Breathe!

Body: 742.00    Videnia: 6184    Páči sa: 106

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
KajLac
2013-05-05 13:30:52
Bombaaaa!
 
Michal Zahornacky
2013-05-03 07:28:27
príspevok od: kubizmus
fuh, fajnaa pracicka super napad veru, aj ked jedna vec, troska mi tam nesedia tie topanky vysoke, tot vse. Na margo ksindy podla mna sa tu riesia blbiny, aj keby ta fotka bola inspirovana zmienovanou, predsalen to prevedenie je uplne ine a myslienka taktiez. a predsa myslienka je to hlavne, co umelecke dielo prinasa, tak co tu rozoberame?
dakujem za koment a nazor
 
kubizmus
externý redaktor 2013-05-02 17:36:36
fuh, fajnaa pracicka super napad veru, aj ked jedna vec, troska mi tam nesedia tie topanky vysoke, tot vse. Na margo ksindy podla mna sa tu riesia blbiny, aj keby ta fotka bola inspirovana zmienovanou, predsalen to prevedenie je uplne ine a myslienka taktiez. a predsa myslienka je to hlavne, co umelecke dielo prinasa, tak co tu rozoberame?
 
Michal Zahornacky
2013-05-02 11:12:55
príspevok od: ksindy
preco tazko? surrealisticka kolaz
no mozno aj tak sa da
 
ksindy
2013-05-02 11:10:51
príspevok od: Michal Zahornacky
no tak meno kokrentne to nema..je to kolaz ale ma to castokrat surrealisticky nadych..tazko povedat
preco tazko? surrealisticka kolaz
 
Michal Zahornacky
2013-05-02 11:04:38
príspevok od: ksindy
tvoje vysvetlenie teda chapem tak ze tvoja praca "breathe" nema nic spolocne s uvadzanou strankovou fotkou "into you" a ich vzajomna podoba vo vsetkych mnou spominanych skutocnostiach je cisto nahodna.
ok, ospravedlnujem za ti za toto nedorozumenie alebo ako to nazvat
ok v poriadku
 
Michal Zahornacky
2013-05-02 11:04:21
príspevok od: ksindy
nerozumiem, aky smer? ma to uz aj nejake meno? myslis fotomanipulacia alebo fotomontaz alebo fotokolaz ? to predsa nie je smer.
no tak meno kokrentne to nema..je to kolaz ale ma to castokrat surrealisticky nadych..tazko povedat
 
ksindy
2013-05-02 11:01:42
príspevok od: Michal Zahornacky
urcite sa neuberam smerom plagiatorstva a remakeom ale snazim sa prinasat svoje veci a pocity do fotky..

taktiez tvoje fotky su ine ako ostatne ale nehovorim ze som uz take niekde nevidel..proste je to taky smer... staci listovat na 1x.com
nerozumiem, aky smer? ma to uz aj nejake meno? myslis fotomanipulacia alebo fotomontaz alebo fotokolaz ? to predsa nie je smer.
 
ksindy
2013-05-02 10:57:32
príspevok od: Michal Zahornacky
bolo to tak ze som fotil tu slecnu lebo chcela mat portretne fotky... skusali sme rozne pozy, rozne varianty a vobec som nemyslel nato ze spravim takuto fotku..proste chceli sme aj nieco netradicne...to ze som to nakoniec upravil takto neznamena ze som chcel niekoho kopirovat..ani mi to na um neprislo ze tam moze byt taka podobnost ked sa fotka otoci.. a ako som povedal ...kludne nazri do mojho albumu fotiek a pozri sa ci kopirujem... bol to experiment ktory mi pri uprave proste sedel takto ako je...
tvoje vysvetlenie teda chapem tak ze tvoja praca "breathe" nema nic spolocne s uvadzanou strankovou fotkou "into you" a ich vzajomna podoba vo vsetkych mnou spominanych skutocnostiach je cisto nahodna.
ok, ospravedlnujem za ti za toto nedorozumenie alebo ako to nazvat
 
Michal Zahornacky
2013-05-02 10:56:08
príspevok od: ksindy
parazitovanie som myslel v ramci tejto konkretnej foto..
autor povedal ze tomu tak nie je - nebol inspirovany jeho konkretnou pracou . aspon mi to vyplynulo z toho co napisal. potom je to ale nahoda jak blbec. ako som napisal - ak je tomu tak, beriem spat a ospravedlnim sa mu.

inspiracia. asi som sa zle vyjadril. pochopitelne je blbost uvadzat pri kazdej praci zdroj inspiracie. ked vsak ide inspiracia snad az ku hrane plagiatorstva tak si myslim ze je vhodne "citovat" (minimalne v odkaze. no moze byt aj v samotnom nazve prace) povodne dielo, aby sa tomu predislo. osobne chapem tvorbu povedzme "remake", tam vsak musi byt pridana urcita hodnota a zrejmy povodny zdroj.
urcite sa neuberam smerom plagiatorstva a remakeom ale snazim sa prinasat svoje veci a pocity do fotky..

taktiez tvoje fotky su ine ako ostatne ale nehovorim ze som uz take niekde nevidel..proste je to taky smer... staci listovat na 1x.com
 
ksindy
2013-05-02 10:51:09
príspevok od: Martin Brojo
Neviem posúdiť či autor úmyselne dal modelku do tej polohy na základe foto Stranku. O tom je možné len domnievať sa.

Uvádzať zdroj inšpirácie? Neviem, to by som u 50% mojich foto musel uvádzať zdroj inšpirácie. Neviem o tom, že by sa to robilo bežne.

Autor môže mať pravdu, na základe jednej foto ktorá je podobná inej sa nedá povedať, či je to parazitovanie na napade ineho. Ak by to tak bolo s väčšou časťou jeho tvorby, potom by sa dalo o tom hovoriť, ale pri jednej foto? To kľudne môže byť náhoda.
parazitovanie som myslel v ramci tejto konkretnej foto..
autor povedal ze tomu tak nie je - nebol inspirovany jeho konkretnou pracou . aspon mi to vyplynulo z toho co napisal. potom je to ale nahoda jak blbec. ako som napisal - ak je tomu tak, beriem spat a ospravedlnim sa mu.

inspiracia. asi som sa zle vyjadril. pochopitelne je blbost uvadzat pri kazdej praci zdroj inspiracie. ked vsak ide inspiracia snad az ku hrane plagiatorstva tak si myslim ze je vhodne "citovat" (minimalne v odkaze. no moze byt aj v samotnom nazve prace) povodne dielo, aby sa tomu predislo. osobne chapem tvorbu povedzme "remake", tam vsak musi byt pridana urcita hodnota a zrejmy povodny zdroj.
 
Michal Zahornacky
2013-05-02 10:46:15
príspevok od: ksindy
ok, vlozil som prispevok a s porovnaim oboch foto.
ak mi ale autor povie ze tomu tak nie je tak sa mu rad ospravedlnim a je koniec debaty. nemam s tym problem
bolo to tak ze som fotil tu slecnu lebo chcela mat portretne fotky... skusali sme rozne pozy, rozne varianty a vobec som nemyslel nato ze spravim takuto fotku..proste chceli sme aj nieco netradicne...to ze som to nakoniec upravil takto neznamena ze som chcel niekoho kopirovat..ani mi to na um neprislo ze tam moze byt taka podobnost ked sa fotka otoci.. a ako som povedal ...kludne nazri do mojho albumu fotiek a pozri sa ci kopirujem... bol to experiment ktory mi pri uprave proste sedel takto ako je...
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2013-05-02 10:35:09
príspevok od: ksindy
posielam nahlad na strankovu fotky otocenu vetikalne vs. foto z epohota. pises je takmer nemozne urobit nieco ine. podla je to ta najjednoduchsia vec dat modelku do inej polohy ako je ta z fotky z ktorej sa inspirujem. ale dat ju do identickej? hmm... ked ku tomu pridam bubliny (ktore su tiez na oboch, pozstava akoze vo vode, chladny farebny nadych,.. myslim si ze pri podobnej praci je minimalne neslusne neuviest zdroj inspiracie - nemusi byt textom- staci odkaz v nazve diela, ti co poznaju obe prace to pochopia. takto je to vsak len parazitovanie na napade niekoho ineho.
Neviem posúdiť či autor úmyselne dal modelku do tej polohy na základe foto Stranku. O tom je možné len domnievať sa.

Uvádzať zdroj inšpirácie? Neviem, to by som u 50% mojich foto musel uvádzať zdroj inšpirácie. Neviem o tom, že by sa to robilo bežne.

Autor môže mať pravdu, na základe jednej foto ktorá je podobná inej sa nedá povedať, či je to parazitovanie na napade ineho. Ak by to tak bolo s väčšou časťou jeho tvorby, potom by sa dalo o tom hovoriť, ale pri jednej foto? To kľudne môže byť náhoda.
 
Ivan .
2013-05-02 10:34:32
tak táto i unikla..............skvelé
 
ksindy
2013-05-02 10:32:53
príspevok od: Martin Brojo
nemyslím si, že táto diskusia je spamovanie, takže kľudne môžeme pokračovať aj tu.
ok, vlozil som prispevok a s porovnaim oboch foto.
ak mi ale autor povie ze tomu tak nie je tak sa mu rad ospravedlnim a je koniec debaty. nemam s tym problem
 
ksindy
2013-05-02 10:31:26
posielam nahlad na strankovu fotky otocenu vetikalne vs. foto z epohota. pises je takmer nemozne urobit nieco ine. podla je to ta najjednoduchsia vec dat modelku do inej polohy ako je ta z fotky z ktorej sa inspirujem. ale dat ju do identickej? hmm... ked ku tomu pridam bubliny (ktore su tiez na oboch, pozstava akoze vo vode, chladny farebny nadych,.. myslim si ze pri podobnej praci je minimalne neslusne neuviest zdroj inspiracie - nemusi byt textom- staci odkaz v nazve diela, ti co poznaju obe prace to pochopia. takto je to vsak len parazitovanie na napade niekoho ineho.
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2013-05-02 10:28:01
príspevok od: ksindy
ok, to je nazor vs. nazor. ja mam opacny. nechcem, mu tu nejako pamovat, poslem ti mail s porovnaim.
nemyslím si, že táto diskusia je spamovanie, takže kľudne môžeme pokračovať aj tu.
 
Michal Zahornacky
2013-05-02 10:15:57
príspevok od: ksindy
ok, to je nazor vs. nazor. ja mam opacny. nechcem, mu tu nejako pamovat, poslem ti mail s porovnaim.
uz sa znova zapojim..riesis kraviny podla mna..pozri si moju tvorbu celkovo a nezameriavaj sa na jednu fotku.. bolo to uplne ine fotenie a tato fotka bola len ako experiment pri tom..
 
ksindy
2013-05-02 10:10:43
príspevok od: Martin Brojo
to nie je o tom, že na slovensku je to tak, tak je to všade. neviem, či autor bol inšpirovaný strankom, aj keď možno predpokladať, že áno. nesúhlasím však s tým, že by to bola tá istá fotografia. myslím si, že autor si ide, tak ako spomínaš, vlastnou cestou a to, že je fotogafia podobná inej? platí to, čo som písal predtým, že je ťažkém, ak vôbec možné vymyslieť foto ktorá tu ešte nebola, aby sa nepodobala na žiadnu inú.
ok, to je nazor vs. nazor. ja mam opacny. nechcem, mu tu nejako pamovat, poslem ti mail s porovnaim.
 
Michal Zahornacky
2013-05-02 10:09:06
príspevok od: matejkrtko
excelentné.. :O nemám slov.. :O :O :O
dakujem
 
Michal Zahornacky
2013-05-02 10:08:53
príspevok od: Nico 1
Nadupané!!!
diky
 
Michal Zahornacky
2013-05-02 10:07:16
príspevok od: Robert Simeg
Neviem neviem, tvoja tvorba sa mi paci a myslim, ze mas aj ovela lepsie fotky. Toto sa mi moc nepaci, ked mam byt uprimny : )
dakujem za nazor
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2013-05-02 09:20:46
príspevok od: ksindy
ahoj,
to mi trochu pripomina to okridlene "na slovensku je to tak". akoze - zvykni si. ano, je tu vela fotografii, ktorych autori sa opicia, na druhej strane je tu kopec autorov, ktori si idu vlastnou cestou. mne nevadi ak sa autor inspiruje inou tvorbou, dokonca mi nevadi ak niekto do vyraznej miery napodobni inu pracu, s tym ze je ta prafraza priznana a je tam jeho vlastna pridana hodnota. tato fotografia vsak tymto pripadom nie je. nevidim dovod preco by som nemal povedat svoj nazor, ked vidim ze autor sa podla mna presuva od inspiracie ku takmer "opajcovaniu" diela. to je cele.
to nie je o tom, že na slovensku je to tak, tak je to všade. neviem, či autor bol inšpirovaný strankom, aj keď možno predpokladať, že áno. nesúhlasím však s tým, že by to bola tá istá fotografia. myslím si, že autor si ide, tak ako spomínaš, vlastnou cestou a to, že je fotogafia podobná inej? platí to, čo som písal predtým, že je ťažkém, ak vôbec možné vymyslieť foto ktorá tu ešte nebola, aby sa nepodobala na žiadnu inú.
 
ksindy
2013-05-02 08:59:59
príspevok od: Martin Brojo
uvedomuješ si, že na každú foto na tomto portáli nájdeš niekde podobnú? dnes sa už "opičí" každý po každom. je veľmi ťažké vymyslieť foto, aby už pred tebou niekto niečo podobné nenafotil.
ahoj,
to mi trochu pripomina to okridlene "na slovensku je to tak". akoze - zvykni si. ano, je tu vela fotografii, ktorych autori sa opicia, na druhej strane je tu kopec autorov, ktori si idu vlastnou cestou. mne nevadi ak sa autor inspiruje inou tvorbou, dokonca mi nevadi ak niekto do vyraznej miery napodobni inu pracu, s tym ze je ta prafraza priznana a je tam jeho vlastna pridana hodnota. tato fotografia vsak tymto pripadom nie je. nevidim dovod preco by som nemal povedat svoj nazor, ked vidim ze autor sa podla mna presuva od inspiracie ku takmer "opajcovaniu" diela. to je cele.
 
Robert Simeg
2013-05-01 18:28:33
Neviem neviem, tvoja tvorba sa mi paci a myslim, ze mas aj ovela lepsie fotky. Toto sa mi moc nepaci, ked mam byt uprimny : )
 
matejkrtko
2013-05-01 16:29:45
excelentné.. :O nemám slov.. :O :O :O
 
Buciak
2013-05-01 14:53:56
https://www.youtube.com/watch?v=hVXiw-hHqsw
 
Nico 1
2013-05-01 13:15:06
Nadupané!!!
 
Michal Zahornacky
2013-05-01 10:19:48
príspevok od: SalvadorD
Uzasne fantasticke vyyyborne...
diky
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2013-05-01 10:17:56
príspevok od: ksindy
napr.
https://martinstranka.com/portfolio.php?id=70
https://martinstranka.com/portfolio.php?id=68

uvedomuješ si, že na každú foto na tomto portáli nájdeš niekde podobnú? dnes sa už "opičí" každý po každom. je veľmi ťažké vymyslieť foto, aby už pred tebou niekto niečo podobné nenafotil.
 
SalvadorD
2013-05-01 10:13:47
Uzasne fantasticke vyyyborne...
 
Michal Zahornacky
2013-05-01 10:00:36
príspevok od: Pinč
Včera som tu dával like a som si tak povedal,že toto by mohla byť ďalšia fotka dňa....a hľa
dakujem
 
Michal Zahornacky
2013-05-01 10:00:26
príspevok od: muska
Pekná práca, akurát sa podľa mňa trochu tie bubliny bijú so štruktúrou pozadia. Asi by som zvolil trochu väčší odstup od steny a menšiu hĺbku ostrosti.. Ale to je len zamyslenie sa nad obrázkom, ty si tu majster
diky za koment
 
Michal Zahornacky
2013-05-01 09:59:59
príspevok od: Zuzka Stulka
perfektné!!!
dakujem
 
Michal Zahornacky
2013-05-01 09:59:17
príspevok od: ajkabajka
uzasne, super napad aj prevedenie
dakujem
 
Pinč
2013-05-01 09:57:24
Včera som tu dával like a som si tak povedal,že toto by mohla byť ďalšia fotka dňa....a hľa
 
muska
2013-05-01 08:17:29
Pekná práca, akurát sa podľa mňa trochu tie bubliny bijú so štruktúrou pozadia. Asi by som zvolil trochu väčší odstup od steny a menšiu hĺbku ostrosti.. Ale to je len zamyslenie sa nad obrázkom, ty si tu majster
 
Zuzka Stulka
2013-05-01 08:14:56
perfektné!!!
 
ajkabajka
ocenenie redakciou 2013-04-30 20:38:15
uzasne, super napad aj prevedenie
 
Michal Zahornacky
2013-04-30 15:23:09
príspevok od: nvs
akurát som dýchať prestala, zaujímavé podanie
diky
 
nvs
2013-04-30 15:14:37
akurát som dýchať prestala, zaujímavé podanie
 
Michal Zahornacky
2013-04-30 14:26:00
príspevok od: V5
pekne
diky
 
Michal Zahornacky
2013-04-30 14:25:46
príspevok od: matwey
excellent
diky
 
V5
2013-04-30 14:10:00
pekne
 
matwey
2013-04-30 14:07:09
excellent
 
Michal Zahornacky
2013-04-30 11:10:09
príspevok od: Jozef Sádecký
výborne ako vždy!
diky Jozef
 
Jozef Sádecký
ocenenie redakciou 2013-04-30 11:03:28
výborne ako vždy!
 
Michal Zahornacky
2013-04-30 09:16:19
príspevok od: Koma
a možno aj skorej

https://www.youtube.com/watch?v=sfd0h2BnuCU

https://www.supermusic.sk/skupina.php?idpiesne=46573&sid=
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-04-30 09:14:05
a možno aj skorej

https://www.youtube.com/watch?v=sfd0h2BnuCU

https://www.supermusic.sk/skupina.php?idpiesne=46573&sid=
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-04-30 09:13:26
https://www.youtube.com/watch?v=UzX_zPSrqcQ

https://www.supermusic.sk/skupina.php?idpiesne=118604&sid=

 
ksindy
2013-04-30 09:04:20
príspevok od: Michal Zahornacky
presne to som chcel spravit rovnaku fotku ako on otocit si ju aby bola trosku ina...no nic
sorry, myslim si ze kecas
 
Michal Zahornacky
2013-04-30 09:00:09
príspevok od: ksindy
jaj, jasne. skoda ze sa nedaju do reakcii attachnut obrazky. otoc si tu modru strankovu fotky vertikalne a daj si tvoju vedla seba. ..a najdi 5 rozdielov ty si tam dal este o2 bubbles. ale samozrejme, je to uplne ina vec. predovsetkym nazvom.
pozri, men je to v podstate jedno, je to tvoja tvorba a tvoje prace.
presne to som chcel spravit rovnaku fotku ako on otocit si ju aby bola trosku ina...no nic
 
ksindy
2013-04-30 08:55:14
príspevok od: Michal Zahornacky
ako nechcem byt drzy ale to ze je vo fotke modra alebo ze niekto vo fotke levituje neznamena ze sa opičí po strankovi.. tu sa pozri na fotku, preloz si nazov a zamysli sa co chcel autor povedat... to je vsetko
jaj, jasne. skoda ze sa nedaju do reakcii attachnut obrazky. otoc si tu modru strankovu fotky vertikalne a daj si tvoju vedla seba. ..a najdi 5 rozdielov ty si tam dal este o2 bubbles. ale samozrejme, je to uplne ina vec. predovsetkym nazvom.
pozri, men je to v podstate jedno, je to tvoja tvorba a tvoje prace.
 
Daniel Urban
2013-04-30 08:37:50
Mne sa páči
 
Michal Zahornacky
2013-04-30 08:26:43
príspevok od: ksindy
napr.
https://martinstranka.com/portfolio.php?id=70
https://martinstranka.com/portfolio.php?id=68

ako nechcem byt drzy ale to ze je vo fotke modra alebo ze niekto vo fotke levituje neznamena ze sa opičí po strankovi.. tu sa pozri na fotku, preloz si nazov a zamysli sa co chcel autor povedat... to je vsetko
 
ksindy
2013-04-30 08:16:27
príspevok od: Michal Zahornacky
ano? a ktoru fotku ti to pripomina od neho? poznam jeho tvorbu velmi dobre
napr.
https://martinstranka.com/portfolio.php?id=70
https://martinstranka.com/portfolio.php?id=68

 
ksindy
2013-04-30 08:04:12
sorry, vyhodilo mi to 2x..

 
Michal Zahornacky
2013-04-30 08:04:03
príspevok od: ksindy
martin stranka mix o2
ano? a ktoru fotku ti to pripomina od neho? poznam jeho tvorbu velmi dobre
 
ksindy
2013-04-30 07:57:23
martin stranka mix o2
 
ksindy
2013-04-30 07:56:56
martin stranka mix o2
 
 


Technika: Canon EOS 60D,

Objektívy: Sigma 35mm F1.4 DG HSM, Canon EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS, Canon EF 50mm f/1.8 II,

Clona: 4
Expozícia: 1/30.00 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Canon EOS 60D
Ohnisko: 35 mm
Pridané: 2013-04-30 07:43:04
Na kritiku: 2013-04-30 07:43:36
Miesto:
Témy: emócie, montáž / koláž, umelecká fotografia