... zasněná...

Body: 363.00    Videnia: 9921    Páči sa: 4

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
silviajaneckova
 
Anena
2011-03-21 01:33:41
Super.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
atik007
2011-03-17 21:57:59
...super...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
matvej
2011-02-17 14:07:22
taktiez si myslim ze to vreco tam je ok. nepatri tak k tuctovym fotkam. no co 100 ludi=100chuti.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
KMich
2011-02-16 11:02:30
Parada. Mne tiez vrece tu vyhovuje. Je to podobne inym no prave pre to vrece ine, jedinecne. Dava tomu iny pohlad. A o modelke uz ani nevravim. Super tvaricka. :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stanislav Marko
2011-02-13 19:04:00
super fotka, klobúk dolu
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
ander
2011-02-09 17:52:11
OK aj to vrece zvýrazňuje krásu dievčaťa a neruší - nieje ho tam veľa
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 5 | Impakt: 5 | Priemer: 5.00
 
jarka1963
2011-02-02 10:04:30
pekna sensualna, ako z reklamy
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
xmartankox
2011-01-27 13:01:59
príspevok od: Granko
Dôvod údajov v profile je o ničom inom, možno to raz pochopíš i sám, ktovie.
Prázdna galérka neznamená, že človek nemôže mať/nemá názor na niečo. No fotka môže zaujať aj negatívne nielen pozitívne, ako sa kopec ľudí domnieva. Tak, ako u teba môže vyvolať pocit, že sa ti páči, tak u iného presný opak. Ako ty ten páčivý pocit napíšeš, tak to urobí aj iný bez ohľadu na polaritu. Nič viac, nič menej. Asi nikdy nepochopím ľudí, ktorí neprejavia názor na veci, čo sa im nepáčia. Ignorácia nie je jeho vyjadrením.
Ono je dosť zaujímavé, ako sa kopec ľudí skrýva za nekompetentnosť zvlásť na amatérskom portáli a pritom dá vysoké známky. Kontraproduktivita na pohľadanie.
Cudujes sa?
Ja nie. Priklad zo zivota:
Grekom chceli znizit zivotnu uroven novymi danami, znizenim dochodkov, atd. A pozrime sa ako zacali greci vyvadzat... a kludne vyvadzali 3 mesiace.
Na slovenku? Zvysenie spotrebnych dani? zvysenie dph? najdrahsie palivo v europe, nehladiac na jedny z najnizsich prijmov ?
NO A?
Staci sklonit hlavu, a nejako uz len bude, nie? Bohuzial, mame to v sebe, bojime sa prejavit negativny nazor. A bude trvat generacie, kym to z nas vyprcha... snad raz...
 
Granko
2011-01-27 00:50:30
príspevok od: vezír
Steves plne s tebou súhlasím!!! Práve som dočítal celú diskusiu a som rád, že si mi ušetril čas, pretože mi hovoríš (píšeš ) z duše. Dlho som tu nebol, ale vidím, že to tu je stále to isté, ale to je na všetkých fotoportáloch. Zaujímavé je ,že vždy sa jedná o ľudí, čo buď nemajú žiadny štýl a keď sa pozrieš na ich galériu, tak tam nemajú nič, alebo z každého súdka niečo a nič poriadne! A ešte ku všetkému sa väčšinou schvávajú za falošné mená bez vyplneného profilu. To sa to potom kritizuje !!! Autor to tu písal a má pravdu, že ke ma niečo nezaujme ,tak na jednoduch ani nekliknem. Moja kategória je wildlifephoto a preto iné fotky skôr ignorujem a už vôbec sa necítim kompetentný, aby som kritizoval niečo, čomu sa nerozumiem. Táto fotka ma zaujala už včera (a nebolo to kôli kozám) a tak som si pozrel celú autorovu galériu. Ja práve nevidím nič zlé na tom ,že je čitatelný a jeho fotky ľudia spoznajú bez toho ,aby si prečítali, kto je autor. Jeho fotky beriem ako jednu veľkú sériu a určite po nej príde ďaľšia z novým nápadom aj bez toho, aby mu to niekto diktoval.
Dôvod údajov v profile je o ničom inom, možno to raz pochopíš i sám, ktovie.
Prázdna galérka neznamená, že človek nemôže mať/nemá názor na niečo. No fotka môže zaujať aj negatívne nielen pozitívne, ako sa kopec ľudí domnieva. Tak, ako u teba môže vyvolať pocit, že sa ti páči, tak u iného presný opak. Ako ty ten páčivý pocit napíšeš, tak to urobí aj iný bez ohľadu na polaritu. Nič viac, nič menej. Asi nikdy nepochopím ľudí, ktorí neprejavia názor na veci, čo sa im nepáčia. Ignorácia nie je jeho vyjadrením.
Ono je dosť zaujímavé, ako sa kopec ľudí skrýva za nekompetentnosť zvlásť na amatérskom portáli a pritom dá vysoké známky. Kontraproduktivita na pohľadanie.
 
Granko
2011-01-27 00:23:12
príspevok od: SteveS
Pozrel som si celu diskusiu a opakuje sa chronicky známy scenár alergie na top dńa ktoré niekomu neulahodí ... ja len ako nestranný a nezaujatý divák, úplne bez ohľadu na kvalitu foto píšem svoj názor do diskusie...
.
Prvý pich, trento na ktorý reagujem, myslím si že úplne nemiestny, neslušný a výsmešný si urobil TY. Zlo plodí zlo a tak sa nečudujem autorovi že píše čo píše ... asi má na rozdiel od kritikov sebavedomie v poriadku a je si kvality fotky vedomý. Cítil potrebu obhájiť si ju.
.
Nemám potrebu prilievať na oheň, píšem ti LEN preto, že ako s autorom navzájom gradujete, ty sa stále obhajuješ že on prvý začal a dokonca posielaš divákov pozriež diskusiu (!!!) ... nuž pozrel som a naštudoval ... a tento koment je to prvé čo tu nevhodne zaznelo ... ale podľa teba si asi napísal nevinné, slušné a relevantné odborné vyjadrenie tvojho názoru k fotke (???) ... v takom prípade si už úplne mýlim pojmy a dojmy ... napriek tomu že ďalej píšeš v podstate slušne a rozumne, tento prvý koment sa už vymazať nedá a je dôkazom o čo komu ide ... Rozmýšľam o čo tebe a napadá ma tisíc dôvodov, ale nechcem vyprovokovať nový súboj ani nesúvisiacu diskusiu. No svoj názor na to kto je tu zlý a kto dobrý, kto neslušný a kto slušný a kto by sa tu mal zamyslieť som si už vytvboril. A nezmením ho nech napíšeš čokoľvek.
.
Tu a často aj pod inými TOP už nejde o fotku, ale stále a dookola len o netoleranciu, závisť a aroganciu, tiež tri krát žiaľ, žiaľ, žiaľ. Lebo ak niekomu vadí že je nejaká foto v topke a nemala by byť, aj s rozumom tebou spomínanej opice určite pochopí, že za to autor nemôže. Možno že len v ten deň chýbajú ešte silnejšie konkurenčné fotky, treba sem dať preto ešte čosi lepšie! My diváci nie sme sprostí, oceníme ju. Môžeš začať, hneď zajtra. Ja budem zaručene k tvojim fotkám slušnejší ako si ty a tu ... aj ked budú o desať tried slabšie ako táto a aj keď budeš dávať stále tú istú babu a nielen pozadie a PP. S pozdravom, že zamyslime sa tu už raz všetci, ale poriadne .... prajem svetlo v srdci ...
Štefan, tu nejde o alergiu a tobôž nie o závisť. Nie je čo závidieť - ani Topku a vôbec nie Fotku dňa.
Ale ak za prejav autorovho sebavedomia považuješ jeho psychologický rozbor (či ako to bolo pri minulej fotke detinský výsmech profilovky) komentátora, príde mi to nesmierne divné. Vyzretosť autora sa prejavuje i prijímaním kritiky. A že ju niekto napíše - to je daň za Topku (Fotku dňa), ktorá je viac komentovaná, za to, že je fotka daná na verejné komentovanie, nie je to uzavretá skupina, klub alebo hocičo iné. Tak, ako môžu byť napísané pozitívne komentáre, môžu i negatívne. Teda tie druhé sú už pomaly vymreté, lebo sú známe následky, o ktorých ti netreba hovoriť. Ale to nie je potom o diskusií, keď je všetko len biele, pozitívne. Nie každý zdieľa všeobecne zaužívaný postoj - čo sa mi nepáči, k tomu sa nevyjadrím. To už potom nie je o prejavení názoru (bez ohľadu na jeho polaritu), ale o potlačení toho negatívneho na základe určitých vplyvov či dôsledkov. Opakuje sa stále ten istý scenár a už choroba tohto portálu - ak niekto napíše negatívny koment (a dupľom tak, ako mu huba narástla) je zlý. Presvedčilo sa o tom x ľudí vrátane mňa. A čoraz viac pribúda takých autorov, čo majú Ikarosove krídla, za každou negatívou hľadajú úmysel a ten, kto nejde s ostatnými s komentármi či bodmi, ide automaticky proti nim (v tej kolónke už pomaly nebudem mať miesto). To je smutné, na zamyslenie či svetlo hlavne nie na snímači...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-01-27 00:03:46
Jaká debata tu beží, žena ma naháňa, že mám už ísť spať, ale lepšie je to tu (všeobecne) ako na telku kukať...
Snažím sa na fotografie mnohých autorov pozerať tak, akoby som ich tvorbu videl po prvý krát. Ináč naozaj by som mal niekedy sto chutí im napísať, že ma nudia. Však mám však taký dojem, že práve títo \"nudne\" sa opakujúci dosahujú najväčšie úspechy. Taký istý autor menom Hoflehner dostal akési big vyznamenanie a kuknite na jeho tvorbu - samé čierno kombinované s bielou. Alebo autor, ktorého mám rád - Marián Matta - trepe sa to raz tam a tiež onam na kopčeky a foťákom kuká dole. Ale byť na jeho výstave bol zážitok...
Nuž teda - už idem (kričím na ženu) - a dobre sa mi pripomenula - keby ma nudila, nebolo by nám spolu tak dobre... Tak teda bežíííím...
 
vezír
2011-01-26 22:57:09
príspevok od: SteveS
Pozrel som si celu diskusiu a opakuje sa chronicky známy scenár alergie na top dńa ktoré niekomu neulahodí ... ja len ako nestranný a nezaujatý divák, úplne bez ohľadu na kvalitu foto píšem svoj názor do diskusie...
.
Prvý pich, trento na ktorý reagujem, myslím si že úplne nemiestny, neslušný a výsmešný si urobil TY. Zlo plodí zlo a tak sa nečudujem autorovi že píše čo píše ... asi má na rozdiel od kritikov sebavedomie v poriadku a je si kvality fotky vedomý. Cítil potrebu obhájiť si ju.
.
Nemám potrebu prilievať na oheň, píšem ti LEN preto, že ako s autorom navzájom gradujete, ty sa stále obhajuješ že on prvý začal a dokonca posielaš divákov pozriež diskusiu (!!!) ... nuž pozrel som a naštudoval ... a tento koment je to prvé čo tu nevhodne zaznelo ... ale podľa teba si asi napísal nevinné, slušné a relevantné odborné vyjadrenie tvojho názoru k fotke (???) ... v takom prípade si už úplne mýlim pojmy a dojmy ... napriek tomu že ďalej píšeš v podstate slušne a rozumne, tento prvý koment sa už vymazať nedá a je dôkazom o čo komu ide ... Rozmýšľam o čo tebe a napadá ma tisíc dôvodov, ale nechcem vyprovokovať nový súboj ani nesúvisiacu diskusiu. No svoj názor na to kto je tu zlý a kto dobrý, kto neslušný a kto slušný a kto by sa tu mal zamyslieť som si už vytvboril. A nezmením ho nech napíšeš čokoľvek.
.
Tu a často aj pod inými TOP už nejde o fotku, ale stále a dookola len o netoleranciu, závisť a aroganciu, tiež tri krát žiaľ, žiaľ, žiaľ. Lebo ak niekomu vadí že je nejaká foto v topke a nemala by byť, aj s rozumom tebou spomínanej opice určite pochopí, že za to autor nemôže. Možno že len v ten deň chýbajú ešte silnejšie konkurenčné fotky, treba sem dať preto ešte čosi lepšie! My diváci nie sme sprostí, oceníme ju. Môžeš začať, hneď zajtra. Ja budem zaručene k tvojim fotkám slušnejší ako si ty a tu ... aj ked budú o desať tried slabšie ako táto a aj keď budeš dávať stále tú istú babu a nielen pozadie a PP. S pozdravom, že zamyslime sa tu už raz všetci, ale poriadne .... prajem svetlo v srdci ...
Steves plne s tebou súhlasím!!! Práve som dočítal celú diskusiu a som rád, že si mi ušetril čas, pretože mi hovoríš (píšeš ) z duše. Dlho som tu nebol, ale vidím, že to tu je stále to isté, ale to je na všetkých fotoportáloch. Zaujímavé je ,že vždy sa jedná o ľudí, čo buď nemajú žiadny štýl a keď sa pozrieš na ich galériu, tak tam nemajú nič, alebo z každého súdka niečo a nič poriadne! A ešte ku všetkému sa väčšinou schvávajú za falošné mená bez vyplneného profilu. To sa to potom kritizuje !!! Autor to tu písal a má pravdu, že ke ma niečo nezaujme ,tak na jednoduch ani nekliknem. Moja kategória je wildlifephoto a preto iné fotky skôr ignorujem a už vôbec sa necítim kompetentný, aby som kritizoval niečo, čomu sa nerozumiem. Táto fotka ma zaujala už včera (a nebolo to kôli kozám) a tak som si pozrel celú autorovu galériu. Ja práve nevidím nič zlé na tom ,že je čitatelný a jeho fotky ľudia spoznajú bez toho ,aby si prečítali, kto je autor. Jeho fotky beriem ako jednu veľkú sériu a určite po nej príde ďaľšia z novým nápadom aj bez toho, aby mu to niekto diktoval.
 
BATKYTOMI
2011-01-26 22:11:43
paci.super.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-01-26 21:27:12
príspevok od: xmartankox
nie nie a nie uz je to nuda stale to iste pozadie, stale ta ista uprava, a mokre kozy to nezachrania ked naucim opicu chodit po rukach, tiez ma nebude bavit pozerat sa na to 10 rokov modelka je fajn, ale uz to chce zmenu
Pozrel som si celu diskusiu a opakuje sa chronicky známy scenár alergie na top dńa ktoré niekomu neulahodí ... ja len ako nestranný a nezaujatý divák, úplne bez ohľadu na kvalitu foto píšem svoj názor do diskusie...
.
Prvý pich, trento na ktorý reagujem, myslím si že úplne nemiestny, neslušný a výsmešný si urobil TY. Zlo plodí zlo a tak sa nečudujem autorovi že píše čo píše ... asi má na rozdiel od kritikov sebavedomie v poriadku a je si kvality fotky vedomý. Cítil potrebu obhájiť si ju.
.
Nemám potrebu prilievať na oheň, píšem ti LEN preto, že ako s autorom navzájom gradujete, ty sa stále obhajuješ že on prvý začal a dokonca posielaš divákov pozriež diskusiu (!!!) ... nuž pozrel som a naštudoval ... a tento koment je to prvé čo tu nevhodne zaznelo ... ale podľa teba si asi napísal nevinné, slušné a relevantné odborné vyjadrenie tvojho názoru k fotke (???) ... v takom prípade si už úplne mýlim pojmy a dojmy ... napriek tomu že ďalej píšeš v podstate slušne a rozumne, tento prvý koment sa už vymazať nedá a je dôkazom o čo komu ide ... Rozmýšľam o čo tebe a napadá ma tisíc dôvodov, ale nechcem vyprovokovať nový súboj ani nesúvisiacu diskusiu. No svoj názor na to kto je tu zlý a kto dobrý, kto neslušný a kto slušný a kto by sa tu mal zamyslieť som si už vytvboril. A nezmením ho nech napíšeš čokoľvek.
.
Tu a často aj pod inými TOP už nejde o fotku, ale stále a dookola len o netoleranciu, závisť a aroganciu, tiež tri krát žiaľ, žiaľ, žiaľ. Lebo ak niekomu vadí že je nejaká foto v topke a nemala by byť, aj s rozumom tebou spomínanej opice určite pochopí, že za to autor nemôže. Možno že len v ten deň chýbajú ešte silnejšie konkurenčné fotky, treba sem dať preto ešte čosi lepšie! My diváci nie sme sprostí, oceníme ju. Môžeš začať, hneď zajtra. Ja budem zaručene k tvojim fotkám slušnejší ako si ty a tu ... aj ked budú o desať tried slabšie ako táto a aj keď budeš dávať stále tú istú babu a nielen pozadie a PP. S pozdravom, že zamyslime sa tu už raz všetci, ale poriadne .... prajem svetlo v srdci ...
 
Granko
2011-01-26 21:25:13
tí, čo hodnotili 6-7 - aj ste si tú fotku rozklikli či zase ste hodnotili len bradavky? nech sa nikto na mňa nehnevá, ale takáto technická kvalita na šestku nie je ani z dvoch metrov a dupľom nie v kategórií glamour...
keď pozriem na kompozíciu - hore zvláštno-podivný orez, visiaca nitka medzi vrecom a vlasmi, chameleónovský pohľad, kde každé oko akoby pozeralo inde, zase tvár rozdelená tieňom na dve polky, tieň z visiacej nitky na predlaktí pôsobí ako špina či nakreslený, oblúkový tieň pri pdr splošťuje neprirodzene driek, prevrátený kúsok riflí v strede sa tam vôbec nehodí, tak ako ostrý tieň vedľa lakťa naľavo...
impakt to u mňa nemá...jednak názov nevystihuje výraz modelky, i celková úprava vrátane použitých detailov mi to príde ako cez kopirák - tu sa postav, takto sa zatvár, oblej sa vodou a ďalšia prosím...už si začínam myslieť, že je to upravované dávkovým spracovaním či s použitím akéhosi divného plugínu všetko v jednom...preboha, veď každá tá modelka je jedinečná osoba, hádam si zaslúži zmenu pozadia, úpravu postprocessu alebo čokoľvek iné, kde bude využitá kreativita, nakoľko sa pracuje so živými bytosťami, nie je to fotenie produktov ani žiakov základnej školy na konci roka, kde sa mení len objekt fotenia...

nedá mi spomenúť prístup autora ku iným komentárom ako pochlebovačným...v reakcií začne rozoberať psychické rozpoloženie komentujúceho, posielať ho na odbornú pomoc, či ako som si narýchlo všimol pri predchádzajúcej fotke, dokonca si robiť posmech z profilovej fotky...no nech mi nikto nepovie, že toto je v pohode...nikto z komentujúcich mu nehodnotil ani jeho mentálny stav, ani profilovku...ďalšia vec, ktorú mu ostatní tolerujete bez odozvy...divný masochizmus tu vládne...
 
trnavsky
2011-01-26 21:20:02
miss mokré tričko?? Škuľavosť mi nevadí, ale jej výraz tváre mi veľmi evokuje reklamnú fotku kde na pravej ruke by mala luxusné hodinky. A ešte mám asi mizerný dynamický rozsah na monitore, pretože na ľavej strane hrudníka mi bočné svetlo vytvára dojem, akoby dostala panvicou zboku po rebrách a zostala tam divná plocha. (ospravedlňujem sa za kritiku, sám nikdy takú fotku nedokážem vytvoriť)
 
Zuzka Stulka
2011-01-26 21:11:58
Je to uplne skvele, velmi sa mi tato foto paci... Super!!!
 
majster333
2011-01-26 19:39:34
mne sa to páči. Ale brutálne škúli, neivem či to bolo. či zlá retuš, alebo dokumentárne zobraznie a je to zvláštne na takto štilizovanej fotke
 
sokoliar.bobor
2011-01-26 19:36:41
Velmi pekne foto ... Mne bi sa ratalo kebi tam namiesto tej latky bola dracia hlava lae to je moj osobny nazor
 
ryan007
2011-01-26 19:35:02
Mne sa paci. Dokonca ani to vrece mi tam nevadi. Mozno bez neho by to bolo prazdne.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Jozef Peniak
redakcia ephoto.sk 2011-01-26 19:09:37
pekná modelka, vyzerá ako veľká silná žena, a aj práca fotografa ujde, ale chcelo by to už asi zmenu čo sa týka PP
pekné svetlo!
 
Jares
2011-01-26 16:59:51
v takej poze a zasnena?...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 2 | Priemer: 5.00
 
pierre94
2011-01-26 16:05:46
vyborne foto, LIKE
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
the.saint
2011-01-26 15:35:54
všetko je krásne foto aj modelka.......
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
geodobch
2011-01-26 15:12:38
Páči sa mi len mi tam vadí vrece. Mohlo byť nahradené nejakou šatkou alebo sa mohla hrabať vo svojich vlasoch.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
falatka
2011-01-26 15:07:37
paci
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
haplo602
2011-01-26 13:22:56
príspevok od: photographer-jolly
Stále to isté, lacné, povrchné. Technické zvládnutie - dajme tomu, ale inač veľká nuda. Súhlasím s Haplo602-om a tiež s xmartankox-om. P.S. a budem(e) komentovať aj ďalšie \"kúsky\"
nehovorim ze niektore fotky nema pan Zizka dobre. len jeho tvorba je dost jednotvarna (v podstate ten isty PP, to iste svetlo, rovnake pozadie).
 
haplo602
2011-01-26 13:22:11
príspevok od: Flodur
Mne vadí to, že to pôsobí ako by sa pozerala každým okom inde.
a uz som si myslel ze to vidim len ja radsej som to nespomenul ...
 
Grunger
2011-01-26 12:59:05
skvelé svetlo aj TK, no necítim z modelky takmer ziadne emócie
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 5 | Priemer: 6.00
 
Flodur
2011-01-26 12:23:49
Mne vadí to, že to pôsobí ako by sa pozerala každým okom inde.
 
titinius
2011-01-26 12:14:01
no ale toto nie,,, moj email je v profile :D ze ju pozdravujem :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Michal Matloň
redakcia ephoto.sk 2011-01-26 11:43:14
Po toľkých topkách by si mal asi zvážiť presun na iný portál (aspoň s fotkami
 
PAKKK
2011-01-26 10:49:09
Si vytrpela chudera, ufam si ju po foteni aj zahrial
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-01-26 10:24:49
Myslím, že či To už niekoho nudí alebo nenudí...Králik_j..to fajn a v skratke vystihol. Tak ako napísal – má to šmrnc....a keďže som kravka...tak už vôbec nepozerám len na tie kozy...skorej ma očmo priťahuje jej ľavé podpazušie
Každý si fotí a venuje sa tomu ... čo ho baví...myslím, že Tomatito to už raz TU veľmi dobre napísal.....v úplne poslednom odseku svojho popisu...presne TU:

www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-4378558397487/fotografie/141482/zbierka-hopsaliek/

A ešte k foto...ten špagátik opustený čo zhora vchádza do foto tesne pri jej vlasoch...na jednej strane tam fajn vypĺňa priestor..ale nie som si celkom istý či by som ho tam nechal alebo fotošopom ,, odstrihol,,
A ešte k tomu vrecu...mne nevadí...celkom sa mi pozdáva....je to akože fotograf si bol kúpiť nový fotiačik...mal nejaký vybratý , všetko o ňom naštudované...a zrazu ho oslnila nejaký iný, mal super krabičku s obrázkami aj lepšiu cenu tak podobne...už nemal čas a nestíhal – tak napriek tomu že o ňom nič nevedel tak si ho kúpil a rýchlo letel....vlastne kúpil mačku-kočku vo vreci....prišiel domov...otvoril krabičku....a kukajme sa, kukajme...hmmm....čo z vreca vyliezlo
 
xmartankox
2011-01-26 10:24:25
príspevok od: Dodo PO
Aktuálne.sk: „Bezpečnostná agentúra získala informácie o možnom útočníkovi v meste Zelenograd severne od Moskvy. V meste sa v nedeľu uskutočnila aj rozsiahla bezpečnostná akcia spolu so špeciálnymi jednotkami, ale nepriniesla žiadne výsledky.“ … Tak si tu, na začiatočníka máš guráž. „Prisluhovači...“ iba tvoj názor na fotku je ten správny, urážanie ľudí ti teda ide. Híkam nad ko.., operenci nie sú moja krvná skupina.
ja som len vyjadril svoj nazor na fotku a tvorbu.
neurazal som ho, len som si dovolil napisat, ze uz je to trochu nuda
ujo to zobral osobne a vzal to cestou osobnych utokov, rovno ma poslal na liecenie, ze som nervak a mam sa liecit. Prepac, na hlavu si kydat nenecham - od nikoho. Mohol to riesit sukromnou postou, neriesil. riesil to v diskusii. A mohol sa slusne spytat, preco som napisal to co som napisal. Ale slusnost mu nieje vlastna.
Urazal on mna, nie ja jeho.

to, ze ja sa vidim ako zaciatocnik, neznamena, ze ma tak vidia aj ostatni. je to moje subjektivne videnie sameho seba. Nikde som nepisal ze moj nazor je spravny, a uz vobec nie ze je jediny spravny. Ale je moj. Na rozdiel od mnohych slovakov ho mam, a nedrzim sa stada.

Ked mas cas, skus si to prosim ta pozriet znova nasu diskusiu od zaciatku. A vsimnes si, ze p. Zizka ma problem, ak sa niekomu nieco nepaci. Ci som to ja, alebo haplo, alebo ktokolvek dalsi kto by vyjadril \"neprijatelny\" nazor.
 
photographer-jolly
2011-01-26 10:21:25
Stále to isté, lacné, povrchné. Technické zvládnutie - dajme tomu, ale inač veľká nuda. Súhlasím s Haplo602-om a tiež s xmartankox-om. P.S. a budem(e) komentovať aj ďalšie \"kúsky\"
 
zajicew
2011-01-26 09:59:59
ma to cveng! paci sa mi to ...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Dodo PO
2011-01-26 09:59:09
príspevok od: xmartankox
aka hlboka psychoanalyza...
clovek napise 3x nie, a hned je nevyrovnany, psychicky labilny, a nakoniec aj male dieta
Keby si sa hlbsie zamyslel, ale aspon raz v zivote ohodnotil aj fotky niekoho ineho, a necakal len - dajte mi bodyyyyyyyyyyyy - tak by si si vsimol, ze hodnotenie fotky sa sklada z troch casti.
Kedze hodnotenie ma 3 casti, preto je tam 3x nie...

Uz skus prestat posielat ludi na liecenie (mozno je to u cesky mluvicich v mode), a zamysliet sa nad tym co ti ludia pisu.
Pokial si nedokazes vazit iny nazor ako svoj a svojich prisluhovacov, hikajucich nad kozami - sorry, potom mi je ta uprimne luto.

Asi prilis cumis na tie hole kozy... Ono to casom zacne udierat na mozog. Skus krajinky, lebo jediny kto tu nervaci a je nevyrovnany, si zjavne ty
Aktuálne.sk: „Bezpečnostná agentúra získala informácie o možnom útočníkovi v meste Zelenograd severne od Moskvy. V meste sa v nedeľu uskutočnila aj rozsiahla bezpečnostná akcia spolu so špeciálnymi jednotkami, ale nepriniesla žiadne výsledky.“ … Tak si tu, na začiatočníka máš guráž. „Prisluhovači...“ iba tvoj názor na fotku je ten správny, urážanie ľudí ti teda ide. Híkam nad ko.., operenci nie sú moja krvná skupina.
 
kralik_j
2011-01-26 09:15:01
mne sa to paci, paradicka svetlo, modelka, tonalita, TK je vynikajuca

ma to smrnc a nepozeram len na tie kozy
 
zizkajan
2011-01-26 09:14:27
príspevok od: xmartankox
aka hlboka psychoanalyza...
clovek napise 3x nie, a hned je nevyrovnany, psychicky labilny, a nakoniec aj male dieta
Keby si sa hlbsie zamyslel, ale aspon raz v zivote ohodnotil aj fotky niekoho ineho, a necakal len - dajte mi bodyyyyyyyyyyyy - tak by si si vsimol, ze hodnotenie fotky sa sklada z troch casti.
Kedze hodnotenie ma 3 casti, preto je tam 3x nie...

Uz skus prestat posielat ludi na liecenie (mozno je to u cesky mluvicich v mode), a zamysliet sa nad tym co ti ludia pisu.
Pokial si nedokazes vazit iny nazor ako svoj a svojich prisluhovacov, hikajucich nad kozami - sorry, potom mi je ta uprimne luto.

Asi prilis cumis na tie hole kozy... Ono to casom zacne udierat na mozog. Skus krajinky, lebo jediny kto tu nervaci a je nevyrovnany, si zjavne ty
...fotky jsem tu už komentoval,kritiku beru,nevadí mi - naopak,všech rozumných lidí si velice vážím,ale Tvé vyjadřování už není kritika a co máš pořád s těma koz...... nechápu,jak říkám,zamysli se v klidu nad sebou a věř,že Ti odborník pomůže
 
xmartankox
2011-01-26 09:02:43
príspevok od: zizkajan
... takto se nechová vyrovnaný člověk, ale malé dítě....nie nie a nie uz je to nuda stale to iste pozadie........
aka hlboka psychoanalyza...
clovek napise 3x nie, a hned je nevyrovnany, psychicky labilny, a nakoniec aj male dieta
Keby si sa hlbsie zamyslel, ale aspon raz v zivote ohodnotil aj fotky niekoho ineho, a necakal len - dajte mi bodyyyyyyyyyyyy - tak by si si vsimol, ze hodnotenie fotky sa sklada z troch casti.
Kedze hodnotenie ma 3 casti, preto je tam 3x nie...

Uz skus prestat posielat ludi na liecenie (mozno je to u cesky mluvicich v mode), a zamysliet sa nad tym co ti ludia pisu.
Pokial si nedokazes vazit iny nazor ako svoj a svojich prisluhovacov, hikajucich nad kozami - sorry, potom mi je ta uprimne luto.

Asi prilis cumis na tie hole kozy... Ono to casom zacne udierat na mozog. Skus krajinky, lebo jediny kto tu nervaci a je nevyrovnany, si zjavne ty
 
zizkajan
2011-01-26 08:55:42
príspevok od: xmartankox
urazena hrdost?
sorry, je to moj nazor... A ako vidim pod sebou niesom sam...
Ja mam z fotenia radost, a urcite ho neberiem prilis vazne.
Odbornu pomoc mozno potrebujes ty, ked nedokazes prijat iny nazor ako \"skvele\", a akykolvek odpor posielas na psychiatriu.
Vyrovnany som dost, mam na to svoj vek, a preskakaneho viac ako mnohi aj v tvojom veku, niekto este v mojom.
Btw. som flegmatik, a vobec mi to nevadi
... takto se nechová vyrovnaný člověk, ale malé dítě....nie nie a nie uz je to nuda stale to iste pozadie........
 
zizkajan
2011-01-26 08:52:11
príspevok od: haplo602
ukludni sa ty ... xmartankox ma pravdu ... zatial tu ukazujes prakticky to iste s drobnymi zmenami ... uz to zacina byt nudne. v podstate mas topky ked vidno kozy a to je vsetko ... technicky to moze byt dobre, ale zvysok upada ... pripada mi to ako pasova vyroba ...
...už jsem myslel,že se neozveš a nepodržíš kamaráda,mé fotky poznáš,udělej to jak s telkou,nelíbí,neklikej na ně,je to jednoduché ,hlavně se hoďte do klidu a nebo si vemte prášek,vidím,že vás ty fotky spíše nervujou,než aby jste z nich měly radost - nemyslím své,o nich jste mi napsali dost ...
 
xmartankox
2011-01-26 08:45:50
príspevok od: zizkajan
,,,dost se divím,co tu někteří předvádíte,Ty tu vypadáš,jak by Tě chytl nějaký záchvat,měj focení rád,užívej si toho a neber to tak vážně,nebo se Ti něco stane,focení má přinášet radost,ale Ty jak vidím už potřebuješ odbornou pomoc,navštiv nějakého specialistu a uvidíš,že se Ti uleví,věřím,že pak vše uvidíš jinak a budeš vyrovnanější...
urazena hrdost?
sorry, je to moj nazor... A ako vidim pod sebou niesom sam...
Ja mam z fotenia radost, a urcite ho neberiem prilis vazne.
Odbornu pomoc mozno potrebujes ty, ked nedokazes prijat iny nazor ako \"skvele\", a akykolvek odpor posielas na psychiatriu.
Vyrovnany som dost, mam na to svoj vek, a preskakaneho viac ako mnohi aj v tvojom veku, niekto este v mojom.
Btw. som flegmatik, a vobec mi to nevadi
 
haplo602
2011-01-26 08:37:19
príspevok od: zizkajan
,,,dost se divím,co tu někteří předvádíte,Ty tu vypadáš,jak by Tě chytl nějaký záchvat,měj focení rád,užívej si toho a neber to tak vážně,nebo se Ti něco stane,focení má přinášet radost,ale Ty jak vidím už potřebuješ odbornou pomoc,navštiv nějakého specialistu a uvidíš,že se Ti uleví,věřím,že pak vše uvidíš jinak a budeš vyrovnanější...
ukludni sa ty ... xmartankox ma pravdu ... zatial tu ukazujes prakticky to iste s drobnymi zmenami ... uz to zacina byt nudne. v podstate mas topky ked vidno kozy a to je vsetko ... technicky to moze byt dobre, ale zvysok upada ... pripada mi to ako pasova vyroba ...
 
zizkajan
2011-01-26 08:25:30
príspevok od: xmartankox
nie nie a nie uz je to nuda stale to iste pozadie, stale ta ista uprava, a mokre kozy to nezachrania ked naucim opicu chodit po rukach, tiez ma nebude bavit pozerat sa na to 10 rokov modelka je fajn, ale uz to chce zmenu
,,,dost se divím,co tu někteří předvádíte,Ty tu vypadáš,jak by Tě chytl nějaký záchvat,měj focení rád,užívej si toho a neber to tak vážně,nebo se Ti něco stane,focení má přinášet radost,ale Ty jak vidím už potřebuješ odbornou pomoc,navštiv nějakého specialistu a uvidíš,že se Ti uleví,věřím,že pak vše uvidíš jinak a budeš vyrovnanější...
 
xmartankox
2011-01-26 07:49:47
nie nie a nie uz je to nuda stale to iste pozadie, stale ta ista uprava, a mokre kozy to nezachrania ked naucim opicu chodit po rukach, tiez ma nebude bavit pozerat sa na to 10 rokov modelka je fajn, ale uz to chce zmenu
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 3 | Impakt: 1 | Priemer: 3.00
 
beholder
2011-01-26 05:47:20
....páči.....síce ako takmer vždy........Ty to proste s tými babami a svetlom vieš....
 
Jerry C.
2011-01-25 21:26:24
pekné svetlo aj tiene ,trocha ma ruší husia koža od ľavého pleca dole - tá voda ,čo si ju ňou oblial bola asi studená :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
IgorZ
2011-01-25 18:47:12
Páči sa mi tak, ako to je, aj s vrecom.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
pekar
2011-01-25 15:22:20
Nádhera Jedno aj druhé.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Wampa
2011-01-25 14:59:06
Pekne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
sunajn
2011-01-25 13:47:48
Bárs umelé...
 
zizkajan
2011-01-25 13:06:26
... děkuji všem..
 
mirčeli
2011-01-25 13:04:27
super fotka, atmosféra, klobúk dolu....
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Jozef Sádecký
ocenenie redakciou 2011-01-25 12:52:20
ako vždy krásne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
luhovy
2011-01-25 12:49:55
paradna
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Slavo Jancisin
2011-01-25 12:46:30
super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
PeterBB
2011-01-25 12:42:33
parádna prácička
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
miki76
2011-01-25 12:39:02
Velmi pekné.........nemá chybu.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
rbr69
2011-01-25 12:22:40
sumne ... posobi zensky, ale nie cukrikovo, jemne a romanticky, skor ako silna zena ... zapaci sa hadam aj lesbickemu publiku
 
Petis
2011-01-25 11:55:47
Super krasna foto zaujimave
 
Dodo PO
2011-01-25 11:41:39
Krása. Kde na tie kočky chodíš ... musiš mať čarovný klobúk.:)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Nonormal
2011-01-25 11:39:46
Páči sa mi to, mne sa práve to vrece páči, vyvoláva to vo mne pocit \"gazdovstva\" ešte slamený klobúk na hlavu a neodtrhol by som sa od pohľadu na tak príťažlivú ženu... =)
 
zizkajan
2011-01-25 11:34:21
príspevok od: gyrpe
Hrabat sa mohla vo svojich vlasoch,nie v starom plesnivom vreci,vôbec sa tam nehodí a ruší to.
...ve vlasech se hrabe každá druhá,ale v plesnivém vreci ne...
 
gyrpe
2011-01-25 11:31:12
Hrabat sa mohla vo svojich vlasoch,nie v starom plesnivom vreci,vôbec sa tam nehodí a ruší to.
 
haplo602
2011-01-25 11:25:11
skoda toho vreca
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 4 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
Durkess
2011-01-25 11:16:00
zabudol som hodnotiť
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Durkess
2011-01-25 11:14:57
parádne ako aj všetky ostatné
 
dedo Milan
2011-01-25 11:13:42
OK. ale to vreco muselo byť?