odrazy v Stellisee

Body: 486.33    Videnia: 4325    Páči sa: 1

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
nexka
2011-10-03 23:12:41
sánka dolu šéfe...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
STIEVEN
2011-10-03 22:25:07
nádhera,úžas
 
trubadura
2011-10-01 21:34:53
Krása!...závidím
 
LK1961
2011-10-01 12:01:20
príspevok od: stani08
https://www.cristaldegivre.com/photos/automne/20081021_swiss_0331_vincentfavre.jpg.php ano takto nejak to malo vyzerat
Ano tak
 
mrkva
2011-10-01 09:35:25
mne sa páči,ja len snívam o takejto
 
richardhierweg
2011-10-01 00:48:49
príspevok od: stani08
https://www.cristaldegivre.com/photos/automne/20081021_swiss_0331_vincentfavre.jpg.php ano takto nejak to malo vyzerat
mozno by sa po takomto porovnani mohli tunajsi fotografi unormalnit a nedavat tri sedmicky kazdej lepsie zvladnutej landscape fotke.
 
stani08
2011-09-30 23:34:25
príspevok od: LK1961
Ahoj,dá sa aj inak,ale aj toto je pekná fotka
https://www.cristaldegivre.com/photos/automne/page/10/
https://www.cristaldegivre.com/photos/automne/20081021_swiss_0331_vincentfavre.jpg.php ano takto nejak to malo vyzerat
 
stani08
2011-09-30 23:23:27
joooj kaaamo tak tu si mal volit ine kompo bez debat dole to mas velmi hluche taketo nieco sa foti na viacej zaberov a roznych uhlov skada (
 
Jerry C.
2011-09-30 23:18:28
príspevok od: rbr69
vyborne podmienky, prostredie a svetlo ... bohuzial subjektivne musim dodat, ze kompo sa mi nepaci
100 % súhlas ,veľká škoda ,že autor chcel do záberu dostať možno až priveľa ...
Lebo inak to mohlo byť absolútne skvelé foto ,ako aj ty píšeš ....
Rád by som mal aj ja osobne šancu také niečo nafotiť.
 
JaZva
2011-09-30 22:46:35
Excelentné!!! Gartulujem1
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
ADIDKA6
2011-09-30 22:40:11
Užasná krajina a technicky-lahodka,štít mi nevadí ,že je na sterd,ale kompo by som ináč hladala.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 3 | Impakt: 6 | Priemer: 5.33
 
pekpal
2011-09-30 21:44:07
paaaana... brutalne sa mi paci
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kevlar
2011-09-30 20:44:07
Nádherné ... :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
pekelnikivan
2011-09-30 20:11:13
úplná paráda
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
retep
2011-09-30 18:05:32
tradicny pohlad.......je tam krasne.....aj pan M......

ta uprava....nepaci sa mi a som z toho blazon,kde je esteticke citenie a sebareflexia dnesnej konzumnej spolocnosti....

pre mna foto za hranicou aj kalendaroveho fota....

mozno nabuduce...

ahoj

p

 
paloo
2011-09-30 18:05:17
jeeej
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-09-30 18:04:41
príspevok od: Dodo PO
Števo, to by ma fakt zaujímalo, kde sa tam nabrali tie šutre … na tejto ich nevidím … a príliv v tejto výške asi ťažko ...
https://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&rp=784066&gal=photo

Zdravím Ťa.
Dodo, tie šutre vidno dobre na linku čo dal Lubo Karšai a celé rozloženie jazera ešte lepšie vidno tu

https://www.samuelbitton.com/shared/gallery/gal.php?gal=pano_ch_vs&lang=fr&pictId=SBP007611

Na tomto linku vidno dobre že sprava vedľa šutrov je ešte tiež priestor a že aj odtiaľ sa dajú robiť kompozície a zostane ešte v zábere dosť priestoru vodnej plochy. Mne sa tu tie šutre páčia, hrajú perfektne farbami, akurát sa tým pádom ťažšie komponujú ako zábery bez nich.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-09-30 17:59:12
príspevok od: PeCh
Patrím k tým, čo im tu nesedí kompozícia. Nie pre horizontálne stredovú kompozíciu Matterhornu, tá mi tu medzi troma dominantnými prvkami vyhovuje. Vadí mi skôr to, že dole je priveľa "mŕtvej" vody. Tu by sa to podľa mňa hodilo orezať odspodu a urobiť panorámu 2:1 alebo 16:9 (alebo ako by to vyšlo). V tomto prípade mi to pripadá, ako držanie sa tretinkového kompozičného pravidla za každú cenu (aj keď to škodí). Verím však, že keby tu bola tá fotka takto odprezentovaná, tak by sa zas našlo kopec kritiky, že sa im to kompozične nepáči, a že je porušené tretinkové pravidlo. Dobrý fotograf musí vedieť, kedy má ktoré pravidlo porušiť.

Tým však nechcem kritizovať priamo túto fotku. Je zvládnutá výborne a nepoznám skutočný zámer fotografa. Skôr sa navážam do slepého dodržiavania kompozičných pravidiel. Nebol som na mieste a tak nemôžem tvrdiť, že by som to odfotil lepšie. Aj preto nekazím hodnotenie fotky strhnutím bodov.

BTW veľké pozitívum vidím v tom, že tí čo najviac skritizovali a postrhávali body tu aj prezentujú fotky a zväčša napíšu aj dôvod. Často sa to tu nenosí.
Tú vodu si trefne vystihol ...stačí porovnať úplne rpvnsaké kompozície ak sa pozrieme na link čo dal pred chvíľkou Lubo Karšai.

Na tom linku je veľmi pekne vidno o koľko vyváženejšie a menej sporne vyzerá skoro úplne rovnaká kompozícia ako je tu ... rovnako na stred, rovnako dva kamene, rovnako dole veľa vody ... rozdiel je čisto len v tej "mŕtvej" vode tu dole a "živej" tam dole ako si to výstižne pomenoval. Tam je voda dole výrazne farebná a pozitívne vypĺňa obraz dole a ovplyvńuje celkové kompozičné vnímanie.
...
Tie fotky na tom linku napriek tomu že ide o relatívne rovnakú kompozíciu vnímam už ako kompozične príjemné a vyvážené a bodoval by som tam na 7b.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-09-30 17:49:04
príspevok od: StanleyH
špičak vyzera ako roztavený kov....fantazia
A tu je tesne pred roztavením, priamo na ňom horí naozajstný oheň

https://www.rafaelrojasphoto.com
 
PeCh
2011-09-30 17:30:14
Patrím k tým, čo im tu nesedí kompozícia. Nie pre horizontálne stredovú kompozíciu Matterhornu, tá mi tu medzi troma dominantnými prvkami vyhovuje. Vadí mi skôr to, že dole je priveľa "mŕtvej" vody. Tu by sa to podľa mňa hodilo orezať odspodu a urobiť panorámu 2:1 alebo 16:9 (alebo ako by to vyšlo). V tomto prípade mi to pripadá, ako držanie sa tretinkového kompozičného pravidla za každú cenu (aj keď to škodí). Verím však, že keby tu bola tá fotka takto odprezentovaná, tak by sa zas našlo kopec kritiky, že sa im to kompozične nepáči, a že je porušené tretinkové pravidlo. Dobrý fotograf musí vedieť, kedy má ktoré pravidlo porušiť.

Tým však nechcem kritizovať priamo túto fotku. Je zvládnutá výborne a nepoznám skutočný zámer fotografa. Skôr sa navážam do slepého dodržiavania kompozičných pravidiel. Nebol som na mieste a tak nemôžem tvrdiť, že by som to odfotil lepšie. Aj preto nekazím hodnotenie fotky strhnutím bodov.

BTW veľké pozitívum vidím v tom, že tí čo najviac skritizovali a postrhávali body tu aj prezentujú fotky a zväčša napíšu aj dôvod. Často sa to tu nenosí.
 
mato73
2011-09-30 17:27:09
veľmi pekná, páči sa
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
martinol
2011-09-30 17:11:58
nádherné..
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
Dodo PO
2011-09-30 16:09:52
príspevok od: SteveS
2) Realita obrazu - podotýkam že nejde o západ slnka keď sú takto ohnivo zapálené hory bežné, ale o ranné foto a východ slnka, keď je slnko chladnejšie a menej ohnivo a tmavo "zapaľuje a roztavuje" vrcholy. Ale napriek tejto poznámke smerujem k tomu, že nie je podstatné predsa či ide o realitu alebo nie ak autor nedeklaruje vyslovene dokument. Je to na jeho kreativite a výtvarnom cítení ako zvýrazní danú situáciu a ako "domaľuje" svoju fotku. Nad maliarmi sa v tomto smere nepozastaví nikto. Poznám tento šuter aj pri východe slnka a myslím si že mu pri dávke šťastia na atmosferickú situáciu nebolo treba príliš veľa pomáhať, len použiť bežné prostriedky PP na zvýraznenie a pritlačenie farieb.
Števo, to by ma fakt zaujímalo, kde sa tam nabrali tie šutre … na tejto ich nevidím … a príliv v tejto výške asi ťažko ...
https://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&rp=784066&gal=photo

Zdravím Ťa.
 
LK1961
2011-09-30 15:56:32
príspevok od: Jozef Sádecký
sorry že reagujem ,ale myslím si že kompo je zvládnute osobne som tam nebol ale asi sa inač ani nedalo ..
Ahoj,dá sa aj inak,ale aj toto je pekná fotka
https://www.cristaldegivre.com/photos/automne/page/10/
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-09-30 15:30:10
3) Exif - ak by som mal tú moc a možnosť akú nemám, nastavil by som program portálu tak aby sa fotka so zmazaným exifom nedala pridať. Z banálneho dôvodu, je to odborný fotoportál a fotka sa dáva konkrétne "na kritiku" nielen na "obdivovanie" ... zvýšila by sa dôveryhodnosť (nenarážam vôbec na túto foto) a tiež všetci tu registrovaní sa o exif bu´d zaujímajú alebo sa mu učia rozumieť ... všetci čo tu sú sa chcú verím zdokonalovať a rozmýšľať nad nastaveniami. A na to je exif ... či už prirodzene načítaný alebo ručne do formulára dopísaný min v rozsahu ako to ide aj u analógu.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-09-30 15:29:55
2) Realita obrazu - podotýkam že nejde o západ slnka keď sú takto ohnivo zapálené hory bežné, ale o ranné foto a východ slnka, keď je slnko chladnejšie a menej ohnivo a tmavo "zapaľuje a roztavuje" vrcholy. Ale napriek tejto poznámke smerujem k tomu, že nie je podstatné predsa či ide o realitu alebo nie ak autor nedeklaruje vyslovene dokument. Je to na jeho kreativite a výtvarnom cítení ako zvýrazní danú situáciu a ako "domaľuje" svoju fotku. Nad maliarmi sa v tomto smere nepozastaví nikto. Poznám tento šuter aj pri východe slnka a myslím si že mu pri dávke šťastia na atmosferickú situáciu nebolo treba príliš veľa pomáhať, len použiť bežné prostriedky PP na zvýraznenie a pritlačenie farieb.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-09-30 15:29:41
1) Kompozícia - špičková kompozícia (fotografia) je tá, kde sa nikto nad ńou nepozastaví a všetci sa ňou iba nadchnú ... a bývajú také fotky špičkových autorov, kde naozaj nie sú žiadne výhrady a výrazné rozdiely názorov, resp. absolútne minimálne, nie zásadné ako tu. Nechcem tým ale nikomu brať jeho názor, vnímanie a spokojnoť. Len sa pýtam tých spokojných, či by kompozícia nebola ešte lepšia ak by mimo nich spokojných boli tuná kompozíciou nadšení plus ešte aj tí druhí, ktorým tu kompo neulahodilo??? Len od buka ak buchnem návrh že iba jeden jednoduchý zvislý rez do štvorca aby ostala ľavá strana, bez pravého kameńa, chýbal by niekomu ten pravý kameń pri takejto skvelej impactovej prírodnej scenérii??? Verím že nikomu a určite by nepadla menšia známka ako 6 a neboli žiadne výhrady. A dá sa ďalej hladať, aj štandarstný formát na ležato atď. netreba ísť ani mimo tento záber a tak tvrdiť že sa lepšia kompozícia robiť nedala, je podľa mńa scestné, lebo už z tohto výrtezu čo je tu, sa iste zrobiť dala.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-09-30 15:29:16
Skvelá (/špičková) atmosferická situácia a moment, včítane zvládnutia fotografie po stránke TK. Autorove portfólio aj kompozície sa mi prevažne veľmi páčia. Tuná s kompozíciou ale súhlasím s tými čo nesúhlasia ;-) a dovolím si malú polemiku bez reakcií na kponkrétne komentáre, lebo pár komentárom až nerozumiem.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
fotograficek
2011-09-30 15:19:14
Nádhera super farby, parádička
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
LuKaphoto
2011-09-30 13:13:14
Veľká paráda!!!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
sunajn
2011-09-30 13:09:52
Šumné, ale si neviem predstaviť, že to je svetlom. V tom bude 100% nejaká kuleha!
 
om7aqa
2011-09-30 12:56:23
fotografia je OK, ale nepáči sa mi kompozícia
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Radovan
2011-09-30 11:52:08
Vyborna fotka, krasne svetlo ale kompozicne mi to moc nesedi ..... inac poklona
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
mincik
2011-09-30 11:44:04
luxusná ...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
daniela-4
2011-09-30 11:16:58
nadherne.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matt83
ocenenie redakciou 2011-09-30 10:57:52
ma to impakt, skoda kompo tam nesedi, trocha pada dolava. inak fajn
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 4 | Impakt: 7 | Priemer: 5.67
 
paoravec
2011-09-30 10:51:44
asi je to sci-fi,neskutočne krásnééééé
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
markus
2011-09-30 10:20:01
Skoda ze ten vrchol je v strede ale asi si chcel dat tam aj tie kamene mozno keby si len jeden kamen v popredi zakomponovol bolo by to oku lahodnejsie ale i tak ja to carovna amosfera a krasny obrazok.
 
belows
2011-09-30 10:05:23
Impakt za 8...vyborne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
majster333
 
tomasBA
2011-09-30 10:00:37
mne na kompo najviac prekaza, ze je to take chaoticke, resp. nedalo sa ist s fotakom o kus vyssie, aby medzi balvanmi a pevninou nad nimy bola voda?
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
martinsp
2011-09-30 09:51:26
k tým komentárom ohľadom kompozície - každá fotografia je stvárnením obrazu očami fotografa - na druhej strane v divákovi vyvoláva pocity, buď sa mu fotografia páči alebo nie. vždy je to však subjektívny názor. myslím, že v autorovi jeho fotografia vyvoláva krásne pocity, a preto sa s nimi chcel podeliť
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
mangalino1980
2011-09-30 09:43:21
fotka je nádherná, len sa mi zdá že to trochu padá doľava
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
spektrum
2011-09-30 09:38:20
krasne svetlo aj skala vlavo, kompo je ok
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
pene
2011-09-30 09:34:43
kompozicia akejkolvek fotky moze byt vzdy zkritizovana. Neviete, ci to nebola najlepsia mozna kompozicia vzhladom na podmienky. Mne sa to paci
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Ninja
ocenenie redakciou 2011-09-30 09:29:25
Bomba.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
samusko
2011-09-30 09:26:32
pekna fotka jazera pod matterhornom
 
vlad78
2011-09-30 09:09:53
V správnom čase na správnom mieste..
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
misodk
2011-09-30 08:59:17
uzasne...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
zuzuliena
externý redaktor 2011-09-30 08:30:43
technicka kvalita - priam dokonala, impakt rovnako, kompo mi prilis nesedi, ako uz bolo spomenute
 
dodo_bb
2011-09-30 07:57:48
Parádna scenéria, farebné riešenie ju ale poriadne zabilo. Matterhorn sa aj roztopil, či sa mu podarilo po fotení naspäť vychladnúť
 
valec86
2011-09-30 07:55:31
wow
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
majkyke
2011-09-30 07:41:03
Krasne,chcelo by to doplnit exif.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
rica
2011-09-30 07:35:14
Pohladenie oka aj duše... Nádhera - aspoň pre mňa.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matúš Koprda
2011-09-29 23:47:44
stredovka by mi až tak nevadila (na takéto motívy sa podľa mňa hodí)... mne skôr prekáža, že autor neišiel s foťakom vyššie, čím by opticky viac oddelil pozadie od popredia fotky... ale inak príjemný záber...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 5 | Priemer: 5.33
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2011-09-29 23:36:30
ouu fakt husta foto
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Bpali
2011-09-29 22:18:53
nemam slov..krasa
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
garyfisher
2011-09-29 22:09:52
Tiez mam vyhrady k tym kamenom v popredi, ale impakt to ma neuveritelny.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 5 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Ajfel
2011-09-29 21:58:17
Kráááása
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
PICKED-SK
2011-09-29 21:56:22
podľa mňa fotené v ideálnom čase...tie kamene vpredu sa mi bijú s osvieteným vrcholom a tak mi nie je vlastne jasné, čo je hlavným motívom obrazu...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
walde
ocenenie redakciou 2011-09-29 21:49:08
...odrazy sú impaktové, o tom potom, aj svetelná atmosféra je parádna...tk bez výhrad...
...ani stredovka mne osobne natoľko neprekáža ako ten dotyk a splynutie obidvoch šutrov s pozadím...a tiež priveľa popredia...
 
mlyncheck
2011-09-29 21:39:03
Dramatické!
 
Dodo PO
2011-09-29 21:22:51
Ten šuter v ľavo mi tam nesedí. Odtiaľ som už videl viacej fotiek, ale v takej kompozícii sa stráca impozantnosť Matterhornu ... no na druhej strane, tu ide o odrazy, ako sa píše v manuáli.
 
jnezky
2011-09-29 21:18:16
Paráda.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
paldixy
2011-09-29 21:15:36
Skvelé
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
horsky vlk
2011-09-29 21:08:03
Paráda!!!
 
Zileri
2011-09-29 21:06:20
Perfektne zachytený okamih.Nádherné miesto
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-09-29 20:44:24
pekne...ako zlatý kliniec výstupového programu....páči sa mi ako skala vľavo čo z vody trčí... sa chce s ním farebne hrať... aj keď na ňu svetlo nesvieti..
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
jerzi45
2011-09-29 20:44:19
krásny kopec v krásnom svetle v nevydarenej kompozícii...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 3 | Impakt: 6 | Priemer: 5.00
 
kralik_j
2011-09-29 20:43:49
super podmienky, moment osvetleheno vrchola..

kompozicne to bol asi zamer a inak sa nedal vtesnat ten vrchol s odrazom, jedine medzi tie balvany..

NIekomu nemusim byt stredova kompo po voli, niekomu sa paci ina cast fotky.

Ja by som tiez ina komponoval ale respektujem zamer autora a predpokladam ze to bol umysel, v tom pripade ok
 
Mikinvl
2011-09-29 20:43:22
Posobive,vdahuje do deja
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Orike
2011-09-29 20:40:04
krasa, ako nakreslene
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
jozefmicic
2011-09-29 20:33:28
Krásny záber, výborná technická kvalita. Kompozične mi to ale tiež veľmi nesedí, kľudne mohla ísť veľká časť spodku preč, rez niekde tesne nad podpisom, na takýto záber sa panoramatický formát hodí.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
tonoz
2011-09-29 20:30:55
Kompo!!!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 4 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
rbr69
2011-09-29 20:20:00
príspevok od: Jozef Sádecký
sorry že reagujem ,ale myslím si že kompo je zvládnute osobne som tam nebol ale asi sa inač ani nedalo ..
neviem, vybral by som si len jednu skalu a mozno na vysku a s mensim ohniskom,aj ked som UWA nadsenec ... proste kvoli kompozicii
 
ingi05
2011-09-29 20:18:52
velmi krasne a zaujimave,,,
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
milanF
2011-09-29 20:13:19
+++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Jozef Sádecký
ocenenie redakciou 2011-09-29 20:09:29
príspevok od: rbr69
vyborne podmienky, prostredie a svetlo ... bohuzial subjektivne musim dodat, ze kompo sa mi nepaci
sorry že reagujem ,ale myslím si že kompo je zvládnute osobne som tam nebol ale asi sa inač ani nedalo ..
 
LK1961
2011-09-29 20:01:34
Možno o niečo viac priestoru po bokoch
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
StanleyH
2011-09-29 19:56:45
špičak vyzera ako roztavený kov....fantazia
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
rbr69
2011-09-29 19:52:20
vyborne podmienky, prostredie a svetlo ... bohuzial subjektivne musim dodat, ze kompo sa mi nepaci
 
Jozef Sádecký
ocenenie redakciou 2011-09-29 19:49:27
Genialne foto čo dodať proste špica =)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
pawlus333
2011-09-29 19:47:54
Tomu sa hovorí špičková fotka +++++++++++++++++++++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
DjLuke9
2011-09-29 19:38:24
Parada... velmi paci....
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
 
Pridané: 2011-09-29 19:33:09
Na kritiku: 2011-09-29 19:33:29
Miesto:Matterhorn, Švajčiarsko
Témy: hory, voda
Matterhorn, Švajčiarsko