Panasonic Lumix DMC-FZ2000 - zameranie na video

Panasonic Lumix DMC-FZ2000 - zameranie na video

Špičkový ultrazoom vylepšuje predchodcu o nové funkcie, najmä však pridáva nové možnosti pri snímaní videa. Prekvapuje bleskovým zaostrovaním a trojakým spôsobom ovládania transfokácie.

2017-02-13 06:00:00
7
1375

  • 2806
    1

    CameraBag Cinema - nenáročný color grading

    Dnes si krátko predstavíme program fungujúci zatiaľ len na počítačoch Apple, ktorý slúži pre úpravu videa, ale i fotografií.

    2016-07-20 06:00:00
    2806
  • 3974
    25

    Aurora HDR Pro pre MAC OS

    Spoločnosť Macphun nedávno predstavila zaujímavý program pre skladanie a úpravy HDR fotografii a to v spolupráci so známym fotografom Treyom Ratcliffom.

    2015-12-09 06:00:00
    3974
  • 2722
    1

    Tonality Pro pre MAC OS

    Ak pracujete s počítačom Apple a máte radi čiernobielu fotografiu, mali by ste zbystriť pozornosť. Tonality Pro je zaujímavý program s dobre navrhnutým prostredím, s ktorým je úprava fotografií takmer hračkou.

    2015-10-20 06:00:00
    2722
  • 5311
    5

    Nikon ViewNX-i

    Nikon predstavil novú verziu svojho prehliadača fotografii. Ten nesie označenie ViewNX-i.

    2015-03-25 06:00:00
    5311
  • 9061
    22

    Nikon Capture NX-D

    Niekto dáva prednosť originálnemu RAW konvertoru, ktorý ponúka výrobca fotoaparátu, iný uprednostní univerzálny softvér, napr. Lightroom. Nikon mal v ponuke profesionálny RAW konvertor Nikon Capture NX2. 

    2014-10-15 06:36:00
    9061
  • 7268
    13

    3 oddychové fotoeditory

    Človek občas potrebuje pookrieť. Alebo sa zabaviť. Alebo vôbec nepracuje ako fotograf a chce sa len pri práci s fotkami hrať. Preto si predstavíme trojicu programov, ktoré umožňujú vybočenie zo serióznosti práce s fotografiou.

    2013-11-22 06:00:00
    7268
  • 11619
    11

    3x free fotoeditor nielen pre začiatočníkov

    Zrejme každý fotograf, či už amatérsky alebo profesionálny, uzná, že na hardware-ovom vybavení sa veľmi šetriť nedá. To však nemusí platiť o software určenom (nielen) na postprodukčnú fázu. V tomto texte nájdete pár tipov na bezplatné fotoeditačné programy.

    2013-10-28 00:00:00
    11619
  • 8457
    9

    Foto aplikácie pre iPad

    Tabletov a chytrých telefónov je medzi ľuďmi čoraz viac. A rozmáhajú sa v nich aj fotoaplikácie. Rozhodli sme sa pripraviť malý prehľad pre operačný systém iOS.

    2013-07-11 12:00:00
    8457
  • 5349
    13

    NDTimer

    Minule vás zaujal článok o ND filtroch, dnes vám predstavíme užitočnú pomôcku pre všetkých majiteľov iOS zariadení.

    2013-06-10 12:00:00
    5349
  • 10174
    24

    Ovládanie zrkadloviek Nikon z počítača (zadarmo)

    Nikon Camera Control Pro 2 stojí bezmála 200€, čo nie je rozhodne málo. Nikonisti môžu len závidieť “červeným”, ktorý majú obdobný program zdarma ako súčasť balíku DPP. 

    2013-06-06 07:21:00
    10174
  • 5336
    12

    Snapseed

    Chytré telefóny s kvalitnými fotoaparátmi priniesli popularitu efektových programov typu Instagram. Dobré naprogramované jednoducho ovládateľné efekty a prepojenie na sociálne siete, to je to, čo mobilný fotografi chcú. 

    2012-11-06 08:13:00
    5336
  • 11624
    9

    Adobe Photoshop Elements 10

    Adobe predstavuje pri príležitosti osláv 10. výročia tohto produktu v poradí už 10. verziu softvéru určeného amatérskym fotografom na úpravu svojich fotografií. Čo takáto skupina očakáva od programu?

    2011-11-21 08:30:00
    11624