akciove trhy.....

Body: 0.00    Videnia: 779    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.
K tejto fotografii nie sú dostupné žiadné komentáre. Pridaj komentár ako prvý.

Komentáre a hodnotenia


retep
2010-08-21 23:17:06
nam podobne.....a dakujem tiez....:-)

obchod,bude vzdy obchod....
 
Matúš Koprda
2010-08-21 21:36:16
nechem rušiť odbornú debatu... Ale nejak sa na túto fotku nechytám. O čo tam ide?
 
Iwn*
ocenenie redakciou 2010-08-21 11:10:46
...ale ja som už v ďalšom príspevku nepísala o Turecku
(to prvé, čo som uviedla, bol len príklad z dovolenky) :)
Hovorila som o klientoch zo západnej Európy (z vlastnej praxe),
žiadny postkomunizmus..., o prispôsobobaní sa trhu medzi západnými
konkurentmi, z ktorých každý má v svojej politike na prvom mieste
uspokojovanie potrieb zákazníkov v štýle ´nemožné na počkanie´,
takže len tým ich neohúriš... Rovnako každý z nich je ochotný
v snahe udržať sa v konkurenčnom boji na trhu a u zákazníka ísť
s cenami častokrát až na hranicu vlastných nákladov.
Takže nie my - z východu :) kazíme trh...
Preto nesúhlasím s Tvojou vetou:
,,by si sa cudovala,kolko malo vsak treba jednat o cene,ked dokazes splnit klientove poziadavky´. Teda aspoň neplatí globálne... Svetová konkurencia je silná,tam ideš s tým, že všetky požiadavky ´musíš´ splniť. A okrem Teba to
vedia ale aj tí ostatní... v čom si Ty lepší???

Ale už sme inde, tu by sme sa asi mali baviť radšej o fotkách,
pretože v obchode sa asi každý pohybujeme na inom teritóriu... :)
Vďaka za debatu, dobré svetlo :)
 
retep
2010-08-21 09:29:01
ale ved ja suhlasim...:-)..a sam to tak robim......ked je to nutne.....
by si sa cudovala,kolko malo vsak treba jednat o cene,ked dokazes splnit klientove poziadavky.....

to nebola poucka...to ma len tak napadlo....s tym bojovanim a podobne....to je vydobytok modernej,postkumunistickej doby a vnimania,ze ako to funguje v zahranici....na zapade....ak je Tureckoa Afrika na zapadetak potom ano...:-)))

zlava,odpustenie casti ceny,je vsak vo vyspelych krajinach ´ponukana´,ako odmena,za Tvoju navstevu,ze si bola mila,ze si sa pacila obchodnikovi.....:-)))

a pozor,netreba si zamienat lobing,politicke hry,machinacie s obchodom.....to nie je obchod..pre mna istotne nie....
 
retep
2010-08-21 09:24:04
príspevok od: Koma
ale sa k sebe potom priznaj :-)....poslednú dobu sa tvárim za pultom tak mrzuto...tak neboj :-)))
chvilu mi to zaberie...bud trpezlivy...v NR nie je zrovna malo obchodov,ktore musim obehnut,aby som Ta hadam aj nasiel..:-)
mrzuteho obchodnika..:-)
 
Iwn*
ocenenie redakciou 2010-08-20 23:07:39
Nechcem Ti oponovať, ale tak ideálne ako z poučky, ako píšeš v prvom odseku,
to v praxi naozaj nefunguje :) A práve preto, že poznám klientov...
A to nehovorím o SR, rovnako nehovorím o tovare za pár EUR
(čO nás práve vďaka Tvojej fotke a Tvojmu postrehu priviedol k tejto debate).
Klient potrebuje mať totiž tiež pocit, že s Tebou ´bojoval´ a neskočil
Ti hneď ľahko na prvú sumu. A niekedy mu stačí len ´psychologických´ pár EUR...
A inokedy Ti zasa pár EUR dole môže pomôcť vyhrať miliónový kontrakt :)
 
Iwn*
ocenenie redakciou 2010-08-20 23:05:09
...Až taký hádankový si nebol, dalo sa pochopiť... :)
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-08-20 20:26:28
ale sa k sebe potom priznaj :-)....poslednú dobu sa tvárim za pultom tak mrzuto...tak neboj :-)))
 
retep
2010-08-20 20:10:11
a pre Teba Koma,ta moja filozofia v odkaze pre mile ziena,plati dvojnasobne....
:-)))

mohlo by byt pre Teba zaujmave,kam az siahaju moznosti komisionalnych dodavatelov....lebo obchodnik sam,nema opodstatnenost.....
pridem Ta niekedy pozriet,co to vlastne predavas..a kde...:-)odhadankujem Ta...:-)
 
retep
2010-08-20 20:07:50
:-)))))
ja len malu,bezvyznamnu poznamku....obchodnik v prvom rade by mal vediet co predava a kto su jeho klienti.....
potom nebude treba ani zliav....ani klientov,ktori si ich pytaju.....

ale v SR je to tak....myslime si,aj ako obchodnici,aj ako klienti,ze pytat zlavy je dobre....sam to niekedy robim,ked vidim tu ochotu za ´pultom´...:-)))
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-08-19 23:37:28
Hm...len ja pracujem v takom obchode...kde nemôžem kalkulovať s cenou...a pri cenotvorbe ,, umelo predražovať ,, ...aby som bol potom akože super, že koľko som zľavil...nie sú to moje veci, sú to ,,veci,, na komisionálny predaj...NC...nie je NC...ale AH ;) Tak by bolo neseriózne voči majiteľom tých ,, vecí ,, kalkulovať a umelo nadnášať PC( len kvôli zľavám)...mohlo by sa stať, že by o ne potom nebol vôbec záujem a sa nepredali...a tak by majitelia tých vecí, čo ich vytvorili...nemali potom vôbec spätnú väzbu ;)....bol som dostatočne hádankový? :-)
 
Iwn*
ocenenie redakciou 2010-08-19 22:45:38
V súčasnosti musí obchodník už pri cenotvorbe kalkulovať s možnosťou zľavy. Tá totiž pre mnohých funguje ako psychologický efekt, ako dobre nakúpil :)
(Keď nás napríklad na dovolenke v zahraničí v rámci jedného výletu vzali do exkluzívneho obchodu s kožou, také šťastie sme mali - len práve v ten deň, len práve pre nás bola zľava až 50% :) Ceny na visačkách to však vysvetlili - 4 cifry v EUR!)
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-08-19 17:01:59


To čo po minulé roky nebolo sa tento rok stalo pravidlom...prisám vačku, od každého druhého zákazníka nič iné nepočujem len : ,, a nejakú zľavu nám nedáte? ,, ...na hoc jakú prkotinu...
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-08-19 16:57:20
príspevok od: retep
konecna...vystupovat!.. :-)
...a celú cestu bez lístka , na čierno...zavretí na hajzlíku :-)
 
retep
2010-08-19 09:15:16
konecna...vystupovat!.. :-)
 
blacksunny
2010-08-19 08:23:55
Neexistujú!
Keď sme boli na krajinárskom kurze v jednom dedinskom rozhlase vyhlasovali akciu na náhrobné kamene :)
 
 
Pridané: 2010-08-19 08:02:46
Na kritiku: 2010-08-19 08:02:46
Miesto:RBK
Témy: emócie, humor
existuju vobec hranice akcii??......


fotografika

cierny humor