe. Aj Tk mi tu pristane k tomuto prevedeniu a farbe. A to co druhých chytilo za srdce, tonálne prevedenie do hnedozelena, mna zas nejak velmi neberie. Ale svetlo tam je evidentne fajnové, tá lúka žiari a prechádza pekne do tieńa, kompozicne tradicne lahodné. Štandartne dobrá práca, softové hdr by som na tomto nespoznal, príjemný výsledok
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
milanF
2011-09-27 20:24:26
+++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-09-27 20:19:43
príspevok od: Jozef Krajčo
stanko ty uz nam nacisto opustas zdravy rozum
Doktor Chocholoušek by hádam mohol pomôcť...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-09-27 20:18:22
príspevok od: jerzi45
príjemná tonalita, farby, oboha asi moc prežehlená, inak dobre
Joj nie, nežehlil som, túto činnosť neznášam, najmä košele...
Skutočne len zložené z 5-tich foto pomocou Photomatixu a keďže farby vyšli divoké, následná úprava v PS, tonalita, nejaké retuše. Obloha je taká pôsobením ozaj silného vetra, asi mi aj so statívom kývalo... Ale podarilo sa nafotiť len jednu sériu foto, preto nič lepšie nie je...
 
jerzi45
2011-09-27 19:56:19
príjemná tonalita, farby, oboha asi moc prežehlená, inak dobre
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
peky
2011-09-27 19:43:19
dlhšie som tu nebol a hneď to to... BUM-BUM... BUM-BUM... až mi srdce zaplesalo... vtiahlo ma to do seba... úžasné svetlo, perfektná atmosféra... jemné a umné spracovanie HDR...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Jozef Krajčo
externý redaktor 2011-09-27 19:29:49
stanko ty uz nam nacisto opustas zdravy rozum
 
Jozef Krajčo
externý redaktor 2011-09-27 19:29:04
)))))))))) bum bum )))))))
 
vilo1105
2011-09-27 19:04:27
Mne sa ta fotka a uprava páči.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
sobul
2011-09-27 19:00:15
pekne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
Helen1
2011-09-27 18:45:13
výborná atmosféra :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
horsky vlk
2011-09-27 17:49:11
celkom fajn foto..zaujimavý odtieň to má
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-09-27 17:43:02
príspevok od: Dodo PO
Pekná fotka, výborne spracovaná, možno do moderných interiérov svojou tonalitou by sa hodila. Sme svedkami príjemnej jesene, žiada sa mi krajina v teplých farách s nízkym osvetlením ... nebude?
Ahoj Dodo. Môže byť aj trochu hmly...? Taká by bola...
 
Dodo PO
2011-09-27 17:24:26
Pekná fotka, výborne spracovaná, možno do moderných interiérov svojou tonalitou by sa hodila. Sme svedkami príjemnej jesene, žiada sa mi krajina v teplých farách s nízkym osvetlením ... nebude?
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Jozef Sádecký
ocenenie redakciou 2011-09-27 15:43:59
Nad tatrou sa bum bum blýska =) zaujímava tonalita fotky ,ale zase niečo iné tak v pohodičke =)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
mato73
2011-09-27 15:08:41
zaujímavá úprava, pekná krajinka
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Ivan .
2011-09-27 13:13:46
radosť pozrieť na takýto záber. Páči sa mi ako ma to vťahuje do deja..........ako by som tam bol.............
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
HK
2011-09-27 12:50:54
Atmosfericke! ...take mam rad:)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2011-09-27 12:32:16
nadherna atmosfera and light !
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kmotrík
2011-09-27 12:27:14
pekne, zaujalo...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
1970
2011-09-27 11:35:02
zaujimave svetlo a silna atmosfera... paci, super!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
margon
2011-09-27 11:11:46
zaujalo fajn kompozíciou a výbornou atmosférou...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-09-27 11:07:45
príspevok od: walde
...naozaj výborná predbúrková atmosféra, k tomu podľa mňa perfektne utrafená tonalita... ...kompozične tu odzneli rôzne názory ale ty si bol na mieste a spolieham sa na tvoj vytríbený vkus že to bolo najlepšie riešenie...hdr a následné pp úpravy si vždy vyberú svoju daň v istých dopadoch na tk...celkovo veľmi príjemne pôsobiaci impaktový pohľad :)
Kompozíciu som mal odkukanú tak trochu už skôr, spred roka. Zaujali ma tie dva stromy a za nimi dva známe vrcholy - riešil som to tak, aby sa pohľad preniesol od stromov diagonálne na vrcholy a skončil vpravo hore v búrke. Samozrejme, dalo sa to i ináč, tak niekedy nabudúce, keď bude viac času...
Vďaka Vlado za názor...
 
walde
ocenenie redakciou 2011-09-27 10:58:57
...naozaj výborná predbúrková atmosféra, k tomu podľa mňa perfektne utrafená tonalita... ...kompozične tu odzneli rôzne názory ale ty si bol na mieste a spolieham sa na tvoj vytríbený vkus že to bolo najlepšie riešenie...hdr a následné pp úpravy si vždy vyberú svoju daň v istých dopadoch na tk...celkovo veľmi príjemne pôsobiaci impaktový pohľad :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
peker
2011-09-27 10:51:15
pekné atmo , pohyb mrakov pridáva na očakávaní búrky
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-09-27 09:41:19
celkom fajn sa na to pozerá...ten jemný farebný nádych
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Tono
2011-09-27 09:39:36
svetlo dobre , kompozicne mi vadi ten dotyk travy so stromami vlavo dole . stromy v popredi su rozostrene , ale to bude tym HDR a pocasim , ale krajinka to krasna . Mraky pridavaju na atmosfere .
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
stteffi
2011-09-27 09:12:55
celkom fajn rychlofka , tia mraky sú nejaké rozmázle... takto to ani nevyzerá , že by sa blížila búrka , dúfam že si stihol poschovávať techniku včas...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
nostre
2011-09-27 08:58:57
Vynikajíci atmosféra, jako hrom bum-bum :D
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-09-27 08:49:08
príspevok od: jozefmicic
Svetlo a atmosféra skutočne vynikajúce, v správny čas na správnom mieste. Technicky mi trochu vadia tie oblaky, najmä vľavo hore sú tak neprirodzene rozostrené, možno ešte trochu viac použiť blur. Kompozične by som asi fotil viac napravo, stromy trochu do stredu a vrchol kopca zo stredu doprava. Aj ja už chcem konečne nejaké oblaky na tejto Južnej Morave, už týždeň sa tu žiadny neobjavil. Nie veľa, aspoň zopár barančekov :)
Vďaka za obsiahly komentár. Toto bola jedna z mojich najrýchlejších fotoakcií - od zaparkovania auta sa do cca 5-tich minút spustil lejak a to som ešte musel vybehnúť hore vyššie, takže na kompo veľmi času nebolo.
Oblaky sú rozostrené kvôli tomu, že rýchlo leteli po oblohe, riadny vetrisko to bol a plus k tomu 5 záberov...
Želám aspoň zopár barančekov...
 
jozefmicic
2011-09-27 08:36:17
Svetlo a atmosféra skutočne vynikajúce, v správny čas na správnom mieste. Technicky mi trochu vadia tie oblaky, najmä vľavo hore sú tak neprirodzene rozostrené, možno ešte trochu viac použiť blur. Kompozične by som asi fotil viac napravo, stromy trochu do stredu a vrchol kopca zo stredu doprava. Aj ja už chcem konečne nejaké oblaky na tejto Južnej Morave, už týždeň sa tu žiadny neobjavil. Nie veľa, aspoň zopár barančekov :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Anena
2011-09-27 08:08:23
Zaujala ma tato fotka,prijemne farby, teple svetlo . Parada.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
 


Technika: Nikon D300, Hasselblad 501C, Pentacon Six TL,

Objektívy: Nikkor 18-200mm F/3.5-5.6g IF-ED AF-S DX VR, Carl Zeiss Planar T* 80, F2.8 C, Carl Zeiss Biometar 2,8/80mm, Carl Zeiss Biometar 2,8/120,

Clona: 14
Expozícia: 1/4 - 1/60 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Nikon D300
Objektív: Nikkor 18-200mm F/3.5-5.6g IF-ED AF-S DX VR
Pridané: 2011-09-27 07:50:06
Na kritiku: 2011-09-27 07:50:35
Miesto:Belianske Tatry
Témy: emócie, hory, krajina
Albumy: Tatry
Len stručné vysvetlenie názvu foto - keď bol môj syn malý, takto volal búrku s bleskami - búrka bum-bum... A dodnes si ho doberáme... :)


Foto nad obcou Ždiar, na zábere sú Ždiarska vidla a Havran, úprava HDR z 5-tich foto.