Fototechnika » Aktuality

Najnovší článok z kategórie
Svátek všech fotografů FOTOEXPO 2017 se blíží!

Svátek všech fotografů FOTOEXPO 2017 se blíží!

Pátý ročník veletrhu a festivalu současné fotografie FOTOEXPO 2017 proběhne v sobotu 21. října 2017 v Národním domě na Vinohradech. Ve třech patrech krásného novorenesančního objektu Vás čeká:

DNES
3
396

Možnosti
1
  • 3538
    19

    Slovenská fotografka očarila svet

    Celkovo 100 fotografií z prihlásených 3600 snímok zaujalo porotu medzinárodnej fotografickej súťaže "International Images for Science".

    2017-09-11 08:00:00
    3538
  • 2465
    0

    12. ročník PARK FOTO Piešťany 2017

    Srdečne Vás pozývame na súťažnú výstavu fotografií - 12. ročník PARK FOTO Piešťany 2017 - festival kreatívnej fotografie 23.9.2017 (10:00 - 18:00 hod.) v mestskom parku v Piešťanoch, ktorú organizuje Piešťanský fotoklub o.z. 

    2017-08-18 12:51:00
    2465
  • 4111
    3

    EISA Awards 2017-2018

    EISA, združenie odborných časopisov, opäť po roku ocenila najlepšie elektronické produkty. Nás samozrejme zaujímajú tie, čo majú niečo spoločné s fotografovaním. Tohto roku sa najlepšie darilo Sony.

    2017-08-18 10:02:16
    4111
  • 2240
    1

    Úchvatné detaily uprostred tokijského chaosu

    Nikon uvádza exkluzívny fotografický seriál, ktorý predstavuje fotografa Lukasza Palka ako sníma esenciu Tokia – najväčšieho mesta na svete a rodného mesta značky Nikon. Fotograf putuje naprieč chaosom veľkomesta, aby zachytil elementy, ktoré robia toto mesto takým výnimočným. Pozrite sa, ako mu pri tom pomohli univerzálne objektívy so zoomom.

    2017-08-07 12:00:00
    2240
  • 1803
    0

    Videosúťaž: Letná dohadzovačka s Kauflandom a s Koala Tours

    V spolupráci so spoločnosťami Kaufland Slovensko a Koala Tours vyhlasujeme súťaž na tému „Letná dohadzovačka“".

    2017-08-07 06:00:00
    1803
  • 4185
    6

    Vyhlásenie víťazov - Nikon Photo Contest 2016-2017

    Nikon oznámil víťazov fotografickej súťaže Nikon Photo Contest 2016-2017.  Nikon Photo Contest je medzinárodná fotosúťaž s dlhodobou históriou. Cieľom súťaže je poskytnúť fotografom z celého sveta príležitosť pre vzájomnú komunikáciu a výmenu skúseností, ako aj vytvoriť priestor na predstavenie fotografickej kultúry z rôznych častí sveta.

    2017-07-21 06:00:00
    4185
  • 6285
    5

    Ako fotiť prírodu zblízka

    Pokúšali ste sa už fotiť „makro“? Makrofotografie neustále zdokonaľujú aj profesionálni fotografi, ale uspieť môže aj začiatočník. Ak o tom uvažujete,  prinášame vám niekoľko rád a tipov od ambasádora značky Nikon Tomáša Hulíka.

    2017-06-16 09:30:00
    6285
  • 3647
    1

    Nové superširokouhlé objektívy Sony

    Sony predstavilo dva nové superširokouhlé transfokátory pre bezzrkadlovky s bajonetom E.

    2017-05-19 08:29:21
    3647
  • 3349
    3

    Tamron Cash Back Máj 2017

    Ak si kúpite v dobe od 01. mája do 31. mája 2017 vybraný objektív Tamron, môžete po zaregistrovaní získať späť až 100 Eur.

    2017-05-04 06:00:00
    3349
  • 5281
    10

    Momentky z mobilu. Ktoré smartfóny môžu konkurovať kompaktným fotoaparátom?

    Smartfóny v našich vreckách disponujú čoraz lepšími a výkonnejšími fotoaparátmi, ktoré môžu konkurovať klasickým kompaktným fotoaparátom.

    2017-04-27 07:00:00
    5281
  • 4343
    8

    TIPA 2017

    Po roku tu máme opäť vyhodnotenie ankety o najlepšie produkty pre fotografov. Tentokrát sa zástupcovia médií a fotografi stretli v Havane na Kube, aby vyhodnotili najlepšie produkty celkovo v 40 kategóriách.

    2017-04-25 06:00:00
    4343
  • 3887
    51

    Sony A9 a FE 100-400/4,5-5,6 GM OSS

    Sony predstavilo CSC fotoaparát najvyššej triedy a profesionálny supertelezoom pre fotoaparáty s bajonetom E.

    2017-04-20 08:40:58
    3887