Jarka

Body: 13.67    Videnia: 1724    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
kecal
2011-04-19 18:49:17
príspevok od: Sher!ock
To si na obrovskom omyle. Ľudia ktorý mi fotku skritizovali, tí mi naopak pomohli a usmernili ma, ukázali, čo je na nej chybné a čoho sa mám v budúcnosti vyvarovať a ani s jedným z nich sa nehádam ako s tebou. Nevšimol som si, aby som reagoval na každého, kto mi niečo vytkol. Regaujem iba na teba, ktorý mi nevytkol nič a vlastne všetko. Chceš povedať, že ak by som tu fotku nezhovadil blurom a saturáciou, bola by rovnako úplne na hovno?
ako fotka je to tak za 3 .. ten soft to zabil úplne.
 
Sher!ock
2011-04-19 18:46:56
príspevok od: kecal
veď som to povedal - fotohrôza, nič ( ani obraz, ani rám ) tam nie je dobré .. čo ty vlastne chceš? Popísať WB, intenzitu jasovej zložky, RGB histogram, kompozíciu a zloženie obrazu, spracovanie v softe, prácu s modelkou, svetlom, stupeň diváckej zaujímavosti, .... človeče, ak máš záujem o školenia a workshop, tak pošli 200€ a máš týždeň predplatený.

Vieš aká je realita? Iba sa skovávaš za ten záujem o kritiku a reaguješ na každého kto ti niečo vytkol. Už na začiatku mi to bolo jasné a bavím sa s tebou lebo nemám nič iné teraz na práci DDD
To si na obrovskom omyle. Ľudia ktorý mi fotku skritizovali, tí mi naopak pomohli a usmernili ma, ukázali, čo je na nej chybné a čoho sa mám v budúcnosti vyvarovať a ani s jedným z nich sa nehádam ako s tebou. Nevšimol som si, aby som reagoval na každého, kto mi niečo vytkol. Regaujem iba na teba, ktorý mi nevytkol nič a vlastne všetko. Chceš povedať, že ak by som tu fotku nezhovadil blurom a saturáciou, bola by rovnako úplne na hovno?
 
kecal
2011-04-19 18:41:44
príspevok od: Sher!ock
Ibaže to si mal urobiť ty a hneď na začiatku. Máš to trochu pomýlene človeče.
veď som to povedal - fotohrôza, nič ( ani obraz, ani rám ) tam nie je dobré .. čo ty vlastne chceš? Popísať WB, intenzitu jasovej zložky, RGB histogram, kompozíciu a zloženie obrazu, spracovanie v softe, prácu s modelkou, svetlom, stupeň diváckej zaujímavosti, .... človeče, ak máš záujem o školenia a workshop, tak pošli 200€ a máš týždeň predplatený.

Vieš aká je realita? Iba sa skovávaš za ten záujem o kritiku a reaguješ na každého kto ti niečo vytkol. Už na začiatku mi to bolo jasné a bavím sa s tebou lebo nemám nič iné teraz na práci DDD
 
Sher!ock
2011-04-19 18:40:13
príspevok od: kecal
ale napísal som ti čo je dobré a čo zlé, nemôžem za to že to intelektuálne nestíhaš chápať. tak ešte raz, a skús sledovať môj prvá komentár:

obraz - všetko zle ( nevidím tam nič čo by sa dalo označiť ako dobré )
rám - tak isto

čo iné som mal napísať ako že to je fotohrôza ? D


idem si pre oriešky a pifčo.... neodchádzaj, eštema to baví.
Musím priznať, že aj mňa, ale prepáč, dole ma čáka kámoš a ja letím s foťákom von. Zatiaľ!
 
kecal
2011-04-19 18:35:53
príspevok od: Sher!ock
Dokonalý celok OBRAZU a RÁMU ako to nemá vyzerať

Povedal majster fotografie a nedokázal napísať, prečo vlastne. Miesto toho zabil x času vypisovaním somarín miesto toho, aby to v rýchlosti rozvinul.

Mimochodom, hodnotiť je synonym kritiky.

K otázke, pravidla si neporušil, pretože admin stránky ich nešpecifikoval, takže nebolo čo porušiť. Ale prepáč, v tvojú "ctenú riť" ťa "bozať" nemienim, som inej orientácie.
ale napísal som ti čo je dobré a čo zlé, nemôžem za to že to intelektuálne nestíhaš chápať. tak ešte raz, a skús sledovať môj prvá komentár:

obraz - všetko zle ( nevidím tam nič čo by sa dalo označiť ako dobré )
rám - tak isto

čo iné som mal napísať ako že to je fotohrôza ? D


idem si pre oriešky a pifčo.... neodchádzaj, eštema to baví.
 
Sher!ock
2011-04-19 18:34:10
príspevok od: kecal
LOL .. však si vravel že prdíš na známky ..

teraz vážne - tá foto za viac nestojí .. podľa môjho merítka, nie podľa tohto portálu.

O tej kompo mi porozprávaj keď si si tak istý že je dobrá, skús mi povedať ako a prečo si takto komponoval ...

ak sa posnažíš tak ti potom napíšem naozaj niečo čo si myslím o tej kompozícií ..
Ibaže to si mal urobiť ty a hneď na začiatku. Máš to trochu pomýlene človeče.
 
Sher!ock
2011-04-19 18:29:50
príspevok od: kecal
ešte raz, ja som nepísal KRITIKU ... ja som HODNOTIL fotku tentokrát... KRITIKA by bola úpne zbytočná. Nič tam nie je dobré a ak si prečítaš, napísal som to jasne:

sory, toto je fotohrôza , dokonalý celok obrazu a rámu ako to nemá vyzerať

ešte raz :

dokonalý celok OBRAZU a RÁMU ako to nemá vyzerať ..

neodpovedal si mi - porušil som nejako pravidlá?

áno - nie ( platí to čo som napísal predtým )
Dokonalý celok OBRAZU a RÁMU ako to nemá vyzerať

Povedal majster fotografie a nedokázal napísať, prečo vlastne. Miesto toho zabil x času vypisovaním somarín miesto toho, aby to v rýchlosti rozvinul.

Mimochodom, hodnotiť je synonym kritiky.

K otázke, pravidla si neporušil, pretože admin stránky ich nešpecifikoval, takže nebolo čo porušiť. Ale prepáč, v tvojú "ctenú riť" ťa "bozať" nemienim, som inej orientácie.
 
kecal
2011-04-19 18:25:15
príspevok od: Sher!ock
Bohužial, problém je, že práve ty si to nikdy nijako nezdôvodnil. A to som sa ti snažil vysvetliť. Teraz to už netreba, narozdiel od teba to urobili mnohý iný, takže ti to odpúšťam, aj keď toto bodovanie sa už po predchádzajúcej diskusii dá isto považovať za formu odplaty. Kompozícia 2 ? Vážne ? Si na smiech. Tech. kvalita - 1 ? To je hádam na tej fotke problém rozoznať slečnu od slamy? Nebuď trápny ...
LOL .. však si vravel že prdíš na známky ..

teraz vážne - tá foto za viac nestojí .. podľa môjho merítka, nie podľa tohto portálu.

O tej kompo mi porozprávaj keď si si tak istý že je dobrá, skús mi povedať ako a prečo si takto komponoval ...

ak sa posnažíš tak ti potom napíšem naozaj niečo čo si myslím o tej kompozícií ..
 
Sher!ock
2011-04-19 18:20:50
príspevok od: kecal
ak si si všimol ja som body nevešal .. a keď si ma toľko obviňoval že vešám body bez zdôvodnenia tak ich máš .. zdôvodnil som to už predtým
Bohužial, problém je, že práve ty si to nikdy nijako nezdôvodnil. A to som sa ti snažil vysvetliť. Teraz to už netreba, narozdiel od teba to urobili mnohý iný, takže ti to odpúšťam, aj keď toto bodovanie sa už po predchádzajúcej diskusii dá isto považovať za formu odplaty. Kompozícia 2 ? Vážne ? Si na smiech. Tech. kvalita - 1 ? To je hádam na tej fotke problém rozoznať slečnu od slamy? Nebuď trápny ...
 
kecal
2011-04-19 18:11:51
príspevok od: Sher!ock
Kecale, Kecale. Máš slabé nervy. Prečo ma urážaš? Nie je to pekné. Prosím ťa, skús mi len odpovedať. Považuješ svoj príspevok za kritiku?

...a dovolím si podobne ako ty:

Áno?

Naštuduj si pojem kritika!

Nie?

Chválabohu, vieš čo znamená pojem kritika a preto iste uznáš, že fotografie "na kritike" sa majú kritizovať. Čo si neurobil.

ešte raz, ja som nepísal KRITIKU ... ja som HODNOTIL fotku tentokrát... KRITIKA by bola úpne zbytočná. Nič tam nie je dobré a ak si prečítaš, napísal som to jasne:

sory, toto je fotohrôza , dokonalý celok obrazu a rámu ako to nemá vyzerať

ešte raz :

dokonalý celok OBRAZU a RÁMU ako to nemá vyzerať ..

neodpovedal si mi - porušil som nejako pravidlá?

áno - nie ( platí to čo som napísal predtým )
 
Sher!ock
2011-04-19 18:07:25
príspevok od: kecal
tebe riadne prepína v hlave .. čo ma po tom že 7, 70, 700 .. ľudí niečo robí? Ja som urobil to čo som považoval za vhodné.

Odpovedaj:

- porušil som nejako pravidlá fotoportálu?

áno ?!

- oznám ma adminovi a s čistým svedomím prehlasujem že ak som akokoľvek v tom mojom hodnotení tohto obrázku porušil pravidlá môže zmazať môj nick a garantujem ti že sem už nikdy mneprídem !!!

nie ?!

- môžeš ma bozať v muju ctenú ass hole a dať mi pokoj. Jediný kto tu niečo nechce chápať si ty. Ja som v rámci pravidiel tohto portálu urobil to čo som považoval za rozumné a nejaký šašo mi nebude určovať čo mám a čo nie ..

bye , už na teba nebudem reagovať, nestojíš za to ani ty ani ten tvoj obrázok ..
Kecale, Kecale. Máš slabé nervy. Prečo ma urážaš? Nie je to pekné. Prosím ťa, skús mi len odpovedať. Považuješ svoj príspevok za kritiku?

...a dovolím si podobne ako ty:

Áno?

Naštuduj si pojem kritika!

Nie?

Chválabohu, vieš čo znamená pojem kritika a preto iste uznáš, že fotografie "na kritike" sa majú kritizovať. Čo si neurobil.

 
kecal
2011-04-19 17:57:59
ak si si všimol ja som body nevešal .. a keď si ma toľko obviňoval že vešám body bez zdôvodnenia tak ich máš .. zdôvodnil som to už predtým
 
kecal
2011-04-19 17:55:01
príspevok od: Sher!ock
A opäť dookola. Ak 7 ľudí dokáže chápať zmysel kritiky a fotku adekvátne skritizovať, na rozdiel od teba, chyba bude asi inde. Nemyslíš? Fotka pridaná na kritiku sa má skritizovať. Problémom je, že ty nechápeš ani základný zmysel kritiky, jej koncept a obsah. Narozdiel od 7 iných ľudí pod fotkou, ktorý dokázali jednoducho vypichnúť chyby fotky. Ty si dokázal napísať KOMENT, ktorý nikomu nepomôže a nikoho neusmerní. 7 iný dokázali napísať KRITIKU! Chápeš ten jemný rozdiel?

... chyba bude asi inde, seňor Kecal
tebe riadne prepína v hlave .. čo ma po tom že 7, 70, 700 .. ľudí niečo robí? Ja som urobil to čo som považoval za vhodné.

Odpovedaj:

- porušil som nejako pravidlá fotoportálu?

áno ?!

- oznám ma adminovi a s čistým svedomím prehlasujem že ak som akokoľvek v tom mojom hodnotení tohto obrázku porušil pravidlá môže zmazať môj nick a garantujem ti že sem už nikdy mneprídem !!!

nie ?!

- môžeš ma bozať v muju ctenú ass hole a dať mi pokoj. Jediný kto tu niečo nechce chápať si ty. Ja som v rámci pravidiel tohto portálu urobil to čo som považoval za rozumné a nejaký šašo mi nebude určovať čo mám a čo nie ..

bye , už na teba nebudem reagovať, nestojíš za to ani ty ani ten tvoj obrázok ..
 
Sher!ock
2011-04-19 17:49:07
príspevok od: kecal
Milý Holmes, ja si svoje body obhájim kedykoľvek, A to ak na úplnú fotosračku napíšem že to je úplná fotosračka, a nie niečo na spôsob " toto sa celkom nepodarilo, je moja vec. Nazývam veci pravým menom. A na to aby som ťa upozornil že to je úplne k ničomu nepotrebujem písať elaboráty. Výrok: "sory, toto je fotohrôza" je myslím dostatočne výstižný. Je na tebe čo si z toho a či vezmeš, mne to je srdečne jedno. A je mi srdečne jedno či oň stojíš, či nie. Natrafil som na to v kritike, kde si to pridal na KRITIKU a HODNOTENIE vyjadril som sa ... Zhodnotil som to a písať kritiku považujem za zbytočné, ten obrázok za to nestojí ...
A opäť dookola. Ak 7 ľudí dokáže chápať zmysel kritiky a fotku adekvátne skritizovať, na rozdiel od teba, chyba bude asi inde. Nemyslíš? Fotka pridaná na kritiku sa má skritizovať. Problémom je, že ty nechápeš ani základný zmysel kritiky, jej koncept a obsah. Narozdiel od 7 iných ľudí pod fotkou, ktorý dokázali jednoducho vypichnúť chyby fotky. Ty si dokázal napísať KOMENT, ktorý nikomu nepomôže a nikoho neusmerní. 7 iný dokázali napísať KRITIKU! Chápeš ten jemný rozdiel?

... chyba bude asi inde, seňor Kecal
 
kecal
2011-04-19 17:29:03
príspevok od: Sher!ock
Máš pravdu, je len na tebe, či zavesíš iba body, alebo svoje bodovanie aj objektívne obhájiš. Body, ktoré si ale sám nevieš obhájiť, pre mňa neznamenajú vôbec nič. Tituluješ sám seba kritikom, a pritom nevieš, čo je to kritika. Úsmevne.

Fakt neviem, čo je na tom také ťažké pochopiť.

Ak chceš bodovať, boduj, ale vedz, že svoje hodnotenie musíš vedieť obhájiť, ak to má byť hodnotenie hodné zamyslenia pre mňa, ako autora. Je akosi automatické, že s nízkym hodnotením pripojíš komentár, prečo si tak hodnotil a čo ti vadí - odôvodníš si svoje hodnotenie pripojenou kritikou.

To je fotohrôza - nie je kritika = hanopis. O to nestojím.

Za kritiku považujem príspevok od pána Martina.B. Čo je tvoj príspevok v porovnaní s jeho? Hádam nie kritikou ?

Na záver.

Skús pochopiť, že mne nízke bodovanie nevadí, ak je odôvodnené a objektívne. Pochop, že rovnako tak aj viem, že táto fotka za veľa nestojí a na jej chyby ma upozornila kritika. To je jej zmyslom. A pochop, že príspevok typu "to je fotohrôza" jednoducho kritikou nie je a nestojím oň. A pochop, že by som tieto slohy nepísal, keby si miesto toho napísal - vadí mi necitlivé blurovanie, nehodnoverná farba oblohy, tieň v tvári a zakončil by si to bodmi 1 1 1. Teda kritiku, tu skutočnú v jej pravom slova zmysle. Nevadilo by mi to. Pretože by to bola kritika, ktorá poučí a usmerní. Narozdiel od - to je fotohr...

Celé to viazne v tom, že pán nevie, aký je význam slova kritika.
Milý Holmes, ja si svoje body obhájim kedykoľvek, A to ak na úplnú fotosračku napíšem že to je úplná fotosračka, a nie niečo na spôsob " toto sa celkom nepodarilo, je moja vec. Nazývam veci pravým menom. A na to aby som ťa upozornil že to je úplne k ničomu nepotrebujem písať elaboráty. Výrok: "sory, toto je fotohrôza" je myslím dostatočne výstižný. Je na tebe čo si z toho a či vezmeš, mne to je srdečne jedno. A je mi srdečne jedno či oň stojíš, či nie. Natrafil som na to v kritike, kde si to pridal na KRITIKU a HODNOTENIE vyjadril som sa ... Zhodnotil som to a písať kritiku považujem za zbytočné, ten obrázok za to nestojí ...
 
Sher!ock
2011-04-19 14:43:33
Máš pravdu, je len na tebe, či zavesíš iba body, alebo svoje bodovanie aj objektívne obhájiš. Body, ktoré si ale sám nevieš obhájiť, pre mňa neznamenajú vôbec nič. Tituluješ sám seba kritikom, a pritom nevieš, čo je to kritika. Úsmevne.

Fakt neviem, čo je na tom také ťažké pochopiť.

Ak chceš bodovať, boduj, ale vedz, že svoje hodnotenie musíš vedieť obhájiť, ak to má byť hodnotenie hodné zamyslenia pre mňa, ako autora. Je akosi automatické, že s nízkym hodnotením pripojíš komentár, prečo si tak hodnotil a čo ti vadí - odôvodníš si svoje hodnotenie pripojenou kritikou.

To je fotohrôza - nie je kritika = hanopis. O to nestojím.

Za kritiku považujem príspevok od pána Martina.B. Čo je tvoj príspevok v porovnaní s jeho? Hádam nie kritikou ?

Na záver.

Skús pochopiť, že mne nízke bodovanie nevadí, ak je odôvodnené a objektívne. Pochop, že rovnako tak aj viem, že táto fotka za veľa nestojí a na jej chyby ma upozornila kritika. To je jej zmyslom. A pochop, že príspevok typu "to je fotohrôza" jednoducho kritikou nie je a nestojím oň. A pochop, že by som tieto slohy nepísal, keby si miesto toho napísal - vadí mi necitlivé blurovanie, nehodnoverná farba oblohy, tieň v tvári a zakončil by si to bodmi 1 1 1. Teda kritiku, tu skutočnú v jej pravom slova zmysle. Nevadilo by mi to. Pretože by to bola kritika, ktorá poučí a usmerní. Narozdiel od - to je fotohr...

Celé to viazne v tom, že pán nevie, aký je význam slova kritika.
 
Neil
2011-04-19 14:24:49
príspevok od: kecal
v prvom rade si najskôr pozri naozaj portréty - fotky.

Ale tu nie. skús si zagoogliť

čo povieš, dá sa vôbec porovnať toto tvoje trebárz s týmto?

https://www.portrait-photos.org/photo/23435.html
alebo:
https://www.portrait-photos.org/photo/21767.html

atď ...
to sherlock: suhlas s kecalom..a teraz nie v zlom - moja cast konstruktivnej kritiky je (ten krocik co pises z mojho pohladu), ze takyto ramik urcite nie, to musim zdoraznit este raz, neda mi to, ostatne bolo povedane
 
kecal
2011-04-19 13:57:39
príspevok od: Sher!ock
Nie sprav to takto a takto, toto tam a toto tu. Základom konštruktívnej kritiky je poukázanie na chyby vo fotografii, nie návod na ich odstránenie či ich nerobenie - to je to, čo si musím osvojiť sám. Kritika musí byť zdôvodnena! Zjavne nechápeš základný význam slova kritika.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Kritika

V obou případech však musí být zdůvodněný: hanopis nebo pomluva není kritika
Smyslem a účelem kritiky sice je, aby ukázala silné a slabé stránky díla

...etc.

Toto je fotohrôza - to nie je kritika.

A s tým autom, mein Gott, vôbec si nepochopil o čo tu išlo. Aj tak ale cením, že strácaš svoj čas písaním týchto príspevkov ktoré aj tak k ničomu nevedú.
omyl, je len na mne aký zvolím postup. Je mojou dobrou vôlou ( väčšinou tak robím ) písať v čom vidím problém, ale poviem ti , je to väčšinou zbytočné, ako odpoveď sa mi dostane stupídne vyhováranie .. ale mňa to ako kritika predsa nezaujíma. Ja hodnotím foto - produkt a je mi jedno či stál fotograf na jednej nohe 18 metrov nad zemou, alebo ležal. Alebo mi je ukradnuté že fotil macro pevnou 50-kou lebo ešte nemá macrp objektív ...

A je na mne či ohodnotím fotku iba známkou.

A nepochopil si to ty s tým autom, že ak nejde a nebrzdí je mu úplne na pikaču že má super koženné sedadlá - tak ako tvoja fotka, čo z toho že si spravil jakš, takš kompozíciu keď zbytok je úplne napi...

A veru máš pravdu, zabitý čas niekoho o tom presviedčať, takže škoda slov a nabudúce naozaj len známka ...
 
Sher!ock
2011-04-19 12:44:53
príspevok od: kecal
omyl ...
učiť sa musíš sám, vieš už koľko krát som napísal to isté? nikto v tebe nevypestuje estetické, ani fotografické cítenie, musíš si ho sám. čakaž ýe ti ľudia povedia toto a toto je zlé, sprav to takto ... to je biedne. jednak je to ich predstava, cítenie a vkus a jednak to nikam nepovedie ... vždy sa nájde niekto kto povie "toto takto" ... a nemá to zmysel. Tu nejde o detajlíky, čo je zlé. toto je v globále zlé a pokiaľ sa utešuješ kompozíciou, amen tma. Uvediem ti príklad:

jeden známy mal auto, 20 rokov na ňom poriadne nechodil, malo 16 tisíc km nabehané, nádherný voz v chróme - škoda 1000 de luxe, bolo totálne k ničomu. zožraté od hrdze, nebrzdilo ( zadreté zahrdzavené brzdy ) nechcelo štartovať, zalepená spojka a motor bol v prdeli - nakondenzovala v ňom za posledné roky státia voda a "vyhrdzaveli" vložky valcov - skrátka auto k ničomu ... on ale stále tvrdil že má super sedadlá - boli ako nové, z koženkovým, višňovočerveným poťajhom, na tú dobu luxus! .. čo naolat keď auto bolo k ničomu ... že?!

vieš koľko hodne lepších foto som videl s hodne slabším foťákom?
Nie sprav to takto a takto, toto tam a toto tu. Základom konštruktívnej kritiky je poukázanie na chyby vo fotografii, nie návod na ich odstránenie či ich nerobenie - to je to, čo si musím osvojiť sám. Kritika musí byť zdôvodnena! Zjavne nechápeš základný význam slova kritika.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Kritika

V obou případech však musí být zdůvodněný: hanopis nebo pomluva není kritika
Smyslem a účelem kritiky sice je, aby ukázala silné a slabé stránky díla

...etc.

Toto je fotohrôza - to nie je kritika.

A s tým autom, mein Gott, vôbec si nepochopil o čo tu išlo. Aj tak ale cením, že strácaš svoj čas písaním týchto príspevkov ktoré aj tak k ničomu nevedú.
 
kecal
2011-04-19 04:47:12
príspevok od: Sher!ock
Nie som človek, ktorý sa z kritiky rozplače, berie si ju osobne, nadáva a nízke hodnotenia opláca. Kriste, ešte to by mi chýbalo. Ale keď kritizovať, tak konštruktívne, aby som sa z kritiky poučil a posunula ma - veď to je jej základný význam nie? Z "to je hrôza" zistím akurát, že je niečo "vraj" hrozné. "Vraj" preto, že z takého komentu nemám možnosť ani objektívne posúdiť, či to hrôza skutočne je - napr. kompozične určite nie. Keď svoju hrôzu definuješ v konkrétnych bodoch, potom mi skutočne pomôžeš a ja za to budem vďačný. Ale komentár typu "to je fotohrôza" si nechaj pre seba, ak nemáš chuť to rozpitvať. Tým mi fakt nepomôžeš, snáď už chápeš prečo. K odkazom - samozrejme moje portréty sa s tými porovnávať nedajú, ber však do úvahy, že fotím amatérskym olympom a seťákom, a pri prižmurených očiach s "portrétovým" ohniskom 42mm na dlhom konci s clonou 5.6 napríklad taký bokeh nevyčarujem. A stále som len začínajúci amatér, ale s chuťou a zápalom!
omyl ...
učiť sa musíš sám, vieš už koľko krát som napísal to isté? nikto v tebe nevypestuje estetické, ani fotografické cítenie, musíš si ho sám. čakaž ýe ti ľudia povedia toto a toto je zlé, sprav to takto ... to je biedne. jednak je to ich predstava, cítenie a vkus a jednak to nikam nepovedie ... vždy sa nájde niekto kto povie "toto takto" ... a nemá to zmysel. Tu nejde o detajlíky, čo je zlé. toto je v globále zlé a pokiaľ sa utešuješ kompozíciou, amen tma. Uvediem ti príklad:

jeden známy mal auto, 20 rokov na ňom poriadne nechodil, malo 16 tisíc km nabehané, nádherný voz v chróme - škoda 1000 de luxe, bolo totálne k ničomu. zožraté od hrdze, nebrzdilo ( zadreté zahrdzavené brzdy ) nechcelo štartovať, zalepená spojka a motor bol v prdeli - nakondenzovala v ňom za posledné roky státia voda a "vyhrdzaveli" vložky valcov - skrátka auto k ničomu ... on ale stále tvrdil že má super sedadlá - boli ako nové, z koženkovým, višňovočerveným poťajhom, na tú dobu luxus! .. čo naolat keď auto bolo k ničomu ... že?!

vieš koľko hodne lepších foto som videl s hodne slabším foťákom?
 
Sher!ock
2011-04-19 00:32:07
príspevok od: trnavsky
Chyby si pri rozkliku teraz nájdeš aj sám. Ale bez rozkliku pri letmom pohľade na náhľad celkový charakter obrázku pôsobí na mňa novátorsky. A modelka je ako z filmu (nejakého austrálskeho)
Teraz už áno Vďaka za zastavenie!
 
trnavsky
2011-04-19 00:23:20
Skús si ten štýl rozvinúť. Možno Ťa preslávi.
 
trnavsky
2011-04-19 00:21:51
Chyby si pri rozkliku teraz nájdeš aj sám. Ale bez rozkliku pri letmom pohľade na náhľad celkový charakter obrázku pôsobí na mňa novátorsky. A modelka je ako z filmu (nejakého austrálskeho)
 
Sher!ock
2011-04-19 00:06:07
príspevok od: Martin Brojo
ako ti písal kecal. rámik sa sem vôbec nehodí, ten blur nie, aspoň nie tak ako si ho použil. bluroval si aj oblhu, pozri sa čo jej to spravilo s vlasmi - niektoré si blurol, niektoré nie. ubrať saturácie, toto je prehnané. dať pozor na slnko, pozri ako jej vlasy vrhajú tieň na veľkú časť líca.
Pravda, bluroval som aj oblohu. Nemyslel som si, že tie vlasy budú niekomu vadiť. Dobré vedieť. Ale s tým rámikom si nepomôžem, mne sa vážne páči

Vďaka za zastavenie, kritiku!
 
Sher!ock
2011-04-18 23:54:39
príspevok od: kecal
potom snáíť pochopíš že to nemyslím zle. A že ten kto pod tento obrázok nalepí 5, 6, či nebodaj sedem musí pod tými fotkami čo som dal kukať ako idiot a hladať 21, či 28 ( x násobok ) aby to adekvátne ohodnotil ...
Nie som človek, ktorý sa z kritiky rozplače, berie si ju osobne, nadáva a nízke hodnotenia opláca. Kriste, ešte to by mi chýbalo. Ale keď kritizovať, tak konštruktívne, aby som sa z kritiky poučil a posunula ma - veď to je jej základný význam nie? Z "to je hrôza" zistím akurát, že je niečo "vraj" hrozné. "Vraj" preto, že z takého komentu nemám možnosť ani objektívne posúdiť, či to hrôza skutočne je - napr. kompozične určite nie. Keď svoju hrôzu definuješ v konkrétnych bodoch, potom mi skutočne pomôžeš a ja za to budem vďačný. Ale komentár typu "to je fotohrôza" si nechaj pre seba, ak nemáš chuť to rozpitvať. Tým mi fakt nepomôžeš, snáď už chápeš prečo. K odkazom - samozrejme moje portréty sa s tými porovnávať nedajú, ber však do úvahy, že fotím amatérskym olympom a seťákom, a pri prižmurených očiach s "portrétovým" ohniskom 42mm na dlhom konci s clonou 5.6 napríklad taký bokeh nevyčarujem. A stále som len začínajúci amatér, ale s chuťou a zápalom!
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2011-04-18 22:20:59
ako ti písal kecal. rámik sa sem vôbec nehodí, ten blur nie, aspoň nie tak ako si ho použil. bluroval si aj oblhu, pozri sa čo jej to spravilo s vlasmi - niektoré si blurol, niektoré nie. ubrať saturácie, toto je prehnané. dať pozor na slnko, pozri ako jej vlasy vrhajú tieň na veľkú časť líca.
Tech. kvalita: 1 | Kompozícia: 3 | Impakt: 2 | Priemer: 2.00
 
kecal
2011-04-18 22:09:38
príspevok od: Sher!ock
Myslíš spojenie fotky s rámom, fotky samotnej, rámu samotného, alebo ... ? Ak kritizuješ, rob to prosím obšírnejšie, aby som si z toho aj niečo odniesol, nie len prázdne "je to hrozné" z čoho ani vôl nepochopí, čo ti vadí. Saturácia bola zlá voľba, blúrovanie - tie rastliny sa mi páčia viac takto neostré ako poloostroneostré, na čele slečny bol prepálený odlesk, ten som sa snažil odstrániť. Viem, že to nie je dokonalé, ale krôčik po krôčiku a hlavne s konštruktívnou kritikou sa snáď poučím
potom snáíť pochopíš že to nemyslím zle. A že ten kto pod tento obrázok nalepí 5, 6, či nebodaj sedem musí pod tými fotkami čo som dal kukať ako idiot a hladať 21, či 28 ( x násobok ) aby to adekvátne ohodnotil ...
 
kecal
2011-04-18 22:07:23
príspevok od: Sher!ock
Myslíš spojenie fotky s rámom, fotky samotnej, rámu samotného, alebo ... ? Ak kritizuješ, rob to prosím obšírnejšie, aby som si z toho aj niečo odniesol, nie len prázdne "je to hrozné" z čoho ani vôl nepochopí, čo ti vadí. Saturácia bola zlá voľba, blúrovanie - tie rastliny sa mi páčia viac takto neostré ako poloostroneostré, na čele slečny bol prepálený odlesk, ten som sa snažil odstrániť. Viem, že to nie je dokonalé, ale krôčik po krôčiku a hlavne s konštruktívnou kritikou sa snáď poučím
v prvom rade si najskôr pozri naozaj portréty - fotky.

Ale tu nie. skús si zagoogliť

čo povieš, dá sa vôbec porovnať toto tvoje trebárz s týmto?

https://www.portrait-photos.org/photo/23435.html
alebo:
https://www.portrait-photos.org/photo/21767.html

atď ...
 
Sher!ock
2011-04-18 21:46:47
príspevok od: kecal
sory, toto je fotohrôza , dokonalý celok obrazu a rámu ako to nemá vyzerať.
Myslíš spojenie fotky s rámom, fotky samotnej, rámu samotného, alebo ... ? Ak kritizuješ, rob to prosím obšírnejšie, aby som si z toho aj niečo odniesol, nie len prázdne "je to hrozné" z čoho ani vôl nepochopí, čo ti vadí. Saturácia bola zlá voľba, blúrovanie - tie rastliny sa mi páčia viac takto neostré ako poloostroneostré, na čele slečny bol prepálený odlesk, ten som sa snažil odstrániť. Viem, že to nie je dokonalé, ale krôčik po krôčiku a hlavne s konštruktívnou kritikou sa snáď poučím
 
Sher!ock
2011-04-18 21:31:51
Všetkým zrejmosť samá, ďakujem. K tej oblohe - pozerám na originál, a fakt zisťujem, že jej saturácia nechýba. Ale keď ja mám tendenciu do všetkého strkať myšou a potom sa len čudujem, čo z toho vylezie
 
kecal
2011-04-18 21:13:58
sory, toto je fotohrôza , dokonalý celok obrazu a rámu ako to nemá vyzerať.
 
lubco
2011-04-18 21:01:30
presaturovanú oblohu dosť vidieť, škoda... a rám sa mne osobne moc nepáči
Tech. kvalita: 2 | Kompozícia: 5 | Impakt: 5 | Priemer: 4.00
 
bonifacko
2011-04-18 21:00:09
Páči sa mi, no malinko zmenit tu farbu oblohy a bolo by to super. Aj modelka je pekna.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Edit
2011-04-18 20:15:13
az na upravu tváre sa mi to moc pozdava, aj s tym ramikom, ktory mi striedavo posobi ako ram obrazu na stenu, a striedavo ako okno ... pohlad von cez okno super, urcite zaujala
 
markato1
2011-04-18 19:57:30
pekna slecna,dobre svetlo,kompozicne sa mi to paci,hnusny ramik a necitlive blurovanie vo fotografii,to zabilo..skoda
 
Sher!ock
2011-04-18 19:41:38
príspevok od: zlate.slnko
Príjemný slnečný portrét, aj ked si myslím, že tá obloha je trocha prifarbená, ale nevadí .
Áno áno, saturáciou som jej trošku pomohol Vďaka za zastavenie!
 
zlate.slnko
2011-04-18 19:35:30
Príjemný slnečný portrét, aj ked si myslím, že tá obloha je trocha prifarbená, ale nevadí .
 
 


Technika: Olympus E-600,

Objektívy: Olympus Zuiko 14-42mm f/3.5-5.6 ED Digital ,

Clona: 5.6
Expozícia: 1/500.00 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Olympus E-600
Objektív: Olympus Zuiko 14-42mm f/3.5-5.6 ED Digital
Ohnisko: 42 mm
GPS: N: 48°41'42", E: 21°40'47"

Pridané: 2011-04-18 18:24:01
Na kritiku: 2011-04-18 18:34:52
Miesto:
Témy: portrét
Albumy: Ladies