Terezka s ofinkou

Body: 85.33    Videnia: 2318    Páči sa: 2

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
SteveS
ocenenie redakciou 2012-06-27 19:23:14
príspevok od: majsterko
Znova sa ospravedlnujem, ze som zvolil zly sposob vyjadrenia nazoru formou reagovania na tvoj prispevok. Bola to moja chyba lebo sa to zbytocne zamotalo. Jednoducho som cital tvoj nazor a miesto odscrolovania hore som stlacil reagovat. Bolo to rychle, impulzivne, nezvazujuce nasledky.
U mna znak 8-) znamena to iste ako lebo nosim okuliare. Bohuzial si si ho nevsimol alebo zle interpretoval.

Mozno som si priniesol iny pristup k veci z galerii vytvarnych diel. Tam sa nediskutuje co by mal autor urobit inak, aby sa to mne pacilo. Tam sa diskutuje o pocitoch, ktore vo mne obraz vyvolava. Ani na vystave fotografii Josefa Sudka som nepocul, ze toto malo byt tam a toto zase takto aj nad fotkami ktore maju zjavne chyby. A mas uplnu pravdu, ze som bol podrazdeny lebo gro nazorov na tomto portali je skor o tom co mal kdo, ako spravit inak a nie o pocitoch. A zrovna u teba nahoda chcela aby som reagoval, za co sa ospravedlnujem.
Uz lne strucne:
1) ospravedlnujem sa autorovi za uz nesuviaciau konverzaciu, zial neda sa to vymazat ako na faceboku, urobil by som tak.
2) majsterko ved to je vsetko v pohode, ide len o diskusiu, najlepsie je ak o fotke, no tu sme uz kus odbocili dlhsie mimo temy. K tvojej odpovedi uz len jedno, ze toto je hobby portal pre amaterov kde kazdy ci vatsina ocakava spätnu väzbu a ine nazory a rady ci diskusiu ku fotke. Nemozes to porovnavat s umeleckou galeriou a vystavami vyzretych autorov a uz vobec nie so Saudkom Azda nepridem "amater" pod fotku Saudka ci obraz Rembrandta a nezacnem mudrovat ako by som to fotil a maloval ja? Naopak, tuna autor prisiel a vlozil fotku plus zafajkol volbu "Ziadam o kritiku" = to gesto a volbu myslim netreba podrobnejsie vysvetlovat, ja som len reagoval tak ako si vyslovene autor želal Ale ak mas majsterko este chut cosi pokecat, prosim presunme sa na sukromnu postu. caf a pekne svetlo tebe aj autorovi
 
majsterko
2012-06-26 19:09:56
príspevok od: SteveS
Nuz mozno si nedekodoval spravne spravu a hlavne znaky ktore zdoraznuju naladu pisatela. Napisal som smejka, co znamena ze komentar odlahcujem a zartujem, ci pisem v pohode, nie prchko a nie urazeny

Naopak, ty si sem sukal "absolutnu pravdu" a ty si reagoval na mna a nepisal si tak ako to vysvetlujes teraz. Ak mam len svoj nazor, nepresviedcam o nom nikoho ineho ale reagujem a pisem priamo autorovi svoj nazor o fotke. Naopka, ak chcem oponovat a presadit svoje, napisem na niekoho nazor s kym nesuhlasim a zacnem ako ty: TAKTO TO JE DOBRE. PRVY DOJEM JE NAJDOLEZITEJSI. To je oponovanie voci inemu nazoru, to je vyzva na diskusiu a to je presvedcovanie. Ziadny smejko, ziadne podanie ruky a tolerancia cohosi ineho dodanim ze "MOJ" nazor je iny a PRE MNA to je tak a tak. To by bolo naozaj priatelske a normalne bezne gesto diskutujuceho cloveka. Teda vycitas portalu a inym prchost a sam reagujes cudne, nie v pohode, nie uvolnene, ale so snahou cosi presadit, presvedcit o tom svojom, nielen vyjadrit svoj nazor. Ale zas sa len usmievam lebo mna si zatial aj tak nepresvedcil. Ale presvedcil ma ten styl ako si zareagoval o tom, ze tomu netreba venovat vahu. Len som zazartoval nazad a urobil si z toho srandu.

A aj zvysok co pises, tak s tým nesuhlasim zvätsiny, je to trosku zaklapkovany a jednostranný pohlad na zlozitejsiu problematiku, ktorá býva kus odlisna prípad od prípadu. Ale neberiem ti ho, ani nebudem oponovat, som si isty ze by to nemalo zmysel. Nechame si kazdy svopj pohlad na vec a je to v ok a pohode, ci nie?
Znova sa ospravedlnujem, ze som zvolil zly sposob vyjadrenia nazoru formou reagovania na tvoj prispevok. Bola to moja chyba lebo sa to zbytocne zamotalo. Jednoducho som cital tvoj nazor a miesto odscrolovania hore som stlacil reagovat. Bolo to rychle, impulzivne, nezvazujuce nasledky.
U mna znak 8-) znamena to iste ako lebo nosim okuliare. Bohuzial si si ho nevsimol alebo zle interpretoval.

Mozno som si priniesol iny pristup k veci z galerii vytvarnych diel. Tam sa nediskutuje co by mal autor urobit inak, aby sa to mne pacilo. Tam sa diskutuje o pocitoch, ktore vo mne obraz vyvolava. Ani na vystave fotografii Josefa Sudka som nepocul, ze toto malo byt tam a toto zase takto aj nad fotkami ktore maju zjavne chyby. A mas uplnu pravdu, ze som bol podrazdeny lebo gro nazorov na tomto portali je skor o tom co mal kdo, ako spravit inak a nie o pocitoch. A zrovna u teba nahoda chcela aby som reagoval, za co sa ospravedlnujem.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-06-26 17:11:26
príspevok od: majsterko
Pobit? Preco? Tak ako ty si vyjadril svoj nazor tak aj ja som vyjadril svoj pohlad na vec. Nechapem trochu prchlivost ludi na tomto fore. Ked vyjadrim svoj nazor nehovorim tym, ze ja mam pravdu ty ju nemas. Prosim ludia nemajte potrebu, ked poviem nieco opacne sa branit. Nechcel som teraz ani reagovat, aby to nevyznelo, ze musim mat posledne slovo ako prejav slovnej bitky. Len ma to rozladilo a neudrzal som sa to vyjadrit. Prepac ak si reagovanie na tvoj komentar pochopil ako vyzvu na slovnu bitku , ale ked som si cital tvoj postreh citil som presne opacny pocit.
Ohladom tych vymyslancov. Z vlastnej skusenosti viem na sebe, ze ked nieco odfotim (nemyslim tym produktovu fotografiu) a mam to v pocitaci, robim zmeny kym to ako tak nevyzera. Pozrem sa na tu upravenu fotku o rok a urobim ine zmeny a cudujem sa ako som to mohol pred rokom tak zhovadit. O dalsi rok nahodou objavim ten nezmeneny original, a hovorim si preco som na tuto fotku zabudol ved sa mi paci. Zistim, ze tie upraveny sa stale snazia riadit nejakym vseobecnym principom dokonalosti az sa podobaju vajce vajcu. A skutocny emocny original je pritom iba jeden a netreba na nom nic menit. To je ako so symetriou tvare. Cim je tvar sumernejsia tak posobi pocitovo krajsie ale chladnejsie. Videl som modelky so skoro dokonalou tvarou a telom a nic som k nim necitil lebo posobili na mna umelo. Preto si myslim, ze miera nedokonalosti dodana realitou je u skuseneho fotografa tym spravnym korenim atmosfery fotky. Preto by malo platit pri hodnoteni subjektivne pravidlo paci-nepaci bez dodadtkov co by sa malo zmenit. Uff sorry za dlhy vylev.
Nuz mozno si nedekodoval spravne spravu a hlavne znaky ktore zdoraznuju naladu pisatela. Napisal som smejka, co znamena ze komentar odlahcujem a zartujem, ci pisem v pohode, nie prchko a nie urazeny

Naopak, ty si sem sukal "absolutnu pravdu" a ty si reagoval na mna a nepisal si tak ako to vysvetlujes teraz. Ak mam len svoj nazor, nepresviedcam o nom nikoho ineho ale reagujem a pisem priamo autorovi svoj nazor o fotke. Naopka, ak chcem oponovat a presadit svoje, napisem na niekoho nazor s kym nesuhlasim a zacnem ako ty: TAKTO TO JE DOBRE. PRVY DOJEM JE NAJDOLEZITEJSI. To je oponovanie voci inemu nazoru, to je vyzva na diskusiu a to je presvedcovanie. Ziadny smejko, ziadne podanie ruky a tolerancia cohosi ineho dodanim ze "MOJ" nazor je iny a PRE MNA to je tak a tak. To by bolo naozaj priatelske a normalne bezne gesto diskutujuceho cloveka. Teda vycitas portalu a inym prchost a sam reagujes cudne, nie v pohode, nie uvolnene, ale so snahou cosi presadit, presvedcit o tom svojom, nielen vyjadrit svoj nazor. Ale zas sa len usmievam lebo mna si zatial aj tak nepresvedcil. Ale presvedcil ma ten styl ako si zareagoval o tom, ze tomu netreba venovat vahu. Len som zazartoval nazad a urobil si z toho srandu.

A aj zvysok co pises, tak s tým nesuhlasim zvätsiny, je to trosku zaklapkovany a jednostranný pohlad na zlozitejsiu problematiku, ktorá býva kus odlisna prípad od prípadu. Ale neberiem ti ho, ani nebudem oponovat, som si isty ze by to nemalo zmysel. Nechame si kazdy svopj pohlad na vec a je to v ok a pohode, ci nie?
 
majsterko
2012-06-26 14:03:37
príspevok od: SteveS
Majstro, ale za to sa este nepobijeme, nie? Mne by to báčilo inak, tebe presne takto, tak každý zostaňme po svojom na svojom piesočku ja som nekázal zmeniť, len som napísal pocity ako spätnú väzbu. Autor/-ka to dal na kritiku a predpokladám že ho názory zaujímajú
... ... ...
A z toho čo píšeš znamená že koho prvý dojem je najdôležitejší? A koho ďalšie úpravy sú len vymýšlanice? Napr. ak som prvý raz zobral foťák do ruky a pocvakam kadečo, bude môj dojem pre vytvorenie fotky najdôležitejší a najlepší? A úpravy čo mi poradí hen docent umenia a renomovaný fotograf uznávaný na medzinárodnej scéne len vymýšľanice? Sorry za dodatok nesúvisiaci s touto fotkou a ľuďmi, ale princíp je princíp a žiadal sa mi jasný príklad na nezmyselnosť tvojho všeobecného výroku S pozdravom, pekné svetlo.
Pobit? Preco? Tak ako ty si vyjadril svoj nazor tak aj ja som vyjadril svoj pohlad na vec. Nechapem trochu prchlivost ludi na tomto fore. Ked vyjadrim svoj nazor nehovorim tym, ze ja mam pravdu ty ju nemas. Prosim ludia nemajte potrebu, ked poviem nieco opacne sa branit. Nechcel som teraz ani reagovat, aby to nevyznelo, ze musim mat posledne slovo ako prejav slovnej bitky. Len ma to rozladilo a neudrzal som sa to vyjadrit. Prepac ak si reagovanie na tvoj komentar pochopil ako vyzvu na slovnu bitku , ale ked som si cital tvoj postreh citil som presne opacny pocit.
Ohladom tych vymyslancov. Z vlastnej skusenosti viem na sebe, ze ked nieco odfotim (nemyslim tym produktovu fotografiu) a mam to v pocitaci, robim zmeny kym to ako tak nevyzera. Pozrem sa na tu upravenu fotku o rok a urobim ine zmeny a cudujem sa ako som to mohol pred rokom tak zhovadit. O dalsi rok nahodou objavim ten nezmeneny original, a hovorim si preco som na tuto fotku zabudol ved sa mi paci. Zistim, ze tie upraveny sa stale snazia riadit nejakym vseobecnym principom dokonalosti az sa podobaju vajce vajcu. A skutocny emocny original je pritom iba jeden a netreba na nom nic menit. To je ako so symetriou tvare. Cim je tvar sumernejsia tak posobi pocitovo krajsie ale chladnejsie. Videl som modelky so skoro dokonalou tvarou a telom a nic som k nim necitil lebo posobili na mna umelo. Preto si myslim, ze miera nedokonalosti dodana realitou je u skuseneho fotografa tym spravnym korenim atmosfery fotky. Preto by malo platit pri hodnoteni subjektivne pravidlo paci-nepaci bez dodadtkov co by sa malo zmenit. Uff sorry za dlhy vylev.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-06-25 19:36:49
príspevok od: majsterko
Dobre jak to je. Ja by som nemenil. Prvy dojem je najdolezitejsi. Dalsie upravy su len vymyslance 8-) Bolo by to az priliz dokonale. Dokonca ked sa na to dlhsie pozeram paci sa mi prave, ze ten pas dodal vyssi stupen kontrastu pri krku co prehlbilo a zjednoznacnilo zaber v prvom aj druhom plane.
Majstro, ale za to sa este nepobijeme, nie? Mne by to báčilo inak, tebe presne takto, tak každý zostaňme po svojom na svojom piesočku ja som nekázal zmeniť, len som napísal pocity ako spätnú väzbu. Autor/-ka to dal na kritiku a predpokladám že ho názory zaujímajú
... ... ...
A z toho čo píšeš znamená že koho prvý dojem je najdôležitejší? A koho ďalšie úpravy sú len vymýšlanice? Napr. ak som prvý raz zobral foťák do ruky a pocvakam kadečo, bude môj dojem pre vytvorenie fotky najdôležitejší a najlepší? A úpravy čo mi poradí hen docent umenia a renomovaný fotograf uznávaný na medzinárodnej scéne len vymýšľanice? Sorry za dodatok nesúvisiaci s touto fotkou a ľuďmi, ale princíp je princíp a žiadal sa mi jasný príklad na nezmyselnosť tvojho všeobecného výroku S pozdravom, pekné svetlo.
 
majsterko
2012-06-24 21:53:44
príspevok od: SteveS
Páči, takéto snové ja rád ... až na ten pás vedľa líca a krku vľavo
Dobre jak to je. Ja by som nemenil. Prvy dojem je najdolezitejsi. Dalsie upravy su len vymyslance 8-) Bolo by to az priliz dokonale. Dokonca ked sa na to dlhsie pozeram paci sa mi prave, ze ten pas dodal vyssi stupen kontrastu pri krku co prehlbilo a zjednoznacnilo zaber v prvom aj druhom plane.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-05-28 20:17:25
Páči, takéto snové ja rád ... až na ten pás vedľa líca a krku vľavo
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
DORRA
ocenenie redakciou 2011-02-21 18:05:27
!úžasná FOTKA!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
bebel
2011-01-05 19:47:27
krasna fotka.. nezna, prijemna, jednoducha, nevtierava
 
sunajn
2009-03-28 23:30:34
Šumné
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
jakubcaprnka.sk
2009-03-27 19:38:57
fotomodo to je urcite tvoja fotografia... posobive, ako vzdy.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Kveto
2009-03-27 12:06:40
portrét má svoje problematické miesta, ale pôsobí zaujímavo, modelka je zjavne na úrovni, gratulujem
 
kiso188
2009-03-27 11:05:46
Dosť dobré :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
FotoModo
2009-03-27 10:26:06
ivankortis - nooo je to mozne, ale nejak som asi do toho nechcel zasahovat, je to vynimocne bez orezu. Keby som nebol lenivy a vystupil z auta do zimy, tak by som tam mal viacej priestoru :-)
 
ivankortis
2009-03-27 09:47:11
Vyraz je vyborny a aj fsarby sa mi pacia.. jedine co mi vadi je svetlu pavy horny roh ktory kus odvadza pozornost.. inak by to bolo dokonale
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 5 | Impakt: 5 | Priemer: 5.67
 
Albedo
2009-03-27 08:18:02
paci sa mi to, aj tonalita aj to svetlo. a veru, nieco na tom pravdy je, ze najlepsie portrety aj tak vzniknu, ked sa uz pomaly vsetko pobali ;) iso 320 nieje ziadna tragedia, uplne v norme...
 
cathrin
2009-03-27 07:40:39
príjemné farby, fajn...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
paloo
2009-03-27 07:27:51
premna moc pekny portret
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kubi
2009-03-27 07:11:04
krásna...
 
katulka25
2009-03-27 05:23:49
pekne, skoda ISO, ale to uz bolo spomenute...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
FotoModo
2009-03-27 01:34:10
zehlene tam neni prisaambohu nista. Ale je pravda, ze som mohol dat nizsie ISO troska radsej kratsi cas. Pri zosvetlovani to potom urobi taky ´praskovy´ krk :-)
 
javelin
2009-03-27 00:44:23
asi len ten fijalový krk v pravo....radšej jemnejšie so žehličkou...
 
Martin643
2009-03-27 00:34:49
co sa tyka este hodnotenia. TK je slusna (oko, pery krasne ostre). Skoda toho vyrazneho sumu na krku. A pre zvyrazenie emocii by to chelo tmavsie pozadie. No a kompo - trocha odrezane ucho a celkovo by som skusil este daky iny orez. Ale celkovo ma ta foto bere.
 
Martin643
2009-03-27 00:32:37
paci sa mi saturacia. Posobi to zaujimavo, chladivo :).
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
2009-03-27 00:21:11
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
 
Clona: 2
Expozícia: 1/160 sec
ISO: 320
Fotoaparát: Canon EOS 40D
Objektív: Canon EF 50mm f/1.4 USM
Pridané: 2009-03-27 00:16:37
Na kritiku: 2009-03-27 00:16:37
Miesto:Krajné pri Piešťanoch
Témy: portrét
Už sme končili, uzimení, sadla si do auta. Keď sa mi zrovna zapáčilo svetlo a ešte som niečo cvakol. Moja dvorná modelka na Slovensku s novou ofinkou.