Hähnel Pro Cube 2 - nabíjanie v kocke:)

Hähnel Pro Cube 2 - nabíjanie v kocke:)

Záverom minulého roku som používal počas celodenných fotení inteligentnú nabíjačku Pro Cube 2, ktorá sa vyrába vo verzii pre Sony, Nikon Canon, Olympus a Panasonic/Fuji.

2019-03-21 06:00:00
1171

  • 8355
    1

    Lowepro ProTactic AW II

    Batohy ProTactic AW prvej generácie sa rýchlo stali veľmi populárne. Užívatelia oceňovali výbornú ochranu techniky, praktický dizajn i armádny systém upevňovania doplnkových puzdier.

    2018-10-03 06:00:00
    8355
  • 8981
    11

    Panasonic Lumix G X Vario 35-100mm f/2.8 II Power O.I.S.

    Tento objektív je nejaký čas na trhu, ale do rúk sa mi dostal až teraz. Predpokladám, že nástupca sa tak skoro neobjaví, oplatí sa preto urobiť plnohodnotnú recenziu. Ja som si ho chcel už dávno vyskúšať.

    2018-09-24 06:00:00
    8981
  • 11172
    21

    Fujifilm XF10

    Fujifilm X70 som si obľúbil a bolo mi ľúto, že sa na trhu neohrial dlhšie. Zdalo sa, že Fujifilm úplne vypustí malý kompakt s APS-C snímačom zo svojej ponuky. Ubehlo veľa mesiacov a náhrada predsa len prišla. Pri jej predstavení boli názory na ňu rozporuplné. Pozrieme sa na to, prečo.

    2018-09-18 06:00:00
    11172
  • 9195
    3

    Panasonic 50-200mm f/2.8-4 ASPH LEICA DG Vario-Elmarit POWER O.I.S

    Dlhý objektív s dlhým názvom. Tretí z radu poloprofesionálnych, stredne svetelných, transfokátorov Leica, navrhnutých pre Micro 4/3 bezzrkadlovky. Zbystriť by mali nielen majitelia Lumixov G, ale aj Olympusáci, takýto objektív Olympus v ponuke zatiaľ nemá.

    2018-09-10 06:00:00
    9195
  • 11139
    0

    RØDE VideoMicro

    V redakcii používame mikrofón RØDE VideoMic Pro Rycote. Je to asi najpoužívanejší smerový mikrofón z portfólia značky.

    2018-07-03 06:00:00
    11139
  • 17220
    30

    Fujifilm X-T100 vs X-T20

    Ako som sľúbil, tu máte rozširujúce doplnenie recenzie Fujifilm X-T100, v ktorom sa pokúsim podrobnejšie zodpovedať na otázky najmä skúsených užívateľov fotoaparátov Fujifilm.

    2018-06-27 06:00:00
    17220
  • 15701
    27

    Fujifilm X-T100

    Nemám veštecké schopnosti, ale tento model som do určitej miery predpovedal. Zapĺňa medzeru v portfóliu Fujifilm.

    2018-06-25 06:00:00
    15701
  • 13896
    15

    Synology Moments

    Synology Moments je aplikácia pre chytré zariadenia a počítače, s ktorou ľahko premeníte NAS Synology na personálny cloud.

    2018-06-18 06:00:00
    13896
  • 16415
    11

    Panasonic Lumix DC-TZ200

    Kategória kompaktov vymiera, prežívajú len tie, ktorým fotomobily nedokážu konkurovať. Sú to odolné kompakty, ktoré znesú pád, mráz, dá sa s nimi potápať a potom kompakty s výrazne väčším snímačom (1” a väčší), ktoré poskytujú rádovo lepšiu kvalitu v zlých svetelných podmienkach.

    2018-06-11 06:00:00
    16415
  • 16052
    19

    Sony Xperia XZ2 Compact

    Po dlhšej dobe k nám prišiel na test fotomobil. Keďže sme na ePhote, zameriame sa predovšetkým na jeho výkon vo fotografovaní a videu.

    2018-06-04 06:00:00
    16052
  • 15207
    7

    Fujinon XF35mm F2 R WR

    Jeden z troch malých objektívov, s pevnou ohniskovou dĺžkou a svetelnosťou F2, patrí k veľmi atraktívnej ponuke Fujifilmu. Vpredu zúžený tvar je účelný, má význam pri použití s X-Pro2, pretože menej cloní pri použití priehľadového optického hľadáčika.

    2018-05-14 06:00:00
    15207
  • 16592
    11

    Laowa C-Dreamer 7.5mm f/2 MFT

    Objektív k nám dorazil v peknej krabičke, akú by ste očakávali skôr k hodinkám. V molitanovom lôžku si hovel vákuovo zabalený (!) drobček. Tak toto som ešte nevidel.

    2018-04-30 06:00:00
    16592