Jesenné maľovanie 24

Body: 32.67    Videnia: 1388    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Kvietok
2011-12-18 18:58:40
príspevok od: Koma
Počkajte, počkajte pani kolegyňa....................vyrollllllujem očiskáááma hore...........už to bude................čakáte?........................dobre, dobre...bola som očumeť a oňuchať........dobre ste tú trávičku...je farbičkovo dozretá tak akurát...
jáj ... tak to som rada, že som takej odborníčke na trávu ulahodila
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-12-15 13:43:55
príspevok od: Kvietok
Vďaka Danka za milé slová, potešili ma veľmi
Áno, naše videnie je v mnohých smeroch veľmi podobné. Nie ostrá realita, ale emócie a reflexie ... presne tak ako píšeš.

P.S. Len taká drobnosť pre úplnosť, na tejto fotke som s farbami kmeňov nerobila nič, takto to vyšlo po zvýšení kontrastu. Ofarbičkovaná je len tráva dole, tá bola mdlá v porovnaní so zvyškom fotky.
Počkajte, počkajte pani kolegyňa....................vyrollllllujem očiskáááma hore...........už to bude................čakáte?........................dobre, dobre...bola som očumeť a oňuchať........dobre ste tú trávičku...je farbičkovo dozretá tak akurát...
 
Kvietok
2011-12-11 22:07:49
príspevok od: spektrum
moje nadšenie nie je ohrozené, naopak, ja vidím veľké rozdiely v tom čo býva na stránkach..zdalo sa mi, že som ti podobný už komentovala, ale nehľadám to. Nie je to nudné je to farebne jemné, citlivé, modré vystupuje z davu, ja si tiež občas pomôžem drobnou farebnou úpravou, hlavne, čo sa mi páči je absencia svetelných trvrdých tónov. Mne sa často naopak zdajú nudné tie pekné zaostrené zábery. Tiež viem, že to obvykle neboduje a ja ich tiež robím veľa pre svoje potešenie, a tiež všetko možné a nie stromy a nepotrebujem tiež k tomu žiadny tutoriál..len slobodu a každý je jedinečný, je v nich emócia a viacnásobné obrazy ako nekonečné reflexie...aj dnes som sa tak hrala a tak mi pri navšteve ephota práve takéto dobre padli dnes, aj tvoje peklo som si hned všimla, a tušila som, že bude tvoja..našťastie sme všetci iní a našťastie sa tak trochu naše vnímanie aj podobá..
Vďaka Danka za milé slová, potešili ma veľmi
Áno, naše videnie je v mnohých smeroch veľmi podobné. Nie ostrá realita, ale emócie a reflexie ... presne tak ako píšeš.

P.S. Len taká drobnosť pre úplnosť, na tejto fotke som s farbami kmeňov nerobila nič, takto to vyšlo po zvýšení kontrastu. Ofarbičkovaná je len tráva dole, tá bola mdlá v porovnaní so zvyškom fotky.
 
spektrum
2011-12-10 17:14:12
moje nadšenie nie je ohrozené, naopak, ja vidím veľké rozdiely v tom čo býva na stránkach..zdalo sa mi, že som ti podobný už komentovala, ale nehľadám to. Nie je to nudné je to farebne jemné, citlivé, modré vystupuje z davu, ja si tiež občas pomôžem drobnou farebnou úpravou, hlavne, čo sa mi páči je absencia svetelných trvrdých tónov. Mne sa často naopak zdajú nudné tie pekné zaostrené zábery. Tiež viem, že to obvykle neboduje a ja ich tiež robím veľa pre svoje potešenie, a tiež všetko možné a nie stromy a nepotrebujem tiež k tomu žiadny tutoriál..len slobodu a každý je jedinečný, je v nich emócia a viacnásobné obrazy ako nekonečné reflexie...aj dnes som sa tak hrala a tak mi pri navšteve ephota práve takéto dobre padli dnes, aj tvoje peklo som si hned všimla, a tušila som, že bude tvoja..našťastie sme všetci iní a našťastie sa tak trochu naše vnímanie aj podobá..
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Kvietok
2011-12-10 15:09:56
príspevok od: Stratený Stano
Neodsudzujem túto techniku úprav... len keby sme dali k sebe 5 fotiek od 5-tich rôznych autorov tak by bolo zaťažko presne identifikovať toho príslušného...
A možno len nemám toho ducha či čo.... rozhodne by sa mi však páčila foto kravky v duchnách ležiacej... taká foto by bola skutočne originálna...
Zaujímavá podobná a trochu iná úprava je na tejto foto:
www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/248006/pad/#comment_add
Stanko, máš pravdu ... 5 impresionistických mazaníc stromov od roznych autorov položených vedľa seba bude vyzerať podobne a utkvejú v pamäti, len ak na nich bude niečo výnimočné, kompo, svetlo, farby ... ale to platí pre kopu ďalších kategórií, pre mňa osobne napr. motýle obsahovo vhodné do atlasu motýľov nenesú žiadny rukopis autora, alebo kvietky vidím úplne rovnako ... alebo pohľadnicovky, ktoré može rovnako vyfotiť niekto ďalší, kto na dané miesto príde s foťákom sú tiež bez výraznej možnosti identifikovať autora ... takisto aj krajinky, to už musí byť na nej niečo naozaj výnimočné, aby mi taká fotka utkvela v pamäti ... takže obrázky ako také, krajinky, príroda, impresie bez skrytej symboliky či príbehu, bez vyvolania nejakých intenzívnych emócií, sa ťažko ukladajú do pamäte, ale ako hovorí Komka sú príjemné pre oko, občas pohladia oko či dušu a možu vhodne dopĺňať interiér
A rukopis autora ? Myslím Stanko, že sme na jednej lodi, či už stromové impresie alebo krajinky, ak bude fotka bez rámika a popisu, rukopis bude ťažko rozpoznateľný.
 
Kvietok
2011-12-10 14:47:17
príspevok od: Koma
súúú..určite....tie Tvoje si dokážem predstaviť visieť na stene....aj v predajnej galérii.......a čo filtráma, jakýma filtráma, proč filtráááma? či flirtáma?...šak ja doojdem v lete do Pekliska poriadne sa pri potoku na lúke napasiem , zvalím sa s plným bruškom na zem a porádne to tam šecko hore dole po lúke prevalcujem
Flirtáma ? Jáj Komka, ty už zasa len na to myslíš, ako budeš so susedovie býčkom lúku válcovať
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-12-09 09:16:08
príspevok od: Koma
ono Stano má pravdu v tom ..že to akoby s príchodom jesene ..akoby to bola módna vlna toto skúšaťči čo .....lenže Ty to neskúšaš ale tvoríš....tých fotiek tu bolo poslednú dobu naozaj veľa...ale tieto Tvoje ...pokiaľ ich človek neprehliadne pod vplyvom tej nudy ako bolo písané....a spraví si kúsok času a rozklikne a popozerá .....tie Tvoje sú skrátka iné......inééééé...cítiť to a vidieť to hneď na prvý kuk...majú v sebe umeleckého a výtvarného ducha či čo........duch, duch...dnes ma od rána hlávka bolí....a tak idem tiéž ...do duchén
Neodsudzujem túto techniku úprav... len keby sme dali k sebe 5 fotiek od 5-tich rôznych autorov tak by bolo zaťažko presne identifikovať toho príslušného...
A možno len nemám toho ducha či čo.... rozhodne by sa mi však páčila foto kravky v duchnách ležiacej... taká foto by bola skutočne originálna...
Zaujímavá podobná a trochu iná úprava je na tejto foto:
www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/248006/pad/#comment_add
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-12-08 22:53:54
príspevok od: Kvietok
No ja takto fotím už roky ... pred pár rokmi to nebola všeobecne známa technika, často som odpovedala na otázku, že ako to vzniklo alebo som čítala komenty o tom, že načo som fotku preválcovala nejakým filtrom
Ak sa nemýlim, tak aj na ephote bol nedávno článok takýchto mazaniciach, takže je to dosť spopularizované aj priamo v ephoťáckych končinách, preto je toho asi veľa, lebo to láka vyskúšať si to.
A či sú tie moje iné ? To neviem posúdiť ... ale v každom prípade je v nich kúsok mňa samej
Vďaka za písmenká Komka, potešili
súúú..určite....tie Tvoje si dokážem predstaviť visieť na stene....aj v predajnej galérii.......a čo filtráma, jakýma filtráma, proč filtráááma? či flirtáma?...šak ja doojdem v lete do Pekliska poriadne sa pri potoku na lúke napasiem , zvalím sa s plným bruškom na zem a porádne to tam šecko hore dole po lúke prevalcujem
 
Kvietok
2011-12-08 22:20:58
príspevok od: Koma
ono Stano má pravdu v tom ..že to akoby s príchodom jesene ..akoby to bola módna vlna toto skúšaťči čo .....lenže Ty to neskúšaš ale tvoríš....tých fotiek tu bolo poslednú dobu naozaj veľa...ale tieto Tvoje ...pokiaľ ich človek neprehliadne pod vplyvom tej nudy ako bolo písané....a spraví si kúsok času a rozklikne a popozerá .....tie Tvoje sú skrátka iné......inééééé...cítiť to a vidieť to hneď na prvý kuk...majú v sebe umeleckého a výtvarného ducha či čo........duch, duch...dnes ma od rána hlávka bolí....a tak idem tiéž ...do duchén
No ja takto fotím už roky ... pred pár rokmi to nebola všeobecne známa technika, často som odpovedala na otázku, že ako to vzniklo alebo som čítala komenty o tom, že načo som fotku preválcovala nejakým filtrom
Ak sa nemýlim, tak aj na ephote bol nedávno článok takýchto mazaniciach, takže je to dosť spopularizované aj priamo v ephoťáckych končinách, preto je toho asi veľa, lebo to láka vyskúšať si to.
A či sú tie moje iné ? To neviem posúdiť ... ale v každom prípade je v nich kúsok mňa samej
Vďaka za písmenká Komka, potešili
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-12-08 21:57:53
príspevok od: Kvietok
áno, na jednej fotečke úplne všetko a úplne rozmazané ... to je dooosť dobré
ono Stano má pravdu v tom ..že to akoby s príchodom jesene ..akoby to bola módna vlna toto skúšaťči čo .....lenže Ty to neskúšaš ale tvoríš....tých fotiek tu bolo poslednú dobu naozaj veľa...ale tieto Tvoje ...pokiaľ ich človek neprehliadne pod vplyvom tej nudy ako bolo písané....a spraví si kúsok času a rozklikne a popozerá .....tie Tvoje sú skrátka iné......inééééé...cítiť to a vidieť to hneď na prvý kuk...majú v sebe umeleckého a výtvarného ducha či čo........duch, duch...dnes ma od rána hlávka bolí....a tak idem tiéž ...do duchén
 
Kvietok
2011-12-08 21:53:56
príspevok od: Stratený Stano
Neboj, skúšaj ďalej... ja som len jeden...
nooo .... je vás viac, ale dá sa to vydržať
 
Kvietok
2011-12-08 21:53:21
príspevok od: Koma
pozdrav mi odovzdal, ďakujem ....ale pravdepodobne mi neuveríš, som dačo pobosoroval....prisahám bohu že neblbnem: prišli sme domov včera...som ho pohladkal po hlave a tak sa mu prihovoril v kuchyni...,,no čo Ty trulko, čo sa usmievaš zasek si na efote somarinky a srandičky klábosil , čoo..ani o tom nevieš čoooo,, ...on sa Ti prosím ťa pekne fakt počúúral
Neskoro si mu odpovedala a dovolila ....chudáčik - celý deň držal...
jáááj ... tak to ma fakt mrzí .... že som sa oneskorila s výberom stromu a takto to dopadlo ... no hádam sa mi nabudúce podarí rýchlešie odpovedať
 
Kvietok
2011-12-08 21:50:35
príspevok od: Koma
Pán Kolega mosím sa Vám pochváliť a pohrdiť... a ba veru ja som už skúsila možno už aj pred rokom....a mám na fotečke aj ako tuna pani kolegyňa Kvietkovaná vymenovala : domy a ploty, stromy a trávičky ( zatiaľ bez kravičky) kvitnúce zlatodažďové kríčky ( ja ťava blbá - púpavy v tráve som jazykom retušla)...ak by som obrázok od prava rožkom neufikla tak dokonca aj sušiaky a prádlo....ale bacha pozoooor....dokonca aj psíka......a to prosím nie jednotlivo ale na fotečke jednej jedinej....to je výkon...čo poviete:

www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-83521353029250/fotografie/119297/uz-letiiim/


áno, na jednej fotečke úplne všetko a úplne rozmazané ... to je dooosť dobré
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-12-08 18:14:14
príspevok od: peker
moje nadšenie pre tento druh je ohrozené
Neboj, skúšaj ďalej... ja som len jeden...
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-12-07 22:42:06
príspevok od: Kvietok
no ja myslím, že pri šeckých ... šak treba jednoznačne ohraničiť celé teritórium ... či ?
vďaka Chico za milé pastelovo-dilemové písmenká a pozdravuj gazdu
pozdrav mi odovzdal, ďakujem ....ale pravdepodobne mi neuveríš, som dačo pobosoroval....prisahám bohu že neblbnem: prišli sme domov včera...som ho pohladkal po hlave a tak sa mu prihovoril v kuchyni...,,no čo Ty trulko, čo sa usmievaš zasek si na efote somarinky a srandičky klábosil , čoo..ani o tom nevieš čoooo,, ...on sa Ti prosím ťa pekne fakt počúúral
Neskoro si mu odpovedala a dovolila ....chudáčik - celý deň držal...
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-12-07 22:36:51
príspevok od: Stratený Stano
Rozumiem Števo... Ale práve kvôli tomu, aby Kvetka mala ako spätnú väzbu i iný názor než pochvalný, podujal som sa na takúto nevďačnú úlohu... Týchto fotografií je naozaj veľmi veľa a v podstate všetky zachytávajú nejaké stromy, pričom úprava je zakaždým rovnaká, akurát to rozostrenie je niekde viac, niekde menej... No nevidel som, že by to niekto skúsil s iným motívom... napr. farebné ceruzky, tulipány postavené do zástupu... a našlo by sa mnoho ďalších nápadov... Bolo by to v niečom nové a iné...
Pán Kolega mosím sa Vám pochváliť a pohrdiť... a ba veru ja som už skúsila možno už aj pred rokom....a mám na fotečke aj ako tuna pani kolegyňa Kvietkovaná vymenovala : domy a ploty, stromy a trávičky ( zatiaľ bez kravičky) kvitnúce zlatodažďové kríčky ( ja ťava blbá - púpavy v tráve som jazykom retušla)...ak by som obrázok od prava rožkom neufikla tak dokonca aj sušiaky a prádlo....ale bacha pozoooor....dokonca aj psíka......a to prosím nie jednotlivo ale na fotečke jednej jedinej....to je výkon...čo poviete:

www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-83521353029250/fotografie/119297/uz-letiiim/


 
Kvietok
2011-12-07 22:02:06
príspevok od: peker
moje nadšenie pre tento druh je ohrozené
prečo ?
 
peker
2011-12-07 17:28:44
príspevok od: Stratený Stano
Kvietok, keďže sa poznáme osobne a viem, že si skvelá baba, poviem ti to priamo a tak ako to vidím - nudné, nudné a nudné...
Fotografií s touto úpravou sú plné stránky... Kedysi niekto na to prišiel, uverejnil tutoriál a množstvo užívateľov to dodnes skúša... Ja chodím na mnohé portály, sledujem denne množstvo foto a tam zaznievajú podobné antipatie...
Neskúsiš niečo iné, niečo nové... Ja viem, že to vieš...
moje nadšenie pre tento druh je ohrozené
 
Kvietok
2011-12-07 11:11:42
príspevok od: Stratený Stano
Veľké ponaučenie - pred kritikou si dobre prezrieť galériu autora... Zrejme som sa príliš zameral na sériu Jesenné maľovanie a fotky od 19 po 24... Moja poznámka smerovala na tieto fotky, nie na celú tvorbu autorky...
 
Kvietok
2011-12-07 11:09:50
príspevok od: Stratený Stano
Ty to vieš furt tak pekne napísať...
A s tou náladou máš pravdu - včera mi Mikuláš nič, celkom nič nedoniesol... A odniesla si to Kvetka...
aháá ... tak toto bol ten Mikulášsky darček, na ktorý som čakala ... no nič, musím sa nad sebou zamyslieť a budúci rok viac poslúchať
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-12-07 10:13:21
príspevok od: Kvietok
Stanko, k tomu len dodám, že možno by stačilo si len pozrieť moju galérku ... viem, mazanice nie sú príliš populárne, zhusta nie sú v topke, takže zapadnú niekde v poli noname fotiek, ale mňa to baví a svojich priaznivcov majú, len sa k nim ľudia dostanú často len cielene cez moju galérku.
A napr. série Introvertný svet a Diagonálne súvislosti sú dlhočasovky a nie sú to stromy. A ja nemám potrebu vysvetľovať v popise z čoho fotka vznikla, a u abstraktov to považujem vyslovene za zbytočné rozptyľovanie pozornosti, ale pre zaujímavosť, čo používam ako objekty pre dlhočasové mazanice

kostolík
www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-14177580841885/fotografie/245512/liptovska-impresia-2/?album=6683

horkovzdušný balón
www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-14177580841885/fotografie/247752/diagonalne-suvislosti-15/

jesenné lístie
www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-14177580841885/fotografie/157385/oo-oo-ooo/?album=6683

kvietok
www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-14177580841885/fotografie/238390/jesenne-malovanie-14/

prechod pre chodcov
www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-14177580841885/fotografie/210411/prechodove-linie/?album=6683

domy a ploty
www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-14177580841885/fotografie/208009/introvertny-svet-7/

knihy v kníhkupectve
www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-14177580841885/fotografie/214079/diagonalne-suvislosti-4/

prádlo na sušiaku
www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-14177580841885/fotografie/156301/myslienky-2/?album=9360

Tož tak, tebou spomínaný tutorial k použitu dlhého času som nevidela, prišla som na to sama, tým že hľadám nové cestičky, a na to, aké objekty fotiť som tiež nečítala manuál, ale stačí sa pozerať okolo seba, nastaviť primeraný čas a pohnúť foťákom v správnom smere
Veľké ponaučenie - pred kritikou si dobre prezrieť galériu autora... Zrejme som sa príliš zameral na sériu Jesenné maľovanie a fotky od 19 po 24... Moja poznámka smerovala na tieto fotky, nie na celú tvorbu autorky...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-12-07 10:10:32
príspevok od: SteveS
Ja ta plne chápem a vobec nevidim problem ci nespravny nazor v tvojej kritike. Ja sam cosi neraz kriticky napisem aj tam kde vela ludi len pozitivne hodnotí ... ja sa uz inymi komentami snazim kriticky nezaoberat, ale sustredit sa len nna fotku. Myslim si ze taketo nase doplnanie spektra aj cimsi inym, aj ked nepopularnym, je spravne, lebo niekto to musi robit a mnohí si len zahryznu do jazyka, lebo sa hanbia a boja verejne kritizovat. Zaciatocnik si nie je svojim nazorom isty a len sa hlada, ale ten kto fotí dlho (bez ohladu na svoju kvalitu), je viac vyhranený a je si istý svojím názorom a tak by sa mal ozvat ak vidí danú vec inak. Spektrum názorov je pre autora dôležite. Ja ani ty sa za svoj nehanbíme a to je dobre. Verim ze nas za to nikto nezlyncuje ak to napiseme slusne
...
A vela zavisi aj od nalady cloveka ... niekedy mame chapavejsiu, vnimavejsiu naladu a viac sme ochotní hladat to "cosi dobre" aj v menej zaujimavom motíve a fotke. Inokedy naopak sme unavení a mrzutí a nemame naladu ani chut sa vyzivat a zaoberat tym co nas neoslni priam na prvý pohlad ako uzasne dielo. Ale aj to je normalne, podstatne je, že tej druhej, mrzutejsej stranky nie je u ludi v prejave viac
...
Dodávam že naviac, napísal si teraz na záver aj konkretne odôvodnenie a aj velmi pekne tvorive napady a tipy do pléna ... cim jasne poukazujes az ako vysoko mas latku a ako si nad vecou. Teda si kostruktivne svoju kritiku oprel o realne fakty. Tomu sa neda oponovat.
Ty to vieš furt tak pekne napísať...
A s tou náladou máš pravdu - včera mi Mikuláš nič, celkom nič nedoniesol... A odniesla si to Kvetka...
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-12-07 10:06:47
príspevok od: Stratený Stano
Rozumiem Števo... Ale práve kvôli tomu, aby Kvetka mala ako spätnú väzbu i iný názor než pochvalný, podujal som sa na takúto nevďačnú úlohu... Týchto fotografií je naozaj veľmi veľa a v podstate všetky zachytávajú nejaké stromy, pričom úprava je zakaždým rovnaká, akurát to rozostrenie je niekde viac, niekde menej... No nevidel som, že by to niekto skúsil s iným motívom... napr. farebné ceruzky, tulipány postavené do zástupu... a našlo by sa mnoho ďalších nápadov... Bolo by to v niečom nové a iné...
Ja ta plne chápem a vobec nevidim problem ci nespravny nazor v tvojej kritike. Ja sam cosi neraz kriticky napisem aj tam kde vela ludi len pozitivne hodnotí ... ja sa uz inymi komentami snazim kriticky nezaoberat, ale sustredit sa len nna fotku. Myslim si ze taketo nase doplnanie spektra aj cimsi inym, aj ked nepopularnym, je spravne, lebo niekto to musi robit a mnohí si len zahryznu do jazyka, lebo sa hanbia a boja verejne kritizovat. Zaciatocnik si nie je svojim nazorom isty a len sa hlada, ale ten kto fotí dlho (bez ohladu na svoju kvalitu), je viac vyhranený a je si istý svojím názorom a tak by sa mal ozvat ak vidí danú vec inak. Spektrum názorov je pre autora dôležite. Ja ani ty sa za svoj nehanbíme a to je dobre. Verim ze nas za to nikto nezlyncuje ak to napiseme slusne
...
A vela zavisi aj od nalady cloveka ... niekedy mame chapavejsiu, vnimavejsiu naladu a viac sme ochotní hladat to "cosi dobre" aj v menej zaujimavom motíve a fotke. Inokedy naopak sme unavení a mrzutí a nemame naladu ani chut sa vyzivat a zaoberat tym co nas neoslni priam na prvý pohlad ako uzasne dielo. Ale aj to je normalne, podstatne je, že tej druhej, mrzutejsej stranky nie je u ludi v prejave viac
...
Dodávam že naviac, napísal si teraz na záver aj konkretne odôvodnenie a aj velmi pekne tvorive napady a tipy do pléna ... cim jasne poukazujes az ako vysoko mas latku a ako si nad vecou. Teda si kostruktivne svoju kritiku oprel o realne fakty. Tomu sa neda oponovat.
 
Kvietok
2011-12-07 10:00:49
príspevok od: Stratený Stano
Rozumiem Števo... Ale práve kvôli tomu, aby Kvetka mala ako spätnú väzbu i iný názor než pochvalný, podujal som sa na takúto nevďačnú úlohu... Týchto fotografií je naozaj veľmi veľa a v podstate všetky zachytávajú nejaké stromy, pričom úprava je zakaždým rovnaká, akurát to rozostrenie je niekde viac, niekde menej... No nevidel som, že by to niekto skúsil s iným motívom... napr. farebné ceruzky, tulipány postavené do zástupu... a našlo by sa mnoho ďalších nápadov... Bolo by to v niečom nové a iné...
Stanko, k tomu len dodám, že možno by stačilo si len pozrieť moju galérku ... viem, mazanice nie sú príliš populárne, zhusta nie sú v topke, takže zapadnú niekde v poli noname fotiek, ale mňa to baví a svojich priaznivcov majú, len sa k nim ľudia dostanú často len cielene cez moju galérku.
A napr. série Introvertný svet a Diagonálne súvislosti sú dlhočasovky a nie sú to stromy. A ja nemám potrebu vysvetľovať v popise z čoho fotka vznikla, a u abstraktov to považujem vyslovene za zbytočné rozptyľovanie pozornosti, ale pre zaujímavosť, čo používam ako objekty pre dlhočasové mazanice

kostolík
www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-14177580841885/fotografie/245512/liptovska-impresia-2/?album=6683

horkovzdušný balón
www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-14177580841885/fotografie/247752/diagonalne-suvislosti-15/

jesenné lístie
www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-14177580841885/fotografie/157385/oo-oo-ooo/?album=6683

kvietok
www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-14177580841885/fotografie/238390/jesenne-malovanie-14/

prechod pre chodcov
www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-14177580841885/fotografie/210411/prechodove-linie/?album=6683

domy a ploty
www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-14177580841885/fotografie/208009/introvertny-svet-7/

knihy v kníhkupectve
www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-14177580841885/fotografie/214079/diagonalne-suvislosti-4/

prádlo na sušiaku
www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-14177580841885/fotografie/156301/myslienky-2/?album=9360

Tož tak, tebou spomínaný tutorial k použitu dlhého času som nevidela, prišla som na to sama, tým že hľadám nové cestičky, a na to, aké objekty fotiť som tiež nečítala manuál, ale stačí sa pozerať okolo seba, nastaviť primeraný čas a pohnúť foťákom v správnom smere
 
Kvietok
2011-12-07 09:57:37
príspevok od: Stratený Stano
Keď ja som už taký... čo na srdci, to na jazyku...
Na maturitnom plese sa náš súdruh riaditeľ zle vysmrkal a na nose mu ostal poriadne veľký sopeľ... Každý sa popod fúzy vyškieral, ale nikto nič... Mne to nedalo a tak som mu to povedal, nech sa dá do poriadku... po plese si ma pozval do riaditeľne a dostal som svoje, že som si z neho robil pred všetkými posmech...
A furt som sa nepoučil...
To uvádzam len ako moju skúsenosť, samozrejme to s tvojou reakciou nemá žiadny súvis...
Stanko, niekto skladá koláže, niekto fotí mazanice, niekto portréty, niekdo krajinky ... do mrtva to isté ... a vždy sa nájdu ľudia, ktorým tá monotónnosť nesadne, ale tak to bolo aj bude. Žiadna fotka, žiadna séria sa nikdy nebude páčiť všetkým. Takže tebe nesedia tieto rozmazané kmene. A vyjadril si to sposobom, ktorý si v danej chvíli považoval za vhodný. A sám si si tú formu podania aj uvedomil a zhodnotil
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-12-07 09:06:34
príspevok od: SteveS
Ja to vidím kus inak ale nereagujem na teba pre to ze si myslím že más nespravny názor alebo ze nemáš pravdu, lebo lkaždý máme tú svoju pravdu ... reagujem na tvoj koment len aby si mal aj ty spätnú väzbu o iných názoroch...
...
že množstvo podobných síce áno, ale je medzi nimi rozdiel ... tie podobné su prelínané, skoro nič v nich osobitne nevynikne, su zliate ... tu kmene v zvláštnej modrej farbe vyznievaju výrazne von "z davu" a pôsobia ako záchytný bod pre moje oko a medzi tým jemnejšie vlnenie farieb ... foto ma viac upútalo až po roztkliku, na to si dávam pozor lebo pred rozklikom bez detailov ide u abstreaktu často "o nič" ... a včerajšia bez zelene sa mi páčila ešte viac a tam som zanechal aj ideu, myšlienku ktorú tá fotka vo mne vyvolala a ktorá si myslím sedí v tom abstrakte dobre na mieru ... tu by to mohlo tiež platiť ale zelená to už utlmuje a brzdí
Rozumiem Števo... Ale práve kvôli tomu, aby Kvetka mala ako spätnú väzbu i iný názor než pochvalný, podujal som sa na takúto nevďačnú úlohu... Týchto fotografií je naozaj veľmi veľa a v podstate všetky zachytávajú nejaké stromy, pričom úprava je zakaždým rovnaká, akurát to rozostrenie je niekde viac, niekde menej... No nevidel som, že by to niekto skúsil s iným motívom... napr. farebné ceruzky, tulipány postavené do zástupu... a našlo by sa mnoho ďalších nápadov... Bolo by to v niečom nové a iné...
 
Kvietok
2011-12-06 23:10:23
príspevok od: SteveS
Ja to vidím kus inak ale nereagujem na teba pre to ze si myslím že más nespravny názor alebo ze nemáš pravdu, lebo lkaždý máme tú svoju pravdu ... reagujem na tvoj koment len aby si mal aj ty spätnú väzbu o iných názoroch...
...
že množstvo podobných síce áno, ale je medzi nimi rozdiel ... tie podobné su prelínané, skoro nič v nich osobitne nevynikne, su zliate ... tu kmene v zvláštnej modrej farbe vyznievaju výrazne von "z davu" a pôsobia ako záchytný bod pre moje oko a medzi tým jemnejšie vlnenie farieb ... foto ma viac upútalo až po roztkliku, na to si dávam pozor lebo pred rozklikom bez detailov ide u abstreaktu často "o nič" ... a včerajšia bez zelene sa mi páčila ešte viac a tam som zanechal aj ideu, myšlienku ktorú tá fotka vo mne vyvolala a ktorá si myslím sedí v tom abstrakte dobre na mieru ... tu by to mohlo tiež platiť ale zelená to už utlmuje a brzdí
vďaka Števko za písmenká, potešili ma ... oba odstavce, prvý o tolerancii k iným názorom a druhý s úvahami o stromových abstraktoch ... vidím to rovnako, aj s tým porovnaním tých posledných dvoch fotiek
 
Kvietok
2011-12-06 22:58:17
príspevok od: Chico
Pani kolegyňa tak som rád že sa konečne vedecky potvrdilo že nevidím len čierno bielo....údajne vidím pravdepodobne pastelovo...tak som rád že to môžem verejne potvrdiť...kukám na Váš obrázok a naozaj...vidím príjemné farby a dokonca aj pastelovo. Len mám dilemu, som nerozhodný...neviem pri ktorom kmienku si spraviť svoju poznávaciu cvrkcvrk značku....
no ja myslím, že pri šeckých ... šak treba jednoznačne ohraničiť celé teritórium ... či ?
vďaka Chico za milé pastelovo-dilemové písmenká a pozdravuj gazdu
 
Kvietok
2011-12-06 22:56:09
príspevok od: milanF
+++
dík
 
Kvietok
2011-12-06 22:54:52
príspevok od: Anena
Pekny abstrakt.
vďaka Anka, potešilo
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-12-06 22:45:07
...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-12-06 22:42:36
príspevok od: Stratený Stano
Kvietok, keďže sa poznáme osobne a viem, že si skvelá baba, poviem ti to priamo a tak ako to vidím - nudné, nudné a nudné...
Fotografií s touto úpravou sú plné stránky... Kedysi niekto na to prišiel, uverejnil tutoriál a množstvo užívateľov to dodnes skúša... Ja chodím na mnohé portály, sledujem denne množstvo foto a tam zaznievajú podobné antipatie...
Neskúsiš niečo iné, niečo nové... Ja viem, že to vieš...
Ja to vidím kus inak ale nereagujem na teba pre to ze si myslím že más nespravny názor alebo ze nemáš pravdu, lebo lkaždý máme tú svoju pravdu ... reagujem na tvoj koment len aby si mal aj ty spätnú väzbu o iných názoroch...
...
že množstvo podobných síce áno, ale je medzi nimi rozdiel ... tie podobné su prelínané, skoro nič v nich osobitne nevynikne, su zliate ... tu kmene v zvláštnej modrej farbe vyznievaju výrazne von "z davu" a pôsobia ako záchytný bod pre moje oko a medzi tým jemnejšie vlnenie farieb ... foto ma viac upútalo až po roztkliku, na to si dávam pozor lebo pred rozklikom bez detailov ide u abstreaktu často "o nič" ... a včerajšia bez zelene sa mi páčila ešte viac a tam som zanechal aj ideu, myšlienku ktorú tá fotka vo mne vyvolala a ktorá si myslím sedí v tom abstrakte dobre na mieru ... tu by to mohlo tiež platiť ale zelená to už utlmuje a brzdí
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-12-06 22:19:18
Keď ja som už taký... čo na srdci, to na jazyku...
Na maturitnom plese sa náš súdruh riaditeľ zle vysmrkal a na nose mu ostal poriadne veľký sopeľ... Každý sa popod fúzy vyškieral, ale nikto nič... Mne to nedalo a tak som mu to povedal, nech sa dá do poriadku... po plese si ma pozval do riaditeľne a dostal som svoje, že som si z neho robil pred všetkými posmech...
A furt som sa nepoučil...
To uvádzam len ako moju skúsenosť, samozrejme to s tvojou reakciou nemá žiadny súvis...
 
Kvietok
2011-12-06 22:08:19
príspevok od: Stratený Stano
Kvietok, keďže sa poznáme osobne a viem, že si skvelá baba, poviem ti to priamo a tak ako to vidím - nudné, nudné a nudné...
Fotografií s touto úpravou sú plné stránky... Kedysi niekto na to prišiel, uverejnil tutoriál a množstvo užívateľov to dodnes skúša... Ja chodím na mnohé portály, sledujem denne množstvo foto a tam zaznievajú podobné antipatie...
Neskúsiš niečo iné, niečo nové... Ja viem, že to vieš...
Stanko vďaka za názor
len toto je momentálne moja šálka kávy ako to nazval Walde ... a presne to vystihol, tým momentálne žijem, sú to farebné obrázky, abstrakcie, v ktorých vidím odrazy svojho vnútra, svojich pocitov, ak to zarezonuje, tak viem, že je to ono ... ja nedokážem vytvárať obrázky programovo podľa želania divákov ... takže ti nemožem sľúbiť, že budem fotiť niečo iné, aj keď chápem, že ťa to nudí a rada by som ťa potešila niečím iným ... ale zmena je u mňa možná, len keď budem cítiť vnútornú potrebu
A zatiaľ sa tu ľudia zastavujú, ak sa nebudú, tak budem také obrázky robiť aj naďalej, len z nich budú "šuflíkofky"
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-12-06 17:13:42
Kvietok, keďže sa poznáme osobne a viem, že si skvelá baba, poviem ti to priamo a tak ako to vidím - nudné, nudné a nudné...
Fotografií s touto úpravou sú plné stránky... Kedysi niekto na to prišiel, uverejnil tutoriál a množstvo užívateľov to dodnes skúša... Ja chodím na mnohé portály, sledujem denne množstvo foto a tam zaznievajú podobné antipatie...
Neskúsiš niečo iné, niečo nové... Ja viem, že to vieš...
 
Anena
2011-12-06 15:41:10
Pekny abstrakt.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
milanF
2011-12-06 13:20:26
+++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Chico
2011-12-06 13:18:56
Pani kolegyňa tak som rád že sa konečne vedecky potvrdilo že nevidím len čierno bielo....údajne vidím pravdepodobne pastelovo...tak som rád že to môžem verejne potvrdiť...kukám na Váš obrázok a naozaj...vidím príjemné farby a dokonca aj pastelovo. Len mám dilemu, som nerozhodný...neviem pri ktorom kmienku si spraviť svoju poznávaciu cvrkcvrk značku....
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
 
Clona: 9
Expozícia: 1/3.33 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Canon EOS 30D
Ohnisko: 57 mm
Pridané: 2011-12-06 11:42:17
Na kritiku: 2011-12-06 11:42:46
Miesto:
Témy:
Albumy: Jesenné maľovanie