simple portrait

Body: 217.00    Videnia: 2145    Páči sa: 31

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
kubizmus
externý redaktor 2018-04-15 12:18:22
Modelka s velmi zaujimavym pohladom hlbokym potencialom ... Fotka posobi pomerne silnou atmosferou, ale chcelo by to nejaky napad Toto je tak na 50% vyuzity potencial ... s touto osobkou a spravnym napadom to bude 100% foto dna
 
piskvorka
2017-12-29 13:09:50
príspevok od: Dedo
 
Dedo
 
piskvorka
2017-12-29 08:24:59
príspevok od: Krtko fotografom
Paci . Pekne dievca .
Ďakujem
 
piskvorka
2017-12-29 08:24:03
príspevok od: blahoslav J B Art
1. nenapisal som, ze je nieco zle ... ale ze okrem zaujimavej tvare ma na fotke ine nezaujalo
2. keby nebolo ziadne svietenie, bola by to cisto cierna fotka ... ak je to prirodzene svetlo, da sa s tym pracovat (napr. natocenim modelky)
3. vyhladenie pleti a dlane vs. pery, kruhy pod ocami a jej lava dlan

ja verim, ze aj vy by ste to spravili nabuduce lepsie ... ved preto sem ludia davaju fotky na kritiku, aby poculi nazor inych ludi a aby ich buduce fotky boli lepsie ako tie sucasne

dakovat mi nemusite, som rad, ked mozem pomoct
V poriadku nebudem ďakovať, len reagovať:
1. som rada, že to nie je zlé. Tiež ma viac ako polovica fotiek tu nezaujme, ale nepíšem to všade, jednoducho idem ďalej.
2. nenapísala som žiadne svietenie, ale žiadne špeciálne svietenie. Nebolo ani svetlo z okna. Boli len bodové svetlá na strope a niekde pred modelkou televízor. Omnoho viac sa z toho podľa mňa vymáčknuť nedalo.
3. beriem na vedomie

S predposledným odsekom súhlasím.

...a koľká skromnosť

 
Krtko fotografom
2017-12-29 08:09:42
Paci . Pekne dievca .
 
blahoslav J B Art
2017-12-29 00:32:25
príspevok od: piskvorka
1. Konkrétne na portréte je čo zlé? Rada sa priučím a nabudúce vyhnem prípadným chybám
2. Svietenie nie je žiadne, je to cvaknuté v improvizovaných podmienkach v byte, bez špeciálneho svietenia
3. Postproces je zlý v čom?
Každopádne verím, že vy by ste to spravili oveľa lepšie
1. nenapisal som, ze je nieco zle ... ale ze okrem zaujimavej tvare ma na fotke ine nezaujalo
2. keby nebolo ziadne svietenie, bola by to cisto cierna fotka ... ak je to prirodzene svetlo, da sa s tym pracovat (napr. natocenim modelky)
3. vyhladenie pleti a dlane vs. pery, kruhy pod ocami a jej lava dlan

ja verim, ze aj vy by ste to spravili nabuduce lepsie ... ved preto sem ludia davaju fotky na kritiku, aby poculi nazor inych ludi a aby ich buduce fotky boli lepsie ako tie sucasne

dakovat mi nemusite, som rad, ked mozem pomoct
 
blahoslav J B Art
2017-12-29 00:13:38
príspevok od: fatality
blahoslav bol na workshope a odvtedy ma dojem,ze zjedol Husara na veceru ☺
napisal som svoj nazor na fotku, co sa mi paci a co nie ... presne to iste ocakavam od inych fotografov k svojim fotkam
 
Nomád
2017-12-28 23:56:43
krásná dívka
 
piskvorka
2017-12-28 22:42:10
príspevok od: acton
To co ste napisali sa da vysvetlit na 100 roznych sposobov a pisat, ze tu niekto nieco nepochopil je odveci...
Je uplne jedno ci je kritika konstruktivna alebo nie je, je tu malo ludi ktory vedia komunikovat na tu temu, ani jeden z nich nie je arogantny.
To ma tesi
 
acton
2017-12-28 22:36:47
príspevok od: piskvorka
Nepochopili ste vôbec základnú myšlienku toho čo som napísala. Pokúsim sa to vysvetliť jednou vetou ako som to myslela: Žiadna fotografia z tých čo sú tu, sa nebude páčiť všetkým ľuďom. Dávam fotografie na kritiku z toho dôvodu, pretože sa viem z konštruktívnej kritiky poučiť, to ale neznamená, že musím súhlasiť so všetkým čo tu niekto napíše .
To co ste napisali sa da vysvetlit na 100 roznych sposobov a pisat, ze tu niekto nieco nepochopil je odveci...
Je uplne jedno ci je kritika konstruktivna alebo nie je, je tu malo ludi ktory vedia komunikovat na tu temu, ani jeden z nich nie je arogantny.
 
piskvorka
2017-12-28 22:14:46
príspevok od: acton
Kazdemu sa nemoze pacit to iste? Co znamena vo fotografii to iste? Su na tomto vebe dve rovnake fotografie? To ze modelka je krasna suhlasim, no ak je tato fotografia vase ponimanie krasy ok...
A kritika je to prve co by si mal kazdy kto chce robit fotografiu osvojit, preco davate fotografie na kritiku ked ste proti nej?
Nepochopili ste vôbec základnú myšlienku toho čo som napísala. Pokúsim sa to vysvetliť jednou vetou ako som to myslela: Žiadna fotografia z tých čo sú tu, sa nebude páčiť všetkým ľuďom. Dávam fotografie na kritiku z toho dôvodu, pretože sa viem z konštruktívnej kritiky poučiť, to ale neznamená, že musím súhlasiť so všetkým čo tu niekto napíše .
 
acton
2017-12-28 22:01:12
príspevok od: piskvorka
Ďakujem pekne . Súhlasím s tebou. Aj z toho dôvodu, že všetci to robíme po svojom a nemôže sa každému páčiť to isté, si ani ja nikdy nedovolím kritizovať druhých. Každý má svoj názor, svoju pravdu, svoju predstavu krásy, či toho ako by čo malo vyzerať. Ďakujem za zastavenie a želám pekný večer
Kazdemu sa nemoze pacit to iste? Co znamena vo fotografii to iste? Su na tomto vebe dve rovnake fotografie? To ze modelka je krasna suhlasim, no ak je tato fotografia vase ponimanie krasy ok...
A kritika je to prve co by si mal kazdy kto chce robit fotografiu osvojit, preco davate fotografie na kritiku ked ste proti nej?
 
piskvorka
2017-12-28 21:22:05
príspevok od: miriko
Pekná modelka, príjemné foto, - nemusí byť všetko podľa pravidiel a učebníc, v prirodzenosti je krása, toto je môj názor a nemusí s ním nikto súhlasiť , ktokoľvek môže mať iný názor a ja ho budem akceptovať

Ďakujem pekne . Súhlasím s tebou. Aj z toho dôvodu, že všetci to robíme po svojom a nemôže sa každému páčiť to isté, si ani ja nikdy nedovolím kritizovať druhých. Každý má svoj názor, svoju pravdu, svoju predstavu krásy, či toho ako by čo malo vyzerať. Ďakujem za zastavenie a želám pekný večer
 
piskvorka
2017-12-28 21:14:01
príspevok od: acton
Netreba byt arogantny, na predoslej fotografii ma napriklad pekne pery a na tejto doslovne otrasne, to opretie sa o ruky jej zdeformovalo tvar, ma mrtvolny ton a farbu pleti, celkovo PP ti zrovna nejde...
dievcine odkaz jest vela ryb ovocia zeleniny a dodrzovat pitny rezim lebo pery ma v strasnom stave, ale to len tak pomimo... inac je mi to ukradnute.
vidim ma to 20 lajkovacov, to sa museli zamilovat...
Nikto nie je arogantný. K téme zdravej výživy sa na fotografickom portáli nebudem vyjadrovať. Dovolím si tvrdiť, že zdeformovaná tvár vyzerá inak. Tón pleti mohol byť živší, ale nebol mŕtvolný. Sama modelka chcela minimálny zásah do fotiek. Niekto by to riešil prevodom do čiernobielej... Netreba závidieť 20 lajkov
 
miriko
2017-12-28 21:09:23
Pekná modelka, príjemné foto, - nemusí byť všetko podľa pravidiel a učebníc, v prirodzenosti je krása, toto je môj názor a nemusí s ním nikto súhlasiť , ktokoľvek môže mať iný názor a ja ho budem akceptovať

 
piskvorka
2017-12-28 21:03:09
príspevok od: fatality
blahoslav bol na workshope a odvtedy ma dojem,ze zjedol Husara na veceru ☺
hah som sa schuti zasmiala
 
acton
2017-12-28 20:26:44
príspevok od: piskvorka
1. Konkrétne na portréte je čo zlé? Rada sa priučím a nabudúce vyhnem prípadným chybám
2. Svietenie nie je žiadne, je to cvaknuté v improvizovaných podmienkach v byte, bez špeciálneho svietenia
3. Postproces je zlý v čom?
Každopádne verím, že vy by ste to spravili oveľa lepšie
Netreba byt arogantny, na predoslej fotografii ma napriklad pekne pery a na tejto doslovne otrasne, to opretie sa o ruky jej zdeformovalo tvar, ma mrtvolny ton a farbu pleti, celkovo PP ti zrovna nejde...
dievcine odkaz jest vela ryb ovocia zeleniny a dodrzovat pitny rezim lebo pery ma v strasnom stave, ale to len tak pomimo... inac je mi to ukradnute.
vidim ma to 20 lajkovacov, to sa museli zamilovat...
 
fatality
2017-12-28 20:18:31
príspevok od: piskvorka
1. Konkrétne na portréte je čo zlé? Rada sa priučím a nabudúce vyhnem prípadným chybám
2. Svietenie nie je žiadne, je to cvaknuté v improvizovaných podmienkach v byte, bez špeciálneho svietenia
3. Postproces je zlý v čom?
Každopádne verím, že vy by ste to spravili oveľa lepšie
blahoslav bol na workshope a odvtedy ma dojem,ze zjedol Husara na veceru ☺
 
piskvorka
2017-12-28 15:38:22
príspevok od: blahoslav J B Art
tvar je zaujimava ... ale portret, svietenie a postproces nie
1. Konkrétne na portréte je čo zlé? Rada sa priučím a nabudúce vyhnem prípadným chybám
2. Svietenie nie je žiadne, je to cvaknuté v improvizovaných podmienkach v byte, bez špeciálneho svietenia
3. Postproces je zlý v čom?
Každopádne verím, že vy by ste to spravili oveľa lepšie
 
blahoslav J B Art
2017-12-28 14:43:41
tvar je zaujimava ... ale portret, svietenie a postproces nie
 
piskvorka
2017-12-28 14:22:26
príspevok od: karrlok
Veľmi pekný portrét a nádherná modelka.
Ďakujem pekne
 
karrlok
2017-12-28 14:03:23
Veľmi pekný portrét a nádherná modelka.
 
 
Clona: 3
Expozícia: 1/160.00 sec
ISO: 500
Fotoaparát: Nikon D7200
Ohnisko: 105 mm
Pridané: 2017-12-28 11:21:44
Na kritiku: 2017-12-28 11:22:10
Miesto:
Témy: ľudia, portrét