Pohľad cez Dunaj

Body: 217.00    Videnia: 1190    Páči sa: 31

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
NIKA02
2012-11-23 10:55:54
príspevok od: atiart
... veľmi dobré foto, pači sa mi
DAKUJEM TI
 
atiart
2012-11-23 10:52:54
... veľmi dobré foto, pači sa mi
 
Ivan .
2012-11-23 09:50:44
príspevok od: combat113
Ivan dobre si to napísal, niektoré mladšie ročníky majú neuveriteľné spôsoby, ale ani sa tomu nečudujem keď vyrastajú v takých ťažkých časoch...
Ďakujem Ti Oto. Ja , za seba možem povedať ,že sem pridávam svoje fotky pre to , aby som počul kritiku a nie chválu a stretol som sa so všeličím.. Ide však o to ako je tá kritika podaná. Pamätám sa na to ako mi raz niekto povedal : strašná slabota ,ak by som tam bol ja tak by som to s Tvojim foťákom urobil 10 000 krát lepšie............komu pomohol??
Alebo :Zle naexponované...............beriem , bolo ,ale poraď mi ako naexponovať dobre ak sa cítiš na to vynášať takéto súdy.
Ak poviem : "v strednej časti prepálená obloha , zlá fotka ", môžem povedať aj skús preklonovať prepálené časti oblohy pomôžeš ceľkovému obrazu........
 
rasto.tn
2012-11-23 09:39:01
príspevok od: combat113
Rasto, je prirodzená snaha fotografa aby sa čo najviac vždy odlišoval od iných svojím dielom ktoré je rovnaké ale pritom iné? Áno, je to transparentný postup ako zaujať. Ja osobne pri niektorých žánroch dávam ale prednosť menšej manipulácii a väčšej jednoduchosti. Fotografie ktoré si sem zavesil ako vzor pre Niku sú nepochybne efektnejšie ako tá čo sem zavesila Nika. Ale a v tom je pes zakopaný , PRE MŇA MAJÚ MALÚ VÝPOVEDNÚ HODNOTU. A že prečo? Tak to je jasne vidieť, pri architektúre chcem mať jasno na čo pozerám, nemyslím tým aby mi niekto nafotil stavebný plán, ale mnohé špeciálne efekty potom iba zakrývajú podstatu. Chcem tým povedať že aj takáto jednoduchá fotka môže niekoho zaujať a že nemusí byť všetko v hmle a v noci počas búrky, nežijeme predsa v Londýne... Neber to osobne, píšem iba svoj názor...
Presne tak to má byť. Každý názor na fotku je cenený. Osobne si myslím, že čím viac názorov (pozitívnych, negatívnych, hocjakých...) tým lepšie (aj autora to musí potešiť, že jeho dielo je predmetom polemiky). A to, že sa ľudia nezhodnú, je aj správne. Pekne to vystihol Prosický na Fotoaparat.cz pod jeho fotkou, ktorá sa väčšinovo každému lúbila, až na nejakého užívateľa. Prosický to komentoval so slovami, že by bolo divné, keby sa jedna fotka páči všetkým.
 
combat113
2012-11-23 09:32:55
príspevok od: Ivan .
Vôbec ma neprekvapilo ,že sa tu objavil takýto komentár a už vôbec nie keď je od Teba.Pamätám sa na Tvoje pripomienky ku mojím fotkám .Jedna vec je hodnotiť fotku negatívne a druhá niekomu tým ublížiť.Názor sa dá vyjadriť rôznym spôsobom .Ten Tvoj je pichľavý a bolí.
Je pravda ,že fotka je ako si ju nazval turistická a obyčajná ,ale dá sa to povedať aj ako kritika a aj ako rada ,kde poukážeš na to čo by fotke pomohlo a posunulo ju medzi fotky ktoré niesú priemerné.Také niečo mi pri Tvojom komente chýba
Pokiaľ ide o kompozíciu tak si vôbec nemyslím ,že je zlá a ,že je veľa miesta v ľavo . Vežička kostola dáva bodku za celou scénou a príjemne rozširuje pohľad. Farebné prevedenie je subjektívna vec a ak sa autorke páči tak je všetko ok.
Takáto notoricky známa scéna sa fotí veľmi ťažko a fotky ktoré si pridal ako alternatívne možnosti môže odfotiť niekto , alebo úplnou náhodou ,alebo ten kto tam býva.
Pozeral som si Tvoje fotky. Keď sa zamyslím nad Tvojou fotkou Ranný Inovec ,tak ............no fakt neviem čo ťa dohnalo ku tomu aby si takúto fotku niekde prezentoval a ja by som Ti nikdy nenapísal komentár na 7 riadkov a nezakončil ho slovami : obyčajná, priemerná, tj. turistická. Nezaujala. ...............prehliadnem ju a idem ďalej , nechcem a nepotrebujem Ti ublížiť.
Ivan dobre si to napísal, niektoré mladšie ročníky majú neuveriteľné spôsoby, ale ani sa tomu nečudujem keď vyrastajú v takých ťažkých časoch...
 
combat113
2012-11-23 09:27:30
príspevok od: rasto.tn
Ako píše klasik, nemusím byť profesionálny kuchár, aby som vedel rozlíšiť dobré a zlé jedlo. Na inšpiráciu ti tu dám 3 fotky baziliky a sama posúď / porovnaj s touto tvojou (pre mňa ozaj nezaujímavou). Nerád ľudí chlácholím peknými komentmi, keďže ich to neposúva ďalej. PS: musím pridať fotky v novom okne, keďže v "reakcii" nejdú priložiť.
Rasto, je prirodzená snaha fotografa aby sa čo najviac vždy odlišoval od iných svojím dielom ktoré je rovnaké ale pritom iné? Áno, je to transparentný postup ako zaujať. Ja osobne pri niektorých žánroch dávam ale prednosť menšej manipulácii a väčšej jednoduchosti. Fotografie ktoré si sem zavesil ako vzor pre Niku sú nepochybne efektnejšie ako tá čo sem zavesila Nika. Ale a v tom je pes zakopaný , PRE MŇA MAJÚ MALÚ VÝPOVEDNÚ HODNOTU. A že prečo? Tak to je jasne vidieť, pri architektúre chcem mať jasno na čo pozerám, nemyslím tým aby mi niekto nafotil stavebný plán, ale mnohé špeciálne efekty potom iba zakrývajú podstatu. Chcem tým povedať že aj takáto jednoduchá fotka môže niekoho zaujať a že nemusí byť všetko v hmle a v noci počas búrky, nežijeme predsa v Londýne... Neber to osobne, píšem iba svoj názor...
 
Ivan .
2012-11-22 13:25:36
príspevok od: rasto.tn
Ivan: ja fotky na kritiku nedávam a to je už prvý veľký rozdiel. Tí, čo dávajú fotky na kritiku idú tzv. s kožou na trh a musia skrátka zniesť aj komentáre, ktoré nie sú im po vôli. Môj komentár bol konkrétny - tvrdý, ale konkrétny (na rozdiel od komentárov typu "výborné" - lebo nech ten autora taktiež nikde neposunie, a považujem také za zbytočné).
___
Vyjadril som sa ku všetkých (!!!) oblastiam na fotke: 1 svetlo - ozaj je ploché a pre mňa nepekné - teda konkrétnosť 2 kompozícia - priestor naľavo som označil nie za zlý a napísal som, že mi to nevadí, ale do pléna som dal myšlienku, či to prázdne nie je. Teda opäť som sa vyjadril konkrétne 3 miesto - to som skritizoval najviac a prečo aj nie? Úprimne, takéto fotky mám zo Štúrova tiež a ukazujem ich iba ako turistický dôkaz. Z fotografického hľadiska ich považujem za šmejdy. Nepridávam na ne farebné filtre a nerobím z nich niečo, čím nie sú. Keď chem nafotiť Ostrihomskú baziliku a chcem, aby fotka vynikla, nedám si za cieľ nafotiť takúto fotku, ale minimálne také ako som aspoň upladoval. Je to vysoký cieľ a je ťažké k nemu sa dopracovať.
___
Nemôžeš sa hnevať na mňa, keď skrátka takýto bežný záber považujem za zlý a nezaujímavý...a konkrétne som zdôvodnil prečo. A ublížiť niekomu? To kategoricky odmietam. Všetko som písal slušne a len k veci (!!!). Pri komentároch sa nevenujem autorovi, dokonca si ani nedívam jeho galériu (iste, sú výnimky), ale venujem sa iba predmetnej fotke.
___
Ivan, úprimne. Keby napíšem komentár typu: zlá, škaredá, nezaujímavá foto...To by som považoval za nie dobrý komentár. Niektorí sa sťažujú, že je komentár dlhý a s koncovkou nezaujala. Ale ruku na srdce, keby napíšem komentár jednoslovný (nezaujímavá foto) reakcia by bola taká, že prečo som nenapísal konkrétne chyby na fotke, čo som sa naozaj ku každému aspektu fotky vyjadril. A ešte poslednú myšlienku.
___
Ako si môžeš všimnúť, niektorí sa už k môjmu komentáru vyjadrili (vrátane teba) - nesúhlasia sním a pod...ale ja také nikdy nerobím. Rešpektujem názor a nevyjadrujem sa k nemu v zmysle, že idem pozrieť do galérie dotyčného a upozorňovať na jeho fotky a neviem čo...Tak by sme sa k ničomu nedostali. Spochybňovať niekoho legitimitu takýmto spôsobom je nanajvýš nevhodné. To keby sa mám ku každému komentu typu: super a pod. pozrieť do galérie a hneď ohodnotiť človeka..Načo robiť také veci. Posledná veta: ak chce autorka počúvať iba slová chvály, nech si ma zablokuje, potom má od mojich komentárov pokoj, mne by to nevadilo. Ale pokiaľ dá na kritiku fotku, ktorá sa mi nepáči, nemám problém to do komentáru napísať.
Takže takto ,odpoviem. Ak pridáš fotku " nie na kritiku " nik si ju nepozrie.Takže takéto pridávanie fotiek nemá zmyslel.
V profile si autor môže vybrať medzi kategóriou začiatočník až profesionál.
Očakával by som ,že ak niekto /kto seba zaradí do vyššej kategórie / hodnotí fotku začiatočníka
bude vychádzať z tohto poznatku a nebude kritizovať spôsobom , ktorý autora neposúva do predu ,ale len ubíja.To je to čo mne pri takejto forme kritiky vadí.
Pamätám sa na kritiku mojej prvej fotky ,ktorú som sem pridal pred 2 rokmi a poviem pravdu , dotklo sa ma to a mal som chuť zahodiť foťák.
Našťastie tu boli ľudia ktorí ma kritizovali ,ale svojimi radami učili............a im patrí moja vďaka.
Ja som sa nevyjadril ku tomu čo si povedal ,ale ako si to povedal .Predstavil som si to ako by to padlo mne ,keby to bola moja fotka.
 
rasto.tn
2012-11-22 13:14:22
príspevok od: NIKA02
Citujem: "Ivan: ja fotky na kritiku nedávam a to je už prvý veľký rozdiel." tak bud zle vidim, alebo zle vidim, fotky davas na kritiku ..... hned prva veta a nepravdive tvrdenie .....
Poupravím: fotky som kedysi dával na kritiku a teraz ozaj nedávam. Iba do albumu (aj to len málo). Posledná fotka pridaná na kritku je fotka: Abstrakt z dňa 08. 01. 2012. Takže ozaj nepridávam fotky na kritiku už takmer rok a nemienim na tom nie pozmeniť.
 
NIKA02
2012-11-22 13:07:32
príspevok od: rasto.tn
Fotka viacmenej obyčajná, pre mňa nezaujímavá. Fotené z miesta nábrežia (každý turista má takých fotiek kvantum) a bohužiaľ tam nejaký pokus o odlíšenie fotky od ostatných nevidím. Oranžovo - zelenkavý nádych apriori nie je zlý, ale zjemnil by som jeho feel, no fotke však viacej impaktu nepridáva. Kompozícia je klasická, naľavo trochu viacej prázdna, ale osobne mi to neprekáža. Fotka to nie je vyslovene zlá (teda až na to nevhodné svetlo a hore spomínané veci) ale strašne obyčajná, priemerná, tj. turistická. Nezaujala.
Citujem: "Ivan: ja fotky na kritiku nedávam a to je už prvý veľký rozdiel." tak bud zle vidim, alebo zle vidim, fotky davas na kritiku ..... hned prva veta a nepravdive tvrdenie .....
 
NIKA02
2012-11-22 12:55:54
príspevok od: Patrik Stedrak
podobnu si tu uz tusim mala...mne sa tento prevod viac pozdava
Dakujem za zastavenie
 
NIKA02
2012-11-22 12:55:21
príspevok od: Jerry C.
pekná,taká nostalgická ako zo starých čias ...
Dakujem pekne
 
rasto.tn
2012-11-22 12:50:46
príspevok od: Ivan .
Vôbec ma neprekvapilo ,že sa tu objavil takýto komentár a už vôbec nie keď je od Teba.Pamätám sa na Tvoje pripomienky ku mojím fotkám .Jedna vec je hodnotiť fotku negatívne a druhá niekomu tým ublížiť.Názor sa dá vyjadriť rôznym spôsobom .Ten Tvoj je pichľavý a bolí.
Je pravda ,že fotka je ako si ju nazval turistická a obyčajná ,ale dá sa to povedať aj ako kritika a aj ako rada ,kde poukážeš na to čo by fotke pomohlo a posunulo ju medzi fotky ktoré niesú priemerné.Také niečo mi pri Tvojom komente chýba
Pokiaľ ide o kompozíciu tak si vôbec nemyslím ,že je zlá a ,že je veľa miesta v ľavo . Vežička kostola dáva bodku za celou scénou a príjemne rozširuje pohľad. Farebné prevedenie je subjektívna vec a ak sa autorke páči tak je všetko ok.
Takáto notoricky známa scéna sa fotí veľmi ťažko a fotky ktoré si pridal ako alternatívne možnosti môže odfotiť niekto , alebo úplnou náhodou ,alebo ten kto tam býva.
Pozeral som si Tvoje fotky. Keď sa zamyslím nad Tvojou fotkou Ranný Inovec ,tak ............no fakt neviem čo ťa dohnalo ku tomu aby si takúto fotku niekde prezentoval a ja by som Ti nikdy nenapísal komentár na 7 riadkov a nezakončil ho slovami : obyčajná, priemerná, tj. turistická. Nezaujala. ...............prehliadnem ju a idem ďalej , nechcem a nepotrebujem Ti ublížiť.
Ivan: ja fotky na kritiku nedávam a to je už prvý veľký rozdiel. Tí, čo dávajú fotky na kritiku idú tzv. s kožou na trh a musia skrátka zniesť aj komentáre, ktoré nie sú im po vôli. Môj komentár bol konkrétny - tvrdý, ale konkrétny (na rozdiel od komentárov typu "výborné" - lebo nech ten autora taktiež nikde neposunie, a považujem také za zbytočné).
___
Vyjadril som sa ku všetkých (!!!) oblastiam na fotke: 1 svetlo - ozaj je ploché a pre mňa nepekné - teda konkrétnosť 2 kompozícia - priestor naľavo som označil nie za zlý a napísal som, že mi to nevadí, ale do pléna som dal myšlienku, či to prázdne nie je. Teda opäť som sa vyjadril konkrétne 3 miesto - to som skritizoval najviac a prečo aj nie? Úprimne, takéto fotky mám zo Štúrova tiež a ukazujem ich iba ako turistický dôkaz. Z fotografického hľadiska ich považujem za šmejdy. Nepridávam na ne farebné filtre a nerobím z nich niečo, čím nie sú. Keď chem nafotiť Ostrihomskú baziliku a chcem, aby fotka vynikla, nedám si za cieľ nafotiť takúto fotku, ale minimálne také ako som aspoň upladoval. Je to vysoký cieľ a je ťažké k nemu sa dopracovať.
___
Nemôžeš sa hnevať na mňa, keď skrátka takýto bežný záber považujem za zlý a nezaujímavý...a konkrétne som zdôvodnil prečo. A ublížiť niekomu? To kategoricky odmietam. Všetko som písal slušne a len k veci (!!!). Pri komentároch sa nevenujem autorovi, dokonca si ani nedívam jeho galériu (iste, sú výnimky), ale venujem sa iba predmetnej fotke.
___
Ivan, úprimne. Keby napíšem komentár typu: zlá, škaredá, nezaujímavá foto...To by som považoval za nie dobrý komentár. Niektorí sa sťažujú, že je komentár dlhý a s koncovkou nezaujala. Ale ruku na srdce, keby napíšem komentár jednoslovný (nezaujímavá foto) reakcia by bola taká, že prečo som nenapísal konkrétne chyby na fotke, čo som sa naozaj ku každému aspektu fotky vyjadril. A ešte poslednú myšlienku.
___
Ako si môžeš všimnúť, niektorí sa už k môjmu komentáru vyjadrili (vrátane teba) - nesúhlasia sním a pod...ale ja také nikdy nerobím. Rešpektujem názor a nevyjadrujem sa k nemu v zmysle, že idem pozrieť do galérie dotyčného a upozorňovať na jeho fotky a neviem čo...Tak by sme sa k ničomu nedostali. Spochybňovať niekoho legitimitu takýmto spôsobom je nanajvýš nevhodné. To keby sa mám ku každému komentu typu: super a pod. pozrieť do galérie a hneď ohodnotiť človeka..Načo robiť také veci. Posledná veta: ak chce autorka počúvať iba slová chvály, nech si ma zablokuje, potom má od mojich komentárov pokoj, mne by to nevadilo. Ale pokiaľ dá na kritiku fotku, ktorá sa mi nepáči, nemám problém to do komentáru napísať.
 
Ivan .
2012-11-22 11:09:25
príspevok od: rasto.tn
Fotka viacmenej obyčajná, pre mňa nezaujímavá. Fotené z miesta nábrežia (každý turista má takých fotiek kvantum) a bohužiaľ tam nejaký pokus o odlíšenie fotky od ostatných nevidím. Oranžovo - zelenkavý nádych apriori nie je zlý, ale zjemnil by som jeho feel, no fotke však viacej impaktu nepridáva. Kompozícia je klasická, naľavo trochu viacej prázdna, ale osobne mi to neprekáža. Fotka to nie je vyslovene zlá (teda až na to nevhodné svetlo a hore spomínané veci) ale strašne obyčajná, priemerná, tj. turistická. Nezaujala.
Vôbec ma neprekvapilo ,že sa tu objavil takýto komentár a už vôbec nie keď je od Teba.Pamätám sa na Tvoje pripomienky ku mojím fotkám .Jedna vec je hodnotiť fotku negatívne a druhá niekomu tým ublížiť.Názor sa dá vyjadriť rôznym spôsobom .Ten Tvoj je pichľavý a bolí.
Je pravda ,že fotka je ako si ju nazval turistická a obyčajná ,ale dá sa to povedať aj ako kritika a aj ako rada ,kde poukážeš na to čo by fotke pomohlo a posunulo ju medzi fotky ktoré niesú priemerné.Také niečo mi pri Tvojom komente chýba
Pokiaľ ide o kompozíciu tak si vôbec nemyslím ,že je zlá a ,že je veľa miesta v ľavo . Vežička kostola dáva bodku za celou scénou a príjemne rozširuje pohľad. Farebné prevedenie je subjektívna vec a ak sa autorke páči tak je všetko ok.
Takáto notoricky známa scéna sa fotí veľmi ťažko a fotky ktoré si pridal ako alternatívne možnosti môže odfotiť niekto , alebo úplnou náhodou ,alebo ten kto tam býva.
Pozeral som si Tvoje fotky. Keď sa zamyslím nad Tvojou fotkou Ranný Inovec ,tak ............no fakt neviem čo ťa dohnalo ku tomu aby si takúto fotku niekde prezentoval a ja by som Ti nikdy nenapísal komentár na 7 riadkov a nezakončil ho slovami : obyčajná, priemerná, tj. turistická. Nezaujala. ...............prehliadnem ju a idem ďalej , nechcem a nepotrebujem Ti ublížiť.
 
Patrik Stedrak
externý redaktor 2012-11-21 23:20:41
podobnu si tu uz tusim mala...mne sa tento prevod viac pozdava
 
Jerry C.
2012-11-21 23:00:44
pekná,taká nostalgická ako zo starých čias ...
 
NIKA02
2012-11-21 22:50:38
príspevok od: ISOman
príjemný a decentný retro záber.
Dakujem Ti velmi pekne
 
ISOman
2012-11-21 22:47:57
príjemný a decentný retro záber.
 
NIKA02
2012-11-21 20:56:31
príspevok od: Stanislav Marko
Obloha je myslím bez kresby, inak je to pekná panorámka pekného miesta!
DAKUJEM velmi pekne
 
NIKA02
2012-11-21 20:55:52
príspevok od: ivans
retropohľadnica
dakujem pekne za zastavenie
 
Stanislav Marko
2012-11-21 20:28:55
Obloha je myslím bez kresby, inak je to pekná panorámka pekného miesta!
 
ivans
2012-11-21 20:28:51
retropohľadnica
 
jerzi45
2012-11-21 15:41:28
príspevok od: rasto.tn
Fotka viacmenej obyčajná, pre mňa nezaujímavá. Fotené z miesta nábrežia (každý turista má takých fotiek kvantum) a bohužiaľ tam nejaký pokus o odlíšenie fotky od ostatných nevidím. Oranžovo - zelenkavý nádych apriori nie je zlý, ale zjemnil by som jeho feel, no fotke však viacej impaktu nepridáva. Kompozícia je klasická, naľavo trochu viacej prázdna, ale osobne mi to neprekáža. Fotka to nie je vyslovene zlá (teda až na to nevhodné svetlo a hore spomínané veci) ale strašne obyčajná, priemerná, tj. turistická. Nezaujala.
na to, že ťa nezaujala si sa celkom rozpísal...a myslím, že dosť o ničom... podľa mňa, na to, že je turistická je príjemná a celkom invenčná.
 
NIKA02
2012-11-21 15:28:46
príspevok od: rasto.tn
Ako píše klasik, nemusím byť profesionálny kuchár, aby som vedel rozlíšiť dobré a zlé jedlo. Na inšpiráciu ti tu dám 3 fotky baziliky a sama posúď / porovnaj s touto tvojou (pre mňa ozaj nezaujímavou). Nerád ľudí chlácholím peknými komentmi, keďže ich to neposúva ďalej. PS: musím pridať fotky v novom okne, keďže v "reakcii" nejdú priložiť.
Ano, kritika posuva kazdeho z nas dalej.... ale.... ja kritiku prijimam od ludi, ktori uz nieco dokazali ... "polozili na stol" .... ci na ephote, ci v sukromnom zivote .... a TY si zatial na ten stol (okrem komentov) v podobe fotiek nic nepolozil .... a este k tomu v "pokrocilom" stave.....
 
NIKA02
2012-11-21 15:13:13
príspevok od: milanF
Dakujem Milan
 
milanF
 
rasto.tn
2012-11-21 15:00:00
Ako píše klasik, nemusím byť profesionálny kuchár, aby som vedel rozlíšiť dobré a zlé jedlo. Na inšpiráciu ti tu dám 3 fotky baziliky a sama posúď / porovnaj s touto tvojou (pre mňa ozaj nezaujímavou). Nerád ľudí chlácholím peknými komentmi, keďže ich to neposúva ďalej. PS: musím pridať fotky v novom okne, keďže v "reakcii" nejdú priložiť.
 
NIKA02
2012-11-21 15:00:00
príspevok od: pozemšťan
v istom zmysle súhlas s rasto.tn, no inak.. kiežby všetky turistické zábery boli takto kvalitné . v Štúrove som nikdy nebol, takže i scéna ako taká pre mňa nie je otrepaná a foto zaujala.. nie je úchvatná, nie je výstavná, ale v rámci podmienok si z toho vyťažila čo sa dalo, zvolená tonalita sa mi tu hodí, takže u mňa boduje..
Dakujem pekne ....
 
pozemšťan
2012-11-21 14:55:40
v istom zmysle súhlas s rasto.tn, no inak.. kiežby všetky turistické zábery boli takto kvalitné . v Štúrove som nikdy nebol, takže i scéna ako taká pre mňa nie je otrepaná a foto zaujala.. nie je úchvatná, nie je výstavná, ale v rámci podmienok si z toho vyťažila čo sa dalo, zvolená tonalita sa mi tu hodí, takže u mňa boduje..
 
NIKA02
2012-11-21 14:54:48
príspevok od: rasto.tn
Fotka viacmenej obyčajná, pre mňa nezaujímavá. Fotené z miesta nábrežia (každý turista má takých fotiek kvantum) a bohužiaľ tam nejaký pokus o odlíšenie fotky od ostatných nevidím. Oranžovo - zelenkavý nádych apriori nie je zlý, ale zjemnil by som jeho feel, no fotke však viacej impaktu nepridáva. Kompozícia je klasická, naľavo trochu viacej prázdna, ale osobne mi to neprekáža. Fotka to nie je vyslovene zlá (teda až na to nevhodné svetlo a hore spomínané veci) ale strašne obyčajná, priemerná, tj. turistická. Nezaujala.
.... od pokrocileho fotografa, ako to uvadzas vo svojom profile, ocakavam ovela viac ..... kvalitnych fotiek......
 
NIKA02
2012-11-21 14:50:02
príspevok od: rasto.tn
Fotka viacmenej obyčajná, pre mňa nezaujímavá. Fotené z miesta nábrežia (každý turista má takých fotiek kvantum) a bohužiaľ tam nejaký pokus o odlíšenie fotky od ostatných nevidím. Oranžovo - zelenkavý nádych apriori nie je zlý, ale zjemnil by som jeho feel, no fotke však viacej impaktu nepridáva. Kompozícia je klasická, naľavo trochu viacej prázdna, ale osobne mi to neprekáža. Fotka to nie je vyslovene zlá (teda až na to nevhodné svetlo a hore spomínané veci) ale strašne obyčajná, priemerná, tj. turistická. Nezaujala.
Dakujem za Tvoj nazor a cas ...... a za zastavenie pri pre Teba priemernej, turistickej, nezaujimavej fotke .... Uz dlhsie citam Tvoje komenty, co pises pod fotecky na ephote, ...... je zaujimavy Tvoj postup a sposob hodnotenia vs. Tvoja fotogaleria .......
 
rasto.tn
2012-11-21 14:37:16
Fotka viacmenej obyčajná, pre mňa nezaujímavá. Fotené z miesta nábrežia (každý turista má takých fotiek kvantum) a bohužiaľ tam nejaký pokus o odlíšenie fotky od ostatných nevidím. Oranžovo - zelenkavý nádych apriori nie je zlý, ale zjemnil by som jeho feel, no fotke však viacej impaktu nepridáva. Kompozícia je klasická, naľavo trochu viacej prázdna, ale osobne mi to neprekáža. Fotka to nie je vyslovene zlá (teda až na to nevhodné svetlo a hore spomínané veci) ale strašne obyčajná, priemerná, tj. turistická. Nezaujala.
 
NIKA02
2012-11-21 13:52:35
príspevok od: mkosztura
pekné
Dakujem krasne, velmi ma to tesi, ze sa Ti to paci
 
mkosztura
2012-11-21 13:51:21
pekné
 
NIKA02
2012-11-21 13:38:34
príspevok od: samophoto
výborné
Dakujem Ti velmi pekne .....
 
NIKA02
2012-11-21 13:33:57
príspevok od: combat113
poznám to veľa ráz som tam bol, vždy ma fascinovalo aké obrovské dvere má tá bazilika ako pre obrov...Architektúra a história to je moje
dakujem Ti velmi pekne ..... skutocne je to tam nadherne .... tam len treba chodit a stale fotit, je to raj pre architektov, historikov a samozrejme aj pre fotografov
 
samophoto
2012-11-21 13:31:57
výborné
 
NIKA02
2012-11-21 13:29:26
príspevok od: objektiv
pekne si to spravila, má to historický nádych
dakujem Ti krasne, velmi si ma potesil ..... DAKUJEM
 
objektiv
2012-11-21 13:23:17
pekne si to spravila, má to historický nádych
 
combat113
2012-11-21 13:21:10
poznám to veľa ráz som tam bol, vždy ma fascinovalo aké obrovské dvere má tá bazilika ako pre obrov...Architektúra a história to je moje
 
 


Technika: Nikon D7200,

Objektívy: Nikkor 18-140 mm f/3.5-5.6G ED VR,

Fotoaparát: Nikon D90
Pridané: 2012-11-21 12:31:49
Na kritiku: 2012-11-21 12:32:46
Miesto:Štúrovo
Témy: architektúra, história, krajina
Albumy: Slovensko
Ostrihomská bazilika