skoro Lara

Body: 147.67    Videnia: 3012    Páči sa: 3

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
b0baz
2012-02-17 23:23:57
Na mňa pôsobí príjemne, páči. Ten podpis nemusím, tričko áno. ;-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Erny
2012-02-17 20:07:33
kvalitka
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
meetU
2012-02-17 19:32:36
pekna tonalita
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
pampúch
2012-02-17 19:27:09
príspevok od: pekelnikivan
úplne súhlasím
Súhlasím aj ja nejde o to, aby portréty hodnotili aj tý kolegolci čo s tým nemajú skúsenosti prípadne ani nebudú mať, ide o to že odfotiť krajinu je jednoduhǎie ako portrét dokážem to krajinkári!
Pôjde to pomaly, ale zaostirote!
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-02-17 19:12:04
príspevok od: pampúch
Dnes mi prišil statív s hlavou a diltrami idem na to, len pre to, že moje nápady už nemôžem realizovať....
Ahaaaa, ktosi ti doma zaviazal motúzik, na nohaviciach )))
...
Chúďa naše, čo len s tebou bude? Veď ty ani len vo sne netušíš do čoho strašného ideš! Si pripravený vstávať po tme ráno aspoń tri hodiny pred východom slnka? Po tme sa presúvať bližšie ku miestu činu? Čím ďalej tým lepšie? Potom sa po temnom lese a skalách škriabať nahor klučkujúc medzi medveďmi a vlkmi? Byť počas prvých pozlátených lúčov už na štande hore, statív zložený a všetko nastavené? A vrátiť sa naprázdno a bez záberov ak príde oblak a slnko nadobro na prvé ranné hodiny zahalí a svetlo ti schová? V zime keď medvede konečne zalezú, kľučkovať medzi lavínami? Riskovať omrznutie nosa, uší aj prstov?
...
Ale ešte je možnosť sa namiesto celej krajiny sústrediť len na malé zátišia. Nájdeš si nejaké náhradné krivky pripomínajúce tie čo si fotil predtým, napríklad v potoku na oblých kameňoch
 
tibiko12
2012-02-17 19:05:03
páči sa mi veľmi dobre odvedená práca
 
pekelnikivan
2012-02-17 18:48:56
príspevok od: Conscientia
hmm ... čo tak trochu triezvej súdnosti? vytýkanie tak jemných "nedokonalostí" skôr hraničiacich s vkusom sa mi zdá prinajmenšom za neopodstatnené. Portrét je nasvietený naopak vynikajúco. Kiež by sa aspoň percento fotografií na tomto serveri priblížilo kvalite tohoto obrázku

p.s.: autora fotografie nepoznám (je už žiaľ pravidlo, že sa tu "hodnotí" kvalita kamarátstva, ako kvalita fotografií)
úplne súhlasím
 
pampúch
2012-02-17 18:38:08
Kokos píšem to z mobilu a preskakuje to he he
 
pampúch
2012-02-17 18:37:14
príspevok od: SteveS
Beriem ťa za slovo, kedy začíname?
Dnes mi prišil statív s hlavou a diltrami idem na to, len pre to, že moje nápady už nemôžem realizovať....
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-02-17 17:46:25
príspevok od: pampúch
na fotke nič neruší, skôr vzruší dobrá práca a ten náklad dám sa ja pekne na krajinky
Beriem ťa za slovo, kedy začíname?
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-02-17 17:45:44
príspevok od: Conscientia
Perfektne zvládnutá fotografia. Kompozícia možno má nejaké rezervy, ale vôbec mi to nevadí
Po tvrdšej kritike mi kvôli spestreniu spektra tiež nedá nezastať sa tejto fotografie, ráno som tu len narýchlo nahádzal body bez komentára. To čo napíšem je ale tiež len osobný názor, nevnucujem ho, ani ním nekritizujem protinázory.
...
Aj podľa mńa ide o oveľa hodnotnejšiu fotografiu a nasvietenie ako tu býva v priemere zvykom. Má (mimo kompozície) mnohé (pre mńa skoro všetky) atribúty vyzretého autora, ktorý tu všetko robil a nasvecoval tak ako chcel a ako to aj dobre vedel. Na to, že ide o neintímne a netlmené, naopak o dosť silné svetlo a celoplošne zreteľný a jasný portrét , to považujem za až vynikajúco atmosfericky nasvietené aj graficky spracované a podané, s veľmi vhodne zvoleným softovým a tonálnym riešením fotky
...
Mne svetlo a tiene dokonale ladia a okuliare mi pristanú tomu image, ktorý sa autor snažil dosiahnuť. Jemne ironický úsmev a sebavedomý hravý výraz tváre perfektne zapadá do celej mozaiky. Tiene pod bradou aj na líci príjemne a nenásilne oddeľujú tvár a zvýrazńujú pevnú bradu, líca aj osvetlenú časť svalstva krku, čo pridáva žene na dojme športovo-bojového typu. Naviac sa tieto tiene jemne rozpíjajú na okrajoch do okolitej tonálnej škály a vôbec nepôsobia ostro a amatérsky ohraničené. Ledabolo prehodené vlasy zjemnujú "bojovú" tvrdosť ale nielen tú, zjemńujú aj erotický podtón ktorý sála zo zdôrazneného poprsia. Celok tým pôsobí nevinnejšie, dievčensky. Celé foto pôsobí na mńa ako mozaika zo vkusne a premyslene zúčastnených komponentov.
...
Ak by autor (ako sám spomína) zastihol "tancujúcu" modelku v lepšej kompozícii a pozadie atmosfericky dovinetoval a ešte viac tým motív zdôraznil a potlačil nepodstatné časti pozadia, šlo by podľa mńa už naozaj o dokonalú fotgrafiu.
...
Na záver som sa pozrel aj do galérie autora a jeho fotka, ktorú sem na portál pridal ako prvú ma utvrdila, že som sa v dojme o jeho vyzretosti nemýlil. Asi sa od neho viac môžem učiť ako mu radiť Kalendár s fotkami ako je to prvé foto si hockedy rád dám na stenu. Držím palce aj v ďalšej tvorbe. Dodávam že ho nepoznám a zaregistroval som ho dnes prvý raz.
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-02-17 16:47:36
nie, nie...už nechcem byť krava...ľúúúúúbilo by sa mi na chvíľku byť po rozkliku....monitorova ľavá strana......len mám obavy čo by na to povedala Lara
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
seifi
2012-02-17 14:03:59
dobre, až na tú lepiacu pásku s menom výrobcu cez ľavú ruku :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
alkaline
2012-02-17 13:48:19
...keď som to videl u susedov tiež ma to meno napadlo...)))... ...päťtridvapäť sa mi páči viac... ...ale aj toto ja fajn...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
ady_h
2012-02-17 13:29:58
príspevok od: atti
V podstate súhlasím s JaroD. ale to ťa asi vopred neposunie, takže: najbližšie vyskúšaj použitie odrazky zdola, aby sa zjemnil tieň pod nosom. Čo sa týka svetla, rozhodni sa, čo je téma fotografie. Tu odvádza pozornosť príliš svetlé rameno a prsia, a až potom padá pohľad na tvár. Vzhľadom k tomu, že si zvolil kategóriu portrét, by to malo byť asi opačne. Ad kompo: dotyk na ľavej strane aj hore je rušivý. Tiež daj pozor, čo sa zrkadluje v okuliaroch. Nedávno som niekde videl návod, ako vybrať zrkadlenie z okuliarov a vložiť nejaké úplne iné.
dakujem za upozornenia ale par veci je tam tak ako som chcel, hlavne tiene pod nosom, to co sa leskne v okuliaroch je prave ta odrazka, ktoru som mohol pravda odretusovat, tvrde svetlo som volil schvalne, dokonca pri prvej verzii svietenia bolo este trvrdsie chcel som som nechat vyniknut tvrde crty tvare a tak ... kompozicia nieje najstastnejsia ale pri foteni mi tancovala
 
ady_h
2012-02-17 13:26:45
tu sa to rozbehlo, kazdopadne dakujem za komenty take aj take, fotka ma od dokonalosti daleko a pojdem dokonala fotografia je tiez blbost lebo nikdy nejde o objektivtu ale subjektivne nazory a pocity bol tu niekde jeden koment podla minusov ktore som tam nasiel by bolo najlepsie ju vymazat
 
samoma
2012-02-17 13:19:57
pekný portrét, krv a mlieko, .......či naopak ?
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
oka
2012-02-17 11:10:35
Pednosti má len tá modelka....
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 5 | Impakt: 5 | Priemer: 5.00
 
jerzi45
2012-02-17 10:56:15
chcem vidieť zdravého chlapa, ktorému sa toto nepáči...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
mirosz
2012-02-17 10:25:44
Dobre rastu na zahori.
 
Conscientia
2012-02-17 10:06:35
príspevok od: atti
Ak môj koment berieš ako výčitku, je to tvoj uhol pohľadu. Ten môj je o tom, že som upozornil autora na chybyčky krásy, nad ktorými sa môže zamyslieť a ak uzná za vhodné, už pri budúcom fotení si na ne môže dať pozor. Alebo sa tu nikto nechce zlepšovať? Skutočne je táto fotografia v tvojom ponímaní dokonalá?
jasné že nie je dokonalá (ani netuším, či niečo také existuje), ale keď beriem do úvahy, čo sú schopní sem ľudia vylepiť a zožať za to trojsedmičkové ódy, tak toto je skutočne dobrá fotka. Ja osobne mám len pocit, že čím lepšiu fotku tu vidím, tým viac chýb jej ľudia vytknú ... čo je škoda
 
atti
2012-02-17 09:51:01
príspevok od: Conscientia
hmm ... čo tak trochu triezvej súdnosti? vytýkanie tak jemných "nedokonalostí" skôr hraničiacich s vkusom sa mi zdá prinajmenšom za neopodstatnené. Portrét je nasvietený naopak vynikajúco. Kiež by sa aspoň percento fotografií na tomto serveri priblížilo kvalite tohoto obrázku

p.s.: autora fotografie nepoznám (je už žiaľ pravidlo, že sa tu "hodnotí" kvalita kamarátstva, ako kvalita fotografií)
Ak môj koment berieš ako výčitku, je to tvoj uhol pohľadu. Ten môj je o tom, že som upozornil autora na chybyčky krásy, nad ktorými sa môže zamyslieť a ak uzná za vhodné, už pri budúcom fotení si na ne môže dať pozor. Alebo sa tu nikto nechce zlepšovať? Skutočne je táto fotografia v tvojom ponímaní dokonalá?
 
scoty
2012-02-17 09:49:27
a kde ma nejaku zbran ked prisla z terminatora??
 
pampúch
2012-02-17 09:48:41
Súhlasím s Tebou hodnotenie tu viac menej nemá zmysel.
 
Conscientia
2012-02-17 09:36:43
Perfektne zvládnutá fotografia. Kompozícia možno má nejaké rezervy, ale vôbec mi to nevadí
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Conscientia
2012-02-17 09:33:49
príspevok od: atti
V podstate súhlasím s JaroD. ale to ťa asi vopred neposunie, takže: najbližšie vyskúšaj použitie odrazky zdola, aby sa zjemnil tieň pod nosom. Čo sa týka svetla, rozhodni sa, čo je téma fotografie. Tu odvádza pozornosť príliš svetlé rameno a prsia, a až potom padá pohľad na tvár. Vzhľadom k tomu, že si zvolil kategóriu portrét, by to malo byť asi opačne. Ad kompo: dotyk na ľavej strane aj hore je rušivý. Tiež daj pozor, čo sa zrkadluje v okuliaroch. Nedávno som niekde videl návod, ako vybrať zrkadlenie z okuliarov a vložiť nejaké úplne iné.
hmm ... čo tak trochu triezvej súdnosti? vytýkanie tak jemných "nedokonalostí" skôr hraničiacich s vkusom sa mi zdá prinajmenšom za neopodstatnené. Portrét je nasvietený naopak vynikajúco. Kiež by sa aspoň percento fotografií na tomto serveri priblížilo kvalite tohoto obrázku

p.s.: autora fotografie nepoznám (je už žiaľ pravidlo, že sa tu "hodnotí" kvalita kamarátstva, ako kvalita fotografií)
 
NIKON D666
2012-02-17 08:22:58
paci sa mi velmi :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
atti
2012-02-17 08:12:46
V podstate súhlasím s JaroD. ale to ťa asi vopred neposunie, takže: najbližšie vyskúšaj použitie odrazky zdola, aby sa zjemnil tieň pod nosom. Čo sa týka svetla, rozhodni sa, čo je téma fotografie. Tu odvádza pozornosť príliš svetlé rameno a prsia, a až potom padá pohľad na tvár. Vzhľadom k tomu, že si zvolil kategóriu portrét, by to malo byť asi opačne. Ad kompo: dotyk na ľavej strane aj hore je rušivý. Tiež daj pozor, čo sa zrkadluje v okuliaroch. Nedávno som niekde videl návod, ako vybrať zrkadlenie z okuliarov a vložiť nejaké úplne iné.
 
Krtko fotografom
2012-02-17 07:54:06
Uf, tak tomu sa hovori nebezpecna zbran . Nema nahodou v sobotu volno? Ak ano, tak sa hned zenim .
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-02-17 07:23:08
páči
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
stano.stano
2012-02-17 07:11:29
Bolo by to dobré, nebyť toho nešťastného orezu....
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 1 | Impakt: 5 | Priemer: 4.00
 
palys
2012-02-17 06:46:02
DOBRA.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matej Rumanský
2012-02-17 06:37:31
príspevok od: gastiv
No ta ma ale BOMBY
no, skoro sa nevosli
 
gastiv
2012-02-17 02:56:12
No ta ma ale BOMBY
 
pampúch
2012-02-17 02:36:51
na fotke nič neruší, skôr vzruší dobrá práca a ten náklad dám sa ja pekne na krajinky
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
rk.
2012-02-17 01:37:19
no ... na pocet zobrazeni dnes urcite vyhra, ma na to predpoklady
mna vyslovene rusi ten ostry odraz niecoho v okuliaroch ...
modelka pekna
 
JaroD.
2012-02-17 01:19:03
Na prvý pohľad pôsobí slečna ako objekt mužských túžob, to je však málo to určite nestačí k dobrému pocitu z fotografie, portrét slečny v tmavých okuliaroch s páskou na ruke vytvára bariéru, ktorá spoľahlivo zabíja akýkoľvek pocit z fotografie.
 
MX5_SVK
2012-02-17 01:06:43
Velmi sa mi paci ta uprava, DOFko. Aj cela myslienka tej fotky. Taky lahko ironicky usmev. Je to skvele. Ked vidim taketo fotky tak mi dochadza ze este vela vody pretecie kym sa k foteniu vobec priblizim.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
 
Clona: 4.5
Expozícia: 1/80.00 sec
ISO: 50
Fotoaparát: Canon EOS 5D Mark II
Objektív: Canon EF 24-70mm f/2.8L USM
Ohnisko: 58 mm
Pridané: 2012-02-16 23:41:16
Na kritiku: 2012-02-16 23:41:40
Miesto:Senica
Témy: portrét
Albumy: portrety a spol.