Ostravačky - Jana 2

Body: 91.00    Videnia: 8734    Páči sa: 13

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
rumpeak
2013-10-20 19:54:45
príspevok od: patrixo
Musím sa priznať, že túto foto som si si tu všimol pred takmer dvoma mesiacmi a ostala mi zarytá v pamäti doteraz (čo sa stáva málokedy), tak som sa k nej vrátil. Foto vyvolala u mňa veľmi zmiešané pocity a vidím, že u niektorých aj pobúrenie vybočením z "pravidiel". A myslím, že práve toto je veľmi dôležité, aby fotografia vyvolávala emócie, či už pozitívne, alebo negatívne a takisto si myslím, že aj vo fotografii platí, že účel svätí prostriedky.
Prajem veľa úspechov
Tak pokud to splnilo účel který mělo alespoň u někoho, je to dobře
 
patrixo
2013-10-20 19:25:08
Musím sa priznať, že túto foto som si si tu všimol pred takmer dvoma mesiacmi a ostala mi zarytá v pamäti doteraz (čo sa stáva málokedy), tak som sa k nej vrátil. Foto vyvolala u mňa veľmi zmiešané pocity a vidím, že u niektorých aj pobúrenie vybočením z "pravidiel". A myslím, že práve toto je veľmi dôležité, aby fotografia vyvolávala emócie, či už pozitívne, alebo negatívne a takisto si myslím, že aj vo fotografii platí, že účel svätí prostriedky.
Prajem veľa úspechov
 
SteveS
ocenenie redakciou 2013-10-06 12:00:06
príspevok od: rumpeak
No tohle je alespoň nějaký vlastní názor. Konečně někdo alespoň trochu pochopil záměr. Vojenské pozor je opravdu záměr, protože ulice pod modelkou se původně jmenovala Leninova Třída. Takže to pozor byl opravdu plánovaný záměr. Výraz ve tváři - ano máš pravdu, chtělo by to možná přísnější, ale na druhou stranu, kdo nebyl na vojně a hlavně z minulého režimu tak nějak znechucený. Za touhle fotkou a záměrem si prostě stojím, navíc se mi podařilo být na místě i v momentě, kdy tam byl ten směr světla tak jak jsem si ho spočítal a chtěl ho tak mít (což se ne vždy povede). Už tak moc si nestojím za fotkou ze stadionu Bazaly, protože se jedná o jeden z nejvýraznějších ostravských symbolů, silně přemýšlím nad tím, že ji ještě přefotím. Bohužel jsme tam měli šmíráka, který si dal do okna kameru a museli jsme dost improvizovat. fotit ze směru, který nebyl podle mých představ. Což samozřejmě není omluva. S odstupem času jsem tu fotku nad tím stadionem z toho souboru asi vyřadil a buď použiji jinou (zde nezveřejněnou) nebo se tam ještě budu muset vrátit. Jinak s tvým komentářem mi přišlo zároveň oznámení o tom, že jsi dal lajk u moji fotky "Ve víně je pravda". Ta fotka je stará 2 roky a mě už přijde nudná. Evidentně máme každý z nás jiný vkus a lazení pózy k dokonalosti a chození se světly pořád dokola kolem modelky mě už prostě nic neříká. Nebaví mě to, našel jsem si pro mě zajímavější tvorbu a to, že se třeba spoustě lidí zde nelíbí je mi celkem jedno, protože nejvíce lajků zde dostávají fotky, které pro mě jsou prostě kýčovité.
Som rád že si moj názor a komentár zobral vecne a neosobne a napriek tomu ze sme pod tvpojimi fotkami môžeme diskutovať neviazane a priateľsky.

Chápem ťa čo píšeš. Vnímam to cca akoby moment tvojej tvorivej krízy a viem o čom píšeme, ty aj ja. Zazil som to u priateľov ktorých osobne poznam. Odbočím na príklad ku krajinárovi (snad nevadi) ... ze po množstve peknych a dobre zvladnutých impactových foto zrazu zacal pridavat fotky úplne bez svetla a stredovky ako uplne prve amaterske cvaky (stredovky inak mozem ak su dobre, vytvarne, umelecke, architektúra a podobne). Boli to fotky proste bez citu a jemnosti tonalnej skaly, bez hlbky priestoru atd ... a tak som mu napisal ze chlape co blbnes, co je s tebou? Zacinas pridavat fotky ako totalny amater neznaly veci a bez citu ... a pridal som mu link od ineho vyborneho krajinkara na super fotku z toho isteho miesta. A on mi na to ze on porovnavania nema rad a ze sa nechce opicit: A pise ze: "Stevo, ja chcem byt iny, mna uz nebavi okolo obiehat a spekulovat nad kompoziciou, nebavi ma skoro rano vstavat ci vecer utekat fotit presne za zlatej polhodinky ci neraz lne minutky ... chcem uz robit veci jednoducho a ist na doraz, natvrdo na vec, tunelovo, priamo".

Cosi podobne citam teraz od teba. Prichadza to na cloveka ked je unaveny a znechuteny a dost vytazeny uz inymi vecami a nezostava energia a cas na konicek, na preciznost, na rozlet a tvorivost, na reziu, na dotiahnutie najmensich detailov k dokonalosti ... nemyslim formalnej pouckovej dokonalosti, ale vnutornej skrz svojej energie a citu. Myslím snahu o preciznost a precitenost aka býva u vrcholnych spickovych majstrov fotografie co si neochvejne neznizia a udrzuju latku. Az maju vysledky nad ktorymi pri ich obrazoch da klobuk dole tak iny majster ako aj zaciatocnik ci laik ked sa postavia pred ich obraz. Ked uvidia na obraze zriedkavo uzasne svetlo, jemnu tonalnu skalu a kresbu, obsah, príbeh, moment ...

Moja otazka na zaver pre takuto "krizu" ci takyto nazorovy pohľad aký teraz zdieľaš jednoducho a priamo znie:
Chceš sa odlíšiť od tých všetkych majstrov umeleckého a poetickeho aktu, či ineho žanru? Nechceš byť už "tuctový" ako oni??? Myslíš že sú oni tuctoví a už nudní so svojimi spôsobmi tvorby, postupmi a poučkami? Nechceš už behať okolo modelky so svetlami a hľadať to pravé orechové a tajomné, zároveń odkrývajúce svetlo? Hladať jemnú tonálnu škálu? Nechceš sa po majstroch opičiť? Nechceš byť ako stovky majstrov fotografie?

Chceš ísť radšej "netuctovou" a "vlastnou" cestou jednoduchého priameho cvaku? Ale to je cesta ešte oveľa vätšej množiny miliárd amaterov co o foteni nemaju ani sajnu ... miliárd úplných tuctových začiatočníkov, čo práve kupia zrkadlovku a poznaju na nej len čudlík na cvaknutie. Isť jednoducho tvrdo na vec bez premyslania a nastavovania a rezirovania detailov, svetla a modelky, to nie je "Iná cesta. To nie je "vlastna" cesta ... to je tiež napodobnovanie, ešte oveľa horšie ako to prvé. Pri tom prvom sa v konečnom dôsledku ešte môžeš odlíšiť, réžiou, nápadom, vlastnym osobitným štýlom svetla a tonality. Pri tom druhom vôbec nijak.

Aj ja mávam tvorivú krízu. Stačí ak pozriem fotky na 1x.com a zaraz mám pocit že vôbec neviem fotiť a mám chuť zavesiť foťak na klinec. Ale našťastie ma to prejde vždy do 10 minút a hlava mi už produkuje nové nápady a plány na fotenie. Možno ako píšem našťastie, možno nanešťastie, že ide už o moju diagnózu a závislosť Ale je mi to jedno, mám fotenie rád a tak sa mi to páči.

Ak ti naša debata rozšírila obzor či nebodaj v čomsi pomohla, či ťa inšpirovala, budiž aj moja radosť. Ak nie, nič sa nedeje, raz za čas rád pre iných obetujem svoj voľný čas aj bezcieľne len tak pre dobrý pocit, že možno motyka vystrelí Maj sa krásne, prajem veľa tvorivej energie, skvelého svetla a množstvo pekných fotografií. V každom prípade končím tým, že v jednom zostaneme obaja určite za jedno: Že treba vzdy zostať sám sebou a nerobiť to, čo radia iní ak to my sami cítime a vidíme inak.
 
rumpeak
2013-10-06 10:36:46
príspevok od: SteveS
Ahoj Petr, prečítal som celú, veľmi zaujímavú a úsmevnú diskusiu Obhajoval si sa statočne aj ked ... bez lístka sa ani vietor ako sa vraví nepohne.

Osobne súhlasím s Jožom Krajčom, že to postráda invenciu ale píšeš že to bol zámer. O peknom a dobrom akte mám celkom iný názor a predstavu ako je táto fotka, ale som prístupný aj iným uhľom pohľadu a zámerom. Ak zoberiem do úvahy tvoj zámer, musím najprv zabudnúť na svoje predstavy a očakávania, že akt má byť poetický, má mať silnú atmosféru a emocionalitu. To sú veci čo oslovujú mńa a aj vätšinového diváka. Následne sa snažím pozitívne vnímať toto priame a silné svetlo aj vojenskú pózu ... ako zámer na vyprovokovanie pozornosti a vnímania diváka.

V takom prípade nachádzam ako plus aspoň paralelu línií tela a architektúry ... telo je v pozore, symetricky a súbežne s budovou v pozadí. Tień tela zas súbežne s tieńom budovy. Zvyšok priestoru je relatívne čistý, to všetko je plusom oproti predošlemu tvojmu aktu kde som sa zastavil (nad veľkým štadiónom). Tam som nenašiel pozitívne pre seba vôbec nič. Tu na tejto fotke to u mńa zas všetko končí krkom (vyladenie fotky ako harmonického celku). Hlava tomuto záberu už nezodpovedá výrazom ani mimikou, pôsobí na mńa amatérsky a nedotiahnuto. Vojenskej strohej póze by sedel myslím viac vážny, strohý a prísny az smutný výraz tváre. A ďalej (mne) kazí dojem ešte to, že modelka priviera svetlom oslepene oči.

Suma sumárum, aj ked prekonám svoje predstavy a poziadavky na akt a zoberiem tuto foto pozitivne takú aká je, zabije mi celkový dojem výraz tváre (oči a ústa). Všetko myslené v dobrom.
No tohle je alespoň nějaký vlastní názor. Konečně někdo alespoň trochu pochopil záměr. Vojenské pozor je opravdu záměr, protože ulice pod modelkou se původně jmenovala Leninova Třída. Takže to pozor byl opravdu plánovaný záměr. Výraz ve tváři - ano máš pravdu, chtělo by to možná přísnější, ale na druhou stranu, kdo nebyl na vojně a hlavně z minulého režimu tak nějak znechucený. Za touhle fotkou a záměrem si prostě stojím, navíc se mi podařilo být na místě i v momentě, kdy tam byl ten směr světla tak jak jsem si ho spočítal a chtěl ho tak mít (což se ne vždy povede). Už tak moc si nestojím za fotkou ze stadionu Bazaly, protože se jedná o jeden z nejvýraznějších ostravských symbolů, silně přemýšlím nad tím, že ji ještě přefotím. Bohužel jsme tam měli šmíráka, který si dal do okna kameru a museli jsme dost improvizovat. fotit ze směru, který nebyl podle mých představ. Což samozřejmě není omluva. S odstupem času jsem tu fotku nad tím stadionem z toho souboru asi vyřadil a buď použiji jinou (zde nezveřejněnou) nebo se tam ještě budu muset vrátit. Jinak s tvým komentářem mi přišlo zároveň oznámení o tom, že jsi dal lajk u moji fotky "Ve víně je pravda". Ta fotka je stará 2 roky a mě už přijde nudná. Evidentně máme každý z nás jiný vkus a lazení pózy k dokonalosti a chození se světly pořád dokola kolem modelky mě už prostě nic neříká. Nebaví mě to, našel jsem si pro mě zajímavější tvorbu a to, že se třeba spoustě lidí zde nelíbí je mi celkem jedno, protože nejvíce lajků zde dostávají fotky, které pro mě jsou prostě kýčovité.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2013-10-06 09:14:00
Ahoj Petr, prečítal som celú, veľmi zaujímavú a úsmevnú diskusiu Obhajoval si sa statočne aj ked ... bez lístka sa ani vietor ako sa vraví nepohne.

Osobne súhlasím s Jožom Krajčom, že to postráda invenciu ale píšeš že to bol zámer. O peknom a dobrom akte mám celkom iný názor a predstavu ako je táto fotka, ale som prístupný aj iným uhľom pohľadu a zámerom. Ak zoberiem do úvahy tvoj zámer, musím najprv zabudnúť na svoje predstavy a očakávania, že akt má byť poetický, má mať silnú atmosféru a emocionalitu. To sú veci čo oslovujú mńa a aj vätšinového diváka. Následne sa snažím pozitívne vnímať toto priame a silné svetlo aj vojenskú pózu ... ako zámer na vyprovokovanie pozornosti a vnímania diváka.

V takom prípade nachádzam ako plus aspoň paralelu línií tela a architektúry ... telo je v pozore, symetricky a súbežne s budovou v pozadí. Tień tela zas súbežne s tieńom budovy. Zvyšok priestoru je relatívne čistý, to všetko je plusom oproti predošlemu tvojmu aktu kde som sa zastavil (nad veľkým štadiónom). Tam som nenašiel pozitívne pre seba vôbec nič. Tu na tejto fotke to u mńa zas všetko končí krkom (vyladenie fotky ako harmonického celku). Hlava tomuto záberu už nezodpovedá výrazom ani mimikou, pôsobí na mńa amatérsky a nedotiahnuto. Vojenskej strohej póze by sedel myslím viac vážny, strohý a prísny az smutný výraz tváre. A ďalej (mne) kazí dojem ešte to, že modelka priviera svetlom oslepene oči.

Suma sumárum, aj ked prekonám svoje predstavy a poziadavky na akt a zoberiem tuto foto pozitivne takú aká je, zabije mi celkový dojem výraz tváre (oči a ústa). Všetko myslené v dobrom.
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-10-05 21:32:35
príspevok od: SteveS
Ako Koma a Jozef, oslovuje ma ten tień ...
sranda , prča náhoda kus nenormálna ...akurát som išiel písať pod jednou foto ktorú som si rozklikol a slečna na mňa vypadla z monitora...potom som si čitol komenty..a šiel pisnúť že ...,,ako Steves,, ...a prišla mi aktivita, tak som najskorej rozklikol a oči vytreštil a tam že ako jáá
 
SteveS
ocenenie redakciou 2013-10-05 21:23:32
príspevok od: Stratený Stano
Koľko áut sa na porubskej Hlavnej triede v momente fotenia vybúralo...?
Ja by som sa vybúral určite
 
SteveS
ocenenie redakciou 2013-10-05 21:23:02
príspevok od: Koma
ako Jozef...oslovuje ma ten tieň..
Ako Koma a Jozef, oslovuje ma ten tień ...
 
Ukrutor
2013-10-03 10:14:26
hrozne..
 
rumpeak
2013-09-13 11:46:46
príspevok od: milan62
rumpeak nedaj sa odradiť nezmyselnými komentármi veľmi pekná foto
Milane díky z akomentář, ale věř tomu, že filtr v halvě na to, co je krytický a co nesmyslný komentář mám nastavený docela dobře. Komentáře typu "tohle by nafotil můj osmiletý bratr" od někoho, kdo něco takového nenafotil ani po 20 letech snažení sám mě opravdu nechávají v naprostém klidu
 
milan62
2013-09-13 08:52:06
rumpeak nedaj sa odradiť nezmyselnými komentármi veľmi pekná foto
 
DomoB
2013-08-31 16:16:28
príspevok od: rumpeak
Tak nezbývá než doufat, že brzy tvorbu tvého malého bratra zveřejníš. Docela se těším na výsledek
To by si sa mal, len aby ťa potom nepuklo od zlosti .... radšej nebudem nič zverejnovat lebo by to nemuselo byt dobré pre tvoje zdravie ale vidím že nemá zmysel niečo ti písať lebo aj tak si urobís po svojom... budes sa musiet raz poriadne seknut, niekto ti bude musiet poriadne vynadat alebo neviem co a potom sa mozno uvedomis nech sa darí ...
 
rumpeak
2013-08-30 23:54:45
príspevok od: DomoB
Myslíš že v zivote by som nenafotil nahú ženu len tak hocikde? sice mas pravdu lebo fotim wildlife takze by som to nenafotil lenze takuto fotku by nafotil aj moj maly brat keby si tu zenu pred neho postavil a dal by si mu fotak do ruky
Tak nezbývá než doufat, že brzy tvorbu tvého malého bratra zveřejníš. Docela se těším na výsledek
 
DomoB
2013-08-30 16:56:42
príspevok od: rumpeak
Jestli si to do teď nepochopil, řeším tvůj komentář, že jsme na stránkách, KDE SI (podle tebe) LIDÉ ŽÁDAJÍ UMĚNÍ. Celou dobu nechápu, proč jim ho tedy nenabízíš a píšeš nesmyslné komentáře k fotkám, jaké v životě nenafotíš.
Myslíš že v zivote by som nenafotil nahú ženu len tak hocikde? sice mas pravdu lebo fotim wildlife takze by som to nenafotil lenze takuto fotku by nafotil aj moj maly brat keby si tu zenu pred neho postavil a dal by si mu fotak do ruky
 
rumpeak
2013-08-28 20:47:10
príspevok od: Ultra TXF
Štýl jazyka treba niekedy prispôsobiť úrovni prijímateľa, v tvojom prípade by som zrejme musel ísť ešte nižšie To by už však bolo nepublikovateľné .
Pokud máš opravdovou potřebu přizpůsobovat "Štýl jazyka úrovni prijímateľa", nic ti nebrání nadávat do ktreténů sám sobě, pravděpodobně taky své rodině, kamarádům u vás ve "4-tej cenovej" a dalším osobám v prostředí, ve kterém se pohybuješ. Až mě budeš příště zase nějak oslovovat a budeš při tom mít potřebu přizpůsobit úroveň jazyka úrovní příjemce, uvědom si laskavě, že mi dva jsme opravdu na úplně jiné úrovni (S tím že ti už možná dochází že svou úroveň "4-tej cenovej" si tady ukázal hned na začátku).
 
Ultra TXF
2013-08-28 20:06:46
príspevok od: rumpeak
Podle tvého vytříbeného jazyka (oslovování v diskuzích kretén apod.) bych tipoval, že "hospoda 4-tej cenovej" bude spíše tvé působiště
Štýl jazyka treba niekedy prispôsobiť úrovni prijímateľa, v tvojom prípade by som zrejme musel ísť ešte nižšie To by už však bolo nepublikovateľné .
 
rumpeak
2013-08-28 16:23:11
príspevok od: Ultra TXF
.....".....dobré recenze v odbotných kruzích ,,," ....Hm, myslíš zrejme hospodu 4-tej cenovej
Podle tvého vytříbeného jazyka (oslovování v diskuzích kretén apod.) bych tipoval, že "hospoda 4-tej cenovej" bude spíše tvé působiště
 
Ultra TXF
2013-08-28 14:06:03
príspevok od: rumpeak
Společného to má to, že píšeš o e-photu jako stránkách NA KTERÝCH SI LIDÉ ŽÁDAJÍ UMĚNÍ

Sorry ale i když jsem nějakou zastaralou literaturu od Šmoka (o které mě tady přesvědčujete, že mě posune o 15 levelů někam odpředu) četl v době kdy vy jste netušili jaký je rozdíl mezi vývojkou Foma a Orwo a rozhodně nepovažuji statě o tom, jaký rozdíl mezi velkými dvorci a prsy typu toho a toho za literaturu která by mi mohla něco nabídnout (což mě ve vašich očích automaticky degraduje na úroveň někde mezi homo erectus a Roberta Rosenberga), jsem schopen docela slušně vydělat a získat třeba i touto fotkou velmi dobré recenze v odborných kruzích o čemž při pohledu na tvoje veverky a další srandy (typu půl hlavy srnky se dívá a slepici které roste z hlavy strom, navíc technické kvalitě odpovídající fotomobilům první generace) velmi silně pochybuji. Užij si spousty dalších lajků a užívej si svoji zabedněnou představu o umění které si tady žádáš a kterého tady jistě najdeš obrovskou spoustu
.....".....dobré recenze v odbotných kruzích ,,," ....Hm, myslíš zrejme hospodu 4-tej cenovej
 
rumpeak
2013-08-28 11:05:21
príspevok od: DomoB
okej nech sa páči... začni získavať dobré recenzie ... lenže s fotkou ktorá nezíska recenzie tu ako chceš získavať na vyšších urovniach? a neviem prečo furt riešiš moje fotky... nie moja fotka je na kritike ale tvoja ... ja by som sa len zamyslel že do akeho žanru fotka patrí... len by som sa strachoval či by som taký žáner našiel tu na ephote...
Jestli si to do teď nepochopil, řeším tvůj komentář, že jsme na stránkách, KDE SI (podle tebe) LIDÉ ŽÁDAJÍ UMĚNÍ. Celou dobu nechápu, proč jim ho tedy nenabízíš a píšeš nesmyslné komentáře k fotkám, jaké v životě nenafotíš.
 
DomoB
2013-08-28 09:50:46
príspevok od: rumpeak
Společného to má to, že píšeš o e-photu jako stránkách NA KTERÝCH SI LIDÉ ŽÁDAJÍ UMĚNÍ

Sorry ale i když jsem nějakou zastaralou literaturu od Šmoka (o které mě tady přesvědčujete, že mě posune o 15 levelů někam odpředu) četl v době kdy vy jste netušili jaký je rozdíl mezi vývojkou Foma a Orwo a rozhodně nepovažuji statě o tom, jaký rozdíl mezi velkými dvorci a prsy typu toho a toho za literaturu která by mi mohla něco nabídnout (což mě ve vašich očích automaticky degraduje na úroveň někde mezi homo erectus a Roberta Rosenberga), jsem schopen docela slušně vydělat a získat třeba i touto fotkou velmi dobré recenze v odborných kruzích o čemž při pohledu na tvoje veverky a další srandy (typu půl hlavy srnky se dívá a slepici které roste z hlavy strom, navíc technické kvalitě odpovídající fotomobilům první generace) velmi silně pochybuji. Užij si spousty dalších lajků a užívej si svoji zabedněnou představu o umění které si tady žádáš a kterého tady jistě najdeš obrovskou spoustu
okej nech sa páči... začni získavať dobré recenzie ... lenže s fotkou ktorá nezíska recenzie tu ako chceš získavať na vyšších urovniach? a neviem prečo furt riešiš moje fotky... nie moja fotka je na kritike ale tvoja ... ja by som sa len zamyslel že do akeho žanru fotka patrí... len by som sa strachoval či by som taký žáner našiel tu na ephote...
 
rumpeak
2013-08-27 20:59:58
príspevok od: DomoB
okej, a teraz mi skus vysvetlit co to ma spolocne s tvojou fotkou? a ked sme pri tych veverkách ... aj ked nefotím pre nejaké like-i ale tie dostali viac páči sa ako táto tvoja fotka takže by som sa zamyslel čo je v konečnom dôskedku spam
Společného to má to, že píšeš o e-photu jako stránkách NA KTERÝCH SI LIDÉ ŽÁDAJÍ UMĚNÍ

Sorry ale i když jsem nějakou zastaralou literaturu od Šmoka (o které mě tady přesvědčujete, že mě posune o 15 levelů někam odpředu) četl v době kdy vy jste netušili jaký je rozdíl mezi vývojkou Foma a Orwo a rozhodně nepovažuji statě o tom, jaký rozdíl mezi velkými dvorci a prsy typu toho a toho za literaturu která by mi mohla něco nabídnout (což mě ve vašich očích automaticky degraduje na úroveň někde mezi homo erectus a Roberta Rosenberga), jsem schopen docela slušně vydělat a získat třeba i touto fotkou velmi dobré recenze v odborných kruzích o čemž při pohledu na tvoje veverky a další srandy (typu půl hlavy srnky se dívá a slepici které roste z hlavy strom, navíc technické kvalitě odpovídající fotomobilům první generace) velmi silně pochybuji. Užij si spousty dalších lajků a užívej si svoji zabedněnou představu o umění které si tady žádáš a kterého tady jistě najdeš obrovskou spoustu
 
DomoB
2013-08-27 17:55:52
príspevok od: rumpeak
V to případě nechápu, proč to tady spamuješ svými dementními veverkami
okej, a teraz mi skus vysvetlit co to ma spolocne s tvojou fotkou? a ked sme pri tych veverkách ... aj ked nefotím pre nejaké like-i ale tie dostali viac páči sa ako táto tvoja fotka takže by som sa zamyslel čo je v konečnom dôskedku spam
 
rumpeak
2013-08-27 09:34:19
príspevok od: Ultra TXF
..aký vtipný pepa ..... čím je niekto blbejší,tým menej mu to docháfza....takže ti niet čo vyčítať....
Opět mi nezbývá, než se zamyslet nad tím, proč tady pořád píšeš něco o sobě. Nezbývá než ti popřát, abys někdy nakoupil v apatice, když ti nebylo z hůry dáno a třeba se i odblokoval v názoru, že vrcholem fotografické teorie jsou nějaké 40 let zastaralé šmokovy záležitosti a třeba se ti někdy podaří se i posunout ve focení dále než např tohleto: www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/333284/lenka/?s=photos
 
Ultra TXF
2013-08-27 00:14:49
príspevok od: rumpeak
Promiň, možná si myslíš, že v rodném listě mají všichni stejné příjmení jako ty, ale minimálně já jsem vyjímka
..aký vtipný pepa ..... čím je niekto blbejší,tým menej mu to docháfza....takže ti niet čo vyčítať....
 
rumpeak
2013-08-26 22:03:04
príspevok od: DomoB
snád by to isté aj moj malý brat odfotil .... žiadna pointa, žiadny zmysel nič... táto fotka sa hodi skorej do pornopriemyslu ako na stránku kde ludia zdialajú umenie...
V to případě nechápu, proč to tady spamuješ svými dementními veverkami
 
rumpeak
2013-08-26 21:59:31
príspevok od: Ultra TXF
Ty kretén , táto tvoja foto je vrchol nevkusu a neúcty k fotografovanej osobe , tak si daj poradiť .
Promiň, možná si myslíš, že v rodném listě mají všichni stejné příjmení jako ty, ale minimálně já jsem vyjímka
 
DomoB
2013-08-26 17:28:28
snád by to isté aj moj malý brat odfotil .... žiadna pointa, žiadny zmysel nič... táto fotka sa hodi skorej do pornopriemyslu ako na stránku kde ludia zdialajú umenie...
 
DomoB
2013-08-26 17:25:10
kde sa ephoto takýmito fotkami dostane? ....
 
Fatty
2013-08-26 13:08:11
ajééééje...zatriedené ako akt glamour???
max. tak pre pornocasting vyhovuje
trochu súdnosti človeče
 
rumpeak
2013-08-26 11:37:55
príspevok od: agatko
Na nižšie uvedenej adrese je publikácia Ján Šmoka "Akt vo fotografii" (https://www.uloz.to/xs2DNxe/jan-smok-akt-vo-fotografii-pdf).
Pevne verím, že po jej starostlivom naštudovaní autor objaví skutočnú krásu tela a bude uverejňovať fotografie úplne inej, podstatne vyššej kvality...
Mnohokrát děkuji za odkaz, ale Šmok mě opravdu neoslovuje. Pokud je pro Vás modlou a vrcholem umění (což podle Vašich (pro mě naprosto nudných) fotek předpokládám), je jasné, že se náš názor a vkus budou zcela zásadně rozcházet.
 
rumpeak
2013-08-26 11:37:36
Mnohokrát děkuji za odkaz, ale Šmok mě opravdu neoslovuje. Pokud je pro Vás modlou a vrcholem umění (což podle Vašich (pro mě naprosto nudných) fotek předpokládám), je jasné, že se náš názor a vkus budou zcela zásadně rozcházet.
 
agatko
2013-08-26 08:28:36
Na nižšie uvedenej adrese je publikácia Ján Šmoka "Akt vo fotografii" (https://www.uloz.to/xs2DNxe/jan-smok-akt-vo-fotografii-pdf).
Pevne verím, že po jej starostlivom naštudovaní autor objaví skutočnú krásu tela a bude uverejňovať fotografie úplne inej, podstatne vyššej kvality...
 
Kaiman81
2013-08-25 23:32:17
Asi by som povedal že nevkusná foto, ešte k tomu tam vidno aj jazvy po plastike pŕs...
 
rumpeak
2013-08-25 17:05:23
príspevok od: Stratený Stano
Koľko áut sa na porubskej Hlavnej triede v momente fotenia vybúralo...?
Je to foceno na vyvýšeném místě v průchodu auly VŠB. Vzhlem k tomu, že o pár metrů níže je frekventovaná křižovatka a navíc tramvajové zastávky, je jasné, že tam mají řidiči co dělat sami ze ssebou
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-08-25 13:04:44
ako Jozef...oslovuje ma ten tieň..
 
Ultra TXF
2013-08-25 11:25:26
príspevok od: rumpeak
Dával jsem to ještě na Digiarenu, takže možná tam
Úplne najlepšie to bude dať všade kde sa dá Hrôza .
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2013-08-25 11:24:48
Koľko áut sa na porubskej Hlavnej triede v momente fotenia vybúralo...?
 
rumpeak
2013-08-25 10:54:50
príspevok od: zolooo
Dobrý a odvážny nápad, ale asi som to už niekde videl......alebo DEJAVU?

Maj sa!
Dával jsem to ještě na Digiarenu, takže možná tam
 
zolooo
2013-08-25 10:01:24
Dobrý a odvážny nápad, ale asi som to už niekde videl......alebo DEJAVU?

Maj sa!
 
Frola
2013-08-25 09:47:54
príspevok od: fondrist
Musím uznať, náušnice má pekné!
také se mi líbí
 
Jozef Krajčo
externý redaktor 2013-08-25 09:44:03
Paci sa mi tien ktory vrha postava.
Vyraz a poza su take strnule (ako bez napadu), ze mi to pripomenulo vojencinu a v hlave mi zneje neprijemne "Poooozor!"
 
fondrist
2013-08-24 20:40:52
Musím uznať, náušnice má pekné!
 
 


Technika: Nikon D7000, Nikon D800,

Objektívy: Nikkor 16-35mm f/4 ED AF-S VR, Sigma 35mm F1.4 DG HSM, Nikkor 85mm F1,8G AF-S, Nikkor 50mm f/1.4 G AF-S , Tamron SP 70-200mm F/2.8 Di VC USD, Sigma 15mm f/2,8 EX DG DIAGONAL,

Príslušenstvo: NIKON SpeedLight SB-900, SB910 2x Bowens Gemini 500R 1x Bowens Gemini 1000 PRO 1x Linkstar MT160 N2kolik beauty dishů, octoboxů, stripboxů, softboxů, Stativy, odrazné desky, pozadí, polarizační filtry, ND filtry a spousta dalšího nepotřebného harampádí atd.

Clona: 4.5
Expozícia: 1/250.00 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Nikon D800
Objektív: Nikkor 50mm f/1.4 G AF-S
Ohnisko: 50 mm
Pridané: 2013-08-23 18:44:14
Na kritiku: 2013-08-25 09:32:47
Miesto:
Témy: akt, glamour, street fotografia
Opět porubská Hlavní Třída