tak to je ozaj sexy beast Mat pod zadkom 130kw ci kolko to ma ,tak to musi byt ako sediet na rakete doslova Tak zelam vela stastnych km
Ďakujem!
KTM ju radi nazývajú "beštia", ale v skutočnosti to vôbec nie je tak. Je to motoka dvoch tvárí - má jednu prívetivú tvár, a jednu šialenú.
Keď chceš, je úplne skrotená elektronikou. Len toľko Ti poviem, že sa na nej UČIL jazdiť brat, ktorý mal nulové skúsenosti. Jednoducho človek, ktorý mal odjazdených len niekoľko základných jázd v autoškole na to sadol, a išiel. A tu je, nič sa mu nestalo. Vedel som, že mu ju môžem zveriť, lebo som pozapínal všetky elektronické ochrany a obmedzovače. Hlavne palivovú mapu "dážď", ktorá zníži výkon na 75 kW a spomalí odozvu plynu, ale samozrejme aj ABS, protišmykový systém zadného kolesa, atď., atď. Verzia 2017 má týchto ochrán ešte viac, napríklad ABS je náklonové. Na tejto moto s naplno pozapínanou elektronikou je fakt problém sa zabiť
Ale keď chceš, môžeš všetky tie elektronické ochrany povypínať. Potom to je ako keby si si sadol na 100-kilovú gorilu a snažil sa ju riadiť zubnou niťou okolo krku
Áno, 1290 SuperDuke R, verzia 2015. Nebola to kvalitná moto, trpela všelijakými neduhmi nového výrobku. Zavzdušňoval sa spojkový systém, všeličo sa z nej odlamovalo a opadávalo, do zadnej kyvky tiekla voda, raz-dva sa prederavil radiátor, a podobne. Ja som ju nazval, že to je experiment.
Ale urobil som na nej 30.000 km a poznám aj takých, čo už majú 60-70 tisíc.
Teraz mám verziu 2017 (foto). Je lepšia, už pôsobí takmer ako hotový výrobok. TAKMER. Keby sa navypínal motor za jazdy
tak to je ozaj sexy beast Mat pod zadkom 130kw ci kolko to ma ,tak to musi byt ako sediet na rakete doslova Tak zelam vela stastnych km
Áno, 1290 SuperDuke R, verzia 2015. Nebola to kvalitná moto, trpela všelijakými neduhmi nového výrobku. Zavzdušňoval sa spojkový systém, všeličo sa z nej odlamovalo a opadávalo, do zadnej kyvky tiekla voda, raz-dva sa prederavil radiátor, a podobne. Ja som ju nazval, že to je experiment.
Ale urobil som na nej 30.000 km a poznám aj takých, čo už majú 60-70 tisíc.
Teraz mám verziu 2017 (foto). Je lepšia, už pôsobí takmer ako hotový výrobok. TAKMER. Keby sa navypínal motor za jazdy
K tejto fotografii nie sú dostupné žiadné komentáre. Pridaj komentár ako prvý.
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
Komentáre a hodnotenia
KTM ju radi nazývajú "beštia", ale v skutočnosti to vôbec nie je tak. Je to motoka dvoch tvárí - má jednu prívetivú tvár, a jednu šialenú.
Keď chceš, je úplne skrotená elektronikou. Len toľko Ti poviem, že sa na nej UČIL jazdiť brat, ktorý mal nulové skúsenosti. Jednoducho človek, ktorý mal odjazdených len niekoľko základných jázd v autoškole na to sadol, a išiel. A tu je, nič sa mu nestalo. Vedel som, že mu ju môžem zveriť, lebo som pozapínal všetky elektronické ochrany a obmedzovače. Hlavne palivovú mapu "dážď", ktorá zníži výkon na 75 kW a spomalí odozvu plynu, ale samozrejme aj ABS, protišmykový systém zadného kolesa, atď., atď.
Verzia 2017 má týchto ochrán ešte viac, napríklad ABS je náklonové. Na tejto moto s naplno pozapínanou elektronikou je fakt problém sa zabiť
Ale keď chceš, môžeš všetky tie elektronické ochrany povypínať. Potom to je ako keby si si sadol na 100-kilovú gorilu a snažil sa ju riadiť zubnou niťou okolo krku
Ale urobil som na nej 30.000 km a poznám aj takých, čo už majú 60-70 tisíc.
Teraz mám verziu 2017 (foto). Je lepšia, už pôsobí takmer ako hotový výrobok. TAKMER. Keby sa navypínal motor za jazdy
Ale urobil som na nej 30.000 km a poznám aj takých, čo už majú 60-70 tisíc.
Teraz mám verziu 2017 (foto). Je lepšia, už pôsobí takmer ako hotový výrobok. TAKMER. Keby sa navypínal motor za jazdy