Hore

Fotostĺpček 15/2024

Tento stĺpček je smartfónový špeciál, pretože som minulý týždeň fotil hneď dvomi mobilmi. A nabehal som s nimi tisíce krokov, aspoň tak to tvrdia moje nohy a moje nové fitness hodinky.

S Xiaomi 14 Ultra v meste

Minulý týždeň som vám ukázal fotografie bratislavského hradu, pokračujeme v prechádzke a ukážeme si zábery zo Starého mesta a nového dowtownu.

Nie som priaznivcom chytrých hodiniek, stačí mi mobil. Hodinky sú pre mňa módnym doplnkom a tie chytré veľa krásy nepobrali. Aj tie moje nové Redmi Watch 4 sú celkom obyčajné. Fungujú výborne, o tom po tom. Ja ale ich chytré funkcie príliš nevyužijem, až na jednu. Viem ich použiť ako diaľkovú spúšť mobilu.

Honor Magic6 Pro

Krátko po tom, čo som si kúpil Xiaomi 14 Ultra, som dostal na testovanie ďaľší špičkový mobil a to Honor Magic6 Pro. Aktuálne je na prvom mieste rebríčka dxomark.com. A fotografuje fakt výborne. Všetky tri fotoaparáty sú vybavené kvalitnou optikou. Naviac je to skutočne elegantný model, naživo vyzerá ešte lepšie ako na obrázkoch. mňa samozrejme najviac zaujíma, ako dobre fotografuje. Zaujímavé je, že do RAW fotí len hlavný 27 mm fotomodul. S iPhone 12 pro Max som fotografoval len do RAW a fotky upravoval v Lightroome. Honor výborne fotí do JPG tak sa viac správa ako bežný kompakt, ktorého sú mobily náhradou. Dnes prikladám fotografie z výletu do Malých Karpát.


Overené i neoverené správy

• Sony si nechalo patentovať prime objektívy 12mm f/2.8, 14mm f/2.0 a 20mm f/1.8.

• Sony by malo čoskoro predstaviť objektív FE 16-25/2,8 G a neskôr v Máji/Júni fotoaparát ZV-E10II a objektív FE 85/1,4 GM II.

• Ešte tento rok by Meike malo predstaviť FF objektívy AF24mm F1.4 MIX E, Meike AF35mm F1.4 MIX E, AF50mm F1.4 MIX E.

• Yongnuo vraj chystá nový M4/3 fotoaparát YN455II, ktorý by mal bežať na Andoide 13. Mal by byť optimalizovaný pre streamovanie.

• Bill Claff z https://www.photonstophotos.net/ testoval dynamický rozsah OM-1II: Mierne prekonáva OM-1 pri nízkom ISO.

Novinky

Viltrox AF 56mm f/1.7

Spoločnosť Viltrox oficiálne oznámila už skôr avizovaný objektív AF 56 mm f/1,7 APS-C. Tento objektív je určený pre bajonety Nikon Z a Fuji X a jeho cena v USA je 139 USD.

Kľúčové vlastnosti objektívu:

• 9 lamiel clony

• Tichý motor STM, presné a rýchle automatické zaostrovanie

• Ohnisková vzdialenosť AF 56 mm F1,7 ekvivalentná 85 mm na plnom zábere

• Objektív pozostáva z 11 šošoviek v 9 skupinách vrátane 4 šošoviek ED a 3 šošoviek s vysokým indexom lomu. Vysokokvalitná nanovrstvová povrchová úprava účinne potláča odlesky a duchy.

• Konštrukcia tela proti chveniu

• Podporuje prenos informácií EXIF a plne zachováva parametre informácií o snímaní

• Vodotesná predná časť objektívu a povrchová úprava proti znečisteniu

Inšpirácia

Epická krajinárska fotografia v Patagónii

„Neuveriteľné svetlo v Patagónii, ale som tentoraz na správnom mieste?“ pýta sa sám seba Nigel Danson.



Tipy a triky

Live Grad ND na OM System OM-1 II

OM System OM-1 II je zatiaľ jediný fotoaparát na svete s funkciou Live Grad ND. Dokáže simulovať šedý prechodový filter. V tomto videu testuje Roger Hance práve túto novú funkciu Všetky snímky sú zhotovené s použitím objektívu M.Zuiko 8-25 mm F4.



Jednoduchý trik, ako okamžite posunúť videá na telefóne na vyššiu úroveň

Benett Graezer vám ukáže trik, ako vylepšiť vaše videa. Pridajte do svojho repertoáru techniku troch uhlov záberu.




Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
Juraj23
2024-04-08 12:29:11
Xiaomi je uz pojem to naj za dostupnu cenu
 
gytheio
2024-04-08 13:24:26
príspevok od: Juraj23
Xiaomi je uz pojem to naj za dostupnu cenu
Xiaomi si vybudoval meno kolobezkami, v Nemecku nemozete pouzivat kolobezku bez poistenia a znacky a navyse nesmie jazdit viac ako 20km/h. Xiaomi to prve vyuzilo a vyrobilo ako prve par modelov ktore dalo schvalit do ADAC. Nasledne nimi zahltili trh, kazda druha kolobezka v Nemecku je Xiaomi, treba povedat, ze sa im vydarili, sice bez perovania tvrde su jak hovado ale s tymto si Xiaomi spravilo meno. Tiez mam uz 4 roky tu kolobezku, stale originalnu bateriu a spravil som na nej uz 9000 km.
V telefonoch si zatial buduje meno iba cez reklamu, masivne platia reklamu kde mozu. Uznavam ten fotoaparat sa vyrovna aj Samsungu aj iPhonu, ale to ostatne v tom telefone je 5 rokov za tymito znackami.
 
JohnNewton
2024-04-08 14:07:07
Mňa trochu desí na tom Xiaomi ten hrkotajúci objektív, snáď to ale čosi vydrží
 
Juraj23
2024-04-08 16:34:59
príspevok od: gytheio
Xiaomi si vybudoval meno kolobezkami, v Nemecku nemozete pouzivat kolobezku bez poistenia a znacky a navyse nesmie jazdit viac ako 20km/h. Xiaomi to prve vyuzilo a vyrobilo ako prve par modelov ktore dalo schvalit do ADAC. Nasledne nimi zahltili trh, kazda druha kolobezka v Nemecku je Xiaomi, treba povedat, ze sa im vydarili, sice bez perovania tvrde su jak hovado ale s tymto si Xiaomi spravilo meno. Tiez mam uz 4 roky tu kolobezku, stale originalnu bateriu a spravil som na nej uz 9000 km.
V telefonoch si zatial buduje meno iba cez reklamu, masivne platia reklamu kde mozu. Uznavam ten fotoaparat sa vyrovna aj Samsungu aj iPhonu, ale to ostatne v tom telefone je 5 rokov za tymito znackami.
Partnerka ma o polovicu drahsie predrazene jablko a ani sa nechyta na kvalitu fotiek. To co ponuka v danom segmente a ked vieme kedy a za kolko to nakupit nieje co riesit ja mam uz druhy a ani jedna vada vsetko v cene sklo i obal spadol mnoho krat a nic sa mu nestalo. Tuto znacku mam 6 rok.
 
Juraj23
2024-04-08 16:36:14
príspevok od: JohnNewton
Mňa trochu desí na tom Xiaomi ten hrkotajúci objektív, snáď to ale čosi vydrží
Aj mne aspon sa tvari ze to nieje iba stroj, ale zije : ), urcite mu nic nieje.
 
JohnNewton
2024-04-08 17:04:29
U jablka prevláda viera nad schopnosťami, marže sú veľmy vysoké ale zdá sa že aj Samsung sa vybral podobným smerom....
 
JohnNewton
2024-04-08 17:07:10
príspevok od: gytheio
Xiaomi si vybudoval meno kolobezkami, v Nemecku nemozete pouzivat kolobezku bez poistenia a znacky a navyse nesmie jazdit viac ako 20km/h. Xiaomi to prve vyuzilo a vyrobilo ako prve par modelov ktore dalo schvalit do ADAC. Nasledne nimi zahltili trh, kazda druha kolobezka v Nemecku je Xiaomi, treba povedat, ze sa im vydarili, sice bez perovania tvrde su jak hovado ale s tymto si Xiaomi spravilo meno. Tiez mam uz 4 roky tu kolobezku, stale originalnu bateriu a spravil som na nej uz 9000 km.
V telefonoch si zatial buduje meno iba cez reklamu, masivne platia reklamu kde mozu. Uznavam ten fotoaparat sa vyrovna aj Samsungu aj iPhonu, ale to ostatne v tom telefone je 5 rokov za tymito znackami.
Palček máš za časť o kolobežkách 🙂
 
Dumaru
2024-04-08 17:14:37
Už sme tu Xiaomi trochu rozoberali na fóre, že čo tak Xiaomi auto:

https://xiaomiplanet.sk/xiaomi-su7-oficialne-predstavene/
 
gytheio
2024-04-08 18:18:17
príspevok od: Juraj23
Partnerka ma o polovicu drahsie predrazene jablko a ani sa nechyta na kvalitu fotiek. To co ponuka v danom segmente a ked vieme kedy a za kolko to nakupit nieje co riesit ja mam uz druhy a ani jedna vada vsetko v cene sklo i obal spadol mnoho krat a nic sa mu nestalo. Tuto znacku mam 6 rok.
Tvoja priatelka je profesionalna fotografka ked jej fotografie zrovnavas s tym co fotil Karol? Treba to tu spominat, ze nezalezi aky fotoaparat.. ale kto ho ma v ruke. Su fotografie od inych fotografov nafotene iPhonom na ktore sa zase Karol nechyta.
 
JohnNewton
2024-04-08 19:01:31
príspevok od: Dumaru
Už sme tu Xiaomi trochu rozoberali na fóre, že čo tak Xiaomi auto:

https://xiaomiplanet.sk/xiaomi-su7-oficialne-predstavene/
To bude asi čínska cena, tu na to príde asi clo a DPH
 
gytheio
2024-04-08 19:03:23
príspevok od: JohnNewton
Mňa trochu desí na tom Xiaomi ten hrkotajúci objektív, snáď to ale čosi vydrží
tak isto hrkoce Samsung
 
Paladin25
2024-04-08 19:10:30
príspevok od: Dumaru
Už sme tu Xiaomi trochu rozoberali na fóre, že čo tak Xiaomi auto:

https://xiaomiplanet.sk/xiaomi-su7-oficialne-predstavene/
Servis bude peklo
 
Paladin25
2024-04-08 19:14:25
príspevok od: gytheio
Tvoja priatelka je profesionalna fotografka ked jej fotografie zrovnavas s tym co fotil Karol? Treba to tu spominat, ze nezalezi aky fotoaparat.. ale kto ho ma v ruke. Su fotografie od inych fotografov nafotene iPhonom na ktore sa zase Karol nechyta.
A ja že sa tu bavíme o TK ked porovnáme techniku (Apple telefon vs Xiomi telefon) a ty zasa o fotografoch a ich schopnostiach... žeby si opäť nerozumel téme... hmm?
 
Dumaru
2024-04-08 19:14:51
príspevok od: Paladin25
Servis bude peklo
Presne, asi by som sa toho bál čo sa týka výdrže auta. Ale vyzerá to pekne
 
gytheio
2024-04-08 19:15:22
príspevok od: Paladin25
A ja že sa tu bavíme o TK ked porovnáme techniku (Apple telefon vs Xiomi telefon) a ty zasa o fotografoch a ich schopnostiach... žeby si opäť nerozumel téme... hmm?
vazne kus vola
 
Paladin25
2024-04-08 19:16:31
príspevok od: Dumaru
Presne, asi by som sa toho bál čo sa týka výdrže auta. Ale vyzerá to pekne
Tretia generácia už bude lepšia. Každopádne servis u nás bude dosť problém, hlavne v menších EU krajinách, kde podiel týchto a iných činskych aut je marginálny.
 
Dumaru
2024-04-08 19:16:41
príspevok od: JohnNewton
To bude asi čínska cena, tu na to príde asi clo a DPH
Asi áno, takto by bola cena vysoko konkurencieschopná.
 
Paladin25
2024-04-08 19:17:23
príspevok od: gytheio
vazne kus vola
Plne s tebou súhlasím ak sa ako obykle rozprávaš sám zo sebou.
 
fatality
2024-04-08 19:33:33
vidim, ze toto je Matpi & Acton special.. ..
 
Dumaru
2024-04-08 19:44:34
príspevok od: fatality
vidim, ze toto je Matpi & Acton special.. ..
Tu bude ešte veselo, majster to tak nenechá
 
blahoslav J B Art
2024-04-08 23:41:27
fotka z Xiaomi sochy sediaceho muza v pozadi s rozkvitnutymi kvetmi ma velmi neprijemny bokeh
 
fatality
2024-04-09 13:41:10
nejak nam tu majstrov faktov popremazavali to bude urcite nejake spiknutie
sefredaktor foti cinskymi mobilmi, maze proticinske vyroky..
nabuduce musim richlo cytat kim nesmazu
 
Dumaru
2024-04-09 18:18:18
príspevok od: fatality
nejak nam tu majstrov faktov popremazavali to bude urcite nejake spiknutie
sefredaktor foti cinskymi mobilmi, maze proticinske vyroky..
nabuduce musim richlo cytat kim nesmazu
Asi začnem robiť screeny pokecu a potom ich budem vyťahovať v tej najnevhodnejšej chvíli a použijem majstrove zbrane Inak vďaka za koment, tak som sa schuti zasmial. A samozrejme že mám rád Xiaomi (to aby som neprišiel o OT komenty aj ja), ešte aj Xiaomi macka na spanie si kúpim
 
fatality
2024-04-09 21:30:36
príspevok od: Dumaru
Asi začnem robiť screeny pokecu a potom ich budem vyťahovať v tej najnevhodnejšej chvíli a použijem majstrove zbrane Inak vďaka za koment, tak som sa schuti zasmial. A samozrejme že mám rád Xiaomi (to aby som neprišiel o OT komenty aj ja), ešte aj Xiaomi macka na spanie si kúpim
.. tak, ono s Xiaomi je to velmi jednoduche..chceli sme kapitalizmus, volny trh, globalnu ekonomiku a globalny trh? mame ho.. a v ramci neho ponukaju dobre vyrobky za fajn ceny - nizsie, nez konkurencia, v obdobnej hw konfiguracii..(mr.whosetheboss tvrdi ze maju na phonoch len 2% marzu, co je cista Batovcina
a kedze velke mnozstvo ludi nema penazi nazvys, tak je to pre nich rozhodujuci faktor.. a nie politicke
pozadie alebo zriadenie statu, odkial firma pochadza..
 
gytheio
2024-04-09 22:04:39
príspevok od: fatality
.. tak, ono s Xiaomi je to velmi jednoduche..chceli sme kapitalizmus, volny trh, globalnu ekonomiku a globalny trh? mame ho.. a v ramci neho ponukaju dobre vyrobky za fajn ceny - nizsie, nez konkurencia, v obdobnej hw konfiguracii..(mr.whosetheboss tvrdi ze maju na phonoch len 2% marzu, co je cista Batovcina
a kedze velke mnozstvo ludi nema penazi nazvys, tak je to pre nich rozhodujuci faktor.. a nie politicke
pozadie alebo zriadenie statu, odkial firma pochadza..
tak ale nas by zaujimalo, ze ti ktori nemaju penazi nazvys, naco im je takyto telefon? jedine co je na nom cinske je operacny system a ten vobec nefunguje ako by mal.. a ten fotoaparat, kazdy dobre vie, ze ten je na tom telefone iba ako doplnok a v rukach amatera a aj toho s malo dengami je uplne jedno aky ma ten telefon fotoaparat.. takemu mozes dat hocaky telefon, stale bude robit rovnake fotografie nedavno to tu jeden spominal, ze je jedno aky fotoaparat ma jeho priatelka, furt nevie fotit
nedava ziadnu logiku co pises, iba preafektovany blabol
 
fatality
2024-04-09 22:23:10
príspevok od: gytheio
tak ale nas by zaujimalo, ze ti ktori nemaju penazi nazvys, naco im je takyto telefon? jedine co je na nom cinske je operacny system a ten vobec nefunguje ako by mal.. a ten fotoaparat, kazdy dobre vie, ze ten je na tom telefone iba ako doplnok a v rukach amatera a aj toho s malo dengami je uplne jedno aky ma ten telefon fotoaparat.. takemu mozes dat hocaky telefon, stale bude robit rovnake fotografie nedavno to tu jeden spominal, ze je jedno aky fotoaparat ma jeho priatelka, furt nevie fotit
nedava ziadnu logiku co pises, iba preafektovany blabol
si si isty, ze reagujes na spravny prispevok, trulko?
 
Dumaru
2024-04-09 22:27:54
príspevok od: fatality
si si isty, ze reagujes na spravny prispevok, trulko?
Majster je náhodný generátor slov, reaguje vždy, všade a na všetko, je nepodstatné či to dáva zmysel Tí autisti to majú kua ťažké bez liečby...
 
fatality
2024-04-09 22:29:28
príspevok od: Dumaru
Majster je náhodný generátor slov, reaguje vždy, všade a na všetko, je nepodstatné či to dáva zmysel Tí autisti to majú kua ťažké bez liečby...
asi tak
 
jozef84
2024-04-10 09:57:21
príspevok od: Dumaru
Majster je náhodný generátor slov, reaguje vždy, všade a na všetko, je nepodstatné či to dáva zmysel Tí autisti to majú kua ťažké bez liečby...
Nie je autista. Má inú diagnózu.
 
Krtko fotografom
2024-04-10 14:54:17
Nechce sa mi čítať všetky príspevky, ale mám laickú otázku (keďže s mobilom som nikdy nefotil, a mám len obyčajný telefón). Na tom Xiaomi sa nedá vypnúť to logo, dole na fotke?
 
gytheio
2024-04-10 15:09:31
príspevok od: Krtko fotografom
Nechce sa mi čítať všetky príspevky, ale mám laickú otázku (keďže s mobilom som nikdy nefotil, a mám len obyčajný telefón). Na tom Xiaomi sa nedá vypnúť to logo, dole na fotke?
To logo je tam iba na tychto fotografiach ako reklama, na ziadnom telefone sa nezobrazuje logo firmy. Keby sa zobrazovalo logo na fotografiach, nechceli by ho.
 
Paladin25
2024-04-10 15:37:31
príspevok od: Krtko fotografom
Nechce sa mi čítať všetky príspevky, ale mám laickú otázku (keďže s mobilom som nikdy nefotil, a mám len obyčajný telefón). Na tom Xiaomi sa nedá vypnúť to logo, dole na fotke?
Dá samozrejme. Je tam možnosť to zapnúť aj vypnúť. Nemal som v rukách tento model ale bolo to tak na viacerých.
 
gytheio
2024-04-10 15:52:30
príspevok od: Paladin25
Dá samozrejme. Je tam možnosť to zapnúť aj vypnúť. Nemal som v rukách tento model ale bolo to tak na viacerých.
povedz prosim ta kde sa to vypina a zapina, ja mam xiaomi a velmi ma to zaujima
 
Paladin25
2024-04-10 16:15:34
príspevok od: gytheio
povedz prosim ta kde sa to vypina a zapina, ja mam xiaomi a velmi ma to zaujima
Vo fotoaplikácii hľadaj vodoznak. Tam zapnúť / vypnúť.

Ale neviem či to majú všetky modeli.
 
Paladin25
2024-04-10 16:17:20
príspevok od: gytheio
To logo je tam iba na tychto fotografiach ako reklama, na ziadnom telefone sa nezobrazuje logo firmy. Keby sa zobrazovalo logo na fotografiach, nechceli by ho.
Opäť žiaľ klameš, resp. sa vyjadruješ k problematike ktorej bohužiaľ nerozumieš.
Xiomi má možnosť pridať watermark /záleží od modelu/.
 
gytheio
2024-04-10 16:45:08
príspevok od: Paladin25
Opäť žiaľ klameš, resp. sa vyjadruješ k problematike ktorej bohužiaľ nerozumieš.
Xiomi má možnosť pridať watermark /záleží od modelu/.
to logo co tam ma Karol ma byt ten vodoznak? on sa pytal na to logo 37
 
gytheio
2024-04-10 16:53:30
príspevok od: Paladin25
Opäť žiaľ klameš, resp. sa vyjadruješ k problematike ktorej bohužiaľ nerozumieš.
Xiomi má možnosť pridať watermark /záleží od modelu/.
Opäť žiaľ klameš, vobec nevies co je logo a co vodoznak.. 37
 
JohnNewton
2024-04-10 17:51:25
príspevok od: jozef84
Nie je autista. Má inú diagnózu.
Sorry, má inú diagnózu, možno aj viacero🙂
 
jozef84
2024-04-10 17:54:51
príspevok od: JohnNewton
Sorry, má inú diagnózu, možno aj viacero🙂
Je to možné, až vysoko pravdepodobné.
 
gytheio
2024-04-10 18:03:04
príspevok od: Paladin25
Opäť žiaľ klameš, resp. sa vyjadruješ k problematike ktorej bohužiaľ nerozumieš.
Xiomi má možnosť pridať watermark /záleží od modelu/.
asi neexistuje ziadna sanca, ze by si pochopil aky si hlupy 37
 
JohnNewton
2024-04-10 18:16:04
príspevok od: Paladin25
Vo fotoaplikácii hľadaj vodoznak. Tam zapnúť / vypnúť.

Ale neviem či to majú všetky modeli.
Fotoaparát-nastavenia-vodoznak.
Zapnúť, vypnúť, upraviť, pridať čas a dátum.
No hlavne že podľa miestneho génia má každý IQ 37😆
 
landov
2024-04-10 18:21:43
príspevok od: Paladin25
Vo fotoaplikácii hľadaj vodoznak. Tam zapnúť / vypnúť.

Ale neviem či to majú všetky modeli.
cca od 1min.30"

https://www.youtube.com/watch?v=zKufcnLBzus
 
gytheio
2024-04-10 18:24:27
príspevok od: JohnNewton
Fotoaparát-nastavenia-vodoznak.
Zapnúť, vypnúť, upraviť, pridať čas a dátum.
No hlavne že podľa miestneho génia má každý IQ 37😆
videl si ako vyzera ten vodoznak?
 
gytheio
2024-04-10 18:27:57
príspevok od: JohnNewton
Fotoaparát-nastavenia-vodoznak.
Zapnúť, vypnúť, upraviť, pridať čas a dátum.
No hlavne že podľa miestneho génia má každý IQ 37😆
alebo
 
gytheio
2024-04-10 18:34:14
príspevok od: JohnNewton
Fotoaparát-nastavenia-vodoznak.
Zapnúť, vypnúť, upraviť, pridať čas a dátum.
No hlavne že podľa miestneho génia má každý IQ 37😆
ty tiez prekvapujes 37
 
JohnNewton
2024-04-10 18:36:38
príspevok od: landov
cca od 1min.30"

https://www.youtube.com/watch?v=zKufcnLBzus
A teraz prídu od majstra múdra....🤗
 
gytheio
2024-04-10 18:40:30
príspevok od: JohnNewton
A teraz prídu od majstra múdra....🤗
37 to je ten vodoznak vo fotografii? je to exif pod fotografiou, to logo Karol pridal v Pc.
 
JohnNewton
2024-04-10 18:44:36
príspevok od: gytheio
37 to je ten vodoznak vo fotografii? je to exif pod fotografiou, to logo Karol pridal v Pc.
Ide Ti, objektív zase šumí, drevené hodinky si nezabudni natiahnúť....27 😜
 
gytheio
2024-04-10 18:47:41
príspevok od: JohnNewton
Ide Ti, objektív zase šumí, drevené hodinky si nezabudni natiahnúť....27 😜
dufam, ze si pochopil ze k nim patris.. vodoznak logo exif.. viem si predstavit tie meteority v tvojej hlave.. čo je čo 37
 
JohnNewton
2024-04-10 18:56:15
príspevok od: gytheio
dufam, ze si pochopil ze k nim patris.. vodoznak logo exif.. viem si predstavit tie meteority v tvojej hlave.. čo je čo 37
Ty si náš miestny šašo 27 😆
 
jozef84
2024-04-10 18:57:00
príspevok od: JohnNewton
Fotoaparát-nastavenia-vodoznak.
Zapnúť, vypnúť, upraviť, pridať čas a dátum.
No hlavne že podľa miestneho génia má každý IQ 37😆
On má iba sprosté reči nevychovaného puberťáka.
 
gytheio
2024-04-10 18:59:21
príspevok od: jozef84
On má iba sprosté reči nevychovaného puberťáka.
jasnacka, celebrita z Manhattanu..
 
gytheio
2024-04-10 19:02:36
Z tych kravin co tu dokazete popisat by sa dal spravit celkom kvalitny silvestrovsky program, s nazvom: Setaci z Manhattanu.
 
JohnNewton
2024-04-10 19:07:07
príspevok od: gytheio
Z tych kravin co tu dokazete popisat by sa dal spravit celkom kvalitny silvestrovsky program, s nazvom: Setaci z Manhattanu.
Šašo 27, ktorému šumí objektív.....😁
 
gytheio
2024-04-10 19:12:08
príspevok od: JohnNewton
Šašo 27, ktorému šumí objektív.....😁
nepochopil si ani to ako to s tym objektivom bolo myslene 37
 
JohnNewton
2024-04-10 19:19:06
príspevok od: gytheio
nepochopil si ani to ako to s tym objektivom bolo myslene 37
Ja by som na Tvojom mieste to h...o po stene už nerozotieral, to neobkeciaš....ako ani tie Tvoje fotografie čo na každom monitore vyzerajú rovnako😋
 
gytheio
2024-04-10 19:23:49
príspevok od: JohnNewton
Ja by som na Tvojom mieste to h...o po stene už nerozotieral, to neobkeciaš....ako ani tie Tvoje fotografie čo na každom monitore vyzerajú rovnako😋
tak takto to bolo s tym objektivom..💪 musim priznat si dobry...37
 
JohnNewton
2024-04-10 19:32:39
príspevok od: gytheio
tak takto to bolo s tym objektivom..💪 musim priznat si dobry...37
Trvalo Ti to, ale vďaka😄
 
gytheio
2024-04-10 19:38:14
príspevok od: JohnNewton
Trvalo Ti to, ale vďaka😄
ja to viem od zaciatku, ty to nepochopis nikdy
 
JohnNewton
2024-04-10 19:43:37
príspevok od: gytheio
ja to viem od zaciatku, ty to nepochopis nikdy
Ale áno, môžem Ťa zachrániť, priložil si ucho k objektívu a on šumel, to stabilizácia robieva 😁
 
gytheio
2024-04-10 20:04:43
príspevok od: JohnNewton
Ale áno, môžem Ťa zachrániť, priložil si ucho k objektívu a on šumel, to stabilizácia robieva 😁
klames ako by slrikla 37😤 setovy objektiv nema stabilizaciu
 
Paladin25
2024-04-10 20:24:56
príspevok od: gytheio
klames ako by slrikla 37😤 setovy objektiv nema stabilizaciu
Gratulujem k dalšimu životnému múdru!
 
gytheio
2024-04-10 20:35:45
príspevok od: Paladin25
Gratulujem k dalšimu životnému múdru!
KLAMES!
 
Paladin25
2024-04-10 20:55:56
príspevok od: gytheio
KLAMES!
Bola to satira. Samozrejme čo si napísal bola blbosť
 
gytheio
2024-04-10 21:25:36
príspevok od: Paladin25
Bola to satira. Samozrejme čo si napísal bola blbosť
a to co som ja napisal nebola satira?
 
Paladin25
2024-04-10 21:51:51
príspevok od: gytheio
a to co som ja napisal nebola satira?
Že objektív šumí? Alebo že seťák nemá stabilizáciu?

Ťažko povedať tvoje vnímanie "setového" objektívu je veľmi subjektívne.
Nie je to ani objektív definovaný že sa predáva "v sete" ani to nie je objektív s horšou sveteľnosťou. Dávaš to tak nejako pocitovo a to je dosť zavádzajúce.

Ťažko ti rozumieť.
 
gytheio
2024-04-10 21:59:37
príspevok od: Paladin25
Že objektív šumí? Alebo že seťák nemá stabilizáciu?

Ťažko povedať tvoje vnímanie "setového" objektívu je veľmi subjektívne.
Nie je to ani objektív definovaný že sa predáva "v sete" ani to nie je objektív s horšou sveteľnosťou. Dávaš to tak nejako pocitovo a to je dosť zavádzajúce.

Ťažko ti rozumieť.
ono je to jedno, myslim, ze kazdy chape co sa tym mysli.. tie lacne plastove sroty nemaju stabilizaciu, co ma neprekvapuje ze neviete
 
Paladin25
2024-04-10 22:28:18
príspevok od: gytheio
ono je to jedno, myslim, ze kazdy chape co sa tym mysli.. tie lacne plastove sroty nemaju stabilizaciu, co ma neprekvapuje ze neviete
Práveže nechápe.

Najlacnejší seťák od Nikonu:

https://www.nikon.sk/sk_SK/Disc/discontinued/af-p-dx-nikkor-18-55mm-f3.5-5.6g-vr

Vieš čo znamená to VR na konci?
 
Dumaru
2024-04-10 22:29:36
príspevok od: gytheio
ono je to jedno, myslim, ze kazdy chape co sa tym mysli.. tie lacne plastove sroty nemaju stabilizaciu, co ma neprekvapuje ze neviete
Môžeš mať aj lacný šrot a ak bude použitý pri dobrom zábere tvoje nudné "dokonalosti" preští. A napríklad Canon s IS a Nikon s VR ti nič nehovorí? Veď ty nemáš absolútne žiadny prehľad o technike, hlavne že do všetkého bude pchať nos.
 
gytheio
2024-04-10 22:35:30
príspevok od: Paladin25
Práveže nechápe.

Najlacnejší seťák od Nikonu:

https://www.nikon.sk/sk_SK/Disc/discontinued/af-p-dx-nikkor-18-55mm-f3.5-5.6g-vr

Vieš čo znamená to VR na konci?
zebi vodoznak?
 
gytheio
2024-04-10 22:37:11
príspevok od: Dumaru
Môžeš mať aj lacný šrot a ak bude použitý pri dobrom zábere tvoje nudné "dokonalosti" preští. A napríklad Canon s IS a Nikon s VR ti nič nehovorí? Veď ty nemáš absolútne žiadny prehľad o technike, hlavne že do všetkého bude pchať nos.
dobry zaber, akoze z koncertu? skadial ty vies co je dobry zaber?
 
Dumaru
2024-04-10 22:57:39
príspevok od: gytheio
dobry zaber, akoze z koncertu? skadial ty vies co je dobry zaber?
Vieš ako sa u nás hovorí? Za to že vyzeráš ako ko*ot nemusíš sa ako ko*ot aj správať, ty dobrý záber
 
Porubo
2024-04-11 06:19:00
Polminutove guglenie pred zacatim pracovneho dna...
Setak znaci ze je v tzv. sete teda predava sa spolu s telom v krabici. Samozrejme v takej krabici mozu byt aj dva objektivy tzv. setaky, jeden napriklad standartny zoom a jeden tele zoom.
Podla definicie je setak aj 24-105 f4, co je tzv. L-kove sklo (luxury):
https://www.megafoto.sk/canon/canon-eos-5d-mark-iv-24-105mm-f-4l-ii/
 
Paladin25
2024-04-11 07:33:07
príspevok od: gytheio
zebi vodoznak?
Nie Paľko. Doplň si vedomosti je to stabilizácia. Takže si buď opäť vedome klamal. Alebo si sa mýlil v absolútnej banalite.

 
Paladin25
2024-04-11 07:35:24
príspevok od: Dumaru
Vieš ako sa u nás hovorí? Za to že vyzeráš ako ko*ot nemusíš sa ako ko*ot aj správať, ty dobrý záber
U nás sa hovorí ak vyzerá ako kačka a správa sa ako kačka. Tak to aj bude kačka
 
gytheio
2024-04-11 07:45:49
príspevok od: Dumaru
Vieš ako sa u nás hovorí? Za to že vyzeráš ako ko*ot nemusíš sa ako ko*ot aj správať, ty dobrý záber
a ty si kto ked si myslis, ze na teba to neplati?
 
gytheio
2024-04-11 08:19:44
príspevok od: Dumaru
Vieš ako sa u nás hovorí? Za to že vyzeráš ako ko*ot nemusíš sa ako ko*ot aj správať, ty dobrý záber
povedz kde ty beries tie "mudrosti"? mas nejaku prirucku pre slabomyselnych? ty nie si ziadne neviniatko.. vzdy ked uz je po bytke prides s koko....u len nech ten bordel pokracuje.. vyjadrujes sa k cudzim fotografiam ale do svojej "galerie" nedovidis..
ked si taky inteligentny preco si sa nevyjadrik k tomu vodoznaku? ak teda vies co to je isiel by si proti svojej blbeckovskej skupine?
 
Dumaru
2024-04-11 08:32:54
príspevok od: gytheio
povedz kde ty beries tie "mudrosti"? mas nejaku prirucku pre slabomyselnych? ty nie si ziadne neviniatko.. vzdy ked uz je po bytke prides s koko....u len nech ten bordel pokracuje.. vyjadrujes sa k cudzim fotografiam ale do svojej "galerie" nedovidis..
ked si taky inteligentny preco si sa nevyjadrik k tomu vodoznaku? ak teda vies co to je isiel by si proti svojej blbeckovskej skupine?
Niekto musí aj pracovať a nie celý deň vysedávať na fóre ako ty a hľadať, do koho rýpať. Nereagujem stále lebo by ma šľahlo z tvojich múdrostí. Ty fakt zmeň lekára...
 
gytheio
2024-04-11 08:42:40
príspevok od: Dumaru
Niekto musí aj pracovať a nie celý deň vysedávať na fóre ako ty a hľadať, do koho rýpať. Nereagujem stále lebo by ma šľahlo z tvojich múdrostí. Ty fakt zmeň lekára...
ved som pisal, vyjadrujes sa iba vtedy ked sa caka na blba ktory to posunie na vyssiu uroved debility
 
JohnNewton
2024-04-11 08:58:24
príspevok od: gytheio
ved som pisal, vyjadrujes sa iba vtedy ked sa caka na blba ktory to posunie na vyssiu uroved debility
Na to tu máme Teba, na tú vyššiu úroveň debility, z veľkým náskokom vedieš, pred brixtonom a actonom.
 
jozef84
2024-04-11 09:00:34
príspevok od: gytheio
jasnacka, celebrita z Manhattanu..
Jasné umělče. Tie tvoje hlúposti, čo si schopný popísať, si daj zarámovať. Vyzerá, že máš zašumený signál do velína a z velína. A potom z toho vypadávajú totálne nezmysly.
 
jozef84
2024-04-11 09:01:30
príspevok od: JohnNewton
Ale áno, môžem Ťa zachrániť, priložil si ucho k objektívu a on šumel, to stabilizácia robieva 😁
Karta ti ide.
 
gytheio
2024-04-11 09:04:26
príspevok od: jozef84
Jasné umělče. Tie tvoje hlúposti, čo si schopný popísať, si daj zarámovať. Vyzerá, že máš zašumený signál do velína a z velína. A potom z toho vypadávajú totálne nezmysly.
tak prechadzal si sa po Manhatane v 2004 alebo nie? a tvoje deti neziju v Londyne?
 
jozef84
2024-04-11 09:06:41
príspevok od: gytheio
ono je to jedno, myslim, ze kazdy chape co sa tym mysli.. tie lacne plastove sroty nemaju stabilizaciu, co ma neprekvapuje ze neviete
"Každým" si samozrejme myslel seba...Ma prekvapuje, že ty nevieš, že aj tie plastové "šroty" mnohé majú stabilizáciu a niektoré fotia veľmi dobre. Len na druhej strane objektívu nesmie stáť tvoja nafúkanosť. Keby si si aspoň dal námahu skôr, keď niečo trepneš, si to aj overiť. Ale vaša veľkoleposť, to nepotrebuje. Je génius od narodeňá...
 
gytheio
2024-04-11 09:09:57
príspevok od: jozef84
"Každým" si samozrejme myslel seba...Ma prekvapuje, že ty nevieš, že aj tie plastové "šroty" mnohé majú stabilizáciu a niektoré fotia veľmi dobre. Len na druhej strane objektívu nesmie stáť tvoja nafúkanosť. Keby si si aspoň dal námahu skôr, keď niečo trepneš, si to aj overiť. Ale vaša veľkoleposť, to nepotrebuje. Je génius od narodeňá...
no vies, niektori to chapu ako som to myslel a su tu aj taki ktori to nepochopia nikdy
a ako fotia tie plastaky vidno na tvojich fotografiach
 
Dumaru
2024-04-11 09:17:38
príspevok od: gytheio
ved som pisal, vyjadrujes sa iba vtedy ked sa caka na blba ktory to posunie na vyssiu uroved debility
Však som sa dočkal, preto som reagoval Pekný deň maestro a duševnú pohodu ti želám.
 
jozef84
2024-04-11 09:18:49
príspevok od: gytheio
no vies, niektori to chapu ako som to myslel a su tu aj taki ktori to nepochopia nikdy
a ako fotia tie plastaky vidno na tvojich fotografiach
" Niektorí" to je vlastne vaše "geniálne" blahorodie a som rád, že robíš reklamu mne a "plasťákom". Ďakujem.
 
fatality
2024-04-11 09:22:59
chlapci, vy ste si fakt za tie roky neuvedomili, ze on je troll a tato doslova "kaša" polopravd, invektiv, prekrucaciek, nadavok, ktoru tu spolu s nim vytvarate, je jedlo pre jeho choru hlavu..on sa tim bavi..neviem ci aj vy..ak hej, nieje co namietat, ale myslim si,
ze su na svete krajsie, zaujimavejsie a uzitocnejsie cinnosti, nez bavit trolla.. ..
 
gytheio
2024-04-11 09:24:48
príspevok od: jozef84
" Niektorí" to je vlastne vaše "geniálne" blahorodie a som rád, že robíš reklamu mne a "plasťákom". Ďakujem.
nepomylil si sa? nechcel si napisat "ja a vy vsetci?" panko z Manhattanu.. neodpovedal si, bol si v 2004 na tom Manhattane alebo sa snazis ako vzdy trapne robit zo seba zaujimaveho aby ta aspon niekto bral vazne?
 
JohnNewton
2024-04-11 09:34:48
príspevok od: fatality
chlapci, vy ste si fakt za tie roky neuvedomili, ze on je troll a tato doslova "kaša" polopravd, invektiv, prekrucaciek, nadavok, ktoru tu spolu s nim vytvarate, je jedlo pre jeho choru hlavu..on sa tim bavi..neviem ci aj vy..ak hej, nieje co namietat, ale myslim si,
ze su na svete krajsie, zaujimavejsie a uzitocnejsie cinnosti, nez bavit trolla.. ..
Nepochybne máš pravdu, ale kde inde by si našiel takého blba čo dokáže generovať také slaboduché myšlienky. V dobe pred internetom na to čo on vypotí za jeden deň ,by Ti nestačil celý život 🤗 Reagovať na múdrosť je jednoduché, ale na hlúposť, to chce tréning
 
jozef84
2024-04-11 09:35:13
príspevok od: gytheio
nepomylil si sa? nechcel si napisat "ja a vy vsetci?" panko z Manhattanu.. neodpovedal si, bol si v 2004 na tom Manhattane alebo sa snazis ako vzdy trapne robit zo seba zaujimaveho aby ta aspon niekto bral vazne?
Aspoň "niekto" si myslel samozrejme seba, však? Tak to mám úplne u prd...le.
Ale za reklamu ti fakt ďakujem. Budem rád, keď si ľudia pozrú a porovnajú fotky. Účel to splní. Idem makať, zabavil som sa tvojimi "perlami ducha". Ďakujem za spestrenie dňa. Hneď mám kopec energie do práce.
 
gytheio
2024-04-11 09:37:16
príspevok od: fatality
chlapci, vy ste si fakt za tie roky neuvedomili, ze on je troll a tato doslova "kaša" polopravd, invektiv, prekrucaciek, nadavok, ktoru tu spolu s nim vytvarate, je jedlo pre jeho choru hlavu..on sa tim bavi..neviem ci aj vy..ak hej, nieje co namietat, ale myslim si,
ze su na svete krajsie, zaujimavejsie a uzitocnejsie cinnosti, nez bavit trolla.. ..
ze sa bavim mas pravdu
este stale ti neda spat preco maju Americania tolko lietadlovych lodi a vojenskych zakladni po svete proruskej trolle?
 
gytheio
2024-04-11 09:39:55
príspevok od: jozef84
Aspoň "niekto" si myslel samozrejme seba, však? Tak to mám úplne u prd...le.
Ale za reklamu ti fakt ďakujem. Budem rád, keď si ľudia pozrú a porovnajú fotky. Účel to splní. Idem makať, zabavil som sa tvojimi "perlami ducha". Ďakujem za spestrenie dňa. Hneď mám kopec energie do práce.
aaa teraz som pochopil, nikto ma nemiluje ano to aspon niekto to mam byt ja..
ale neodpovedal si nulo, daj nejake foto ktore si nafotil v 2004 na Manhattane.
 
jozef84
2024-04-11 09:40:49
príspevok od: fatality
chlapci, vy ste si fakt za tie roky neuvedomili, ze on je troll a tato doslova "kaša" polopravd, invektiv, prekrucaciek, nadavok, ktoru tu spolu s nim vytvarate, je jedlo pre jeho choru hlavu..on sa tim bavi..neviem ci aj vy..ak hej, nieje co namietat, ale myslim si,
ze su na svete krajsie, zaujimavejsie a uzitocnejsie cinnosti, nez bavit trolla.. ..
Vieš ako sa mi dobre potom robí? Mám potom kopec energie... Je to lepšie ako vtipnejší vyhráva. A mojim fotkám a setovým objektívom robí reklamu. Mal by si to tiež využiť, portfólio máš veľmi pekné a u neho závisť, že si lepší ako on, funguje.
 
Paladin25
2024-04-11 09:43:20
príspevok od: gytheio
no vies, niektori to chapu ako som to myslel a su tu aj taki ktori to nepochopia nikdy
a ako fotia tie plastaky vidno na tvojich fotografiach
No kto to chápe? Ktorí sú tí niektorí veriaci na šumivosť objektívu a toho že seťáky nemajú stabilizáciu?

Hlásaš to len ty.
 
gytheio
2024-04-11 09:45:16
príspevok od: jozef84
Vieš ako sa mi dobre potom robí? Mám potom kopec energie... Je to lepšie ako vtipnejší vyhráva. A mojim fotkám a setovým objektívom robí reklamu. Mal by si to tiež využiť, portfólio máš veľmi pekné a u neho závisť, že si lepší ako on, funguje.
tak ako sam seba klames s tym Manhattanom, tak isto si nahovaras ake dobre su tvoje fotografie, aky si dobry v Ps.. tvoj cely zivot je jeden velky oblb
 
Paladin25
2024-04-11 09:45:46
príspevok od: gytheio
nepomylil si sa? nechcel si napisat "ja a vy vsetci?" panko z Manhattanu.. neodpovedal si, bol si v 2004 na tom Manhattane alebo sa snazis ako vzdy trapne robit zo seba zaujimaveho aby ta aspon niekto bral vazne?
Ani ty obyčane neodpovedáš.

Doštudoval si čo je to VR pri tom seťáku?
Fotil si niekedy ruské kurtizány?

Tiež nám nedávaš odpovede.... i keď myslím že odpoveď na obe otázky bude "NIE"
 
jozef84
2024-04-11 09:50:00
príspevok od: Paladin25
No kto to chápe? Ktorí sú tí niektorí veriaci na šumivosť objektívu a toho že seťáky nemajú stabilizáciu?

Hlásaš to len ty.
Za chvíľu bude hlásať, že Zem je plochá.
 
gytheio
2024-04-11 09:59:20
príspevok od: Paladin25
Ani ty obyčane neodpovedáš.

Doštudoval si čo je to VR pri tom seťáku?
Fotil si niekedy ruské kurtizány?

Tiež nám nedávaš odpovede.... i keď myslím že odpoveď na obe otázky bude "NIE"
co je VR viem urcite lepsie ako ty, videl som fotoaparaty predavat v sete 70-200 2,8.. vacsinou som pisal lacne objektivy a ked som napisal setovy tak som mal na mysli 18-55mm alebo 50 1,8 .. to ze sa zacali aj drahe objektivy predavat v sete neznamena, ze su setove, nevyrabaju sa preto aby sa predavali v sete, nie su to setove objektivy.
 
gytheio
2024-04-11 10:02:58
príspevok od: jozef84
Za chvíľu bude hlásať, že Zem je plochá.
dokonca ani neviete co je to setovy objektiv
 
gytheio
2024-04-11 10:13:08
pre miestnu 37 uderku, setove objektivy su plastove sroty najhorsej kvality.. specialne sa vyrabaju preto aby pri predaji fotoaparatu na tom fotoaparate bolo nieco nasadene aby sa s tym dalo pri skusani toho fotoaparatu nieco odfotit..
jeden z tisica ktory si kupuju ten fotoaparat vie, ze si nemusi kupit ten fotoaparat v tom sete, ze ten setak je normalne nepouzitelny
tie setaky su pre tych analfabetov ktory nerozumeju, ze ten fotoaparat bez objektivu je nepouzitelny.
 
gytheio
2024-04-11 10:15:39
príspevok od: jozef84
Za chvíľu bude hlásať, že Zem je plochá.
a teraz daj ako bolo na Manhattane blbecku
 
fatality
2024-04-11 11:23:36
príspevok od: JohnNewton
Nepochybne máš pravdu, ale kde inde by si našiel takého blba čo dokáže generovať také slaboduché myšlienky. V dobe pred internetom na to čo on vypotí za jeden deň ,by Ti nestačil celý život 🤗 Reagovať na múdrosť je jednoduché, ale na hlúposť, to chce tréning
oki, ked vas to bavi
 
fatality
2024-04-11 11:24:08
príspevok od: jozef84
Vieš ako sa mi dobre potom robí? Mám potom kopec energie... Je to lepšie ako vtipnejší vyhráva. A mojim fotkám a setovým objektívom robí reklamu. Mal by si to tiež využiť, portfólio máš veľmi pekné a u neho závisť, že si lepší ako on, funguje.
oki, ked vas to bavi
 
fatality
2024-04-11 11:26:40
príspevok od: gytheio
ze sa bavim mas pravdu
este stale ti neda spat preco maju Americania tolko lietadlovych lodi a vojenskych zakladni po svete proruskej trolle?
len si porozpravaj koniky len erdzia, s tymi sa to moc neda, tak sa potrebujes vykecat aspon tu
 
fatality
2024-04-11 11:27:08
príspevok od: gytheio
ze sa bavim mas pravdu
este stale ti neda spat preco maju Americania tolko lietadlovych lodi a vojenskych zakladni po svete proruskej trolle?
len si porozpravaj koniky len erdzia, s tymi sa to moc neda, tak sa potrebujes vykecat aspon tu
 
gytheio
2024-04-11 11:31:01
príspevok od: fatality
len si porozpravaj koniky len erdzia, s tymi sa to moc neda, tak sa potrebujes vykecat aspon tu
toto je hodne proruskeho trolla si sa zakoktal
 
Paladin25
2024-04-11 11:46:24
príspevok od: gytheio
co je VR viem urcite lepsie ako ty, videl som fotoaparaty predavat v sete 70-200 2,8.. vacsinou som pisal lacne objektivy a ked som napisal setovy tak som mal na mysli 18-55mm alebo 50 1,8 .. to ze sa zacali aj drahe objektivy predavat v sete neznamena, ze su setove, nevyrabaju sa preto aby sa predavali v sete, nie su to setove objektivy.
No ale prečo práve ten setový 18-55mm má to VR a teda aj stabilizáciu (ak nevieš čo to znamená) ako to sedí k tvojej myšlienke že seťáky ju nemajú?

 
Paladin25
2024-04-11 11:52:52
príspevok od: gytheio
pre miestnu 37 uderku, setove objektivy su plastove sroty najhorsej kvality.. specialne sa vyrabaju preto aby pri predaji fotoaparatu na tom fotoaparate bolo nieco nasadene aby sa s tym dalo pri skusani toho fotoaparatu nieco odfotit..
jeden z tisica ktory si kupuju ten fotoaparat vie, ze si nemusi kupit ten fotoaparat v tom sete, ze ten setak je normalne nepouzitelny
tie setaky su pre tych analfabetov ktory nerozumeju, ze ten fotoaparat bez objektivu je nepouzitelny.
Ako teda môže byť 85 F1,8 S seťák? Ked nesplná nič z tvojej definície a ešte zaujímavejšia otázka prečo si si k svojmu APS-Cčku kupil seťák - si teda analfabet, ktorý tomu nerozumie?

My teda odpoveď poznáme ale zaujímalo by ma či si ju uvedomuješ aj ty.
 
gytheio
2024-04-11 11:53:22
príspevok od: Paladin25
No ale prečo práve ten setový 18-55mm má to VR a teda aj stabilizáciu (ak nevieš čo to znamená) ako to sedí k tvojej myšlienke že seťáky ju nemajú?

objektiv za 150 eur s plastovymi sklami, ta stabilizacia je tam iba marketingovy tah pre spektrum jednoduchych ludi ako si aj ty
ked ma nieco plastove alebo nekvalitne sklo, vyrazne to za zlej viditelnosti prispieva k masivnemu sumu
toto bola informacia pre to tvoje spektrum 37.. z mojej strany vsetko
 
Paladin25
2024-04-11 11:53:47
príspevok od: jozef84
Za chvíľu bude hlásať, že Zem je plochá.
Keby len hlásať. Obávam sa že ON tomu bude aj veriť.
 
gytheio
2024-04-11 11:54:33
príspevok od: Paladin25
Ako teda môže byť 85 F1,8 S seťák? Ked nesplná nič z tvojej definície a ešte zaujímavejšia otázka prečo si si k svojmu APS-Cčku kupil seťák - si teda analfabet, ktorý tomu nerozumie?

My teda odpoveď poznáme ale zaujímalo by ma či si ju uvedomuješ aj ty.
uz som to tu pisal, najdi si to blbecku
 
Paladin25
2024-04-11 11:55:57
príspevok od: gytheio
objektiv za 150 eur s plastovymi sklami, ta stabilizacia je tam iba marketingovy tah pre spektrum jednoduchych ludi ako si aj ty
ked ma nieco plastove alebo nekvalitne sklo, vyrazne to za zlej viditelnosti prispieva k masivnemu sumu
toto bola informacia pre to tvoje spektrum 37.. z mojej strany vsetko
Takže tá stabilizácia tam nie je???

Či si zasa stratil pôdu pod nohami. Viem že je to všetko kedže si zasa uviedol nezmysel. To sa nedá večne obhajovať.
 
Paladin25
2024-04-11 11:58:42
príspevok od: gytheio
uz som to tu pisal, najdi si to blbecku
OK ďakujem za potvrdenie mojej dômenky. A naozaj ked ťa "chytia" pri klamstve a nezmysle osočovaným protistrany nezískať prevahu.

A fotíš aj tie ruské kurtizány alebo nie?

Workshopy nerobíš to si už priznal.

Prečo vlasne fotíš s APSC na FF si nemal peniaze? Lebo v diskusiách radíš FF a ty si kúpiš APS-C. Tu niečo nehrá.

Alimenty zvládaš platiť? To by mal byť základ Paľko.
 
gytheio
2024-04-11 13:44:58
príspevok od: Paladin25
OK ďakujem za potvrdenie mojej dômenky. A naozaj ked ťa "chytia" pri klamstve a nezmysle osočovaným protistrany nezískať prevahu.

A fotíš aj tie ruské kurtizány alebo nie?

Workshopy nerobíš to si už priznal.

Prečo vlasne fotíš s APSC na FF si nemal peniaze? Lebo v diskusiách radíš FF a ty si kúpiš APS-C. Tu niečo nehrá.

Alimenty zvládaš platiť? To by mal byť základ Paľko.
vobec sa tomu necudujem, ze ta volaju hnida
 
Paladin25
2024-04-11 14:15:46
príspevok od: gytheio
vobec sa tomu necudujem, ze ta volaju hnida
To je všetko čo vieš k tomu povedať Paľko?
 
fatality
2024-04-11 14:19:33
príspevok od: gytheio
ze sa bavim mas pravdu
este stale ti neda spat preco maju Americania tolko lietadlovych lodi a vojenskych zakladni po svete proruskej trolle?
na to, ze sa bavis, mas dost pocuchane nervy.. ..ale pravidelny ban ti vzdy nachvilu zrovna
 
gytheio
2024-04-11 14:29:14
príspevok od: fatality
na to, ze sa bavis, mas dost pocuchane nervy.. ..ale pravidelny ban ti vzdy nachvilu zrovna
proruskej trolle, este nie som na tom tak zle aby som tu klonoval falosne profili, cez ktore by som vychvaloval svoje fotografie.. a ked to uz nema efekt tak to skusas cez tvoju "zenu s troma umeleckymi skolami, ktora rozbieha projekt na zaklade tvojej tvorby"... mas okolo 70 ak sa nemylim, uz davno si tu spominal, ze si na dochodku, tvoja zena ma 30?
 
fatality
2024-04-11 14:44:18
príspevok od: gytheio
proruskej trolle, este nie som na tom tak zle aby som tu klonoval falosne profili, cez ktore by som vychvaloval svoje fotografie.. a ked to uz nema efekt tak to skusas cez tvoju "zenu s troma umeleckymi skolami, ktora rozbieha projekt na zaklade tvojej tvorby"... mas okolo 70 ak sa nemylim, uz davno si tu spominal, ze si na dochodku, tvoja zena ma 30?
no nehovorim..uz sa "zbanieva" ..mam 80 a moja zena 20, vadi?
 
gytheio
2024-04-11 14:56:43
príspevok od: fatality
no nehovorim..uz sa "zbanieva" ..mam 80 a moja zena 20, vadi?
ty ako byvaly stbak.. tazko
 
Paladin25
2024-04-11 15:15:07
príspevok od: gytheio
proruskej trolle, este nie som na tom tak zle aby som tu klonoval falosne profili, cez ktore by som vychvaloval svoje fotografie.. a ked to uz nema efekt tak to skusas cez tvoju "zenu s troma umeleckymi skolami, ktora rozbieha projekt na zaklade tvojej tvorby"... mas okolo 70 ak sa nemylim, uz davno si tu spominal, ze si na dochodku, tvoja zena ma 30?
Nezáviď iným ich ženu ak ťa tá tvoja opustila. Radšej zmeň svoje správanie a nejakú si určite nájdeš.
 
fatality
2024-04-11 15:15:43
príspevok od: gytheio
momentalne si nic ine neprajes putinov troll, len aby som dostal ban
este nieco zaperli
 
Paladin25
2024-04-11 15:15:56
príspevok od: fatality
no nehovorim..uz sa "zbanieva" ..mam 80 a moja zena 20, vadi?
To len závidí
 
JohnNewton
2024-04-11 15:31:40
príspevok od: gytheio
aj keby som to robil, myslis, ze by som sa za to hanbil?
Za to sa nemusíš, tu je to ale občas na zamyslenie
 
gytheio
2024-04-11 15:36:53
príspevok od: JohnNewton
Za to sa nemusíš, tu je to ale občas na zamyslenie
nerozumiem, co je na tom na zamyslenie? cely december som to robil lebo konska terapeutka ktora sa tam stara o celu farmu dostala covid, kedze predtym sa im pokazil traktor, ktory som im opravil, ma poprosili, ci by som im nepomohol a kazdy den od siedmej rana do desiatej tam neodmakal... kludne by som to robil stale. v Nemecku je to sen vacsiny ludi pracovat pri konoch.
 
Paladin25
2024-04-11 16:30:30
príspevok od: gytheio
nerozumiem, co je na tom na zamyslenie? cely december som to robil lebo konska terapeutka ktora sa tam stara o celu farmu dostala covid, kedze predtym sa im pokazil traktor, ktory som im opravil, ma poprosili, ci by som im nepomohol a kazdy den od siedmej rana do desiatej tam neodmakal... kludne by som to robil stale. v Nemecku je to sen vacsiny ludi pracovat pri konoch.
Je prosím ťa nejaký prieskum alebo výskum, ktorý dokazuje že snom väčšiny Nemecka je práca pri koňoch?
 
JohnNewton
2024-04-11 17:19:27
príspevok od: Paladin25
Je prosím ťa nejaký prieskum alebo výskum, ktorý dokazuje že snom väčšiny Nemecka je práca pri koňoch?
😆
 
Dumaru
2024-04-11 17:33:02
príspevok od: gytheio
nerozumiem, co je na tom na zamyslenie? cely december som to robil lebo konska terapeutka ktora sa tam stara o celu farmu dostala covid, kedze predtym sa im pokazil traktor, ktory som im opravil, ma poprosili, ci by som im nepomohol a kazdy den od siedmej rana do desiatej tam neodmakal... kludne by som to robil stale. v Nemecku je to sen vacsiny ludi pracovat pri konoch.
Jee minenku, že tu ako sa správaš je občas na zamyslenie. Za fyzickú prácu sa hanbiť nemusíš, práve naopak je to lepšie, ak by si bol nejaký nerd ktorý sedí len za počítačom. Za toto máš u mňa palec hore gytheio, a myslím to vážne.
 
gytheio
2024-04-11 17:38:18
príspevok od: Paladin25
Je prosím ťa nejaký prieskum alebo výskum, ktorý dokazuje že snom väčšiny Nemecka je práca pri koňoch?
clovece k tym tvojim tupostiam je zbytocne sa vyjadrovat
 
Paladin25
2024-04-11 17:50:08
príspevok od: gytheio
clovece k tym tvojim tupostiam je zbytocne sa vyjadrovat
Žiaľ to nie to je len tie tvoje múdrosti Paľka-trulka z dediny za humnami stoja za koment....
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia