Samoty II.

Body: 240.33    Videnia: 3727    Páči sa: 2

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
mlyncheck
2014-02-06 09:53:00
Super, tie tvoje nd-čkové sa mi veľmi páčia, skvelá práca...
 
ruraru
2012-04-03 21:40:19
Na vysku lepsie
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
zolec
ocenenie redakciou 2012-04-02 23:05:47
fajn..
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
jozefmicic
2012-04-02 22:26:51
príspevok od: transporti686
no to je možné, ale takéto experimenty ja neskúšam, mne sa trasú ruky a radšej ani filtre nedržím pred objektívom, držiak je držiak-to je istota a je to dosť nepraktické
To áno, vždy keď to ide, tak filter dávam do držiaku. Ale už som tak fotil, chce to pár pokusov
 
transporti686
2012-04-02 22:21:21
príspevok od: jozefmicic
Ešte sa dá spraviť to, že tú hard verziu podržíš len pred objektívom a jemne ňou pohýbeš hore alebo dole pri expozícii. Ale to ide len pri časoch okolo 1/2 sec a dlhších.
no to je možné, ale takéto experimenty ja neskúšam, mne sa trasú ruky a radšej ani filtre nedržím pred objektívom, držiak je držiak-to je istota a je to dosť nepraktické
 
jozefmicic
2012-04-02 22:10:28
príspevok od: transporti686
mam od Hitechu 0,6 soft aj hard a 0,9 soft a hard a ešte ja 0,6 soft s oteplovákom B a v drtivej väčšine som používal mäkké varianty, na západovky pri vode a veľmi rovné horizonty je hard dobrý, ale univerzálnejší je určite soft, raz som sa nechal uniesť a použil som niekde na horách hard, však cez objektív to vidno nebolo ani keď som priclonil som to tak nevnímal a zničil som si viac záberov, lebo ten tmavý pás tam bolo hodne poznať, to len tak pre istotu
Ešte sa dá spraviť to, že tú hard verziu podržíš len pred objektívom a jemne ňou pohýbeš hore alebo dole pri expozícii. Ale to ide len pri časoch okolo 1/2 sec a dlhších.
 
transporti686
2012-04-02 20:31:33
príspevok od: Matej Rumanský
hej hej, o tejto nevyhode viem, mam aj soft od Hitechu, teraz si mi dal celkom dobru dilemu ((-: ale to je dobre, aspon sa neunahlim
mam od Hitechu 0,6 soft aj hard a 0,9 soft a hard a ešte ja 0,6 soft s oteplovákom B a v drtivej väčšine som používal mäkké varianty, na západovky pri vode a veľmi rovné horizonty je hard dobrý, ale univerzálnejší je určite soft, raz som sa nechal uniesť a použil som niekde na horách hard, však cez objektív to vidno nebolo ani keď som priclonil som to tak nevnímal a zničil som si viac záberov, lebo ten tmavý pás tam bolo hodne poznať, to len tak pre istotu
 
Matej Rumanský
2012-04-02 20:28:54
príspevok od: DEVOTEE
budeš musieť isť do madarska
no veru, to na moj oblubeny Liptov nie je vyhra (: mozno na Maru..
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-02 20:28:06
príspevok od: Matej Rumanský
hej hej, o tejto nevyhode viem, mam aj soft od Hitechu, teraz si mi dal celkom dobru dilemu ((-: ale to je dobre, aspon sa neunahlim
budeš musieť isť do madarska
 
Matej Rumanský
2012-04-02 20:26:53
príspevok od: transporti686
0,9 ti už ale slušne stiahne vrch, ak ho chceš použiť na vrch a hard je jednu nevýhodu, že je dobrý iba na rovné horizonty, ak je niečo viac tvarované tak sa celkom dosť zle používa a ak ním niečo odrežeš stmavnutím tak to dosť vidno
hej hej, o tejto nevyhode viem, mam aj soft od Hitechu, teraz si mi dal celkom dobru dilemu ((-: ale to je dobre, aspon sa neunahlim
 
transporti686
2012-04-02 20:23:40
príspevok od: Matej Rumanský
chcem kupit lee big stopper a 0,9 hard tiez od nich...videl som podarene vystupy tejto kombinacie z viacerych zdrojov . .
0,9 ti už ale slušne stiahne vrch, ak ho chceš použiť na vrch a hard je jednu nevýhodu, že je dobrý iba na rovné horizonty, ak je niečo viac tvarované tak sa celkom dosť zle používa a ak ním niečo odrežeš stmavnutím tak to dosť vidno
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-02 19:58:42
príspevok od: Matej Rumanský
chcem kupit lee big stopper a 0,9 hard tiez od nich...videl som podarene vystupy tejto kombinacie z viacerych zdrojov . .
jo ono sa da skombinovať viacero tmavých skličok, výsledný čas bude good... vacsinou cim viac sec. tým lepší efekt ! No občas stači aj 10-15 sekund a výsledok je neporovnateľny
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-02 19:55:59
Ďakujem všetkým za zastavenie a hodnotenia ! Teší ma, že si fotografia našla diváka !
 
Matej Rumanský
2012-04-02 19:55:11
príspevok od: DEVOTEE
Vdaka !

A budes mat na ten filter zbrojný pas ?
chcem kupit lee big stopper a 0,9 hard tiez od nich...videl som podarene vystupy tejto kombinacie z viacerych zdrojov . .
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-02 19:51:05
príspevok od: hall
Veľká fotografia.
Dakujem to ma moc potešilo !
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-02 19:50:16
príspevok od: Mattus1990
geniálne !!!
Vdaka , to ma tešiii !
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-02 19:49:56
príspevok od: Matej Rumanský
setrim uz druhy mesiac na podobny filter, a zatial potichu zavidim ((; krasna robota priatelu
Vdaka !

A budes mat na ten filter zbrojný pas ?
 
hall
2012-04-02 19:24:31
Veľká fotografia.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Mattus1990
2012-04-02 19:23:02
geniálne !!!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matej Rumanský
2012-04-02 18:47:13
setrim uz druhy mesiac na podobny filter, a zatial potichu zavidim ((; krasna robota priatelu
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-02 18:17:26
príspevok od: andrejgrznar
velmi fajn.
dikyyy
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-02 18:17:17
príspevok od: noik
velmi dobre, ze je to na vysku fotene...dominuje vyska stromov (krasne mazle vetvy) a oblaky +++
Dakujem ti som rad ze ta oslovila !
 
franto77
2012-04-02 16:13:56
widim ze sa to nepaci iba mna pre mna troska tmawe ale welmi dobreeeeeeeeeeeeeeeeee
 
andrejgrznar
2012-04-02 14:45:17
velmi fajn.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
noik
ocenenie redakciou 2012-04-02 13:10:56
velmi dobre, ze je to na vysku fotene...dominuje vyska stromov (krasne mazle vetvy) a oblaky +++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
photographer-jolly
2012-04-02 12:54:59
Fajná fotočka.
 
b.a.f.o.a.r.t.
2012-04-02 10:10:03
nekonfliktna
 
Jerry C.
2012-04-02 09:08:45
príspevok od: DEVOTEE
Dakujem, zčasti mas pravdu... snimam malo strasne na výšku, a tak sa mi aj horsie komponuje, neviem prešo, ale občas to chce zmenu formátu... Tu som ešte na iných snimkoch hýbal pačkou stativu po verikale hore dole s časom 45 sec. experimentoval som čo to spraví s rozmazom, po cca 20 sec som pačku zatiahol a dosnimal "ostrosť" Zistil som že to može byt dalsi vyjadrovaci prvok. Samoty je pokracovanie serie... ja si tieto stromčeky aplikujem na ľudi, spolu a predsa sami... napr v rodine
Vdaka za slova kritiky !
no ja sa zasa naopak prihováram za vertikálny formát ,ktorý práveže zdôrazňuje do výšky sa dvíhajúce a v tomto prípade akoby smerom hore sa rozplývajúce kmene stromov.
Na šírku sa mi viac páčia objekty ,ktoré majú v sebe dynamiku ,prípadne ukazujú voľnosť pohybu ,dej plynúci jedným smerom.
Tomu by v tomto prípade viac zodpovedali pohybujúce sa oblaky ,keby boli dominantným obrazovým prvkom.A to hádam v tejto fotke nie sú
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-04-02 08:44:36
príspevok od: slawmi
suprova atmoska, mam rad taketo pociny, je priam neskutocne aky dobry to ma impakt!!!
Ďalší veľký športovo-férový počin... Chlapci, ste príkladom...
 
milanF
2012-04-02 06:40:57
+++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
slawmi
2012-04-02 00:19:43
príspevok od: DEVOTEE
to je moj jediný filter ktorý mam, inak fotim na ciste sklo.. clovek musi handrickou dot často utierať prach sice no ale na drahsie filtre stale prostriedky nevychádzaju... a už davno neriesim extra techniku, no LEEčka ma v buducnosti neminu (aspon tak snivam...)

Diky aj ty sa drž.

ps: inak asi si už dlhsie v zahraniči ty "mylujem"
aaaaaa zno9va tvrdka , sorry to ten prstoklad, mas pravdu - zahranicie11 rokov, posledne 3 roky mam super job ktory mi dava 5 mesiacov volna, no je v tom hacik, ked pracujem tak do umoru a nonstop no naopak volne tyzdne vela cestujem a fotim, no zda sa, ze buduci rok uz budem fotit len krasu Slovenska... na co sa velmi tesim, kedze stale ked pridem domov pozeram ake velke potencie mame na Slovensku, je to neskutocne krasna krajina...
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-02 00:09:20
príspevok od: slawmi
uuuuuu takze si mal den dlhocasoviek , ani som sa nepital a dostal som odpoved o 13 : 00 poobede , taktiez ma big stopper ktory vyuzivam no nie vo velkom, kedze stale niet prilezitosti vetra, zatial, mysym ze jesen bude znova naj naj... joo morske zivli mylujem ved uz som takto pochoval aj d 50 co bolo smune!!! no vsetko zle je na nieco dobre drz sa!!!!!!!
to je moj jediný filter ktorý mam, inak fotim na ciste sklo.. clovek musi handrickou dot často utierať prach sice no ale na drahsie filtre stale prostriedky nevychádzaju... a už davno neriesim extra techniku, no LEEčka ma v buducnosti neminu (aspon tak snivam...)

Diky aj ty sa drž.

ps: inak asi si už dlhsie v zahraniči ty "mylujem"
 
slawmi
2012-04-02 00:04:51
príspevok od: DEVOTEE
Velakrat je kritizovaný vietor a pohybova neostrosť, mne sa to zda dost vhodným vyjadrovacim prostriedkom u takýchto stromoch. Fukalo až moc, snimane tesne po obede nieco okolo 13:00 kedy je slnko silne, bol som vobec rad ze pri 25sec tam nevnikol žiaden prepal a vietor dopomohol k rýchlemu chodu oblakov v pozadí čo ma tesilo. Niekedy ND neodsrubujem celý den a fotim len dlhočasovečky, človek ušetrí miesto na karte a nasledne na disku, co sa v porovnani s bagrovkami neda porovnať
Smelo sa inšpiruj, v tvojom prípade ti zavidím to more a dlhe expozície
uuuuuu takze si mal den dlhocasoviek , ani som sa nepital a dostal som odpoved o 13 : 00 poobede , taktiez ma big stopper ktory vyuzivam no nie vo velkom, kedze stale niet prilezitosti vetra, zatial, mysym ze jesen bude znova naj naj... joo morske zivli mylujem ved uz som takto pochoval aj d 50 co bolo smune!!! no vsetko zle je na nieco dobre drz sa!!!!!!!
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-01 23:41:12
príspevok od: Koma
zaujalo ma ako tie vľavo sú vlastne kmeňmi rovné...a tie vpravo akoby tvárne...a sa kmeňmi vlnia....ako je to dole akože pokojné a hore fičí..
Vdaka,
každi mame svoje slabe miesta.. a osamote sa niekedy veci zvladaju často ťažko, aj ked je niekto stale poblizku
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-01 23:39:11
príspevok od: slawmi
impakt je fakt super, myslim , ze to boli dost vysoke stromi, tazko sa mi to da porovnat, no dedukujem z horneho rozmazu, muselo aj pekne fukat, velmi dobre ti to napadlo fotit takto, super ze dolne koncatiny stromov su ostre, fakt zaujimave pol na pol, myslim ze to niekedy skusim taktiez cize ta okopirujem uz len najst dake osamotene vysoke stromi a veterne podmienky to sa mi zda ako ihla v kope sena ....
Velakrat je kritizovaný vietor a pohybova neostrosť, mne sa to zda dost vhodným vyjadrovacim prostriedkom u takýchto stromoch. Fukalo až moc, snimane tesne po obede nieco okolo 13:00 kedy je slnko silne, bol som vobec rad ze pri 25sec tam nevnikol žiaden prepal a vietor dopomohol k rýchlemu chodu oblakov v pozadí čo ma tesilo. Niekedy ND neodsrubujem celý den a fotim len dlhočasovečky, človek ušetrí miesto na karte a nasledne na disku, co sa v porovnani s bagrovkami neda porovnať
Smelo sa inšpiruj, v tvojom prípade ti zavidím to more a dlhe expozície
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-04-01 23:37:40
zaujalo ma ako tie vľavo sú vlastne kmeňmi rovné...a tie vpravo akoby tvárne...a sa kmeňmi vlnia....ako je to dole akože pokojné a hore fičí..
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
slawmi
2012-04-01 23:32:49
príspevok od: DEVOTEE
Vdaka ti ! Impakt ma ... neviem skade sa zobral...snimok vznikal da sa povedat experimentálne, v protisvetle sa mi na lcdcku setko skreslovalo, redukciu som mal vypnutu... neznašam to čakanie kým sa snimok odšumi, vtedy aj oblaky niekedy ujdu
impakt je fakt super, myslim , ze to boli dost vysoke stromi, tazko sa mi to da porovnat, no dedukujem z horneho rozmazu, muselo aj pekne fukat, velmi dobre ti to napadlo fotit takto, super ze dolne koncatiny stromov su ostre, fakt zaujimave pol na pol, myslim ze to niekedy skusim taktiez cize ta okopirujem uz len najst dake osamotene vysoke stromi a veterne podmienky to sa mi zda ako ihla v kope sena ....
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-01 23:08:39
príspevok od: slawmi
suprova atmoska, mam rad taketo pociny, je priam neskutocne aky dobry to ma impakt!!!
Vdaka ti ! Impakt ma ... neviem skade sa zobral...snimok vznikal da sa povedat experimentálne, v protisvetle sa mi na lcdcku setko skreslovalo, redukciu som mal vypnutu... neznašam to čakanie kým sa snimok odšumi, vtedy aj oblaky niekedy ujdu
 
slawmi
2012-04-01 23:01:37
suprova atmoska, mam rad taketo pociny, je priam neskutocne aky dobry to ma impakt!!!
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
rotten apple
2012-04-01 22:54:53
fajnee
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-01 22:51:06
príspevok od: jozefmicic
Zaujímavé, a tie vlny na pozadí, paráda.. :) Inak úprimne, mňa to moc neoslovilo, hlavne kvôli kompozícii. Určite by sa mi viac páčilo na šírku, vyprahnuté mesačné popredie a ešte mesačnejšie pozadie, až ako abstrakt by som to videl. Skrátka viac priestoru by si to žiadalo. Takto je síce zaujímavá tá rozfúkaná obloha a stromy, ale nejak mi chýba spojitosť medzi prvkami na fotke alebo výraznejší motív. Ten názov niečo naznačuje a práve preto by som asi prijal trochu viac tej osamotenosti vo fotke, takto ju z nej až tak necítiť. Toľko moja, dúfam, že konštruktívna kritika :)
Dakujem, zčasti mas pravdu... snimam malo strasne na výšku, a tak sa mi aj horsie komponuje, neviem prešo, ale občas to chce zmenu formátu... Tu som ešte na iných snimkoch hýbal pačkou stativu po verikale hore dole s časom 45 sec. experimentoval som čo to spraví s rozmazom, po cca 20 sec som pačku zatiahol a dosnimal "ostrosť" Zistil som že to može byt dalsi vyjadrovaci prvok. Samoty je pokracovanie serie... ja si tieto stromčeky aplikujem na ľudi, spolu a predsa sami... napr v rodine
Vdaka za slova kritiky !
 
jozefmicic
2012-04-01 22:45:03
Zaujímavé, a tie vlny na pozadí, paráda.. :) Inak úprimne, mňa to moc neoslovilo, hlavne kvôli kompozícii. Určite by sa mi viac páčilo na šírku, vyprahnuté mesačné popredie a ešte mesačnejšie pozadie, až ako abstrakt by som to videl. Skrátka viac priestoru by si to žiadalo. Takto je síce zaujímavá tá rozfúkaná obloha a stromy, ale nejak mi chýba spojitosť medzi prvkami na fotke alebo výraznejší motív. Ten názov niečo naznačuje a práve preto by som asi prijal trochu viac tej osamotenosti vo fotke, takto ju z nej až tak necítiť. Toľko moja, dúfam, že konštruktívna kritika :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 5 | Priemer: 5.33
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-01 19:45:29
príspevok od: SteveS
fajn
Vdaka ti aj za FB pozvanie do skupiny !
 
Matt83
ocenenie redakciou 2012-04-01 19:45:13
fajn dynamika
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-01 19:44:32
príspevok od: petrus 1
hej, včera to bolo, ja som bol pod hradom, tam som schytal krupy, dážď a brutálny vietor

ja som myslel ze to vzdám.. no ked som si čupol do hrobľe tak sa este dalo. Si daco pofotil ?
dik za zastavčo !
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-04-01 19:35:57
fajn
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
petrus 1
2012-04-01 19:35:27
príspevok od: DEVOTEE
Vdaka Vcera brutalne ale brutalne fukalo, clovek musel držat stativ, tak že som si nanho čupol a tažil ho...
hej, včera to bolo, ja som bol pod hradom, tam som schytal krupy, dážď a brutálny vietor

 
Marosh
2012-04-01 17:56:26
Toto je super Peter, oplatilo sa :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
oka
2012-04-01 15:38:39
Tá pohybová neostrosť v korune vytvorilo další obraz, je len na fantázii čo tam vidite...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Comba
2012-04-01 13:39:51
Pekné :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-01 13:29:11
príspevok od: Stratený Stano
A vidím, že si vypočul hlas divákov... Lebo ráno som tu videl inú tvoju foto a premýšľal som, čo k nej napísať... A keď som už bol rozhodnutý, tak tu ešte lepšia... Oblakovo rozpohybované mám rád a tu dokobca ešte aj stromčeky pohybovo spolupracovali... Veru, včera poriadne fúkalo, všetci štipce z balkóna mi zmizli... Kompozične by u mňa viac bodovala, keby boli kmene bez spodných konárov... taký ozaj pohybový minimal...
Ano vcera fukavica jak še patri, som vyskočil do vzduchu a ma zobralo meter dopredu, dýchat sa nedalo oproti vetru, prave toto počasie ma vyhnalo na poľe zadomom. Pomotkal som sa asi 3 hodiny okolo stromčekov a skušal nejake serie, ranna foto sa mi osobne menej pacila tak som dal na divakov.. obidve som pridal včera a este nejake dlhočasovkove stromčekove mam. Tato sa mi však koli minimalu pačila + rozmaz oblačikov. Len som tak čumel co sa mi v smižanoch ponuka za scenu, a to mam fakt 15 minut pešky.
Dikes za zastavčo !
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-04-01 13:17:18
A vidím, že si vypočul hlas divákov... Lebo ráno som tu videl inú tvoju foto a premýšľal som, čo k nej napísať... A keď som už bol rozhodnutý, tak tu ešte lepšia... Oblakovo rozpohybované mám rád a tu dokobca ešte aj stromčeky pohybovo spolupracovali... Veru, včera poriadne fúkalo, všetci štipce z balkóna mi zmizli... Kompozične by u mňa viac bodovala, keby boli kmene bez spodných konárov... taký ozaj pohybový minimal...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
peker
2012-04-01 13:03:43
super veterná
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
MartinSarvas1
2012-04-01 12:39:41
impakt za 10 :D
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-01 12:20:57
príspevok od: Misoo79
Tebe ani bager netreba na super foto...
Dik, no ja nefotil len bagre.. aj ked som nanich včera zdialky kukal... no v tom vetrisku sa mi nechcelo šľapať až k nim :/
 
Misoo79
2012-04-01 12:17:21
Tebe ani bager netreba na super foto...
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-01 12:08:36
príspevok od: Sanfu
Aj na šírku by mohla byť zaujímavá :)
no na širku by nevošiel, hlavne ta zaujimava pohybova cast fotky, no ak by som odstupil par metrov možno, ale tam by som mal zas v zábere ine stromčeky ktore su pobliž, a to by už nebolo kompozične ono
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-01 11:58:54
príspevok od: MartinSarvas1
toto sa mi páči ešte viac než to, čo máš na kritike 777
Vdaka Vcera brutalne ale brutalne fukalo, clovek musel držat stativ, tak že som si nanho čupol a tažil ho...
 
Sanfu
2012-04-01 11:56:54
Aj na šírku by mohla byť zaujímavá :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Sanfu
2012-04-01 11:48:15
Prečo to nedáš na kritiku, šak to je pecka!

7 7 7 a to keď vravím ja...
 
MartinSarvas1
2012-04-01 10:53:59
toto sa mi páči ešte viac než to, čo máš na kritike 777
 
 


Technika: Canon PowerShot G11, Ricoh RDC-5300,

Objektívy: Canon EF 70-200mm f/4L USM, Canon EF 50mm f/1.8 II,

Príslušenstvo:

Clona: 22
Expozícia: 25 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Canon EOS 7D
Objektív: Tokina 12-24mm f/4 AT-X AF Pro DX
Ohnisko: 12
Pridané: 2012-04-01 00:49:12
Na kritiku: 2012-04-01 11:50:15
Miesto:Smižany
Témy: čierno-biela fotografia, krajina
Albumy: B+W ND1000x
ND1000x