Štúdia vody

Body: 40.00    Videnia: 2014    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
markato1
2009-07-12 22:42:34
tu je pravy zaber nie moc vydareny,fotit takto vodu nieje take lahke ako dlhsim casom,ale ked sa to podari je to uplne ina liga
 
mirkat
2008-04-17 09:47:56
ako Dantes - nie preto, že je posledný, ale v krátkosti vystihol celú diskusiu:)
 
Dantes
2008-04-16 22:03:52
ostrá diskusia... ale tečúca či padajúca voda sa dá "zmrviť" rovnako krátkym ako aj príliš dlhým časom. Môj dojem je taký, že v zábere je vody priveľa, brehy sú o ničom, ale ak nie je tretia možnosť "hlasjem" za ľavý záber :-)
Tech. kvalita: 4 | Kompozícia: 5 | Impakt: 3 | Priemer: 4.00
 
Bacaardi
2008-04-16 13:53:59
:-)
 
2008-04-16 13:51:14
bacaardi, neuraz sa alebo sa uraz ako chces, ale prd do toho vidis ked povies taku debilinu :) lavu stranu z pomaolej riecky neurobis...vidiet ze si to este neskusal...vatu ano...ale tu na lavej strane nie je vata!
 
Bacaardi
2008-04-16 13:35:07
hm, tak teda ja sice horalove fotky moc nemusim (sorry horal:-), ale zivel je jasna prava fotka. tu lavu fotku, takym sposobom ti spravim zivel aj z ospalej rieky ktora tecie ako slimak... mas z toho akurat tak vatu, nie zivel..
 
cerwik77
2008-04-16 12:19:17
co sa vody tyka tak ja si ako zivel lepsie predstavim lavu fotku kedze je tam vidiet rychlost a sila vody. Ale je to individualne.

Co do kvality tak ako vidim svetelne podmienky boli mizerne a f/3.5-5.6 to este podtrhlo.
No a co k impaktu a vobec ku vsetkemu,nepaci sa mi to :) ...

Keby si fotil ine kompo,v inom svetle tak by to mozno malo nieco do seba ale takto u mna velice slabe.
 
2008-04-16 12:11:19
zomrem...historicky prve hodnotenie pana Schmidu :) dufam ze nie posledne...
 
jasdfree
2008-04-16 11:11:47
Uplne suhlasim ze zivel je ta lava strana. Aspon je vidiet ze kazdy z nas rozmysla uplne inac "))pekny den
 
sisa21
2008-04-16 10:59:42
tak toto je sila, padla mi sanka ....
 
2008-04-16 10:51:57
kedze viem ze Horal nie je prave PC-user :))) tak TK nehodnotim co do ostrosti. Podexponovane je to ne mopj vkus tiez az prilis.

Ale musim kruto suhlasit s Julesom. Foto je o nicom. Podla mna prava strana je totalny kompaktovy cvak vody a mne neevokuje ani prd a nie ze zivel :))) Sorry Horal. Lava strana prave krasne ukazuje rychlost vody prave tym ako voda urobila ciary, a podla toho ake su tieto ciary sa da usudit aky rychly je dany potok. Samozrejme vedia iba ludia ktori aspon 2x v zivote potok fotili :)))

Takze u mna je zivel jendoznacne LAVA strana. Prava je odpad.

Ono je to presne to iste ako ked osfotis na ceste motorku s kratky a strednym casom...ked ju zmrazis bude neprirodzena a ani omylom nebude vyjadrovat rychlost akou isla...ak trosku rozmaznes motorku alebo pozadie uz to bude mat dynamiku, tebou tolko KRITIZOVANU :)))) a to v pripade vody este raz uvadzam ma LAVA strana !

zial, ale som do teba daval vacsie nadeje co sa tyka zobrazenia vody, hlavne po tych velmi nizkych znamkach ktorymi si moje vody pocastoval...a nie len moje...
 
julo kotus
2008-04-16 10:00:03
Nebudem hodnotiť Horal, nie je to kvalita ani z pohľadu TK ani z pohľadu kompozície. Dakujem Ti ale za názor a za túto fotografiu v galérii, myslím si, že každý štýl fotografie vody má svoje čaro. S ešte dlhším časom by si dostal "jemnú vatu" z tej vody a ide o zámer autora, či chce skôr zvýrazniť vodu ako búrlivý živel alebo ako romantické plynutie času alebo...
Máš úplnú pravdu v tom, že vodu ako živel lepšie vystihuje druhá z Tvojich dvoch fotografii.
 
Horal
2008-04-16 09:43:00
Chcem sa ešľte ospravedlniť, dva dni mi trvalo, kým som dal tie dva zábery na jednu fotografiu a dosť som sa s tým vytrápil aby to bolo ako tak kvalitné, ale zrejme tým zmenšovaním, orezávaním a vôbec s prácou s oboma zábermi došlo k tomu, že utrpela kvalita. Ďakujem za všetky názory a pripomienky.
 
juraj-jakubik
2008-04-16 09:33:24
Zdravim Horal.Najskor:nebudem davat body (ani hodnotit TK, kompo, ostrost, expoziciu atd).Myslim ze tuto fotku si pridal nie na bodovanie ale na vysvetlenie, ilustraciu roznych vizii roznych ludi.Mne osobne si viackrat pisal ze efekt vody ktory ja pouzivam nie je podla tvojho gusta. Teraz si pridal foto ktore vyzvetluje a prezentuje tvoju viziu.Osobne si myslim ze efekt, ktory fotograf pouzie zavisi od danej lokality, mnozstva vody v toku, cim vacsi tok tym kratsi exopzicny cas,aspon ja to tak robim, zavisi od toho, co a ako chce fotograf prezentovat: zivelnost alebo krehkost, silu alebo jemnost vody. Osobne povazujem krajinarksu fotografiu za umenie, a umenie je individualna zalezitost.uuf dost bolo pisania.Horal len tolko:fot tak ako to citis a ako to vidis, je to tvoj rukopis a tvoj styl, drz sa ho.
 
zaho
2008-04-16 09:19:48
Ešte malý dodatok.Voda pôsobí jednoznačne dynamickejšie pri použití kratšieho času,t.j.obrazok vpravo.Len to chcelo fotiť za iných podmienok.
 
zaho
2008-04-16 09:14:56
Dobrý úmysel -ukážka ako je možné snímať tečúcu vodu.A ako to dopadlo podľa mňa.Ľave foto -klasicke,okúkané,1000 krát prezentované,ale efekt dlhého času ako oko v reále nieje schopné vnímať tu stále je.Hodnotil by som 5,6,5.Prave foto by malo prezentovať dynamiku a nekonvečnosť.Žiaľbohu vznikol technický absolutne nedokonalý záber,obsahovo nečitateľný pri nevhodnom svetle s minimálnym impaktom.Moje hodnoty by boli tie najnižšie najmä posledná hodnota.Asi opačný výsledok ako si predpokladal.Prepáč ale tak to vidím ja.
 
michalo
2008-04-16 08:56:47
hlavne je to strašne tmavé, podexponované. Mne sa aj tak viac páči pravý obrázok, pre mňa tú divú vodu vystihuje viac
 
jasdfree
2008-04-16 08:06:13
k technike sa nevyjadrujem - som zaciatocnik, ale zda sa mi fajn ") Co sa mi nepaci nie to, ze je to tmave ale impresia z foto - viem si vodu ci uz ako zivel alebo ako kovent predstavit v omnoho krajsej podobe "))
 
dubacik2
2008-04-16 07:42:48
je to dosť tmavé a smutné, no ako porovnávačka dobré, tu súhlasím s Bacaardi
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
dramatiq
2008-04-16 07:41:39
niekde sa stratila ostrost pri procese.. kompo vyborna ale asi tam bolo malo svetla a preto aj malo farby a preto aj..
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 7 | Impakt: 5 | Priemer: 5.67
 
mattoslav
2008-04-16 07:38:57
na porovnanie ako uvadzas je to faj, ale ako fotka je to mrtve. Takmer nic, cim by si ma ta fotka chytila.
 
Bacaardi
2008-04-16 07:28:56
mne sa to paci, vsetci fotia vodu s dlhsim casom, aby to vyzeralo "smooth". to prave je ale prirodzenejsie, aj ked mozno nie take efektne...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
emilia
2008-04-16 07:01:41
Dobrý nápad
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
 


Technika: Nikon D7100,

Objektívy: Nikkor 18-200mm f/3.5-5.6G ED AF-S DX VR II, Nikkor 35mm f/1.8 G AF-S DX, Nikkor 50mm f/1.8 AF, Nikkor 10-24mm f/3.5-4.5G ED AF-S DX, Tamron 90mm f/2.8 AF SP DI Macro,

Fotoaparát: Nikon D80
Objektív: Nikkor 18-200mm F/3.5-5.6g IF-ED AF-S DX VR
Pridané: 2008-04-16 06:41:33
Na kritiku: 2008-04-16 06:41:33
Miesto:Demänovská Dolina
Témy: krajina, príroda
Albumy: Voda
Porovnanie konceptov fotografovania vody. Občas som to pri vodách uvádzal a tak ma to napadlo, že pri najbližšej príležitosti urobím záber konvenčný (ten ľavý) a taký, ktorý sa páči mne a vyjadruje vodu ako živel (ten pravý). Tak sa do mňa pustite.