Baltray shipwrack

Body: 931.00    Videnia: 4779    Páči sa: 133

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Rado Van Sabol
 
total empty
2014-09-20 07:45:27
príspevok od: kroker
Dakujem za pochvalu a ohladom tej kompozicii ked si raz skusis fotit na otvorenom mori pocas odlivu ked mas len chvilu cas na to aby si si urcil kompoziciu a dopad svetla budes rozpravat inak na tom mieste je to vzdy ine a ten vecer som tam chcel zakomponovat cele to jazierko ktore smeruje zlava dolu do stredu snimku a tym padom ako som sa tocil tak som sa tocil vrak som mal vzdy vstrede... Je to nieco ine ako sedet doma v teplucku pri PC a snivat o dokonalom zapade slnka a nie hodinu trcat do polpasa v 8C studenom mori...
www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/428640/v-pristave-pescara-2012/?s=photos
A ty si myslíš, že neviem o čom hovoríš ? Každý už zažil také extrémy a čakanie, či divoké a nebezpečné postoje v neprirodzenej polohe, aby spravil dobrú fotku.
Niekedy stačí k dokonalosti fakt len veľmy málo.
 
Štefan Káčer
2014-09-20 07:37:08
príspevok od: kroker
DAkujem za komentar keby si tam bol rozpraval by si inak a urcite vies ako je to fotit pocas odlivu na otvorenom mori....
to mas to iste ako tuna preco je ten strov v strede nechapem ?!?!?!? ty si mal cas na inu kompoziciu ja nie www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/212712/strom/?s=photos
sám si trochu odporuješ, píšeš, že si tam bol viackrát, takže tvoj hlavný argument je v podstate fuč
druhý porovnávací argument by som ani nekomentoval, patrí do skupiny "najmúdrejších" , ale kľudne, tá moja fotka je skutočne nafigu, však ani nebola v topkách dňa je to iba dokument a spomienka na jedno pre mňa krásne miesto a stredovka preto, že skala nešla ďalej
ale stredovky mám veľmi rád - npr. moje majáky a keby tá tvoja bola stredovka, bla by určite lepšia, teda spoň pre mňa ...
pekný deň
 
kroker
2014-09-20 01:29:50
príspevok od: total empty
Všetko je na stred, aj vertikal aj horizontál a nevidím dôvpd stredovej kompozície,práve naopak, spôsobilo to chaos vo vnímani.
A nie silné slová, ale pravda.
mam rad poucky a realita ???
www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/169597/jesenne-impresie-7/?s=photos
Všetko je na stred, aj vertikal aj horizontál a nevidím dôvpd stredovej kompozície,práve naopak, spôsobilo to chaos vo vnímani.
A nie silné slová, ale pravda.
 
kroker
2014-09-20 01:24:12
príspevok od: Štefan Káčer
podmienky super
kompozične nie dobre, skôr dosť zle, veľmi nevyvážené, pravidlá rezu samozejme neplatia vždy, ale tu by bol výsledok podľa mňa o dosť lepší, keby sa dodržali ...
DAkujem za komentar keby si tam bol rozpraval by si inak a urcite vies ako je to fotit pocas odlivu na otvorenom mori....
to mas to iste ako tuna preco je ten strov v strede nechapem ?!?!?!? ty si mal cas na inu kompoziciu ja nie www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/212712/strom/?s=photos
 
kroker
2014-09-20 01:17:58
príspevok od: snow
tak spravodlivo treba povedat, ze toto je lepsie www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/451495/baltray-shipwreck/?s=critics

presne ten isty pohlad mam aj ja tak som nechcel davat ten isty to by tu zasa bolo reci ...
 
kroker
2014-09-20 01:16:51
príspevok od: rumpeak
Aralské jezero?
nie je to Irske more na prazi pri dedinke Baltray...
 
kroker
2014-09-20 01:15:58
príspevok od: total empty
Nádherna fotka a totálne zbabraná kompozícia.
Zlatý rez a delenie na tretiny,pomer strán 16:9 a dáš tomu snivý piestor.
Toto nie je o dogme zlatého rezu, ale o vnímani ľudského oka a mozgu.
Ak si myslíš,že sú to žvásty,tak potom sa nediv,že veľa ľuďom niečo nepasuje a nevedia pomenovať čo.
To je môj názor na vec, ty si samozrejme rob ako chceš.
Dakujem za pochvalu a ohladom tej kompozicii ked si raz skusis fotit na otvorenom mori pocas odlivu ked mas len chvilu cas na to aby si si urcil kompoziciu a dopad svetla budes rozpravat inak na tom mieste je to vzdy ine a ten vecer som tam chcel zakomponovat cele to jazierko ktore smeruje zlava dolu do stredu snimku a tym padom ako som sa tocil tak som sa tocil vrak som mal vzdy vstrede... Je to nieco ine ako sedet doma v teplucku pri PC a snivat o dokonalom zapade slnka a nie hodinu trcat do polpasa v 8C studenom mori...
www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/428640/v-pristave-pescara-2012/?s=photos
 
total empty
2014-09-15 09:34:50
príspevok od: fatality
prilis silne slova..kompo by mohla byt lepsia ale napisat "totálne zbabraná kompozícia" je hlupost..
Všetko je na stred, aj vertikal aj horizontál a nevidím dôvpd stredovej kompozície,práve naopak, spôsobilo to chaos vo vnímani.
A nie silné slová, ale pravda.
 
Štefan Káčer
2014-09-14 21:03:48
podmienky super
kompozične nie dobre, skôr dosť zle, veľmi nevyvážené, pravidlá rezu samozejme neplatia vždy, ale tu by bol výsledok podľa mňa o dosť lepší, keby sa dodržali ...
 
fatality
2014-09-14 20:32:25
príspevok od: total empty
Nádherna fotka a totálne zbabraná kompozícia.
Zlatý rez a delenie na tretiny,pomer strán 16:9 a dáš tomu snivý piestor.
Toto nie je o dogme zlatého rezu, ale o vnímani ľudského oka a mozgu.
Ak si myslíš,že sú to žvásty,tak potom sa nediv,že veľa ľuďom niečo nepasuje a nevedia pomenovať čo.
To je môj názor na vec, ty si samozrejme rob ako chceš.
prilis silne slova..kompo by mohla byt lepsia ale napisat "totálne zbabraná kompozícia" je hlupost..
 
ViktorV
2014-09-14 17:16:56
príspevok od: snow
tak spravodlivo treba povedat, ze toto je lepsie www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/451495/baltray-shipwreck/?s=critics

Možno to aj autor chcel takto, ale zavadzal mu tam Burro.
 
snow
2014-09-14 15:21:30
tak spravodlivo treba povedat, ze toto je lepsie www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/451495/baltray-shipwreck/?s=critics

 
petor1989
2014-09-14 11:43:12
krasne akoby ani nebolo skutocne
 
stajko
2014-09-14 11:17:47
Nádhera....
 
Dominges
2014-09-14 10:47:17
bez zbytočnych rečí,u mna NO .1 !
 
mato.draho
2014-09-14 09:45:24
Príjemný záber fotogenického objektu. Kompo u mňa fajn, plus dobre vybraný čas s nízkym Slnkom, ktoré celkom oživilo popredie. Ešte aj obloha slušne spolupracovala...
Čo sa okukanosti týka - vôbec by som to neriešil, poniektoré miesta sa tu striedajú s podstatne vyššou frekvenciou a nikomu to nevadí.
Inak možno na web až zbytočne veľký rozmer na úkor kvality a nutnej kompresie.
 
total empty
2014-09-14 08:57:01
Nádherna fotka a totálne zbabraná kompozícia.
Zlatý rez a delenie na tretiny,pomer strán 16:9 a dáš tomu snivý piestor.
Toto nie je o dogme zlatého rezu, ale o vnímani ľudského oka a mozgu.
Ak si myslíš,že sú to žvásty,tak potom sa nediv,že veľa ľuďom niečo nepasuje a nevedia pomenovať čo.
To je môj názor na vec, ty si samozrejme rob ako chceš.
 
rumpeak
2014-09-14 08:49:06
Aralské jezero?
 
kroker
2014-09-13 22:55:03
príspevok od: Koma
ja bych skúsil ponechať aj.. aspoň ešte malý kúštik miesta vľavo...bo mám už takmer pocit..samozrejme subjektívny...že vodička okrajový breh tak tak ešte kapka ..a preleje
Dakujem mam aj taku kde je viac miesta vlavo a neboj nepreleje bol odliv
 
kroker
2014-09-13 22:53:36
príspevok od: Mikinvl
Zaujala na prvy pohlad,svetlo aj kompo nema chybu
Dakujem za pochvalu
 
kroker
2014-09-13 22:44:14
príspevok od: seifi
rovnako a opakovane sa fotia motívy na Slovensku; a nedajbože zmapovať workshopy; fotografia fajn, nechal by som viac miesta hore nad loďou;
Dakujem tak kazdy sa rad vracia na krasne miesta a vzdy to dopadne inak
 
kroker
2014-09-13 22:43:05
príspevok od: Duduk1
Pekné svetlo aj fotka.
Dakujem
 
kroker
2014-09-13 22:42:38
príspevok od: matwey
skvelý objekt, aj fotka... takto to dopadne, keď príroda z ľudského odpadu vytvorí umelecké dielo, parádnu sochu
Mas pravdu je to krasna hra prirody a vzdy sa tam rad vraciam vrak uz oslavuje tento rok 40 rokov tak mu uz vela neostava
 
kroker
2014-09-13 22:41:22
príspevok od: Stratený Stano
P.S. Keď sa človek pozornejšie podíva na foto od autora Burro, na ktorú link tu uviedol Martin, tak je vidieť, že ste to fotili spolu, meter od seba - rovnaký štýl úpravy, rovnaké stopy v piesku, zhodný smer dopadu svetla...
Ale aby som nebol za zlého - je to pekná foto, no s uvedenou výhradou...
Mas pravdu bolo to fotene ten isty vecer s Marcelom a tocili sme sa okolo toho vraku zopar hodin a tento pohlad bol v tej chvili najlepsi dokonca ten isty pohlad ako ma Marcel som zverejni o l tri mesiace skor tak som uz nechcel davat ten isty pohlad
 
kroker
2014-09-13 22:37:05
príspevok od: Stratený Stano
Ospravedlňovať sa nie je potrebné... Ja som myslel na fotky na tomto portáli, nie na iných...
Pod pojmom ináč som myslel na iné miesta, odkiaľ by sa fotilo - napr. záber priamo z vody, odspodu, len voda, vrak a obloha - takú kompozíciu som ešte nevidel... (uvádzam len ako príklad...)...
Dakujem Stano mam aj ine pohlady bol som pri tom vraku uz x krat len dnes som mal chut ukazat tuto
 
kroker
2014-09-13 22:35:49
príspevok od: jerzi45
ináč, neináč...nádhera...a farbičky úplne super...
DAkujem
 
kroker
2014-09-13 22:35:27
príspevok od: Martin Školiak
Už to tu bolo naozaj viac krát v tejto istej kompozícii, ale rovnako sa tu neustále opakujú aj iné fotogenické miesta, Dražovské kostolíky, mosty Apollo, rôzne podtatranské objekty a iné a prežili sme to. V dnešnej dobe sa ťažko hľadá niečo inovatívne, treba sa o to však pokúšať. Mne sa tiež stalo že som niečo cvakol a potom som na nete objavil dve tri podobné fotky. Z formálneho hľadiska fotke naozaj nie je čo vytknúť. Dobré svetlo, kompozícia, pekné farby. Len to že to už bolo podobne odfotené viac krát.
www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/451495/baltray-shipwreck/?s=critics
Dakujem
 
Koma
ocenenie redakciou 2014-09-13 21:30:27
príspevok od: seifi
rovnako a opakovane sa fotia motívy na Slovensku; a nedajbože zmapovať workshopy; fotografia fajn, nechal by som viac miesta hore nad loďou;
ja bych skúsil ponechať aj.. aspoň ešte malý kúštik miesta vľavo...bo mám už takmer pocit..samozrejme subjektívny...že vodička okrajový breh tak tak ešte kapka ..a preleje
 
Mikinvl
2014-09-13 20:52:19
Zaujala na prvy pohlad,svetlo aj kompo nema chybu
 
seifi
2014-09-13 20:06:28
rovnako a opakovane sa fotia motívy na Slovensku; a nedajbože zmapovať workshopy; fotografia fajn, nechal by som viac miesta hore nad loďou;
 
Duduk1
2014-09-13 17:16:20
Pekné svetlo aj fotka.
 
matwey
2014-09-13 14:40:25
skvelý objekt, aj fotka... takto to dopadne, keď príroda z ľudského odpadu vytvorí umelecké dielo, parádnu sochu
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2014-09-13 13:31:12
príspevok od: kroker
Skoda ze presne taketo pohlady tohoto miesta na inych strankach su vatsinou moje pohlady tak sa ospravedlnujem ze som to znasobil a ulozil aj na ephoto a inac sa to moc neda odfotit ked chcem aby tam ostalo cele to jazierko pekny den a dobre svetlo prajem...
P.S. Keď sa človek pozornejšie podíva na foto od autora Burro, na ktorú link tu uviedol Martin, tak je vidieť, že ste to fotili spolu, meter od seba - rovnaký štýl úpravy, rovnaké stopy v piesku, zhodný smer dopadu svetla...
Ale aby som nebol za zlého - je to pekná foto, no s uvedenou výhradou...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2014-09-13 13:00:06
príspevok od: kroker
Skoda ze presne taketo pohlady tohoto miesta na inych strankach su vatsinou moje pohlady tak sa ospravedlnujem ze som to znasobil a ulozil aj na ephoto a inac sa to moc neda odfotit ked chcem aby tam ostalo cele to jazierko pekny den a dobre svetlo prajem...
Ospravedlňovať sa nie je potrebné... Ja som myslel na fotky na tomto portáli, nie na iných...
Pod pojmom ináč som myslel na iné miesta, odkiaľ by sa fotilo - napr. záber priamo z vody, odspodu, len voda, vrak a obloha - takú kompozíciu som ešte nevidel... (uvádzam len ako príklad...)...
 
jerzi45
2014-09-13 12:07:57
ináč, neináč...nádhera...a farbičky úplne super...
 
Martin Školiak
2014-09-13 11:33:26
Už to tu bolo naozaj viac krát v tejto istej kompozícii, ale rovnako sa tu neustále opakujú aj iné fotogenické miesta, Dražovské kostolíky, mosty Apollo, rôzne podtatranské objekty a iné a prežili sme to. V dnešnej dobe sa ťažko hľadá niečo inovatívne, treba sa o to však pokúšať. Mne sa tiež stalo že som niečo cvakol a potom som na nete objavil dve tri podobné fotky. Z formálneho hľadiska fotke naozaj nie je čo vytknúť. Dobré svetlo, kompozícia, pekné farby. Len to že to už bolo podobne odfotené viac krát.
www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/451495/baltray-shipwreck/?s=critics
 
kroker
2014-09-13 10:19:01
príspevok od: Stratený Stano
Škoda, že to nie je odfotené ináč... Presne takýchto pohľadoov z toho istého miesta som už videl celkom hodne...
Skoda ze presne taketo pohlady tohoto miesta na inych strankach su vatsinou moje pohlady tak sa ospravedlnujem ze som to znasobil a ulozil aj na ephoto a inac sa to moc neda odfotit ked chcem aby tam ostalo cele to jazierko pekny den a dobre svetlo prajem...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2014-09-13 09:37:03
Škoda, že to nie je odfotené ináč... Presne takýchto pohľadoov z toho istého miesta som už videl celkom hodne...
 
peterdudas.eu
2014-09-13 08:51:06
Krasny, cisty zaber.
 
 


Technika: Canon EOS 5D Mark II,

Objektívy: , Canon EF 16-35mm f/2.8L II USM, Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM, Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM,

Clona: 13
Expozícia: 1/0.01 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Canon EOS 5D Mark II
Objektív: Canon EF 16-35mm f/2.8L II USM
Ohnisko: 16 mm
Pridané: 2014-09-13 01:13:03
Na kritiku: 2014-09-13 01:13:25
Miesto:
Témy: krajina