Hore
Fórum » Ako fotografovať?
 

Fotenie svadby

michlo
michlo 2011-04-27 13:36:29+02
zdrawim, buduca svagrina ma poziadala, ze ci by som im nespravil svadobne fotografie (obrad, hostina, foto v prirode) a ja som jej nedokazal povedat nie . tak sa chcem opytat/poradit ze ci mi postaci moja vybava: telo: canon eos 60D, sklo: 18-135 3,5 - 5,6 IS .... rozmyslam aj o zakupeni blesku rozhodujem sa medzi speedlite 430 a 580. koli cene by som asi riesil radsej tu 430 , planujem dokupit potom este sklo canon 70-200 F4 L is ale to mi asi na svadbu treba nebude, ci? dakujem vopred za rady
 
Robino
2011-04-29 13:52:30+02
príspevok od: Marek Janicko
A vy sa divite?
http://www.umeleckediela.sk/sk/profil/alojz-hrodegh

Myslim si, ze tento pan nema najmensiu sancu dohnat digitalny svet. A to na tej stranke nadherne vidno. Predpokladam, ze na svadbu by dosiel s technikou na klasicky film, upravy by robil v komore a nakoniec skenoval.

I ked, nezhadzujem fotenie na klasicky film, no bohuzial realita je taka, ze pri fotografovani svadby to nema vyznam. Ako bolo spomenute, mladomanzelia, babky, rodicia, sa vytesuju zo spomienok, ako z technickej kvality.

A v konecnom dosledku, ten pan moze carovat, ako chce, no bohuzial i v tomto odvetvi ho dokaze nahradit 20 rocny chalanisko s D90 alebo D550 s 2 rocnymi skusenostami, ak sa snazi a fotografovanie ho bavi.
Fotografia zo 77-meho "Letná krajina, poľné kvety" za 10000Sk ma dostala...
 
becsi
2011-04-29 13:59:04+02
príspevok od: Robino
Fotografia zo 77-meho "Letná krajina, poľné kvety" za 10000Sk ma dostala...
A co sa cuduje??? Vsak ta fotka ma uz 34 rokov!!! Za stare kvalitne vino sa tiez doplaca...
 
becsi
2011-04-29 14:00:18+02
Ale ma dobru domenu, ktovie ci nahodou ju nepredava?
 
lu_boss
2011-04-29 14:29:09+02
príspevok od: Marek Janicko
A vy sa divite?
http://www.umeleckediela.sk/sk/profil/alojz-hrodegh