Hore

Canon rozširuje rad tlačiarní PIXMA G-Series MegaTank o päť základných modelov.

Spoločnosť Canon Europe dnes oznámila rozšírenie obľúbeného radu tlačiarní PIXMA G-Series MegaTank o päť modelov základnej kategórie s možnosťou dopĺňania atramentu, určených pre malé firmy, domáce kancelárie a študentov. 

Všetky nové modely sa vyznačujú predovšetkým jednoduchším ovládaním s vymeniteľnou odpadovou nádobkou, ktorá skracuje prestoje, vylepšenými zásobníky na atrament, ktoré maximálne uľahčujú doplňovanie nádržiek a dvojriadkovým LCD displejom pre rýchly prístup k nastaveniam. Ekonomický režim ponúka vyvážený pomer medzi nákladmi a efektivitou tlače. Umožňuje bez problémov a hospodárne vytlačiť tisíce stránok, kedykoľvek to je potrebné.

Do produktového radu pribudlo päť spoľahlivých a odolných tlačiarní s možnosťou doplňovania atramentu, ktoré ponúkajú funkcie, ako je pripojenie do cloudu, Wi-Fi alebo vysokorýchlostná tlač a zároveň vyhovejú všetkým požiadavkám a rozpočtovým možnostiam:

  • PIXMA G3460 – Vysokorýchlostné multifunkčné zariadenie (tlač, skenovanie, kopírovanie) s Wi-Fi pripojením
  • PIXMA G3420 – Vysoko kvalitná multifunkčná tlačiareň s podporou Wi-Fi
  • PIXMA G2460 – Vysokorýchlostné multifunkčné zariadenie
  • PIXMA G2420 – Multifunkčné zariadenie s vysokou výťažnosťou, ktoré dokáže tlačiť, skenovať a kopírovať
  • PIXMA G1420 – Ľahko použiteľná jednoúčelová tlačiareň

Maximalizujte produktivitu

Tým, ktorí potrebujú úsporné, avšak výkonné tlačové riešenie, umožňuje tento rad vytlačiť 6000[1] strán na jednu nádobku čierneho atramentu a v ekonomickom režime dokonca o 26% viac[2]. Pri farebnej tlači dosahujú zariadenia radu MegaTank až 7700 strán na jednu sadu farebných atramentov, tj. o 700 strán viac ako predchádzajúce modely. Dva vysokorýchlostné modely, PIXMA G3460 a PIXMA G2460, dokážu tlačiť rýchlosťou 10,8 výtlačkov za minútu pri použití iba čierneho atramentu a 6 výtlačkov za minútu plnofarebne. Vďaka spoľahlivej tlači môžu používatelia venovať čas a energiu iným kreatívnym činnostiam a tlačiť s dôverou vysoko kvalitné výstupy vo veľkých objemoch. Svojou čistou a ostrou tlačou uspokoja požiadavky širokého spektra používateľov – od tých, ktorí pracujú z domova a potrebujú tlačiť dlhé textové dokumenty až po tých, ktorí sa venujú kreatívnej tvorbe so svojou rodinou.

Kratšie odstávky na údržbu

Jednoducho vymeniteľná odpadová nádobka zjednodušuje prevádzku a uľahčuje údržbu. Vďaka umiestneniu atramentových nádobiek na čelnej strane tlačiarne možno ľahko a rýchlo zistiť aktuálnu hladinu atramentov. Používatelia môžu jednoducho skontrolovať hladinu v odpadovej nádobke na LCD displeji[3] alebo v aplikácii Canon PRINT App (iOS/Android), ktorá je k dispozícii pre modely PIXMA G3460 a PIXMA G3420.

Zvýšená kompatibilita

Nový, zdokonalený typ atramentových fľaštičiek maximálne uľahčuje dopĺňanie atramentu. Fľaštičku stačí zasunúť do príslušnej nádržky, tá sa sama doplní a proces automaticky ukončí po dosiahnutí plného stavu. Dvojriadkový displej pri všetkých multifunkčných modeloch[4] uľahčuje ovládanie a funkcia automatického zapnutia a vypnutia šetrí čas a energiu.

Modely PIXMA G3460 a PIXMA G3420 s Wi-Fi umožňujú používateľom jednoduché pripojenie a tlač zo smart zariadení vďaka kompatibilite s technológiami Apple AirPrint a Mopria pre Android a podporuje aplikáciu Canon PRINT. Kreatívne zameraní používatelia môžu hľadať inšpiráciu na internetových stránkach Canon Creative Park, kde nájdu okrem iného aj trojrozmerné papierové skladačky a modely, šablóny rôznych blahoželaní a pod.

Podpora rôznych tlačových médií

Drobní podnikatelia môžu doma alebo v kancelárii na tlačiarňach Canon PIXMA G-Series MegaTank tlačiť plagáty na dĺžku až 1,2 m, napr. rôzne pútače alebo iné propagačné materiály. Rodiny, ktoré sa rady pochvália svojou kreativitou, si môžu vyberať zo širokej škály médií, ako je magnetický fotografický papier Canon pre tlač vlastných magnetov na dvierka chladničky alebo opakovane použiteľný samolepiaci fotografický papier pre výzdobu stien, zrkadiel, notebookov alebo krytov telefónov. Tlačiarne Canon PIXMA G-Series MegaTank ponúkajú výkonnú všestranný tlač a poslúžia rovnako dobre k práci aj zábave. V balení je navyše jedna fľaštička čierneho atramentu zadarmo, takže je možné vytlačiť až 12 000 čiernobielych stránok bez nutnosti nákupu nového atramentu.

Predaj sa začne v decembri 2020. Ďalšie informácie o tlačiarňach radu Canon PIXMA G-Series MegaTank nájdete na stránkach:

www.canon-europe.com/printers/pixma-G2520/


[1] Výťažnosť atramentu je odhadovaná hodnota na základe vlastnej metódy testovania spoločnosti Canon s použitím testovacieho vzoru podľa normy ISO / IEC 24712 pri simulácii priebežného tlači s náhradnými atramentovými nádržkami po úvodnom nastavení
[2] Ekonomický režim znižuje spotrebu čierneho atramentu znížením hustoty, možno takto vytlačiť o 26% viac stránok než v štandardnom režime
[3] Nevzťahuje sa na model PIXMA G1420
[4] Nevzťahuje sa na model PIXMA G1420

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
WildSammy
2020-10-21 21:04:04
mohli by spraviť A3 model a škoda, že zrušili vývoj driverov pre MacOS
 
Marek Janicko
2020-10-24 15:37:56
príspevok od: WildSammy
mohli by spraviť A3 model a škoda, že zrušili vývoj driverov pre MacOS
Ahoj, zrušili vývoj driverov pre MacOS všeobecne, alebo iba pre určite modely?
 
WildSammy
2020-10-26 11:04:50
príspevok od: Marek Janicko
Ahoj, zrušili vývoj driverov pre MacOS všeobecne, alebo iba pre určite modely?
pre novšie modely, posledný model, ktorý má podporu pre MacOS je rad tlačiarňí Canon PIXMA G 2501 a teda ekvivalenty.. s kopírkou, bez, atď.. a nad tieto modely, ktoré sú už novšie jedine cez AirPrint, čo je na nič, keďže drivery poskytovali aj rôznu konfiguráciu tlače, atď... Ja dlhé roky používam Canon a tento G rad som používal kvôli tým náplniam a tlačilo mi to pekne, mám aj profily vytvorené k papierom a farbám.. čakal som na A3, ale keďže zrušili aj vývoj driverov, tak neviem veru.. Epson sú dosť pomalé v porovnaní s nimi a zdá sa mi, že Canon tlačí aj lepšie, resp. má lepšiu správu farieb a teda drivery pod Mac mali všeobecne lepšie ako má Epson..
 
Marek Janicko
2020-10-26 12:53:46
príspevok od: WildSammy
pre novšie modely, posledný model, ktorý má podporu pre MacOS je rad tlačiarňí Canon PIXMA G 2501 a teda ekvivalenty.. s kopírkou, bez, atď.. a nad tieto modely, ktoré sú už novšie jedine cez AirPrint, čo je na nič, keďže drivery poskytovali aj rôznu konfiguráciu tlače, atď... Ja dlhé roky používam Canon a tento G rad som používal kvôli tým náplniam a tlačilo mi to pekne, mám aj profily vytvorené k papierom a farbám.. čakal som na A3, ale keďže zrušili aj vývoj driverov, tak neviem veru.. Epson sú dosť pomalé v porovnaní s nimi a zdá sa mi, že Canon tlačí aj lepšie, resp. má lepšiu správu farieb a teda drivery pod Mac mali všeobecne lepšie ako má Epson..
Pozerá, že máš pravdu. Na druhú stranu keď sa nad tým zamýšľam dáva to zmysel. Sú to základné modely pre bežné úlohy. Sú to obyčajné atramenty, ktoré niesu určené ani pre tlač fotiek. Predpokladám, že načo budú objavovať teplú vodu, keď apple spravil AirPrint, ktorý je spoľahlivý na všetkých zariadeniach. Plus mnoho ľudí na svete fungujú tak, že klasický počítač už ani nemajú.
Pre tlačiaren iX6850, ktorá obsahuje pigmentovú čiernu má možnosť k stiahnuti driver pre macOS.
Ak chces A3+ musis kupit model iX6850, bez moznosti dolievat atrament ale s moznostou kupit XL naplne.
 
WildSammy
2020-10-26 15:12:29
príspevok od: Marek Janicko
Pozerá, že máš pravdu. Na druhú stranu keď sa nad tým zamýšľam dáva to zmysel. Sú to základné modely pre bežné úlohy. Sú to obyčajné atramenty, ktoré niesu určené ani pre tlač fotiek. Predpokladám, že načo budú objavovať teplú vodu, keď apple spravil AirPrint, ktorý je spoľahlivý na všetkých zariadeniach. Plus mnoho ľudí na svete fungujú tak, že klasický počítač už ani nemajú.
Pre tlačiaren iX6850, ktorá obsahuje pigmentovú čiernu má možnosť k stiahnuti driver pre macOS.
Ak chces A3+ musis kupit model iX6850, bez moznosti dolievat atrament ale s moznostou kupit XL naplne.
mal som iX6550 pred tým a nemal som ju asi predať možno sa pozriem sa po tejto iX6850 alebo po inej ponuke od Canonu a uvidím.. rád by som totiž zostal pri Canon tlačiarňach áno, svet sa uberá zvláštnym smerom a ja osobne si nemyslím, že taký tablet napr. nahradí PC, možno v ďalekej budúcnosti.. z užívateľského hľadiska chápem, že to asi viac chceli priblížiť bežnému uživateľovi a preto je to asi tak a my, čo potrebujeme si dačo aj ponastavovať, tak zrejme musíme siahnúť po iných modeloch.. len potom marketing by to mal aj tak propagovať, aby to z toho bolo jasné, že to nie je na lepšiu tlač
 
WildSammy
2020-10-26 15:41:29
príspevok od: WildSammy
mal som iX6550 pred tým a nemal som ju asi predať možno sa pozriem sa po tejto iX6850 alebo po inej ponuke od Canonu a uvidím.. rád by som totiž zostal pri Canon tlačiarňach áno, svet sa uberá zvláštnym smerom a ja osobne si nemyslím, že taký tablet napr. nahradí PC, možno v ďalekej budúcnosti.. z užívateľského hľadiska chápem, že to asi viac chceli priblížiť bežnému uživateľovi a preto je to asi tak a my, čo potrebujeme si dačo aj ponastavovať, tak zrejme musíme siahnúť po iných modeloch.. len potom marketing by to mal aj tak propagovať, aby to z toho bolo jasné, že to nie je na lepšiu tlač
..len teda je to nefér voči Apple použivateľom, keďže pre Windows sú drivery stále vo vývoji aj pre nové modely a poskytujú pôvodnú funkcionalitu akú mali aj drivery pre Mac.. napr. konfigurácia kvality tlače, konfigurácia použitého papiera, konfigurácia vlastných neštandardných rozmerov papiera, rozšírená konfigurácia tlačovej hlavy, napr. jej kalibrácia, zdvihnutie hlavy pre hrubší papier, aby nešúchala, správa farebných profilov, správa sýtosti/svetlosti farieb, atď.. čo ma tak z rýchla napadlo, čo bolo možné v tých driveroch a tiež aj údržba tlačiarne tam bola, čistenie a iné..
 
Marek Janicko
2020-10-26 17:15:50
príspevok od: WildSammy
mal som iX6550 pred tým a nemal som ju asi predať možno sa pozriem sa po tejto iX6850 alebo po inej ponuke od Canonu a uvidím.. rád by som totiž zostal pri Canon tlačiarňach áno, svet sa uberá zvláštnym smerom a ja osobne si nemyslím, že taký tablet napr. nahradí PC, možno v ďalekej budúcnosti.. z užívateľského hľadiska chápem, že to asi viac chceli priblížiť bežnému uživateľovi a preto je to asi tak a my, čo potrebujeme si dačo aj ponastavovať, tak zrejme musíme siahnúť po iných modeloch.. len potom marketing by to mal aj tak propagovať, aby to z toho bolo jasné, že to nie je na lepšiu tlač
Poznám ľudí čo používajú už len tablet a telefón. Internet je pre nich čistý konzum. Dokonca som sa raz stretol s jedným prípadom keď som sa ich opýtal, kde nájdem tieto xyz informácie. Tak mi bolo oznámené, že na internete. Ako zbehlí človek, prišiel som domov, otvoril google a pátral po xyz informáciach. A stalo sa, že som nenašiel. Tak ďalší deň sa rozprávame a spomínam, že neviem to nájsť. Krútia hlavou a utvrdzujú ma že na internete. Si hovorím, že to nieje možné, že hľadal som čo to dalo a nenašiel. A nakoniec vysvitlo, že pre nich je internet Facebook. Nič iného nepoužívajú. A sú to mladí ľudia do 40tky. Generačný ročník ktorý boli od začiatku moderných PC.
Takže nerobím si ilúzie, že neexistuje tento typ ľudí vo väčšom počte. A Canon to asi podľa analytics vidí, že už nemá význam pre tento typ tlačiarní robiť klasické driver.

A či je to nefér? Asi vo väčšine to tak funguje, že keď máš iPhone, máš iPad i mac. Jeden systém. Ten čo má android má vo väčšine Microsoft. A keďže nie som užívateľ microsoft+android neviem posúdiť, ako ďaleko sú na tom s print službami. No z pohľadu Canonu asi to nieje nič slávneho. Resp. by nevedeli zabezpečiť spoľahlivú tlač, tak driver vydávajú. Časom sa to asi pravdepodobne zmení i u Epson. Otázka času. Tak donútia skúsených užívateľov prejsť na drahšie tlačiarne. Alebo tá istá tlačiareň, inač kampotovaná, s drivermi a za vyššiu cenu.
 
WildSammy
2020-10-26 18:06:26
príspevok od: Marek Janicko
Poznám ľudí čo používajú už len tablet a telefón. Internet je pre nich čistý konzum. Dokonca som sa raz stretol s jedným prípadom keď som sa ich opýtal, kde nájdem tieto xyz informácie. Tak mi bolo oznámené, že na internete. Ako zbehlí človek, prišiel som domov, otvoril google a pátral po xyz informáciach. A stalo sa, že som nenašiel. Tak ďalší deň sa rozprávame a spomínam, že neviem to nájsť. Krútia hlavou a utvrdzujú ma že na internete. Si hovorím, že to nieje možné, že hľadal som čo to dalo a nenašiel. A nakoniec vysvitlo, že pre nich je internet Facebook. Nič iného nepoužívajú. A sú to mladí ľudia do 40tky. Generačný ročník ktorý boli od začiatku moderných PC.
Takže nerobím si ilúzie, že neexistuje tento typ ľudí vo väčšom počte. A Canon to asi podľa analytics vidí, že už nemá význam pre tento typ tlačiarní robiť klasické driver.

A či je to nefér? Asi vo väčšine to tak funguje, že keď máš iPhone, máš iPad i mac. Jeden systém. Ten čo má android má vo väčšine Microsoft. A keďže nie som užívateľ microsoft+android neviem posúdiť, ako ďaleko sú na tom s print službami. No z pohľadu Canonu asi to nieje nič slávneho. Resp. by nevedeli zabezpečiť spoľahlivú tlač, tak driver vydávajú. Časom sa to asi pravdepodobne zmení i u Epson. Otázka času. Tak donútia skúsených užívateľov prejsť na drahšie tlačiarne. Alebo tá istá tlačiareň, inač kampotovaná, s drivermi a za vyššiu cenu.
ďakujem fakt za perfektné zhrnutie a ozaj odborný rozbor a pohľad na vec, sám by som to lepšie nenapísal a plne s týmto všetkým súhlasím a vnímam to podobne, resp. občas som už nadobúdal dojem, či náhodou to len ja nevnímam skreslene, ale zjavne som sa nemýlil a som rád, že ešte existujú aj uvedomelý ľudia
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia

ČLÁNKY - aktuálne diskutované