Mladík

Body: 55.67    Videnia: 1839    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Ľuboš Krahulec
2011-07-08 17:16:08
skvelá foto
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
andreewp
2011-07-06 10:17:50
príspevok od: FHfoto
ked nevie ako na to ani to mu nepomôže, bežne na fotenie zveri vystačím aj ohniskom 200 mm, na spevavce a menšie cicavce pýta väčšie ohnisko, ale aj tie som fotil na 200mm
nj keď je človek šikovný tak sa to dá
 
FHfoto
2011-07-05 22:01:29
príspevok od: andreewp
ach ty si brainer, pokiaľ mu to pri F/4 a telekonverotre vystačuje so svetelnosťou tak prečo by to nemohol použiť ? používa to veľa ľudi btw, kúp si aj Canon 1000-2000mm ULTRA.L IS USM F/2 a daj si tam aj 5 telekonvertorov .... nc
ked nevie ako na to ani to mu nepomôže, bežne na fotenie zveri vystačím aj ohniskom 200 mm, na spevavce a menšie cicavce pýta väčšie ohnisko, ale aj tie som fotil na 200mm
 
garyfisher
2011-07-05 22:01:27
príspevok od: FHfoto
ja osobne si ho neviem vynachváliť, dovolím si trvrdiť, že robí ostrejšie ako NIkkor 70-200 f/2,8, ale stabilizovaný nie je, čo je jeho mierna slabina, avšak Canon ho má v tomto prevedení stabilizovaný a nieje to to pravé orechové, nikonácky je lepší to mi potvrdili uživatelia, ktorí robili s oboma. Ja používam poväčšine statív, ale fotil som aj z ruky a bez problémov. Osobne som fotil aj so Sigmou, Tokinou a žiadny nemal ani zďaleka takú kresbu ako táto tristovka a máš plnú pravdu, čo píšeš na záver príspevku originál od výrobcu je originál !! Na príspevky toho "znalca" nereagumem , nemám záujem a dôvod, prajem Dobré svetlo
Ako hovorim so mnou sa da vzdy dohodnut snad sa uz skoro uvidime, jediny problem ze zatial este nemam tak lahky objektiv aby som ho pohodlne nosil na krku
 
FHfoto
2011-07-05 21:58:43
príspevok od: Mikinvl
Fakt si mal velmi dobre svetlo tak akurat
dakujem, bolo po daždi a bola dobrá viditeľnosť, ako po daždi či búrke býva
 
FHfoto
2011-07-05 21:57:38
príspevok od: Belial5
Technicky skvele zvládnuté foto, a ku kompozícii tiež nieje čo vytknúť. Paráda :-)
dakujem
 
FHfoto
2011-07-05 21:56:57
príspevok od: Karolína
Prekrásny záber aj zviera...
ďakujem
 
FHfoto
2011-07-05 21:54:20
príspevok od: garyfisher
Ten tk 1.4 sedi tomu objektivu urcite lepsie ako ta 1.7cka
To máš pravdu, ale v dobrých svetelných podmienkach ide dobre aj 1,7-ka, napr. 70-200 f/2.8 VR I, sa nemá rada s TC 1,4, lepšie znáša 1,7-ku mám to odskúšané, ale v globále 300 f/4 pracuje s konventormi lepšie i keď 1,7-ka ju dosť spomalí
 
FHfoto
2011-07-05 21:50:40
príspevok od: garyfisher
300/4 a navyse stabilizovany je dokonaly objektiv na prechadzku do lesa, pokial je jej zamerom fotit vtaky, zver ci zaujimave vyrezy z krajiny. Postacujuca clona, stabilizacia, nizka hmostnost, moznost vyuzitia s tk, dostupna cena, ostre na plnu dieru, co viac si zelat. Ziaden zoom sa tomuto nevyrovna!!! a uz vobec nie od tretieho vyrobcu, lebo ked objektiv tak original.
ja osobne si ho neviem vynachváliť, dovolím si trvrdiť, že robí ostrejšie ako NIkkor 70-200 f/2,8, ale stabilizovaný nie je, čo je jeho mierna slabina, avšak Canon ho má v tomto prevedení stabilizovaný a nieje to to pravé orechové, nikonácky je lepší to mi potvrdili uživatelia, ktorí robili s oboma. Ja používam poväčšine statív, ale fotil som aj z ruky a bez problémov. Osobne som fotil aj so Sigmou, Tokinou a žiadny nemal ani zďaleka takú kresbu ako táto tristovka a máš plnú pravdu, čo píšeš na záver príspevku originál od výrobcu je originál !! Na príspevky toho "znalca" nereagumem , nemám záujem a dôvod, prajem Dobré svetlo
 
holasek
2011-07-05 19:57:13
príspevok od: djpepino125
hahhaha prepac ale fotenie pevnou 300stoukou lesnu zver dost odveci a tie telekonvekotri poriadna blbost daj si www.lovuzdar.sk a sa spytaj ci niekto foti s telekonvektorom je to dost od veci a ta sigma sa tomuto podla mna vyrovná ! Skúsim kúpiť Canon 100-400mm L USM a dať nan konvektory +spravit super fotky a dat na lovuzdar.sk smiech pán znalec mne ta 300vka do lesa nesedi
djpepííííno ... tak len tak z brucha, napriklad Vlasťo Opatovský (batuska), Tibor Bédi (tibi63) používajú TC , a mnoho iných...
 
Mikinvl
2011-07-05 18:15:30
Fakt si mal velmi dobre svetlo tak akurat
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
garyfisher
2011-07-05 12:42:40
príspevok od: djpepino125
ja proti tomu objektivu nic nemam ale nesedi my do lesa 300je malo do lesa ! a telekonvektor zvecsi vzdialenost ale je to somarina ! ked sa rozhodne fotit niekto lesnu zver kupim aj primerany objektiv s najmenej 400mm ohniskom !!!!!
to ano v tom mas pravdu ale pozri sa na nikon co ma v ponuke .....ta 300vka je dostupna beznemu uzivatelovi zvysok ani moc nie.
TK je z nudze cnost, pisem to uz v x-tom prispevku ale pomoze preco nie. Ked s tym vie clovek robit, sa pozri co nafotil Ondro Prosicky s C 200/2.8 a 2xtk a uvidis ze sa s tym daju robit profi fotky.
Dlhe ohniska od tretich vyrobcov su tak isto kvalitne ako ta 300vka s tk takze je to jedno.
Videl som tvoju temu, takze si pocka kedy zacnes ty nakupovat tieto dlhe L-ka.
 
djpepino125
2011-07-05 12:31:52
príspevok od: andreewp
ach ty si brainer, pokiaľ mu to pri F/4 a telekonverotre vystačuje so svetelnosťou tak prečo by to nemohol použiť ? používa to veľa ľudi btw, kúp si aj Canon 1000-2000mm ULTRA.L IS USM F/2 a daj si tam aj 5 telekonvertorov .... nc
ja proti tomu objektivu nic nemam ale nesedi my do lesa 300je malo do lesa ! a telekonvektor zvecsi vzdialenost ale je to somarina ! ked sa rozhodne fotit niekto lesnu zver kupim aj primerany objektiv s najmenej 400mm ohniskom !!!!!
 
djpepino125
2011-07-05 12:30:13
príspevok od: garyfisher
300/4 a navyse stabilizovany je dokonaly objektiv na prechadzku do lesa, pokial je jej zamerom fotit vtaky, zver ci zaujimave vyrezy z krajiny. Postacujuca clona, stabilizacia, nizka hmostnost, moznost vyuzitia s tk, dostupna cena, ostre na plnu dieru, co viac si zelat. Ziaden zoom sa tomuto nevyrovna!!! a uz vobec nie od tretieho vyrobcu, lebo ked objektiv tak original.
 
garyfisher
2011-07-05 10:24:31
Ten tk 1.4 sedi tomu objektivu urcite lepsie ako ta 1.7cka
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
garyfisher
2011-07-05 10:20:50
300/4 a navyse stabilizovany je dokonaly objektiv na prechadzku do lesa, pokial je jej zamerom fotit vtaky, zver ci zaujimave vyrezy z krajiny. Postacujuca clona, stabilizacia, nizka hmostnost, moznost vyuzitia s tk, dostupna cena, ostre na plnu dieru, co viac si zelat. Ziaden zoom sa tomuto nevyrovna!!! a uz vobec nie od tretieho vyrobcu, lebo ked objektiv tak original.
 
vlad78
2011-07-05 10:14:04
páči sa..
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
garyfisher
2011-07-05 10:06:52
príspevok od: djpepino125
hahhaha prepac ale fotenie pevnou 300stoukou lesnu zver dost odveci a tie telekonvekotri poriadna blbost daj si www.lovuzdar.sk a sa spytaj ci niekto foti s telekonvektorom je to dost od veci a ta sigma sa tomuto podla mna vyrovná ! Skúsim kúpiť Canon 100-400mm L USM a dať nan konvektory +spravit super fotky a dat na lovuzdar.sk smiech pán znalec mne ta 300vka do lesa nesedi
a co ti teda do toho lesa sedi?
 
andreewp
2011-07-05 09:15:18
ach ty si brainer, pokiaľ mu to pri F/4 a telekonverotre vystačuje so svetelnosťou tak prečo by to nemohol použiť ? používa to veľa ľudi btw, kúp si aj Canon 1000-2000mm ULTRA.L IS USM F/2 a daj si tam aj 5 telekonvertorov .... nc
 
djpepino125
2011-07-04 23:55:40
príspevok od: FHfoto
sledujem, že si znalec a tak je škoda na túto tému polemizovať
hahhaha prepac ale fotenie pevnou 300stoukou lesnu zver dost odveci a tie telekonvekotri poriadna blbost daj si www.lovuzdar.sk a sa spytaj ci niekto foti s telekonvektorom je to dost od veci a ta sigma sa tomuto podla mna vyrovná ! Skúsim kúpiť Canon 100-400mm L USM a dať nan konvektory +spravit super fotky a dat na lovuzdar.sk smiech pán znalec mne ta 300vka do lesa nesedi
 
FHfoto
2011-07-04 23:15:01
príspevok od: djpepino125
ja viem o telekonvektoroch ale fotiť lesnú zver s 300 sa dá ale kto by dával peniaze ešte do telekonvektoru ? dosť od veci !
sledujem, že si znalec a tak je škoda na túto tému polemizovať
 
Belial5
2011-07-04 23:08:47
Z tej Sigmy nikdy nedostaneš takú kvalitu výstupu ako z Nikko 300mm f/4.
 
Belial5
2011-07-04 23:07:15
príspevok od: djpepino125
Na lesnú zver telekonvektor radšej sigma 150-500mm bajonet Nikon !
Ako bolo povedané, ešte sa budeš musieť veľa učiť.
 
djpepino125
2011-07-04 21:45:59
príspevok od: garyfisher
Och chlape este sa budes musiet vela ucit moj...
Na lesnú zver telekonvektor radšej sigma 150-500mm bajonet Nikon !
 
garyfisher
2011-07-04 21:38:24
príspevok od: djpepino125
ja viem o telekonvektoroch ale fotiť lesnú zver s 300 sa dá ale kto by dával peniaze ešte do telekonvektoru ? dosť od veci !
Och chlape este sa budes musiet vela ucit moj...
 
djpepino125
2011-07-04 20:27:58
ja viem o telekonvektoroch ale fotiť lesnú zver s 300 sa dá ale kto by dával peniaze ešte do telekonvektoru ? dosť od veci !
 
Edit
2011-07-04 20:06:31
zaujal
 
Belial5
2011-07-04 19:54:46
Technicky skvele zvládnuté foto, a ku kompozícii tiež nieje čo vytknúť. Paráda :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Karolína
2011-07-04 19:48:42
Prekrásny záber aj zviera...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
FHfoto
2011-07-04 18:48:10
príspevok od: Radussio
alebo ako si urobil ohniskovú vzdialenosť 420mm na 300mm objektíve?
použil som telekonventor 1,4 x
 
FHfoto
2011-07-04 18:46:50
príspevok od: djpepino125
prevna 300mm

a ohniskova vzdialenosť je 420mm ?
neviem, možno si to ešte nepočul, ale existujú telekonventory a tie znásobujú ohniskovú vzdialenosť napr, ohnisko 300mm x TC 1,4 dáva spolu ohnisko 420 mm preto je to takto uvedené v exife
 
Radussio
2011-07-04 18:31:58
alebo ako si urobil ohniskovú vzdialenosť 420mm na 300mm objektíve?
 
djpepino125
2011-07-04 18:31:31
príspevok od: andreewp
Nechápem na čom si sa pobavil ?
prevna 300mm

a ohniskova vzdialenosť je 420mm ?
 
Radussio
2011-07-04 18:31:10
mal si medzi krúžok?
 
andreewp
2011-07-04 18:25:56
príspevok od: djpepino125
Objektív: Nikkor 300mm f/4 ED-IF AF-S
Ohnisková vzdialenosť: 420 mm

Dobre som sa pobavil
Nechápem na čom si sa pobavil ?
 
djpepino125
2011-07-04 18:02:05
Objektív: Nikkor 300mm f/4 ED-IF AF-S
Ohnisková vzdialenosť: 420 mm

Dobre som sa pobavil
 
jurrri
2011-07-04 16:56:48
Fešák
 
 
Clona: 5.6
Expozícia: 1/1,250.00 sec
ISO: 400
Fotoaparát: Nikon D300
Objektív: Nikkor 300mm f/4 ED-IF AF-S
Ohnisko: 420 mm
Pridané: 2011-07-04 16:52:14
Na kritiku: 2011-07-04 16:53:44
Miesto:Horná Nitra
Témy: príroda, zvieratá / wildlife
Albumy: Moje fotečky
Mladý srnček s prvým parožím