Marketa Dob

Body: 1,120.00    Videnia: 12627    Páči sa: 160

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
blackberry
2012-12-08 22:34:11
geniálna fotka
 
Róbert
2012-11-26 10:38:56
príjemné, OK
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-11-25 20:33:40
príspevok od: Aria Baró
ja si kritiku beriem k srdcu ... ale taku ze mam davat pozor na to ci je zhrbena .. a to som jej este kazala nech sa prihrbi + ako napisal zelineli litanie o kompozicii za to ze niekomu chyba kusok vzduchu pred nou ... uf .. niekedy sa treba na foto divat inak .. nie zaskrtovat si body: kompo, ostrost, retus, orez a podobne, somozrejme ja tolerujem a vazim si vsetky nazory, ak sa kompo niekomu nepaci beriem .. je jasne ze fotka sa niekomu nepaci a paci .. s tym kazda vychadza zo suflika von
A este ze ... to prihrbenie sa mi tiez paci, ale tiez chapem ludi, co fotia atelierovky ostre a prekreslene a jasne a kontrastne, štýlu na občiansky preukaz no a tam im to prihrbenie jasne ze uz asi vadi tak nech len v tom svojom štýle pokračuju, netreba im to brat Snad len prislubit ze najblizsie das modelke prehltnut metlu Mna sa ten pan snazil dakedy tiez presviedcat o svojej pravde a tiez ma to obcas dojimalo, co uz No nedame sa, troska atmosfery a emocii fotke predsa len neuskodi
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-11-25 20:26:44
príspevok od: Aria Baró
ja si kritiku beriem k srdcu ... ale taku ze mam davat pozor na to ci je zhrbena .. a to som jej este kazala nech sa prihrbi + ako napisal zelineli litanie o kompozicii za to ze niekomu chyba kusok vzduchu pred nou ... uf .. niekedy sa treba na foto divat inak .. nie zaskrtovat si body: kompo, ostrost, retus, orez a podobne, somozrejme ja tolerujem a vazim si vsetky nazory, ak sa kompo niekomu nepaci beriem .. je jasne ze fotka sa niekomu nepaci a paci .. s tym kazda vychadza zo suflika von
Ja ta plne rozumiem, pohlad na kritiku je iny a zaujatejsi u teba ako u autorky a iny u divakov. Prisiel som sem z odstupu a nezatazeny vecou a ako som to tu vsetko cital a ziskal som pocit, ze sa ta uplne prva seifiho "kritika" dotkla a ze si prvy raz reagovala dost popudlivo ... ale zas, aj mne sa tu stavalo bezne uplne to iste, sme ludia. Ta jeho poznamka mi pripada viac ako dotaz, len ako zaujem poznat tvoje citenie a zamysliet sa nad nim, mozno sa len priucit, ani nie kritizovat. Nepripadala mi neprijemna, nejak musel vysvetlit ako kompoziciu citi on a popisat preco mu to nesedi aby sa mohol spytat, ako ju citis ty. Navzajom sa konfrontujeme, porovnavame, tym sa ucime, zdokonalujeme. Tvoja reakcia spustila dva tabory, jeden za, druhy proti, nastastie slusne a v pohode reagujuce a ja som si tak spomenul ake tu byvavali kovbojky Reakcie su vecou momentalnej dispozicie a nalady, daco cloveka vytoci a uz to ide. Tak som sa nalepil aj ja a prispel sem na ohník
... ... ...
Ty si tak ci tak vyhranena a vyspela autorka, nepotrebujes radit. Mozes sa povzniest s kludom nad ine nazory, aj ked ti nesedia, nech sa tykaju cohokolvek. Su primerane urovni divakov. Staci sa podakovat ze sa vyjadrili a ak ta dajaky nazor vazne oslovi, pouvazujes len nad nim. Skoda sa rozculovat, vsetci sa vyvijame, nikto nebude na tvoj obraz pozerat rovnako ako ty, nema tvoje skusene a citlive oci
 
Aria Baró
ocenenie redakciou 2012-11-25 12:33:58
príspevok od: SteveS
Atmosferický náladovkový portrét, páči sa mi komplexne. Nemám výhrady voči kompozícii ani orezu ľakťa, pôobí to na mňa vyvážene.
... ... ...
V tomto podaní a prevedení by mi nevadila ani poloha na ľavej strane, takto tu ide o jemné vnesenie nepokoja a nezvyčajnosti do kompozície a tak ako napísal cerwik77, má to za dôsledok pocit, že ide o momentku zachytenú na odchode. Posiľňuje to aj symboliku, ktorú pekne definuje Mieroslav, že nahotu ukrýva a napriek tomu ešte bola v poslednom momen te zachytená.
... ... ...
Jediným problémom tu je ako vzdy netolerancia ... tak autorov voči iným názorom, budiž aj menej skúsenýcjh fotografov s menej atmosferickou tvorbou ... ako aj publika, kde si jeden neodpustí kritizovat názor druhého a tretí zas kritizuje tých, čo dajaké názory vôbec napíšu. Bo "treba" len obdivovať a "držať hubu" (preháňam) ... a ja sa pýtam prečo? Načo potom dávať fotku na kritku, načo sa potom vyjadrovať? Ak nevieme navzájom tolerovať iné názory a múdro si zobrať k srdcu len to, čo nás posunie vpred???
a díky za zastavenie, zabudla som
 
Aria Baró
ocenenie redakciou 2012-11-25 12:33:44
príspevok od: SteveS
Atmosferický náladovkový portrét, páči sa mi komplexne. Nemám výhrady voči kompozícii ani orezu ľakťa, pôobí to na mňa vyvážene.
... ... ...
V tomto podaní a prevedení by mi nevadila ani poloha na ľavej strane, takto tu ide o jemné vnesenie nepokoja a nezvyčajnosti do kompozície a tak ako napísal cerwik77, má to za dôsledok pocit, že ide o momentku zachytenú na odchode. Posiľňuje to aj symboliku, ktorú pekne definuje Mieroslav, že nahotu ukrýva a napriek tomu ešte bola v poslednom momen te zachytená.
... ... ...
Jediným problémom tu je ako vzdy netolerancia ... tak autorov voči iným názorom, budiž aj menej skúsenýcjh fotografov s menej atmosferickou tvorbou ... ako aj publika, kde si jeden neodpustí kritizovat názor druhého a tretí zas kritizuje tých, čo dajaké názory vôbec napíšu. Bo "treba" len obdivovať a "držať hubu" (preháňam) ... a ja sa pýtam prečo? Načo potom dávať fotku na kritku, načo sa potom vyjadrovať? Ak nevieme navzájom tolerovať iné názory a múdro si zobrať k srdcu len to, čo nás posunie vpred???
ja si kritiku beriem k srdcu ... ale taku ze mam davat pozor na to ci je zhrbena .. a to som jej este kazala nech sa prihrbi + ako napisal zelineli litanie o kompozicii za to ze niekomu chyba kusok vzduchu pred nou ... uf .. niekedy sa treba na foto divat inak .. nie zaskrtovat si body: kompo, ostrost, retus, orez a podobne, somozrejme ja tolerujem a vazim si vsetky nazory, ak sa kompo niekomu nepaci beriem .. je jasne ze fotka sa niekomu nepaci a paci .. s tym kazda vychadza zo suflika von
 
Aria Baró
ocenenie redakciou 2012-11-25 12:30:41
príspevok od: marek zelina
vypisujete tu litanie .. naco??? fotka je pocitovka,..to je ono,... paci sa
no ved toto .. :ň
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-11-25 08:20:48
Atmosferický náladovkový portrét, páči sa mi komplexne. Nemám výhrady voči kompozícii ani orezu ľakťa, pôobí to na mňa vyvážene.
... ... ...
V tomto podaní a prevedení by mi nevadila ani poloha na ľavej strane, takto tu ide o jemné vnesenie nepokoja a nezvyčajnosti do kompozície a tak ako napísal cerwik77, má to za dôsledok pocit, že ide o momentku zachytenú na odchode. Posiľňuje to aj symboliku, ktorú pekne definuje Mieroslav, že nahotu ukrýva a napriek tomu ešte bola v poslednom momen te zachytená.
... ... ...
Jediným problémom tu je ako vzdy netolerancia ... tak autorov voči iným názorom, budiž aj menej skúsenýcjh fotografov s menej atmosferickou tvorbou ... ako aj publika, kde si jeden neodpustí kritizovat názor druhého a tretí zas kritizuje tých, čo dajaké názory vôbec napíšu. Bo "treba" len obdivovať a "držať hubu" (preháňam) ... a ja sa pýtam prečo? Načo potom dávať fotku na kritku, načo sa potom vyjadrovať? Ak nevieme navzájom tolerovať iné názory a múdro si zobrať k srdcu len to, čo nás posunie vpred???
 
seifi
2012-11-25 07:34:29
ja som nenašiel ani jedno negatívne hodnotenie, len v niektorých smeroch iný pohľad a otázky; ak by bolo staré hodnotenie a neboli by len sedmičky ale aj 5 a 6, tak predsa nepovieš, že tieto body nie sú pochvalou; neber iné názory ako názory proti tvojej tvorbe alebo osobe; naopak, zastavujeme sa tu preto, že nás tvoje foto zaujme a necháme pod ním pár riadkov; "diváci" na iných serveroch sú nekompromisnejší; hodne úspechov
 
marek zelina
2012-11-25 01:51:19
vypisujete tu litanie .. naco??? fotka je pocitovka,..to je ono,... paci sa
 
blafakpd
2012-11-25 01:31:02
Fu ha
 
Aria Baró
ocenenie redakciou 2012-11-25 00:34:09
ešte raz díky za zastavenie všetkým, za pozitivne a negativne hodnotenie
 
evytka
2012-11-24 23:22:02
peknéé!!!
 
Imiy
2012-11-24 22:36:36
krásne
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-11-24 21:04:01
mne tu zamer autorky s kompo sedi ...
 
LK1961
2012-11-24 19:54:36
pekný portrét,škoda tých drobných nedostatkov v kompozícii
 
seifi
2012-11-24 19:41:00
príspevok od: stani08
portret je topekny pocnuc prirodzenou krasou modelky ako aj jej vyrazom ale samozrejme aj spracovanim celej prace co sa tyka umiestnenia tiez zastavam nazor ze je dost na kraji a je to skor o pocitoch aj ked tie mozu byt ovplivnene citanim mudrych knih ale v tych sa pise tiez len nieco co preslo dlhodobimy skusenostami a vyvinom trebars aj schopnost vnimat prave taketo veci ludskym okom preto ze tie kompozicne pravidla tiez asi len vznikali prave na zaklade takehoto niecoho ale treba aj podotknut ze kazde pravidla su vytvarane aj preto aby sa porusovali a pri pracach skvelych autoroch sa na to verejnost potom pozera aj inac predsa len ten skuseny autor uz na zaklade svojich skusenosti vie sam zhodnotit co je pripustne a co nie je to presne o tych pocitoch ktore my ako hodnotiaca verejnost nemozeme presne vediet a mnohokrat mozu byt tie pocity vnimania odlisne od autorovych ale polozme si otazku nie je prave toto to co robi kazdu pracu jedinecnou a tak to je aj u tejto
nehovorím, že je to zle, píšem, že by som to dal inak a kladiem otázku prečo to dala tak ako to tam je, hľadam dôvod - pozri môj koment; na čo mi autorka nevie odpovedať - čítaj jej odpoveď, dedukuje, že niečo čítam a ďalej habká; a čítaj čo jej píše Slavmiro;
 
LK1961
2012-11-24 19:36:03
príspevok od: slavmiro
ked uz oponujes miesto vstrebavania pripomienok a o106 a usilovne dakujes za pozityvne komenty plne testosteronu, dam v ramci zbierania palcov dole zopar dalsich podnetov na vylepsenie:

1) najostrejsie miesto na fotke by malo mat nejaky vyznam. Tu je to hrosia koza na lokti. Dovod?

2) v tomto pohlade, s plecami vytocenymi dopredu prilis vystupuje v chrbtovej casti lopatka. Ako fotograf by si si mala nabuduce lepsie postrazit zhrbenu pozu, typicku caste chybne drzanie tela mladych dievcat, ktore tymto sposobom v puberte maskovali rozvijajucu hrudnu cast..

P.S. Napriek drobnym vyhradam ohladom nie uplne esteticky rozmiestnenym prstom a dalsim dvom pripomienkam vyssie je foto vyborne, hoc nie dokonale a ocenenie foto dna si zasluzi.
Marya,tento komentár ti pri tvojom fotografickom raste,určite viac pomôže ako usmiaty smajlik.
 
seifi
2012-11-24 19:29:41
príspevok od: slavmiro
ked uz oponujes miesto vstrebavania pripomienok a o106 a usilovne dakujes za pozityvne komenty plne testosteronu, dam v ramci zbierania palcov dole zopar dalsich podnetov na vylepsenie:

1) najostrejsie miesto na fotke by malo mat nejaky vyznam. Tu je to hrosia koza na lokti. Dovod?

2) v tomto pohlade, s plecami vytocenymi dopredu prilis vystupuje v chrbtovej casti lopatka. Ako fotograf by si si mala nabuduce lepsie postrazit zhrbenu pozu, typicku caste chybne drzanie tela mladych dievcat, ktore tymto sposobom v puberte maskovali rozvijajucu hrudnu cast..

P.S. Napriek drobnym vyhradam ohladom nie uplne esteticky rozmiestnenym prstom a dalsim dvom pripomienkam vyssie je foto vyborne, hoc nie dokonale a ocenenie foto dna si zasluzi.
vďaka za dobre mienené slova; hádam to padne na úrodnú pôdu
 
leadwell
ocenenie redakciou 2012-11-24 18:13:11
super
 
slavmiro
2012-11-24 17:53:46
príspevok od: Aria Baró
nemyslim si , teraz su uvolnene
ked uz oponujes miesto vstrebavania pripomienok a o106 a usilovne dakujes za pozityvne komenty plne testosteronu, dam v ramci zbierania palcov dole zopar dalsich podnetov na vylepsenie:

1) najostrejsie miesto na fotke by malo mat nejaky vyznam. Tu je to hrosia koza na lokti. Dovod?

2) v tomto pohlade, s plecami vytocenymi dopredu prilis vystupuje v chrbtovej casti lopatka. Ako fotograf by si si mala nabuduce lepsie postrazit zhrbenu pozu, typicku caste chybne drzanie tela mladych dievcat, ktore tymto sposobom v puberte maskovali rozvijajucu hrudnu cast..

P.S. Napriek drobnym vyhradam ohladom nie uplne esteticky rozmiestnenym prstom a dalsim dvom pripomienkam vyssie je foto vyborne, hoc nie dokonale a ocenenie foto dna si zasluzi.
 
mieroslav
2012-11-24 17:22:23
Ad kompozícia: kašľať na pravidlá, ak ide o pocit. Ak by bola modelka vľavo, pôsobila by vyzývavo. Takto svoju nahotu vystavuje, ale súčasne skrýva. V tom je emócia. Napätie aj výzva. Inak vcelku priemerné, ale príjemné foto.
 
Daniel.U
2012-11-24 17:05:13
príspevok od: Aria Baró
a preco by si to tak reznut nemohol? to teraz musia byt na kazdej fotke ruky hore ?
ja som nepovedal, ze to tak nemoze byt, len ludia hodnotia kazdeho inak
 
Cyril
2012-11-24 14:02:30
U mna nestatstna kompo. Posobi to na mna, ako keby si za kazdu cenu zachranovala orezom a takto to dopadlo asi najlepsie ako mohlo. Ak by isiel text po lavej strane, este daj daj ,ale pri nepopismenkovanej mi nepripada prirodzena. Cize u mna nie. Asi tak
 
blahoslav J B Art
2012-11-24 13:37:23
tvar a vlasy okolo su nejake divne, akoby fotene cez sklo, ale kozy su fajne
 
salves
2012-11-24 13:01:48
vcelku to vidím fajn, jediné čo by som na začiatok poopravil, je posunúť modelku na druhú stranu, nech nemá za chrbtom tak veľa miesta, nevidím nato dôvod...
a z iného súdka, pekné dievča, keby som nebol ženatý, tak sa budem pokúšať o jej ruku možno aj viac
 
Aria Baró
ocenenie redakciou 2012-11-24 12:37:00
príspevok od: slavmiro
Prsty na ruke mohli byt viac spolu, nabuduce.
nemyslim si , teraz su uvolnene
 
Aria Baró
ocenenie redakciou 2012-11-24 12:36:08
príspevok od: Daniel.U
keby som to tak v tom lakti rezol ja, tak kamene na mna budu lietat aj cez monitor
a preco by si to tak reznut nemohol? to teraz musia byt na kazdej fotke ruky hore ?
 
Aria Baró
ocenenie redakciou 2012-11-24 12:34:19
príspevok od: cerwik77
parada, kompozicne super...kniha mozno kaze dat ju dolava aby mala pred sebou priestor, no ja mam rad ked postavy z obrazu uz "vychadzaju". Posobi to na mna dojmom ako keby si nemala moc cas to vyfotit a bola to nejaka momentka. Ide z toho lepsi pocit, menej strojeny . Casto to pouzivam aj ja
áno máš pravdu, menej strojeno to pôsobí aj pre mňa
 
Aria Baró
ocenenie redakciou 2012-11-24 12:33:28
príspevok od: stani08
portret je topekny pocnuc prirodzenou krasou modelky ako aj jej vyrazom ale samozrejme aj spracovanim celej prace co sa tyka umiestnenia tiez zastavam nazor ze je dost na kraji a je to skor o pocitoch aj ked tie mozu byt ovplivnene citanim mudrych knih ale v tych sa pise tiez len nieco co preslo dlhodobimy skusenostami a vyvinom trebars aj schopnost vnimat prave taketo veci ludskym okom preto ze tie kompozicne pravidla tiez asi len vznikali prave na zaklade takehoto niecoho ale treba aj podotknut ze kazde pravidla su vytvarane aj preto aby sa porusovali a pri pracach skvelych autoroch sa na to verejnost potom pozera aj inac predsa len ten skuseny autor uz na zaklade svojich skusenosti vie sam zhodnotit co je pripustne a co nie je to presne o tych pocitoch ktore my ako hodnotiaca verejnost nemozeme presne vediet a mnohokrat mozu byt tie pocity vnimania odlisne od autorovych ale polozme si otazku nie je prave toto to co robi kazdu pracu jedinecnou a tak to je aj u tejto
pekne si to napisal
 
cerwik77
2012-11-24 11:33:02
parada, kompozicne super...kniha mozno kaze dat ju dolava aby mala pred sebou priestor, no ja mam rad ked postavy z obrazu uz "vychadzaju". Posobi to na mna dojmom ako keby si nemala moc cas to vyfotit a bola to nejaka momentka. Ide z toho lepsi pocit, menej strojeny . Casto to pouzivam aj ja
 
Daniel.U
2012-11-24 11:03:31
keby som to tak v tom lakti rezol ja, tak kamene na mna budu lietat aj cez monitor
 
maity
2012-11-24 11:01:05
pekná !
 
CambalJozef
2012-11-24 10:35:11
príspevok od: katuska246
veľmi pekné, páči sa mi tonalita a ani kompzične mi nevadí, pravidlá su aj na to aby sa porušovali, ide o to ako to forograf cíti a vidí...
súhlasím s tebou pravidlá treba dodržiavat na ceste ,, foto je volná tvorba a neuznávam tu nijaké pravidla každý by mal fotit ako vidí a cíti a nie ako určujú pravidla z pred sto rokov hlavne čo sa tika kompozície....
 
SalvadorD
2012-11-24 10:16:43
vazne moooc dobre
 
Damush
2012-11-24 10:04:29
Kompozícia je niečo, čo by sa malo, ale i nemusí sa dodržiavať... Pravidlá sa občas porušujú, keby bola vľavo a viac miesta by bolo vpravo, nenašlo by sa zas niečo iné...? Každopádne to bol možno práve v tom momente, kedy na okamih zastala v okne, pozrela sa, a išla ďalej -takto mi to pasuje.
 
yves998
2012-11-24 09:58:31
ty fotis srdcom
 
katuska246
2012-11-24 09:05:37
veľmi pekné, páči sa mi tonalita a ani kompzične mi nevadí, pravidlá su aj na to aby sa porušovali, ide o to ako to forograf cíti a vidí...
 
stani08
2012-11-24 09:02:23
príspevok od: seifi
nič viac nič menej, ja to cítim naopak, tak preto sa pýtam, či aj nejaký iný zmysel, ale odpoveď ako na ephote, lebo...
portret je topekny pocnuc prirodzenou krasou modelky ako aj jej vyrazom ale samozrejme aj spracovanim celej prace co sa tyka umiestnenia tiez zastavam nazor ze je dost na kraji a je to skor o pocitoch aj ked tie mozu byt ovplivnene citanim mudrych knih ale v tych sa pise tiez len nieco co preslo dlhodobimy skusenostami a vyvinom trebars aj schopnost vnimat prave taketo veci ludskym okom preto ze tie kompozicne pravidla tiez asi len vznikali prave na zaklade takehoto niecoho ale treba aj podotknut ze kazde pravidla su vytvarane aj preto aby sa porusovali a pri pracach skvelych autoroch sa na to verejnost potom pozera aj inac predsa len ten skuseny autor uz na zaklade svojich skusenosti vie sam zhodnotit co je pripustne a co nie je to presne o tych pocitoch ktore my ako hodnotiaca verejnost nemozeme presne vediet a mnohokrat mozu byt tie pocity vnimania odlisne od autorovych ale polozme si otazku nie je prave toto to co robi kazdu pracu jedinecnou a tak to je aj u tejto
 
slavmiro
2012-11-24 08:58:47
Prsty na ruke mohli byt viac spolu, nabuduce.
 
michal_b
2012-11-24 07:57:40
Wau, tak to je iná liga. Je tam ženská krása, prirodzenosť, zmyselnosť. Na druhej strane súhlasím so Saifim , trocha mi prekáža natlačenie modelky vpravo a nemá to nič spoločné s múdrymi knihami, ide proste o pocit. Ale je prirodzené, že každý to môže cítiť inak.
 
FHfoto
2012-11-24 07:33:27
krásne, jemnučké
 
SMITH
2012-11-24 06:51:47
paráda
 
hall
2012-11-23 22:06:15
líbezná
 
seifi
2012-11-23 20:10:27
príspevok od: Aria Baró
zdravim, a to uz preco? lebo tak pisu v knihach? alebo je to najcastejsia kompozicia? ja to citim takto ..
nič viac nič menej, ja to cítim naopak, tak preto sa pýtam, či aj nejaký iný zmysel, ale odpoveď ako na ephote, lebo...
 
peky
2012-11-23 19:47:59
tvoje fotky nevnímam, len ako obrázky... v každom je pre mňa príbeh... a preto sa vždy rád pristavím...
 
kmotrík
2012-11-23 19:33:22
super
 
pegasus84
2012-11-23 18:28:40
Skvelé
 
Aria Baró
ocenenie redakciou 2012-11-23 18:04:44
príspevok od: Matej Rumanský
najlepsie portrety, obdivujem . .
vazim si to .. dakujem , aj vsetkym
 
Aria Baró
ocenenie redakciou 2012-11-23 18:04:23
príspevok od: seifi
povedal by som, že viac by som ju dal vľavo, aby nevychádzala z obrazu a viac miesta mala pred sebou ako za chrbátom; ale asi si mala dôvod je takto dať, aký ?
zdravim, a to uz preco? lebo tak pisu v knihach? alebo je to najcastejsia kompozicia? ja to citim takto ..
 
Matej Rumanský
2012-11-23 16:02:25
najlepsie portrety, obdivujem . .
 
alkaline
2012-11-23 15:15:56
...ide ti to..
 
samophoto
2012-11-23 14:22:30
vyborné , jemnučké
 
Andre
2012-11-23 13:54:25
vyborna
 
kulkovsky
2012-11-23 13:34:57
skvelotka
 
seifi
2012-11-23 13:29:58
príspevok od: Aria Baró
neviem kto to je , ale díky
v každom prípade sa nechce veriť
 
seifi
2012-11-23 13:28:50
povedal by som, že viac by som ju dal vľavo, aby nevychádzala z obrazu a viac miesta mala pred sebou ako za chrbátom; ale asi si mala dôvod je takto dať, aký ?
 
milanF
 
objektiv
2012-11-23 13:14:37
veľmi pekný portrét
 
empe24
2012-11-23 12:42:05
úžasný portrét..podľa mňa má úplne všetko, čo by mal mať
 
simonross
2012-11-23 12:27:05
paci sa
 
Aria Baró
ocenenie redakciou 2012-11-23 11:52:39
príspevok od: slavmiro
Julia Skalozub
aha už viem, no neviem či to je podobné
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-11-23 11:51:27
pridávam sa...s pozitívnou reakciou
 
Martin Brojo
 
golden beads
2012-11-23 11:49:47
krásny portrét
 
slavmiro
2012-11-23 11:46:48
príspevok od: Aria Baró
neviem kto to je , ale díky
Julia Skalozub
 
tomasbencik
ocenenie redakciou 2012-11-23 11:25:43
Výborné Majka
 
Aria Baró
ocenenie redakciou 2012-11-23 11:06:28
všetkým ďakujem
 
Aria Baró
ocenenie redakciou 2012-11-23 11:06:17
príspevok od: slavmiro
skalozub style? well-well
neviem kto to je , ale díky
 
Michal Zahornacky
2012-11-23 10:58:25
úžasná!
 
Matúš Koprda
2012-11-23 10:55:20
wow, skvelé
 
slavmiro
2012-11-23 10:49:33
skalozub style? well-well
 
atiart
2012-11-23 10:45:18
.. wau ! to je dobrééé ...