aj tak som najkrajsia

Body: 29.67    Videnia: 2985    Páči sa: 3

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
pa4k
2012-06-28 10:06:24
Tiež mi trochu vadia tie modré rifle.
Ale najviac by ma zaujímalo kde beriete tie modelky
 
Jozef Peniak
redakcia ephoto.sk 2010-05-31 18:24:32
príspevok od: upir13
skusal som ho na d3x a bolo to niekolkokrat lepsie ako canon...
len vies...sere ma, ze som predal sigmu 17-70 aby som mal lepsie fotky a ta 24-70 je draha jak slak a foti horsie ako ta sigma... kludne budem mat objektiv, ktoremu opadavaju gumy na zoomovaciom ringu, bude poudierany a opadany lak ale bude ostry jak ziletka
nuž tak potom treba zmeniť značku alebo dočkať fakt na tu II verziu, ja na 5D II fakt nemám problém, možno mám len dobrný kus alebo čo. Fotografia a fototechnika je hodne aj o pocite osobnej spokojnosti. Fotit s niečím s čím nie si spokojný nie je bohviečo.

Už sme tu riadne potrkotali - prajem pekné svetlo!
 
upir13
2010-05-31 11:53:05
skusal som ho na d3x a bolo to niekolkokrat lepsie ako canon...
len vies...sere ma, ze som predal sigmu 17-70 aby som mal lepsie fotky a ta 24-70 je draha jak slak a foti horsie ako ta sigma... kludne budem mat objektiv, ktoremu opadavaju gumy na zoomovaciom ringu, bude poudierany a opadany lak ale bude ostry jak ziletka
 
Jozef Peniak
redakcia ephoto.sk 2010-05-30 18:47:18
príspevok od: upir13
mechanicky mi vyhovuje.. az na to ze clona na nom vobec nesedi a vkuse sa otaca...
skusali sme 7 roznych kusov 24-70/2.8 L, kazde zakupene uplne inde, uplne iny cas (rozpatie cca 1.5 roka).. skusane bolo na 1D mark III, 1Ds mark III, 1D mark IV, 7D, 50D, 40D.. vsetky kombinacie mali velmi slabu kresbu... ked sme 24-70 nastavili na 70mm tak to bolo neostre (cas cca 1/320s), ked si nezmenil nastavenia a dal tam 70-200/2.8 (bez IS) na 70mm, tak si mohol pocitat pory na tvari.... proste na to ake je to sklo drahe a ma to byt najvyssia trieda v tom rozsahu je velmi na nic.. sorry, ale ked ma sklo slabu ostrost na clone 4.5.. dokonca telecko ma lepsie vysledky na 2.8, tak to o niecom svedci... Preco asi reuters presla z canonu na nikon?
no ja som už do toho išiel s tým že na 70mm to nie je bohvie čo:) ale mám aj zopár pekných portrétov v galérii s týmto sklom aj na 70mm, bohužiaľ dne snič lepšie an Canon nie je. Každopádne viem čo s tou nespokojnosťou myslíš, čoskoro urobia novu verziu čo bude stáť viac možno 1500, -Eur a uvedu ju s 1Ds mark IV. Tak verím že to bude čoskoro a budeme si môcť kúpiť nove:D

Ak 24-70 používaš na 50D to musí byť masaker na 70mm pri tej hustote senzora. Prave preto používam 70-200 ak chcem tých 70mm. Popravde sa mi ani raz nestalo, že by som foto nemohol použiť kvoli zlej ostrosti, skôr sa mi stalo že bolo zle obsahovo (poprípade AF v péci) takže zatiaľ riešim ten obsah. A ver tomu, že ak 24-70 nikkor nasadíš na D3x, tiež to nie je dvakrát sláva na F2,8, - na 12 MPX Fullframeoch je všetko ostré. (napr.aj 24-70L na 5D bolo ostré na 5DII už je to ine)
 
upir13
2010-05-28 20:34:54
príspevok od: Jozef Peniak
no akurát že ten nikon 24-70 som už videl viac kusov s pekne zadrhnutými prstencami a odlepenými gumami na zoom prstenci, okrem toho je slnečná clona na 24-70L vyriešená lepšie ako na Nikon protajšku, ostrosť má o niečo lepšiu Nikon na F2,8, no ak to nasadíš na D3x aj tak to musíš kvoli rohom pricloniť na F5,6-F8 rovnako ako Canon na 5D II,v praxi su to teda pre mna +/- uplne zanedbateľne rozdiely. Mechanicky sa mi nikon bohužiaľ páči menej. Nepopieram že ced bude druhá verzia 24-70L II a bude lepšia že si ju nekupim. A posledná vec, zaostrovací prstenec na nikone je poriadne väčší od zoomovacieho a je strašne citlivý takže ľahko doňho drgneš a rozhodíš si AF - vyskušane overene na D3x a D700. kamarat stým fotí a robí to pravidelne a neverím, že je ľavý fotí celý život. Takže s tým opisom šrot to nieje také jednoduché:D Mne jednoducho 24-70L funguje SKVELO už skoro tri roky kamošov nikon 24-70 po roku drhne ako svina a ma tie problemy s AF prstencom...
mechanicky mi vyhovuje.. az na to ze clona na nom vobec nesedi a vkuse sa otaca...
skusali sme 7 roznych kusov 24-70/2.8 L, kazde zakupene uplne inde, uplne iny cas (rozpatie cca 1.5 roka).. skusane bolo na 1D mark III, 1Ds mark III, 1D mark IV, 7D, 50D, 40D.. vsetky kombinacie mali velmi slabu kresbu... ked sme 24-70 nastavili na 70mm tak to bolo neostre (cas cca 1/320s), ked si nezmenil nastavenia a dal tam 70-200/2.8 (bez IS) na 70mm, tak si mohol pocitat pory na tvari.... proste na to ake je to sklo drahe a ma to byt najvyssia trieda v tom rozsahu je velmi na nic.. sorry, ale ked ma sklo slabu ostrost na clone 4.5.. dokonca telecko ma lepsie vysledky na 2.8, tak to o niecom svedci... Preco asi reuters presla z canonu na nikon?
 
Jozef Peniak
redakcia ephoto.sk 2010-05-28 20:10:01
príspevok od: upir13
ked ho porovnas s Nikonackym, tak je to srot...
no akurát že ten nikon 24-70 som už videl viac kusov s pekne zadrhnutými prstencami a odlepenými gumami na zoom prstenci, okrem toho je slnečná clona na 24-70L vyriešená lepšie ako na Nikon protajšku, ostrosť má o niečo lepšiu Nikon na F2,8, no ak to nasadíš na D3x aj tak to musíš kvoli rohom pricloniť na F5,6-F8 rovnako ako Canon na 5D II,v praxi su to teda pre mna +/- uplne zanedbateľne rozdiely. Mechanicky sa mi nikon bohužiaľ páči menej. Nepopieram že ced bude druhá verzia 24-70L II a bude lepšia že si ju nekupim. A posledná vec, zaostrovací prstenec na nikone je poriadne väčší od zoomovacieho a je strašne citlivý takže ľahko doňho drgneš a rozhodíš si AF - vyskušane overene na D3x a D700. kamarat stým fotí a robí to pravidelne a neverím, že je ľavý fotí celý život. Takže s tým opisom šrot to nieje také jednoduché:D Mne jednoducho 24-70L funguje SKVELO už skoro tri roky kamošov nikon 24-70 po roku drhne ako svina a ma tie problemy s AF prstencom...
 
upir13
2010-05-28 15:14:09
príspevok od: Jozef Peniak
mne ten šrot tiež paradne kreslí a ostrí :D
ked ho porovnas s Nikonackym, tak je to srot...
 
Jozef Peniak
redakcia ephoto.sk 2010-05-28 13:18:54
príspevok od: upir13
canon 24-70/2.8 je najvacsi srot na svete, to ti povie kazdy jeden novinar...
mne ten šrot tiež paradne kreslí a ostrí :D
 
upir13
2010-05-28 10:35:02
hracky boli zableskove systemy, ci ako sa to vola... blesky na stativ a dazdnik
 
upir13
2010-05-28 10:33:34
príspevok od: Ferdo
Skoda velka.. krasna baba v ktorej je velky potencial na fotenie ale samotny zaber je slabsi. Asi sa hanbila, malo to byt intimnejsie, menej svetla aby ste neputali pozornost ludi.. aj ked z exifu mi to vobec tak nevychadza (iso100, F11 a na L-kove sklo slaba ostrost fotky). Kludne by som to cvakol na F2.8... nech je tam vidiet hlbku ostrosti. Viac svetla na postavu a do tvare, zvysok upravit v PC.
canon 24-70/2.8 je najvacsi srot na svete, to ti povie kazdy jeden novinar...
 
upir13
2010-05-28 10:32:00
príspevok od: Jozef Peniak
toto foto si fakt pokazil, modelka a možno aj ty máte naviac, odhliadnuc od všetkého spomenutého načo sú tam ešte modré tie rifle? Určite by som zopakoval fotenie a zamyslel sa za a) nad svetlom (tot je cele zle, skus radšej jedno mäkšie svetlo+ odrazka a venuj sa poze a výrazu, taketo svietenie by som si dovolil so skúsenou modelkou iba), za b)nad pózou a za c) nad výrazom a atmosférou (tá bude po viacerých spoločných foteniach lepšia) Pardon za kritiku ale musel, som škoda potenciálu a treba to posunuť ďalej:)
tak kazdy nejak zaciname...toto bolo moje prve fotenie so svetlami a modelkou.. ale dakujem za rady, dufam, ze dialse fotenia dopadnu lepsie
 
upir13
2010-05-28 10:29:55
chalani dakujem za rady... toto bolo moje prve fotenie takehoto druhu, kedze sa venujem reportazi..
 
genchi146
2010-05-27 02:47:06
A ja sa uz len pridam k ostatnym :)
 
Jozef Peniak
redakcia ephoto.sk 2010-05-26 19:12:32
toto foto si fakt pokazil, modelka a možno aj ty máte naviac, odhliadnuc od všetkého spomenutého načo sú tam ešte modré tie rifle? Určite by som zopakoval fotenie a zamyslel sa za a) nad svetlom (tot je cele zle, skus radšej jedno mäkšie svetlo+ odrazka a venuj sa poze a výrazu, taketo svietenie by som si dovolil so skúsenou modelkou iba), za b)nad pózou a za c) nad výrazom a atmosférou (tá bude po viacerých spoločných foteniach lepšia) Pardon za kritiku ale musel, som škoda potenciálu a treba to posunuť ďalej:)
Tech. kvalita: 3 | Kompozícia: 4 | Impakt: 3 | Priemer: 3.33
 
MartinH
2010-05-26 16:11:00
to su kozy jako vozy :)
 
Branci
2010-05-26 14:55:46
modelka je pekna len mi vadi jej vyraz. Je taky nevyrazny
 
Ferdo
2010-05-26 13:31:08
Skoda velka.. krasna baba v ktorej je velky potencial na fotenie ale samotny zaber je slabsi. Asi sa hanbila, malo to byt intimnejsie, menej svetla aby ste neputali pozornost ludi.. aj ked z exifu mi to vobec tak nevychadza (iso100, F11 a na L-kove sklo slaba ostrost fotky). Kludne by som to cvakol na F2.8... nech je tam vidiet hlbku ostrosti. Viac svetla na postavu a do tvare, zvysok upravit v PC.
 
brki
2010-05-26 12:26:04
kompozične fajn, viac kontrastu to chce....bola by to fajn fotka...kočka je peknučká :)
 
NAQOYQATSI
2010-05-26 11:51:10
modelka je perfektna ;o) .. akurat by to chcelo trosku viac svetla a inu pozu.. napr. s tym vackom ;-)
 
maTTo_corp
2010-05-26 11:12:08
príspevok od: Ultra TXF
No súhlasím s mattom,ale v prípade tejto modelky je to úplne jedno :)
Len daj nejaký lepší záber,kompozične by to chcelo nejako inak tú ruku,najlepšie vo vačku :)
Kúpil si si fajn hračku,50D mám aj ja,ale ona má lepšie hračky :)
Tým by som sa venoval :)
ty beťár, tak ty si už inú fotku vymyslel ...;))))
 
Ultra TXF
2010-05-26 11:07:16
No súhlasím s mattom,ale v prípade tejto modelky je to úplne jedno :)
Len daj nejaký lepší záber,kompozične by to chcelo nejako inak tú ruku,najlepšie vo vačku :)
Kúpil si si fajn hračku,50D mám aj ja,ale ona má lepšie hračky :)
Tým by som sa venoval :)
 
maTTo_corp
2010-05-26 10:36:46
je to hrozne tmavé a šedé....chce to svetlo...
 
 


Technika: Canon EOS 50D, Canon EOS 7D, Canon EOS 5D MkIII,

Objektívy: Canon EF 24-70mm f2.8L II USM, Canon EF 8-15mm f/4L Fisheye USM, Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM, Canon EF 300mm f/4L IS USM, Canon EF 17-40mm f/4L USM, Canon EF 85mm f/1.8 USM, Canon EF 50mm f/1.4 USM, Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM,

Príslušenstvo: kopec kktin od vymyslu sveta :D

Fotoaparát: Canon EOS 50D
Objektív: Canon EF 24-70mm f/2.8L USM
Pridané: 2010-05-26 10:28:08
Na kritiku: 2010-05-26 10:28:08
Miesto:Bratislavsky hrad
Témy: experiment, portrét
Albumy: ludia
odvazna modelka, ktore sa nechala zlakat na test novozakupenej hracky :)

!!!! Prve fotenie tohoto typu !!!! Viem, ze som pokazil, co som mohol... Takze poprosim rady od skusenejsich ako to zlepsit.. dakoval