Strong Mother

Body: 371.00    Videnia: 5000    Páči sa: 53

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Martyr
2014-08-28 23:11:55
fuuu...vacsinou vo mne fotka necha skor umelecky dojem ako nejaku emociu - na to mam hudbu alebo film...ale toto je pre mna cista depka :-/ Ako donutim sa takto tvarit male dievcatko? uff..ako umelecky akt velmi silne ale vyvolat by som si ju asi nedal
 
jojooff
2014-08-26 16:07:16
skvele .. a chlapi dali aj skvele komentare... taka obava s toho ide ze az.. ako sa dieta drzi maminej nohy.. a dokonca ako by sa to mensie pytalo na ruky no nedostava co chce... to je silne .. pre mna foto ktora ma za poslednu dobu tu asi najviac oslovila.
 
blasi
2014-08-25 17:36:06
príspevok od: Martin Brojo
Neviem či som mal šťastie, možno to tak je. Ja to však prisudzujem práci s modelom. Zatiaľ sa mi to stalo len raz niekedy v začiatkoch, že som dostal modelku, ktorej celá komunikcia boli slová: ano / nie / a informácia o jej veku. Ideš na vyhodnotenie PMOF? Ak áno, môžeme tam o tom pokecať.

K druhému, ano to som pochopil a dal som môj pohľad prečo vidím, že je tak nešťastná.
Fuha.pmof, kedy to je?
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2014-08-25 16:36:28
príspevok od: blasi
Martin,
ja si myslim ze v podstate si napisal to iste co ja, len krajsiea vystiznejsie ale inak asi si mal stastie na modelky modelov. Netvrdim ze sa neda komunikaciou z modela dostat to co chces, da sa, ale stane sa ze sa to nepodari, alebo vobec nejde.

k druhemu odseku co si napisal... moja otazka nebola konkretne myslena, len filozoficky
Neviem či som mal šťastie, možno to tak je. Ja to však prisudzujem práci s modelom. Zatiaľ sa mi to stalo len raz niekedy v začiatkoch, že som dostal modelku, ktorej celá komunikcia boli slová: ano / nie / a informácia o jej veku. Ideš na vyhodnotenie PMOF? Ak áno, môžeme tam o tom pokecať.

K druhému, ano to som pochopil a dal som môj pohľad prečo vidím, že je tak nešťastná.
 
blasi
2014-08-25 15:34:12
je to dobra foto. casom dozrieva vo mne. zapamatatelna..

(dovoli msi povedat ze lepsia ako ta predosla)
 
blasi
2014-08-25 15:32:28
príspevok od: Martin Brojo
Nie celkom súhlasím. Celé je to o komunikácii. Samozrejme ak mi príde na fotenie niekto, kto naň ide s vedomím: "nič čo mi povie fotograf nespravím a budem robiť presný opak" tak to nejde. Ale pokiaľ je model ochotný si nechať poradiť, čo ja mám skúsenosť že väčšinou to ide, tak ako fotograf ho dokážeš vhodnými technikami doviesť k tomu, čo chceš aby na fotografii "zahral".

K "preco je tak nestastna ak ma dve pekne deti?" napadajú ma možnosti: choroba jej / choroba dieťaťa / životný problém / rozvod ... Samozrejme každý si v tom vie vyčítať to svoje na základe svojich asociácií.
Martin,
ja si myslim ze v podstate si napisal to iste co ja, len krajsiea vystiznejsie ale inak asi si mal stastie na modelky modelov. Netvrdim ze sa neda komunikaciou z modela dostat to co chces, da sa, ale stane sa ze sa to nepodari, alebo vobec nejde.

k druhemu odseku co si napisal... moja otazka nebola konkretne myslena, len filozoficky
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2014-08-25 15:19:49
príspevok od: blasi
Kamil, a este jedna poznamka, castokrat sa stava ze model chce byt reziser a fotograf si moze chciet co chce aj tak to nedosiahne. Preto som si dovolil pochvalit modelov.
Nie celkom súhlasím. Celé je to o komunikácii. Samozrejme ak mi príde na fotenie niekto, kto naň ide s vedomím: "nič čo mi povie fotograf nespravím a budem robiť presný opak" tak to nejde. Ale pokiaľ je model ochotný si nechať poradiť, čo ja mám skúsenosť že väčšinou to ide, tak ako fotograf ho dokážeš vhodnými technikami doviesť k tomu, čo chceš aby na fotografii "zahral".

K "preco je tak nestastna ak ma dve pekne deti?" napadajú ma možnosti: choroba jej / choroba dieťaťa / životný problém / rozvod ... Samozrejme každý si v tom vie vyčítať to svoje na základe svojich asociácií.
 
fondrist
2014-08-25 14:29:11
Mňa zaujalo, ako toho chlapca, To zaujalo.
 
milanF
2014-08-25 13:30:20
pripomenulo mi to túto autorku a jej rodinu
https://sallymann.com/selected-works/family-pictures
 
Jožo
2014-08-25 13:26:37
príspevok od: Matúš Koprda
Mne sa táto séria veľmi pozdáva, idú z nej emócie ako z máloktorej ateliérovky. Som zvedavý kam sa to posunie.
Aj ja .Dúfam,že nebudeme dlho čakať.
 
milanF
 
Matúš Koprda
2014-08-25 12:29:45
Mne sa táto séria veľmi pozdáva, idú z nej emócie ako z máloktorej ateliérovky. Som zvedavý kam sa to posunie.
 
blasi
2014-08-25 10:15:23
príspevok od: Katarína Grajcaríkova
ako sa to vezme....viem ho ešte stále využiť a myslím, že celkom obstojne....alebo sa mýlim?
ja si myslim ze vies. Nieje sranda fotit casto a vela v atelieri. homogenne prostredie, zodpovednost/uplna kontrola svetla... atd atd... kazdy kto foti , a foti aj v atelieri vie o com hovorim
 
jan21
2014-08-25 10:10:22
príspevok od: blasi
ano...

ale preco stale byt jednoduchy, ked sa da aj trocha polemizovat.. vid fotografie autorky, tiez nerobi jednoduche, ploche veci..

ja so msi dovolil porozmyslat nad fotkou a autorka tym dosiahla svoj ciel
Mňa
tiež primäla rozmýšlať na ňou - fotkou a evokuje vo mne nervozitu, stres a napätie a pocit že "Strong Mother" za chviľu hystericky vybuchne.

...ale i to je život!
 
Katarína Grajcaríkova
2014-08-25 10:06:28
príspevok od: Dominges
v tom atelieri musi byť už riadna nuda
ako sa to vezme....viem ho ešte stále využiť a myslím, že celkom obstojne....alebo sa mýlim?
 
Dominges
2014-08-25 10:03:00
v tom atelieri musi byť už riadna nuda
 
blasi
2014-08-25 09:49:54
príspevok od: Kamil Škvarka
Ved ale aj fotografia je herectvo... Fotograf je reziser a modelka herecka. aku mas predstavu,tak ti clovek zapozuje. jednoduchsie napisane.... no nie?
Kamil, a este jedna poznamka, castokrat sa stava ze model chce byt reziser a fotograf si moze chciet co chce aj tak to nedosiahne. Preto som si dovolil pochvalit modelov.
 
blasi
2014-08-25 09:47:43
príspevok od: Kamil Škvarka
Ved ale aj fotografia je herectvo... Fotograf je reziser a modelka herecka. aku mas predstavu,tak ti clovek zapozuje. jednoduchsie napisane.... no nie?
ano...

ale preco stale byt jednoduchy, ked sa da aj trocha polemizovat.. vid fotografie autorky, tiez nerobi jednoduche, ploche veci..

ja so msi dovolil porozmyslat nad fotkou a autorka tym dosiahla svoj ciel
 
alexmenti
2014-08-25 09:29:04
s detičkami je to krásne, ale niekedy veľmi, veľmi ťažké...nejedna mamina má niekedy pocit, že sa jednoducho zblázni, ako napríklad aj na tejto zaujímavej snímke
 
Kamil Škvarka
2014-08-25 09:24:11
príspevok od: blasi
preco je tak nestastna ak ma dve pekne deti? (neriesim nazov, je to komentar cisto k fotke) ..

ale inak aj deti sa tvaria nestastne ako si tak vsimam. hmhmhmhhm

inak obdivujem v tomto pripade "modelov", ze sa dali na pozovanie v "umeleckej"(nedovolim si hodnotit ci je to umelecka fotka alebo nieje, preto uvodzovky) foto
Ved ale aj fotografia je herectvo... Fotograf je reziser a modelka herecka. aku mas predstavu,tak ti clovek zapozuje. jednoduchsie napisane.... no nie?
 
blasi
2014-08-25 08:55:11
preco je tak nestastna ak ma dve pekne deti? (neriesim nazov, je to komentar cisto k fotke) ..

ale inak aj deti sa tvaria nestastne ako si tak vsimam. hmhmhmhhm

inak obdivujem v tomto pripade "modelov", ze sa dali na pozovanie v "umeleckej"(nedovolim si hodnotit ci je to umelecka fotka alebo nieje, preto uvodzovky) foto
 
 
Clona: 1.8
Expozícia: 1/100.00 sec
ISO: 400
Fotoaparát: Nikon D800E
Ohnisko: 85 mm
Pridané: 2014-08-25 08:48:56
Na kritiku: 2014-08-25 09:15:56
Miesto:
Témy: akt, emócie, ľudia