Tatranský macko

Body: 742.00    Videnia: 6730    Páči sa: 106

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Ivan .
2012-08-22 10:19:57
príspevok od: JMrocek
Pani, nenechajte sa znechutit ostatnymi, prave ten "nie pozitivny nazor" mnohym serverom casto chyba...
Som rád ,že si to takto zobral
 
Ivan .
2012-08-22 10:11:58
príspevok od: JMrocek
Ivan, fotka je original, akurat som trochu ozivil farby a vytiahol tiene pri vyvolavani z RAW. Ziadne montovanie alebo menenie pozadia sa nekonalo Neviem ako by som to mal dokazat, ked tak Ti mozem poslat RAW fotku, pripradne celu seriu...
Ahoj! Ja Tvoje fotky nijako nespochybňujem........poznám ich ,len na tejto mi to pripadalo trochu iné.
Okolo tela na srsti sa mi zdalo trochu veľa svetla.........
 
pozemšťan
2012-08-19 15:28:38
Nemá chybu..
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-08-18 20:06:03
príspevok od: rbr69
Opaet klames o hikingu, darmo som Ti to vysvetloval, kedze to nechces pochopit, kedysi som Ta povazoval dokonca za virtualneho priatela, avsak vdaka Tvojej domyslavosti, analyzam prepojeni osob a vlastnym konstrukciam, ktore viedli k Tvojim zmenam postoja, tak neocakavaj ze druha strana si necha kadit na hlavu. Nikdy si nemal zaujem si nechat nic vysvetli tak, co by zmenilo Tvoj neomylny osobny postoj. Si prilisny egoista a o moje realne priatelstva nemusis mat obáv, su realne nie internetove na základe bodovania ci ineho pochlebovania. Niloho som nikdy nepodrazil a ak si to Ty myslis, uz mi je to lautrfuk. Kedze si ma obvinil, ze som v nejakom spiknuti voci Tvojej osobe figuroval na hikingu, tak nie som maly chlapec, ze si to necham pacit. S tym hikingom teda zasa klames a over si to tam u admina.
Obdobne, aj ja teba... (čo sa týka priateľstva...). Všetko sa zmenilo takmer zo dňa na deň... ja som však nezačal, ja som sa nenechal poštvať ako ty tvojim reálnym kamarátom... A nebol si jediný, koho proti mne nahuckal... Sám si mi to priznal do pošty... Niekoľko krát som ťa prosil - Rasťo nerobme chujoviny... stalo sa, už sa neodstane...
Ozaj, ale ozaj už nebudem reagovať...
 
rbr69
2012-08-18 19:44:43
príspevok od: Stratený Stano
Úchvatná analýza, ty budeš zrejme doktor múdrosti... Je potrebné robiť toto divadielko pre tretiu stranu...?
Ja ti tu nebudem vymenovávať tvoje vlastnosti, mne stačí jedna a to tá, že si podrazák prvej triedy, ty aj s tvojim najlepším kámošom... Daj pozor, aby ste sa raz nepodrazili navzájom, to podrazáci zvyknú robiť...

Dúfam, že už z teba vyšlo všetko von a konečne prestaneš otravovať... Mne je len smutno, že priatelia hôr a fandovia fotografie si musia takto srať na hlavu...
A ešte dúfam, že keď si opäť otvorím konto na hikingu, že ma odtiaľ opäť nevyfajčíte a nedáte moje konto zrušiť...
Opaet klames o hikingu, darmo som Ti to vysvetloval, kedze to nechces pochopit, kedysi som Ta povazoval dokonca za virtualneho priatela, avsak vdaka Tvojej domyslavosti, analyzam prepojeni osob a vlastnym konstrukciam, ktore viedli k Tvojim zmenam postoja, tak neocakavaj ze druha strana si necha kadit na hlavu. Nikdy si nemal zaujem si nechat nic vysvetli tak, co by zmenilo Tvoj neomylny osobny postoj. Si prilisny egoista a o moje realne priatelstva nemusis mat obáv, su realne nie internetove na základe bodovania ci ineho pochlebovania. Niloho som nikdy nepodrazil a ak si to Ty myslis, uz mi je to lautrfuk. Kedze si ma obvinil, ze som v nejakom spiknuti voci Tvojej osobe figuroval na hikingu, tak nie som maly chlapec, ze si to necham pacit. S tym hikingom teda zasa klames a over si to tam u admina.
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-08-18 17:11:20
príspevok od: rbr69
Ak si myslis, ze Tvoj ban je mojou krivdou a potrebujem, aby si Stano Strateny o mne myslel pozitiva, tak zijes v uzavretom svete Dr.Chocholouska. Si vztahovacny a v komentaroch hladas osobne narazky. Stale mas nejakych vnutornych nepriatelov, neviem ci to je vekom, ci dobou, v ktorej si zil. Rad rozdavas bany, rad mas sebou riadenu cenzuru pod svojimi fotkami, rad citas len co chces a co povolis. Z posty zverejni co chces, nezabudni aj na svoje analyzy a nazory na inych, kludne si nasyp popol na hlavu. Montaze a manipulácia nie su trestne, nikto netvrdi. Si dobry v manipulacii s fotkami a rad manipulujes s faktami vo fore. Manipulacia je aj zdraviu skodliva a tu je to na diagnozu. Tvoje ustipacne poznamky su ok, ostatni su nehodni, su moc osobni a zasluzia si ban. Pre mna si dnesnym momentom klamar bez akejkolvek etiky napriek tomu, ze si odo mna starsi a mnohymi na ephote vazeny. Vyhladaj odbornu lekarsku pomoc.
Úchvatná analýza, ty budeš zrejme doktor múdrosti... Je potrebné robiť toto divadielko pre tretiu stranu...?
Ja ti tu nebudem vymenovávať tvoje vlastnosti, mne stačí jedna a to tá, že si podrazák prvej triedy, ty aj s tvojim najlepším kámošom... Daj pozor, aby ste sa raz nepodrazili navzájom, to podrazáci zvyknú robiť...

Dúfam, že už z teba vyšlo všetko von a konečne prestaneš otravovať... Mne je len smutno, že priatelia hôr a fandovia fotografie si musia takto srať na hlavu...
A ešte dúfam, že keď si opäť otvorím konto na hikingu, že ma odtiaľ opäť nevyfajčíte a nedáte moje konto zrušiť...
 
rbr69
2012-08-18 15:47:34
príspevok od: Stratený Stano
Foto zmizlo z titulky a tak usudzujem, že už nebude vadiť, ak sa budem brániť - rbr69, ty si odomňa nedostal ban za kritické komentáre. Nikto u mňa nedostal ban za kritický komentár. Dostal si ban za svoje podrazácke správanie, ktoré s komentármi nemá nič spoločné. Vydiskutovali sme si to v pošte, poštu ostatní užívatelia nevidia a ja nepokladám za etické ju zverejňovať.

Tvoje vyfňukávanie a neustále poukazovanie, aká krivda sa tebe stala ma len utvrdzuje v názore, že som urobil dobre... A ešte dodám, že znalosť montáže a postprocesových úprav nie je trestný čin...
Ak si myslis, ze Tvoj ban je mojou krivdou a potrebujem, aby si Stano Strateny o mne myslel pozitiva, tak zijes v uzavretom svete Dr.Chocholouska. Si vztahovacny a v komentaroch hladas osobne narazky. Stale mas nejakych vnutornych nepriatelov, neviem ci to je vekom, ci dobou, v ktorej si zil. Rad rozdavas bany, rad mas sebou riadenu cenzuru pod svojimi fotkami, rad citas len co chces a co povolis. Z posty zverejni co chces, nezabudni aj na svoje analyzy a nazory na inych, kludne si nasyp popol na hlavu. Montaze a manipulácia nie su trestne, nikto netvrdi. Si dobry v manipulacii s fotkami a rad manipulujes s faktami vo fore. Manipulacia je aj zdraviu skodliva a tu je to na diagnozu. Tvoje ustipacne poznamky su ok, ostatni su nehodni, su moc osobni a zasluzia si ban. Pre mna si dnesnym momentom klamar bez akejkolvek etiky napriek tomu, ze si odo mna starsi a mnohymi na ephote vazeny. Vyhladaj odbornu lekarsku pomoc.
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-08-18 09:58:25
príspevok od: rbr69
tie minusy asi nie su o tom ci chvalit a ci mat nazor ... su skor o tom, ze podozrenie z montaze ma skor ten, kto montaz casto pouziva ... ti co nevedia montovat o tom nedisputuju ... a mozno niektorych nepotesilo ani to, ze zrovna niekoho, kto tu ma fajnoty prirodzeneho wildlife niekto iny, znaly montaze z tohoto podozrieva ... vysvetlili ste si to, je to ok ... ale mozes aspon pisat nazor, nikto Ti nedava BAN ... Tvoje su vsak len o chvale, bo iny nazor znamena BAN ... preto odpovedam na Tvoj koment i ked miereny Ivanovi Salymu, ale jasne stiplavy smerom na ostatok ephota ... snad nedas podnet na vylepsenie funkcionality, aby ani takato reakcia zaBANovanym nebola mozna
Foto zmizlo z titulky a tak usudzujem, že už nebude vadiť, ak sa budem brániť - rbr69, ty si odomňa nedostal ban za kritické komentáre. Nikto u mňa nedostal ban za kritický komentár. Dostal si ban za svoje podrazácke správanie, ktoré s komentármi nemá nič spoločné. Vydiskutovali sme si to v pošte, poštu ostatní užívatelia nevidia a ja nepokladám za etické ju zverejňovať.

Tvoje vyfňukávanie a neustále poukazovanie, aká krivda sa tebe stala ma len utvrdzuje v názore, že som urobil dobre... A ešte dodám, že znalosť montáže a postprocesových úprav nie je trestný čin...
 
scoty
2012-08-17 22:21:31
krasa
 
smaro77
2012-08-17 21:48:27
Neuveriteľné,naozaj neuveriteľné. Exif by mal byt rozšírený o značku plienok,ktoré sa použili pri zhotovení fotografie a možno aj čas pri následnom úteku do bezpečia.
 
rbr69
2012-08-17 19:56:13
príspevok od: Stratený Stano
Píšem názory k fotkám, nie podrazy voči osobám...
Viac nepokladám za potrebné dodať...
ani ja, moje vsetky komenty su tu pod fotkami zverejnene a dostupne vsetkym ...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-08-17 19:52:17
príspevok od: transporti686
bude warzone chlapci nie pod touto fotkou
Nebude... respect...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-08-17 19:51:54
príspevok od: rbr69
tie minusy asi nie su o tom ci chvalit a ci mat nazor ... su skor o tom, ze podozrenie z montaze ma skor ten, kto montaz casto pouziva ... ti co nevedia montovat o tom nedisputuju ... a mozno niektorych nepotesilo ani to, ze zrovna niekoho, kto tu ma fajnoty prirodzeneho wildlife niekto iny, znaly montaze z tohoto podozrieva ... vysvetlili ste si to, je to ok ... ale mozes aspon pisat nazor, nikto Ti nedava BAN ... Tvoje su vsak len o chvale, bo iny nazor znamena BAN ... preto odpovedam na Tvoj koment i ked miereny Ivanovi Salymu, ale jasne stiplavy smerom na ostatok ephota ... snad nedas podnet na vylepsenie funkcionality, aby ani takato reakcia zaBANovanym nebola mozna
Píšem názory k fotkám, nie podrazy voči osobám...
Viac nepokladám za potrebné dodať...
 
transporti686
2012-08-17 19:41:33
príspevok od: rbr69
tie minusy asi nie su o tom ci chvalit a ci mat nazor ... su skor o tom, ze podozrenie z montaze ma skor ten, kto montaz casto pouziva ... ti co nevedia montovat o tom nedisputuju ... a mozno niektorych nepotesilo ani to, ze zrovna niekoho, kto tu ma fajnoty prirodzeneho wildlife niekto iny, znaly montaze z tohoto podozrieva ... vysvetlili ste si to, je to ok ... ale mozes aspon pisat nazor, nikto Ti nedava BAN ... Tvoje su vsak len o chvale, bo iny nazor znamena BAN ... preto odpovedam na Tvoj koment i ked miereny Ivanovi Salymu, ale jasne stiplavy smerom na ostatok ephota ... snad nedas podnet na vylepsenie funkcionality, aby ani takato reakcia zaBANovanym nebola mozna
bude warzone chlapci nie pod touto fotkou
 
rbr69
2012-08-17 19:35:35
príspevok od: Stratený Stano
Ivan, vyjadrili sme nie pozitívny názor a teraz nám pod komentami svietia početné mínusy...Aké z toho plynie ephoto ponaučenie...? Chváliť a nemať názor...
tie minusy asi nie su o tom ci chvalit a ci mat nazor ... su skor o tom, ze podozrenie z montaze ma skor ten, kto montaz casto pouziva ... ti co nevedia montovat o tom nedisputuju ... a mozno niektorych nepotesilo ani to, ze zrovna niekoho, kto tu ma fajnoty prirodzeneho wildlife niekto iny, znaly montaze z tohoto podozrieva ... vysvetlili ste si to, je to ok ... ale mozes aspon pisat nazor, nikto Ti nedava BAN ... Tvoje su vsak len o chvale, bo iny nazor znamena BAN ... preto odpovedam na Tvoj koment i ked miereny Ivanovi Salymu, ale jasne stiplavy smerom na ostatok ephota ... snad nedas podnet na vylepsenie funkcionality, aby ani takato reakcia zaBANovanym nebola mozna
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-08-17 19:29:53
príspevok od: JMrocek
Pani, nenechajte sa znechutit ostatnymi, prave ten "nie pozitivny nazor" mnohym serverom casto chyba...
Mne posiela hovorca zástupcu admina výpis mínuskovačov pod mojimi komentármi, takže viem kto...
 
JMrocek
ocenenie redakciou 2012-08-17 19:27:47
príspevok od: Stratený Stano
Ivan, vyjadrili sme nie pozitívny názor a teraz nám pod komentami svietia početné mínusy...Aké z toho plynie ephoto ponaučenie...? Chváliť a nemať názor...
Pani, nenechajte sa znechutit ostatnymi, prave ten "nie pozitivny nazor" mnohym serverom casto chyba...
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-08-17 19:17:29
Aký je chudák smutný a sklamaný, že si mu na tomto pravidelnom mieste, kde ho prikrmuješ nenechal v ten deň duplovaný sendvič so syrom a šunkou ako odmenu za fotenie
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-08-17 18:39:24
príspevok od: Ivan .
mne ten medveďko pride ako domontovaný...................teda to sa ťa nechcem dotknúť,povedal som že sa mi fotka páči ,ale príde mi to po okrajoch na srsti velmi svetlé....
Ivan, vyjadrili sme nie pozitívny názor a teraz nám pod komentami svietia početné mínusy...Aké z toho plynie ephoto ponaučenie...? Chváliť a nemať názor...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-08-17 18:26:30
príspevok od: JMrocek
Takze k zahade so svetlom: bolo to fotene poobede, slnko celkom vysoko na oblohe schovane za mrakmi, navyse este viac rozptylene listami stromov. Takze ked dopadalo svetlo zhora (mozno trochu aj to strany, ale podstatny je ten prevladajuci smer zhora) tak to vysvetluje, preco ma medved hrud v tieni a srst na hlave a chrbte nasvietenu. Tiez to vysvetluje nasvietenie stromu.
Hlbka ostrosti je samozrejme iba jedna Keby som isiel od objektivu k pozadiu, predmety su tam poukladane v tomto poradi: najpr nejake mlade stromceky, dost rozmazane (na lavej strane fotky, ciastocne prekryvaju kmen hrubeho stromu), potom pen tiez este dost mimo HO (na fotke v strede dole), za nim konarik co zasahuje do macka z prava zas o kusok dalej od objektivu a blizsie HO. Konecne sa dostavam k medvedovi. Ten sa zmestil do HO rovnako ako mlady stromcek pri jeho tvari a kmen velkeho stromu. A samozrejme pozadie, opat mimo HO, tvorene ostatnym lesom. Takze v tom priestore, ktory sa Ti nepozdaval (medzi medvedom a hrubym stromom) sa prelinaju rozostrene listy z popredia a rozostrene stromy na pozadi.
Snad je vysvetlenie dostatocne, ked tak mozem poslat spominany RAW
Ďakujem za vysvetlenie. Rawko nie je potrebné posielať, ešte by som tam domontoval svojho psa Heryho alebo kamzíka a diváci by sa nestačili diviť... Nemám dôvod ri neveriť, takže dokazovanie naozaj nie je potrebné...

Na prehliadaných foto sa okrem celkového dojmu sústreďujem i na detaily, všímam si svetlo a práve nepochopenie nasvietenia v tomto prípade vyvolalo u mňa pochybnosti... Preto som sa opýtal... Ešte raz sa ospravedlňujem, nemal som však snahu dehonestovať autorovo dielo...
 
JMrocek
ocenenie redakciou 2012-08-17 18:17:58
príspevok od: velecky
môžem sa spýtať, kde to bolo? ďaleko od chodníka? lebo ten čas ma celkom zarazil - po obede. Také niečo by som čaka ráno alebo večer
Veru, bolo to nedaleko chodnika... Ale bola to obrovska nahoda, myslim, ze bat sa nemusis. A ked by sa Ti nieco take stalo, tak si uzivaj fotenie ako by malo byt Tvoje posledne v zivote tak ako aj ja
 
velecky
2012-08-17 18:06:45
môžem sa spýtať, kde to bolo? ďaleko od chodníka? lebo ten čas ma celkom zarazil - po obede. Také niečo by som čaka ráno alebo večer
 
marek392
2012-08-17 18:05:36
super
 
JMrocek
ocenenie redakciou 2012-08-17 17:58:42
príspevok od: transporti686
čakal som podobnú odpoveď, verím, že by sa dalo montovať aj toto, ale taká fotografia by asi človeka čo robí wildlife nemohla vôbec tešiť......
Pravdu mas Navyse, keby som ju uz mal montovat, uricte by som tam nedal ten tenky stromcek, co mu zasahuje do tvare, ten mi tam osobne vadi...
 
JMrocek
ocenenie redakciou 2012-08-17 17:52:09
príspevok od: Stratený Stano
Podobne ako IvanSaly, aj ja sa chcem opýtať na montáž. Nechcel som sa pýtať včera, aby som neovplyvnil kladné reakcie užívateľov. Nuž teda čo mi vadí:
Na maca svieti zdroj svetla odzadu. Nasvedčuje tomu tieň pod jeho hlavou a prežiarená srsť, ktorej intenzita sa ku okrajom zvyšuje. Až by na maca svietilo spredu, bolo by to presne naopak.
Na kmeň stromu však svetlo svieti spredu. Ak by svietilo odzadu ako na maca, nebol by takto nasvietený, ale tiež by bol zatienený ako macove brucho.
Navyše tam vidím dve roviny ostrosti - je ostrý kmeň stromu a potom maco. Medzi nimi sú neostré stromčeky a lístie...

Pokiaľ moja úvaha nie je správna a mýlim sa, poteší, ak mi to autor vyvráti a za to sa potom samozrejme ospravedlňujem...

Na poznámky od transportiho nie som zvedavý, zaujíma ma autorova odpoveď...
Takze k zahade so svetlom: bolo to fotene poobede, slnko celkom vysoko na oblohe schovane za mrakmi, navyse este viac rozptylene listami stromov. Takze ked dopadalo svetlo zhora (mozno trochu aj to strany, ale podstatny je ten prevladajuci smer zhora) tak to vysvetluje, preco ma medved hrud v tieni a srst na hlave a chrbte nasvietenu. Tiez to vysvetluje nasvietenie stromu.
Hlbka ostrosti je samozrejme iba jedna Keby som isiel od objektivu k pozadiu, predmety su tam poukladane v tomto poradi: najpr nejake mlade stromceky, dost rozmazane (na lavej strane fotky, ciastocne prekryvaju kmen hrubeho stromu), potom pen tiez este dost mimo HO (na fotke v strede dole), za nim konarik co zasahuje do macka z prava zas o kusok dalej od objektivu a blizsie HO. Konecne sa dostavam k medvedovi. Ten sa zmestil do HO rovnako ako mlady stromcek pri jeho tvari a kmen velkeho stromu. A samozrejme pozadie, opat mimo HO, tvorene ostatnym lesom. Takze v tom priestore, ktory sa Ti nepozdaval (medzi medvedom a hrubym stromom) sa prelinaju rozostrene listy z popredia a rozostrene stromy na pozadi.
Snad je vysvetlenie dostatocne, ked tak mozem poslat spominany RAW
 
transporti686
2012-08-17 17:38:58
príspevok od: JMrocek
Mas pravdu, z toho stretnutia mam viacero fotiek, ktore vysli celkom dobre, takze som nemal potrebu tam nieco menit a ani to nerobievam. Myslim, ze ked je fotka raz zle odfotena tak uz jej nic nepomoze...
čakal som podobnú odpoveď, verím, že by sa dalo montovať aj toto, ale taká fotografia by asi človeka čo robí wildlife nemohla vôbec tešiť......
 
JMrocek
ocenenie redakciou 2012-08-17 17:36:42
príspevok od: rbr69
pekny moment "usmievaveho" macka s nevyrusenym pohladom z relativne bezpecnej vzdialenosti ... pozeram na dlhoohniskove rury, ktore pouzivas a vravim si: cisto wildlife lovec ... napriek a aj prave kvoli konarikom cez maca, prirodzena vydarena momentka ... dotaz kvoli tej bezpecnej vzdialenosti: je to vyrez, alebo takto cela scena na FF 400mm?
Vyrez je to minimalny, bol to celkom adrenalin byt tak blizko
 
JMrocek
ocenenie redakciou 2012-08-17 17:35:11
príspevok od: transporti686
snáď autor nepotrebuje montovať zámerne medveďa do obrázku, si neviem moc dobre vysvetliť na čo by to bolo dobré.
Mas pravdu, z toho stretnutia mam viacero fotiek, ktore vysli celkom dobre, takze som nemal potrebu tam nieco menit a ani to nerobievam. Myslim, ze ked je fotka raz zle odfotena tak uz jej nic nepomoze...
 
JMrocek
ocenenie redakciou 2012-08-17 17:32:19
príspevok od: lacido
Gratulujem k foto dňa, super.
Vdaka, od Teba to potesi
 
JMrocek
ocenenie redakciou 2012-08-17 17:31:37
príspevok od: Ivan .
mne ten medveďko pride ako domontovaný...................teda to sa ťa nechcem dotknúť,povedal som že sa mi fotka páči ,ale príde mi to po okrajoch na srsti velmi svetlé....
Ivan, fotka je original, akurat som trochu ozivil farby a vytiahol tiene pri vyvolavani z RAW. Ziadne montovanie alebo menenie pozadia sa nekonalo Neviem ako by som to mal dokazat, ked tak Ti mozem poslat RAW fotku, pripradne celu seriu...
 
pekelnikivan
2012-08-17 16:42:57
tak to je krásny moment
 
Daniel Urban
2012-08-17 15:30:38
Krásny macko No neviem, či by som ho chcel stretnúť...
 
mlyncheck
2012-08-17 15:26:49
Takého macka stretnúť, určite by mi srdiečko riadne zapumpovalo Inak odo mňa rešpekt takej wild foto!
 
markato1
2012-08-17 15:22:15
parada..takto odfotit macka v jeho prirodzenom prostredi je veru obdivuhodne..
 
Matej Michalik
 
transporti686
2012-08-17 13:48:12
príspevok od: Stratený Stano
Ešte raz - a myslím, že to píšem slovensky zrozumiteľne a snažím sa vyvarovať gramatických chýb - zaujíma ma názor autora a nie jeho samozvaného hovorcu... Tak ako každý iný mám právo na názor a priestor pod foto mi umožňuje sa pýtať... Nepoužívam sprosté slová a prirovnania, mám slušnú výchovu...
máš na tu právo a snáď ti bude odpovedané, nevťahuj do svojich komentárov môj nick prosím, ak sa chceš opýtať autora, kľudne, akurát nedávaj odvolávku na moju reakciu na komentár niekoho iného, teba som nekomentoval v ňom.

ďakujem, slušne ťa žiadam.
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-08-17 13:45:26
príspevok od: transporti686
ja tiež nie som zvedavý na tvoje poznámky

poznámku pod fotku ohľadom autorovej nepotrebnosti montovať som dal preto lebo som videl jeho iné fotky a samozrejme som očakával jeho odpoveď na moju poznámku, zatiaľ sa tak nestalo, takže stále čakám, večer som sa ešte pozeral na túto fotku bližšie

autor sa určite vyjadri, robiť takúto fotku 400mm objektívom, či koľko tam bolo a potom montovať maca alebo montovať okolie mi príde ako blbý žart.........
Ešte raz - a myslím, že to píšem slovensky zrozumiteľne a snažím sa vyvarovať gramatických chýb - zaujíma ma názor autora a nie jeho samozvaného hovorcu... Tak ako každý iný mám právo na názor a priestor pod foto mi umožňuje sa pýtať... Nepoužívam sprosté slová a prirovnania, mám slušnú výchovu...
 
transporti686
2012-08-17 13:44:59
a aby si to niekto zle nevyložil, tak týmto som vôbec nepovedal, že to je montované
 
transporti686
2012-08-17 13:37:28
príspevok od: Stratený Stano
Podobne ako IvanSaly, aj ja sa chcem opýtať na montáž. Nechcel som sa pýtať včera, aby som neovplyvnil kladné reakcie užívateľov. Nuž teda čo mi vadí:
Na maca svieti zdroj svetla odzadu. Nasvedčuje tomu tieň pod jeho hlavou a prežiarená srsť, ktorej intenzita sa ku okrajom zvyšuje. Až by na maca svietilo spredu, bolo by to presne naopak.
Na kmeň stromu však svetlo svieti spredu. Ak by svietilo odzadu ako na maca, nebol by takto nasvietený, ale tiež by bol zatienený ako macove brucho.
Navyše tam vidím dve roviny ostrosti - je ostrý kmeň stromu a potom maco. Medzi nimi sú neostré stromčeky a lístie...

Pokiaľ moja úvaha nie je správna a mýlim sa, poteší, ak mi to autor vyvráti a za to sa potom samozrejme ospravedlňujem...

Na poznámky od transportiho nie som zvedavý, zaujíma ma autorova odpoveď...
ja tiež nie som zvedavý na tvoje poznámky

poznámku pod fotku ohľadom autorovej nepotrebnosti montovať som dal preto lebo som videl jeho iné fotky a samozrejme som očakával jeho odpoveď na moju poznámku, zatiaľ sa tak nestalo, takže stále čakám, večer som sa ešte pozeral na túto fotku bližšie

autor sa určite vyjadri, robiť takúto fotku 400mm objektívom, či koľko tam bolo a potom montovať maca alebo montovať okolie mi príde ako blbý žart.........
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-08-17 13:07:40
Podobne ako IvanSaly, aj ja sa chcem opýtať na montáž. Nechcel som sa pýtať včera, aby som neovplyvnil kladné reakcie užívateľov. Nuž teda čo mi vadí:
Na maca svieti zdroj svetla odzadu. Nasvedčuje tomu tieň pod jeho hlavou a prežiarená srsť, ktorej intenzita sa ku okrajom zvyšuje. Až by na maca svietilo spredu, bolo by to presne naopak.
Na kmeň stromu však svetlo svieti spredu. Ak by svietilo odzadu ako na maca, nebol by takto nasvietený, ale tiež by bol zatienený ako macove brucho.
Navyše tam vidím dve roviny ostrosti - je ostrý kmeň stromu a potom maco. Medzi nimi sú neostré stromčeky a lístie...

Pokiaľ moja úvaha nie je správna a mýlim sa, poteší, ak mi to autor vyvráti a za to sa potom samozrejme ospravedlňujem...

Na poznámky od transportiho nie som zvedavý, zaujíma ma autorova odpoveď...
 
lula
2012-08-17 10:15:55
Klobuk dole
 
Redrum
2012-08-17 10:00:57
Krasa! Ticho zavidim
 
dip2
2012-08-17 09:38:45
paradicka.
 
rbr69
2012-08-17 07:57:05
pekny moment "usmievaveho" macka s nevyrusenym pohladom z relativne bezpecnej vzdialenosti ... pozeram na dlhoohniskove rury, ktore pouzivas a vravim si: cisto wildlife lovec ... napriek a aj prave kvoli konarikom cez maca, prirodzena vydarena momentka ... dotaz kvoli tej bezpecnej vzdialenosti: je to vyrez, alebo takto cela scena na FF 400mm?
 
b0baz
2012-08-17 07:39:35
Výborné.
 
transporti686
2012-08-17 07:25:30
príspevok od: Ivan .
mne ten medveďko pride ako domontovaný...................teda to sa ťa nechcem dotknúť,povedal som že sa mi fotka páči ,ale príde mi to po okrajoch na srsti velmi svetlé....
snáď autor nepotrebuje montovať zámerne medveďa do obrázku, si neviem moc dobre vysvetliť na čo by to bolo dobré.
 
lacido
ocenenie redakciou 2012-08-17 07:04:23
Gratulujem k foto dňa, super.
 
Ivan .
2012-08-17 00:08:06
mne ten medveďko pride ako domontovaný...................teda to sa ťa nechcem dotknúť,povedal som že sa mi fotka páči ,ale príde mi to po okrajoch na srsti velmi svetlé....
 
braňo.j
2012-08-17 00:06:21
pekné
 
Jerry C.
2012-08-16 22:53:07
ako klamlivo dobrosrdečne sa tvári
nerád by som ho v hore stretol...
ale na takejto skvelej fotke, to áno !
 
mato.draho
2012-08-16 20:49:54
Fajný maco! Navyše to pôsobí prirodzene, jak sa patrí na skutočný wildlife Paráda, gratulujem!
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-08-16 18:59:11
keďže ja sa v zeline vyznám doosť, však to je už verejne známe ..a celkom pochopiteľné že sa v nej vyznám.....musím predsa vedieť že čo žujem......kukám na toho macka kukám a sa do neho vžívam......pozerá tak upriameno tam tak kúsek dole na ten kríčok čo sa za stromákom ukazuje, vidím mu na očkách že tak nejako...naozaj smutne a skormútene...zadumano.....asi si v duchu hovorí: Boha jeho aj s týma počernýma čo hen za dedinu pri ceste stoja .......nenehali mi tu ani jednu čučorédku...
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-08-16 18:54:44
príspevok od: Stratený Stano
Minule som kdesi čítal, že ak by medveďa postavili na dráhu, stovku by zvládol za 6 sekúnd... Aj Boltovi by zo zadku odhryzol...
mám obavy pán kolega, že ak by sa usporiadali OHZL ...Olympijske Hry zvieratiek lesných ....mackovci by mali pána Bolta za štafetového kolíka...
 
Azimut
2012-08-16 18:12:06
Šak sa usmieva
 
Jozef Sádecký
ocenenie redakciou 2012-08-16 16:13:15
krásny moment
 
Matej Rumanský
2012-08-16 16:12:43
aj, toto je podarenô
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-08-16 14:58:46
príspevok od: lgsvgh
Obávam sa, že pre maca laca, termín strach je pojem neznámy. Ale autor fotografie je odvážny a chrabrý a určite má silný objektív, a 100 - ku behá pod 10 sec.
Minule som kdesi čítal, že ak by medveďa postavili na dráhu, stovku by zvládol za 6 sekúnd... Aj Boltovi by zo zadku odhryzol...
 
lgsvgh
2012-08-16 14:55:08
príspevok od: LudekL.
Ešte dobre, že sa macko nebál a pekne zapózoval.
Obávam sa, že pre maca laca, termín strach je pojem neznámy. Ale autor fotografie je odvážny a chrabrý a určite má silný objektív, a 100 - ku behá pod 10 sec.
 
LudekL.
2012-08-16 14:06:13
Ešte dobre, že sa macko nebál a pekne zapózoval.
 
lordsewen
2012-08-16 13:37:12
Super póza!!! A odvaha!!!
 
 
Clona: 5.6
Expozícia: 1/1,000.00 sec
ISO: 1600
Fotoaparát: Canon EOS 5D
Objektív: Canon EF 400mm f/5.6L USM
Ohnisko: 400 mm
Pridané: 2012-08-16 13:02:34
Na kritiku: 2012-08-16 13:02:45
Miesto:
Témy: príroda, zvieratá / wildlife