Demänovka . .

Body: 491.67    Videnia: 6323    Páči sa: 20

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Matej Rumanský
2012-08-16 12:51:49
príspevok od: MartinX
nádherná
vdaka Martin
 
MartinX
2012-08-16 12:13:49
nádherná
 
Matej Rumanský
2012-06-11 18:01:19
príspevok od: Nico 1
Toto je fakt famózna foto.Je to doslova ako z rozprávkového lesa!Pekná práca 7 7 7
vdaka Milos !
 
Nico 1
2012-06-11 17:55:06
Toto je fakt famózna foto.Je to doslova ako z rozprávkového lesa!Pekná práca 7 7 7
 
REBEL
2012-05-18 12:09:43
super
 
walde
ocenenie redakciou 2012-05-16 19:13:30
...táto mi ušla...môjmu oku velice lahodí
 
Matej Rumanský
2012-05-14 19:11:57
príspevok od: Haratyk
Výborné
dakujem
 
Haratyk
2012-05-14 18:36:42
Výborné
 
Dandy007
2012-05-13 21:39:56
Pekne ozivujuce svetlo aj farby, rozmazana voda sa mi tiez paci. Nieco je tusim za mostom, mozno by pomohlo dat nizsie fotoaparat (ak sa dalo). Ale fotka aj tak pekna.
 
majklnajt
2012-05-12 12:19:00
Komu sa to nepáči? Lebo podľa mňa je to gýčové, vyzerá to ako spravené v počítači
 
Matej Rumanský
2012-05-11 06:10:26
príspevok od: SteveS
Toto sa ti podarilo teda, skvele. Krásne svetlo aj kompozícia, má to výbornú priestorovú hĺbku aj perfektné prekreslenie tečúcej vody. U mna jedna z tvojich naj foto!
dakujem, potesilo na dusi . .
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-05-11 06:08:09
Toto sa ti podarilo teda, skvele. Krásne svetlo aj kompozícia, má to výbornú priestorovú hĺbku aj perfektné prekreslenie tečúcej vody. U mna jedna z tvojich naj foto!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Margot
2012-05-10 23:31:30
Skvelá,upokojujúca fotečka.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
lamontagne
2012-05-10 23:06:31
fantastikoš
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
rbr69
2012-05-10 23:01:25
príspevok od: MalejPrcek
Ta sofistikace mě až děsí. Scvhálně, viděl jsi něco takového v přírodě? Já teda ne a to v ní žiji. Osobně se mi to nelíbí ani jako abstrakt, ani jako umělecká fotografie ani jako nic. Prostě toto člověk vidět nemůže. A rozhodně se to nemůže honosit titulem Demänovská dolina - Lúčky, Liptov, Slovakia.
Nezlob se, ale tak to vnímám já. Abys nebyl příliš kritický a hodil nějaký ten flashback tak fotografie je skvěle nasvětlená a ostrá
filter ND 1000x je filter urceny na fotenie krajiny / prirody / vody atd. ... vysledok takej foto nikdy neuvidis v prirode, kedze neumerne natiahne expozicny cas ... co s tym? real to nebude ...
 
mato.draho
2012-05-10 21:58:12
Zaujímavý záber s dobrým svetlom a premyslenou kompo. Ale trochu by som ubral z farieb...
Inak može buc!
 
Azimut
2012-05-10 19:07:27
Tiež sa mi zdajú farbičky až prehnane vytiahnuté a to biele už vôbec nevyzerá ako voda. Pripomína mi to obrazy z čínskeho obchodu,čo sa zapínajú do elektriny...
 
milanillo
2012-05-10 19:04:24
super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
delfinmsvk
2012-05-10 17:46:44
Veľmi pekne Ti to vyšlo, až mám pocit že sa odnekial zhmotní niekto z Twilight-u :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Ivan G
2012-05-10 17:34:06
skvela fotka
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
stano66
2012-05-10 17:28:59
výborná. viac upratať kameň vpravo dolu.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
VonXxX
2012-05-10 16:39:48
príspevok od: Matej Rumanský
filtre.. CPL a na nom nd1000x ...
Expozičný čas: 123.0 s sec
kua parada
 
Sharlottka
2012-05-10 16:37:32
krása...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matej Rumanský
2012-05-10 16:36:19
príspevok od: VonXxX
ake filtre si pouzil? parada....
filtre.. CPL a na nom nd1000x ...
Expozičný čas: 123.0 s sec
 
VonXxX
2012-05-10 16:24:04
ake filtre si pouzil? parada....
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
arpo
2012-05-10 16:16:55
- za kompozíciu a + za svetlo
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 4 | Impakt: 4 | Priemer: 4.33
 
zombi
2012-05-10 14:39:14
mozno keby nebolo vsetko cervene, tak by vynikli aj ine farby...
 
a3ok
2012-05-10 13:33:07
nadherne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
transporti686
2012-05-10 13:27:54
Čo uberá tejto fotke na impakte? Pre mňa prehnané farbičky, inak je to fajn fotka a nie je jej čo vytknúť po technickej stránke.......
 
KESKOSENI
2012-05-10 13:22:24
u mna nie,tá voda je podla mna uz príliš.....asi ako snake a malejprcek....
 
MalejPrcek
2012-05-10 12:53:41
Ta sofistikace mě až děsí. Scvhálně, viděl jsi něco takového v přírodě? Já teda ne a to v ní žiji. Osobně se mi to nelíbí ani jako abstrakt, ani jako umělecká fotografie ani jako nic. Prostě toto člověk vidět nemůže. A rozhodně se to nemůže honosit titulem Demänovská dolina - Lúčky, Liptov, Slovakia.
Nezlob se, ale tak to vnímám já. Abys nebyl příliš kritický a hodil nějaký ten flashback tak fotografie je skvěle nasvětlená a ostrá
 
viktorpp
2012-05-10 12:21:02
super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
rk.
2012-05-10 12:18:14
krasna praca!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matt83
ocenenie redakciou 2012-05-10 11:44:07
fajn, zmenil by som teplotu farieb na 5000K :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
the.saint
2012-05-10 09:20:59
Nádherná prácička...... veľmi príjemné foto
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kofoluska
2012-05-10 08:58:47
Myslim, ze je uz o mne vseobecne zname, ze milujem taketo fotky vody. :) Cim maznutejsie, tym lepsie. :) A nie, horizont ti veru nepada, ako tu niekto bol byval spominal. :) Krasna fotecka...a inspirujuca.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-05-10 08:51:19
príspevok od: Matej Rumanský
dobry den

urcite nie ste jediny..
v tom je dobry system hodnotenia, ze kazdy zahlasuje za to co sa mu luubi / neluubi ..
nenutim nikoho dat si to na plochu a ani to nikdy nebolo mojim zamerom ..
"smotana" je tam naschval, cesta tam je suhlasim, ale odmietam akekolvek "padanie"... na to si davam poriadny pozor ( vsetky veci krajinkarske fotim zo stativu ) pouzivam dokopy 3 vodovahy...

dakujem za nazor !
ja iba jednu ... tu vo fotaku. NDcko vyžaduje pevny podklad a trpezlivosť, ja občas ked strasne fuka sadnem aj na stativ, resp. na nožku a trpnem aby sa nepohol ani o milimetrik, aj ked sa podlamna vždy pohne.... zrejme budem nosiť zo sebou zavažie

gratulujem k foto
pekný den.
 
Pakistan
2012-05-10 08:35:56
Pekné++
 
LK1961
2012-05-10 08:35:49
Pekný pohľad,ale možno ubrať trochu z farieb
 
djsolty
2012-05-10 08:18:35
pekne
 
Matej Rumanský
2012-05-10 08:03:11
príspevok od: sonyboy
DIS IS GUUUUD!!! rozpravkova krajina Slovensko... osobne dik za tuto fotku
ja ďakujem ..
 
Matej Rumanský
2012-05-10 08:01:56
príspevok od: Marek Janicko
Ja ti nevim Karle. Neviem ci som tu jediny, no mne ta fotka vobec nereze. Nech sa divam, ako chcem oci mi po tom lietaju neskutocne. Chcem sa pozriet niekam inam a ihned mi prebliknu na tu dlhu smotanovu rieku. Podla mna to je prehnane.

Takisto mostik je taky fadny plasticky a nieco mi za nim spaty, ako asfaltka.
Plus pada ti horizont, ak sa zapozeras na koniec potoka.

Fotky prirody sa mi pacia, kedze som turista ale toto by som si nedal ani na plochu, nieto este na stenu.
Inac nieje to o tom, ze ti chcem napisat nieco negativne, ale proste ee a nieto este, ako fotka dna, kedze sa tu objavuju po stranke kvalitativnej lepsie fotky.
dobry den

urcite nie ste jediny..
v tom je dobry system hodnotenia, ze kazdy zahlasuje za to co sa mu luubi / neluubi ..
nenutim nikoho dat si to na plochu a ani to nikdy nebolo mojim zamerom ..
"smotana" je tam naschval, cesta tam je suhlasim, ale odmietam akekolvek "padanie"... na to si davam poriadny pozor ( vsetky veci krajinkarske fotim zo stativu ) pouzivam dokopy 3 vodovahy...

dakujem za nazor !
 
sonyboy
2012-05-10 07:28:12
DIS IS GUUUUD!!! rozpravkova krajina Slovensko... osobne dik za tuto fotku
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Marek Janicko
2012-05-10 07:24:58
Ja ti nevim Karle. Neviem ci som tu jediny, no mne ta fotka vobec nereze. Nech sa divam, ako chcem oci mi po tom lietaju neskutocne. Chcem sa pozriet niekam inam a ihned mi prebliknu na tu dlhu smotanovu rieku. Podla mna to je prehnane.

Takisto mostik je taky fadny plasticky a nieco mi za nim spaty, ako asfaltka.
Plus pada ti horizont, ak sa zapozeras na koniec potoka.

Fotky prirody sa mi pacia, kedze som turista ale toto by som si nedal ani na plochu, nieto este na stenu.
Inac nieje to o tom, ze ti chcem napisat nieco negativne, ale proste ee a nieto este, ako fotka dna, kedze sa tu objavuju po stranke kvalitativnej lepsie fotky.
 
transporti686
2012-05-10 06:36:37
príspevok od: slawmi
idem stale po tom najlepsom, naco investovat do niecoho s cim nebudem 100% spokojny, chcem byt 100% spokojny a tak investujem do niecoho co stoji za to a viem ze to nebudem menit po nejakom tom case, mal som uz rozne filtre no lee su doteraz tie naj ktore poznam a pracujem s nimi, maximalna spokojnost, co sa tyka financii, niesom milionar no dokazem dat za poriadne filtre aj 100ecka ked uz som tolko investoval do tela ci skla tak na to nenasadim nieco co iba zhorsi vysledok , takze investujem, viem ze nepotrebujem celu sadu a tak beriem len to co vyuzijem k pozadovanemu vysledku... ci je to bagatel, oproti telo a sklo, umm neodpoviem no viem ze to stoji za to!
ja s tebou súhlasím, ja len tvrdím jednu vec a budem ju tvrdiť ďalej, ak sa chcem venovať poriadne foteniu krajiny, tak potrebujem minimálne 4 filtre, 0,6 a 0,9 soft a hard, bez reverzáku sa zaobísť dá, ale zišiel by sa a silnejší prechoďák tiež nie zlý občas, takže to máme pri cenách nového filtra leee keď pôjdem na minimum cca 400-500usd v základe

rozdiel medzi kvalitou pre amatéra alebo poloprofi fotografa nie je tak zásadný medzi trebárs Hitech a Lee ako rozdiel v cene, cena nerovná sa sa rozdielu kvality, áno výsledok z Lee bude LEPŠÍ

Hitech still filters sa nesnažia byť top triedou pre profi fotografovanie, ale za ich cenu ponúkajú výborný výsledok

Celým príspevkom som chcel povedať iba to, že nárast kvality obrazu nie je až taký, aký je nárast financií, ktoré treba investovať do týchto filtrov.

Tým Vám neberiem možnosť si ich kúpiť, v pohode.
 
Matej Rumanský
2012-05-10 06:15:08
príspevok od: slawmi
idem stale po tom najlepsom, naco investovat do niecoho s cim nebudem 100% spokojny, chcem byt 100% spokojny a tak investujem do niecoho co stoji za to a viem ze to nebudem menit po nejakom tom case, mal som uz rozne filtre no lee su doteraz tie naj ktore poznam a pracujem s nimi, maximalna spokojnost, co sa tyka financii, niesom milionar no dokazem dat za poriadne filtre aj 100ecka ked uz som tolko investoval do tela ci skla tak na to nenasadim nieco co iba zhorsi vysledok , takze investujem, viem ze nepotrebujem celu sadu a tak beriem len to co vyuzijem k pozadovanemu vysledku... ci je to bagatel, oproti telo a sklo, umm neodpoviem no viem ze to stoji za to!
úplne sa stotožňujem s Tvojím názorom . .
 
heuffel
2012-05-10 04:21:33
Ja by som tie farby až tak nevyťahoval. Pôsobí to na mňa gýčovito.
 
slawmi
2012-05-10 00:46:06
príspevok od: transporti686
však v pohode, však si ich kúp, rozdiel v kvalite výslednej fotky je pri Hitech a LEE aj tak nie tak razantný ako tu ty popisuješ, ja ti to neberiem, len som povedal, že filtre, ktoré by som potreboval stoja cenu za digitálne telo, bavíme sa to u 5 až 6 filtroch ak by som chcel nové tak cena je jasné a je brutálne

nič viac a nič menej, kto si myslí, že si kúpim jeden lee filter a s tým výjde, si iba nahovára totálnu blbosť, ale to je jeho vec

kľudne si ich kúp, sú to výborné filtre......
uuum digitalne telo co stoji za to a budes s nim 100% spokojny do 100/200 ci 300e nepoznam, je to vec nazoru no ten kto nefotil drahsou triedou asi nepozna rozdiel, a bude spokojny... je to svinarna no vsetko to naj stoji o cosi viac nic v zlom len koment k diskusii
 
slawmi
2012-05-10 00:38:07
príspevok od: Matej Rumanský
pocuvaj teraz... ked mas poriadne telo, slusne objektivy,,, a vies, ze bez filtrov aj tak nedosiahnes pozadovanu kvalitu-vysledok...100/200/300 usd/evry je BAGATEĽ ... to myslim uplne vazne
idem stale po tom najlepsom, naco investovat do niecoho s cim nebudem 100% spokojny, chcem byt 100% spokojny a tak investujem do niecoho co stoji za to a viem ze to nebudem menit po nejakom tom case, mal som uz rozne filtre no lee su doteraz tie naj ktore poznam a pracujem s nimi, maximalna spokojnost, co sa tyka financii, niesom milionar no dokazem dat za poriadne filtre aj 100ecka ked uz som tolko investoval do tela ci skla tak na to nenasadim nieco co iba zhorsi vysledok , takze investujem, viem ze nepotrebujem celu sadu a tak beriem len to co vyuzijem k pozadovanemu vysledku... ci je to bagatel, oproti telo a sklo, umm neodpoviem no viem ze to stoji za to!
 
Matej Rumanský
2012-05-10 00:02:59
príspevok od: transporti686
však v pohode, však si ich kúp, rozdiel v kvalite výslednej fotky je pri Hitech a LEE aj tak nie tak razantný ako tu ty popisuješ, ja ti to neberiem, len som povedal, že filtre, ktoré by som potreboval stoja cenu za digitálne telo, bavíme sa to u 5 až 6 filtroch ak by som chcel nové tak cena je jasné a je brutálne

nič viac a nič menej, kto si myslí, že si kúpim jeden lee filter a s tým výjde, si iba nahovára totálnu blbosť, ale to je jeho vec

kľudne si ich kúp, sú to výborné filtre......
jo, našetrím, poriešim, prihlásim sa s výsledkom a porováme
 
transporti686
2012-05-10 00:00:30
príspevok od: Matej Rumanský
pocuvaj teraz... ked mas poriadne telo, slusne objektivy,,, a vies, ze bez filtrov aj tak nedosiahnes pozadovanu kvalitu-vysledok...100/200/300 usd/evry je BAGATEĽ ... to myslim uplne vazne

dal som tu istu odpoved do dvoch odpovedi na koment.. ale nemal som na nej co menit, je to o tom istom stale..
však v pohode, však si ich kúp, rozdiel v kvalite výslednej fotky je pri Hitech a LEE aj tak nie tak razantný ako tu ty popisuješ, ja ti to neberiem, len som povedal, že filtre, ktoré by som potreboval stoja cenu za digitálne telo, bavíme sa to u 5 až 6 filtroch ak by som chcel nové tak cena je jasné a je brutálne

nič viac a nič menej, kto si myslí, že si kúpim jeden lee filter a s tým výjde, si iba nahovára totálnu blbosť, ale to je jeho vec

kľudne si ich kúp, sú to výborné filtre......
 
Matej Rumanský
2012-05-09 23:51:30
príspevok od: JaroD.
Výborný výsledok
ďakujem !
 
Matej Rumanský
2012-05-09 23:47:20
príspevok od: transporti686
Lee filtre by som si dal povedať, ale to by som potreboval 0,6 a 0,9 hard a soft a ešte niečo silnejší a reverzák, to asi nedám a rozbiť filter za povedzme 100USD, by som šedivel
pocuvaj teraz... ked mas poriadne telo, slusne objektivy,,, a vies, ze bez filtrov aj tak nedosiahnes pozadovanu kvalitu-vysledok...100/200/300 usd/evry je BAGATEĽ ... to myslim uplne vazne

dal som tu istu odpoved do dvoch odpovedi na koment.. ale nemal som na nej co menit, je to o tom istom stale..
 
Matej Rumanský
2012-05-09 23:43:54
príspevok od: ajkabajka
nadherne ;-)
kujeem
 
Matej Rumanský
2012-05-09 23:41:12
príspevok od: davidwagner
Super lesné prostredie... chválim :)
ďakujem veľmo
 
Matej Rumanský
2012-05-09 23:39:00
príspevok od: slawmi
stalo sa , co narobim ... no mam rezervu 09 soft, a znova vrazat do filtrov ech!
pocuvaj teraz... ked mas poriadne telo, slusne objektivy,,, a vies, ze bez filtrov aj tak nedosiahnes pozadovanu kvalitu-vysledok...100/200/300 usd/evry je BAGATEĽ ... to myslim uplne vazne
 
JaroD.
2012-05-09 23:38:40
Výborný výsledok
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matej Rumanský
2012-05-09 23:34:41
príspevok od: Mikinvl
Vyborna fotka bez vyhrad
dakujem pekne
 
Matej Rumanský
2012-05-09 23:34:18
príspevok od: beholder
...podarené
dakujem . .
 
Matej Rumanský
2012-05-09 23:33:50
príspevok od: transporti686
ahoj, všetky silné ND alebo ND grads farbia a najhoršie to je pri ich kombinovaní alebo ak sa to dá aj s niektorými inými filtrami, Hitech väčšinou do -2EV takmer vôbec nefarbí, z -3EV už ľudia mávajú problém.

Potom treba skúsiť keď už tak LEE grads, ale to sa priprav na inú finančnú porciu, farbia ževraj najmenej, neskúšal som a ani nebudem, lebo dať za filtre viac ako za midrange digi zrkadlovku, by som dal iba vtedy ako by som na tom slušne zarábal, medzi cenovo prijateľnými ND grads zatiaľ ťažko nájdeš niečo neutrálnejšie a taktie Hitech ND 3,0 pro STOP je ralatívne dosť neutrálny aj keď ťahá hodne do slabo modra, Hitech ho zámerne tak upravil po prvých zlých skúsenostiach z červenými nádychmi na DSLR.
Ahoj. no ja uz som rozhodnuty, pri najBLIZSEJ KUPE IDEM DO lee
Hitech posluzil dobre, zmena nezaskodi..
 
ajkabajka
ocenenie redakciou 2012-05-09 22:46:49
nadherne ;-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
davidwagner
2012-05-09 22:24:38
Super lesné prostredie... chválim :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
slawmi
2012-05-09 22:03:35
príspevok od: transporti686
Lee filtre by som si dal povedať, ale to by som potreboval 0,6 a 0,9 hard a soft a ešte niečo silnejší a reverzák, to asi nedám a rozbiť filter za povedzme 100USD, by som šedivel
stalo sa , co narobim ... no mam rezervu 09 soft, a znova vrazat do filtrov ech!
 
Mikinvl
2012-05-09 21:04:08
Vyborna fotka bez vyhrad
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
beholder
2012-05-09 20:30:41
...podarené
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
transporti686
2012-05-09 20:24:28
príspevok od: slawmi
skus https://www.morco.uk.com/leefilters.htm
ja to mam cez nich, su spolahlivy, no je tam aj cakacia doba za niektorimi filtrami, ja som na poslednom tripe za tyzden znicil 06 a 09 prechodaky, uplna smola, spadli na ostre vulkanicke kamene a plne sa poskriabali, jeden sa dokonca aj stiepol... tak vraj si mam davat vatsi pozor
este raz, krasna foto, ticho zavidim drz sa!
Lee filtre by som si dal povedať, ale to by som potreboval 0,6 a 0,9 hard a soft a ešte niečo silnejší a reverzák, to asi nedám a rozbiť filter za povedzme 100USD, by som šedivel
 
transporti686
2012-05-09 20:20:47
príspevok od: Matej Rumanský
ahoj, no dnes som dal aby ju viac ludi videlo..
filtre.. CPL a na nom nd1000x ... LEE big stopper je nedostupny...
ale budem riesit aj tak prechodaky, lebo Hitechy strasne farbia, teda aspon tie moje ((:

dakujem!
ahoj, všetky silné ND alebo ND grads farbia a najhoršie to je pri ich kombinovaní alebo ak sa to dá aj s niektorými inými filtrami, Hitech väčšinou do -2EV takmer vôbec nefarbí, z -3EV už ľudia mávajú problém.

Potom treba skúsiť keď už tak LEE grads, ale to sa priprav na inú finančnú porciu, farbia ževraj najmenej, neskúšal som a ani nebudem, lebo dať za filtre viac ako za midrange digi zrkadlovku, by som dal iba vtedy ako by som na tom slušne zarábal, medzi cenovo prijateľnými ND grads zatiaľ ťažko nájdeš niečo neutrálnejšie a taktie Hitech ND 3,0 pro STOP je ralatívne dosť neutrálny aj keď ťahá hodne do slabo modra, Hitech ho zámerne tak upravil po prvých zlých skúsenostiach z červenými nádychmi na DSLR.
 
rotten apple
2012-05-09 19:06:54
krásne miesto, voda super máznutá, to mám rád, no farbičky v popredí sú už troška na hranici u mňa, ale celkovo pekné :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
slawmi
2012-05-09 17:48:21
príspevok od: Matej Rumanský
ahoj, no dnes som dal aby ju viac ludi videlo..
filtre.. CPL a na nom nd1000x ... LEE big stopper je nedostupny...
ale budem riesit aj tak prechodaky, lebo Hitechy strasne farbia, teda aspon tie moje ((:

dakujem!
skus https://www.morco.uk.com/leefilters.htm
ja to mam cez nich, su spolahlivy, no je tam aj cakacia doba za niektorimi filtrami, ja som na poslednom tripe za tyzden znicil 06 a 09 prechodaky, uplna smola, spadli na ostre vulkanicke kamene a plne sa poskriabali, jeden sa dokonca aj stiepol... tak vraj si mam davat vatsi pozor
este raz, krasna foto, ticho zavidim drz sa!
 
Matej Rumanský
2012-05-09 17:07:23
príspevok od: milanF
+++
 
Matej Rumanský
2012-05-09 17:07:04
príspevok od: peker
páči
to ma tesi, dik !
 
Matej Rumanský
2012-05-09 17:06:23
príspevok od: Stratený Stano
Pekne mystický záber, chýba už len Červená Karkulka a vĺčko... :) Kompozične mierne vadí priveľká vlna v popredí... ja viem, má to na svedomí priveľký kameň v potoku, s čím autor nič nenarobí, ale pri úprave sa to hádam dalo nejako upraviť (uvažujem tak preto, lebo ja na svojom zábere by som to určite urobil...). Možno by svoje urobilo i vhodenie zaujímavého dreveného kmeňa práve na tom mieste do vody... Ale ináč sa mi veľmi páči čistota potoka, žiadne konáre... zrejme si to tam Demänovčania poctivo čistia a majú ukážkový fotopotôčik... :)
vidis Stano,

Ty mi vzdy nieco take napises, co si na prvy pohlad ani sam nevsimnem a nevenujem sa tomu.. a preto som rad ze si sa zastavil, zasa som o nieco mudrejsi ((-;

dakujem
 
Matej Rumanský
2012-05-09 17:04:27
príspevok od: petrus 1
pekne nakomponované a aj svetlo prialo
dakujem , potešilo ..
 
Matej Rumanský
2012-05-09 17:04:13
príspevok od: Jozef Sádecký
++++
vďaka Jozef
 
Matej Rumanský
2012-05-09 17:03:49
príspevok od: stani08
pekna svetlo hralo s tebov a ND-cko to este umocnilo :) neviem ci si stihla aj vertikal zaber urcite by bol tiez velmi zaujimavy
no vymyslal som vela, a nakoniec ako som uz hore spomenul, nastavil som tuto scenu a modlil sa aby este vydrzalo kusok svetlo, a ked dosvietilo ukoncil som to .. na vysku nemam
vdaka
 
Matej Rumanský
2012-05-09 17:01:56
príspevok od: Ujo NIKON
Nádhera! Tá voda je ako mlieko :-D
je je ((-: vdaka
 
Matej Rumanský
2012-05-09 17:01:38
príspevok od: slawmi
bodujem, vcera sa nedalo nejako :), som rad ze sa podarilo, skvela praca!!!!!!! len tak dalej, zda sa mi ze musel zalozit viac filtrov, a svetla a tienou to nachilo ozaj akurat!!! :)
ahoj, no dnes som dal aby ju viac ludi videlo..
filtre.. CPL a na nom nd1000x ... LEE big stopper je nedostupny...
ale budem riesit aj tak prechodaky, lebo Hitechy strasne farbia, teda aspon tie moje ((:

dakujem!
 
Matej Rumanský
2012-05-09 16:59:43
príspevok od: rbr69
tieto mam rad, vyborne
vďaka Rasťo !
 
Matej Rumanský
2012-05-09 16:59:17
príspevok od: Simus
vydarené ;)
 
Matej Rumanský
2012-05-09 16:59:03
príspevok od: Matúš Koprda
paráda! Farby by som možno jemne stiahol, hlavne na tráve v popredí, ale i tak - veľmi príjemná fotka
dík, potešilo ..
 
Matej Rumanský
2012-05-09 16:58:45
príspevok od: Ninja
Veľmi pekná fotka.
 
Matej Rumanský
2012-05-09 16:58:32
príspevok od: spilka
nadhera!
dakujem pekne
 
Matej Rumanský
2012-05-09 16:58:01
príspevok od: alexei
Super!
dakujem
 
Matej Rumanský
2012-05-09 16:53:38
príspevok od: DEVOTEE
svetlo a ta zelena to krasne oživila, kusocek mi vadia tie až moc tmave casti v tienoch :) Len tak dalej, ochvilu nebudes poznať čas pod 15 sekund :D (srandujem.. )
no, veru ze ma to chytilo poriadne, aj ked som dlhsi cas vyuzival uz davnejsie...

tie tiene su tmavsie hej..

dakujem (-;
 
Matej Rumanský
2012-05-09 16:52:26
príspevok od: b0baz
To poznám blbnutie v lese končí skorej ako keď si mimo les. To svetlo tam proste zhasne a šmitec. Toto je veľmi pekné.
dakujem pekne
 
Matej Rumanský
2012-05-09 16:51:51
príspevok od: SimonFX
Velmi krásna fotografia a prefektne zvládnutá technika.
dakujem za pochvalu..
 
milanF
2012-05-09 15:07:14
+++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
peker
2012-05-09 15:06:14
páči
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-05-09 14:24:38
Pekne mystický záber, chýba už len Červená Karkulka a vĺčko... :) Kompozične mierne vadí priveľká vlna v popredí... ja viem, má to na svedomí priveľký kameň v potoku, s čím autor nič nenarobí, ale pri úprave sa to hádam dalo nejako upraviť (uvažujem tak preto, lebo ja na svojom zábere by som to určite urobil...). Možno by svoje urobilo i vhodenie zaujímavého dreveného kmeňa práve na tom mieste do vody... Ale ináč sa mi veľmi páči čistota potoka, žiadne konáre... zrejme si to tam Demänovčania poctivo čistia a majú ukážkový fotopotôčik... :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
petrus 1
2012-05-09 12:55:03
pekne nakomponované a aj svetlo prialo
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Jozef Sádecký
ocenenie redakciou 2012-05-09 12:07:16
++++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
stani08
2012-05-09 12:01:07
pekna svetlo hralo s tebov a ND-cko to este umocnilo :) neviem ci si stihla aj vertikal zaber urcite by bol tiez velmi zaujimavy
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Matej Rumanský
2012-05-09 11:37:05
príspevok od: Marcel Rebro
Horká alebo tá druhá? ;-)
ahoj
no som čakal, kto sa 1. chytí tejto ľudovej témy
nekoštoval som
 
Marcel Rebro
2012-05-09 11:18:28
Horká alebo tá druhá? ;-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Ujo NIKON
2012-05-09 11:03:06
Nádhera! Tá voda je ako mlieko :-D
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
slawmi
2012-05-09 10:18:11
bodujem, vcera sa nedalo nejako :), som rad ze sa podarilo, skvela praca!!!!!!! len tak dalej, zda sa mi ze musel zalozit viac filtrov, a svetla a tienou to nachilo ozaj akurat!!! :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
rbr69
2012-05-09 09:55:53
tieto mam rad, vyborne
 
Matej Rumanský
2012-05-09 09:52:47
ďakujem dámy a páni ...
 
Simus
2012-05-09 09:44:12
vydarené ;)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matúš Koprda
2012-05-09 09:19:56
paráda! Farby by som možno jemne stiahol, hlavne na tráve v popredí, ale i tak - veľmi príjemná fotka
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Ninja
ocenenie redakciou 2012-05-09 09:09:45
Veľmi pekná fotka.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
spilka
2012-05-09 09:07:47
nadhera!
 
Bpali
2012-05-09 09:01:26
krasne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
alexei
2012-05-09 08:41:54
Super!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-05-09 08:34:55
svetlo a ta zelena to krasne oživila, kusocek mi vadia tie až moc tmave casti v tienoch :) Len tak dalej, ochvilu nebudes poznať čas pod 15 sekund :D (srandujem.. )
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
b0baz
2012-05-09 08:08:41
To poznám blbnutie v lese končí skorej ako keď si mimo les. To svetlo tam proste zhasne a šmitec. Toto je veľmi pekné.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matej Rumanský
2012-05-09 06:45:22
príspevok od: slawmi
skvela, spracovana a nakompovana foto, vyborna tonalita, farbicky, ostrost! casovka ako vysita a hodi sa neskucne cas ktory si aplikoval! vyborne podmienky, ranne ci vecerne svetlo? tuto obdivujem, zda sa ze filtriky robia svoje
za 777
ahoj Slavo,
posledne svetlo v tomto kute doliny.. cca 17.00
neuveris, ale ked skoncil expozicny cas, nebol tam uz ani jeden tien, svetlo bolo razom prec, a ja som sa len modlil, aby ho bolo vo vysledku dostatok... mal som stastie

dakujem
 
lukaspafco
2012-05-09 03:21:26
Krásny obrázok.
 
slawmi
2012-05-09 00:56:57
skvela, spracovana a nakompovana foto, vyborna tonalita, farbicky, ostrost! casovka ako vysita a hodi sa neskucne cas ktory si aplikoval! vyborne podmienky, ranne ci vecerne svetlo? tuto obdivujem, zda sa ze filtriky robia svoje
za 777
 
SimonFX
2012-05-08 22:29:54
Velmi krásna fotografia a prefektne zvládnutá technika.
 
 
Clona: 5.6
Expozícia: 123.0 s sec
ISO: 100
Fotoaparát: Canon EOS 7D
Objektív: Tokina 12-24mm f/4 AT-X AF Pro DX
Ohnisko: 13.00 mm
Pridané: 2012-05-08 22:14:01
Na kritiku: 2012-05-09 07:58:36
Miesto:Demänovská dolina - Lúčky, Liptov, Slovakia
Témy: krajina, príroda, voda
.

.
.

Dobrý deň, viac z mojej tvorby nájdete na: http://rumko.dphoto.com/

.
.
.