Fajn motív aj prevedenie, presne rovnakú tému som fotil v skoro v presne rovnakom vyzerajúcom podchode Len cez tisíc kilometrov odtiaľ, v centre mesta milionárov a umelcov, v Lausane. A rovnako som sa hral s dlhým časom a celý dej rozpohybovával, mám z toho kopu fotiek s rôznymi scénami aj momentami a variáciami, lebo som mal oproti v budove pracovisko a cvakal som si to telkáčom celú polhodinu počas desiatovej pauzy (alebo až hodinu cez obedńajšiu pauzu, už si presne nepamätám) Mám verzie že žobrák ostrý a ľudia neostrí,k či naopka, či všetko rozmáznuté ako tu, je to chytľavé Len žobrák bol na opačnej strane vľavo a sedel s prekríženými nohami a mal na zemi aj klobúk. . Fotil som to z okna vyššie oproti a tak to dostávalo aj vätšoiu hĺbku lebo sa mi výrazne zbiehali bočné línie podchoidu vedúce k žobrákovi ... a toto mi tu trošku chýba, vyšší dôraz aj na kompozíciu a rozmiestnenie prvkov. Také mierne odzoomovanie, aby postavičky neboli celkom dole a hore nebol useknuty oblúk práve na okraji, aby vynikla viac perspektíva priestoru, tá je jedným z najdôležitejších a najúdernejších prvkov v obraze ... a aj dej, nilen celkove obraz, by dostal lepší odstup a pocitovo viac zapôsobil.
Ja som donedávna tak málo chodila do mesta, radšej som mala exteriery niekde mimo ľudí, ale obľúbila som si motkanie sa po uličkách Bratislavy a Viedne . Je tam stále čo fotiť a možnosť aj experimentovať
Fajn motív aj prevedenie, presne rovnakú tému som fotil v skoro v presne rovnakom vyzerajúcom podchode Len cez tisíc kilometrov odtiaľ, v centre mesta milionárov a umelcov, v Lausane. A rovnako som sa hral s dlhým časom a celý dej rozpohybovával, mám z toho kopu fotiek s rôznymi scénami aj momentami a variáciami, lebo som mal oproti v budove pracovisko a cvakal som si to telkáčom celú polhodinu počas desiatovej pauzy (alebo až hodinu cez obedńajšiu pauzu, už si presne nepamätám) Mám verzie že žobrák ostrý a ľudia neostrí,k či naopka, či všetko rozmáznuté ako tu, je to chytľavé Len žobrák bol na opačnej strane vľavo a sedel s prekríženými nohami a mal na zemi aj klobúk. . Fotil som to z okna vyššie oproti a tak to dostávalo aj vätšoiu hĺbku lebo sa mi výrazne zbiehali bočné línie podchoidu vedúce k žobrákovi ... a toto mi tu trošku chýba, vyšší dôraz aj na kompozíciu a rozmiestnenie prvkov. Také mierne odzoomovanie, aby postavičky neboli celkom dole a hore nebol useknuty oblúk práve na okraji, aby vynikla viac perspektíva priestoru, tá je jedným z najdôležitejších a najúdernejších prvkov v obraze ... a aj dej, nilen celkove obraz, by dostal lepší odstup a pocitovo viac zapôsobil.
Technika: Canon EOS 550D,
Canon EOS 7D,
Canon EOS 5D MkIII,
Objektívy: Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM,
Canon EF 16-35mm f/2.8L II USM,
Canon EF 70-200 mm f/4L IS USM,
Canon EF 50mm f/1.8,
Canon EF 85mm f/1.8 USM,
Canon EF 300mm f/4L IS USM,
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
Komentáre a hodnotenia
Zoradiť od najstarších.
Fotil som to z okna vyššie oproti a tak to dostávalo aj vätšoiu hĺbku lebo sa mi výrazne zbiehali bočné línie podchoidu vedúce k žobrákovi ... a toto mi tu trošku chýba, vyšší dôraz aj na kompozíciu a rozmiestnenie prvkov. Také mierne odzoomovanie, aby postavičky neboli celkom dole a hore nebol useknuty oblúk práve na okraji, aby vynikla viac perspektíva priestoru, tá je jedným z najdôležitejších a najúdernejších prvkov v obraze ... a aj dej, nilen celkove obraz, by dostal lepší odstup a pocitovo viac zapôsobil.
.
Fotil som to z okna vyššie oproti a tak to dostávalo aj vätšoiu hĺbku lebo sa mi výrazne zbiehali bočné línie podchoidu vedúce k žobrákovi ... a toto mi tu trošku chýba, vyšší dôraz aj na kompozíciu a rozmiestnenie prvkov. Také mierne odzoomovanie, aby postavičky neboli celkom dole a hore nebol useknuty oblúk práve na okraji, aby vynikla viac perspektíva priestoru, tá je jedným z najdôležitejších a najúdernejších prvkov v obraze ... a aj dej, nilen celkove obraz, by dostal lepší odstup a pocitovo viac zapôsobil.