..hmm......no, to som teda zvedavý na postrehy ohľadom kompozície?!..:)
Má to husté atmo a vysoky impact, kompozične s tým osobne problém nemám, za postavouz nie je úzka dlhá medzera a Baer nižšie myslím fajn zhrnul podstatu zámeru a ja podobne vnímam ako motív vzdušnú krajinu v pozadí a jej silnú atmosféru a úostava je bokom lebo ju aj motívovo vnímam iba bokom, ako súčasť obrazu ...
Naviac, pri hodnotení kompozície ak viem ze ide o autora ktorý svoje práce režíruje a PS zvláda, mudím di byť vedomý že všetko v obraze má svoje miesto a že tým niečo sleduje a ze je to jehoi zamer. A pri spornej kompozicii je zamer nadradeny osobnej chuti divaka. Toto mi ani nepripada sporne, vnimam kompo uplne nerusene a v pohode...
.
Kvôli tgebe som sa prihlasil. Uz davno si tu nemal fotku (alebo som si len nevsimol?)a tak trocha tu nieco podobne chybalo. Opät perfektna vecicka. Potesil som sa po dlhom case dobrej fotke.
Porušovať kompozičné pravidlá si môže dovoliť ten, kto o ich porušovaní sám vie a robí to zámerne.. a Martin o nich vie teda určite...! O tom snáď nepochybuje nik?! Otázka by teda mala skôr znieť nie ´či´ ale ´prečo´ ich vlastne porušil.. V asociácii s názvom mi príde ako možný dôvod ten, že nechcel aby sediaca postava bola hlavným objektom (čo by sa stalo, ak by bola postava celá..), ale aby tým objektom bolo práve to niečo, čo ani nie je vidieť, čo sa vznáša tam pod ním, tam za múrom a nad lesom.., možno niečo nehmotné, nevypovedané, neskutočné..!
Pre mňa je to jedna z tvojich ďalších skvelých vecí, ktoré mám rád aj preto, že nemáš problém ísť hlavou proti múru, ak to tak cítiš...
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
Komentáre a hodnotenia
Zoradiť od najstaršíchMá to husté atmo a vysoky impact, kompozične s tým osobne problém nemám, za postavouz nie je úzka dlhá medzera a Baer nižšie myslím fajn zhrnul podstatu zámeru a ja podobne vnímam ako motív vzdušnú krajinu v pozadí a jej silnú atmosféru a úostava je bokom lebo ju aj motívovo vnímam iba bokom, ako súčasť obrazu ...
Naviac, pri hodnotení kompozície ak viem ze ide o autora ktorý svoje práce režíruje a PS zvláda, mudím di byť vedomý že všetko v obraze má svoje miesto a že tým niečo sleduje a ze je to jehoi zamer. A pri spornej kompozicii je zamer nadradeny osobnej chuti divaka. Toto mi ani nepripada sporne, vnimam kompo uplne nerusene a v pohode...
.
Pre mňa je to jedna z tvojich ďalších skvelých vecí, ktoré mám rád aj preto, že nemáš problém ísť hlavou proti múru, ak to tak cítiš...