Gardener

Body: 170.33    Videnia: 3023    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Cako
ocenenie redakciou 2011-05-18 09:15:15
príspevok od: tibenska
človeče si fakt trieda - už sa mi ani písať a pozerať nechce tak veĺa tu je toho super....
Mám otázku - prosím ťa koľko času stráviš pri takejto jednej tvorbe? chce sa ti s tým prplať?
veď to musí byť pár hodín určite ak nie viac... nie?
nie par hodin ale aj par dni. Dva -tri dni ako ktora fotka... Snazim sa to robit poriadne..
Dik
 
tibenska
2011-05-18 00:08:10
človeče si fakt trieda - už sa mi ani písať a pozerať nechce tak veĺa tu je toho super....
Mám otázku - prosím ťa koľko času stráviš pri takejto jednej tvorbe? chce sa ti s tým prplať?
veď to musí byť pár hodín určite ak nie viac... nie?
 
sunajn
2010-12-29 14:54:39
Bude džúsik...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
fotograf11
2010-12-10 21:09:32
toto si fotografoval s Canon EOS 450D? no parada. aj ja musim kupit taky fotak.
 
stivi13
2010-12-06 00:54:45
pekné
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Lookasy Creative
2010-12-06 00:49:09
good work
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
ksindy
2010-12-05 22:07:04
[reply0=Cako]no len ja som teraz vyberal fotky z ktorych si ´fotku´ spravim. To znamena, ze dnes, ani vcera som tie veci nefotil. Kamarata som fotil strasne davno volakedy v auguste tak som skusil nieco vyskladat lebo zas mi nadaval ze som vsetky jeho fotky vymazal a nic s nim nespravil :)
Ako som ti uz hovoril, ja fotky nafotim a nikdy neviem, co z toho bude... No niekedy sa stane ze aku taku predstavu mam, vtedy fotim co potrebujem a ako potrebujem. Tu to tak nebolo...[/reply0]myslim ze je skoda, ze si veci nepripravis dopredu. ubera to na kvalite vysledku. nie teda, ze by tvoje prace neboli, co sa tyka TK, na dobrej urovni, ale nazdavam sa, ze tento pracovny postup sa podpisuje urcitym sposobom pod vysledok...resp. ak by si viac casu venoval prvotnej priprave tak celkovy vysledok by bol ovela posobivejsi. z poslednych robot mam dojem ze stagnujes resp. sa vracias spat...nic v zlom, len moj osobny dojem..
 
ksindy
2010-12-05 22:01:04
[reply0=Strateny]Ako krajinkár sa kvôli hĺbke snažím nájsť niečo do popredia, do stredu, na pozadie. Nie vždy sa to dá, pri montáži by to malo byť jednoduchšie. Zamyslel som sa totiž, prečo sú všetky prvky v jednej línii. Bol sa na výstave Michelangelových náčrtv vo Viedni - on si najprv výjavy načrtol a až potom definitívne maľoval. Ty si nafotíš jednotlivé časti obrazu a potom skladáš. Keby si si načrtol a videl predbežný výsledok, mohol by si napr. chlapca odfotiť pootočeného dopredu a nabok od línie, ktorú spomínam, tienidlo lampy mohlo byť bližšie k nám, stĺp lampy na zemi mohol byť šikmo a tak...
Dovolil som si maličkú poznámočku... :-)[/reply0]suhlasim s tymto nazorom
 
paloo
2010-12-05 21:21:26
fajnove!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
pYro
2010-12-05 20:38:05
cakovina ako vzdy :)
paradicka
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-12-05 20:13:09
[reply0=niles]Zbytocna ofenziva. Ani z teba nebude.[/reply0]:)
 
niles
2010-12-05 19:57:25
[reply0=Strateny]No, Michelangelo z teba asi nebude... :-)[/reply0]Zbytocna ofenziva. Ani z teba nebude.
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-12-05 19:28:28
Aj hnojí, chemicky postrekuje?...no možno je to skorej Eko farmár..
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-12-05 17:44:04
[reply0=veronikaS]no tak asi s tym nemas skusenosti, mam taky pocit, skicovat nie je len tak, ale chapem tvoju myslienku, niekedy je aozaj dobre si to nechat prelezat v hlave a postupne sa k tomu vracat :) sak aj mona liza nebola namalovana na prvy krat :D :D [/reply0]tato fotka btw vznikala asi 4 dni. 4 dni som ju mal rozpracovanu co som vymyslal, montoval zmazaval... Je to ako skicovanie akurat je s tym viac roboty
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-12-05 17:43:09
[reply0=Strateny]Nemusela by to byť skica a lá obraz. Stačilo by len tak. A nosiť ten nápad v hlave dlhšie, občas niečo pozmeniť, doplniť, vypiplať to...[/reply0]bude tablet budu aj skice :) ale vazne... rozmyslal som nad tym a ked som este robil v byvalej robote tam som si kreslieval. Tam vznikol napriklad ´windmaker´ skoro na vlas rovnaky ako som ho potom zmontoval.
 
veronikaS
2010-12-05 17:42:45
[reply0=Strateny]Nemusela by to byť skica a lá obraz. Stačilo by len tak. A nosiť ten nápad v hlave dlhšie, občas niečo pozmeniť, doplniť, vypiplať to...[/reply0]no tak asi s tym nemas skusenosti, mam taky pocit, skicovat nie je len tak, ale chapem tvoju myslienku, niekedy je aozaj dobre si to nechat prelezat v hlave a postupne sa k tomu vracat :) sak aj mona liza nebola namalovana na prvy krat :D :D
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2010-12-05 17:37:01
[reply0=veronikaS]nie kazdy vie kreslit a skicovat, a nie je to nic lahke, hlavne v tedy ked mas kreslit z hlavy, ale ako napad to je dobry postup pretoze uz pri takychto grafickych pracach sa koncept vyzaduje :) [/reply0]Nemusela by to byť skica a lá obraz. Stačilo by len tak. A nosiť ten nápad v hlave dlhšie, občas niečo pozmeniť, doplniť, vypiplať to...
 
veronikaS
2010-12-05 17:32:04
[reply0=Strateny]Ako krajinkár sa kvôli hĺbke snažím nájsť niečo do popredia, do stredu, na pozadie. Nie vždy sa to dá, pri montáži by to malo byť jednoduchšie. Zamyslel som sa totiž, prečo sú všetky prvky v jednej línii. Bol sa na výstave Michelangelových náčrtv vo Viedni - on si najprv výjavy načrtol a až potom definitívne maľoval. Ty si nafotíš jednotlivé časti obrazu a potom skladáš. Keby si si načrtol a videl predbežný výsledok, mohol by si napr. chlapca odfotiť pootočeného dopredu a nabok od línie, ktorú spomínam, tienidlo lampy mohlo byť bližšie k nám, stĺp lampy na zemi mohol byť šikmo a tak...
Dovolil som si maličkú poznámočku... :-)[/reply0]nie kazdy vie kreslit a skicovat, a nie je to nic lahke, hlavne v tedy ked mas kreslit z hlavy, ale ako napad to je dobry postup pretoze uz pri takychto grafickych pracach sa koncept vyzaduje :)
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2010-12-05 17:25:01
[reply0=Cako]no len ja som teraz vyberal fotky z ktorych si ´fotku´ spravim. To znamena, ze dnes, ani vcera som tie veci nefotil. Kamarata som fotil strasne davno volakedy v auguste tak som skusil nieco vyskladat lebo zas mi nadaval ze som vsetky jeho fotky vymazal a nic s nim nespravil :)
Ako som ti uz hovoril, ja fotky nafotim a nikdy neviem, co z toho bude... No niekedy sa stane ze aku taku predstavu mam, vtedy fotim co potrebujem a ako potrebujem. Tu to tak nebolo...[/reply0]No, Michelangelo z teba asi nebude... :-)
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-12-05 17:20:43
[reply0=Strateny]Ako krajinkár sa kvôli hĺbke snažím nájsť niečo do popredia, do stredu, na pozadie. Nie vždy sa to dá, pri montáži by to malo byť jednoduchšie. Zamyslel som sa totiž, prečo sú všetky prvky v jednej línii. Bol sa na výstave Michelangelových náčrtv vo Viedni - on si najprv výjavy načrtol a až potom definitívne maľoval. Ty si nafotíš jednotlivé časti obrazu a potom skladáš. Keby si si načrtol a videl predbežný výsledok, mohol by si napr. chlapca odfotiť pootočeného dopredu a nabok od línie, ktorú spomínam, tienidlo lampy mohlo byť bližšie k nám, stĺp lampy na zemi mohol byť šikmo a tak...
Dovolil som si maličkú poznámočku... :-)[/reply0]no len ja som teraz vyberal fotky z ktorych si ´fotku´ spravim. To znamena, ze dnes, ani vcera som tie veci nefotil. Kamarata som fotil strasne davno volakedy v auguste tak som skusil nieco vyskladat lebo zas mi nadaval ze som vsetky jeho fotky vymazal a nic s nim nespravil :)
Ako som ti uz hovoril, ja fotky nafotim a nikdy neviem, co z toho bude... No niekedy sa stane ze aku taku predstavu mam, vtedy fotim co potrebujem a ako potrebujem. Tu to tak nebolo...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2010-12-05 17:08:49
Ako krajinkár sa kvôli hĺbke snažím nájsť niečo do popredia, do stredu, na pozadie. Nie vždy sa to dá, pri montáži by to malo byť jednoduchšie. Zamyslel som sa totiž, prečo sú všetky prvky v jednej línii. Bol sa na výstave Michelangelových náčrtv vo Viedni - on si najprv výjavy načrtol a až potom definitívne maľoval. Ty si nafotíš jednotlivé časti obrazu a potom skladáš. Keby si si načrtol a videl predbežný výsledok, mohol by si napr. chlapca odfotiť pootočeného dopredu a nabok od línie, ktorú spomínam, tienidlo lampy mohlo byť bližšie k nám, stĺp lampy na zemi mohol byť šikmo a tak...
Dovolil som si maličkú poznámočku... :-)
 
Imiy
2010-12-05 17:07:27
ano ,,,
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-12-05 16:23:25
[reply0=noik]niekedy by som sa v tych tvojich vytvoroch rad poprechadzal...tak ako vojst do Daliho obrazov, alebo spadnut do nory, ako Alenka :)
Urcite by ma tam cakalo kopec zazitkov za kazdym rohom :)[/reply0]do takej jamy by som aj ja rad spadol :)
Dakujem
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-12-05 16:22:15
[reply0=titinius]urcite to musi byt narocne, a kreativitu (myslienku) tiez uznavam,
ale mne osobne sa to moc nepaci (mam rad realitu, fakty, dokazy...)
ale bez ohladu na to, som tu uz videl zopar motivov s podonou poulicnou lampou, raz tusim bola zavesena na balonikoch,,, a tak mi to uz nepride az take ohromujuce, neskusis uplne iny motiv ?[/reply0]nie, niekto ma rad jablka, druhy lietajuce klobuky bez hlavy... Ja mam rad lampy :)
 
Matúš Koprda
2010-12-05 16:20:13
ano! teraz už myšlienku chápem jasnejšie. Odhliadnuc od spracovania sa im teda fotka aj celkom páči. Ráno múdrejšie večera(:
 
titinius
2010-12-05 14:52:35
urcite to musi byt narocne, a kreativitu (myslienku) tiez uznavam,
ale mne osobne sa to moc nepaci (mam rad realitu, fakty, dokazy...)
ale bez ohladu na to, som tu uz videl zopar motivov s podonou poulicnou lampou, raz tusim bola zavesena na balonikoch,,, a tak mi to uz nepride az take ohromujuce, neskusis uplne iny motiv ?
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 5 | Priemer: 5.67
 
Wampa
2010-12-05 14:48:28
Zase parada.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
SalvadorD
2010-12-05 14:10:19
Super super klasicka cakovka tvoje foto je neprehliadnutelne...
Zase si vytvoril pekne dielo.
 
noik
ocenenie redakciou 2010-12-05 13:49:43
niekedy by som sa v tych tvojich vytvoroch rad poprechadzal...tak ako vojst do Daliho obrazov, alebo spadnut do nory, ako Alenka :)
Urcite by ma tam cakalo kopec zazitkov za kazdym rohom :)
 
PeCh
2010-12-05 13:46:55
Nuda...
 
mkosztura
2010-12-05 13:29:33
super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
FeroHorecny
2010-12-05 12:14:54
cista praca. Trochu mi unika ucel toho, message. Fantaziu mas super, technicky to mas v malicku, tak preco tomu nepridat genialnu myslienku?
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 5 | Priemer: 6.00
 
fotografik
2010-12-05 11:33:54
Pekné,Majstre...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
VrbiM
2010-12-05 10:32:00
Paráda, neviem kde stále berieš nápady :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-12-05 10:12:20
[reply0=niles]On mozno len chcel povedat, ze sa to nehodi do tejto fotografie. S cim v zasade suhlasim, vyhol by si sa tomu, keby si montoval z inej perspektivy. Toto je zaber z urovne oci, taky plochejsi. To len mudrujem, nevsimaj si, viem co to da namahy poskladat aj v klasickej perspektive :)[/reply0]vsimam, neustale sa ucime... Koooopec roboty :)
 
niles
2010-12-05 09:43:44
[reply0=Cako]teda neviem ci to bol oblak alebo pas od lietadla... len nechapem preco si hned myslis ze som to tam robil.

https://img130.imageshack.us/img130/3166/mg3608.jpg[/reply0]On mozno len chcel povedat, ze sa to nehodi do tejto fotografie. S cim v zasade suhlasim, vyhol by si sa tomu, keby si montoval z inej perspektivy. Toto je zaber z urovne oci, taky plochejsi. To len mudrujem, nevsimaj si, viem co to da namahy poskladat aj v klasickej perspektive :)
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-12-05 09:33:21
[reply0=SteveS]Mne sa páči, úsmevné, kreatívne ...

...akurát tk toho horizontu, ten šikmý pás so svetlou aurou je nepochopiteľný a diletantský :-( Ani neviem akú známku ti mám dať za TK, to mám brať ako zámer autora a nebrať to do úvahy? Lebo ty ho vieš urobiť aj ináč ak by si chcel, myslené podľa nás lepšie ;-) teda čo si tým pásom mienil, aký je vlastne zámer autora?
.[/reply0]teda neviem ci to bol oblak alebo pas od lietadla... len nechapem preco si hned myslis ze som to tam robil.

https://img130.imageshack.us/img130/3166/mg3608.jpg
 
niles
2010-12-05 09:31:21
Podla mna tam ´nieco´ dolezite chyba. Nepaci sa mi horizont, obloha, brush, neprirodzene stekajuca cervena ´vec´ po liste. Ale myslienka je dobra. Takze impakt ano :-) Vela sil do dalsej tvorby.
Tech. kvalita: 2 | Kompozícia: 3 | Impakt: 5 | Priemer: 3.33
 
beholder
2010-12-05 09:31:08
..and a tale continues:)
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-12-05 09:29:14
[reply0=SteveS]Mne sa páči, úsmevné, kreatívne ...

...akurát tk toho horizontu, ten šikmý pás so svetlou aurou je nepochopiteľný a diletantský :-( Ani neviem akú známku ti mám dať za TK, to mám brať ako zámer autora a nebrať to do úvahy? Lebo ty ho vieš urobiť aj ináč ak by si chcel, myslené podľa nás lepšie ;-) teda čo si tým pásom mienil, aký je vlastne zámer autora?
.[/reply0]ja za to mozem ake boli oblaky? :) Taka bola obloha, ju som neretusoval...
 
spektrum
2010-12-05 08:32:58
páči sa mi myšlienka a tá je premňa ako jedna z najlepších tvojich...čas, keď bude márne kriesenie prírody a aj nasilu tlačená životodarná šťava, či infúzia pre ňu, sa minie účinkom...a nerozumiem poznámke o šikmom horizonte..má to byť len náznak vzdialeného priestoru, tak neviem čo by tam iné malo byť, keď je to celé krajina vizionárskej fantázie...nie všetky sa mi tvoje páčili, ale táto ano
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
walde
ocenenie redakciou 2010-12-05 08:06:57
mne sa páči, ja by som takého potreboval :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Helen1
2010-12-05 07:36:18
super fantázia :o)))
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Sandal
2010-12-05 06:45:53
Tieto Tvoje abstrakcie ... to sú neskutočné dielka.Veľmi sa mi to páči,je to úplny odklon od bežnej fotogalérie a tým hodne žiadaný tovar.Aspoň pre mňa :-)
Pokračuj ...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-05 05:40:18
Mne sa páči, úsmevné, kreatívne ...

...akurát tk toho horizontu, ten šikmý pás so svetlou aurou je nepochopiteľný a diletantský :-( Ani neviem akú známku ti mám dať za TK, to mám brať ako zámer autora a nebrať to do úvahy? Lebo ty ho vieš urobiť aj ináč ak by si chcel, myslené podľa nás lepšie ;-) teda čo si tým pásom mienil, aký je vlastne zámer autora?
.
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Cyril
2010-12-05 01:05:39
Taketo rajciakove planty chcem!
 
Matúš Koprda
2010-12-05 00:44:18
v túto nočnú hodinu na mňa prizložitá myšlienka, ale minimálne spracovanie mi nejak neučarovalo. Možno nabudúce (:
 
p-e-t-u-s
2010-12-05 00:33:03
kraaasne...=)
 
maTTo_corp
2010-12-05 00:22:50
hlavne pokiaľ ide o technickú stránku..pre mňa tvoja zatiaľ asi najhoršia vec
 
 


Technika: Sony A7 III, Canon EOS 6D,

Príslušenstvo: Stativ: Velbon Sherpa Batoh: Vanguard Up- Rise 45 Filter: Hoya pro1 DIGITAL CPL Samospust, objektivy a photoshop...

Fotoaparát: Canon EOS 450D
Pridané: 2010-12-05 00:13:01
Na kritiku: 2010-12-05 00:13:01
Miesto:
Témy: experiment, montáž / koláž, ostatné