dobre si odpovedal, toto nie je fotka o nejakých detailoch, ale o atmosfére, na takúto fotku sa pozerá z 2 metrov, sú tam 2 dôležité prvky, ktoré spolu komunikujú, náklon je výborný, aj obloha, dokonca aj to, čo niekto nazve "prepalom" mi tam sedí. Ja už slovo prepal nepoužívam, keď sa pozriem na oblohu voľným okom, tiež tam vidím plochy bez štruktúry .
som rad, ze to vidis presne ako ja pekne si to napisal
uz som to vysvetloval. lokalne upravy som spravil v raw editore. vytiahol som bielu - lokalne, prekreslis detaily. ale vratil som sa k tejto verzii, nakolko podtrhuje dramaticnost, pochmurnost a temnotu...paci sa mi viac. dik za zastavenie
dobre si odpovedal, toto nie je fotka o nejakých detailoch, ale o atmosfére, na takúto fotku sa pozerá z 2 metrov, sú tam 2 dôležité prvky, ktoré spolu komunikujú, náklon je výborný, aj obloha, dokonca aj to, čo niekto nazve "prepalom" mi tam sedí. Ja už slovo prepal nepoužívam, keď sa pozriem na oblohu voľným okom, tiež tam vidím plochy bez štruktúry .
a co tak prididat cez dodge an burn viac detailu to tych kaplniek bez sumu a straty kvality kedze ta obloha je uz skoro prepal a az moc odputava pozornost. Ale chapem, kazde mu sa ine paci a ma iny workflow a pohlad na vec. Ja len odpurucam si radsej spravit viac expozicii pri takyhto silne kontrastnych scenach a na tom sa dufam zhodneme
uz som to vysvetloval. lokalne upravy som spravil v raw editore. vytiahol som bielu - lokalne, prekreslis detaily. ale vratil som sa k tejto verzii, nakolko podtrhuje dramaticnost, pochmurnost a temnotu...paci sa mi viac. dik za zastavenie
No ja si myslím že tá tmavá plocha dolu fotografiu vhodne zarámovala a možno aj zakryla neporiadok a nejaké prvky ktoré by len zbytočne narúšali čistú kompozíciu. Preto si myslím že HDR alebo len úprava s viac prekresleným spodkom by bola viac na škodu.
a co tak prididat cez dodge an burn viac detailu to tych kaplniek bez sumu a straty kvality kedze ta obloha je uz skoro prepal a az moc odputava pozornost. Ale chapem, kazde mu sa ine paci a ma iny workflow a pohlad na vec. Ja len odpurucam si radsej spravit viac expozicii pri takyhto silne kontrastnych scenach a na tom sa dufam zhodneme
No ja si myslím že tá tmavá plocha dolu fotografiu vhodne zarámovala a možno aj zakryla neporiadok a nejaké prvky ktoré by len zbytočne narúšali čistú kompozíciu. Preto si myslím že HDR alebo len úprava s viac prekresleným spodkom by bola viac na škodu.
suhlasim. treba sustredit pozornost na hlavne prvky na snimku.
skor som mal na mysli rozsirenie DR ako klasicne ponimanie "nacackaneho HDR"! Pretoze v takychto extremne-kontrastnych scenach je rozsireny dynamicky rozsah len vytany si myslim
No ja si myslím že tá tmavá plocha dolu fotografiu vhodne zarámovala a možno aj zakryla neporiadok a nejaké prvky ktoré by len zbytočne narúšali čistú kompozíciu. Preto si myslím že HDR alebo len úprava s viac prekresleným spodkom by bola viac na škodu.
skor som mal na mysli rozsirenie DR ako klasicne ponimanie "nacackaneho HDR"! Pretoze v takychto extremne-kontrastnych scenach je rozsireny dynamicky rozsah len vytany si myslim
ten obojstranný náklon ma zaujal, akoby temnota tu život a pohyb vložila, čo stálo, pohyb dostalo a čo sa hýbalo, stáť ostalo ... tak fantázia, ako dieťa som verila, že domy, stromy,... tiež chodia, len to robia, keď všetko spí a keď prvý lúč slnka pohladí tmu, všetko na svoje miesto sa vracia a tak som svoje príbehy a dobrodružstva tvorila
ten obojstranný náklon ma zaujal, akoby temnota tu život a pohyb vložila, čo stálo, pohyb dostalo a čo sa hýbalo, stáť ostalo ... tak fantázia, ako dieťa som verila, že domy, stromy,... tiež chodia, len to robia, keď všetko spí a keď prvý lúč slnka pohladí tmu, všetko na svoje miesto sa vracia a tak som svoje príbehy a dobrodružstva tvorila
Technika: Praktica MTL 5,
Zenit TTL,
Zenit E,
Canon EOS 5D MkIII,
Canon EOS 50D,
Canon EOS 400D / Digital Rebel XTi,
Zenit 11,
Minolta Vectis 2000,
Panasonic Lumix DMC-TZ3,
Canon EOS 6D,
Minolta X-700,
Praktica FX,
Canon 5D MARK IV,
Objektívy: Canon EF 16-35mm f/4 L IS USM,
Canon EF 24-70mm f2.8L II USM,
Sigma 70-300mm f/4.5-5.6 DG Macro,
Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM,
Sigma 30mm f/1.4 EX DC HSM,
Canon EF 70-200mm f/2.8L USM,
Canon EF 17-40mm f/4L USM,
Canon EF 50mm f/1.4 USM,
Tamron 28-75mm f/2.8 AF SP XR Di LD (IF),
Sigma 85mm f/1.4 EX DG HSM,
Sigma 24-35mm f/2 DG HSM ART,
Canon 70-200mm f/2,8L IS II USM,
Sigma 135mm f/1.8 DG HSM Art,
Príslušenstvo: Praktisix
Kiev
Kiev 4A
Flexaret V
Flexaret VII automat
ЛОМО Смена 8
Lubitel 2
Petzval 85 2,2
Lensbaby Comp II sweet optic 35
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
Komentáre a hodnotenia
Zoradiť od najstaršíchdik za zastavenie
dik za zastavenie