Fototechnika » Aktuality

Najnovší článok z kategórie
Canon Letný cashback je v plnom prúde! Zákazníci po nákupe môžu získať naspať až 500 €
Autor: Canon

Canon Letný cashback je v plnom prúde! Zákazníci po nákupe môžu získať naspať až 500 €

Canon pre svojich zákazníkov na Slovensku spustil promoakciu na vybrané fotoaparáty a objektívy. Akcia potrvá do 31. augusta 2022.

2022-05-13 06:00:00
0
855

Možnosti
1
  • 4294
    4

    Čierna a biela v portréte

    Žáner portrét má veľmi široký záber. Portrétom možno nazvať detail tváre človeka, ale aj malú postavu v prostredí, ktoré ju charakterizuje. 

    2022-02-25 07:00:00
    4294
  • 4670
    13

    Poznáme víťaza Národnej ceny súťaže Sony World Photography Awards za Slovensko

    Svetová fotografická organizácia oznamila meno víťaza Národnej ceny pre Slovensko, ktorá je súčasťou svetovej fotografickej súťaže Sony World Photography Awards. Víťazom sa pre rok 2022 stal Filip Hrebenda.

    2022-02-17 06:00:00
    4670
  • 1322
    0

    5 tipov na vianočný darček z vlastných fotografií

    Vianoce už klopú na dvere a my si musíme opäť lámať hlavu na tým, čo darovať našim najbližším. Či už ste zanietený hobby fotograf alebo profesionál, ktorého fotka živí, môžete darovať osobné a kreatívne darčeky pre každého člena rodiny. Navyše tak uchováte vaše najkrajšie fotografie a budete ich mať na očiach po celý rok.

    2021-12-02 06:00:00
    1322
  • 1458
    0

    Ako si vybrať externý disk

    Módna vlna zálohovania na cloud sa pomaly prelieva aj k nám, ale externé disky stále zostávajú na svojom mieste ako maják v rozbúrenom mori. Nie všade sa totiž môžete pripojiť na internet, o dostatočne rýchlom ani nehovoriac. Ako si vybrať ten správny „ruksak na dáta“, to vám poradíme nižšie.

    2021-11-16 06:00:00
    1458
  • 2008
    7

    Ako si vybrať notebook na úpravu fotografií

    Prečo editovať fotografie na notebooku namiesto na stolnom počítači? Budete flexibilnejší, môžete pracovať na cestách alebo rovno z postele a odpadnú vám starosti s monitorom a ďalším príslušenstvom. Ako si vybrať ten správny notebook, to je už o trochu zložitejšie. Ale nie až tak, aby sme vám s tým nevedeli poradiť.

    2021-11-12 06:00:00
    2008
  • 1082
    0

    MESIAC FOTOGRAFIE 2021

    Mesiac november v hlavnom meste tradične patrí Mesiacu fotografie. Festival má za sebou úspešných 30 rokov existencie. Každoročne do Bratislavy prináša fotografické umenie zamerané predovšetkým na tvorbu vznikajúcu v regióne strednej a východnej Európy, pričom pomerne veľká časť festivalu je venovaná aj svetovej tvorbe.

    2021-11-10 06:00:00
    1082
  • 1274
    0

    Ako si vybrať atramentovú tlačiareň

    Čo majú spoločné faktúra, fotografia krajiny a školské skriptá? Ak si ich chcete preštudovať a nepozerať pritom na monitor, potrebujete tlačiareň. Na trhu je ich už celá kopa – od profesionálnych po bežné. Aby ste sa pri výbere neoklamali, pripravili sme pre vás malého sprievodcu.

    2021-10-27 06:00:00
    1274
  • 2234
    31

    Ako si vybrať monitor na úpravu fotografií

    Fotografi trávia množstvo času výberom fotoaparátu a objektívov, no na monitory často zabúdajú. Problém spočíva v tom, že sa na prvý pohľad navzájom dosť podobajú, a zistiť, ktorý je naozaj  kvalitný, nie je jednoduché. Kvalitné zobrazovacie zariadenie je však pri úprave fotografií kľúčové, preto vám ponúkame niekoľko odporúčaní, podľa čoho sa pri jeho výbere riadiť.

    2021-10-26 06:00:00
    2234
  • 2306
    7

    Příslušenství, které bude vaše technika milovat!

    Výrobců pouzder, brašen, batohů, stativů a fotografických filtrů je na trhu nepřeberné množství a je těžké si vybrat toho správného. Z toho důvodu jsme se v Megapixelu rozhodli nabídnout našim zákazníkům něco, co jen tak někdo nemá - značky Haida, Benro, Tenba, a Shimoda

    2021-10-05 20:18:00
    2306
  • 1738
    4

    Martin Baumann: Keď ide Peťa, tep mi vystúpi na 200

    Fotiť pre agentúru znamená byť v dianí, byť pri tom najdôležitejšom, čo sa u nás deje. Sledovať politikov pri významných aktoch, ale aj keď si vymieňajú názory.

    2021-10-12 06:00:00
    1738
  • 1683
    1

    Fotografia povrchu dubového listu zvíťazila v súťaži Nikon Small World 2021

    Takto pred mesiacom sme spoznali mená víťazov, ale hlavne ich úspešné videá v súťaži Nikon Small World in Motion. Autori súťažných fotografií si museli na vyhlásenie výsledkov počkať o niečo dlhšie, ale stálo to za to.

    2021-10-07 06:00:00
    1683
  • 1459
    4

    Aleš Kouřil: Spojil som lásku k prírode s prácou grafika

    Nadšený fotograf zvierat v divej prírode, parkoch i záhradách, milovník prírody a nikonista Aleš Kouřil. Keď Aleš napísal do Nikonu a jeho fotky sa dostali ku mne, okamžite som si všimol vysokú technickú kvalitu jeho snímok.

    2021-10-06 08:00:00
    1459