Cierny krasavec

Body: 91.67    Videnia: 2099    Páči sa: 2

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
andrish
2011-03-16 19:05:52
príspevok od: jarka1963
fesak, a hrdo na teba pozera' :-))
 
jarka1963
2011-03-16 17:23:05
fesak, a hrdo na teba pozera' :-))
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
andrish
2011-02-07 20:24:33
príspevok od: Peter Svoboda
pekný portrétik za ťažkých podmienok
Dakujem za komentar a hodnotenie
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-02-06 18:31:44
pekný portrétik za ťažkých podmienok
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-02-06 18:25:05
príspevok od: tino8
..poza aku dane zviera ma, mojmu oku akosi nesedi. Robi mu to opticky hrubsi krk a telo tazneho kona oproti kontrastu s hlavou. Tiez by som si vedel predstavit dany zaber o nieco svetlejsi. Jednoducho by som to zobral trochu inak.. bud priamy portret hlavy alebo trochu viac z boku..

PS: vsimol som si ze vela ludi berie fakt, ze fotky do \"TOP-ky\" sa tam dostavaju pre celkovy pocet komentarov dost pragmaticky.. takze odpisat kazdemu osobitne dakujem alebo nieco podobne ti to zdvojnasobi.. otazka na admina: kde je tu moznost pridat grcajuci smajlik na taketo praktiky..??
Tino počet komentov a prípadných reakcií, alebo rozvinutej diskusii pod fotkou nijak neposúva fotku v hierarchii top dňa..to by bolo veľmi zavádzajúce...
Ale chcem svoj názor ohľadne toho reagovania a odpisovania, lebo ja poslednú dobu vždy ďakujem jednotlivo užívateľom, ale je to pretot, že to považujem za slušné, ak si niekto nájde čas v tejto hektickej dobe a napíše, len na bodovanie nereagujem...
Myslím si, že slušnosť a vyššia úroveň komunikácie by nemala mať negatívnu odozvu..,
Na jednom celosvetovo známom portáli sa to viac menej aj vyžaduje v pravidlách...
Ale bohužiaľ Slováči stačí menej....
 
falatka
2011-01-28 17:26:45
pekný je
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
pedros.02
2011-01-27 20:55:28
krásavec
 
andrish
2011-01-27 19:51:45
príspevok od: Frola
vidíš, já myslela, že to byly křivky a Ty píšeš, že jas, tak to bude ono, co na plecích vidím, ano, máš pravdu, jeho pohled je zvídavý, asi koukal, co to děláš před jeho veličenstvem
veru to kukal
 
Frola
2011-01-27 09:12:38
príspevok od: andrish
Dakujem za objasnenie pocitu k TK a uprimne vyjadrenie nazoru . Konkretne Krivky som pri uprave nepouzila, vo velmi malej miere som doladila jas a kontrast samostatne so skoro nebadanou zmenou.....svetelne podanie konika vyslo v podstate prirodzene takto na tejto foto a je pre mna zaujmave + si cenim na tejto foto pozorny pohlad konika.....
vidíš, já myslela, že to byly křivky a Ty píšeš, že jas, tak to bude ono, co na plecích vidím, ano, máš pravdu, jeho pohled je zvídavý, asi koukal, co to děláš před jeho veličenstvem
 
tino8
2011-01-26 23:02:04
príspevok od: SteveS
Zaujal ma tvoj komentár ale nepíšeš ho úplne polopatisticky, človek ak má niečo v hlave jasné, nevie že neúplná formulácia druhému ktorý nie je v obraze nestačí. Tak ho možno chápem zle ale možno nie a skúsim zareagovať ... lebo ak si myslíš že si pod svojou fotkou budeš sám diskutovať a odpovedať na komentáre a tým si posunieš fotku v topke, to si podľa mńa na omyle. Ale samozrejme, nebol som pri tvorbe kódu a nepoznám hodnotiaci algoritmus, ale som si istý že taká blbosť aby si autor sám posúval svojím komentom fotku nemôže byť v systéme zakomponovaná.
.
A ak som dobre pochopil, tebe to vadí ak sa diskutuje pod foto? Potom neviem načo si vlastne tu? Nemyslím to vysmievačne ani ironicky, potom je taká otázka vážne na mieste. Ja som tu naopak len preto. Ak by mi malo ísť len o nejakú nezmyselnú a nereálne hodnotenú nespravodlivú súťaž a fotky by som tu mal sypať len ako do pretekov tak to tu nie som. Chodím sem hlavne kvôli tej diskusii s ľudmi, kvôli tým ľu%dom, kvôli výmene názorov. A že niekto ako ty to vidí inak, to ma neprekvapuje a je normálne, preto mi to ani nevadí (!) a nepozastavujem sa nad tým ..,, ale že tebe vadí, že niekto čosi robí inak ako sa páči tebe, no to je už kus čudné, nie? Mám osobne radšej keď tu niekto autorov motivuje a nie sa do druhých len šprce a všetko kritizuje, namiesto toho aby sám pre druhých či pre seba čosi zrobil a išiel príkladom ... (myslené hlavne všeobecne, nie konkrétne na teba!)
.
A osobne tiež nepovažujem za vhopdné a potrebné reagovať na jednoslovné komentáre, ale ak mi niekto napíše svoje pocity a názory a venuje moeje fotke svoj súkromný čas, bolo by nevďačnosťou a namyslenosťou nepoďakovať a nereagovať na dlhší konkrétny komentár a otázkly a ak to nestihnem urobiť už v ten deń, mám osobne výčitku svedomia a snážím sa reagovať aj po viac dňoch. Alebo u mimoriadnej a ojedinelej návštevy a ocenení od špičkového fotografa či nejakého starého priateľa ktorého som dlhú dobu nevidel mi stojí aj jeho jednoslovný ohlas za poďakovanie, je to čudné? ;- )))
.. neviem preco sa ti zda ze nepisem uplne polopatisticky. Pisal som to dost jednoducho a uviedol som co vidim ako zle a preco. Moj pohlad.. nic viac nic menej. Mohol byt napriklad aj mylny..

..jednoducho do topky sa dostavvaju fotky podla poctu hodnoteni resp. komentoarov..aspon tak som to z inych diskusii ktore tu boli predtym na tuto temu na servri pochopil. Mozno to zmenili, neviem.. Nemam aktualne prehlad o tom ako sa tieto kriteria menia alebo menili, nakolko sa tu po zmene verzie meni skoro vsetko a za chodu. Ak to tak nieje, a zle som to pochopil tak sa budem musiet za tuto konkretnu reakciu dotknutej osobe ospravedlnit. Nevylucujem ze som sa mohol zmylit, ale bol som v presvedceni ze to tak je..

Diskusia k foto je fajn a prospesna nielen pre autora, ale ak napises kazdemu dakujem a to za kazdym prispevkom tak mi to prijde.. ani nahodou ako diskusia. Tieto foto su tu predsa \"na kritiku\" co znamena ze clovek ocakava/ziada \"kritiku\". Pisem v uvodzovkach lebo ak berieme foto ako umenie, tak mozem vyjadrit nazor paci/nepaci alebo videl/odfotil by som to inak ale rozhodne nie kritizovat. Je to proti definicii umenia..prilis subjektivna vec. Ak moju fotku \"kritizuju\" tak predpokladam ze to robia preto ze sa mi snazia v dobrom pomoct. Preco ine by to niekto robil??

Mal som tu par fotiek ale zmazal som ich, lebo si tu ludia vacsinou pokecavali medzi sebou az to bolo dost absurdne.. to mi vadilo. Od toho su tu predsa ine sekcie a nie pri fotke na kritiku, kde clovek ocakava nazory na konkretne foto namiesto debat medzi sebou ktore po par vymenach maju iny predmet. Mozno som mal len trochu smolu na take obdobie kedy tu toho bolo takeho viac a preto ma dost irituje ak to zase vidim, ale nebudem uz na to reagovat.

Kazdy ma zjavne iny pohlad naco portal, alebo sekcia fotiek na kritiku sluzi. Niekto sem dava fotky aby dostal spatnu vazbu, niekto sa sem chodi iba prezentovat(nieje zvvedavy co si ludia o jeho zaberoch myslia a ak je to negativne, na komentare reaguje \"akymsi protiutokom\"), niekto si sem chodi pokecat s kamaratmi a fotky su len zamienkou..atd.

Ja sem chodim hlave pozriet nove fotky ako na ine fotoservre(tak domace ako zahranicne), nacerpat neaku tu inspiraciu, pohladit oko niecim krasnym ak sa zadari a zaroven sa snazim poskytnut moju spatnu vazbu autorovi, nech je negativna alebo pozitivna. Nieco coho sa mi tu samemu velmi nedostalo a ani po tom uz niak netuzim. Jednoducho iba davam ale nic neberiem.. Nemyslim si, ze by mal byt komentar vzdy v style povzbudenia, casto krat cloveka oslovi aj iny sposob vyjadrenia pohladu ako potlapkanie po pleci. Je pravda ze nie kazdy je v tej nalade prijmat aj taketo komentare a spravne ich pochopit ale v zivote sa stavaju bezne aj horsie nehody, tak naco to zbytocne rozoberat a riesit..
 
andrish
2011-01-26 22:08:48
príspevok od: Nico 1
Fakt krásny
dakujem za komentar a hodnotenie, potesilo ma, ze sa paci
 
andrish
2011-01-26 21:55:21
príspevok od: Frola
no prostě se mi nezdá kresba na krku , jako by bylo křivkami hodně taháno, v očích má asi odraz sněhu, to je fajn, ale také to bude jediné co je na tom snímku zajímavé, to je můj názor
Dakujem za objasnenie pocitu k TK a uprimne vyjadrenie nazoru . Konkretne Krivky som pri uprave nepouzila, vo velmi malej miere som doladila jas a kontrast samostatne so skoro nebadanou zmenou.....svetelne podanie konika vyslo v podstate prirodzene takto na tejto foto a je pre mna zaujmave + si cenim na tejto foto pozorny pohlad konika.....
 
Nico 1
2011-01-26 18:06:28
Fakt krásny
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-01-26 17:59:45
príspevok od: tino8
..poza aku dane zviera ma, mojmu oku akosi nesedi. Robi mu to opticky hrubsi krk a telo tazneho kona oproti kontrastu s hlavou. Tiez by som si vedel predstavit dany zaber o nieco svetlejsi. Jednoducho by som to zobral trochu inak.. bud priamy portret hlavy alebo trochu viac z boku..

PS: vsimol som si ze vela ludi berie fakt, ze fotky do \"TOP-ky\" sa tam dostavaju pre celkovy pocet komentarov dost pragmaticky.. takze odpisat kazdemu osobitne dakujem alebo nieco podobne ti to zdvojnasobi.. otazka na admina: kde je tu moznost pridat grcajuci smajlik na taketo praktiky..??
Zaujal ma tvoj komentár ale nepíšeš ho úplne polopatisticky, človek ak má niečo v hlave jasné, nevie že neúplná formulácia druhému ktorý nie je v obraze nestačí. Tak ho možno chápem zle ale možno nie a skúsim zareagovať ... lebo ak si myslíš že si pod svojou fotkou budeš sám diskutovať a odpovedať na komentáre a tým si posunieš fotku v topke, to si podľa mńa na omyle. Ale samozrejme, nebol som pri tvorbe kódu a nepoznám hodnotiaci algoritmus, ale som si istý že taká blbosť aby si autor sám posúval svojím komentom fotku nemôže byť v systéme zakomponovaná.
.
A ak som dobre pochopil, tebe to vadí ak sa diskutuje pod foto? Potom neviem načo si vlastne tu? Nemyslím to vysmievačne ani ironicky, potom je taká otázka vážne na mieste. Ja som tu naopak len preto. Ak by mi malo ísť len o nejakú nezmyselnú a nereálne hodnotenú nespravodlivú súťaž a fotky by som tu mal sypať len ako do pretekov tak to tu nie som. Chodím sem hlavne kvôli tej diskusii s ľudmi, kvôli tým ľu%dom, kvôli výmene názorov. A že niekto ako ty to vidí inak, to ma neprekvapuje a je normálne, preto mi to ani nevadí (!) a nepozastavujem sa nad tým ..,, ale že tebe vadí, že niekto čosi robí inak ako sa páči tebe, no to je už kus čudné, nie? Mám osobne radšej keď tu niekto autorov motivuje a nie sa do druhých len šprce a všetko kritizuje, namiesto toho aby sám pre druhých či pre seba čosi zrobil a išiel príkladom ... (myslené hlavne všeobecne, nie konkrétne na teba!)
.
A osobne tiež nepovažujem za vhopdné a potrebné reagovať na jednoslovné komentáre, ale ak mi niekto napíše svoje pocity a názory a venuje moeje fotke svoj súkromný čas, bolo by nevďačnosťou a namyslenosťou nepoďakovať a nereagovať na dlhší konkrétny komentár a otázkly a ak to nestihnem urobiť už v ten deń, mám osobne výčitku svedomia a snážím sa reagovať aj po viac dňoch. Alebo u mimoriadnej a ojedinelej návštevy a ocenení od špičkového fotografa či nejakého starého priateľa ktorého som dlhú dobu nevidel mi stojí aj jeho jednoslovný ohlas za poďakovanie, je to čudné? ;- )))
 
Frola
2011-01-25 07:41:32
no prostě se mi nezdá kresba na krku , jako by bylo křivkami hodně taháno, v očích má asi odraz sněhu, to je fajn, ale také to bude jediné co je na tom snímku zajímavé, to je můj názor
 
andrish
2011-01-25 00:17:17
príspevok od: tino8
..poza aku dane zviera ma, mojmu oku akosi nesedi. Robi mu to opticky hrubsi krk a telo tazneho kona oproti kontrastu s hlavou. Tiez by som si vedel predstavit dany zaber o nieco svetlejsi. Jednoducho by som to zobral trochu inak.. bud priamy portret hlavy alebo trochu viac z boku..

PS: vsimol som si ze vela ludi berie fakt, ze fotky do \"TOP-ky\" sa tam dostavaju pre celkovy pocet komentarov dost pragmaticky.. takze odpisat kazdemu osobitne dakujem alebo nieco podobne ti to zdvojnasobi.. otazka na admina: kde je tu moznost pridat grcajuci smajlik na taketo praktiky..??
Dakujem za blizsi popis je pre mna cennou spatnou vazbou k foto.

k PS: cenim kazdeho , kto si najde cas a vyjadri sa k mojej foto, Niekedy odpisem osobitne, niekedy globalne a niekedy diskutujem, vacsinou sa snazim odpisat i ked nie vzdy som odpisala ....ja osobne tiez reflektujem, ked venujem pozornost niekoho foto a autor sa k mojmu nazoru vyjadri, alebo podakuje, pripadne venuje cas k zhodnoteniu mojej foto...inak by som mala pocit, ze pisem a hodnotim do \"luftu\". Samozrejme nie vzdy cakam, ze autor odpise...nie je to podmienka, ked zhodnotim foto, ktora ma velmi zaujme. Foto by mala ist do topu na zaklade vysky priemeru bodovania a nie na zaklade poctu komentarov.... , \"smajlik\" k praktikam je zbytocny...lebo moze ist len o osobne dohady a komentujuci najlepsie vie aky ma zamer....
 
tino8
2011-01-24 23:22:42
príspevok od: andrish
Dakujem za komentar , nazor .... ako by mohla byt inak kompozicia riesena je tym myslene napr. blizsie priblizenie na portret?
..poza aku dane zviera ma, mojmu oku akosi nesedi. Robi mu to opticky hrubsi krk a telo tazneho kona oproti kontrastu s hlavou. Tiez by som si vedel predstavit dany zaber o nieco svetlejsi. Jednoducho by som to zobral trochu inak.. bud priamy portret hlavy alebo trochu viac z boku..

PS: vsimol som si ze vela ludi berie fakt, ze fotky do \"TOP-ky\" sa tam dostavaju pre celkovy pocet komentarov dost pragmaticky.. takze odpisat kazdemu osobitne dakujem alebo nieco podobne ti to zdvojnasobi.. otazka na admina: kde je tu moznost pridat grcajuci smajlik na taketo praktiky..??
 
andrish
2011-01-24 22:31:24
Dakujem vsetkym za komentar a hodnotenie
 
andrish
2011-01-24 22:29:30
príspevok od: Frola
černý krasavec, TK se mi také moc nezdá
Dakujem za komentar Co konkretne sa na TK nezda? Nemierim otazkou na to, ze TK je dokonala, len som zvedava na konkretny pohlad na TK z druheho pohladu...
 
andrish
2011-01-24 22:25:24
príspevok od: tino8
krasne to zviera! Chcelo by to kompozicne trochu inak a aj TK by mohla byt o nieco lepsia..
Dakujem za komentar , nazor .... ako by mohla byt inak kompozicia riesena je tym myslene napr. blizsie priblizenie na portret?
 
andrish
2011-01-24 22:18:31
príspevok od: SteveS
Vznešenosť a majestátnosť ... preto mám kone a ich vydarené fotografie rád... . Fotená je ťažká čierna farba, naviac v protisvetle oproti oblohe, to má sklon k úplnému potlačeniu detailov a ťahaniu do siluety, no táto foto na moje prekvapenie má v mieste zaostrenia fajn prekreslené detaily a obloha pritom nie je vypálená ...
Dakujem steves za komentar a hodnotene ....presne si popisal ako je tazke fotit ciernu farbu konika najma v protisvetle, naozaj sa mi na viacerych foto tohoto konika prejavila skoro silueta
 
Frola
2011-01-24 08:07:04
černý krasavec, TK se mi také moc nezdá
 
Marcel Rebro
2011-01-23 22:51:57
... kuka na mna jako kooon ... aj usi ma jako kooon ... a pysky ma jako koon ... a ty ociska jako koooo ... to bude asi ooon ....
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Marcel Rebro
2011-01-23 22:50:28
príspevok od: atiart
... dobre si ma cvakla, dakujem za portrét :)
ket som zbadal som myslel ze auto ...
 
walde
ocenenie redakciou 2011-01-23 20:00:25
...a ja som si myslel že to je autoportrét Atiartov, lebo má také šibalské očká :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
mkosztura
2011-01-23 19:47:18
krása
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Anena
2011-01-23 17:44:18
Krasny zaber.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
tino8
2011-01-23 16:08:30
krasne to zviera! Chcelo by to kompozicne trochu inak a aj TK by mohla byt o nieco lepsia..
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-01-23 15:44:36
Vznešenosť a majestátnosť ... preto mám kone a ich vydarené fotografie rád... . Fotená je ťažká čierna farba, naviac v protisvetle oproti oblohe, to má sklon k úplnému potlačeniu detailov a ťahaniu do siluety, no táto foto na moje prekvapenie má v mieste zaostrenia fajn prekreslené detaily a obloha pritom nie je vypálená ...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
margon
2011-01-23 15:26:58
ok...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
andrish
2011-01-23 14:02:09
príspevok od: Jares
peknyy
Dakujem
 
andrish
2011-01-23 14:00:22
príspevok od: sniperKE
velmi pekne, krasny vyraz
Dakujem
 
andrish
2011-01-23 13:55:03
príspevok od: atiart
... dobre si ma cvakla, dakujem za portrét :)
neni zac
 
andrish
2011-01-23 13:53:59
príspevok od: imageilus
naozaj krásný:))
Dakujem
 
atiart
2011-01-23 13:32:09
... dobre si ma cvakla, dakujem za portrét :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
imageilus
2011-01-23 13:30:03
naozaj krásný:))
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Jares
2011-01-23 13:11:00
peknyy
 
sniperKE
2011-01-23 11:49:11
velmi pekne, krasny vyraz
 
 
Clona: 5.6
Expozícia: 1/160.00 sec
ISO: 200
Ohnisko: 200 mm
Pridané: 2011-01-23 11:45:17
Na kritiku: 2011-01-23 11:47:55
Miesto:
Témy: čierno-biela fotografia, portrét, zvieratá / wildlife
Albumy: Kone - čiernobiele