dodo_bb wallpaper
dodo_bb

môjweb: vytvorte si web
web: Stránku ešte nemám

O mne

Niečo o mne: Pred dvomi rokmi som prešiel radikálnou zmenou fotografického myslenia a svoju voľnú tvorbu odvtedy robím už prakticky výhradne na čiernobiely film klasickými a alternatívnymi technikami.
Motto: Keď nejde o život, nejde o nič :-)
Ponúkam služby:
Zameriavam sa na: Architektúra, Krajina / Cestovanie, Tradičná čiernobiela fotografia,

Osobné údaje

Meno: Jozef
Priezvisko: Ornth
Mesto: Banská Bystrica
Domovská krajina: Slovenská republika


Fotografická odbornosť: Začiatočník
Členom ePhota od: 08. 12. 2008
Posledná aktivita: 2018-03-26 18:25:51
Status: offline

Kontakt

Kontaktné údaje nie sú dostupné alebo sú viditeľné iba pre priateľov

Fototechnika

Moje fotoaparáty: žiadne fotoaparáty
Moje objektívy: žiadne objektívy
Príslušenstvo: Používam analóg SINAR Norma 13x18 cm, Toyo Field 9x12 cm, Bronica 6x7 cm a občas NIKON F100
dodo_bb
I am.. The Trisha dodo_bb 2010-01-03 09:00:36
Tak teraz je to lepšie - dominantou sa stávajú tie krásne oči a nie ten škaredý pírsing (stále ešte upútava pozornosť), ešte by to chcelo tú iskričku do očí :-)))
 
dodo_bb
female sense.. dodo_bb 2010-01-02 10:13:44
Pri pohľade na fotku mi okamžite zrak padol na pery a piercing - takže plný súhlas s JaroD. Zdá sa mi, že bolo použité dosť krátke ohnisko na portrét a chýba mi iskra v očiach... Inak celkom pekné a ako reklama aj výborné.
 
dodo_bb
Silueta dodo_bb 2010-01-01 11:44:31
Ahoj Tomi. Celkom dobré :-))) Len v tej dobe, keď si to sem pridával by mal byť každý slušný človek už opitý :-)))) Všetko dobré aj Tebe.
 
dodo_bb
..... prejeme Vám veselého Silve dodo_bb 2009-12-31 11:02:57
Ati, skvelé, príjemného Silvestra a zoderte podrážky :-)))
 
dodo_bb
Recept dlhovekosti? dodo_bb 2009-12-23 15:55:17
Len kritika nás posúva ďalej, nie pochlebovanie. Ak som Ti niečo napísal, tak len pre Tvoje dobro a aj preto, že si krajan - Bystričan :-))) Porozmýšľaj nad kritikou a radami, nemusíš s nimi ani súhlasiť, ale mal by si vedieť, prečo. Nech sa Ti darí, Slavo a príjemné sviatky ...
 
dodo_bb
Recept dlhovekosti? dodo_bb 2009-12-23 14:17:40
Pokiaľ odmyslíme kompozíciu, len o PP úprave, tak mám pocit, že je to typický príklad poučky menej je niekedy viac... BW je v poriadku, takáto scéna je na to vhodná. Blur neviem, pochybujem že si to mal žiletkovo ostré. Ak rozostrenie, tak len na okolie a dedka nechať ostrého. Neviem, čo si chcel povedať tou textúrou (dokonca dvomi), zanechala veľmi nepekné tmavé škvrny na dedkových nohaviciach a hlavne na jeho pravej ruke. Sépia sa dáva na zvýraznenie historickej fotografie. V tomto prípade však nechceš vyvolať dojem, že fotografia bola urobená dávno, alebo ano? Lebo potom mi to nesedí s nadpisom, ktorým oslovuješ dnešného človeka. Preto si myslím, že by som urobil asi toto: prevod do WB a trochu vyšší kontrast, jemné rozostrenie okolia a prípadne ešte jemná akoby vinetácia do tmava by pomohla vytiahnuť motív zo snímky (hlavne v ľavej svetlej časti a trochu by zatlačila do úzadia fúrik). Pravdepodobne by som ešte odstránil zvyšok koša v dolnej časti a pokúsil sa dorobiť dedkovi pravú nohu a pridať dole pás toho bordelu v spodnej časti, aby dedko nestál na hrane fotky... Ale prosím je to len môj názor.
 
dodo_bb
Recept dlhovekosti? dodo_bb 2009-12-23 09:29:15
Technická kvalita veľmi zlá (pokiaľ je to naschvál, tak je to urobené zle). Z kompozičného pohľadu to má dosť chýb - dotyk hlavy a stromu, dotyk nohy a spodného okraja, centrálne umiestnenie motívu a ten fúrik vľavo je tiež dosť neštastne... Scéna má veľký potenciál, škoda... Body nedávam.
 
dodo_bb
Vo vedení dodo_bb 2009-12-16 08:01:32
Budovy som neriešil, skôr zmenu kompozície. Teraz dej ide zľava doprava v horizontále a dojem je akoby šli takmer do kopca. Pokiaľ by sa snímok trochu nahol, prichádzali by po diagonále a viac z kopca, čo by pridalo trochu dynamiky. Ale je to len špekulácia, kedže niet z čoho rezať. A samozrejme je to len vec názoru... Nebola to kritika, len zamyslenie :-)))
 
dodo_bb
dodo_bb 2009-12-14 22:06:28
Ja tiež dúfam, že to nebude treba, ale to neodôvodňuje prítomnosť tej veci na fotke. Ja myslím, že taká krásna kočka by vedela pózovať aj bez tej sekery (hoci aj v tričku, aj keď hlas ľudu jej ho chce vyzliecť) :-)))
 
dodo_bb
dodo_bb 2009-12-14 21:57:16
Prepáč, asi budem mimo témy - tá kočka je naozaj pekná a to náradie je mimoriadne pekný historický kúsok. Len neviem, prečo sú spolu na jednej fotke :-)))
 
dodo_bb
hajkej nikon dodo_bb 2009-12-12 20:19:07
Keď pominiem už dole spomenuté chybyčky, predstav si, že by tá teta na obrázku mala biele tričko či blúzku a čiernu bižutériu (ešte lepšie žiadnu). A ten foťák by zdvihla trochu vyššie a tým by sa jej pohľad dostal spod klobúka - rozhodne by to malo bližšie k hájkey a tmavé telo NIKON by vyniklo. Teraz moje oči púta najprv bižutéria, potom tvár tety a NIKON tam treba hľadať. Ale to je len taký prvý nápad, keď som tú fotku zbadal :-))), možné sú aj iné riešenia. Je to len pokus a tak body nedávam...
 
dodo_bb
Maďarský čikoš dodo_bb 2009-12-09 18:22:25
Vďaka Slavo, to si u Teba cením :-) Samozrejme aj všetky ostatné komenty
 
dodo_bb
Maďarský čikoš dodo_bb 2009-12-09 15:51:58
Striedal som ostré snmky a panning, program a pohyb kaskadérov bol rýchly a mal som objektív na monopode. Nastavil som si teda plnú dieru a čas cca 400 - tak som dostal ISO. Potom som len kolečkom menil bleskove clonu podľa požadovaného času. V tomto prípade reálna hodnota clony nehrá rolu, hĺbka ostrosti tu nemá význam...
 
dodo_bb
Maďarský čikoš dodo_bb 2009-12-09 09:44:50
súhlasím
 
dodo_bb
Maďarský čikoš dodo_bb 2009-12-09 08:34:46
sú tam len drobné úpravy, oprava drobných kazov a mierny orez, efekt panningu je dosiahnutý čiste fotografickou cestou bez postprocessingu.
 
dodo_bb
Maďarský čikoš dodo_bb 2009-12-09 08:29:15
Asi mu obhoreli pri nejakých ohňových scénach :-))) Inak vďaka všetkým za komenty...
 
dodo_bb
Zaklínač koní dodo_bb 2009-12-09 00:58:21
Inak aj ja som prešiel takmer úplne na pevné sklá, robí sa mi lepšie, len v takýchto prípadoch si nepomôžeš. Ale 90% záberov mám cez fixné ohniská...
 
dodo_bb
Zaklínač koní dodo_bb 2009-12-08 21:25:15
Nie som odborník, mne sa zdá, že hĺbka ostrosti je daná šírkou pásma, ktoré sa zobrazí na snímacej rovine čipu alebo filmu pre oko ako ešte ostré dopredu a dozadu od roviny zaostrenia. Použitie menšieho čipu (samozrejme s tým istým objektívom) je v skutočnosti len orez zobrazovaného obrazu. Obraz na tejto ploche sa nemení, preto sa podľa mňa ani hĺbka ostrosti nemení v závislosti na veľkosti čipu, ale je závislá len od použitého clonového čísla a skutočnej ohniskovej vzdialenosti... Ale ako hovorím, len si to myslím, nie som optik :-)))
 
dodo_bb
Zaklínač koní dodo_bb 2009-12-08 13:07:48
Hĺbka ostrosti nezáleží od tela, len od objektívu. No vyšla takto, je to brané aj trochu zhora, tak sa zdá väčšia... inak kompozícia tieňov - je to daň za pevné sklo, ak nie je zoom, ťažšie sa komponuje...
 
dodo_bb
Zaklínač koní dodo_bb 2009-12-08 13:01:56
Stále sa niečo učím a som rád, že je to aj vidno - som večný začiatočník :-)) Tebe aj všetkým ďakujem za komenty...
 
Stránok 20 z 25
1 2 ... 18 19 20 21 22 ... 24 25