ephoto profile wallpaper

O mne

Niečo o mne: fotografovanie ? to je moja diagnóza číslo, najskôr D7000 a po novom D700 :D
Motto: "Ktorá z mojich fotografií je moja najobľúbenejšia? Takú odfotím až zajtra." - Imogen Cunningham
Ponúkam služby: fotenie v ateliéri
fotenie v exteriéri
portréty
Zameriavam sa na: Akt / Glamour, Portréty / Ľudia,

Osobné údaje

Meno: Katarína
Priezvisko: Grajcaríková
Mesto: Nové Mesto nad Váhom
Domovská krajina: Slovenská republika


Fotografická odbornosť: Stredne pokročilý
Členom ePhota od: 21. 09. 2010
Posledná aktivita: 2023-02-02 13:02:00
Status: offline

Fototechnika

Moje fotoaparáty: žiadne fotoaparáty
Moje objektívy: žiadne objektívy
Príslušenstvo:
Rozprávková Michaela miskakarolinka 2012-05-17 21:49:43
roztomila Miska
 
milanF
Rozprávková Michaela milanF 2012-05-17 16:10:59
veľmi príjemné
 
kubofoto
... kubofoto 2012-05-16 10:08:50
oki ... tak nech sa dari, ak by nieco, ozvem sa
 
kubofoto
... kubofoto 2012-05-16 10:00:27
hmmm skoda ze si z daleka, mozno by som ukecal praitelku na nejake spolocne foto .. ale vela zdaru, len tak dalej, tvoja praca vyzera fajn a verim ze pod velmajstrom sa budes len zlepsovat
 
kubofoto
... kubofoto 2012-05-16 09:29:22
no tak problem je v modelke ... myslim ale ze na workshope vas dobre naucili .. bude sa pokracovat v aktoch ?? ci bude problem zas s modelmi?
 
kubofoto
... kubofoto 2012-05-16 09:16:48
v celku pekna foto, dobre svetlo ale celkovemu impaktu prave ten vyraz modelky nepomohol, vyzera byt velmi smutna ... mozno novy vyraz, alebo novu modelku? .. inak jep roblem zohnat modelku na taketo snimky?
 
... trnavsky 2012-05-15 23:05:22
s tým výrazom (myslím na tvári) má mirosz pravdu - brada je taká strnulá. Aj ukazovák ľavej ruky na slabine pôsobí krčovito, ale inak kúzelné - celkový výraz po odfiltrovaní detailov pozeraním s prižmúrenými očami príjemný.
 
mirosz
... mirosz 2012-05-15 15:33:37
zvlastny vyraz ma...taky nijaky
 
MartinSarvas1
... MartinSarvas1 2012-05-15 13:03:53
pekná foto... modelka samozrejme tiež aj ten šum mi tam celkom sedí
 
Mirka majster333 2012-05-09 11:50:57
nejde o clonu, ale ako to vyzerá. asi bola príliš blýzko aby to clona 2 zvládla
 
Mirka philips 2012-05-09 10:57:49
mohla poodstupit dalej od neho napr
 
Mirka Dodo PO 2012-05-09 10:49:45
Nakazlivé.
 
Mirka majster333 2012-05-09 10:45:45
++ hm ale pozadie by som viac oddelil
 
Martin Brojo
Rozprávková Michaela IV. Martin Brojo 2012-05-07 12:36:02
podľa mňa okrem priostrenia na dievča, ešte zmeniť PP. to ako je fotografia spracovaná mi ťahá pohľad na stred fotografie (na trávu), miesto toho aby mi ťahalo pohľad na dievča. je to spôsobené tým, že tá tráva je najsvetlejšie miesto, čiže by to chcelo zosvetliť to dievča. inak je to fajn.
 
... IVAN213 2012-05-05 14:52:08
to velké biele niečo dosť odvádza pozornosť ináč je to veľmi pekný akt
 
spilka
... spilka 2012-05-04 23:05:01
ano ta svetla vec vlavo a este ten pas pri stehne... velmi to rusi
 
SteveS
Rozprávková Michaela SteveS 2012-04-29 01:10:13
Rasto, este som ani nepozrel na danu fotku ale uz rovno mozem reagovat, len ma mrzi spamovanie pod touto fotkou a tak budem ak sa dá stručný, no načrtol si rozsiahlu a zložitú problematiku. Ak máš potrebu pokračovať a reagovať, treba prejsť do súkromnej pošty.
... ... ...
Smerom ktorým si naznačil som rovnako kritický a rovnako to chce seriozny prístup. O tom niet čo diskutovať. Osobne som rovnak proti prehnane zlým známkam ako aj proti prehnane dobrým a napriek tomu že sám o jeden stupeń hodnotenia prilepšujem, o viac sa nesnažím alebo radšej nebodujem. Práve preto, že neuznávam ani zbytočné hladkanie ega a pritakávanie ak si fotka dľa mojho pocitu nezaslúži tak vysoké hodnotenia. A práve som dal dvom priateľom za sebou 5ky. Teda ak si čakal, že to vidím jednostranne tak nie! Súdnosť aspoń zhruba primerane má byť na obe strany a známky sa k sebe majú približovať aspoń u TK.
... ... ...
Ale s tým že tu nikto hodnotiť Tk nevie nesúhlasím, je rozdiel ak fotku analyzuje niekto kto u nej vníma desať rôznych parametrov TK (a sú tu takí) a niekto kto hodnotiť len začína a u TK aj K nasype zhodné body s tým ako vníma výsledný Impact fotky. Nabádal som tu autorku nebrať vážne nezmyselne nízke známky, ale zhodne si myslím, že netreba brať vážne ani známky prehnane vysoké! Sám ak na svojej fotke kvôli atmosfére a svetlu strateným na čipe pritlačím na postproces (občas neumerne), som si vedomý, že si sedmičky si tá (moja) fotka nezaslúži a beriem ich s rezervou a nedávam im váhu. Naopak, zostávam na zemi s vedomím reálneho TK.
... ... ...
No a počas písania som pozrel aj link, to je však fotka ktorá nie je najvhodnejším príkladom toho čo chceš deklarovať. Tam sa s tebou veľmi značne rozchádzam, aj keď sedmičku za TK jasne nedám. Som na tom s pocitom, názorom, návrhom na zlepšenia aj s hodnotením úplne zhodne ako Stratený. No aj tvoja jednotka je pre mńa už uletená rovnak ako sedmičky. Tá fotka má pre mna "výtvarnú hodnotu teda výtvarný impact" a na rozdiel od teba si myslím že má aj výborné svetlo, ktoré ty dehonestuješ a postrádaš. Ale to si rozdiskutujeme až pod tou foto, napíšem to priamo tam.
 
rasto.tn
Rozprávková Michaela rasto.tn 2012-04-29 00:19:42
Steves, sory za offtopic, ale musím zareagovať na tvoje slová. Budem ťa citovať: "Ale tu u tejto foto, kde je Tk by som povedal plne jemná až brilantná, dostať takú známku akú si najnižšiu dostala, to musí autora priam vytočiť z miery "- áno súhlasím s tebou. Ale chcel by som ťa len upozorniť, že to platí aj naopak. Ak je fotka ako táto technicky zvládnutá OK a niekto jej dá málo bodov, napr. 2-3 - proklamuješ to tu ako problém a znižuješ slovami "Asi nie každého názor tu treba brať vážne a plnohodnotne" niektorých autorov, resp. ich objektívnosť hodnotiť fotky. A tu sa dostávam k tomu, že je to na tomto fóre bežnou súčasťou, že nie každý návštevník dokáže objektívne a dobre hodnotiť, napr. aj TK. Ako príklad ti uvediem jednu fotku, čo bola veľmi populárna u tunajšieho osadenstva. Verím, že sa jej autor na mňa nenahnevá, ale je to len ako ilustrácia. www.ephoto.sk/uzivatel/ivan-saly/fotografie/257972/fot-ma-nemam-cas/ Prezri si prosím, hodnotenie, aké dávali. Boli tam dokonca aj 7mičky za TK, ale celkovo TK fotky bolo ozaj na najnižšej možnej úrovni, keďže rovina ostrosti sa u fotenia netoleruje - vieš ako myslím. U tej fotky boli hodnotenia v priemer 5. Bolo by myslím férové sa na hodnotenie TK pozrieť aj z tejto druhej strany, ktorú som ti načrtol. Ak by som sa chytil tvojej analógie, tak hodnotiť TK tu nevie takmer nik. Nešlo mi o žiadny "útok" ani nič pod., veď nakoniec do debát sa tu zásadne nezapájam, šlo mi len o to, aby si sa na veci pozrel aj z druhej strany
 
SteveS
Rozprávková Michaela SteveS 2012-04-28 17:13:10
este na ujasnenie, nie, panoramy nebyvaju prehnute, ja panoramy fotim uzviac rokov ako vobec vymysleli digitalny svet a lepil som papierove fotky dokopy a nafotil stovky (mozno aj tisice) panoram a stovky uz aj poskladal ... prehnutý býva len spodok terénu ak si vo svahu a prezyva sa to U-rampa ale to nemá niš spoločné dole s dedinou v udoli, ktoru ty mas prehnutu tiez. A aj tomu sa dá vyhnúť často premysleným výberom stanoviska, môžem dať linky na množstvo panorám a aj dookola na 360° kde žiadna U rampa nebude a už vôbec prehnutie celej krajiny nebude, napr. :
www.ephoto.sk/uzivatel/steves/fotografie/199978/tam-kde-je-noc-ako-rozpravka/
Je to len všetko vec fotografa ako má o veci prehľad a aký zámer má so záberom. Osobne ani U-rampy veľmi nemusím, ale občas sa jej nedá vyhnúť, ale ohnutej dedine som ešte nevidel nikoho prísť na chuť.
... ... ...
Ospravedlnujem sa za spam tu pod autorkinou inou foto, uvedomujem si prave, ze sme asi mali písať pod tou fotkou a nie tu, ale uz je pozde na napravu a tu sa to rozbehlo tým smerom, uz v danej veci koncim.
 
SteveS
Rozprávková Michaela SteveS 2012-04-28 17:04:19
Ludia neviem ci ste tu este nekomunikovali ale nic v zlom, odpovedate "nikomu". Ak mi nahodou pôvodná fotka neostane na obrazovke v bočnej karte prehliadača zabudnutá a nekliknem na nu nahodou este raz, tak ani neviem ze reagujete. Je tu na to tlacitko "ODPOVEDAT" vdaka ktoremu ten komu píšete dostane avizo ze niekto na jeho koment reaguje a v avize uz automaticky aj link priamo na fotku a komentáre kde sa to stalo. Bez toho darmo napisete cokolvek pod fotku, to sa nikdy nikto nedozvie co ste mu odpisali. Ved nikto nema tolko volneho casu aby po sebe este raz preklikavat vsetky fotky ktore pred tym navstivil ci mu nahodou niekde niekto neodpovedal.
... ... ...
A Rado, v tvojom pohľade na prehnutú panorámu vnímam pravdepodobný značný podiel osobnej zaujatosti a malého odstupu od veci, mozno aj sebakritiky ... no to bude mozno primerané tomu ako to vnímaš dnes a na akej si úrovni dnes ...všetci sa vyvíjame a nasa uroven pozvolna ci rychle stupa podla toho akpo sa veci venujeme vazne ... a hodnota fotografie neklesne ani po čase ak za dačo stojí ... a tak som zvedavý ako sa na svoju prehnutú fotku budeš pozerať o rok, mohol by si sa potom ozvať a napísať ... ani nevravím ako o 5 rokov keď sa veci budeš nadalej vazne venovať, študovať, pozerať oveľa kvalitnejšie fotky a snažiť sa také sám robiť ... potom by som sa k teme a rozhovore s tebou rad vratil ale neberiem ti dnes radosť z fotky o ktorej s prepacenim by som o vysledku tvojho zameru ak mal otvorene cosi napisat, muselo by to byt v duchu, že ma pre mna velmi nepodarene svetlo, nevhodnu dennu dobu a pocasie snimania, hroznu Tk a prehniutoie dediny ziadny impact, len pripomina nasilu snahu odlisit sa od inych foto a kedze kvalitou, umeleckym podanim ani excelentnym svetlom neoplýva, snaha smeruje k nejakej cudnej deformacii, co vsak ziadny divak neocenil a dal tym najavo ze asi ako fotka zaujala. Mám aj ja jednu foto s prehnutým horizontom mora, naozaj schvalne, ale pripada mi to uz o inom. No nebudem tu davat linky, nejde teraz o moje veci.
... ... ...
V kazdom pripade, každá fotka čo sa ti po čase už páči menej, za veľa asi nestála ani predtým. V ktoromkoľvek veku a úrovni ak sa uspokojíš s vlastným stupňom vedomia a schopností, začínaš končiť ... ja fotím viac ako 35r a postprocesujem fotky viac ako 10r a už dlhú dobu detailne prezerám a premýšľam nad fotkami tých najlepších svetových fotografov ... ale mám pocit že som vo fotení a hlavne postprocese len kdesi na začiatku...
 
Stránok 186 z 191