Čarovný most II

Body: 175.67    Videnia: 3176    Páči sa: 1

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
atti
2010-01-20 20:25:17
príspevok od: Realecon
ano uvažoval som nad tým, mam plán sa tam ešte poobzerať, kde od hradu by sa dalo zamerať. Možno sa tam stretneme :-)
To by bolo fajn
 
Realecon
2010-01-20 20:05:24
príspevok od: atti
Pozrel som si ich, máme rovnaký objektív... myslím ale, že ideálnejší uhol, (ale hlavne vzdialenosť na ten objektív) by mohol byť niekde z hradu.
ano uvažoval som nad tým, mam plán sa tam ešte poobzerať, kde od hradu by sa dalo zamerať. Možno sa tam stretneme :-)
 
moniq69
2010-01-20 15:17:32
taaak chudaka som vycerpala uplne fyzicky a psychicky za tie 3 dni :DDDD ale aj tak najlepsie bolo jak som ho stratila a on ani muk nevedel po madarsky , ale po 2 hodinach som ho nasla uz uplne beznadejne... chcel predat svoj fotak a kupit listok do Kosic :DDD preto som napisala ze mala som krasne spomienky na ten most - tam som ho totiz nasla :DDD
 
atti
2010-01-20 14:13:24
príspevok od: Realecon
tak skús pozrieť tie moje, budeš vidieť aké to dáva možnosti, sú tu na ephoto
Pozrel som si ich, máme rovnaký objektív... myslím ale, že ideálnejší uhol, (ale hlavne vzdialenosť na ten objektív) by mohol byť niekde z hradu.
 
Realecon
2010-01-20 13:44:54
príspevok od: atti
Ak ešte bude príležitosť, určite by som zašiel na citadelu spraviť nočné zábery. Mám jednu dennú panorámu odtiaľ ale nočné zábery by boli určite čarovnejšie.
tak skús pozrieť tie moje, budeš vidieť aké to dáva možnosti, sú tu na ephoto
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-20 10:09:01
príspevok od: moniq69
Mnooo ja som potom dosala za ulohu naist 5tich ludi aby sme zaplnili autobus ktory isiel z Kosic a sama som sa cudovala co tolko ludia vymyslaju ked maju uplne vsetko zadarmo (este aj od Budapestu sme dostali vlastne MHD s cim nas vozili z hotelu do jedalne a na diskoteku). Ale jedno miesto este bolo volne tak som tam zobrala svojho Sloveskeho kamarata -spolutiaa z VS , a nikto nic nepovedal . Akurat sranda bola taka, ze si ludia mysleli , ze je moj priatel a sme dostali VIP apartman a francuzsku postel :DDDD


Wau, tak ten sa z toho dlho nevedel spamatat :-)))) Bistosan!
 
moniq69
2010-01-20 01:22:23
Mnooo ja som potom dosala za ulohu naist 5tich ludi aby sme zaplnili autobus ktory isiel z Kosic a sama som sa cudovala co tolko ludia vymyslaju ked maju uplne vsetko zadarmo (este aj od Budapestu sme dostali vlastne MHD s cim nas vozili z hotelu do jedalne a na diskoteku). Ale jedno miesto este bolo volne tak som tam zobrala svojho Sloveskeho kamarata -spolutiaa z VS , a nikto nic nepovedal . Akurat sranda bola taka, ze si ludia mysleli , ze je moj priatel a sme dostali VIP apartman a francuzsku postel :DDDD
 
moniq69
2010-01-20 01:17:02
príspevok od: atti
Ja o takých akciách prečo nič neviem?
hahahaha ... tak su iste studentske organizacie ktore pomahaju madarskym studentom ci uz na vyske , ci s intrakom , alebo hoc aj s pracou . Kazdy mesiac organizuju diskoteku a sem tam sa kona aj dajaky vyletik(na V.Slovsensku sa to vola kikelet)a cez kikelet som sa tam dostala.. 2ja predsedovia su moji velmi dobry kamosi, taze jeden z nich sa ma osobne pytal ci nehcem ist , ale inac bolo to vyvesene aj na nete
 
atti
2010-01-19 22:21:40
Budeš nemý a je to vyriešené :)))
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-19 20:58:58
príspevok od: moniq69
Hahaha mno musim uznat , ze to bola teda dost temperamentna noc :DDD ale netreba mysliet na nic zleho . Vlastne ja patrim ku madarskej (ale ku tej kludnej -nenapdanej) mensine , ktora zije na Slovensku . Raz za rok sa organizuje taka akcia v Budapesti , ze sa tam stretnu madari z okolitych statov a na 3 dni tam maju vsetko hradene (cestu , ubytko v hoteli v centre a jedlo)... taze bola by som blba nevyuzit taku akciu :P


Co sa týka toho samotného víkendu, tak na tú chvílu sa uz aj ja hlásim za magyara! De igaz, bizonisten! Nemvicelek! ;-))) Atti ... a ak ma prekuknú, tak aspoň ty ma zober nem-nápadne! ;-)
 
atti
2010-01-19 06:45:11
príspevok od: moniq69
Hahaha mno musim uznat , ze to bola teda dost temperamentna noc :DDD ale netreba mysliet na nic zleho . Vlastne ja patrim ku madarskej (ale ku tej kludnej -nenapdanej) mensine , ktora zije na Slovensku . Raz za rok sa organizuje taka akcia v Budapesti , ze sa tam stretnu madari z okolitych statov a na 3 dni tam maju vsetko hradene (cestu , ubytko v hoteli v centre a jedlo)... taze bola by som blba nevyuzit taku akciu :P
Ja o takých akciách prečo nič neviem?
 
moniq69
2010-01-19 01:34:25
Hahaha mno musim uznat , ze to bola teda dost temperamentna noc :DDD ale netreba mysliet na nic zleho . Vlastne ja patrim ku madarskej (ale ku tej kludnej -nenapdanej) mensine , ktora zije na Slovensku . Raz za rok sa organizuje taka akcia v Budapesti , ze sa tam stretnu madari z okolitych statov a na 3 dni tam maju vsetko hradene (cestu , ubytko v hoteli v centre a jedlo)... taze bola by som blba nevyuzit taku akciu :P
 
Eriček123
2010-01-18 18:30:38
Dosť dobré !
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
maTTo_corp
2010-01-18 17:44:18
máš to pekné...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2010-01-18 17:23:15
Števo, tak nech si kúpia také s aretáciou, aby im vyskočená čepieľka niečo neprepichla... :-)
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-18 17:18:19


Atti:
Link som pozrel, ludi tam je ledva vidno a nevyniknu, ale vidno a dokazuje to ze pri case ktory si tam aplikoval (a ja som ho nemal k dispozicii) to tam ide ak mas pre nich vhodne pozadie. U tohto konkretneho zaberu to ale nevidím moc realne.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-18 17:16:58
príspevok od: Stratený Stano
Ak uvažuješ o úprave fotografie, dovolím si aj ja pridať svoj tip. Tá cesta je tam podľa mňa celkom zaujímavá a preto by som skúsil nafotiť v podobnom uhle cestu niekde doma, aj dvojsmernú, nech je to farebne pestrejšie a jednoducho nad zvodidlami orezať a vložiť (trochu vyššie). Ja osobne by som sa nad tým nepohoršoval... :-)

Stano:
Debata softičov, čo sa nepohoršujú, ale popri ktorej sa nesoftičom uz vo vrecu otvárajú nožíky :-)))
A popri nej nezabudnut ohladne montáže, že je ešte otázne či v takom prípade (obraz nezodpoveda realite) atti este bude mat sancu dostat na tento obraz zakazku od madarskej vlady ?
 
fotografik
2010-01-18 15:55:42
Kúzelne sa zbiehajúce línie svetiel...
 
ružička
2010-01-18 15:27:37
nádhera(obľúbená)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
fando
2010-01-18 15:26:07
oko berie:))
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
atti
2010-01-18 14:42:26
príspevok od: Stratený Stano
Ak uvažuješ o úprave fotografie, dovolím si aj ja pridať svoj tip. Tá cesta je tam podľa mňa celkom zaujímavá a preto by som skúsil nafotiť v podobnom uhle cestu niekde doma, aj dvojsmernú, nech je to farebne pestrejšie a jednoducho nad zvodidlami orezať a vložiť (trochu vyššie). Ja osobne by som sa nad tým nepohoršoval... :-)
Pouvažujem nad tým, možno aj niečo takého budem mať v archíve. Ďakujem za tip
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2010-01-18 14:35:05
Ak uvažuješ o úprave fotografie, dovolím si aj ja pridať svoj tip. Tá cesta je tam podľa mňa celkom zaujímavá a preto by som skúsil nafotiť v podobnom uhle cestu niekde doma, aj dvojsmernú, nech je to farebne pestrejšie a jednoducho nad zvodidlami orezať a vložiť (trochu vyššie). Ja osobne by som sa nad tým nepohoršoval... :-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Marcel Rebro
2010-01-18 13:54:36
´okukane´ ale pekne ;-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
atti
2010-01-18 13:43:05
Díky za tipy, foto je mierny orez, cesty by som tam vedel dať trochu (podotýkam len trochu) viac, ale je dvojprúdová jednosmerka, takže svetelné čiary len biele. Dnes sa s tým asi pohrám ale vidím to skôr na likvidáciu cesty než na jej zvýraznenie, ešte sa uvidí.
Exif som tentokrát zabudol vyplniť, nie je to mojim zvykom. Keď ma na to nižšie upozornili, konkrétne nastavenia som dal do odpovede.
Lamov nápad s chodcami je celkom reálny, takto v praxi vypadá: https://www.ephoto.sk/data/users/9586/photos/big/a58473118f9fa2f931df64d4425c0ce3.jpg
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-18 13:34:15


Presne na tie dve verzie som myslel aj ja, ze bud tej cesty viacej, alebo vobec (ale uz som sa dole aj tak rozpisal o inom a nechcel to zneprehladnit dalsou temou). Takze Atti (Lama teraz nečítaj), pre teba znamená jedna tých verzii ak chces aj akože vyretušovať :-))))))

A tých chodcov si ale mimo hypotetickej roviny neviem prestaviť? Lebo u tohoto typu (technicko brilantného farebného) záberu sa používa nízke ISO a dlhý čas a teda prakticky všetko kráčajúce sa rozplynie, ani ducha nezbadáš. Snáď ešte so skamenelým figurantom ok (žiaľ neduh že exif, ako aj spravidla nebýva, aj tu nie je... a nedá sa polemizovať). Alebo ludia by sa dali, ale zas len tak ako to nemáš rád, teda doslova ich dakde domontovať (tu konkretne dakde asi aj ťažko, nie je na to priestor).

A zabery kde by chodcov mohlo byt vidno su zas celkom o inom, vyššie iso, šum, menej farieb, komorné osvetlenie a silná atmosféra... a toto je ale celkom iný štýl a nejde to moc skombinovať... Ved nielen idealne univerzalne foto nejestvuje, ani ideálneho človeka ešte príroda neskomponovala ( to si len všetci myslíme že sme :-))))
 
AnnaM
2010-01-18 13:31:49
Pekne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
atti
2010-01-18 12:32:50
príspevok od: Frola
podle fotky v profilu, Ti do plachosti chybí veľa :))
:)))))))))
 
Frola
2010-01-18 12:28:13
príspevok od: atti
keď ja som taký plachý... :)
podle fotky v profilu, Ti do plachosti chybí veľa :))
 
atti
2010-01-18 12:16:39
príspevok od: Frola
příště seber odvahu, zazvoň a slušně popros o odfocení z okna :))
keď ja som taký plachý... :)
 
Frola
2010-01-18 12:14:02
príspevok od: atti
No ja s Tebou súhlasím čo sa týka vytknutých vecí. Však nemôžeš nijako ovplyvniť, že sa to vtedy a tam nedalo realizovať. Ak sa fotografia niekde náhodou vystaví, predsa nemôžem napísať že prepáčte za rušivý element ale nevedel som to spraviť inak.
příště seber odvahu, zazvoň a slušně popros o odfocení z okna :))
 
atti
2010-01-18 12:10:34
príspevok od: Frola
podívám se do Tvé galérie, vím že oko nezasvěceného to vidí jinak a je chytré s kompozicí :))
No ja s Tebou súhlasím čo sa týka vytknutých vecí. Však nemôžeš nijako ovplyvniť, že sa to vtedy a tam nedalo realizovať. Ak sa fotografia niekde náhodou vystaví, predsa nemôžem napísať že prepáčte za rušivý element ale nevedel som to spraviť inak.
 
Frola
2010-01-18 12:00:28
príspevok od: atti
Keby som šiel nižšie, tak by to bol úplne iný pohľad. V tejto situácii by bolo podľa mňa riešením ísť skôr vyššie. Na ľavo odo mňa bola ukotvená loď, ktorá by tiež zavadzala, za chrbtom som mal cestu a hneď za ňou dvojposchodový barák, len som tam nikoho nepoznal kto by ma pustil do okna. Ten úplne iný pohľad mám v galérii, volá sa ´trojmostová´.
podívám se do Tvé galérie, vím že oko nezasvěceného to vidí jinak a je chytré s kompozicí :))
 
Buciak
2010-01-18 11:30:07
krasota
 
imageilus
2010-01-18 11:23:07
toto je velmi pekné, a ja ani moc architekturu nemusím...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Lama
2010-01-18 10:53:36
príspevok od: atti
Ak som tvoje riadky dobre pochopil, mám vyretušovať cestu?
no a je to tu, vyretusovat :)))
kua chcelo to inak odfotit :)
Bud tam dat tej cesty viacej a vyuzit dlhy cas a mat tam rozmazane auticka a ich svetla biele/cervene, alebo bez nej, ale mna tieto fotky nebavia(nuda), ale to je moj problem nie tvoj :)
Alebo tam dostat chodcov tmave tiene/obrysy a td vs ten presvetleny most, proste odfotit to nejako inak.
 
atti
2010-01-18 10:48:19
Ak som tvoje riadky dobre pochopil, mám vyretušovať cestu?
 
jezinka
2010-01-18 10:40:45
krásný most, mě se to líbí
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-18 10:38:30
suhlasim...
 
atti
2010-01-18 10:11:24
Ak ešte bude príležitosť, určite by som zašiel na citadelu spraviť nočné zábery. Mám jednu dennú panorámu odtiaľ ale nočné zábery by boli určite čarovnejšie.
 
Realecon
2010-01-18 10:04:34
Pekné, tradičné.A dobré.
Aj ja som si ho zväčnil, skúšal som aj od Citadely.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Lama
2010-01-18 09:24:51
taky klasicky zaber no, nic v zlom je to ok, ale zo stolicky nedviha,
PDR rusi
 
atti
2010-01-18 09:23:10
príspevok od: INDY
zaujímavý záber v poslednom čase i ja začinam fotit nočnú foto ale na teba zatial nemam čo sa nočnej foto týka... tiež mi trochu vadí ten PDR ta cesta.... ale zas doplňa tokompo aspoň to nie je take prazdne,že ,,voda a nič´...
Nočné fotky majú svoje čaro, hlavne ak človek natrafí na krásne osvetlené objekty. Táto séria sa mi technicky vydarila aj preto, lebo som mal ohromné šťastie na počasie. Bolo totiž cez deň sychravo (čo mi dosť vadilo pri street foto), ale vyčasilo sa tesne pred zotmením. Voda zrazila dole prach a smog, preto tak čisté fotky.
 
INDY
2010-01-18 08:56:52
zaujímavý záber v poslednom čase i ja začinam fotit nočnú foto ale na teba zatial nemam čo sa nočnej foto týka... tiež mi trochu vadí ten PDR ta cesta.... ale zas doplňa tokompo aspoň to nie je take prazdne,že ,,voda a nič´...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
atti
2010-01-18 08:49:10
príspevok od: Frola
mám ráda noční s hvězdičkami, jen ten PDR mi nesedí, nešlo kousek popojít?
Keby som šiel nižšie, tak by to bol úplne iný pohľad. V tejto situácii by bolo podľa mňa riešením ísť skôr vyššie. Na ľavo odo mňa bola ukotvená loď, ktorá by tiež zavadzala, za chrbtom som mal cestu a hneď za ňou dvojposchodový barák, len som tam nikoho nepoznal kto by ma pustil do okna. Ten úplne iný pohľad mám v galérii, volá sa ´trojmostová´.
 
Frola
2010-01-18 08:33:25
mám ráda noční s hvězdičkami, jen ten PDR mi nesedí, nešlo kousek popojít?
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
stani08
2010-01-18 08:07:50
pekna
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Robobo
2010-01-18 07:46:28
pekna fotka vhodna na pohladnicu
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-18 07:21:36
príspevok od: moniq69
na tento most mam krasne spomienky :)nikdy nezabudnem na ten vylet


No pokial si tam na nom zaujala taku super sexi modelingovu pozu a v tom oblecení ako tu v tejto profilovke, tak sa necudujem :-))) Hortobagy madari sú vraj horkokrvní :-)))))
 
Milly
2010-01-18 07:06:52
nádherná fotečka
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-18 06:52:42
Chybicka, nie PFDR ale PDR (pre zaciatocnikov pravy dolny roh :-)
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-18 06:51:03
Brilantné.
Potvrdzujem, velmi, velmi vela roznych rusivych faktorov tam je a je problem to urobit vobec s takymto impactom a kompoziciou, nehovoriac ze tam je clovek na vylete.

Urobit cosi extra vynimocne uz nemoze byt o casovom strese turistu a jeho obmedzenom case a danych podmienkach a tolkych rusivych faktoroch. Naviac je to len jedne pohlad, fragment zo serie a tak podla mna za danych podmienok uz toto hovori o tom, ze autor zacina mat (uz ma) vyrovnanu dobru kvalitu.

Tym ale nesmerujem vobec k polemike o foto dna, ci nie. pre mna vyborna fotka aj ked s PFDR sa nestotoznujem ale nevadi mi. Samozrejme daju sa najst krajsie pohlady profesionalov majucich cas a prostriedky a honorar, za co vsetko ca v ramci casoveho horizontu a roznych okolnosti a andstandartnych moznosti daju urobit aj svetove veci :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
atti
2010-01-18 06:29:16
príspevok od: Tomas Zahumensky
technicky zvladnute, pekna fotka, tak na pohladnicu, ale nicim vynimocna... ale co tak skusit nejaky iny (netradicnejsi) pohlad...tipujem ,ze takto to ma nafotene 90percent fotografov co tam pridu... co sa tyka kompozicie, tak urcite dole bez tej cesty - dost rusi(radsej by som spravil vyrez)
Máš pravdu, toto je tradičný pohľad na most. Fotením tohto mosta som ´zabil´ asi 3 hodiny z celodňového výletu v Budapešti. Nafotil som ho prakticky zo všetkých 4 strán z blízka i z diaľky - pár záberov už je v mojej galérii.
Samotný most ako turista s obmedzeným časom velice ťažko netradične nafotíš, pretože sa nemáš ako v okolí dostať do barákov. Pri brehu po celej dĺžke Dunaja až do bezprostrednej blízkosti mosta kotvia rôzne lode. Priamo pri moste sú 2 frekventované cesty, jedna nižšie a jedna vyššie. Tá nižšie vedie priamo pri brehu. Ja som fotil na kraji tej vyššej cesty a ako som už nižšie písal, k ideálnemu uhlu by som potreboval ešte pár metrov smerom hore, no na to tam reálna možnosť už nebola.
 
atti
2010-01-18 06:17:28
príspevok od: olike
toto je fotene zo strany pestu?ci budy?
fotené z Budínskej strany
 
atti
2010-01-18 06:12:51
príspevok od: Megapixel
Velmi pekne a exif ;) ?
F20, 20s, ISO200
 
Peter492
2010-01-18 05:25:27
tak ako Tomas Z. ... foto s TK stranky pekne ale takto to foti asi kazdy :) a btw tiez mam na ten most veelmo pekne spomienky :))
 
moniq69
2010-01-18 01:37:42
na tento most mam krasne spomienky :)nikdy nezabudnem na ten vylet
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Tomas Zahumensky
2010-01-18 01:18:34
technicky zvladnute, pekna fotka, tak na pohladnicu, ale nicim vynimocna... ale co tak skusit nejaky iny (netradicnejsi) pohlad...tipujem ,ze takto to ma nafotene 90percent fotografov co tam pridu... co sa tyka kompozicie, tak urcite dole bez tej cesty - dost rusi(radsej by som spravil vyrez)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 4 | Impakt: 5 | Priemer: 5.00
 
olike
2010-01-18 01:10:04
toto je fotene zo strany pestu?ci budy?
 
2010-01-18 00:57:34
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
Megapixel
2010-01-18 00:38:26
Velmi pekne a exif ;) ?
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
matoswamp
2010-01-18 00:33:54
príspevok od: atti
Bolo to fotené na kraji cesty, nemal som sa ako dostať vyššie aby sa to dalo nafotiť s ideálnym uhlom.
aj tak je dobra
 
atiart
2010-01-18 00:31:11
áno tento most je čarovný :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
atti
2010-01-18 00:30:36
príspevok od: matoswamp
paradna fotka + . To zabradlicko dole ,skoda inac je super
Bolo to fotené na kraji cesty, nemal som sa ako dostať vyššie aby sa to dalo nafotiť s ideálnym uhlom.
 
matoswamp
2010-01-18 00:27:41
paradna fotka + . To zabradlicko dole ,skoda inac je super
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
falatka
2010-01-18 00:24:29
pekna pohladnica:)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
 


Technika: Nikon D90, Nikon D600, Fujifilm X20,

Objektívy: Tamron 17-50mm F/2.8 AF SP XR Di-II LD Asp IF, Tamron 70-200mm F/2.8 AF SP Di LD (IF) Macro, Nikkor 50mm f/1.4 G AF-S , Nikkor 24-85mm F3.5-4.5G ED VR AF-S, Nikkor 85mm F1,8G AF-S, Tokina 11-16 f2,8 AF AT-X Pro DX,

Fotoaparát: Nikon D90
Objektív: Tamron 17-50mm F/2.8 AF SP XR Di-II LD Asp IF
Pridané: 2010-01-18 00:23:31
Na kritiku: 2010-01-18 00:23:31
Miesto:Budapest, Lánchíd
Témy: architektúra, mesto, nočná fotografia
Albumy: architektúra