Fujifilm Fujinon GF 80mm f/1.7 R WR

Fujifilm Fujinon GF 80mm f/1.7 R WR

Ani základný objektív, ani portrétny a pritom nahradí obidva. Najsvetelnejší objektív pre systém GFX sa vyznačuje krásnym, ba až umeleckým bokehom.

2022-04-27 06:00:00
0
1042

  • 3362
    70

    OM SYSTEM M.Zuiko 40-150/4 PRO

    Nedávno predstavený objektív dopĺňa rad F4 transfokátorov z radu PRO. Je prvý z nich, pod hlavičkou OM SYSTEM. A podľa všetkého je z nich najvydarenejší, hoci všetky tri sú výborné.

    2022-03-29 06:00:00
    3362
  • 3990
    8

    Fujifilm Fujinon XF 23mm F1.4 R LM WR

    Nový, mierne širokouhlý, objektív pre fotoaparáty Fujifilm X prináša lepšiu obrazovú kvalitu a vyššiu rýchlosť zaostrovania, ako jeho predchodca.

    2022-03-09 06:00:00
    3990
  • 9400
    465

    Prvé skúsenosti s Olympusom OM-1

    Exkluzívne som si mohol vyskúšať Olympus OM-1 ešte pred jeho oficiálnou premiérou. Tento článok nie je recenziou. Ako dlhoročný užívateľ systému Olympus sa chcem podeliť o prvé dojmy. Je to len ďalšie menšie vylepšenie osvedčeného konceptu, alebo sú zmeny zásadné?

    2022-02-16 06:00:00
    9400
  • 2806
    15

    Rukavice Vallerret Ipsoot

    Tak je to tu. Recenzia, na ktorú som sa sám celkom tešil. Prečo prichádza až teraz? Najradšej totiž recenzujem produkt až po tom, ako sa s ním poriadne zžijem. Preto som sa rozhodol zhrnúť svoje dojmy z fotografických rukavíc “Vallerret Ipsoot” až po roku používania.

    2021-12-21 06:00:00
    2806
  • 2631
    22

    Fujifilm GFX 50S II

    Túto recenziu by som mohol napísať bleskovo. Popis dizajnu, ergonómie a funkcionality by som prebral z recenzie GFX 100R a časť o obrazovej kvalite z recenzie GFX 50R. A vlastne tak aj čiastočne urobím. Pozrieme sa ale na to, ako sa novinka od zmienených modelov odlišuje.

    2021-10-29 06:00:00
    2631
  • 2124
    0

    Fujifilm FUJINON XF18mm F1.4 R LM WR

    Fujifilm zapĺňa medzierky vo svojom bohatom portfóliu. Najnovším prírastkom je svetelný širokouhlý objektív, ekvivalent 27 mm, dopĺňajúci rad objektívov so svetelnosťou F1,4 a F1,2. Je to profesionálny objektív so svetelnosťou F1,4. Kompaktný, ľahký a s pekným bokehom.

    2021-07-08 06:00:00
    2124
  • 3526
    10

    Olympus M.Zuiko Digital ED 8-25mm f/4 PRO

    Jeden z najočakávanejších objektívov je konečne tu. Olympus doteraz nemal v ponuke profesionálny superširokouhlý transfokátor s filtrovou obrubou.

    2021-06-22 06:00:00
    3526
  • 2583
    2

    Canon RF 50/1,8 STM

    Canon myslí nielen na profesionálov, ale aj na amatérov, majiteľov relatívne nového radu lacnejších bezzrkadloviek EOS R. Tí potrebujú cenovo dostupné objektívy, pričom dúfajú, že budú lepšie, ako ich ekvivalenty pre zrkadlovky. Bude takým základný objektív Canon RF 50/1,8 STM?

    2021-06-08 06:00:00
    2583
  • 2596
    20

    NIKKOR Z 70-200 mm f/2,8 VR S

    Mnohým fotografom, ktorí prešli na Nikon Z mirrorless systém, spočiatku chýbal „Zetkový“ svetelný profi zoom v rozsahu 70-200 mm - takmer povinná výbava reportážnych či športových fotografov.

    2021-06-02 06:00:00
    2596
  • 1890
    25

    Kingston Workflow Station - modulárna dokovacia stanica, ktorá vylepší vaše workflow

    Dovozca produktov značky Kingstone ma oslovil, či by som neurobil recenziu januárovej novinky, dokovacej stanice Kingston Workflow Station. Zaujala ma už v januári, keď som dostal tlačovú správu a tak som sa na test tešil.

    2021-05-27 06:00:00
    1890
  • 3519
    7

    Fujifilm GFX 100s

    Fujifilm GFX100 má najlepší snímač, aký som testoval. Ergonómia tohto prístroja za 10 000€ ale nezodpovedá profesionálnej triede. Fujifilm to vie aj lepšie. Dôkazom toho je novinka GFX100s. S rovnakým 100Mpx snímačom, ale s menším telom a hlavne lepšou ergonómiou.

    2021-03-30 06:00:00
    3519
  • 2972
    6

    Samyang 14/2,8Z - Prvé dojmy

    Je tomu práve rok, čo som sa vrátil po dlhšej prestávke späť k Nikonu. Človek je tvor večne nespokojný a po 6 rokoch s Fujifilmom som mal pocit, že to  chce zmenu. Rýchle emotívne rozhodnutie a bol tu návrat k Nikonu spojený s dilemou, aké objektívy mi budú k Z6tke robiť spoločnosť.

    2021-02-26 06:00:00
    2972