ephoto profile wallpaper

môjweb: vytvorte si web
web: Stránku ešte nemám

O mne

Niečo o mne: Som pediater-alergológ, fotograf - amatér.Orientujem sa na obrázky prírody, hlavne hmyzu a rastlín.Považujem sa za človeka s pozitívnym prístupom k životu.Mám rád ľudí a všetko krásne.
Motto:
Ponúkam služby:
Zameriavam sa na: Divočina / Príroda, Krajina / Cestovanie, Kvetiny a rastliny, Makro,

Osobné údaje

Meno: Viliam
Priezvisko: Revický
Mesto: Svidník
Domovská krajina: Slovenská republika


Fotografická odbornosť: Stredne pokročilý
Členom ePhota od: 07. 01. 2007
Posledná aktivita: 2025-04-28 11:58:42
Status: offline

Kontakt

Kontaktné údaje nie sú dostupné alebo sú viditeľné iba pre priateľov

Fototechnika

Moje fotoaparáty: Olympus E-620
Olympus XZ-2 iHS
Olympus OMD E-M10
Olympus Stylus 1s
Olympus TG-4
Olympus OM-D E-M1 Mark II
Moje objektívy: M.ZUIKO DIGITAL ED 75mm 1:1.8
Olympus M.Zuiko Digital ED 40-150mm f/4-5.6
M.ZUIKO DIGITAL ED 12‑40mm 1:2.8 PRO
Olympus M.Zuiko Digital 14-42mm f/3.5-5.6 II R
M.ZUIKO DIGITAL 45mm 1:1.8
Olympus M.Zuiko Digital ED 60mm f2.8 Macro
Olympus Zuiko 35mm f3.5 Macro
Olympus Zuiko 40-150mm f/3.5-4.5 Digital
Olympus Zuiko 50mm f/2.0 Digital ED Macro
Olympus ED 70-300mm F4.0-5.6
Olympus Zuiko 14-42mm f/3.5-5.6 ED Digital
Príslušenstvo:
Malachitový motýľ rawer 2009-07-25 00:12:00
skoda toho sumu,,inak ok..
 
Stratený Stano
Srdce kvetu... Stratený Stano 2009-07-24 12:08:44
Stáva sa, nielen motyka, ale aj IR niekedy vystrelí :-))
 
Marcel Rebro
Srdce kvetu... Marcel Rebro 2009-07-24 11:55:16
Suhlasim, ale myslim ze dobra fotka sa uchyti aj ked je pridana neskor ... pozri si aktualnu TOPku ;-)))))))))))
 
Stratený Stano
Srdce kvetu... Stratený Stano 2009-07-24 11:52:58
Marcel, ide mi hlavne o to, aby aj iní autori mali rovnaké šance na prezentáciu a ohodnotenie svojich výtvorov. Nemá každý možnosť byť v noci hore a mne osobne to vadí, tieto nerovnaké podmienky. Nemám rád, keď niekto využíva chyby a nedostatky v akomkoľvek systéme, možno preto, že som vždy poctivo držal hubu a krok...
 
Marcel Rebro
Srdce kvetu... Marcel Rebro 2009-07-24 11:43:21
Ja osobne chodim spavat okolo jednej v noci. Vstavam rano o siestej. Mas pravdu, foto ide pridat aj o 23:48, ale preco by (som) to robil? Kazdy kto sem pridava fotku ju pridava preto aby ju ludia videli, nie? Ak by ju nechcel prezentovat tak si ju nech schovanu na HDD. A ked chce(m) aby ju videli a je (som) o polnoci hore - pridam ju. Ak nepridam (nechce sa mi, robim nieco ine ...) v noci pridam rano - ked vstavam teda okolo tej siestej. To je uz OK, alebo stale zavcasu? Kedy je ten spravny cas na ´ferove´ pridavanie fotiek?

Spravame sa ako male deti. A to preto, ze sme deti, len trochu vacsie. A jediny rozdiel medzi nami a malymi detmi je v tom ze mame drahsie hracky ... ;-)

Howgh a dobru noc ;-)))
 
attila.farkas
Srdce kvetu... attila.farkas 2009-07-23 23:58:43
no dobre teda, tak si kludne mysli dalej co uznas za vhodne a ja si kludne budem dalej robit co si ja uznam za vhodne ... Ty sa kludne zdrz toho, aby si mi hovoril co mam a co nemam robit a ja sa kludne zdrzim venovat Ti pozornost :) Hasta siempre, comandante ;)
 
SteveS
Srdce kvetu... SteveS 2009-07-23 21:02:57

Myslím že som písal o inom a nie o tvojej presnej káve a dochádzke do zamestnania. Stačí viac čítať a menej si domýšľať. A v prípade že máš problém aj s pravidelným polnočným pridávaním foto o ktorom je reč, lebo to máš napr. v pracovnom harmonograme, na to Ti Stano poradil dobrý návod - pridávaj o 23:5O a budeš v ažurite... Potom mi ešte napíš koľko máš tých foto dńa. Ďalej nikto nenapísal, že dobrá foto nemôže byť foto dńa ak sa pridá pozdejšie. Reč je výhradne o opolnočnom pridávaní foto a o tom, že netreba detektor kvality, u terajšieho systému stačí, že sa fotka po dvoch troch bodovaniach bez ohľadu na výšku bodov dostane do topu 10 foto a ty to sám tak dobre vieš ako aj ostatní, že topky sú z nedostatku času a pohodlnostzi pozerané častejšie a tým aj následne častejšie bodované. Bodujúci už málokedy majú čas sa predrať aj k ďalším fotkám v strede dńa. Tak často zapadne aj mimoriadne kvalitná a špičková foto a nikto o nej nevie, ani sa nedozvie napriek tomu že by bola pre mnohých prínosom...

A už len, že váž slová, lebo toto nie je psychiatria ale obyčajný hobby fotoportál, kde sa kludne, vecne a v pohode diskutuje. Preto ak chceš urážať, či máš vedomosti o nejakých liekoch, možno sú to tie tvoje a trafená hus zagágala. Alebo sa aspoň po ponocovaní lepšie vyspi a až tak zareaguj na komentáre v priateľskom duchu, ináč uškodíš v očiach čitateľov viac sebe ako tomu koho chceš parodovať takým hrr spôsobom ako to robíš. Prajem pevnejšie nervy a dobré svetlo.
 
attila.farkas
Srdce kvetu... attila.farkas 2009-07-23 17:32:48
hm... vkladas mi do ust co som nepovedal... nevsimol som si, ze by som napisal ze moj zivotny styl mi dovoluje pridat LEN po polnoci a ak si prejdes moju galerku, niesom vyhradne popolnocny... ALE! najcastejsie mi to vychadza tak ze pridam foto po polnoci a idem drichmat, lebo nieje iste, ze rano budem mat cas sa prihlasit... a aj ked sa mi pritrafi pridat foto napriklad o 10:51 (vacsinou cez vikend, tak dalsiu pridavam po polnoci - kedze v ten den uz nemozem, kedze sedim za kompom do noci a exportujem co som nastrielal na potulkach, kedze cakam na polnoc, aby som pridal a zalomil ... ALE2 - samozrejme, mysli si, co sa Ti najvacsmi hodi ... nebudes mi kvoli tomu vobec nesympaticky ... jednak preto nie, lebo je to Tvoe svate pravo a jednak preto, lebo mi je to uplne jedno. :) pekny den aj Tebe
 
Stratený Stano
Srdce kvetu... Stratený Stano 2009-07-23 12:55:26
OK Zolec, už budem zásadový... :-)
 
Stratený Stano
Srdce kvetu... Stratený Stano 2009-07-23 12:54:01
Janka, práve pod Vilovou foto som sa s týmto zastavil, lebo ho mám zaradeného medzi autorov, ktorých si vážim...
 
Stratený Stano
Srdce kvetu... Stratený Stano 2009-07-23 12:51:46
Attila, to tvrdia všetci popolnoční, že im práve životný štýl dovoľuje pridať foto len po polnoci. Neverím tejto obhajobe a som presvedčený, že takisto by foto šla pridať aj pred polnocou, trebárs o 23:48. Ale to by potom nemala šancu dostať sa do výberu dňa a už vôbec by si ju nikto ani nevšimol. Takže na tú polnoc sa jednoducho čaká a aj keď budem hneď pre mnohých nesympatický, tak to tvrdím naďalej - je to kalkulovaný zámer... Súhlasím ale so Stevom - ak sa tak udeje raz za čas, jasné, času človek nerozkáže...
 
Srdce kvetu... 2009-07-23 12:47:17
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
Stratený Stano
Srdce kvetu... Stratený Stano 2009-07-23 12:38:20
Vilo, jasne, kašli na to, moje poznámky vôbec nesmerovali konkrétne na teba a ani som ťa nechcel nijako uraziť. Ak sa tak stalo, ospravedlňujem sa.
Vylial som si zlosť pod tvojou foto, lebo ma prekvapilo, že si ju pridal po polnoci. Teba už celkom dobre poznám, viem tvoju rannú hodinu príchodu sem na portál a tak som ostal zarazený - už ani ten Vilo po polnoci nespí, veď musí ráno do práce...? A vari naozaj budeme všetci tu po polnoci sedieť? To by bola špecialita tohto portálu...
Vieš, že sa rád pod tvojimi fotkami zastavím a zamrzelo ma, že nemôžem nič napísať, lebo zásada je zásada...
Je mi nesympatická táto prax, lebo mnohé iné, a často oveľa krajšie foto, pridané poobede, či večer, skončia nepovšimnuté. Uznávam systém z portálu Fotoaparat.cz - galéria s fotkami dňa je uverejnená až na tretí deň, a tak majú všetci rovnakú šancu sa tam dostať, nemusia po polnoci strašiť... Je to spravodlivé a práve táto nespravodlivosť tu na ephoto ma tak nejako poburuje. Až sa to zmení, zastavím sa rád i u polnočných strašidiel... :-)
 
Zuna
Srdce kvetu... Zuna 2009-07-23 10:41:23
Súhlasím,je to zaslúžené foto dňa.
A blahoželám!
 
attila.farkas
Srdce kvetu... attila.farkas 2009-07-23 06:13:14
aha... a pravidelné vstávanie v rovnakom case, pravidelná dochádzka do zamestnania, alebo pravidelná káva v rovnakú hodinu, to je u teba tiez populizmus?

a co ma foto dne s hodinou kedy bola pridana? pred par dnami som pridal foto o 10:15 (https://www.ephoto.sk/uzivatelska-sekcia/foto-galeria/?action=showPhoto&id=66828) a stala sa foto dna v priebehu asi 2 hodin...

a napokon, na margo tvojej odpovede stratenemu... presnejsie na margo vety ´aby sa vyhodnotenie nedalo ovplyvniť nárazovým obodovaním hneď po
polnoci bez ohľadu na kvalitu fotky´ ... a ako chces aby system detekoval kvalitu fotky a ci bolo jej hodnotenie objektivne a nenarazove? budeme mat zas politbyro? clovece, ani sa na mna nehnevaj, ale z tvojich reci mam dojem, ze si si bud nedal nejake lieky ktore si mal, alebo si si dal privela z nejakych ktore si nesmel...
 
SteveS
Srdce kvetu... SteveS 2009-07-23 03:58:19
Ak to bude aktuálne, budem medzi prvými, ktorí spolu s tebou zahlasujú za zmenu technického vyhodnocovania fotky dňa tak, aby sa vyhodnotenie nedalo ovplyvniť nárazovým obodovaním hneď po polnoci bez ohľadu na kvalitu fotky.

Mám aj návrh, jednoducho opozdiť top výber a fotku dńa o jeden celý deň. Každý kdo klikne na galériu, nebude mať na očiach prvých desať top foto z polnočného bodovania, ale iba naposledy vložené fotky, ako keď teraz zadá voľbu ´všetky fotografie´. Všetky miniatúry by šli zobraziť aj naraz na jednej stránke, od polnoci za celý deň, rovnak ako fotky v súťaži v jednej téme.
Kto a ako chce, by si mohol osobitne kliknúť na top výber 10 foto včerajšieho dńa, či top týždňa alebo mesiaca... Chcelo by to iba všeobecnú podporu a skončili by sváry a vyhodnotenie bolo spravodlivé... Technicky to je takto realizovateľné bez problému.
 
SteveS
Srdce kvetu... SteveS 2009-07-23 03:44:47
Nesmerujem konkretne na teba, ani nekontrolujem kedy dávaš fotky, ale vyjadrím sa paušálne :

Jednoducho dávať fotky stále a PRAVIDELNE prvých 10-20 min po polnoci NIE JE životný štýl... aj môj životný štýl je o tom, že sa potrebujem po dlhej pracovnej dobe a mnohých nadčasoch nie raz večer najprv kus vyspať a preto som zas nejaký čas hore práve v noci, bežne o polnoci, aby som si na ráno ešte stihol pripraviť veci či zastaviť sa tu, ale napriek tomu neobhajujem a neuznávam polnočné pridávanie foto.

Nie je nič zlé na tom že Fotografik, či ktokoľvek iný, či aj ja, pridáme fotku raz za čas aj o polnoci. Ale zásadne súhlasím so Strateným, že pravidelné pridávanie foto o polnoci je totálny populizmus a zneužívanie technickej chyby a medzery tohto portálu!
 
Srdce kvetu... 2009-07-22 23:39:49
Stano, ak si nechcel napisat nic k fotke, naozaj si nemusel a nemyslim to zle. Ale napisat tieto slova PRAVE pod fotografikovu fotku...to je fakt ...minimalne smutne...on je iste jeden z poslednych, co by na nejake foto dna myslel. ja sa tejto fotke velmi tesim, tesim sa, ze je prave jeho ...a ja mam tiez jedno take predsavzatie- nesudit ludi a nikdy neskatulkovat. Mne je toto cudzie.
 
Srdce kvetu... 2009-07-22 23:31:14
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
attila.farkas
Srdce kvetu... attila.farkas 2009-07-22 23:10:42
Stano, si vedla jak ta jedla... :) ja pridavam po polnoci pravidelne a na foto dna seriem z vysoka :D pridavanie po polnoci urcuje jednoducho moj zivotny styl :)
 
Stránok 82 z 96
1 2 ... 80 81 82 83 84 ... 95 96