Synology Moments

Synology Moments

Synology Moments je aplikácia pre chytré zariadenia a počítače, s ktorou ľahko premeníte NAS Synology na personálny cloud.

2018-06-18 06:00:00
1395

  • 2698
    5

    Panasonic Lumix DC-TZ200

    Kategória kompaktov vymiera, prežívajú len tie, ktorým fotomobily nedokážu konkurovať. Sú to odolné kompakty, ktoré znesú pád, mráz, dá sa s nimi potápať a potom kompakty s výrazne väčším snímačom (1” a väčší), ktoré poskytujú rádovo lepšiu kvalitu v zlých svetelných podmienkach.

    2018-06-11 06:00:00
    2698
  • 3867
    18

    Sony Xperia XZ2 Compact

    Po dlhšej dobe k nám prišiel na test fotomobil. Keďže sme na ePhote, zameriame sa predovšetkým na jeho výkon vo fotografovaní a videu.

    2018-06-04 06:00:00
    3867
  • 5052
    7

    Fujinon XF35mm F2 R WR

    Jeden z troch malých objektívov, s pevnou ohniskovou dĺžkou a svetelnosťou F2, patrí k veľmi atraktívnej ponuke Fujifilmu. Vpredu zúžený tvar je účelný, má význam pri použití s X-Pro2, pretože menej cloní pri použití priehľadového optického hľadáčika.

    2018-05-14 06:00:00
    5052
  • 6542
    11

    Laowa C-Dreamer 7.5mm f/2 MFT

    Objektív k nám dorazil v peknej krabičke, akú by ste očakávali skôr k hodinkám. V molitanovom lôžku si hovel vákuovo zabalený (!) drobček. Tak toto som ešte nevidel.

    2018-04-30 06:00:00
    6542
  • 8009
    27

    Canon EOS M50

    Nebudem zapierať, že bezzrkadlovky Canon ma spočiatku neoslovili. Chápem, že Canon nechcel kanibalizovať úspešný rad zrkadloviek EOS. Časy sa však menia. Predaj zrkadloviek neustále klesá.

    2018-04-23 06:00:00
    8009
  • 6487
    0

    Zvukové rekordéry Olympus LS-P4 a LS-100

    Zvuková zložka videonahrávky býva podceňovaná. Každého zaujíma rozlíšenie videa, snímková frekvencia, dátový tok atď.

    2018-04-16 06:00:00
    6487
  • 7856
    4

    Panasonic Lumix DC-GX9

    O toto fotoaparáte sme si už niečo povedali.

    2018-04-10 06:00:00
    7856
  • 7194
    9

    Olympus M.ZUIKO DIGITAL ED 17mm 1:1.2 PRO 

    Máme tu tretí objektív radu PRO so skvelou svetelnosťou F1,2. Prvým bol záklaďák 25 mm (ekvivalent 50 mm), druhým portréťak 45 mm (ekvivalent 90 mm). Teraz je tu 17 mm mierne širokouhlý objektív, ktorý je uhlom záberu ekvivalentom plnoformátového objektívu 34 mm. Je to typické reportážne ohnisko.

    2018-04-09 06:00:00
    7194
  • 7791
    11

    Fujifilm X-A5

    Rad A je základom ponuky Fujifilmu. Neviem ako inde vo svete, ale u nás je absolútne prehliadaný, akoby existovali len model radov E, T a Pro.

    2018-04-03 06:00:00
    7791
  • 7562
    1

    Tamron SP 24-70/2,8 Di VC USD G2

    Roky som na svojom Nikone D800E nemal transfokátor štandardného rozsahu. Profesionálne Nikony s rozsahom 24-70 a svetelnosťou F2,8 pre mňa neboli dostatočne kvalitné, aby som bol za ne ochotný vycálovať nemalú sumu.

    2018-03-28 06:00:00
    7562
  • 8027
    4

    Olympus PEN E-PL9 - ešte krajší

    Rad PEN, kedysi jediný v ponuke Olympusu, zaostáva v popularite za radom OM-D. Môj obľúbený, priam milovaný, PEN-F dopláca na vyššiu cenu a menej univerzálnu ergonómiu. Základný model PEN E-PL8 a jeho predchodcovia nemajú hľadáčik a tiež sú zatienení úspešnými OM-D-čkami.

    2018-03-20 06:00:00
    8027
  • 7423
    6

    RØDELink Filmmaker Kit

    V redakcii sme otestovali už dva mikrofóny pre digitálne fotoaparáty, stereo mikrofón RØDE Stereo VideoMic Pro Rycote a smerový mikrofón RØDE VideoMic Pro Rycote.

    2018-03-14 06:00:00
    7423