The Mudman

Body: 59.67    Videnia: 2672    Páči sa: 1

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
markoe
2011-07-31 23:43:11
príspevok od: Cako
trosku silne, ale dik
je niekto na Slovensku v tomto taky dobry ako ty?
 
Cako
ocenenie redakciou 2011-07-31 23:01:20
príspevok od: markoe
Podla mna si best of Slovakia
trosku silne, ale dik
 
markoe
2011-07-31 20:40:39
Podla mna si best of Slovakia
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Cako
ocenenie redakciou 2011-05-30 19:38:30
príspevok od: stivi13
super foto... P.S. gratulujem k cene AMFO ;-)
Dik Stivi
 
stivi13
2011-05-30 18:16:27
super foto... P.S. gratulujem k cene AMFO ;-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-05-29 16:39:08
Ponorene ruky a zamrznutá póza nesedia ani mne, inak v pohode
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
sunajn
2011-05-28 12:55:23
príspevok od: Marcel Rebro
Skusim inak : na Batmanovi ani Spidermanovi nehladam ani naznak logiky / realnosti / feasibility - je to rozpravka. Pre deti alebo pre dospelych - je to rozpravka a na nic ine sa nehra.

Ked ale Bruce Willice zachranuje mrakodrap (NY, USA, Zem, Univerzum) vadi mi ak su veci mimo realitu. Ak ma jeho Berreta 92F zasobnik ako Old Shutterhandova Henryovka a striela bez dobijania od pondelka do nedele. Ak pocas 7 minutoveho volneho padu z vysky 1000m AGL stihne vyzliect protivnika z postroja, otvorit, mat zavadu, odhodit a otvorit zalozak ... to u na ten snimok degraduje ... ano aj toto je do sitej miery rozpravka, ale podana by mala byt aspon trochu realisticky.

Takze na lietajicich vajciach, kefko-cisticovi a spol nehladam ziadnu logiku. Posudzovat mozem len a len technicke zhotovenia ... a napad.

Ostane Cakove diela su skor ale z toho druheho sudka. Je v nich naznak reality. Su to skratka zabery co sa aj naozaj mohli stat . Mozno sa dali aj nafotit v reali. Nie tak efektene ale ... a na nich ma zaujima aj ta druha - logicka stranka.

Nieco podobne som vytykal uz pri Escape a fire

www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-57711773910418/fotografie/199143/escape-a-fire/

... chce to posobit autenticky, ale je to prilis umele. A tento zaber rovnako.

PS : realisticke montaze su mojmu srdcu blizsie. Preto tolko slov ...
Pravdu píšeš... ale aj brjusovkách mi vééééééľa veci oči kole. Teraz si nespomeniem, iba jednu vec, čo by som vypichol Smrtonosná pasca 1, myslím, to bola. To ako príde k zločincovi čo má jeho manželku a na chrbte má prilepenú pištoľ... Háááháááháááháááhááá....
 
sunajn
2011-05-28 12:51:24
Šumné. Hladina sa hýbať nemusí v takej prerastanej bažine sa upokojí hneď. Ale čo je do očí hneď bijúce: ON JE SUCHÝ!.. a špinavý je skôr od vymetania pece... A to v bažine nejde!!! Mrco má vo veľa veciach pravdu. :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Cako
ocenenie redakciou 2011-05-25 21:07:27
príspevok od: Jerry C.
super nápad! Trocha mi vadí to príliš silné svetlo ,čo ma za sebou tesne nad hlavou a rozlieva sa akoby aj popred stromy po jeho oboch stranách - či to mala byť nejaká svetielkujúca hmla ? Inak skvelé !
Ahoj no to svetlo je dokreslovane, boli tam prepaly, tak som uz s tym nic nemohol robit. Ale trosku som ho tak "rozsvietil" aj aby som viac zapadol do pozadia a nevyzeral tam prilepeny.
Ale moze byt
 
Jerry C.
2011-05-25 20:58:57
super nápad! Trocha mi vadí to príliš silné svetlo ,čo ma za sebou tesne nad hlavou a rozlieva sa akoby aj popred stromy po jeho oboch stranách - či to mala byť nejaká svetielkujúca hmla ? Inak skvelé !
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Neil
2011-05-25 15:33:51
príspevok od: Cako
takyto nazor sa mi paci
Ale zas ked nieco zmontujem, tak je lahsie do toho hovori ze mohol si tam dat toto a toto a hento spravit tak a zas onak... Lebo ked to napises niekde pod inu fotku, normalnu, tak povie ze to neni montaz a je to moment tam sa to nedalo atd. Preto tu vymyslaju ludia co je zle co by malo byt inak. Ale nikoho nezaujima ze kolko to dalo roboty najst take miesto, vymysliet to, spracovat aby to malo nejaku atmosferu.. preto mi tu stale pisu co by malo byt inak. Ale tak aj o tom je kritika. Aj ked taka, ina. Ako vravim, im sa uz lahsie vravi, zlepsuje, ked to nevymysleli a ked je uz nieco vymyslene.
ano suhlas, dobre si spomenul to miesto, na to som zabudol, totizto ked nemas moznosti hrat sa a cestovat a fotit si, tak musis robit s tym co mas a tam kde si a hlavne aj s casom ktory mas..takze ked viem, ze budem mat cas ist fotit cez vikend a mozno dva vecere do tyzdna, dopredu sakra rozmyslam kam pojdem, co by tam mohlo byt, ako to vyuzit a co odfotit a potom rozmyslam, ze co teda, nejaky napad..nevravim, ze vsetky moje foto prebehli tymto scenarom, asi polovica je nahoda, ze som nieco zbadal a potom som tomu dal pointu a polovicu som vymyslel.. uz len spomeniem ze samostatna kategoria pre mna je kvalitna dokumentarna-reportazna fotka, tu vnimam dvoch takych autorov a tam naozaj klobuk dole..
takze asi sa chapeme
 
Cako
ocenenie redakciou 2011-05-25 15:14:49
príspevok od: Neil
tu musim zareagovat na tu samospust. to uplne chapem, niektore tvoje veci sa mi pacia viac, ine menej, ale v zasade faktom ostava, ze to sam musis vymysliet, ked si tam ty odfotit sa..a potom si to skladas, ide o to vymysliet nieco..respektive dat tomu nejaku pointu alebo pribeh..apon z mojej skusenosti je to ovela tazsie ako cvaknut auto, krajinu, kona, lyziara atd..jednoducho musis rozmyslat nad tym dopredu..a to ocenujem
a tu este paradoxne prilis nesuhlasim s tou kritikou, mna tato praveze presvedcila, nakoniec montaz bude vzdy do istej miery nerealna, ved preto sa to montuje, nie? ked chcem cisto real, nemontujem, tot moja logika..
ale mozno som ja mimo a vsetci ostatni nie
takyto nazor sa mi paci
Ale zas ked nieco zmontujem, tak je lahsie do toho hovori ze mohol si tam dat toto a toto a hento spravit tak a zas onak... Lebo ked to napises niekde pod inu fotku, normalnu, tak povie ze to neni montaz a je to moment tam sa to nedalo atd. Preto tu vymyslaju ludia co je zle co by malo byt inak. Ale nikoho nezaujima ze kolko to dalo roboty najst take miesto, vymysliet to, spracovat aby to malo nejaku atmosferu.. preto mi tu stale pisu co by malo byt inak. Ale tak aj o tom je kritika. Aj ked taka, ina. Ako vravim, im sa uz lahsie vravi, zlepsuje, ked to nevymysleli a ked je uz nieco vymyslene.
 
Neil
2011-05-25 15:08:33
tu musim zareagovat na tu samospust. to uplne chapem, niektore tvoje veci sa mi pacia viac, ine menej, ale v zasade faktom ostava, ze to sam musis vymysliet, ked si tam ty odfotit sa..a potom si to skladas, ide o to vymysliet nieco..respektive dat tomu nejaku pointu alebo pribeh..apon z mojej skusenosti je to ovela tazsie ako cvaknut auto, krajinu, kona, lyziara atd..jednoducho musis rozmyslat nad tym dopredu..a to ocenujem
a tu este paradoxne prilis nesuhlasim s tou kritikou, mna tato praveze presvedcila, nakoniec montaz bude vzdy do istej miery nerealna, ved preto sa to montuje, nie? ked chcem cisto real, nemontujem, tot moja logika..
ale mozno som ja mimo a vsetci ostatni nie
 
Cyril
2011-05-25 13:16:50
príspevok od: Cako
no len na fotke som ja, nikoho poriadneho na taketo veci nenahovorim aby si ruku zablatil napriklad
A tazko je to tvarit sa dobre aby sa tomu uverilo davat pozor na samospust a vsetko stihnut do 10sec. pokial ma to odfoti... ale snazim sa no.. nabuduce to bude hadam lepsie
Viem ze si na foto Ty. Ked chces, ludi nahovoris na cokolvek ak to ma zmysel, aj seba
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-05-25 12:32:58
príspevok od: Marcel Rebro
Cako, zle citas. Praveze tento Tvoj styl mi sedi ovela, ovela viac ako lietajucie vajcoplany a spol ...
mne sa páči a pozdáva ( v súvislosti s tým čo písal v tom dlhom komente - autentičnosť atď) napríklad táto:

www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-57711773910418/fotografie/187060/lost/

je tam taký iný výraz v tvári, pokrčené čelo, také zahľadenie do diaľky ...reč tela a tváre ....pátranie kade ide cesta, či je bezpečná ...či mu tam niečo nehrozí...tá je výrazovo fajn myslím.
 
Cako
ocenenie redakciou 2011-05-25 12:00:18
príspevok od: Marcel Rebro
Cako, zle citas. Praveze tento Tvoj styl mi sedi ovela, ovela viac ako lietajucie vajcoplany a spol ...
ale praveze tie vajcoplany su dobre takto ich zasadit do realneho prostredia nieco svoje... to sa mi paci.. len je to tazke...
 
Cako
ocenenie redakciou 2011-05-25 11:59:48
príspevok od: Cyril
Tiez sa prihovaram za akcnejsi vyraz v tomto prostredi. Takto je to dost priehladny pokus, ktoremu som neuveril. Model zasadeny do prostredia fajn, len Ty by si potreboval skor herecke vykony modelov, ktori ovladaju rec tela, mimiku, vedia Ti na zelanie vytvorit ten ktory pocit, sutiaciu. Ale zasa vidiet, ze na tom pracujes a zlepsujes sa. Oproti Escape a fire (tam je to des), je to lepsie, no nie este to prave orechove. Paci sa mi ze tvoris a vymyslas
no len na fotke som ja, nikoho poriadneho na taketo veci nenahovorim aby si ruku zablatil napriklad
A tazko je to tvarit sa dobre aby sa tomu uverilo davat pozor na samospust a vsetko stihnut do 10sec. pokial ma to odfoti... ale snazim sa no.. nabuduce to bude hadam lepsie
 
Marcel Rebro
2011-05-25 10:12:22
príspevok od: Cyril
Tiez sa prihovaram za akcnejsi vyraz v tomto prostredi. Takto je to dost priehladny pokus, ktoremu som neuveril. Model zasadeny do prostredia fajn, len Ty by si potreboval skor herecke vykony modelov, ktori ovladaju rec tela, mimiku, vedia Ti na zelanie vytvorit ten ktory pocit, sutiaciu. Ale zasa vidiet, ze na tom pracujes a zlepsujes sa. Oproti Escape a fire (tam je to des), je to lepsie, no nie este to prave orechove. Paci sa mi ze tvoris a vymyslas
Presne ... posobi to dost zjednodusene a prvoplanovo. Dobra kolaz / montaz / spracovanie(takehoto zanru) musi byt taka aby som uveril ze to je realita ...
 
Marcel Rebro
2011-05-25 10:11:03
... ak nech to vyjadrim aj po ePhotacky
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 5 | Priemer: 6.33
 
Marcel Rebro
2011-05-25 10:10:20
príspevok od: Cako
niekomu sa pacia take, niekomu zas take, realisticke su tvojmu srdcu blizsie, takze tato ti nesadla, nic sa nedeje..
Cako, zle citas. Praveze tento Tvoj styl mi sedi ovela, ovela viac ako lietajucie vajcoplany a spol ...
 
Cyril
2011-05-25 10:05:28
príspevok od: Marcel Rebro
Skusim inak : na Batmanovi ani Spidermanovi nehladam ani naznak logiky / realnosti / feasibility - je to rozpravka. Pre deti alebo pre dospelych - je to rozpravka a na nic ine sa nehra.

Ked ale Bruce Willice zachranuje mrakodrap (NY, USA, Zem, Univerzum) vadi mi ak su veci mimo realitu. Ak ma jeho Berreta 92F zasobnik ako Old Shutterhandova Henryovka a striela bez dobijania od pondelka do nedele. Ak pocas 7 minutoveho volneho padu z vysky 1000m AGL stihne vyzliect protivnika z postroja, otvorit, mat zavadu, odhodit a otvorit zalozak ... to u na ten snimok degraduje ... ano aj toto je do sitej miery rozpravka, ale podana by mala byt aspon trochu realisticky.

Takze na lietajicich vajciach, kefko-cisticovi a spol nehladam ziadnu logiku. Posudzovat mozem len a len technicke zhotovenia ... a napad.

Ostane Cakove diela su skor ale z toho druheho sudka. Je v nich naznak reality. Su to skratka zabery co sa aj naozaj mohli stat . Mozno sa dali aj nafotit v reali. Nie tak efektene ale ... a na nich ma zaujima aj ta druha - logicka stranka.

Nieco podobne som vytykal uz pri Escape a fire

www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-57711773910418/fotografie/199143/escape-a-fire/

... chce to posobit autenticky, ale je to prilis umele. A tento zaber rovnako.

PS : realisticke montaze su mojmu srdcu blizsie. Preto tolko slov ...
Tiez sa prihovaram za akcnejsi vyraz v tomto prostredi. Takto je to dost priehladny pokus, ktoremu som neuveril. Model zasadeny do prostredia fajn, len Ty by si potreboval skor herecke vykony modelov, ktori ovladaju rec tela, mimiku, vedia Ti na zelanie vytvorit ten ktory pocit, sutiaciu. Ale zasa vidiet, ze na tom pracujes a zlepsujes sa. Oproti Escape a fire (tam je to des), je to lepsie, no nie este to prave orechove. Paci sa mi ze tvoris a vymyslas
 
SNIPER
2011-05-25 09:29:20
dobré
 
Cako
ocenenie redakciou 2011-05-25 08:16:30
príspevok od: Marcel Rebro
Skusim inak : na Batmanovi ani Spidermanovi nehladam ani naznak logiky / realnosti / feasibility - je to rozpravka. Pre deti alebo pre dospelych - je to rozpravka a na nic ine sa nehra.

Ked ale Bruce Willice zachranuje mrakodrap (NY, USA, Zem, Univerzum) vadi mi ak su veci mimo realitu. Ak ma jeho Berreta 92F zasobnik ako Old Shutterhandova Henryovka a striela bez dobijania od pondelka do nedele. Ak pocas 7 minutoveho volneho padu z vysky 1000m AGL stihne vyzliect protivnika z postroja, otvorit, mat zavadu, odhodit a otvorit zalozak ... to u na ten snimok degraduje ... ano aj toto je do sitej miery rozpravka, ale podana by mala byt aspon trochu realisticky.

Takze na lietajicich vajciach, kefko-cisticovi a spol nehladam ziadnu logiku. Posudzovat mozem len a len technicke zhotovenia ... a napad.

Ostane Cakove diela su skor ale z toho druheho sudka. Je v nich naznak reality. Su to skratka zabery co sa aj naozaj mohli stat . Mozno sa dali aj nafotit v reali. Nie tak efektene ale ... a na nich ma zaujima aj ta druha - logicka stranka.

Nieco podobne som vytykal uz pri Escape a fire

www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-57711773910418/fotografie/199143/escape-a-fire/

... chce to posobit autenticky, ale je to prilis umele. A tento zaber rovnako.

PS : realisticke montaze su mojmu srdcu blizsie. Preto tolko slov ...
niekomu sa pacia take, niekomu zas take, realisticke su tvojmu srdcu blizsie, takze tato ti nesadla, nic sa nedeje..
 
Marcel Rebro
2011-05-25 08:07:35
príspevok od: Cako
lebo je to fotka zamerana na neho, aby vyzeral skor ako frajer. Preto taky pohlad, taky postoj. Zbrane stratil, ostali mu len tie one na chrbte... Kazal som mu nech da taku pozu ze spravim z neho ramba. Aj ked je pravda, tam by sa zisli gumipuska do ruky...
daj nabuduce vediet, gumipusku poziciam
 
Marcel Rebro
2011-05-25 08:06:41
príspevok od: Peter Húšťava
podla mna - nejde o cloveka, ved kazdy jeden pohyb v takomto bahne znamena - zabaranie sa coraz nizsie.... - je to proste frajo co je cely z bahna stvoreny, zbrane nepotrebuje - bahno je jeho obrovska zbran..... ide o vladcu bazin... pokial viem aj lyziarov uz lapol...
toto ako argument beriem
 
Marcel Rebro
2011-05-25 08:04:58
príspevok od: Koma
,,Preco tam stoji ako tlk? Stoji a cumi ... a stoji uz dlho, pretoze hladina je uplne kludna,,

..možno je to bahno tak husté - že sa už nemôže ani pohnúť...tak tam len tak odovzdano stojí a sa doň postupne vnára, viac a viac sa potápa....alebo sa nemôže pohnúť , lebo keď spraví malý pohyb, krok či čo...tak vtedy sa začne vnárať...dohovie..ešteže tam má ten strom a má sa čoho zachytiť...

Skusim inak : na Batmanovi ani Spidermanovi nehladam ani naznak logiky / realnosti / feasibility - je to rozpravka. Pre deti alebo pre dospelych - je to rozpravka a na nic ine sa nehra.

Ked ale Bruce Willice zachranuje mrakodrap (NY, USA, Zem, Univerzum) vadi mi ak su veci mimo realitu. Ak ma jeho Berreta 92F zasobnik ako Old Shutterhandova Henryovka a striela bez dobijania od pondelka do nedele. Ak pocas 7 minutoveho volneho padu z vysky 1000m AGL stihne vyzliect protivnika z postroja, otvorit, mat zavadu, odhodit a otvorit zalozak ... to u na ten snimok degraduje ... ano aj toto je do sitej miery rozpravka, ale podana by mala byt aspon trochu realisticky.

Takze na lietajicich vajciach, kefko-cisticovi a spol nehladam ziadnu logiku. Posudzovat mozem len a len technicke zhotovenia ... a napad.

Ostane Cakove diela su skor ale z toho druheho sudka. Je v nich naznak reality. Su to skratka zabery co sa aj naozaj mohli stat . Mozno sa dali aj nafotit v reali. Nie tak efektene ale ... a na nich ma zaujima aj ta druha - logicka stranka.

Nieco podobne som vytykal uz pri Escape a fire

www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-57711773910418/fotografie/199143/escape-a-fire/

... chce to posobit autenticky, ale je to prilis umele. A tento zaber rovnako.

PS : realisticke montaze su mojmu srdcu blizsie. Preto tolko slov ...
 
Peter Húšťava
2011-05-25 07:56:17
podla mna - nejde o cloveka, ved kazdy jeden pohyb v takomto bahne znamena - zabaranie sa coraz nizsie.... - je to proste frajo co je cely z bahna stvoreny, zbrane nepotrebuje - bahno je jeho obrovska zbran..... ide o vladcu bazin... pokial viem aj lyziarov uz lapol...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Cako
ocenenie redakciou 2011-05-25 07:37:58
príspevok od: Marcel Rebro
Cako technicky dokonale. Neviem ako print 40x60 ale tejtp webovej verzii nemam co vytknut..

Ale nieco mi tam nesedi. Viem ze montaz nemusi byt realna, ale ja rad verim ze Roko naozaj porazil Ivana.

Preco si moci ruky v bahne? Asi si ich poranil a bahno bude liecive.

Ma na sebe strap od podpazneho holstra, ale kde ma zbrane? Kde ma aspon holster? Alebo je to remen od kozmodisku?

Preco tam stoji ako tlk? Stoji a cumi ... a stoji uz dlho, pretoze hladina je uplne kludna.

Skratka je tam vela veci co mi nesedia ...
lebo je to fotka zamerana na neho, aby vyzeral skor ako frajer. Preto taky pohlad, taky postoj. Zbrane stratil, ostali mu len tie one na chrbte... Kazal som mu nech da taku pozu ze spravim z neho ramba. Aj ked je pravda, tam by sa zisli gumipuska do ruky...
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-05-24 23:46:56
príspevok od: Marcel Rebro
Cako technicky dokonale. Neviem ako print 40x60 ale tejtp webovej verzii nemam co vytknut..

Ale nieco mi tam nesedi. Viem ze montaz nemusi byt realna, ale ja rad verim ze Roko naozaj porazil Ivana.

Preco si moci ruky v bahne? Asi si ich poranil a bahno bude liecive.

Ma na sebe strap od podpazneho holstra, ale kde ma zbrane? Kde ma aspon holster? Alebo je to remen od kozmodisku?

Preco tam stoji ako tlk? Stoji a cumi ... a stoji uz dlho, pretoze hladina je uplne kludna.

Skratka je tam vela veci co mi nesedia ...
,,Preco tam stoji ako tlk? Stoji a cumi ... a stoji uz dlho, pretoze hladina je uplne kludna,,

..možno je to bahno tak husté - že sa už nemôže ani pohnúť...tak tam len tak odovzdano stojí a sa doň postupne vnára, viac a viac sa potápa....alebo sa nemôže pohnúť , lebo keď spraví malý pohyb, krok či čo...tak vtedy sa začne vnárať...dohovie..ešteže tam má ten strom a má sa čoho zachytiť...

 
Koma
ocenenie redakciou 2011-05-24 23:41:27
No podarená náhodička.. druhý krát tesne za sebou si sa mi trafil presným názvom akože do noty:

https://www.youtube.com/watch?v=yvwmHK02BA0
 
Marcel Rebro
2011-05-24 23:14:42
Cako technicky dokonale. Neviem ako print 40x60 ale tejtp webovej verzii nemam co vytknut..

Ale nieco mi tam nesedi. Viem ze montaz nemusi byt realna, ale ja rad verim ze Roko naozaj porazil Ivana.

Preco si moci ruky v bahne? Asi si ich poranil a bahno bude liecive.

Ma na sebe strap od podpazneho holstra, ale kde ma zbrane? Kde ma aspon holster? Alebo je to remen od kozmodisku?

Preco tam stoji ako tlk? Stoji a cumi ... a stoji uz dlho, pretoze hladina je uplne kludna.

Skratka je tam vela veci co mi nesedia ...
 
djpepino125
2011-05-24 22:27:16
+++ : pri ďalších takýchto montážoch dávaj pozor aby si sa neutopil ale je to supeeeer
 
 


Technika: Sony A7 III, Canon EOS 6D,

Príslušenstvo: Stativ: Velbon Sherpa Batoh: Vanguard Up- Rise 45 Filter: Hoya pro1 DIGITAL CPL Samospust, objektivy a photoshop...

Pridané: 2011-05-24 22:22:05
Na kritiku: 2011-05-24 22:22:33
Miesto:
Témy: ľudia, montáž / koláž, ostatné
http://cakovsky.weebly.com/