RØDE VideoMicro

RØDE VideoMicro

V redakcii používame mikrofón RØDE VideoMic Pro Rycote. Je to asi najpoužívanejší smerový mikrofón z portfólia značky.

2018-07-03 06:00:00
0
2989

  • 7934
    7

    Fujinon XF35mm F2 R WR

    Jeden z troch malých objektívov, s pevnou ohniskovou dĺžkou a svetelnosťou F2, patrí k veľmi atraktívnej ponuke Fujifilmu. Vpredu zúžený tvar je účelný, má význam pri použití s X-Pro2, pretože menej cloní pri použití priehľadového optického hľadáčika.

    2018-05-14 06:00:00
    7934
  • 9481
    11

    Laowa C-Dreamer 7.5mm f/2 MFT

    Objektív k nám dorazil v peknej krabičke, akú by ste očakávali skôr k hodinkám. V molitanovom lôžku si hovel vákuovo zabalený (!) drobček. Tak toto som ešte nevidel.

    2018-04-30 06:00:00
    9481
  • 10428
    32

    Olympus M.ZUIKO DIGITAL ED 17mm 1:1.2 PRO 

    Máme tu tretí objektív radu PRO so skvelou svetelnosťou F1,2. Prvým bol záklaďák 25 mm (ekvivalent 50 mm), druhým portréťak 45 mm (ekvivalent 90 mm). Teraz je tu 17 mm mierne širokouhlý objektív, ktorý je uhlom záberu ekvivalentom plnoformátového objektívu 34 mm. Je to typické reportážne ohnisko.

    2018-04-09 06:00:00
    10428
  • 10268
    1

    Tamron SP 24-70/2,8 Di VC USD G2

    Roky som na svojom Nikone D800E nemal transfokátor štandardného rozsahu. Profesionálne Nikony s rozsahom 24-70 a svetelnosťou F2,8 pre mňa neboli dostatočne kvalitné, aby som bol za ne ochotný vycálovať nemalú sumu.

    2018-03-28 06:00:00
    10268
  • 12058
    5

    Olympus Body Cap Lens BCL-1580 a BCL-0980 Fisheye

    Olympus má v ponuke originálne príslušenstvo, aké u iného výrobcu nenájdete. Jedná sa skôr o hračky.

    2018-02-20 06:00:00
    12058
  • 13819
    59

    Olympus M.ZUIKO DIGITAL ED 45mm 1:1.2 PRO

    Na tento objektív som čakal roky, tajne poškuľujúc na Panasonic podobných parametrov. Keď som sa dozvedel prvé neoverené zvesti, že sa chystajú objektívy so svetelnosťou F1.2, dúfal som, že prvý objektív bude 45-ka.

    2018-01-23 06:00:00
    13819
  • 12906
    1

    Nikon AF-P NIKKOR 70 – 300 mm f/4.5 – 5.6E ED VR

    Predchodca tohto objektívu patril medzi najobľúbenejšie amatérske objektívy od Nikonu. Pomaly ale prestával stačiť novším fotoaparátom s vysokým rozlíšením. 

    2018-01-08 06:00:00
    12906
  • 12984
    6

    FUJINON XF80mmF2.8 R LM OIS WR Macro

    Fujifilm má skvelé portfólio objektívov. Budete možno namietať, že taký Canon a Nikon majú väčšiu ponuku. Kopec objektívov je však zastaralých a veľkú skupinu tvoria lacnejšie objektívy, ktoré kvalitou objektívom Fujinon nemôžu konkurovať.

    2017-12-19 06:00:00
    12984
  • 13049
    0

    FUJINON GF23mmF4 R LM WR

    Ponuka objektívov pre fotoaparát Fujifilm GFX 50s sa nám pekne rozrastá. Krajinkárom a fotografom architektúry doteraz chýbal poriadne širokouhlý objektív. Už je tu! Fujinon GF 23/4 R LM WR je uhlom záberu ekvivalentom plnoformátového superširokouhlého objektívu 18 mm.

    2017-09-04 06:00:00
    13049
  • 13760
    4

    FUJINON GF110mm F2 R LM WR

    Nový portrétny objektív pre zatiaľ prvú stredoformátovú bezzrkadlovku Fujifilm dokazuje, že veci sa dajú robiť poriadne hneď od začiatku, bez zbytočných kompromisov a detských chýb. Jednoducho profesionálne.

    2017-08-30 06:00:00
    13760
  • 13565
    5

    Olympus M.ZUIKO 8mm 1:1.8 Fisheye  PRO

    Olympus sa rozhodol svoje prvé rybie oko pre M43 fotoaparáty urobiť rovno profesionálne. Doplňuje rad PRO, ktorý má teraz rozsah od 8 do 300 mm.

    2017-08-14 06:00:00
    13565
  • 13479
    11

    Panasonic Leica DG Summilux 12mm f/1.4 ASPH.

    Svetelný, širokouhlý objektív kvalitnej konštrukcie pre Micro 4/3 fotoaparáty. Uplatnenie nájde najmä v reportážnej fotografii.

    2017-07-25 06:00:00
    13479