Pod perinou

Body: 250.33    Videnia: 4781    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
evis3003
2011-09-21 17:05:47
moc dakujem
 
evis3003
2011-09-04 17:58:00
príspevok od: SteveS
Fíha, ale tak to je úspech nielen jej, ale aj toho kto ju objavil Tak to sa ale do Espanoly uz vopred teším, práve som konečne po dlhej dobe toto leto zas nabehol na sólo poznávaciu cestovatelsku dovolenku a cestoval som a obracal sa práve v Spanielsku (Andora, niekolko NP, Barcelona a Costa Brava). Práve Madrid, juh Spanielska s Gibraltarom a pobrezie Portugalska sú už dlho zaradené do mojich plánov
tak tak, to iste tvrdim aj ja. Radka ma na tom este vacsi uspech, ako ja takze sa moc tesime nba navstevu
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-09-04 10:44:23
príspevok od: radula
vsak navstivit nas mozes hocikedy a budes tu mat hned dve kolegyne fotografky zlanarila som kamosku na ephoto a hned druha fotka foto dna, tomu sa hovori uspech
Fíha, ale tak to je úspech nielen jej, ale aj toho kto ju objavil Tak to sa ale do Espanoly uz vopred teším, práve som konečne po dlhej dobe toto leto zas nabehol na sólo poznávaciu cestovatelsku dovolenku a cestoval som a obracal sa práve v Spanielsku (Andora, niekolko NP, Barcelona a Costa Brava). Práve Madrid, juh Spanielska s Gibraltarom a pobrezie Portugalska sú už dlho zaradené do mojich plánov
 
evis3003
2011-09-04 07:36:30
príspevok od: radula
vsak navstivit nas mozes hocikedy a budes tu mat hned dve kolegyne fotografky zlanarila som kamosku na ephoto a hned druha fotka foto dna, tomu sa hovori uspech
ano pridavam sa k Radke. si tu kedykolvek vitany. najdes to lahko - len chod na koniec Europy, za Gibom je uz len more no priprav sa na to, ze sa stanes obetou mojich otazok ...

Radi, na tom uspechu mas velky podiel. Moc ti dakujem za vsetko - obdivujem ta, ze mas na mna taku trpezlivost
 
evis3003
2011-09-04 07:33:17
príspevok od: SteveS
Hmm, preštudoval som dlhú diskusiu a prekvapilo ma koľko kontraverzných pripomienok tu odznelo ... ako autorka sa vydávaš za začiatočníčku, ktorej je každá rada dobrá, no tu ti vôbec nezávidím Máš naozaj z čoho vyberať, skoro každý tu napísal svoje videnie a spätnú väzbu. No rady a názory si navzájom neraz úplne odporujú V takom prípade zostáva už len selekcia podľa portfolia autorov, ktorí sa vyjkadrili. Napriek tomu že každý názor si vážim a beriem v úvahu, osobne sa "opieram" viac o názory autorov, ktorých porfólio ma zaujalo viac a je mi bližšie.
.
Ja osobne tu s TK (skratka ti nebola jednoznačne vysvetlená a tak dopisujem doslova že s Technickou Kvalitou) nemám žiadny problém a kompozične sa plne zhodujem s Noikom a ďalšími, ktorí NEpovažujú ľavú stranu za prázdnu, nie je jej veľa a práve tak ako to je, sa ňou vyvažuje a necháva vyniknúť motív a domčeky naplno. Ale netvrdím že to tak má byť, či to je to správne, je to tiež lne jeden z názorov a výsledok má reprezentovať teba a TVOJ pohľad "na vec" ... rozhoduj sa hlavne podľa seba a nie cudzích rád. Rady sú dobré hlavne vtedy ak si nevieme sami poradiť a tápame...
Dakujem. Tesi ma, ze moja foto rozprudila takuto diskusiu. Aj ked ako hovoris, nie je jednoduche sa v tom vlastne vyznat. Ja si cenim kazdy nazor, aj ked si odporuju. Snazila som sa to vidiet zo strany hodnotiacich. Preto som pridala aj BW verziu. Mozno by som mala spravit este jednu pre porovnanie, kde bude jasnejsi kontrast. Ale tam uz sa strati ta 'rozpravkovost', presne, ako si to nazval ty. ... Som nastastie dost tvrdohlava na to, ze v konecnom dosledku si aj tak spravim po svojom a uvidime, co z toho bude

Presne o toto mi islo, vyjadrenie feedbacku k mojim foto, lebo ja nevidim, co vidia ini. Ja si to skusim predstavit, pripadne upravit v PP a rozhodnem sa, ci to je to, co by som chcela.

Skutocne som len zaciatocnik a este tapam vo vsetkom. Tu som len vdaka Radke, ktoru neustale bombardujem mnostvom otazok. Ma smolu, ze v praci sedime vedla seba a je jednym z mojich vzorov ... lol

Presne, ako hovoris. Selektujem podla portfolia a idem za tym, co mi sedi - takze si ta tam zaradujem

Dakujem, za vysvetlenie TK. Ked citam tieto skratky, tak len krutim hlavou 'co to je?' ... hahaha



 
evis3003
2011-09-04 07:17:32
príspevok od: SteveS
Tak toto je ten slávny Gibraltár ... dúfam že si ho raz takto prezriem naživo. To všetko naokolo pôsobí na mńa ako farenmá lego-maketa :-) Je to taký rozprávkový obrázok, mám také rád ...
Ano toto je ten slavny Gibraltar - taka jedna skala, co sa casto schovava pod takuto perinu. Moc dakujem za super hodnotenie. Tesima, ze sa moje foto paci
 
evis3003
2011-09-04 07:15:36
príspevok od: paloo
pecka
moc dakujem
 
majo_v
2011-09-03 09:26:02
príspevok od: SteveS
Majo nereagujem preto, že chcem protirečiť ale preto, že sám tu vzniknutej situácii celkom nerozumiem a je pre mňa sporná. Považujem tvoje panorámy ze veľmi pekné a aj po stránke Tk za bezchybné a tuto mi tvoja reakcia nejako nesedí, lebo upravená foto na linku čo si priložil mi pripadá o 2 triedy horšia.
.
Na pôvodnej foto je jemná kresba a obloha tam síce nie je postupne stmavovaná ako býva v obľube zvykom a ako sa prilepšuje neraz CPL (polarizačným) filtrom či PP (postprocesom) ale mne sa páči a pripadá vhodná aj takáto. Samotný oblak je viac menej hmlistého až poetického charakteru a takému obrazu a charakteru tá jemnosť (podľa mńa) úplne pristane. Stmavenie a zvýraznenie oblohy a oblaku tak ako ho prezentuješ na priloženom linku spôsobilo na upravenom obraze stratu jemnosti a prinieslo neželané artefakty, šum až flakatosť, čo mne berie dole aj impact z obrazu. Som si vedomý, že pri úprave už originálu by spomenuté artefakty vzniknúť nemuseli ale aj tak si nie som istý vzhľadom na uiž spomenuté dôvody, že by ma obraz na linku oslovil viac. Zjednodušene povedané, ak porovnávam vedľa seba na jednom monitore oba obrazy, ten na linku mi pripadá tak po stránke TK aj I (impactu) dosť nižšie. Verím že to nepochopíš zle, len ako názor do diskusie v dobrom duchu. Veď koľko ľudí, toľko chutí
nemám dôvod to chápať zle, upravovať jpg z webu a 16 bitový tiff a riešiť pritom artefakty či šum ktorý spôsobuje stratu impactu je samozrejme blbosť. písal som, že by som záber trošku skontrastnil a naznačil som ako.... za 10 sekundovou úpravou sa nedá čakať ani tk ani impakt. ak tebe sa viac páči jemnosť to je potom jasné že moje "úpravy" sú na nič, mne tam však predsa len chýba kontrast... ahojky.
 
radula
2011-09-02 20:00:55
príspevok od: SteveS
Tak toto je ten slávny Gibraltár ... dúfam že si ho raz takto prezriem naživo. To všetko naokolo pôsobí na mńa ako farenmá lego-maketa :-) Je to taký rozprávkový obrázok, mám také rád ...
vsak navstivit nas mozes hocikedy a budes tu mat hned dve kolegyne fotografky zlanarila som kamosku na ephoto a hned druha fotka foto dna, tomu sa hovori uspech
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-09-02 14:38:31
príspevok od: majo_v
nekonvečné počasie, perfektná kompozícia k danému miestu.... rámik sa mne nepáči, ale oukej, ani ten môj sa nepáči každému.... ale čo sa týka úrovní, určite by som pritlačil na pílku aspoň takto: https://www.imageno.com/x4kjc6f6brf4pic.html
Majo nereagujem preto, že chcem protirečiť ale preto, že sám tu vzniknutej situácii celkom nerozumiem a je pre mňa sporná. Považujem tvoje panorámy ze veľmi pekné a aj po stránke Tk za bezchybné a tuto mi tvoja reakcia nejako nesedí, lebo upravená foto na linku čo si priložil mi pripadá o 2 triedy horšia.
.
Na pôvodnej foto je jemná kresba a obloha tam síce nie je postupne stmavovaná ako býva v obľube zvykom a ako sa prilepšuje neraz CPL (polarizačným) filtrom či PP (postprocesom) ale mne sa páči a pripadá vhodná aj takáto. Samotný oblak je viac menej hmlistého až poetického charakteru a takému obrazu a charakteru tá jemnosť (podľa mńa) úplne pristane. Stmavenie a zvýraznenie oblohy a oblaku tak ako ho prezentuješ na priloženom linku spôsobilo na upravenom obraze stratu jemnosti a prinieslo neželané artefakty, šum až flakatosť, čo mne berie dole aj impact z obrazu. Som si vedomý, že pri úprave už originálu by spomenuté artefakty vzniknúť nemuseli ale aj tak si nie som istý vzhľadom na uiž spomenuté dôvody, že by ma obraz na linku oslovil viac. Zjednodušene povedané, ak porovnávam vedľa seba na jednom monitore oba obrazy, ten na linku mi pripadá tak po stránke TK aj I (impactu) dosť nižšie. Verím že to nepochopíš zle, len ako názor do diskusie v dobrom duchu. Veď koľko ľudí, toľko chutí
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-09-02 14:23:06
Hmm, preštudoval som dlhú diskusiu a prekvapilo ma koľko kontraverzných pripomienok tu odznelo ... ako autorka sa vydávaš za začiatočníčku, ktorej je každá rada dobrá, no tu ti vôbec nezávidím Máš naozaj z čoho vyberať, skoro každý tu napísal svoje videnie a spätnú väzbu. No rady a názory si navzájom neraz úplne odporujú V takom prípade zostáva už len selekcia podľa portfolia autorov, ktorí sa vyjkadrili. Napriek tomu že každý názor si vážim a beriem v úvahu, osobne sa "opieram" viac o názory autorov, ktorých porfólio ma zaujalo viac a je mi bližšie.
.
Ja osobne tu s TK (skratka ti nebola jednoznačne vysvetlená a tak dopisujem doslova že s Technickou Kvalitou) nemám žiadny problém a kompozične sa plne zhodujem s Noikom a ďalšími, ktorí NEpovažujú ľavú stranu za prázdnu, nie je jej veľa a práve tak ako to je, sa ňou vyvažuje a necháva vyniknúť motív a domčeky naplno. Ale netvrdím že to tak má byť, či to je to správne, je to tiež lne jeden z názorov a výsledok má reprezentovať teba a TVOJ pohľad "na vec" ... rozhoduj sa hlavne podľa seba a nie cudzích rád. Rady sú dobré hlavne vtedy ak si nevieme sami poradiť a tápame...
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-09-02 13:52:04
Tak toto je ten slávny Gibraltár ... dúfam že si ho raz takto prezriem naživo. To všetko naokolo pôsobí na mńa ako farenmá lego-maketa :-) Je to taký rozprávkový obrázok, mám také rád ...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
paloo
2011-09-01 10:17:06
pecka
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
evis3003
2011-09-01 06:09:16
dakujem
 
evis3003
2011-08-30 07:30:53
príspevok od: lacoslav
Keď sa to tebe páči, je to v poriadku. Bol to len môj subjektívny názor, že sa mi tam bijú dve pekné veci. Dobré svetlo!
ups, asi som zle pridala moj komentar, neviem, ci si ho dostal. tak este raz:

CB verzia je uz online, mozes porovnat. neviem, ale mne sa stale viac paci ta farebna - ten kontrast farieb. dakujem a pekny den
 
evis3003
2011-08-30 07:28:26
príspevok od: evis3003
ja vitam kazdy nazor. motivujem ma to viac experimentovat. OK, skusim spravit osobitny album, kde sa pokusim vytvorit fotku/y podla kritiky a potom mozeme lepsie porovnavat. moze byt? moc ti dakujem na nazor Tiez dobre svetlo!
CB verzia je uz online, mozes porovnat. neviem, ale mne sa stale viac paci ta farebna - ten kontrast farieb. dakujem a pekny den
 
evis3003
2011-08-29 19:16:16
príspevok od: lacoslav
Keď sa to tebe páči, je to v poriadku. Bol to len môj subjektívny názor, že sa mi tam bijú dve pekné veci. Dobré svetlo!
ja vitam kazdy nazor. motivujem ma to viac experimentovat. OK, skusim spravit osobitny album, kde sa pokusim vytvorit fotku/y podla kritiky a potom mozeme lepsie porovnavat. moze byt? moc ti dakujem na nazor Tiez dobre svetlo!
 
lacoslav
2011-08-29 19:04:01
príspevok od: evis3003
moc dakujem. CB by bolo velmi nudne, ako taka seda myska - skusila som. a mna praveze fascinovala ta farebnost - kontrast. spanielsko je velmi farebna krajina a mne sa to paci
Keď sa to tebe páči, je to v poriadku. Bol to len môj subjektívny názor, že sa mi tam bijú dve pekné veci. Dobré svetlo!
 
evis3003
2011-08-29 18:52:59
príspevok od: ADIDKA6
Absolútne súhlasím,vľavo by práveže bolo kompozične čokoľvek NAVYŠE, tá hora s perinou má predsa vynikať...Tak ako to je,s jemnou líniou fareb.domčekov, je to elegantné a posobivé.
Zaujímavé foto
moc dakujem
 
ADIDKA6
2011-08-29 15:15:51
príspevok od: noik
tú "omáčkuˇ, okolo rámiku a nadpisu nemusím, ale čo sa jedná miesta, svetla. a úkazu..skutočne výborne zachytené... ľavá strana je prázdna pre to, aby vynikol hlavný motív...žiadneho vrabca, bójku, suseda odnaproti, by som tam neodporúčal...
Absolútne súhlasím,vľavo by práveže bolo kompozične čokoľvek NAVYŠE, tá hora s perinou má predsa vynikať...Tak ako to je,s jemnou líniou fareb.domčekov, je to elegantné a posobivé.
Zaujímavé foto
 
evis3003
2011-08-29 12:18:04
príspevok od: radovanb
zajimavy ukaz
moc dakujem
 
radovanb
2011-08-29 10:20:15
zajimavy ukaz
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
evis3003
2011-08-29 06:41:18
príspevok od: Jullo_
Užasné niečo,fakt zaujímavý úkaz :)
moc dakujem
 
evis3003
2011-08-29 06:40:56
príspevok od: majster
Evka je dôležité byť v správny čas na správnom mieste a vidieť a zachytiť okamžik najprv okom a hneď aj foťákom....všetci mudrlanti Ti závidia, že tam neboli a nemohli to odfotiť svojou mašinou...ale je to len a len tvoj záber a aj keď má malé nedostatky...podaril sa Ti...lp
dakujem Ľubko za velmi povzbudive slova. ja si vazim vsetky komentare. to znamena, ze na mojej foto nieco je (ci uz pozitivne alebo negativne), ked sa jej venuje tolko pozornosti. krasny den ...
 
Jullo_
2011-08-29 01:22:04
Užasné niečo,fakt zaujímavý úkaz :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
majster
2011-08-29 00:01:09
Evka je dôležité byť v správny čas na správnom mieste a vidieť a zachytiť okamžik najprv okom a hneď aj foťákom....všetci mudrlanti Ti závidia, že tam neboli a nemohli to odfotiť svojou mašinou...ale je to len a len tvoj záber a aj keď má malé nedostatky...podaril sa Ti...lp
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.00
 
evis3003
2011-08-28 20:59:51
príspevok od: Laco62
veľmi zaujímavé
velmi dakujem
 
evis3003
2011-08-28 20:59:34
príspevok od: noik
tú "omáčkuˇ, okolo rámiku a nadpisu nemusím, ale čo sa jedná miesta, svetla. a úkazu..skutočne výborne zachytené... ľavá strana je prázdna pre to, aby vynikol hlavný motív...žiadneho vrabca, bójku, suseda odnaproti, by som tam neodporúčal...
moc dakujem. presne si myslim, ze keby na tej fotke bolo este nieco viac, uz by to nebolo ono.
 
evis3003
2011-08-28 20:58:02
príspevok od: blasi
dobreee
moc dakujem
 
evis3003
2011-08-28 20:57:45
príspevok od: seifi
tk z technickej stránky a na ľavej strane by pomohla dole nejaká plachetnica alebo letiaci balón; možno letiaci vták v popredí; chcem toho moc, ale ak by tam niekde boli a bolo by otázkou 1-2 minúty aby sa dostali do záberu, potom by bolo počkať a cvaknúť to na porovnanie aj s nimi, či to pomôže celkovému záberu,
dakujem.

no ale toho casu na cakanie praveze nebolo. toto je ozaj len momentka, ktoru som v rychlosti odfotila cestou do prace
 
Laco62
2011-08-28 19:31:40
veľmi zaujímavé
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
noik
ocenenie redakciou 2011-08-28 19:25:25
tú "omáčkuˇ, okolo rámiku a nadpisu nemusím, ale čo sa jedná miesta, svetla. a úkazu..skutočne výborne zachytené... ľavá strana je prázdna pre to, aby vynikol hlavný motív...žiadneho vrabca, bójku, suseda odnaproti, by som tam neodporúčal...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
blasi
2011-08-28 18:39:25
dobreee
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
seifi
2011-08-28 15:26:41
príspevok od: evis3003
moc dakujem. vidim, ze som skutocny zaciatocnik, lebo absolutne nerozumiem tymto skratkam, s ktorymi sa tu so mnou vsetci rozpravate ... hahaha prosim, co je to TK? a taktiez by som poprosila o radu, cim by sa dala ta lava strana vyvazit. na tej plazi nebolo absolutne nic, len prazdno, kedze to bolo rano okolo 8.
tk z technickej stránky a na ľavej strane by pomohla dole nejaká plachetnica alebo letiaci balón; možno letiaci vták v popredí; chcem toho moc, ale ak by tam niekde boli a bolo by otázkou 1-2 minúty aby sa dostali do záberu, potom by bolo počkať a cvaknúť to na porovnanie aj s nimi, či to pomôže celkovému záberu,
 
evis3003
2011-08-28 14:54:48
dakujem
 
evis3003
2011-08-28 14:54:38
príspevok od: lgsvgh
zaujímavý obrázok
dakujem
 
lgsvgh
2011-08-28 14:32:10
zaujímavý obrázok
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
evis3003
2011-08-28 13:28:20
príspevok od: kulkovsky
perfektné )
dakujem
 
evis3003
2011-08-28 13:28:19
príspevok od: kulkovsky
perfektné )
dakujem
 
kulkovsky
2011-08-28 13:04:44
perfektné )
 
evis3003
2011-08-28 12:55:41
príspevok od: NemesiS
nádherná scenéria. tu sa o TK ani baviť nebudem.
moc dakujem
 
NemesiS
2011-08-28 12:32:12
nádherná scenéria. tu sa o TK ani baviť nebudem.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
evis3003
2011-08-28 12:30:02
príspevok od: daniela-4
ukaz je to nadherny...no viacej vynikaju tie farebne domceky ako pozadie...
dakujem. nabuduce sa pokusim vylepsit.
 
evis3003
2011-08-28 12:27:54
príspevok od: pkleiner
Začátečníci řeší foťáky, amatéři objektivy a fotografové světlo....
Dobrou fotku uděláš i mobilem. Je jedno čím fotíš.....
suhlasim. toto presne ukazuje na akej urovni som - uplny zaciatocnik
 
evis3003
2011-08-28 12:26:18
príspevok od: dustof
to bol hlavne odkaz pre pkleinera
ja viem, ale tykalo sa to mojej fotky. preto som si dovolila sa zapojit do diskusie
 
daniela-4
2011-08-28 12:25:35
ukaz je to nadherny...no viacej vynikaju tie farebne domceky ako pozadie...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
pkleiner
2011-08-28 12:21:21
príspevok od: dustof
ja som v TK nereagoval na fotoaparát ,ale nepáči sa mi nízky kontrast foto, a také to celkové rozostrenie, len na dovysvetlenie. A k tomu Canonu myslím, že nemôže konkurovať kvalitou záberu k daným zrkadlovkám strednej triedy, ktoré tu sú v prevahe a výstup foto z nich je mnohokrát horší ako z toho canonu . Dúfam, že som to napísal zrozumiteľne.
Začátečníci řeší foťáky, amatéři objektivy a fotografové světlo....
Dobrou fotku uděláš i mobilem. Je jedno čím fotíš.....
 
dustof
2011-08-28 12:14:20
príspevok od: evis3003
ano, rozumiem a dakujem
to bol hlavne odkaz pre pkleinera
 
evis3003
2011-08-28 12:07:43
príspevok od: dustof
ja som v TK nereagoval na fotoaparát ,ale nepáči sa mi nízky kontrast foto, a také to celkové rozostrenie, len na dovysvetlenie. A k tomu Canonu myslím, že nemôže konkurovať kvalitou záberu k daným zrkadlovkám strednej triedy, ktoré tu sú v prevahe a výstup foto z nich je mnohokrát horší ako z toho canonu . Dúfam, že som to napísal zrozumiteľne.
ano, rozumiem a dakujem
 
evis3003
2011-08-28 12:06:26
dakujem
 
evis3003
2011-08-28 12:05:11
príspevok od: Cameron
Nádherný obraz !!!
moc dakujem
 
evis3003
2011-08-28 12:04:56
príspevok od: pkleiner
Pro autora:
Vykašli se na rámečky, podpisy a podobné pitomosti. Tyhle věci dobrou fotografii neudělají.
Technické věci. Clona 3,5 je na takový záběr hrozně málo. Celkově je záběr rozmazaný. Při čase 1/100 moc netuším co se stalo.

Vzkaz pro admina:
Pokud tahle fotografie dostava za TK spostu hodnocení 7 pak je na čase tuhle kategorii v hodnocení zrušit. Nemá žádný význam.
dakujem. vazim si vsetky rady a doporucenia pre zlepsenie. dufam, ze nesklamem
 
evis3003
2011-08-28 12:03:57
príspevok od: pkleiner
Canon PowerShot G11. Tohle je velmi slušný poloprofi kompakt. Dokáže dělat úžasné fotky, ale musí ho ovládat fotograf......Celková TK je je výsledek obsluhy a ne FOTOAPARATU...!!
suhlasim a prave preto sa ho prave ucim ovladat. ale aj tak chcem viac
 
evis3003
2011-08-28 12:03:00
príspevok od: matusvencurik
vsetci vzdy len hovoria o tej takzvanej kopovitej oblacnosti.. a konecne ju vidim! super!
tak asi takto nejako vyzera. moc dakujem
 
evis3003
2011-08-28 12:02:34
príspevok od: meetU
pekne
dakujem
 
evis3003
2011-08-28 12:02:08
príspevok od: kralik_j
vcera som ju tiez kukal, a zdala sa mi mdla...
Myslim ze si to dobre vystihol, chyba mi tam kontrast a pohrat sa mi s krivkou

Pravdedpodobne ju fotila do jpg tak toto je pekny priklad zaujimaveho okamihu pokazeneho zlym formatom snimania :o

toto je presne dovod, preco som na tejto stranke. donedavna som fotila len v auto programe, o manualnom som nemala ani ponatia kedze sa mi fotografovanie zapacilo a mam zaujem sa naucit viac, velmi si cenim vsetky pripomienky a kritiku. moc dakujem
 
evis3003
2011-08-28 11:56:59
moc dakujem
 
dustof
2011-08-28 11:32:23
príspevok od: pkleiner
Canon PowerShot G11. Tohle je velmi slušný poloprofi kompakt. Dokáže dělat úžasné fotky, ale musí ho ovládat fotograf......Celková TK je je výsledek obsluhy a ne FOTOAPARATU...!!
ja som v TK nereagoval na fotoaparát ,ale nepáči sa mi nízky kontrast foto, a také to celkové rozostrenie, len na dovysvetlenie. A k tomu Canonu myslím, že nemôže konkurovať kvalitou záberu k daným zrkadlovkám strednej triedy, ktoré tu sú v prevahe a výstup foto z nich je mnohokrát horší ako z toho canonu . Dúfam, že som to napísal zrozumiteľne.
 
evis3003
2011-08-28 11:19:05
moc dakujem
 
pkleiner
2011-08-28 11:07:50
Pro autora:
Vykašli se na rámečky, podpisy a podobné pitomosti. Tyhle věci dobrou fotografii neudělají.
Technické věci. Clona 3,5 je na takový záběr hrozně málo. Celkově je záběr rozmazaný. Při čase 1/100 moc netuším co se stalo.

Vzkaz pro admina:
Pokud tahle fotografie dostava za TK spostu hodnocení 7 pak je na čase tuhle kategorii v hodnocení zrušit. Nemá žádný význam.
 
Cameron
2011-08-28 11:04:52
Nádherný obraz !!!
 
pkleiner
2011-08-28 10:59:25
príspevok od: dustof
zabudol som. Na daný foťák perfektný záber.
Canon PowerShot G11. Tohle je velmi slušný poloprofi kompakt. Dokáže dělat úžasné fotky, ale musí ho ovládat fotograf......Celková TK je je výsledek obsluhy a ne FOTOAPARATU...!!
 
matusvencurik
2011-08-28 10:53:26
vsetci vzdy len hovoria o tej takzvanej kopovitej oblacnosti.. a konecne ju vidim! super!
 
meetU
2011-08-28 10:49:01
pekne
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
kralik_j
2011-08-28 10:30:21
príspevok od: majo_v
nekonvečné počasie, perfektná kompozícia k danému miestu.... rámik sa mne nepáči, ale oukej, ani ten môj sa nepáči každému.... ale čo sa týka úrovní, určite by som pritlačil na pílku aspoň takto: https://www.imageno.com/x4kjc6f6brf4pic.html
vcera som ju tiez kukal, a zdala sa mi mdla...
Myslim ze si to dobre vystihol, chyba mi tam kontrast a pohrat sa mi s krivkou

Pravdedpodobne ju fotila do jpg tak toto je pekny priklad zaujimaveho okamihu pokazeneho zlym formatom snimania :o

 
evis3003
2011-08-28 09:04:23
príspevok od: rbr69
majestatny pohlad ... krasny ufo oblak ...
moc dakujem. to ufo vysvetlim v popise fotky
 
evis3003
2011-08-28 09:03:52
moc dakujem
 
evis3003
2011-08-28 09:03:40
príspevok od: markato1
pekne prirodne divadlo
moc dakujem ano, bolo to vemi posobive divadlo. vysvetlim v popise fotky.
 
evis3003
2011-08-28 09:02:50
príspevok od: lm84sk
Pôsobivý úkaz :)
moc dakujem ukaz vysvetlim v popise fotky.
 
evis3003
2011-08-28 09:02:17
príspevok od: DEVOTEE
fajn moment.
moc dakujem
 
evis3003
2011-08-28 09:02:03
príspevok od: Anena
Zaujimavy ukaz.
moc dakujem. ukaz vysvetlim v popise fotky
 
evis3003
2011-08-28 09:01:40
moc dakujem
 
evis3003
2011-08-28 09:01:19
príspevok od: fotografista
vyborne. ramik a podpis nehodnotim
teeeeda, moc dakujem

 
evis3003
2011-08-28 09:00:25
príspevok od: peky
rámik nie... obrázok fantastický... :-)
OK, nabuduce skusim bez. moc dakujem
 
evis3003
2011-08-28 08:59:29
príspevok od: fotografik
Úžasné...a tá farebnosť...
MOC MOC DAKUJEM. VELMI SI VAZIM HODNOTENIE!
 
evis3003
2011-08-28 08:57:37
príspevok od: dustof
PP- znamená postprocesing tzn. softvérové úpravy
ahaaaaa ... a zas som o nieco mudrejsia. moc dakujem
 
evis3003
2011-08-28 08:55:52
príspevok od: Art-mis
nadherna, jedinecna fotka!
moooc dakujem
 
evis3003
2011-08-28 08:55:21
príspevok od: beholder
....zaujímavý úkaz....upusti od takýchto rámčekov.....fotku posúvajú do pohľadnicovitej gýčovitosti......taktiež zmenši font ......jednoduchšie písmo by to myslím tiež skôr vylepšilo...
moc dakujem. OK, dam si poradit ukaz vysvetlim v popise fotografie. nam sa tu velmi casto naskytne podobny pohlad.
 
evis3003
2011-08-28 08:49:22
príspevok od: lacoslav
Tie domčeky sú príliš farebné, odvádzajú pozornosť. Skús č-b.
moc dakujem. CB by bolo velmi nudne, ako taka seda myska - skusila som. a mna praveze fascinovala ta farebnost - kontrast. spanielsko je velmi farebna krajina a mne sa to paci
 
evis3003
2011-08-28 08:47:13
príspevok od: seifi
rámik a TK; ľavá strana by si niečo pýtala na vyváženie
moc dakujem. vidim, ze som skutocny zaciatocnik, lebo absolutne nerozumiem tymto skratkam, s ktorymi sa tu so mnou vsetci rozpravate ... hahaha prosim, co je to TK? a taktiez by som poprosila o radu, cim by sa dala ta lava strana vyvazit. na tej plazi nebolo absolutne nic, len prazdno, kedze to bolo rano okolo 8.
 
evis3003
2011-08-28 08:26:45
príspevok od: peker
pekný moment
dakujem
 
evis3003
2011-08-28 08:26:16
Skor, ako odpoviem na kazdy komentar individualne, sa Vam chcem vsetkym podakovat, ze ste si nasli cas sa zastavit na mojej stranke a prispiet komentarom. Vdaka Vam mam foto dna a samozrejme nezaplatitelne rady na zlepsenie. Velmi si to cenim a moc dakujem!

Vsetkym prajem vela uspesnych fotiek.

Krasny den
 
PierreSK
2011-08-28 08:19:39
Velmi pekna
 
rbr69
2011-08-28 08:15:04
majestatny pohlad ... krasny ufo oblak ...
 
markato1
2011-08-28 07:24:28
pekne prirodne divadlo
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
lm84sk
2011-08-28 07:00:38
Pôsobivý úkaz :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2011-08-27 21:42:33
fajn moment.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Anena
2011-08-27 21:05:11
Zaujimavy ukaz.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
fotografista
2011-08-27 19:57:43
vyborne. ramik a podpis nehodnotim
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
peky
2011-08-27 19:35:11
rámik nie... obrázok fantastický... :-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
fotografik
2011-08-27 18:49:03
Úžasné...a tá farebnosť...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
dustof
2011-08-27 17:37:30
PP- znamená postprocesing tzn. softvérové úpravy
 
Art-mis
2011-08-27 17:20:51
nadherna, jedinecna fotka!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
beholder
2011-08-27 17:04:46
....zaujímavý úkaz....upusti od takýchto rámčekov.....fotku posúvajú do pohľadnicovitej gýčovitosti......taktiež zmenši font ......jednoduchšie písmo by to myslím tiež skôr vylepšilo...
 
lacoslav
2011-08-27 16:06:52
Tie domčeky sú príliš farebné, odvádzajú pozornosť. Skús č-b.
 
seifi
2011-08-27 15:54:05
rámik a TK; ľavá strana by si niečo pýtala na vyváženie
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 5.33
 
peker
2011-08-27 15:39:22
pekný moment
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
evis3003
2011-08-27 14:14:04
príspevok od: milanF
+++
moc dakujem
 
evis3003
2011-08-27 14:13:48
príspevok od: Milstar
Veľmi pekný záber, krásne svetlo, osobne mi celý záber kazí podpis autora, je vôbec nutné dávať podpis do fotky ? Na to môže dobre poslúžiť aj rámik.
moc dakujem. suhlasim, aj mne podpisy na fotografiach rusia celkovy dojem, ale to som kritiku z inej strany za nepodpisanu fotku ... neda sa vsetkym vyhoviet
 
evis3003
2011-08-27 14:11:38
moc dakujem
 
evis3003
2011-08-27 14:11:11
príspevok od: majo_v
nekonvečné počasie, perfektná kompozícia k danému miestu.... rámik sa mne nepáči, ale oukej, ani ten môj sa nepáči každému.... ale čo sa týka úrovní, určite by som pritlačil na pílku aspoň takto: https://www.imageno.com/x4kjc6f6brf4pic.html
moc dakujem ono s ramikmi to nie je lahke. podal mojho nazoru je kazda fotka unikatna a preto by mala mat aj unitkatny ramik, preto ja si len davam tnento tien. tu na ciernom pozadi to tak nevynikne, na bielom by to bolo uplne inaksie. ta stranka sa mi neda otvorit
 
milanF
2011-08-27 13:10:34
+++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Milstar
2011-08-27 13:00:52
Veľmi pekný záber, krásne svetlo, osobne mi celý záber kazí podpis autora, je vôbec nutné dávať podpis do fotky ? Na to môže dobre poslúžiť aj rámik.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
majo_v
2011-08-27 11:48:56
nekonvečné počasie, perfektná kompozícia k danému miestu.... rámik sa mne nepáči, ale oukej, ani ten môj sa nepáči každému.... ale čo sa týka úrovní, určite by som pritlačil na pílku aspoň takto: https://www.imageno.com/x4kjc6f6brf4pic.html
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
evis3003
2011-08-27 11:17:04
príspevok od: dustof
zabudol som. Na daný foťák perfektný záber.
ved to, dany fotak. ked som ho kupovala pred pol rokom, tam som nemala ani sajn, ze mi nebude stacit. v tom obdobi som bola len AUTO fotograf a vobec som nevenovala pozornost tomu, co som fotila. o ISO, clone, atd, som nemala ani sajn. to ma chytilo len teraz. keby som bola vedela, tak kupujem nieco uplne ine ... no, ale je to motivacia. a ako sa hovori: 'aj s malym saskom sa da robit velke divadlo'. tak uvidme, co sa mi z neho podari dost a, ci vobec ja mam tie schopnosti ... krasny vikend prajem a este raz dakujem
 
evis3003
2011-08-27 11:13:24
príspevok od: dustof
krásny prírodný úkaz. Možno by bolo dobré sa ešte pohrať s PP a oživiť túto foto min. kontrastom. samozrejme nehovorím že to musí byť lepšie ako originál.
velmi dakujem za hodnotenie a rady. viem, ze sa este musim veeeela ucit. a presne toto mi pomaha som len na zaciatku. tak a teraz jedna amaterska otazka, mozno aj rozosmeje, ale neviem, co je to PP. prosim o vysvetlenie ...
 
evis3003
2011-08-27 11:11:02
príspevok od: Jastojan
veľmi pekný úkaz a dobre zachytený
dakuem za vyborne hodnotenie. velmi ma tesi, ze sa foto paci
 
evis3003
2011-08-27 11:09:38
príspevok od: walde
veľmi zaujímavé a výnimočné....veľmi dobre si do obrazu zakomponovala aj tú ulicu s farebnými domčekami, celkovo to oživuje túto cestovateľskú fotografiu, inak pri danej svetelnosti by bol ten motív s kopcom a oblakom-čudom dosť fádny.
moc dakujem. priznam sa, ze som bola sama milo prekvapena, ked som to videla na pocitaci. vobec som netusila, co z toho bude, ked som to fotila skoro rano este so zalepenymi ocami ...
 
evis3003
2011-08-27 11:07:00
príspevok od: Optimal
Krása
dakujem
 
dustof
2011-08-27 11:00:52
zabudol som. Na daný foťák perfektný záber.
 
dustof
2011-08-27 11:00:08
krásny prírodný úkaz. Možno by bolo dobré sa ešte pohrať s PP a oživiť túto foto min. kontrastom. samozrejme nehovorím že to musí byť lepšie ako originál.
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Jastojan
2011-08-27 09:14:02
veľmi pekný úkaz a dobre zachytený
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
walde
ocenenie redakciou 2011-08-27 09:07:51
veľmi zaujímavé a výnimočné....veľmi dobre si do obrazu zakomponovala aj tú ulicu s farebnými domčekami, celkovo to oživuje túto cestovateľskú fotografiu, inak pri danej svetelnosti by bol ten motív s kopcom a oblakom-čudom dosť fádny.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Optimal
2011-08-27 08:56:53
Krása
 
 


Technika: Canon PowerShot G11, Canon EOS 5D Mark II,

Objektívy: Canon EF 24-70mm f/2.8L USM,

Príslušenstvo: tripod, UV filter, ND filter

Fotoaparát: Canon PowerShot G11
GPS: N: 36°9'6", E: -5°20'53"

Pridané: 2011-08-27 08:40:43
Na kritiku: 2011-08-27 08:41:45
Miesto:La LInea De La Concepcion, Espana
Témy: krajina, momentky, príroda
Jedno nadherne rano sa mi naskytol takyto nadherny pohlad na Gibraltar :)


Pohlad na tento zaujimavy ukaz nad skalou Gibraltaru sa nam naskytne dost casto. Je sposobeny velkou vlhkosotu vzduchu a vychodnym vetrom, nazyvajucim sa 'Levante'. Levante dofuka vlhkost z mora, ktora sa zachyti nad skalou a vytvara takuto nadhernu 'Perinu'. Je to len nad skalou a obloha v sirokom okoli je bez jedineho oblacika :)