CEWE FOTOKNIHA XXL - panoráma so zlatým efektom

CEWE FOTOKNIHA XXL - panoráma so zlatým efektom

Už roky sledujem, ako sa zlepšuje ponuka služieb, spojených s tlačou fotokníh. Pravidelne sa zastavím vo Fotolabe a listujem si knihami.

2019-10-14 06:00:00
7
1408

  • 11131
    0

    JOBY nielen pre mobilné telefóny

    Chytré telefóny sú najrozšírenejším typom fotoaparátu a vyprodukujú najväčšie množstvo fotografií a videa.

    2018-11-13 06:00:00
    11131
  • 8160
    46

    Manfrotto BeFree Carbon

    Ľahký karbónový statív s guľovou hlavou je určený majiteľom CSC fotoaparátov a menších zrkadloviek, ktorý potrebujú čo najľahší, ale dostatočne pevný statív.

    2016-02-08 06:00:00
    8160
  • 6107
    7

    Ministatívy Manfrotto PIXI EVO

    Funkčné, skladné, dizajnovo osviežujúce. Také sú moderné stolové statívy Manfrotto PIXI. Otestovali sme väčší model PIXI EVO.

    2016-01-20 06:00:00
    6107
  • 6849
    7

    Manfrotto Sympla shoulder support kit

    Stúpajúca popularita a profesionálne využitie snímania videa s DSLR so sebou prináša mnoho problémov. Zrkadlovky nie sú dobre ergonomicky uspôsobené a vybavené, a tak sa k slovu dostáva rôzne príslušenstvo.

    2013-06-21 06:42:00
    6849
  • 9806
    13

    Joby - GorillaPod, GorillaMobile, GorillaTorch

    Keď v roku 2006 prišiel na svet prvý GorillaPod, rozpútal vo svete malú revolúciu. Konečne nebolo treba so sebou nosiť veľké a ťažké statívy, ktoré navyše v mnohých situáciách vôbec nepomohli, ale stačilo do brašne hodiť malý ohybný GorillaPod a poď ho na fotenie.

    2012-09-19 08:00:00
    9806
  • 10554
    16

    Markins: Stabilita je komplexný problém.

    Ak ste o Markins hlavách ešte nepočuli, tak vedzte, že ide o elitnú značku, najmä pre tých fotografov, ktorí chodia veľa do prírody alebo na túry po horách. Hneď vám vysvetlím prečo...

    2011-10-17 14:31:00
    10554
  • 11116
    13

    Gitzo GT2540F + GH1720FQR

    Opäť po nejakej dobe som dostal príležitosť vyskúšať a otestovať niečo nové a zaujímavé z ponuky Gitza. Jeden Gitzo stavív aj s hlavou som už testoval.

    2011-10-11 08:16:00
    11116
  • 9418
    12

    Manfrotto 410 Junior prevodová hlava

    Najmenšia prevodová hlava od firmy Manfrotto poskytuje výborný pomer medzi cenou a precíznosťou nastavenia.

    2011-07-21 08:16:00
    9418
  • 9095
    30

    Gitzo Systematic 3541XLS a GH5380SQR

    Ako fotograf živej prírody považujem kvalitný statív za veľmi podstatnú súčasť svojej výbavy. Doteraz som mal možnosť reálne používať len hliníkové statívy, prevažne značky Velbon, ktoré sú vo svojej cenovej kategórii vynikajúce, ale pri dlhších ohniskách nespĺňajú požadovanú pevnosť. 

    2011-06-06 08:31:00
    9095
  • 8986
    7

    Velbon Sherpa Plus 630

    Je to už nejaký ten rôčik, čo firma Velbon ponúka statívy zo série SHERPA. No len nedávno prišla s upgradom, ktorý predstavuje prienik sérií SHERPA a GEO. 

    2011-05-31 07:57:00
    8986
  • 9242
    4

    Monopod Feisol CM-1401

    O monopodoch a o ich všestrannej využiteľnosti sa tu už čo to popísalo. Podobne ako množstvo iných ľudí monopod využívam, vlastne som využíval. Článok pojmem ako príbeh, príbeh o tom, čo som sa naučil o monopodoch. nemal som ich veľa, teraz mám druhý. 

    2011-05-24 09:04:00
    9242
  • 10918
    10

    Velbon Sherpa 800R

    Pri výbere fotografického statívu sa mnoho ľudí dostáva k podobnej otázke. Ktorý z nich si vybrať, aby udržal náš fotoaparát stabilný, poskytol nám dostatok voľnosti a zároveň sa zmestil do priemerného finančného limitu? 

    2011-04-19 08:29:00
    10918