Hore

Reklamy, ktoré vás donútia premýšľať

Bežne počúvame sťažnosti (priznajme si, kto z nás sa niekedy neposťažoval), že reklamy nepríjemným obťažujúcim spôsobom zasahujú do nášho každodenného života. Vnucujú nám produkty firiem, presviedčajú nás o ich užitočnosti a dokonalosti. Nie všetky reklamy si však zasúžia takéto odmietanie

Reklamy na tomto zozname môžeme označiť ako "reklamy vo verejnom záujme" a sú vynikajúcimi príkladmi účinnej reklamnej stratégie pre kampane poukazujúce na aktuálne najpálčivejšie problemy súčasnej spoločnosti.
Samozrejme v  hlavnej úlohe s dobrou fotografiou a kvalitným postprocesom.

Dobre urobená reklama musí diváka zaujať, získať jeho pozornosť a zostať ešte dlho potom v jeho pamäti. To je presne to, o čo ide. Prinútiť ľudí, aby sa zaujímali o rôzne sociálne a environmentálne otázky, alebo sa jednoducho len dostať do ich podvedomia, keďže pre dosiahnutie vyznamných zmien je dôležitá získať podporu širokej verejnosti.

Je dôležité, aby reklama oslovila diváka emocionálne. Mnohé štúdie ukázali, že emócie majú silný vplyv na formovanie pamäti. Výsledkom je, že spomienky spojené s emóciami vydržia dlhšie ako tie bez.

Ako povedal Howard Gossage: "reklama odôvodňuje svoju existenciu jej využitím vo verejnom záujme – je to príliš mocný nástroj, aby bol použitý výlučne na komerčné účely." S tým sa dá len súhlasiť, čo je aj dôvod, prečo sme sa s vami chceli podeliť o tento prehľad sociálne spôsobiacich reklám ☺

Obete týrania sú ľudia ako ty a ja


Reklamná agentúra: Advico Y & R, Zurich, Švajčiarsko

Stop násiliu: Nepijem keď riadim


Reklamná agentúra: Terremoto Propaganda, Curitiba, Brazília

KONIEC: "Ak fajčíte, štatisticky sa váš príbeh skráti o 15%."


Pre pomoc volajte QUITTLINE 0200 00 22 00″ (reklamná agentúra: Iris, Londýn, UK)

World Wide fond na ochranu prírody: Desivé vs. desivejšie


Reklamná agentúra: DDB & CO., Istanbul, Turecko

Vaša pleť by vám nemala diktovať budúcnosť




Reklamná agentúra: Publicis Conseil, Paríž, Francúzsko

Odlesňovanie pokračuje otočením stránky


Reklamná agentúra: LINKSUS, Peking, Čína

Unhate




Reklamná agentúra: Fabrica, Taliansko

Elm Grove policajné oddelenie: Pomalšie je lepšie


Reklamná agentúra: Cramer-Krasselt, Milwaukee, Spojené štáty

Šetrením papiera – zachránite planétu


Reklamná agentúra: Saatchi & Saatchi, Kodaň, Dánsko

Znečistené ovzdušie zabíje 60.000 ľudí ročne


Reklamná agentúra: neznáma

Stať sa dobrovoľníkom znamená zmeniť život




Reklamná agentúra: Publicis, Singapur

Ochrana vtákov: Ak to nezdvihneš ty, zodvihne to on


Reklamná agentúra: TBWA\Hunt\Lascaris, Johannesburg, Juhoafrická republika

Čo vidíme, keď fajčíte


Reklamná agentúra: JWT, Atlanta, USA

Animal Anti-Cruelty League: To nie je lopta


Advertising Agency: Lowe Bull, Cape Town, South Africa

Dopravná polícia Bengalúr: Netelefonujte pri šoférovaní


Reklamná agentúra: Mudra Group, India

Detskí vojaci: Nedeje sa to tu, ale deje sa to teraz


Creative/Art director Pius Walker, Amnesty International, Switzerland

Cenzúra rozpráva zlý príbeh


Reklamná agentúra: Memac Ogilvy & Mather Dubaj, Spojené Arabské Emiráty

Roztržitý vodič


Reklamná agentúra: Red Pepper, Ekaterinburg, Rusko

Vymieranie zvieracích druhov:  Každá minútu sa počíta


Reklamná agentúra: Scholz & Friends, Berlin, Nemecko

Nevinní v ohrození: Kde je pedofil?


Art Director: Michael Arguello, Copywriter: Bassam Tariq, Additional credits: Jason Musante

Sexuální predátori sa môžu schovávať aj v smartfóne vášho dieťaťa


Reklamná agentúra: Herezie, Paríž, Francúzsko

Fajčenie spôsobuje predčasné starnutie


Reklamná agentúra: Euro RSCG Austrália

Nie ste skica. Povedzte nie anorexii


Reklamná agentúra: Revolution Brasil

Zanedbané deti sa cítia ako neviditeľné. Zastavte zneužívanie detí


Australian Childhood Foundation, JWT Melbourne

Globálna akcia na ochranu zvierat: Plastové tašky zabíjajú


Reklamná agentúra: BBDO Malajzia, Malajzia Kuala Lumpur / reklamná agentúra: Duval Guillaume, Belgicko

Čo asi pôjde okolo. Udržujte čisté more


Reklamná agentúra: JWT, Dubaj, SAE

Sea Shepherd Conservation Society: Keď uvidíte tuniaka, myslite na pandu


Reklamná agentúra: Ogilvy & Mather, Singapur

Ospalosť je silnejšie ako vy. Nejazdite ospalý


Reklamná agentúra: BBDO Bangkok, Thajsko

Vidíte aké ľahké je nakŕmiť hladných?


Reklamná agentúra: TBWA\Hunt\Lascaris, Johannesburg, Juhoafrická republika

Rakovinu si spôsobujeme sami


Reklamná agentúra: Dents, Peking, Čína

Vplyv odlesňovania: Než bude neskoro


Reklamná agentúra: TBWA\PARIS, Francúzsko

Bezdomovci: Každý deň je boj


Reklamná agentúra: Clemenger BBDO, Melbourne, Austrália

Pivný pohár: Nestraťte kontrolu nad svojím pitím


Reklamná agentúra: EURORSCG Praha, Česká republika

Jedno dieťa drží niečo, čo je v Amerike zakázané v záujme jeho ochrany. Hádajte, ktoré z nich?




Reklamná agentúra: Grey, Toronto, Kanada

Osvetová kampaň v súvislosti  s rakovinou prsníka a pevenciou


Reklamná agentúra: Bolero, Fortaleza, Brazília

Stop vojne v Iraku


Reklamná agentúra: Big Ant International, New York, USA

UN Women: Postavenie žien




Reklamná agentúra: Ogilvy & Mather, Dubaj, Spojené Arabské Emiráty

Nekupujem suveníry z exotických zvierat


Reklamná agentúra: LOWE GGK, Varšava, Poľsko

Rovnaké zvieratko, rôzny majiteľ




Reklamná agentúra: TBWA-Santiago Mangada Puno, Filipíny

Pripútajte sa. Budete žiť.


Reklamná agentúra: Lg2, Quebec, Kanada

Zdroj: boredpanda.com

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
knedla
2014-06-17 13:54:08
pan je roumenista
 
thunder rider
2014-06-17 14:27:47
Nezaujalo.
 
total empty
2014-06-17 14:42:43
Zaujímavé a oslovilo ma to.
Jedine propagáciu homosexuality,tolerancie a feminizmu by som zakázal.
 
anton julény
2014-06-17 16:41:42
ani jedna z reklám, ktoré sú tu uvedené, by som neoznačil tak ako autor: !Reklamy na tomto zozname môžeme označiť ako "reklamy vo verejnom záujme" a sú vynikajúcimi príkladmi účinnej reklamnej stratégie pre kampane poukazujúce na aktuálne najpálčivejšie problemy súčasnej spoločnosti."

Sú to reklamy. A keď bude posledný kúsok verejného priestoru obsadený reklamou, keď si už deti nebudú môcť nakresliť skákacieho panáka na chodník, tak si spomenieme, ako sme podporovali reklamy vo "verejnom záujme".
 
seifi
2014-06-17 17:09:18
príspevok od: anton julény
ani jedna z reklám, ktoré sú tu uvedené, by som neoznačil tak ako autor: !Reklamy na tomto zozname môžeme označiť ako "reklamy vo verejnom záujme" a sú vynikajúcimi príkladmi účinnej reklamnej stratégie pre kampane poukazujúce na aktuálne najpálčivejšie problemy súčasnej spoločnosti."

Sú to reklamy. A keď bude posledný kúsok verejného priestoru obsadený reklamou, keď si už deti nebudú môcť nakresliť skákacieho panáka na chodník, tak si spomenieme, ako sme podporovali reklamy vo "verejnom záujme".
myslím si, že to čo napísla autor, platí pre dnešok, zajtra to bude inak; neber to tak absolutisticky; myslím si, že stále je lepšie urobiť niečo, ako neurobiť nič; a ak ponecháme veci naďalej bežať tak ako bežia, tma nastane skôr ako doba, keď si už deti nebudú môcť nakresliť panáka kvôli reklamám
 
seifi
2014-06-17 17:13:17
a myslím si, že to ani nie sú reklamy; sú to skôr propagačné letáky, ktoré ťa možno áno možno nie, popchnú porozmýšľať, ktorou cestou ísť; pri tej schránke na papierové utierky pouvažuješ, či si zobrať druhý papier a či nie....
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2014-06-17 17:17:00
napadite a genialne veci...
 
anton julény
2014-06-17 18:01:41
príspevok od: seifi
a myslím si, že to ani nie sú reklamy; sú to skôr propagačné letáky, ktoré ťa možno áno možno nie, popchnú porozmýšľať, ktorou cestou ísť; pri tej schránke na papierové utierky pouvažuješ, či si zobrať druhý papier a či nie....
zabúdaš na to, že to niekoho niečo stojí a neverím, že to robí "pre blaho ľudstva". v každom prípade je za tým druhý plán, tretí plán (aspoň niečo spoločné s fotografiou). a nehľadiac na to, že postupne dovoľuješ/dovoľujeme reklame všade vstupovať.
 
Ľuboš Capcara
2014-06-17 18:03:18
https://www.youtube.com/watch?v=s7qOBZ7eWdo
 
Komi
2014-06-17 19:54:45
Zaujalo,velmy nápadite veci...
 
Horal
2014-06-17 20:04:16
Zamyslel som sa skôr nad účelom tohoto článku, než nad účelom reklamy, ktorej jediným účelom je (de)formovanie verejnej mienky ( od "čo kúpiť" až po "čo si myslieť"). Tí ktorí si môžu dovoliť takéto reklamné kampane ( nie lacné) veľmi dobre vedia, že reklama nie je zdrojom informácií o skutočnosti ale prostriedok nao vytvorenie pocitu určitej potreby, ktorú potom len oni vedia naplniť. Všetci veľkí demagógovia to vedeli a využívali vo svoj prospech = získanie a udržanie moci.
Reklama ( a tá sociálna a environmentalistická zvlášť) si osobuje právo dávať na zložité problémy jednoduché, nesprávne, odpovede. Tí, ktorí nie sú schopní pochopiť zložitosť týchto problémov vytvárajú proklamovaný " verejný záujem", čo to v konečnom dôsledku pre všetkých katastrofické
 
vlcimak
2014-06-17 20:23:33
Pacia sa mi vtipne reklamy, ktore maju myslienku, su napadite, originalne ale pritom duchaplne... Nic z toho sa bohuzial neda povedat o reklamach v televizii (cest vynimkam), ktore utocia z kazdej strany a v kazdom case, ich poslanim je vymyvanie mozgu ustavicnym opakovanim a hrubou silou upozornuju na nejaky tovar ci sluzbu.
 
seifi
2014-06-17 20:26:42
príspevok od: Horal
Zamyslel som sa skôr nad účelom tohoto článku, než nad účelom reklamy, ktorej jediným účelom je (de)formovanie verejnej mienky ( od "čo kúpiť" až po "čo si myslieť"). Tí ktorí si môžu dovoliť takéto reklamné kampane ( nie lacné) veľmi dobre vedia, že reklama nie je zdrojom informácií o skutočnosti ale prostriedok nao vytvorenie pocitu určitej potreby, ktorú potom len oni vedia naplniť. Všetci veľkí demagógovia to vedeli a využívali vo svoj prospech = získanie a udržanie moci.
Reklama ( a tá sociálna a environmentalistická zvlášť) si osobuje právo dávať na zložité problémy jednoduché, nesprávne, odpovede. Tí, ktorí nie sú schopní pochopiť zložitosť týchto problémov vytvárajú proklamovaný " verejný záujem", čo to v konečnom dôsledku pre všetkých katastrofické
dajme tomu, že súhlasím; nemusíš na všetky, ale pár správnych odpovedí by si mohol ponúknuť, ako na to; tvoja teória nevravím, že je či nie je dobrá, ale daj teda barličku ľuďom, ktorej sa majú držať (ak ponúknuté tu hore, nie sú správne)
 
Pospo
2014-06-17 20:32:20
Super, len si nemyslim, ze to patri na tento portal.
 
Pospo
2014-06-17 20:32:49
príspevok od: total empty
Zaujímavé a oslovilo ma to.
Jedine propagáciu homosexuality,tolerancie a feminizmu by som zakázal.
Tak tak tolerancia je nebezpecna vec.
 
atiart
2014-06-17 20:37:39
... palec hore !
 
seifi
2014-06-17 20:39:35
príspevok od: Pospo
Super, len si nemyslim, ze to patri na tento portal.
to sú dobré inšpirácie aj pre fotografov, nie ? napr. mohol si/som dať príbor na odpadkový kôš a odfotiť to ...
 
total empty
2014-06-17 20:53:01
príspevok od: Pospo
Tak tak tolerancia je nebezpecna vec.
Zákony o tolerancií z dielne EU su fakt nebezpečné,stači si niečo vygoogliť a pohľadať na nete o tej problematike nejaké diskusie.
Potom viac pochopíš, o čo tu ide.
Je to o vymývaní mozgou, zákony o tolerancií robia z cigánov nedotknuteľných a ak povieš homosexualovy že je buzerant, môžeš byť za to trestne a finančne stíhany.
Je to veľká problematika, kde patrí aj pozitívna diskriminácia,zvyhodňovanie menšín atď.
Neber to na ľahkú váhu !
 
Marek Vančo
2014-06-17 21:33:14
príspevok od: Pospo
Super, len si nemyslim, ze to patri na tento portal.
prečo? Je to predsa o fotografii. Veď je tu aj kategória: Reklamná fotografia.
 
Pospo
2014-06-17 21:48:32
príspevok od: seifi
to sú dobré inšpirácie aj pre fotografov, nie ? napr. mohol si/som dať príbor na odpadkový kôš a odfotiť to ...
Kto nie je na internete prvy den, tak na tieto inspiracie narazil X-krat (aj na slovevskych serveroch). Ako pisem je to super, len to sem nepatri. Teda pokial tento server nema ambicie byt creativebulvar typu doba.sk.
 
Pospo
2014-06-17 21:51:19
príspevok od: total empty
Zákony o tolerancií z dielne EU su fakt nebezpečné,stači si niečo vygoogliť a pohľadať na nete o tej problematike nejaké diskusie.
Potom viac pochopíš, o čo tu ide.
Je to o vymývaní mozgou, zákony o tolerancií robia z cigánov nedotknuteľných a ak povieš homosexualovy že je buzerant, môžeš byť za to trestne a finančne stíhany.
Je to veľká problematika, kde patrí aj pozitívna diskriminácia,zvyhodňovanie menšín atď.
Neber to na ľahkú váhu !
Ale sak v pohode, ked som bol maly tiez som veril kdejakemu bullshitu. Hlavne oci na stopkach, lebo ta pretiahne zvyhodneny eurocigan a este pojdes do basy.
 
Pospo
2014-06-17 21:56:34
príspevok od: Marek Vančo
prečo? Je to predsa o fotografii. Veď je tu aj kategória: Reklamná fotografia.
Budem sa opakovat, lebo je toho vsade tony. Vsetky boredpandy, buzzfeedy a vobec servery, ktore sa nevenuju primarne fotografii toto zdielaju. Pride mi skoda ze si redakcia neda trochu roboty a nepohlada inspiracie, ktore nikto nepoza (a zasluzia si rovnaku poroznost), ale jednoducho niesu take prevarene.
 
total empty
2014-06-17 23:44:52
príspevok od: Pospo
Ale sak v pohode, ked som bol maly tiez som veril kdejakemu bullshitu. Hlavne oci na stopkach, lebo ta pretiahne zvyhodneny eurocigan a este pojdes do basy.
Ak dôjdu argumenty,treba zosmiešniť.Tiež zaužívany postup v politike a masmédiách.
Toto nie je na smiech a nieje to ani paranoidné,jedine žeby si bol sám nejaký cigan-buzerant,potom by to vysvetľovalo tvoj koment.
Evidentne nechápeš o čom hovorím,to nič.
Zajdi do kostola,tam ti pátre vysvetli kultúru smrti, a sú aj taký z ktorými sa môžeš zblížiť.
 
Horal
2014-06-18 06:34:19
príspevok od: seifi
dajme tomu, že súhlasím; nemusíš na všetky, ale pár správnych odpovedí by si mohol ponúknuť, ako na to; tvoja teória nevravím, že je či nie je dobrá, ale daj teda barličku ľuďom, ktorej sa majú držať (ak ponúknuté tu hore, nie sú správne)
( Je to na veľa a tu na to nie je priestor) Len pre začiatok: všimni si že na každej tej "reklame" je meno "sponzora,"zadávateľa", alebo toho, kto týmto spôsobom chce osloviť. Podvedome si potom spájaš vizuálny dojem ( nie serióznu overenú a teda pravdivú informáciu) so "správnym menom/ názvom". Za každým by si musel ísť do hĺbky a na to obyčajne "nie je čas". Až potom zistíš, že sa tu odstraňujú následky a neriešia sa príčiny, lebo na ich poznanie často nie je "politická vôľa".
 
Pospo
2014-06-18 08:54:57
príspevok od: Horal
Zamyslel som sa skôr nad účelom tohoto článku, než nad účelom reklamy, ktorej jediným účelom je (de)formovanie verejnej mienky ( od "čo kúpiť" až po "čo si myslieť"). Tí ktorí si môžu dovoliť takéto reklamné kampane ( nie lacné) veľmi dobre vedia, že reklama nie je zdrojom informácií o skutočnosti ale prostriedok nao vytvorenie pocitu určitej potreby, ktorú potom len oni vedia naplniť. Všetci veľkí demagógovia to vedeli a využívali vo svoj prospech = získanie a udržanie moci.
Reklama ( a tá sociálna a environmentalistická zvlášť) si osobuje právo dávať na zložité problémy jednoduché, nesprávne, odpovede. Tí, ktorí nie sú schopní pochopiť zložitosť týchto problémov vytvárajú proklamovaný " verejný záujem", čo to v konečnom dôsledku pre všetkých katastrofické
Zaujimava uvaha, akurat trochu filozoficka a trochu odthnuta od reality. Treba si uvedomit, ze ci uz to je zadavatel alebo agenura, tak su to ludia ako ja a ty. Ano, ziadny ciernoknaznici, ktori chcu ovladat zemegulu, ale ludia ktori chcu dostat za svoju robotu zaplatene. Potom tu mame speci pripady a to su neziskovky (mimovladky, dobrovolnici), ktore (povedzme si to zjednodusene) chcu spravit svet lepsim a ich spolocnym menovatelom je to, ze tie peniaze zvacsa nemaju. V takom pripade oslovuju reklamne agentury hladaju take, ktore do toho zainvestuju (svoj cas+ludi cize peniaze) alebo nie. Bartrom je v tomto pripade (pre reklamku) pekna vec v portfoliu, prestiz a ano aj dobry pocit. To co je hore naozaj nie su drahe veci (na exekuciu). Co v tychto pripadoch naozaj stoji peniaze je medialny priestor (ci uz v TV, na ulici, v novinach alebo na internete). Co tym chcem povedat, ze hodit vsetku reklamu do jednoho kosa tvrdenim, ze sa o nieco snazi je proste mimo. Jendak ju treba posudzovat individualne a v kontexte a podruhe to nie je medium, ktore ma mienkotvornu hodnotu (nehovorim o potenciali). Moze poukazat, ale nikdy nevyriesi.
 
seifi
2014-06-18 13:12:49
príspevok od: Horal
( Je to na veľa a tu na to nie je priestor) Len pre začiatok: všimni si že na každej tej "reklame" je meno "sponzora,"zadávateľa", alebo toho, kto týmto spôsobom chce osloviť. Podvedome si potom spájaš vizuálny dojem ( nie serióznu overenú a teda pravdivú informáciu) so "správnym menom/ názvom". Za každým by si musel ísť do hĺbky a na to obyčajne "nie je čas". Až potom zistíš, že sa tu odstraňujú následky a neriešia sa príčiny, lebo na ich poznanie často nie je "politická vôľa".
keď už reklama, tak potom v takomto štýle
www.ephoto.sk/fototechnika/recenzie/fotoaparaty/sony-xperia-z2/#cid-84676
 
Horal
2014-06-18 16:15:26
príspevok od: seifi
keď už reklama, tak potom v takomto štýle
www.ephoto.sk/fototechnika/recenzie/fotoaparaty/sony-xperia-z2/#cid-84676
Toto ( myslím ten link a ten obsah) pre mňa nie je reklama v tom zmysle ako som uviedol. Hodnotí, rieši možnosti získané osobnou skúsenosťou, ide do hĺbky, prináša informácie, Je tu uvedené poznanie človeka. Môžeme mať inú osobnú skúsenosť, ale autor podáva tú svoju, pričom nepodsúva žiadnym spôsobom, že len toto je to jediné a najsprávnejšie.Od adresáta (teda nás čo chodíme na tento portál) očakáva určitú pozornosť, sústredenie a možno aj určitú sumu osobnej skúsenosti a poznanie problematiky aj všeobecnejších súvislostí. Reklama, o ktorej je článok, musím byť úderná, aby oslovila, lebo sa inak stratí v záplave iných reklám. (Denne vyhadzujem pol kila reklamných letákov z poštovej schránky, bez toho aby som čo i len zavadil zrakom o ich obsah, len medzi nimi hľadám náhodné oznámenie o uložení poštovej zásielky či inej dôležitej písomnosti.)
Ale dosť bolo filozofovania, boja proti veterným mlynom reklamy. Beriem foťák a idem von, možno medzi ľudí, možno do kopcov, hľadať nejaký nový pohľad či náznak dobrého svetla, aby som viac či menej úspešne zachytil. A keď to bude stáť za hriech, tak ho sem pridám.
 
seifi
2014-06-18 16:46:08
príspevok od: Horal
Toto ( myslím ten link a ten obsah) pre mňa nie je reklama v tom zmysle ako som uviedol. Hodnotí, rieši možnosti získané osobnou skúsenosťou, ide do hĺbky, prináša informácie, Je tu uvedené poznanie človeka. Môžeme mať inú osobnú skúsenosť, ale autor podáva tú svoju, pričom nepodsúva žiadnym spôsobom, že len toto je to jediné a najsprávnejšie.Od adresáta (teda nás čo chodíme na tento portál) očakáva určitú pozornosť, sústredenie a možno aj určitú sumu osobnej skúsenosti a poznanie problematiky aj všeobecnejších súvislostí. Reklama, o ktorej je článok, musím byť úderná, aby oslovila, lebo sa inak stratí v záplave iných reklám. (Denne vyhadzujem pol kila reklamných letákov z poštovej schránky, bez toho aby som čo i len zavadil zrakom o ich obsah, len medzi nimi hľadám náhodné oznámenie o uložení poštovej zásielky či inej dôležitej písomnosti.)
Ale dosť bolo filozofovania, boja proti veterným mlynom reklamy. Beriem foťák a idem von, možno medzi ľudí, možno do kopcov, hľadať nejaký nový pohľad či náznak dobrého svetla, aby som viac či menej úspešne zachytil. A keď to bude stáť za hriech, tak ho sem pridám.
vďaka za tvoj čas;
 
Marek Vančo
2014-06-18 18:54:44
príspevok od: Pospo
Budem sa opakovat, lebo je toho vsade tony. Vsetky boredpandy, buzzfeedy a vobec servery, ktore sa nevenuju primarne fotografii toto zdielaju. Pride mi skoda ze si redakcia neda trochu roboty a nepohlada inspiracie, ktore nikto nepoza (a zasluzia si rovnaku poroznost), ale jednoducho niesu take prevarene.
OK. Chápem Tvoj názor. Ja na iné servery nechodím, poštu s pps filtrujem rovno do koša, takže mne tie obrázky prišli zaujimavé. Ale chápem, že pre niekoho to môže byť opozerané...

 
atiart
2014-06-18 22:09:17
príspevok od: Pospo
Super, len si nemyslim, ze to patri na tento portal.
... v tom prípade tu nepatrí ani žiaden montaž, ba po mojom ani digicirkus-foto, lebo to všetko nič spoločného nemá s FOTOGRAFIOU ako takou ... no a sme tam kde sme nechceli byť ...
 
Pospo
2014-06-18 23:18:03
príspevok od: atiart
... v tom prípade tu nepatrí ani žiaden montaž, ba po mojom ani digicirkus-foto, lebo to všetko nič spoločného nemá s FOTOGRAFIOU ako takou ... no a sme tam kde sme nechceli byť ...
Precitaj si co som pisal Marekovi Vancovi.
 
Riso Petrech
2014-06-19 08:20:25
Hocico, co prinuti ludi aspon trochu porozmyslat\zamysliet sa, je dobre. Toto ma napad, dobre prevedenie a je to realita... podporujem, aj viac takych a hlavne u nas na Slovensku by sa zislo...
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia