Pekne miesto. DJLuke to dobre vystihol, az na ten velky prepal. To nie je prepal, ale mydlovo rozmazana voda. na plochje sa ovela tazsie vykresluje ako na vodopade. Plocha potoka potrebuje spravidla krasti cas ako vodopad, lebo ten tecie v pravidelnych prudoch/rtyhach ale hladina sa vlni vselijako a okamzite je spriemerovana do mydlova...
Hlavnym spomenutym problemom je kompo, zvyraznujes menej zaujimave miesta a tie najzaujimavejšie (padajuca voda) zanikaju. Najlepsie si je pohrat sa s vyrezom a este predtym hodne najprv pochodit dookola motivu zo vsetkych uhlov a vybrat najlepšie stanovisko. Pomaha si predstavit v duchu cistu kompoziciu a potom pozriet do aparatu a kym tam uvidis cosi rusive, nedat tomu pokoj. Kamene tak ako vlavo dole nerezat, nie je vhodny orez na dotyk ani tzak ako tu len slabucky tesny rez. Ak rezat tak poriadne, cca 1/3 aby sa uz steny na konci kamena nezvazovali oblukom ku okraju. Tak ako mas v pohode rez dalsich kamenov. Celkom v PHR ten maly odlesk v roku tiez rusi a puta pozornost, rohy spravidla naopak casto autori stmavuju aby sa zrak upriamil tunelovo na hlavny motiv, okolo plocha bola ucelne vyplnenená ale nerusena.
Docela fajn... ale ten necely kamen v popredi nalavo mi docela vadi...a este si treba dat pozor na prepali vo vode a ti je skoro cela voda v porpedi jeden velky prepal...
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
Komentáre a hodnotenia
Zoradiť od najstaršíchHlavnym spomenutym problemom je kompo, zvyraznujes menej zaujimave miesta a tie najzaujimavejšie (padajuca voda) zanikaju. Najlepsie si je pohrat sa s vyrezom a este predtym hodne najprv pochodit dookola motivu zo vsetkych uhlov a vybrat najlepšie stanovisko. Pomaha si predstavit v duchu cistu kompoziciu a potom pozriet do aparatu a kym tam uvidis cosi rusive, nedat tomu pokoj. Kamene tak ako vlavo dole nerezat, nie je vhodny orez na dotyk ani tzak ako tu len slabucky tesny rez. Ak rezat tak poriadne, cca 1/3 aby sa uz steny na konci kamena nezvazovali oblukom ku okraju. Tak ako mas v pohode rez dalsich kamenov. Celkom v PHR ten maly odlesk v roku tiez rusi a puta pozornost, rohy spravidla naopak casto autori stmavuju aby sa zrak upriamil tunelovo na hlavny motiv, okolo plocha bola ucelne vyplnenená ale nerusena.