Crucified

Body: 133.00    Videnia: 2396    Páči sa: 19

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
1977
2017-07-07 18:24:23
príspevok od: zlate.slnko
Blázon je ten, kto vydáva svoje predstavy za umenie!

Sorry chlapci, nemám k tomu čo viac dodať, kľudne sa cíťte ako umelci, prípadne nedocenení umelci. Takých je v dejinách ľudstva nespočet.
Ešte k tej vode: rozhodne ju nekážem, len ju pijem, používam na varenie a hygienu.
podla seba sudim teba ....asi v tvojom pripade
 
zlate.slnko
2017-07-07 15:16:39
príspevok od: 1977
ty si sa urcite zblaznil alebo zblaznila
ved o tom prave umenie je aby som dal moju predstavu von tak ako si ju predstavim a nie ako mi ju urcuju poucky .....jedno ma zaraza vodu kazes a vino pijes
Blázon je ten, kto vydáva svoje predstavy za umenie!

Sorry chlapci, nemám k tomu čo viac dodať, kľudne sa cíťte ako umelci, prípadne nedocenení umelci. Takých je v dejinách ľudstva nespočet.
Ešte k tej vode: rozhodne ju nekážem, len ju pijem, používam na varenie a hygienu.
 
1977
2017-07-07 06:48:17
príspevok od: zlate.slnko
Brutálne sa mýliš, ak si myslíš, že v umení si môžeš robiť, či sa Ti zachce a nie sú na to žiadne pravidlá. Asi Ťá prekvapím, ale umenie je celá veda, dokonca sa študuje na univerzitách.
A že sa mi Tvoja fotka nepáči, nie je o pocite, ktorý by som nevedela definovať. Chcela som Ti pomôcť, ale aj "v umení" (takomto) platí, nepomáhajú, kde Ťa nikto nežiada, lebo budeš za p..u. ☺ Aj ja sa stále učím na vlastných chybách
ty si sa urcite zblaznil alebo zblaznila
ved o tom prave umenie je aby som dal moju predstavu von tak ako si ju predstavim a nie ako mi ju urcuju poucky .....jedno ma zaraza vodu kazes a vino pijes
 
zino
2017-07-06 18:49:26
príspevok od: zlate.slnko
Brutálne sa mýliš, ak si myslíš, že v umení si môžeš robiť, či sa Ti zachce a nie sú na to žiadne pravidlá. Asi Ťá prekvapím, ale umenie je celá veda, dokonca sa študuje na univerzitách.
A že sa mi Tvoja fotka nepáči, nie je o pocite, ktorý by som nevedela definovať. Chcela som Ti pomôcť, ale aj "v umení" (takomto) platí, nepomáhajú, kde Ťa nikto nežiada, lebo budeš za p..u. ☺ Aj ja sa stále učím na vlastných chybách
Ach jaj... Vzdávam sa... Máš pravdu. Tvoje názory sú tie jediné správne a každý kto s tebou nesúhlasí je idiot. Môžeš ísť pokojne spinkať, zajtra opäť výjde slnko.
 
zlate.slnko
2017-07-06 17:51:01
Brutálne sa mýliš, ak si myslíš, že v umení si môžeš robiť, či sa Ti zachce a nie sú na to žiadne pravidlá. Asi Ťá prekvapím, ale umenie je celá veda, dokonca sa študuje na univerzitách.
A že sa mi Tvoja fotka nepáči, nie je o pocite, ktorý by som nevedela definovať. Chcela som Ti pomôcť, ale aj "v umení" (takomto) platí, nepomáhajú, kde Ťa nikto nežiada, lebo budeš za p..u. ☺ Aj ja sa stále učím na vlastných chybách
 
zino
2017-07-06 15:48:43
príspevok od: zlate.slnko
Prečo nie? V čom je umenie horšie než medicína?
Prepáč mi úprimnosť, ale presne táto fotka nie je umenie a ani nebude, aj keď si to myslíš.
Je to proste zle odfotená pekná žena, ktorá fotke nedáva nič, len svoje pekne tvarované prsia a hnusné nohavičky.
Medicína je veda, kde je nutné dodržiavať striktne pravidlá, inak môžeš niekoho zabiť. Fotografia je umenie, tam si môžeš robiť čo chceš. To, že dobrá medicína je vlastne umenie človeka, súhlasím. Ale to je filozofovanie, ktoré si môžeme ohýbať ako nám bude pasovať. Ak sa nechápeme, načo to ďalej riešiť?

Tvoja úprimnosť sa ma nijako nedotýka. Jednoducho sa ti moja fotografia nepáči. Na to máš právo, nič ti nevnucujem. Nepáči sa, ok, svet sa nezrútil. Nájdeš si čo sa ti páči. Ja svoje veci nikomu nevnucujem. Ak sa niekomu páčia, poteší ma to. Ak nie, som s tým totálne v pohode. Mne sa tiež nepáči všetko.

Ale prosím, nesnaž sa mi tu vkladať do úst nejaké tvrdenia alebo snahu, prsvedčiť niekoho o tom, že moja fotografia je dokonalá. To som nikdy nerobil a ani nebudem. Ja považujem fotografiu celkovo za umenie. A je jedno či tvoju, moju alebo hocikoho iného. Bez ohľadu na to čo a komu sa páči alebo nie.

Ja tu celú dobu riešim to, že umenie sa nemusí riadiť nejakými pravidlami, ktoré si niekto vymyslel a povedal si, že to musí byť takto. Ak by ich vymyslel inak, čo by bolo správne? Čo je v umení správne a čo nesprávne?

Ale vidím, že to nemá zmysel riešiť. Mám pocit, že si tu argumenty vymieňam s malými deťmi, ktoré musia mať jednoducho svoju pravdu a nie su schopní akceptovať názory a postoje iných ľudí.
 
zlate.slnko
2017-07-06 15:21:07
príspevok od: zino
Snáď nechceš porovnávať medicínu s umením...

A tie ostatné povolania čo si spomenul, no práv tí najlepší na svete si idú vlastnou cestou. V žiadnom prípade nekopírujú nejaké presne dané "pravidlá". Sú to vizionári vo svojom remesle, vo svojom umení.
Prečo nie? V čom je umenie horšie než medicína?
Prepáč mi úprimnosť, ale presne táto fotka nie je umenie a ani nebude, aj keď si to myslíš.
Je to proste zle odfotená pekná žena, ktorá fotke nedáva nič, len svoje pekne tvarované prsia a hnusné nohavičky.
 
zino
2017-07-06 14:57:25
príspevok od: richardT
som lekár, takže chcem porovnávať medicínu s umením a aj to robím...a dobrá medicína je umenie, bez debaty... a vizionári kým sa nimi stali museli tvrdo dodržiavať pravidlá a aj to robili a často dôslednejšie ako iní...práve tým, že perfektne ovládaš pravidlá si môžeš dovoliť ich porušovať a meniť...vlastne porušovať ich môžeš aj neznalý pravidiel, ale žial vizionár z teba nebude...ver mi
Ja ti rozumiem, viem čo chceš povedať tvrdením že dobrá medicína je svojim spôsobom umenie a neberiem ti to. No stále je to v prvom rade veda. Nemôžeš si dovoliť napríklad počas chirurgického zákroku rezať skalpelom ako ťa len napadne. Tam sa musíš riadiť vedou. V umení môžeš urobiť čokoľvek. Ak sa v tomto nechápeme, nemá cenu to ďalej rozoberať. Ale to je debata úplne na inú tému. Myslím, že nemá cenu to ďalej rozoberať. Každý máme svoju pravdu a je zbytočné to ďalej naťahovať. Proste sto ľudí, sto chutí. Ja sa radšej inšpirujem fotografiami autorov, ktorí ma zaujali. Ostatní nech si pokojne pozrú nejakú príručku a nech si idú krok po kroku presne podľa nej. Hurá k originalite.
Ja si miesto toho radšej prezerám hotové veci - fotografie. To je moja inšpirácia. A hocijaké príručky, pravidlá, presne postupy a návody a podobné nezmysle mi budú vždy ukradnuté. A neboj, nejdem sa považovať za vizionára, nemusíme sa tu chytať za slovíčka ako malé deti na základnej škole.
 
karrlok
2017-07-06 13:37:19
Dobrý nápad, orez mi trochu vadí, aj tie gaťky. Radšej bez nich, alebo ešte lepšie, dať jej nejaký prehoz, alebo šatku.
 
richardT
2017-07-06 12:58:21
príspevok od: zino
Snáď nechceš porovnávať medicínu s umením...

A tie ostatné povolania čo si spomenul, no práv tí najlepší na svete si idú vlastnou cestou. V žiadnom prípade nekopírujú nejaké presne dané "pravidlá". Sú to vizionári vo svojom remesle, vo svojom umení.
som lekár, takže chcem porovnávať medicínu s umením a aj to robím...a dobrá medicína je umenie, bez debaty... a vizionári kým sa nimi stali museli tvrdo dodržiavať pravidlá a aj to robili a často dôslednejšie ako iní...práve tým, že perfektne ovládaš pravidlá si môžeš dovoliť ich porušovať a meniť...vlastne porušovať ich môžeš aj neznalý pravidiel, ale žial vizionár z teba nebude...ver mi
 
blahoslav J B Art
2017-07-06 12:17:09
príspevok od: zino
Snáď nechceš porovnávať medicínu s umením...

A tie ostatné povolania čo si spomenul, no práv tí najlepší na svete si idú vlastnou cestou. V žiadnom prípade nekopírujú nejaké presne dané "pravidlá". Sú to vizionári vo svojom remesle, vo svojom umení.
ja sa drzim hesla ... umenie nie je nieco odfotit, umenie je dobre to obkecat 😊
 
zino
2017-07-06 11:51:38
príspevok od: richardT
keby svet fungoval tak ako píšeš načo by tu boli architekti, kameramani, režiséri, dizajnéri, vpodstate aj lekári...aké pravidlá, každý si vyoperuje čo chce a ako chce, na technike predsa nezáleží...dôležité aby to vyzeralo tak, ako sa to tebe páči...na druhej strane- netvrdím, že by to tak aj naozaj nemohlo byť...ale aj so všetkými dôsledkami...
Snáď nechceš porovnávať medicínu s umením...

A tie ostatné povolania čo si spomenul, no práv tí najlepší na svete si idú vlastnou cestou. V žiadnom prípade nekopírujú nejaké presne dané "pravidlá". Sú to vizionári vo svojom remesle, vo svojom umení.
 
richardT
2017-07-06 10:21:12
príspevok od: zino
Zle!!! Nepochopil si ma. Nie, nemyslím si že moja fotografia je dokonalá. A som aj úplne v pohode s tým, ak sa ti nepáči. To po nikom nechcem. Ja som amatér. Narážal som na to, že pre mňa je fotografia umenie a umenie ako také by sa nemalo riadiť žiadnymi pravidlami. Nikto nemôže povedať že niečo v umení je dobré alebo zlé, resp. správne/nesprávne. Ako odpovede v nejakom teste. Pevne dané pravidlá. Buď sa niečo človeku páči alebo nie. Vo fotografii existuje veľa "expertov", ktorí fotia ako keby podľa nejakej encyklopédie - dodržať "správnú" kompozíciu (pravidlo tretín alebo zlatého rezu - to nebudem radšej komentovať), správnu expozíciu, dobre zaostriť, atď. bla bla bla... Potom tu máme kvantum obsahu v ktorom si človek ťažko nájde niečo čo ho zaujme, zastaví sa pri tom, objaví niečo nové, jedinečné. Technicky dobrých fotiek je dnes na internete milión. Ale sú naozaj dobré? Všetko je rovnaké, všetko sa na seba podobá, lebo niekto si vymyslel nejaké "pravidlá". Autori, ktorí idú touto cestou sú len zrnkami v púšti. Síce technicky možno dokonalí ale ja si nepamätám ani na jedno z ich diel. Umenie má byť o pocitoch a o tom, aby človek tvoril veci tak, ako to cíti. A potom to možno niekoho zaujme alebo nie. Ja začínam, učím sa, ale v jednej veci mám úplne jasno. Akékoľvek pravidlá, sú mi a vždy budú ukradnuté. Keď som si pozeral tvoje portfólio, tak zrovna u jednej fotografie si sám napísal - nerozumiem technike, ale baví ma to. A tak by to aj malo byť.
keby svet fungoval tak ako píšeš načo by tu boli architekti, kameramani, režiséri, dizajnéri, vpodstate aj lekári...aké pravidlá, každý si vyoperuje čo chce a ako chce, na technike predsa nezáleží...dôležité aby to vyzeralo tak, ako sa to tebe páči...na druhej strane- netvrdím, že by to tak aj naozaj nemohlo byť...ale aj so všetkými dôsledkami...
 
zino
2017-07-06 08:44:57
príspevok od: zlate.slnko
Nie, to je estetika, že pozriem a vidím. Ale ak si spokojný, tak potom to ber tak, že to máš bravúrne, krásne a len totálnym neprávom z toho nie je foto dňa.
Zle!!! Nepochopil si ma. Nie, nemyslím si že moja fotografia je dokonalá. A som aj úplne v pohode s tým, ak sa ti nepáči. To po nikom nechcem. Ja som amatér. Narážal som na to, že pre mňa je fotografia umenie a umenie ako také by sa nemalo riadiť žiadnymi pravidlami. Nikto nemôže povedať že niečo v umení je dobré alebo zlé, resp. správne/nesprávne. Ako odpovede v nejakom teste. Pevne dané pravidlá. Buď sa niečo človeku páči alebo nie. Vo fotografii existuje veľa "expertov", ktorí fotia ako keby podľa nejakej encyklopédie - dodržať "správnú" kompozíciu (pravidlo tretín alebo zlatého rezu - to nebudem radšej komentovať), správnu expozíciu, dobre zaostriť, atď. bla bla bla... Potom tu máme kvantum obsahu v ktorom si človek ťažko nájde niečo čo ho zaujme, zastaví sa pri tom, objaví niečo nové, jedinečné. Technicky dobrých fotiek je dnes na internete milión. Ale sú naozaj dobré? Všetko je rovnaké, všetko sa na seba podobá, lebo niekto si vymyslel nejaké "pravidlá". Autori, ktorí idú touto cestou sú len zrnkami v púšti. Síce technicky možno dokonalí ale ja si nepamätám ani na jedno z ich diel. Umenie má byť o pocitoch a o tom, aby človek tvoril veci tak, ako to cíti. A potom to možno niekoho zaujme alebo nie. Ja začínam, učím sa, ale v jednej veci mám úplne jasno. Akékoľvek pravidlá, sú mi a vždy budú ukradnuté. Keď som si pozeral tvoje portfólio, tak zrovna u jednej fotografie si sám napísal - nerozumiem technike, ale baví ma to. A tak by to aj malo byť.
 
Habatka
2017-07-06 08:30:51
príspevok od: zino
To je nejaké pravidlo zo zákonníka správnej fotografie?
Táto fotka je z foto portálu o správnych rezoch , zelená je dobre červená čiara zle.
 
zlate.slnko
2017-07-06 05:09:14
príspevok od: zino
To je nejaké pravidlo zo zákonníka správnej fotografie?
Nie, to je estetika, že pozriem a vidím. Ale ak si spokojný, tak potom to ber tak, že to máš bravúrne, krásne a len totálnym neprávom z toho nie je foto dňa.
 
zino
2017-07-06 00:04:54
príspevok od: blahoslav J B Art
bol si na nejakom workshope alebo odkial mas tuto cesku modelku?
Workshop nie. Súkromné fotenie.
 
blahoslav J B Art
2017-07-05 23:11:16
bol si na nejakom workshope alebo odkial mas tuto cesku modelku?
 
zino
2017-07-05 20:33:59
príspevok od: Nomád
přes bedra bych spíš volil nějakou roušku nebo něco podobného, ale i takhle se mi líbí nápadem i zpracováním
Vďaka
 
zino
2017-07-05 20:33:44
príspevok od: zlate.slnko
Zle!!! Prečo tie nohy cez pol lýtok? Veď buď celé, alebo cez stehná a nie ako majster kat.
To je nejaké pravidlo zo zákonníka správnej fotografie?
 
zlate.slnko
2017-07-05 19:29:04
Zle!!! Prečo tie nohy cez pol lýtok? Veď buď celé, alebo cez stehná a nie ako majster kat.
 
Nomád
2017-07-05 18:44:22
přes bedra bych spíš volil nějakou roušku nebo něco podobného, ale i takhle se mi líbí nápadem i zpracováním
 
 
Clona: 5
Expozícia: 1/60.00 sec
ISO: 200
Fotoaparát: Fujifilm X-T1
Ohnisko: 35 mm
Pridané: 2017-07-05 18:36:35
Na kritiku: 2017-07-05 18:36:41
Miesto:
Témy: akt, umelecká fotografia
http://fotobloger.sk/